►●◄ اخبار پژوهشی- مذهبی ►●◄ آیت‌الله قائنی از شاگردان مرحوم آیت‌الله انصاری همدانی، درگذشت

تب‌های اولیه

1107 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

آیت الله جوادی آملی:
جان کری و امثال او بدانند ما یک سرو گردن از آنها بالاتر هستیم

align: center

یکی از مراجع تقلید شیعیان خطاب به سران کشورهای آمریکایی تاکید کردند: جان کری و امثال او بدانند ما یک سرو گردن از آنها بالاتر هستیم چرا که در عرصه‌های مختلف بزرگواری، عزت و کرامت خود را ثابت کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله العظمی جوادی آملی امروز در پایان جلسه درس تفسیر خود در مسجد اعظم قم حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را ضروری دانست و تاکید کرد: حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک فریضه انقلاب است و نباید این روز را عادی قلمداد کرد.
ایشان با اشاره به اینکه دست غربی‌ها و گروه 1+5 به خون بشر آلوده است تاکید کردند: آنها پرونده بسیار سیاهی دارند که بخواهند درباره عزت و شرافت ایران اظهار نظر کنند.
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه پرونده غربی‌ها در مناطق مختلف از خاورمیانه گرفته تا خاور دور سیاه است تاکید کردند: آنها چگونه و با چه رویی با این پرونده‌ای که دارند می‌گویند که به ایران اطمینان ندارند.
آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به اقدام نابخردانه اهل دین و اهل دانشگاه در غرب تاکید کردند: رهبران کلیسای آنها گالیله را به جرم این سوزاندند که گفته بود زمین گرد است؛ آنها جنگ جهانی اول و دوم را به راه انداختند و سابقه‌ای سیاه دارند و این در حالی است که از ما جز عزت، شرف و آزادی ندیده‌اند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم با انتقاد از سخنان اخیر غربی‌ها مبنی بر اینکه به ایران اطمینان ندارند اظهار کردند: چه کسی جنگ جهانی را به راه انداخت و موجب مرگ 80 میلیون نفر شد؟ چه کسی هشت سال جنگ تحمیلی و دو سال جنگ داخلی را علیه ما به راه انداخت؟
مفسر برجسته قرآن کریم با اشاره به اینکه مردم با بزرگواری و تحت هدایت امام راحل این سختی‌ها را تحمل کردند اظهار داشتند: پس از اینکه قطعنامه امضا شد و امام، مسئولان و مردم آن را پذیرفتند عملیات مرصاد را راه انداختند.
آیت الله جوادی آملی با اشاره به شکل گیری جنگ عراق و کویت تاکید کردند: در این جنگ ایران کوچکترین موضعی نداشت و این نشانه عظمت و کرامت ما است.
ایشان تاکید کرد: غربی‌ها به قول خود پایبند نیستند و از سویی قول می‌دهند و توافق می‌کنند و از سوی دیگر هنوز مرکب آن خشک نشده زیر آن می‌زنند و این مسئله‌ای است که در قرآن مورد تاکید قرار گرفته است.
استاد حوزه علمیه قم خطاب به سران کشورهای آمریکایی تاکید کردند: جان کری و امثال او بدانند ما یک سرو گردن از آنها بالاتر هستیم چرا که در عرصه‌های مختلف بزرگواری، عزت و کرامت خود را ثابت کرده‌ایم.
آیت الله جوادی آملی با اشاره به اینکه پرونده غربی‌ها بسیار سیاه‌تر از آن است که بخواهند بگویند به ایران اعتماد ندارند، تاکید کردند: غربی‌ها از واژه‌هایی مثل حقوق بشر و دموکراسی استفاده ابزاری داشته و در حالی که دست آنها روی ماشه اتم است از دموکراسی سخن می‌گویند و اگر روزی جنگ جهانی سوم راه بیافتد کسی روی زمین باقی نمی‌ماند.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه استفاده از سلاح اتمی در دین ما نهی شده است تاکید کردند: باید این مسائل از سوی مسئولان عزیز ما در مذاکرات به طرف مقابل گوشزد شود و آنها اگر فهمی داشته باشند خواهند فهمید که ایران مهد عزت، شرافت و کرامت است.
آیت الله جوادی آملی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حضور همه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفتند: همه ایرانی‌ها باید در راهپیمایی با شکوه و جلال شرکت کرده و شعار وحدت سر دهند.

به گزارش «شیعه نیوز»، زائران فراواني هرساله از كشورهاي مختلف با فرهنگ‌هاي گوناگون به سرزمين وحي مشرف مي‌شوند و هركدام به نوعي زبان گوياي فرهنگ و سنت‌هاي وطن خويش و سفيران كشور خود هستند.در اين ميان حضور كودكان كه به همراه خانواده‌هاي خود به مهماني خانه خدا مي‌آيند قابل توجه و صحنه هايي كه خلق مي‌كنند زيبا و ماندگار است و البته گاهي درس‌هاي بزرگي به بزرگترها مي‌دهند.
يكي از زائران كوچولوي خانه خدا «يسنا نوروزي» حاجيه كوچولوي اين سفر از تهران است كه به همراه خانواده خود يكي از بهترين سفرهاي عمرش را تجربه مي‌كند.او هنوز شايد نمي‌داند كجا آمده است و دعوت شده چه كسي است اما او كاري بزرگ كرده كه به گفته مادرش در مدت حضورشان در ميان زائران كشورهاي مختلف بارها با سوال آنان مواجه شده كه پرسيده اند «از كدام كشور هستيد»؟ و خواسته اند تا با «يسنا» عكس بگيرند.اما «يسنا» چه كرده كه براي زائران ايراني و غير ايراني در سرزمين وحي مهم شده است. او همانند يك بانوي بزرگسال كه به سن تكليف رسيده باشد «حجاب» كامل دارد كه در كنار ظاهر شيرينش باعث توجه زائران شده و افتخاري براي ايران و شيعه است به طوريكه هركس او را مي‌بيند دوست دارد يك عكس يادگاري از «يسنا» به عنوان نماد حجاب برتر بانوي مسلمان داشته باشد.

اميد است تك تك دختران ايراني وقتي توفيق تشرف در سرزمين وحي را پيدا مي‌كنند كه به نوعي صحنه اي براي امتياز دادن سايرين به ما ايراني هاست هركدام «يسنايي» دگر باشند. كه اين، مورد رضايت خداوند متعال و اولياء الهي و در راس آنها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) الگوي حجاب و عفاف بانوي مسلمان است.شب گذشته در حاشيه برنامه جشن ميلاد امام حسن عسكري (علیه السلام) «يسنا» را در ميان انبوهي از زائران يافتيم كه براي عكس گرفتن با او صف كشيده بودند و او با وقار و رفتاري همچون رفتار بزرگترها از خود نشان مي‌داد و به هرشكلي پيشنهاد مي‌دادند برايشان مي‌ايستاد تا عكس بگيرند.





[h=1][/h]


[/HR]
سعید جلیلی در مراسم بزرگداشت 100 شهید حوزه 117 شهید صدوقی کرج گفت: پیام اساسی شهدا به ما، نترسیدن و نداشتن نگرانی در برابر قدرت‌های بزرگ است.


