عقل و احساس زنها

من يك زن هستم، چگونه از دردهای زن بودن رهایی یابم و تسکین پیدا کنم؟

با سلام خدمت کارشناسان و کابران اسک دین

من يك زن هستم و مي خواستم فلسفه دردي كه زنان هنگام زايمان متحمل مي شوند را بدانم ودراين زمينه اگر آيه و يا آياتي موجود مي باشد ويا حديثي ازفلسفه اين درد ناشي اززايمان مي باشد رابيان بفرماييد .

لازم به ذكر است كه خود از اين درد وحشت دارم و با راهنماييهاي مذهبي حضرتعالي تسكين مي يابم

با همسر داغدار چگونه رفتار کنیم؟ ( كتاب صوتي در آغوش خدا)

با سلام خدمت کارشناسان و کاربران اسک دین

حتما شما هم هنگامی که همسرتان شاد و خوشحال است در کنار او از زندگی لذت می‌برید اما زمانی که با غم، رنج و ناراحتی‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند چطور؟

این غم او را از پا در آورده؛ مرگ عزیزش را می‌گوییم. شما به‌عنوان همسر و شریک زندگی می‌دانید باید چگونه در تحمل این رنج او را همراهی کنید؟
چون ممکن است ندانستن نحوه مواجهه با این موضوع آسیب‌های جدی به روابط آینده با همسرتان بزند یا اینکه همسرتان به لحاظ روحی و روانی با آسیب‌های جدی مواجه شود.

با تشکر

آیا حاضرید زن یک روحانی شوید؟!

انجمن: 

با سلام و عرض ادب خدمت کارشناسان و کاربران اسک دین

بین دخترهای مذهبی اغلب این بحث پیش می‌آید که «حاضری زن یه آخوند بشی؟» جواب‌ها متفاوت‌اند. بعضی‌ها با وجود مذهبی بودنشان، تا اسم «آخوند» می‌آید، انگار برق گرفته باشدشان می‌گویند: «نع»! بعضی‌های دیگر صراحتا می‌گویند: «بعله». اما یک تعدادی هم جواب منطقی‌تر «بستگی داره» می‌دهند. بستگی به خود طرف دارد. به روحیات و خلقیاتش. مثل هر خواستگار دیگر که باید در موردش صحبت بشود و شرایطش بررسی شود.؟

با تشکر پاسخ به این موضوع

زن‌ها بیشتر قهر می‌کنند یا مردها؟

انجمن: 

با سلام خدمت کارشناسان و کاربران محترم اسک دین

زن‌ها بیشتر قهر می‌کنند یا مردها،نکته جالب این است که نسترن می‌گوید واقعا دوست ندارم برای مدت طولانی با همسرم قهر کنم، ولی وقتی مشکلی پیش می‌آید نمی‌دانم چگونه باید با او آشتی کنم. برای این‌که قهرهای کوچک مابه کینه‌های عمیق و طولانی تبدیل نشود، باید مهارت آشتی کردن را مانند دیگر مهارت‌های زندگی بیاموزیم. اما ابتدا بدانیم قهر چیست و چرا ما در زندگی خود به این رفتار متوسل می‌شویم؟

با تشکر

علل افزایش مزاحمت های خیابانی


همه ما مخصوصا دختران هم می دانند و هم بارها با این معضل مواجه شده اند که مدام افرادی به عناوین گوناگون در خیابانها چه از طریق موتور و ماشین و یا در هنگام پیاده روی با اعمال و کلمات و رفتار ناپسند باعث مزاحمت های خیابانی می شوند
.
این رفتارها روز به روز دارد بیشنتر می شود و هر روز بیشتر از روز قبل می شود.



به نظر شما علت افزایش این رفتارها علیرغم وجود قوانین مختلف شرعی و همچنین نهادهای محتلف نظارتی چیست؟


عقل و احساس زنها(آیا مرد از زن برتره؟)کاربران یاری کنند.

انجمن: 

سلام دوستان

در ابتدا قبل از اغاز بحث توجه شما را به ایاتی از کلام الله جلب می کنم

وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلَا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْرًا أَنْ يكُونَ لَهُمُ الْخِيرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَمَنْ يعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا مُبِينًا(الأحزاب/36)
هيچ مرد و زن با ايماني حق ندارد هنگامي که خدا و پيامبرش امري را لازم بدانند، اختياري (در برابر فرمان خدا) داشته باشد؛ و هر کس نافرماني خدا و رسولش را کند، به گمراهي آشکاري گرفتار شده است!

دوستان از شما می خواهم که حدود الهی را در بحث رعایت کرده و حواستان باشد که گمراه نشوید

و از دایره حکم خدا خارج نشوید

و من از کارشناسان مختلف تقضی دارم تذکرات لازم را بدهند و در صورت بی حرمتی به جنس مقابل
(کاملا عادلانه و بدون تعصب جنسیتی) اقدام به اصلاح و یا حذف پست موضوع بدهند

خلاصه این بحث برای نشست صمیمی است نه جنگ و دلخوری پس من مسئولیتی در مورد جنگ و دعوا ها ی احتمالی نمی پذیرم حواستان را خوب جمع کنید:ok::Sham::khandeh!: