آسمان و زمین

تناقضات قرآن

انجمن: 

سلام خسته نباشید...
من ۲۳ سالمه و همیشه ارتباط نزدیکی با قرآن داشتم تا اینکه به سایتی برخوردم که از قرآن ایراداتی میگرفت
این ایرادات رو از روی آدرس های قرآتی که خوده سایت داده بود بررسی کردم و دیدم صحت داره و حالا شک کردم که اصلا این قرآنی که دارای این تناقضات هست اصلا از طرف پروردگار نازل شده یا خیر مثلا:

در سوره بقره آیه ۲۹ اول زمین آفریده شده‌است سپس آسمان اما در سوره النازعات آیه ۲۷ تا ۳۰ اول آسمان آفریده شده‌است سپس زمین.
در سوره فصلت آیه ۱۱ می‌گوید زمین و آسمان از هم جدا بودند و بعد به هم گرویدند اما در سوره الانبیا آیه ۳۰ می‌گوید که آنها ابتدا یکی بودند و بعداً از یکدیگر جدا شدند.

و امثال اینها که بسیار هم زیاد هست
لطفا اگر جواب قانع کننده ای هست من رو راهنمایی کنین ممنون میشم

آیا جهنم در زیرِ زمین است؟

با سلام و خسته نباشید
با براساس نظریه افرادی که میگن زمین تخت هست نه کروی: جهنم در چند صد هزار کیلومتر در زیر همین زمینی ما روی اش زندگی می کنیم هست و بهشت بالای همین ابرها : یعنی همان هفت آسمان: از نظر دینی(قران-احادیث) میخواستم بدونم ایا قابل اثبات هست؟من خودم اعتقاد دارم زمین کروی نیست: این دروغی هست که غرب(ناسا) داره به ما میگه ! اسناد اش هم هست که از نظر نجوم اسلامی و احادیث و قران که بررسی شده : که زمین تخت هست
سپاس

پیشرفت علمی اجنه

انجمن: 

سلام علیکم.

از اونجایی که اجنه خیلی پیشتر از ما در دنیا زندگی میکردند. آیا میشه گفت که پیشرفت علمی بالایی نسبت به ما دارند؟

مثلا وقتی به حضرت سلیمان (ع) کمک کردند. تصورات ما اینه که هر جن رو دستش یه سنگ غول پیکر برمیداره راحت میره اینور اونور. ولی آیا ممکنه مراد از کمک اجنه به پیامبر، از طریق تکنولوژی باشه؟ مثلا با جرثقیل و حتی ماشین های پرندشون که اون موقع توسط بشر هنوز اختراع نشده بود؟

یا در قرآن میفرماید که اجنه به آسمان دست یافتند و غیره. آیا ممکنه که مراد از این آیات این باشه که با ساخت وسایل نقلیه تونستند در عالم هستی سفر کنن؟(حتی در قرآن به این اشاره میشه که نزدیک سقف آسمان نزدیک هم میتونن برن و شهاب میزنتشون. یعنی تا این حد تکنولوژی پیدا کردن که تا انتهای این جهان بتونن برن)

آیا این آیات میتونه پیشرفت علمی اجنه رو برسونه؟ یا خیر؟