[/HR]
سعید جلیلی در مراسم یادبود 100 شهید پایگاه صمصامی حوزه 117 شهید صدوقی در مسجد صاحب‌الزمان، با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق حضور در این مراسم را پیدا کردم، اظهار کرد: یاد و گرامیداشت خاطره شهدا برای ما یک نعمت است. شاید اولین سۆالی که در این جلسات به ذهن خطور کند این باشد که هدف برگزاری این مجالس چیست؟ چرا با گذشت بیش از دو دهه از شهادت این عزیزان یاد آن‌ها همچنان برای ما گرامی است و چرا همه ساله پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم و بزرگ می شماریم.
وی با بیان اینکه شاید ابتدایی‌ترین پاسخ به توصیه قرآن برمی گردد که باید روزهای خدا را یادآور باشیم، گفت: یادبود شهدا یک بحث است اما بزرگ‌ترین پیام این جلسات رساندن این واقعیت است که راه شهدا زنده و بزرگ و مورد توجه ماست.
جلیلی افزود: ما این تعبیر که شهدای ما زنده‌اند و نزد پروردگار روزی می‌گیرند را فراوان شنیده‌ایم اما قرآن پیام دیگری هم دارد. هم ما به شهدا پیام می‌دهیم و هم شهدا به ما پیام می‌دهند. این مجالس فقط برای پیام دادن ما و گرامی داشتن یاد شهدا نیست بلکه یک پیام هم از آن‌ها می‌گیریم و آن نترسیدن و نگران نبودن است. دو پیام اساسی که شهدا به ما می‌دهند اول اینکه از چیزی ترس نداشته باشیم و دوم نگران نباشیم.
وی بیان کرد: شاید اگر بخواهیم درک صحیح تری از این دو پیام داشته باشیم باید بدانیم که از این دو پیام را در مقابل چه کسانی می‌شود استفاده کرد و در برابر کسانی که اهرمشان برای رسیدن به مقاصد و برای مقابله با ما، ترساندن است، این مهم می‌تواند مفید باشد. چه کسانی ما را می‌ترسانند؟ آن‌ها می‌خواهند از بهترین اهرمشان که القا ترس و نگرانی است ما را وارد مهلکه کنند.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی به دخالت نظام سلطه در برهه‌های مختلف تاریخی و ایستادگی ملت در مقابل آن‌ها اشاره کرد و یادآور شد: آن‌ها می‌خواستند نظام ما تثبیت نشود و شاه بماند اما چون مردم نمی‌خواستند او فراری شد. در انرژی هسته‌ای نیز خواست آن‌ها دست نیافتن ما به انرژی هسته‌ای است در حالی که حق ماست و نگران تهدیدها نیستیم زیرا باور داریم نگاه و اندیشه‌ای که در حال شکل گیری است فقط خرمشهر را آزاد نمی‌کند بلکه جنوب لبنان، جنگ 33 روزه و جنگ 22 روزه را شکل می‌دهد که به گفته سید حسن نصرالله از انقلاب اسلامی تبعیت کرده و از این مدل تکثیر شده بود.
وی یادآور شد: حماسه دفاع مقدس نیز به همین منوال بود. اگر هشت سال حماسه‌ای به اسم دفاع مقدس داشتیم فقط مقابله با صدام نبود بلکه شرق و غرب و حتی کشورهای عربی هم کمک حال صدام بودند. اما چرا موفق نشدند زیرا ترس و نگرانی بر ملت ایران موثر واقع نشد و می‌بینیم که از یک منطقه 100 شهید تقدیم شد. وی انحصارطلبی را بزرگ‌ترین ویژگی نظام سلطه دانست و افزود: پس از جنگ جهانی دوم کشورهایی که قدرت پیدا کرده بودند خواهان امتیازهایی مانند حق وتو شدند آن‌ها می‌خواستند فقط خودشان سلاح هسته‌ای داشته باشند. به صراحت نظم استکباری برای خود شکل داده‌اند و معتقدند نباید کسی مقابل آن‌ها بایستد.
آن‌ها می‌خواهند از بهترین اهرمشان که القا ترس و نگرانی است ما را وارد مهلکه کنند

جلیلی پیروی از منطق شهدا را سدی در مقابل زورگویی‌های دانست و گفت: منطق شهدا نترسیدن و نگران نبودن است. پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت بر اساس همین منطق شهدا بوده و اگر این‌گونه باشیم قطعاً پیروزی‌های بزرگ به دست می‌آوریم و موفقیت‌های بزرگ کشور بر یک اصل کلیدی که نترسیدن است پایه گذاری می‌شود و خود آمریکایی‌ها هم اعتراف کرده‌اند که ایران هم در مقابل ما ایستاد و هم بدون آنکه از آمریکایی‌ها بیاموزد در علم پیشرفت کرد.
وی در پایان اظهار کرد: این موفقیت‌ها مبتنی بر منطق بوده و می‌تواند در مراحل مختلف هم پیروزی ایجاد کند. حماسه دفاع مقدس، انقلاب، حماسه پیشرفت‌های علمی نمونه‌ای از آن است و قطعاً ادامه خواهد داشت. امروز هم در عرصه اقتصادی با همین رویکرد و مبنا که از شهدا به یادگار مانده باز هم حماسه‌ای بزرگ ایجاد خواهیم کرد.

علی صمصامی، فرمانده پایگاه شهید صمصامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تبیان، هدف اصلی برگزاری این مراسم را بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در منطقه کرج عنوان کرد و ادامه داد: برای هشتمین سال پیاپی مراسمی تحت عنوان بزرگداشت 100 شهید منطقه شهید صدوقی کرج برگزار می‌شود تا از این طریق منش و روش شهدا و ارزش‌های موجود در 8 سال دفاع مقدس را به مردم و جامعه منتقل کنیم.
وی این منطقه را در دفاع از آرمان‌های انقلاب کم نظیر توصیف کرد و خاطرنشان کرد: به جهت اینکه این منطقه 100 شهید را به انقلاب تقدیم کرده است ظرفیت بزرگی را مشاهده می‌کنیم که امیدواریم با برگزاری هرچه باشکوه‌تر بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه گسترش دهیم.
محمد مردانی پدر شهید رمضان علی مردانی، از شهدای منطقه صدوقی کرج نیز در گفتگوی خود با خبرنگار تبیان، یاد و خاطره شهدا را دلیل اصلی عزت و سربلندی کشور یاد کرد و گفت: خون شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس عزت ما را در مقابل کشورهای استکباری حفظ کرده است و هر روز باعث حقارت آن‌ها و عزت ما می‌شود. وی انتقال ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس به جوانان امروزی را یک نیاز اساسی توصیف کرد و اشاره کرد: جوانان ما علی رغم همه تهاجمات فرهنگی، از این امتحانات سربلند بیرون آمدند و قطعاً تفکر شهدا و خون آن‌ها در این موضوع نقش اساسی را ایفا می‌کند.

[h=1][/h]


هنگامی که می‌خواستند پیکر آیت‌الله حاج آقا حسین قمی را کنار «شیخ الشریعه» دفن کنند، موقع حفر قبر مقداری از قبر شیخ شریعت خراب شد و حاضران با تعجب دیدند پیکر آن فقیه فرزانه کاملاً تازه است، انگار که روز قبل به خاک سپرده‌اند.

