آخرت
تعارض آرزوها در بهشت
ارسال شده توسط iamjotoon در جمعه, ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۰:۳۲اعمالی که ما را در آخرت نجات می دهند؟
ارسال شده توسط alxes در یکشنبه, ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۴سختی زندگی و معیشت در آیه 15 سوره هود
ارسال شده توسط صادقیه در سهشنبه, ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۱۲
در آیه 15سوره هود ، «حرث» به معنای معیشت مادی و زینت و شهوت دنیایی معنا شده است
سوال این است که چرا دستیابی به شهوت و تامین معیشت برای بسیاری از افراد مشکل است؟
چرا برخی افراد نمی توانند راحت ازدواج کند؟ یا درآمد کسب کنند؟
چرا مردم برای تامین معاش زندگی دررنج هستند؟
فلسفه ی به دنیا آمدن ما
ارسال شده توسط mohhed83 در پنجشنبه, ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۶با سلام خدمت شما
من سوالی داشتم
چرا ما به دنیا آمدیم؟چرا ازعالم زر مستقیم وارد بهشت یا جهنم نشدیم ؟خود خدا که می دانند در آخر به جهنم یا بهشت می رویم!!!
عدالت و قیامت
ارسال شده توسط دخترک کبریت فروش در پنجشنبه, ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۹با عرض سلام
دوتا سوال داشتم در مورد قیامت
1.رابطه بین عدالت و قیامت چیست؟
2.قیامت موجودات دیگر (غیر انسان) چگونه است ؟
خیلی ممنون میشم جواب منو بدید [-o
تاثیر خانواده در آینده فرد
ارسال شده توسط _gomnam137 در سهشنبه, ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۸سلام خدمت شما.
خانواده نقش بسیار مهمی در آینده فرزند دارند که فرزندشون در آینده یک فرد مذهبی بشه یا یک .... در حالی که به دنیا آمدن یک فرزند در یک خانواده یا حرام یا حلال زاده بودنش (که گویا حرام زاده بودن اثر بدی روی بچه ای که قراره بدنیا بیاد داره)تحت اراده و اختیار خودش نیست .میشه کمی در این رابطه توضیح بدید.
ممنون از زحماتتون
زندگی برای رسیدن به بهشت یا جهنم؟
ارسال شده توسط مخاطب در پنجشنبه, ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۳
چه لزوم واهمیتی داردبنده ای خلق شود و آینده اش دربهشت یا جهنم باشد؟
چه لزوم واهمیتی داردکه بنده ای مراقب باشد تادردنیا و آخرت مجازات نشود؟
آیا در آن دنیا همدیگر را می بینیم؟
ارسال شده توسط محدثه83 در سهشنبه, ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۸آیا در آن دنیا همدیگر را می بینم ؟ آیا در آن دنیا می توان با پیامبر یا کسانی که دوستشان دارم همنشین بشویم مثل پدر و مادر و دوستانمان و رهبر عزیزم و صحبت کنیم و از نزدیک ببینیمشان؟
نظر آیة الله جوادی املی درباره معاد؛ جسمانی ، یا بدنی؟
ارسال شده توسط مکیال در جمعه, ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۲[="Tahoma"]
در قیامت بدن موضوعیت دارد یا جسم؟
لطف کرده بفرمایید نظر علامه جوادی آملی حفظه الله تعالی درباره معاد جسمانی چیست؟
آیا ایشان همانند جناب ابن سینا آنرا تعبدی می پذیرند یا بر نظر جناب ملاصدرا هستند و یا خود جدا ، براهینی برای آن اقامه کرده اند؟