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، «شیخ فتح ‌الله شریعت اصفهانی» فرزند ملامحمدجواد معروف به آقا شریعت و شیخ الشریعه، یکی از علما و مراجع بزرگ شیعه در قرن چهاردهم هجری است. این روزها در دهه اول ربیع‌الثانی مصادف است با رحلت این عالم بزرگوار. به همین مناسبت گذری بر زندگی وی داشته‌ایم که خلاصه آن را در ادامه می‌خوانید:
«شریعت اصفهانی» در سال 1266 در اصفهان متولد شد، در دامان پُرمهر مادری مۆمن که هیچ گاه او را بدون وضو شیر نمی‌داد و پدری دلسوز که لحظه‌ای از تربیت فرزندش غافل نمی‌شد، رشد کرد و پس از سپری کردن دوران بازیهای کودکانه، راهی کلاس درس شد. از کودکی به دنبال دانش‌های دینی بود. در نوجوانی از حضور ملا احمد سبزواری، شیخ صادق تنکابنی و آقا نجفی چند سالی برخوردار بود و در ضمن خود به مباحثات مختلف علمی و تدریس فضلا هم مشغول بود.
ابتدا در حوزه علمیه اصفهان به تحصیل مشغول بود. استعداد و پشتکار فتح الله موجب شد که بتواند با سرعت، مقدمات علوم اسلامی را فرا گرفته، در درس فقه و اصول بزرگان مدارس علمیه زانوی ادب به زمین بزند. با این حال، حضور در درس بهترین اساتید حوزه علمیه اصفهان نتوانست تشنگی دانش اندوزی او را فرونشاند، از این رو راهی حوزه علمیه مشهد مقدس شد.
آقا شریعت در سن 30 سالگی بود که عازم عراق شد و چند سال هم از محضر علامه خوانساری، فقیه کاظمینی، سید قزوینی، شیخ محمد طه و مرحوم حاج میرزا حبیب‌الله معروف به آیت‌الله رشتی و دیگر اساتید مجرب بهره‌‌مند شد و خود ضمن تدریس فقها به درجه اعلای استنباط و اجتهاد احکام فقهی دست یافت. آقا شریعت یکی از مراجع و مدرسین بزرگ حوزه چندین ساله نجف شد و کرسی درس او بعد از فوت علامه یزدی مجمعی از آیات و فضلای متعدد در قرن اخیر بود.
شریعت اصفهانی، فقیهی اصولی، حکیمی متکلم، ادیبی مفسر، مجتهدی جامع و دانشمندی مجاهد و مبارز بود. ایشان در تمام فنون علمی حتی طب و ریاضی و طبیعی مهارت داشت.
آقا شریعت از درک و استنباط و قوه حافظه عجیبی - که از خوارق عادت بود -، به لطف خدا برخوردار بود، همچنین شیخ الشریعه در عین حال مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر بود. وی در کنار میرزای مجاهد در صف مجاهدین و مبارزین با استعمارگران غربی بود که در جنگ‌های بین الملل شرکت جست.
شیخ الشریعه در سال 1313 قمری به شوق معشوق رو به خانه معبود نهاد. او در مکه به مباحثه و گفت‌وگو با علمای اهل سنت پرداخت به گونه‌ای که آنها از احاطه کامل وی به کتاب‌های اهل سنت در شگفت شدند. پس از بازگشت از حج پروانه‌های فضیلت پیرامون آن شمع شریعت گرد آمدند. در این زمان درس او از مهم‌ترین درس‌های نجف به شمار می‌رفت که صدها نفر در آن شرکت می‌کردند. این درس‌ها عبارت بودند از: 1. دروس عالی فقه و اصول 2. رجال و درایه 3. تفسیر و علوم قرآن 4. فلسفه و کلام 5. درس خلافیات، که در این درس علت اختلاف نظریات و فتواهای فقیه بررسی می‌شد.
او به علاوه خطیبی توانا بود که جمعه‌ها منبر می‌رفت و به موعظه می‌پرداخت. از دیگر امتیازات ایشان اینکه وی به تحصیل طب و ریاضیات همت گماشته و علاوه بر فرمول‌ها و معادلات ریاضی، مطالب زیادی درباره علم پزشکی آموخته بود. گویند روزی ایشان بیمار شد و وقتی پزشک برای معالجه بر بالین او آمد شیخ الشریعه در مورد بیماری‌اش از کتاب قانون بوعلی سینا مطلبی گفت. پزشک تصور کرد چون شیخ نوع بیماری خود را می‌دانسته تنها همان قسمت کتاب را به خاطر سپرده است ولی در گفت‌وگوهای بعدی مشخص شد او بیشترِ مطالب قانون را آماده در ذهن دارد.

[h=2]نقش شیخ شریعت در بستر انقلاب[/h] زمانی که نیروهای انگلستان و همدستانش در جنگ جهانی اول با طرح این شعار که هدف ما رهایی کامل ملت‌هاست توانستند عراق و دیگر کشورهای عربی را تصرف کنند اما پس از اشغال عراق نه تنها به آنها استقلال ندادند که سعی کردند با برگزاری رفراندم فرمایشی به اشغال خود حالت قانونی دهند و آنگاه که عده‌ای از آزادی‌خواهان درخواست استقلال کردند آنها را تبعید و زندانی کردند و متعاقب این اوضاع شیخ الشریعه با ارسال تلگراف‌هایی به حاکمان انگلیسی و فرماندهان ارشد نظامی آنان، از آنها خواست با اعطای استقلال به عراق از خونریزی بیشتر خودداری کنند. اما آنان از این درخواست سر باز زدند و سعی کردند با سرکوب جلوی انقلاب را بگیرند.
در این هنگام آیت‌الله میرزا محمد تقی شیرازی با صدور فتوایی به عراقیان اجازه داد که اگر انگلیسیان از دادن حقوق آنها سرباز زدند آنان دست به اسلحه برند و حق خود را باز پس گیرند. و این گونه بود که آتش انقلاب در عراق زبانه کشید.
هنگامی که تمامی شهرهای عراق در آتش انقلاب می‌سوخت، ناگهان آیت‌الله میرزا محمد تقی شیرازی که در این زمان رهبری انقلاب را به عهده داشت به طور مرموزانه‌ای درگذشت ولی در آن لحظات حساس آیت‌الله شریعت اصفهانی علم بر زمین افتاده میرزای شیرازی را برداشت و با صدور بیانیه‌ای از مردم عراق خواست به انقلاب ادامه دهند و سپس در اجتماعی که در صحن حضرت علی - علیه‌السلام - برگزار شده بود حاضر شد و در حالی که به علت کهولت و ناتوانی نمی‌توانست به تنهایی راه برود، با کمک چند نفر از اطرافیان، بر فراز منبر قرار گرفت و پس از تسلیتِ از دست دادن میرزا، مجاهدان را به استقامت فرا خواند و آنگاه آیت‌الله سید ابوالحسن اصفهانی را به عنوان نماینده خود انتخاب کرد و پرچم جهاد را به دست او سپرد.
در همین ایام ویلسون، نماینده انگلستان در عراق تصمیم گرفت با فرستادن پیام تسلیتی باب گفت‌وگو با شیخ را باز کند و در واقع او را به پندار خود فریب دهد اما نتوانست و انقلاب همچنان ادامه یافت. در پی این وضعیت که نیروهای انگلیسی نیز در ایران و هند مستقر بودند به طرف عراق روانه شدند تا اینکه تعداد آنها به یکصد و پنجاه هزار نفر رسید که به انواع سلاح‌های پیشرفته و هواپیماهای جنگی مجهز بودند.
قدرت روز افزون نیروهای انگلستان، تمام شدن منابع مالی مجاهدان و قرار گرفتن آنان در محاصره اقتصادی و نظامی، نیز تغییر سیاست انگلستان و پیشنهاد تشکیل حکومت ملی در عراق از طرف دیگر موجب شد که بین رهبران جهاد اختلاف افتد و انقلاب متوقف شود. دولت انگلستان به طور رسمی، تغییر سیاست خود را اعلام کرد و بدین سان عراق استقلال خود را هر چند ناقص به دست آورد. عوامل فوق، در کنار سستی که به مناسبت شروع فصل کشاورزی در مردم عراق پدید آمده بود، باعث شد که نیروهای انگلستان بتوانند به طرف شهرهای مقدس پیش‌روی و کربلا، کوفه و آنگاه نجف را اشغال کنند. پس از اشغال نجف 17 تن از علما و از جمله شیخ حسن، فرزند شیخ‌ الشریعه، دستگیر و برای تبعید روانه بصره شدند.

[h=2]مرجعیت[/h] پس از وفات آیت‌الله میرزا حبیب‌الله رشتی و آیت‌الله شیخ محمد حسین کاظمینی شماری از مردم از شیخ الشریعه تقلید می‌کردند، ولی پس از رحلت میرزا محمد تقی شیرازی، شیخ الشریعه یگانه مرجع جهان تشیع شد. با این حال وی رهبری دینی را چون باری سنگین بر دوش خود احساس می‌کرد. او در خلوت دیده شده بود که اشک ریزان با خدای خود چنین مناجات می‌کرد:
خدایا، در آخرین روزهای زندگیم در دنیا به ریاست مبتلا شده‌ام! و باید سنگینی این بار امانت را به دوش کشم! بارالها، من طاقت تحمل این امر بزرگ را ندارم ... و حال آنکه تو فردای قیامت از من سۆال خواهی کرد...

[h=2]وفات[/h] سرانجام روح پر فتوح آیت‌الله شریعت اصفهانی پس از عمری تلاش در راه اسلام و قرآن در دهه اول ربیع الثانی سال 1339 قمری، قفس تن را درید و آن نفس مطمئنه به سوی پروردگار پرکشید و پیکر مطهرش در جوار قبر امیر مۆمنان علی - علیه السلام - به خاک سپرده شد.
پس از وفات آقا شریعت با خواست خداوند متعال شهرستان قم نیز یکی از بزرگترین حوزه‌های علمیه جهان تشیع شد و این حوزه بزرگ جعفری از هر لحاظ شایستگی و برتری خود را (در قرن اخیر) بر سایر حوزه‌های جهان به اثبات رسانده است. پس از مرحوم شریعت اصفهانی زعامت و مرجعیت شیعیان تا زمان زعامت مرجعیت شیعه توسط آیت‌الله بروجردی، برعهده آیت‌الله حائری یزدی علیه‌الرحمه بود.
در سال 1366 قمری که آیت‌الله حاج آقا حسین قمی دار فانی را وداع گفت و می‌خواستند او را کنار شیخ الشریعه دفن کنند، هنگام حفر قبر مقداری از قبر شیخ شریعت خراب شد و حاضران با تعجب دیدند جسد آن فقیه فرزانه هنوز کاملاً تازه است چنانکه گویا روز پیش به خاک سپرده شده است.

بسم الله الرّحمن الرحیم

سی و سومین همایش ازسلسله همایش‌های روایت عهد

با همکاری مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار می شود

موضوع: “شاخ شیطان”

نقدی بر فرقه ضاله وهابیت

سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور



زمان: چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه


۷، ۸ و ۹ اسفند ۱۳۹۲


ساعت شروع مراسم: ۱۵:۰۰

آدرس: ۱- تهران- میدان انقلاب اسلامی- خیابان ۱۶ آذر- خیابان پورسینا- جنب دانشکده علوم پزشکی تهران- سالن ابن سینا

۲- تهران- میدان انقلاب اسلامی- خیابان انقلاب اسلامی- خیابان قدس- ضلع شمالی دانشگاه تهران- خیابان پورسینا-دانشکده علوم پزشکی تهران- سالن ابن سینا

* درب ورودی از خیابان پورسینا می باشد.

شرکت در سخنرانی برای عموم آزاد است.

* نزدیکترین ایستگاه مترو: میدان انقلاب اسلامی

منبع:روح الامین

[="Tahoma"][="Blue"]حرکت نمادین و وحدت‌آفرین شیعیان و مسیحیان لبنان + تصویر

align: center

در حالی ‌که تلاش بسیاری برای آتش‌افروزی قومی و مذهبی در لبنان از سوی جریان‌های داخلی و خارجی در حال انجام است، مردم این کشور برای حفظ وحدت، وارد عمل شدند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در حالی‌که برخی جناح‌های وابسته به غرب در داخل لبنان برای تفرقه‌افکنی در میان مذاهب و اقوام این کشور تلاش می‌کنند و تروریست‌های تکفیری حاضر در سوریه هم با نفوذ به مناطق شیعه نشین و انجام عملیات انتحاری می‌کوشند آتش جنگ قومی و مذهبی را در لبنان نیز شعله‌ور کنند، مسلمانان شیعه و سنی زندگی مسالمت‌آمیزی را با مسیحیان و دیگر قومیت‌های ساکن این کشور دارند.

یکی از این اقدامات که با استقبال رسانه‌های لبنانی مواجه شد، انتشار آگهی ترحیم مربوط به یکی از شیعیان لبنان است که در اقدامی جالب توجه، این خانواده شیعه یک کلیسا را برای برگزاری مراسم ختم انتخاب کرده‌اند. کلیسای "قلب یسوع الاقدس" در منطقه "بدارو" بیروت میزبان این خانواده شیعه برای برگزاری مراسم ختم بوده است.

[/]

[h=1][/h]


[/HR]
هشتم اسفند ماه امسال هم فرصتی بود که در یادواره آبی خاکی‌ها با شهدای لشکر 27 محمد رسول الله در تالار بزرگ کشور دوباره تجدید میثاق کنیم.

[/HR]


عطر شهیدان عملیات خیبر و بدر به مشام می‌رسد. عطر محمد ابراهیم همت‌ها، عباس کریمی‌ها. با فرا رسیدن اسفند ماه هورالهویزه و جزایر مجنون و طلائیه هم حال و هوایی دیگری می‌گیرد. هشتم اسفند ماه امسال هم فرصتی بود که در یادواره آبی خاکی‌ها با شهدای لشکر 27 محمد رسول الله در تالار بزرگ کشور دوباره تجدید میثاق کنیم. در این یادواره حضور همرزمان شهیدان، فرماندهان عرصه دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا محفل آبی خاکی‌ها را آسمانی تر کرد.
مجالی بود تا برای لحظاتی هم که شده زمین از یاد برود و آسمان دیده شود. رشادت، ایثار و از خود گذشتن، پاکی و بی آلایشی واژه‌هایی بود که تنها با یک نگاه معنا پیدا می‌کرد. نگاهی که به عکس مردان بی ادعا لشکر 27 محمد رسول الله معطوف می‌شد. سلحشورانی که خود حماسه بودند و حماسه آفریدند.
در لحظات آغازین مراسم امسال یادواره آبی خاکی‌ها، مستندی کوتاه از سخنرانی‌های ساده و به دور از لفاظی فرماندهان شهید لشکر پخش شد. حرف‌هایی که شاید تا به حال صدها بار شنیده شده بود اما باز هم تازگی داشت و به دل می‌نشست. تماشای این صحنه‌ها همه چیز به ورطه فراموشی سپرد و همگان را میهمان آبی خاکی‌ها کرد. در مورد دلاور مردان عملیات خیبر و بدر حرف می‌زنیم از آنانی که جان بر کف، آب و خاک را در نوردیدند تا ذره از خاک وطنشان را تقدیم دشمن نکنند.
[h=2]
یادواره آبی خاکی‌ها[/h] فرصت را غنیمت شمردیم و در گوشه‌ای از تالار بزرگ کشور، پای صحبت‌های جانشین دبیر یادواره شهیدان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) نشستیم، سردار محمدرضا یزدی در این باره گفت: آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان سپاه اسلام و نشان دادن جنایات رژیم بعثی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره است. در این یادواره‌ها به جوانان یادآوری می‌شود که چطور سلحشوران در عملیات‌های خیبر و بدر تا پای جان در مقابل دشمنان مقاومت کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند تا مبادا یک وجب از خاک کشورمان به دست بعثی‌ها نیفتد.
سردار یزدی افزود: پیام این یادواره، صیانت از نظام اسلامی، ایستادگی در مقابل ظلم و زورگویی و زیاده‌خواهی دشمنان، جلوگیری از احقاق حقوق ملت ایران اسلامی و دفاع از حریم ولایت است که به مستکبرین جهانی گوشزد شد.
یک سالم بود که پدرم شهید شد. ازپدرم هیچ خاطره‌ای به یاد ندارم اما دلم برای شهید همت خیلی تنگ شده است

در این میان فرزند شهید همت نیز به دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد، و گفت: ایثار و رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا مایه مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مهدی همت افزود: از نوشته‌ها و بیان خاطرات شهید همت افتخار می‌کنم. از تماشای فیلم‌های شهید همت غروی به من دست می‌دهد که به هیچ وجه قابل وصف نیست.
وی در ادامه اظهار کرد: یک سالم بود که پدرم شهید شد. از پدرم هیچ خاطره‌ای به یاد ندارم اما دلم برای شهید همت خیلی تنگ شده است.
فرزند شهید همت اظهار کرد: از این بابت خیلی خوشحالم که فرمانده لشگر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، سختی‌ها و مرارت‌های فراوانی را تحمل کرد و در اسفند ماه سال 62 به خواسته اصلی خود که شهادت در راه خدا رسید.

مهدی همت، عشق به رهبری را باعث تحمل سختی‌ها برای رزمندگان اعلام کرد و گفت: ولایت مداری مهم‌ترین ویژگی شهدا است که در دوران دفاع مقدس باعث شد، رزمندگان اسلام همه مشقت‌ها را به جان بخرند.
در ادامه فرزند شهید همت، سادگی و پایبندی شهدا به ارزش‌های دینی و همچنین تحمل سختی‌ها را از مهم‌ترین دلایل عشق و علاقه مردم به شهدا دانست.
در این یادواره، فرماندهان دوران دفاع مقدس سفره خاطراتشان را پهن کردند و از از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام گفتند و با پرداختن به ماهیت عملیات‌های خیبر و بدر در ادامه اظهار کردند: امنیت و آرامش ایران اسلامی، سربلندی، عزت، وافتخارمان به خاطر خون شهدا است.
کتاب‌های، گردان نهم، ما همراه بچه‌ها، و کتاب مصور بیست و هفتمی‌ها در یادواره شهیدان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس رونمایی شد. همچنین با برگزاری یادواره آبی خاکی‌ها، حامد زمانی نیز آخرین ترانه‌اش را رونمایی و اجرا کرد.

[h=1][/h]


[/HR]
کاروان راهیان نور هم‌وطنان ارامنه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.


[/HR]
در این کاروان که به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و امور ایثارگران شهرداری راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارامنه حضور داشتند.
در اولین روز از این سفر زیارتی زائران پس از حضور در دوکوهه، یادمان‌های دهلاویه و شهدای هویزه را زیارت کرده و سپس از یادمان شهدای شلمچه بازدید کردند و پس از آن در خرمشهر حضور یافتند.
شایان ذکر است اروند کنار موقف بعدی این کاروان است. در این روز از یادمان شهدای عملیات والفجر 8، فتح‌المبین و دانیال نبی زیارت خواهند کرد.
مسئله اقلیت نیست، مهم کشور است
کشیش هاکوپ کشیشیان عضو شورای خلیفه گری تهران که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: برادران ارامنه در کنار سایر رزمندگان برای حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از شرافت انسانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شرکت کردند.
کشیش هاکوپ کشیشیان ادامه داد: تعداد شهدای ارامنه در دفاع مقدس 89 نفر است که و در بین اقلیت‌های مذهبی، ارامنه بیشترین شهدا را تقدیم کرده‌اند.
تعداد شهدای ارامنه در دفاع مقدس 89 نفر است که و در بین اقلیت‌های مذهبی، ارامنه بیشترین شهدا را تقدیم کرده‌اند

عضو شورای خلیفه گری تهران تصریح کرد: همه ما ایرانی هستیم و حفاظت از ناموس و میهن از وظایف ماست. مسئله مهم کشور است نه اقلیت بودن مذهبی. هر زمان که متجاوزی بخواهد به خاک ایران تجاوز کند، دیگر ما به اسلامی، مسیحی و زرتشتی بودن نگاه نمی‌کنیم و فقط لباس رزم را برتن کرده و به میدان جنگ می‌رویم.
وی با اشاره به اینکه امسال یکی از جانبازان شیمیایی ارامنه بعد از 27 سال تحمل درد و رنج شهید شد، گفت: همیشه افسوس می‌خورم که چرا من هم به خیل این دوستان نائل نشدم و در حال حاضر ارتباط خود را با خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارامنه حفظ کرده‌ام.
[h=2]جمعی از شهدای ارامنه در دفاع مقدس[/h] شهید ادیک نرسسیان شهید نوریک دانیلیان
شهید آلبرت الله دادیان شهید پایلاک آوِدیان
شهید آلفرد گبری شهید رازمیک داوودیان
شهید آرمِن آودیسیان شهید بوریک سرداریان
شهید گارنیک بوغوسیان شهید واهان اَلله وِردیان
شهید گاگیگ طومانیانس شهید واهیک یسائیان
شهید هنریک یوسفی شهید وارطان آبراهامیان
شهید هراچ هامبارسومیانس شهید واهیک باغداساریان
شهید هراچ طوروسیان شهید وارطان آقاخانیان
شهید مگردیچ طوماسیان شهید وازگن آدامیان
شهید نوریک باباجانیان شهید ورژ باغومیان

در روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۵۷، یک روز پس از اعلام نظر امام درباره لزوم رعایت حجاب در ادارات، سخنگوی دولت موقت تلویحاً اعلام کرد که کابینه از نظر امام درباره حجاب حمایت می‌کند. عباس امیرانتظام در مصاحبه‌ای مطبوعاتی در پاسخ به این سوال که «آیا دولت دستور امام را در مورد حجاب تایید می‌کند؟»، گفت: «هیچ دستوری از طرف امام نیست که مورد تایید دولت نباشد.»

تاریخ ایرانی می نویسد: امام روز شانزدهم اسفندماه ۵۷ از زنان مسلمان خواست با حجاب بیرون بیایند. به گزارش خبرنگار روزنامه اطلاعات از قم، امام خمینی طی سخنانی در مدرسه فیضیه خطاب به طلاب علوم دینی گفت: «زن‌های اسلامی عروسک نیستند. زنان اسلامی باید با حجاب بیرون بیایند نه اینکه خودشان را بزک کنند.» امام افزود: «زن‌ها هنوز در ادارات با وضع پیشین کار می‌کنند، زن‌ها باید وضع خودشان را عوض کنند. البته کار در ادارات ممنوع نیست، اما باید زنان با حجاب اسلامی باشند.» امام با بیان اینکه «به من گزارش داده‌اند که در وزارتخانه‌ها زن‌های لخت هستند و این خلاف شرع است»، تاکید کرد: «زن‌ها می‌توانند در کارهای اجتماعی شرکت کنند ولی با حجاب اسلامی.»

سخنان امام در جمع طلاب فیضیه قم انعکاس گسترده‌ای در تمام محافل و مجامع یافت و خصوصاً آن قسمت که درباره حجاب اسلامی بود، مورد شرح و تفسیر فراوان قرار گرفت. بنا به نوشته روزنامه اطلاعات، در پی سخنرانی امام که گفته بود «از فردا باید بانوان با حجاب اسلامی در وزارتخانه‌ها حاضر شوند»، عده‌ای تندرو با شدت عمل از بانوان بی‌حجاب و اقلیت‌های مذهبی خواستند که از فردا حتماً با چادر حاضر شوند والا با شدت عمل مواجه می‌شوند.

داماد امام: منظور از حجاب لزوماً چادر نیست

در پی این شرایط آیت‌الله اشراقی، داماد امام به روزنامه اطلاعات گفت: «امیدوارم که این حرف درست نباشد که مردم بخواهند با شدت عمل نهی از منکر کنند، اما آنچه خواست امام است این است، خلاصه باید حجاب اسلامی رواج پیدا کند و مملکت، مملکت اسلامی است و ما جمهوری اسلامی را داریم پایه‌گذاری می‌کنیم. باید قوانین اسلامی مو به مو به قدر امکان اجرا بشود. البته در سطح مقداری از وزارت‌خانه‌ها، ادارات، حتی دانشگاه‌ها، مدارس، دبیرستان‌ها بایستی توجیه بشود که خانم‌ها رعایت حجاب اسلامی را بکنند و معنای حجاب اسلامی هم چادر نیست. چادر یکی از مصارفش این است که البته بهتر خانم‌ها را می‌پوشاند، اما به صورت‌های دیگر هم می‌توانند خانم‌ها همان‌قدری که مو را بپوشانند، مواضع زینت را هم بپوشانند، چون حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است. چون به هر شکلی و به هر نحوی که مواضع زینت و مو و گردن که لباس آبرومندی بپوشند به هر شکلی که می‌خواهد باشد و لازم نیست که حتماً چادر باشد.»

آیت‌الله اشراقی افزود: «اما فکر می‌کنم مردم مسلمانی که آشنایی با احکام اسلامی دارند با اینکه همه اشتیاق کامل دارند که حجاب اسلامی باشد و آقا نظر مبارکشان این است که همه جا حجاب اسلامی رواج یابد، خانم‌ها حتی‌المقدور حجاب را رعایت کنند ولی مردم نباید هرج و مرج ایجاد کنند و نباید در نهی از منکر، منکر را با منکر دیگری دفع کرد، منکر را باید با روش مسالمت‌آمیز دفع کرد. استدعا کنند، خواهش کنند از خانم‌ها که رعایت حجاب اسلامی را بکنند، اما اگر توهینی پیش بیاید یا جسارتی بشود یا بخواهند به طورهای دیگری که خود آن کار‌ها منکر باشد از نظر اسلام محکوم است، چه بهتر که مردم حتی‌المقدور سعی کنند و کوشش کنند که رعایت موازین اسلامی را بکنند و از طرف دیگر خود خانم‌ها هم باید این حکم اسلامی را خودشان اجرا کنند.»

وی گفت: «ما باید غرب‌زدگی را کنار بگذاریم و برای زن همه‌گونه شخصیتی قائلیم و رعایت کمال احترام نسبت به خانم‌ها می‌شود و تساوی حقوق که بین زن و مرد قائل هستیم و خانم‌ها را در تمام شئون لازم‌الرعایه می‌‌بینیم و موقعیت‌هایی که اسلام نسبت به خانم‌ها داده که شاید هیچ مذهبی یا هیچ مرام دیگری این‌طوری نسبت به خانم‌ها احترام قائل نیست و در تمام شئون اجتماعی می‌توانند شرکت کنند، حتی حق رأی دادن دارند و می‌توانند فعالیت‌های اجتماعی داشته باشند. اینکه خانم‌ها حجاب اسلامی داشته باشند هیچ تزویدی برای آن‌ها نیست. این یک حکمی است که رعایتش بر عهده خود خانم‌هاست.»

راهپیمایی روز جهانی زن و حمله به برخی زنان

واکنش‌ها درباره حجاب به دلیل همزمانی با روز جهانی زن به اجتماعات این‌ روز نیز راه یافت. به نوشته روزنامه اطلاعات، در بسیاری از مدارس دخترانه تهران تظاهراتی در جهت موافقت و مخالفت با حجاب اسلامی برگزار شد. این تظاهرات در دبیرستان‌های دخترانه مرکز و شمال و قسمتی از غرب تهران گسترده‌تر بود. پاره‌ای از شعارهای این گروه عبارت بود از «حجاب ما پاکی ماست»، «الله اکبر» و «درود بر تو خواهر مجاهد». موافقان و مخالفان حجاب برای تظاهرات در این مورد به دانشگاه تهران رفتند.

همزمان به نوشته روزنامه کیهان، گروهی از زنان که پس از راهپیمایی به مناسبت روز جهانی زن به دانشگاه تهران رسیده بودند گفتند در خیابان‌ها برخی مردان به ما می‌گویند: «یا روسری یا توسری»، این توهین بزرگی است به نیمی از اجتماع که در انقلاب اخیر در کنار مردان شرکت داشتند و شهید دادند.

کیهان همچنین از حمله مردان نا‌شناس به برخی از زنان تظاهرکننده در جریان راهپیمایی روز جهانی زن در تهران خبر داد. این روزنامه نوشت: «همزمان با حمله گروهی از مردان در میدان ولیعهد به چند زن بی‌حجاب و پرتاب سنگ به طرف آن‌ها که منجر به مجروح شدن چند نفر از آن‌ها شد، راهپیمایی از این میدان توسط زنانی که مورد اهانت قرار گرفته بودند و زنان دیگری که به آن‌ها پیوسته بودند، به طرف دانشگاه تهران آغاز شد.»

روز جمعه نیز زنان برای اعلام نظر خود در مورد مساله حجاب در دانشگاه گرد آمدند ولی عده‌ای علیرغم تاکید کمیته امام مبنی بر «عدم ایجاد مزاحمت برای بانوان» درصدد پراکنده نمودن تظاهر‌کنندگان برآمدند. زنان که در دانشکده فنی جمع شده بودند ساعت ۳ بعدازظهر دست به راهپیمایی در محوطه دانشگاه زدند.

اعلام نظر آیت‌الله طالقانی: اجباری در کار نیست

چند روز پس از راهپیمایی‌هایی که له یا علیه حجاب در تهران برگزار شد، آیت‌الله طالقانی در یک گفت‌وگوی رادیو تلویزیونی این مطلب را که حجاب بهانه‌ای است تا زنان را از ادارات برانند، مردود اعلام کرد و گفت: «حجاب اسلامی حجاب شخصیت و وقار است و هیچ اجباری هم در مورد آن در کار نخواهد بود.»

آیت‌الله طالقانی در این مصاحبه گفت: «مسلماً نظر امام هم به مصلحت زنان ما و خواهران و دختران ماست و هم مطابق با موازین و اصول دین مبین اسلام است. هم ایشان و هم ما در این حرکت انقلابی همیشه نسبت به این سهم بزرگی که زنان ما در جریان انقلاب داشته‌اند، قدردانی کرده‌ایم و واقعاً هم سهم بزرگی دارند و در این حرکت تاریخی مثل اوایل مشروطیت در تاریخ ما ضبط و ثبت باید بشود.»

وی خطاب به برخی بانوان معترض به حجاب گفت: «اشتباه می‌کنند خانم‌های ما که اگر یک روسری روی سرشان بگذارند، این‌ها از حیثیت آن‌ها کم خواهد شد و از شخصیتشان کاسته خواهد شد، نه، بلکه از این جهت که قطع نظر از مسلمان بودن حافظ سنت شرقی هستند و این سنت شرقی، اصالت است. اگر یک کشوری بخواهد مستقل باشد، معنایش این نیست که فقط دروازه‌هایش را محدود کند بر روی دنیا، این است که سنتش را حفظ کند، معارف را حفظ کند، شخصیت‌ها را حفظ کند.»

آیت‌الله طالقانی این شایعه را که اجباری شدن حجاب ترفندی برای جلوگیری از حضور زنان در ادارات است، گفت: «این است معنای استقلال واقعی، متاسفانه این نحوه بی‌حجابی که در این سالیان که از زمان رضاشاه تا به‌حال پیش آمده بر اکثر زن‌های مسلمان ما تحمیل شده است، این را باید بدانند ما نمی‌خواهیم بگوئیم که زنان به ادارات نروند و هیچ‌کس هم نمی‌گوید. زنان یک عضو فعال جامعه هستند، به‌خصوص زن‌های ما در چنین مرحله‌ای از انقلاب.»

طالقانی افزود: «این روح انقلابی در بین زن‌های ما باید حفظ بشود و باید این‌ها همیشه این روح انقلابی را داشته باشند و این منوط به این هست که زن‌های ما به آن تجمل‌پرستی‌ها و به آن ابتذال‌هایی که کشانده شده بودند برنگردند، اصل مطلب این است، نباید هم برگردند. اگر این انقلاب باید ادامه پیدا کند، وقتی که ما این اصل را درنظر بگیریم می‌دانیم خطری که خانم‌ها حس می‌کنند، خیال می‌کنند که گفته امام خمینی یا علمای دین این است که این‌ها توی خانه‌هایشان بروند و توسری‌خور باشند و مهجور بمانند، ولی خطری که ما حس می‌کنیم این است که آن‌ها را دوباره به ابتذال بکشانند.»

آیت‌الله طالقانی گفت: «حجاب اسلامی یعنی حجاب وقار، حجاب شخصیت، ساخته من و فقیه و این‌ها هم نیست، نص صریح قرآن است. آیه حجاب برای شخصیت دادن به زنان است، شخصیت انسانی و ملی‌اش در کشور ما، اگر ما می‌خواهیم سر تا پا مقلد باشیم... ما، اسلام، قرآن و مراجع دینی می‌خواهند زنان ما شخصیتشان حفظ بشود. اصل مساله این است که هیچ اجباری هم در کار نیست و مساله چادر هم نیست.»

در سال تحصیلی جدید در پایه اول ابتدایی جمعیت دانش آموزان شیعه و با اهل سنت برابری می کرد همچنین در یکی از شهرهای آذربایجان این جمعیت به صورت 70 به 30 شده است یعنی 70 درصد اهل سنت و تنها 30 درصد جمعیت شهر شیعه هستند و این یک خطر جدی است.
یک کارشناس دینی با بیان کاهش جمعیت شیعه ابراز نگرانی کرد و گفت: مراجع تقلید نسبت به موضوع کاهش جمعیت اظهار نگرانی کرده و در مجالس خود درباره پیری جمعیت متذکر می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی، عضو هیئت علمی جامعة المصطفی(ص) العالمیة، عصر پنجشنبه 15 اسفندماه در همایش دو روزه "فاطمیه و فرصتهای تبلیغ" که در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود، به کاهش جمعیت شیعه و برتری یافتن جمعیت اهل سنت اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید در پایه اول ابتدایی جمعیت دانش آموزان شیعه و با اهل سنت برابری می کرد همچنین در یکی از شهرهای آذربایجان این جمعیت به صورت 70 به 30 شده است یعنی 70 درصد اهل سنت و تنها 30 درصد جمعیت شهر شیعه هستند و این یک خطر جدی است.

وی افزود: در حالی که در بعضی از شهرهای اهل سنت جمعیت خانواده به صورت چهار همسر و 40 اولاد است. مراجع تقلید نیز نسبت به موضوع کاهش جمعیت اظهار نگرانی کرده و در مجالس خود درباره پیری جمعیت متذکر می شوند. سه موضوع مهمی که مبلغین در ایام فاطمیه باید آنرا در مجالس خود متذکر شوند، عبارتند از تشکیل خانواده، تحکیم خانواده و بحث تولید نسل است.

وی به برخورد حضرت زهرا(س) با همسرشان و الگو قراردادن ایشان در این خصوص اشاره کرد و ادامه داد: باید نحوه همسرداری و رفتار ایشان با همسر و فرزندان و ملاک قرار دادن رضایت خداوند در انتخاب همسر را در نظر قرار داد. حیا و رضایت همیشگی ایشان از زندگی و امورات آن مثال زدنی بود اصل اظهار محبت نسبت به همسر، اصل همکاری آنها در امور خانه داری، احترام متقابل از موضوعاتی است که باید در مجالس وعظ به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام رفیعی درباره نحوه برخورد حضرت فاطمه(س) با کودکان گفت: شکل دادن ارتباط فرزندان با مساجد، توجه به سخنرانی‌ها، تعلق آنها به اهل بیت(ع) از سنین پایین و اهتمام به صحبتهای کودکان از ویژگیهای بارز حضرت فاطمه زهرا(س) بود. همچنین ایشان در زمینه احترام به پدر بزرگوارشان مثال زدنی بود کما اینکه وقتی اعراب در صدر اسلام پیامبر(ص) را مورد آزار و اذیت قرار می دادند حضرت فاطمه زهرا(س) بود که همچون مادر برای پدر بزرگوارشان دلسوزی می‌کردند.

این کارشناس مباحث اخلاق در توضیح تعدادی از القاب حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: برداشت از القاب حضرت زهرا(س) باید در مجالسی که در ایام فاطمیه برگزار می شود، به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. یکی از القاب ایشان هانیه به معنی کسی است که با خانواده مهربان است، شفقت با فرزند، با پدر، همسایه، همسر، میهمان و با دشمن در تعریف لقب هانیه قرار می گیرد. یکی دیگر از القاب حضرت زهرا(س) مبارکه است. مبارکه به معنی برکت در زندگی است. برکت نیز معنی چیز کم با آثار بسیار را شامل می شود. در زندگیهای امروز برکت کاهش پیدا کرده است؛ چراکه به قول معروف لقمه ها مشکل‌دار شده است. ربا، ندادن خمس و... باعث از بین رفتن برکت از زندگی می شود.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از اسامی ایشان طاهره است که از طهارت مشتق می شود. طهارت 6 قسم را در برمی گیرد. طهارت به کفر، طهارت ظاهری، طهارت قلبی، طهارت با آب، طهارت با توبه و طهارت کامل از جمله بخش های طهارت است که در مجالس این ایام هر کدام از این ها باید به طور مفصل مورد بحث قرار گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه از مبلغان خواست در خصوص خطبه حضرت زهرا(س) بسیار تبلیغ و کار کنند و تاکید کرد: حضرت زهرا(س) دو خطبه بسیار مهم دارند: یکی از آنها خطبه برخورد با زنان انصار و مهاجرین است و دیگری خطبه ای است که از نظر زمانی بر خطبه های نهج‌البلاغه مقدم است؛ چرا که خطبه های نهج‌البلاغه در زمان خلافت حضرت امیرالمومنین علی(ع) خوانده شده، ولی خطبه حضرت زهرا(س) در جایگاه اولین رتبه ای قرار می گیرد که به صورت رسمی بعد از وفات پیامبر اکرم(ص) خوانده شد.

به گفته وی، از دیگر موارد اهمیت این خطبه، ارتجاعی بودن آن است، یعنی به تعبیری بدون آنکه از پیش نوشته شده باشد حضرت فاطمه (س) در مورد آن صحبت کردند و سومین دلیل اهمیت این خطبه، جامع بودن آن و استفاده بسیار در آیات قرآن کریم است.

این کارشناس مباحث اخلاق افزود: موضوعی که در مورد آن به ندرت بحث شده است، دعاهای حضرت زهرا(س) و به ویژه دعاهای روزانه ایشان است که باید در این ایام برای مردم به صورت کامل تشریح شود. اعتقادات و سیره حضرت زهرا(س) و بحث دین‌شناسی ایشان از نکاتی است که مبلغین باید به آن توجه داشته باشند که از جمله این اعتقادات توحید فاطمی، ولایت فاطمی، نبوت، شفاعت و معادباوری است.

حجت الاسلام رفیعی در ادامه توضیح داد: در ایام فاطمیه یکی از مباحثی که صحبت درباره آن بسیار به موقع و بجاست، مظلومیت امیرالمومنین علی(ع) است. زیارت امیرالمومنین علی(ع) در مفاتیح‌الجنان برای بیان مظلومیت ایشان به مبلغین بسیار کمک خواهد کرد. از دلایلی که باعث می شود ایشان را مظلوم بدانیم شامل عدم معرفت، عدم اطاعت، کتمان فضائل، سب و لعن حضرت علی(ع)، تنهایی و غربت ایشان بعد از رسول خدا(ص) و توسط امت است.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان سخنانش درباره ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) و تفضیل این ابعاد در مجالس ایام فاطمیه تاکید کرد و یادآور شد: عفاف، ادب، عزم فاطمه(س) و انتخاب ایشان در زندگی از جمله ابعاد مهمی است که باید الگو قرار داده شود

با سلام خدمت شما دوست عزیز
بنده هم قبلا چنین سخنان و هشدارهایی رو از استاد رائفی پور شنیدم
متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی که وجود داره اکثرا میلی به داشتن فرزند زیاد ندارن و به یک فرزند قانع شدن
اگه این روند ادامه داشته باشه کم کم دایی و عمو و عمه و خاله ای وجود نخواهد داشت و این عناوین از بین میرن
:Ghamgin:

«محضر مبارک مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی(دامت برکاته)

با اهداء سلام و تحیت؛

نظر مبارکتان را نسبت به برگزاری مراسم جشن عیدانه در فروردین ماه سال 1393 که بعضی از روزهای آن مصادف با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) می­‌باشد، مرقوم فرمایید.

جمعی از مقلدین حضرتعالی»

پاسخ

«بسم الله الرحمن الرحیم

احترام ایام شهادت بانوی اسلام فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بر همه لازم است، بنابراین ایام فاطمیه اوّل 13، 14 و 15 جمادی الاولی (24، 25 و 26 اسفند 1392) و همچنین ایام فاطمیه دوم 1، 2 و 3 جمادی الثانی (12، 13 و­14 فروردین 1393) باید به مراسم سوگواری آن حضرت اختصاص داده شود و از برکات آن بهره مند گردند.

ولی در بین این دو ایام، برگزاری مراسم دیگر (با رعایت تمام موازین شرعی) مانعی ندارد. ضمناً انجام مراسم سال نو مانند دید و بازدید، خانه تکانی، نظافت و امثال آن نیز مانعی ندارد. همیشه در سایه لطف پروردگار و عنایت آن حضرت موفق باشید.»

[h=1][/h]


[/HR]
مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه بناب از شهدای گمنام این شهرستان به عنوان گمنام‌ترین و مظلوم‌ترین شهدا در سطح استان آذربایجان‌شرقی نام برد.


[/HR]
سرگرد پاسدار یحیی حیدری در نشست ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی و مذهبی بناب با انتقاد از بی‌توجهی به ساماندهی و زیباسازی محل دفن شهدای گمنام در پارک فدک بناب گفت: متاسفانه شهرداری بناب به مکان مقدس دفن سه شهید گمنام در این پارک اهمیتی نمی‌دهد در حالیکه حداقل باید پرچم‌های کهنه آنها را تعویض کرده و به فضاسازی اطراف آن توجه کند.
وی از شهرداری بناب خواست در آستانه شروع سفرهای نوروزی به مزارهای پاک شهدای گمنام بناب که هنوز یادمانی هم ندارند متناسب با شان و منزلت آنها رسیدگی کند.
سرگرد حیدری افزود: باوجود اینکه چندین بار جلسه برای ساماندهی و احداث آرامگاه برای شهدای گمنام بناب تشکیل شده اما کارهای آن پیش نمی‌رود.
وی همچنین با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز تاکید کرد: باید حال و هوای ایام فاطمیه به برنامه‌های عیدنوروز خصوصاً در روز سیزدهم فروردین غالب شود.
روز سی‌ام خرداد ماه سال گذشته پیکرهای سه شهید گمنام در بناب تشییع و پس از سه روز تعلل، در پارک فدک بناب که در خارج از شهر بناب قرار گرفته است، به خاک سپرده شدند و تا امروز در حصار داربست فلزی و بدون آرامگاه مانده‌اند.
این« سه شهیدگمنام» در سال 1362 و در جریان عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند

پس از برزمین ماندن تابوت‌های این«سه شهید گمنام» به مدت سه روز، مسئولان شهرستان بناب پارک فدک را برای دفن شهدا انتخاب کردند که به علت نامناسب بودن محیط پارک و مسافت زیاد آن با شهر مورد اعتراض عده‌ای از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم شهرستان قرار گرفت، اما این اعتراضات نیز موجب انصراف مسئولان از تصمیم خود نشد. این« سه شهیدگمنام» در سال 1362 و در جریان عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند.
شهرستان بناب در طول دوران هشت سال دفاع مقدس 364 شهید و 830 جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مردم بناب از مسئولان این شهرستان خصوصاً بنیاد شهید و شهرداری انتظار دارند هرچه سریع‌تر با ساماندهی و احداث آرامگاهی در شان این شهدای مظلوم، رونق آن مکان مقدس را فراهم کرده و موجب تسکین بخشی از آلام خانواده‌های داغدار شهدا و ایثارگران در بناب باشند.

[="Times New Roman"][="Black"]



همایش تحجر و اسلام آمریکایی



آخوندهایی که به جنگ آخوند می‌آیند

3 اسفند 1392

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه اسلام آمریکایی با آخوند به جنگ آخوند و با مذهب به جنگ مذهب می‌آید، گفت: اسلام آمریکایی، اسلام چـُرت است و ملت ها را می خواباند.


حسن رحیم‌پور ازغدی در همایش تحجر و اسلام آمریکایی که صبح امروز در سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه ریشه تحجر جهل به اسلام است، گفت: جریان های متحجر در دین اسلام مستضعف فکری هستند و باید به آنها آگاهی رساند.
وی با اشاره به تفاوت های اسلام آمریکایی با تحجر بیان کرد: ریشه اسلام آمریکایی ضعف فکری نیست، بلکه آنان با آگاهی یک نوع جدیدی از اسلام را تبلیغ می کنند که علاج مقابله با اسلام آمریکایی افشاگری است.

رحیم‌پور ازغدی افزود: اسلام آمریکایی کاسب است و در صدد استفاده ابزاری از دین اسلام است که باید افشا شود.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه اکثر رهبران جریان‌های فکری در ایران از گروه های چپ‌گرا مانند مارکسیست و از گروه‌های راست‌گرا مانند خانواده روحانیون بودند، تصریح کرد: تقی‌زاده، دشتی، بنی‌صدر و…، روحانی و یا فرزند روحانی بودند که این مساله مهمی است و باید نسبت به این مساله آسیب‌شناسی شود.

وی با بیان اینکه کسی حق دارد معمم شود که صلاحیت اسلامی داشته باشد، تصریح کرد: اسلام به علاوه روحانی صالح، خدمت به اسلام است. روحانیت، صنف و شغل نیست، بلکه رسالت است.
رحیم پور ازغدی ادامه داد: در قرآن و حدیث از علم، تقوا و مسئولیت‌مداری صحبت می شود و سواد، زهد، شجاعت و آگاهی در وصف یک عالم دینی در روایات آمده است.
این استاد دانشگاه همچنین توضیح داد: جریان روشنفکری تحت عنوان اسلام آمریکایی در صدد قرائت نو از دین اسلام هستند، لذا اینان باید افشا شوند و از لحاظ علمی، آبرویشان برده شود.
وی در تعریف دیگری از اسلام آمریکایی گفت: اسلام آمریکایی و انگلیسی، اسلامی است که کفر نه تنها از آن احساس خطر نمی کند، بلکه به ترویج آن نیز کمک هم می کند، چون اگر این نوع مذهب تقویت شود، روحانیت اصیل کمرنگ می شود.
رحیم پور ازغدی در ادامه افزود: اسلام آمریکایی با آخوند به جنگ آخوند و با مذهب به جنگ مذهب می‌آید.

این استاد دانشگاه همچنین اضافه کرد: با بی‌دینی نمی توان به جنگ دین رفت؛ چراکه همه در یک جبهه قرار می گیرند، اما وقتی که با سبقه دین به جنگ دین بیایند، تفرقه و تردید ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه شهادت، تحریم، جهاد، ایثار، مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم در اسلام آمریکایی وجود ندارد، گفت: سقف اسلام آمریکایی، آش نذری است و آنان در صدد تفصیل و قرائتی نو از مذهب هستند.
این استاد دانشگاه اسلام آمریکایی را اسلام چـُرت نامید و بیان کرد: اسلام آمریکایی ملت ها را می خواباند و یک لالایی است.
رحیم پور ازغدی همچنین افزود: در اسلام آمریکایی اصل دین کنار گذاشته می شود و بدعت های نویی در دین وارد می شود.
وی در تعریف بدعت دینی نیز گفت: بدعت دینی یعنی دایره دین را کوچک یا بزرگ کنیم و اسلام تحجر در این زمینه دو کار در دین اسلام انجام داده است، هم یکسری مفاهیم را به اسم دین به خورد مردم داده و آن را اصل دین معرفی کرده و هم اینکه یکسری از اصول های اصلی دین را از دین حذف کرده است، یعنی برخورد گزینشی با دین.

این استاد دانشگاه ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی دیدیم که امر به معروف و نهی از منکر از رساله ها حذف شده بود، آن هم اصلی که جزئی از فروع دین است، این یعنی بدعت، یعنی هم اخراجی و هم ادخالی دین را تغییر دادند.
رحیم پور ازغدی سوءتفسیر را نوعی دیگر از تحجر در دین اسلام نامید و خاطر نشان کرد: یک نوع دیگر از تحجر این است که تفسیری از دین می کنند که منافعشان را به خطر نیندازند، مانند موضوع تقیه.
وی ادامه داد: متحجرین ترک مبارزه را تقیه تعریف کردند، اما تقیه یعنی مخفی‌کاری مجاهد که کمتر ضربه بخورد و بیشتر ضربه بزند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه تقیه برای حفظ دین است، اضافه کرد: متحجرین می گویند تقیه مطلق است، اما اگر مطلق بود، امام حسین(ع) هم باید تقیه می کرد. برخی روحانیون فکر می کنند تقیه برای این است که خودشان حفظ شوند، در حالی که تقیه برای این است که دین حفظ شود.
رحیم پور ازغدی همچنین با اشاره به تفسیر اسلام آمریکایی از معنی انتظار گفت: انتظار یک فعل است، اما اسلام آمریکایی آن را ترک فعل معنا می کند.
وی در ادامه افزود: اگر انتظار سخت نبود، نمی‌گفتند «افضل‌العبادت»، اما برخی‌ها انتظار را به انفعال، بی‌مسئولیتی، خودمحوری، تنبلی و فرار از صحنه معنا کرده اند.
این استاد دانشگاه همچنین با بیان اینکه متحجرین و اسلام آمریکایی در تفسیر احکام نیز بدعت هایی ایجاد کردند، یادآور شد: در دوره های گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته بود موسیقی راه تقرب به خدا است، اگر اینگونه بود، حداقل در یکی از روایات در کنار ذکر، تقوا، نماز و شفاعت برای تقرب به خدا موسیقی هم آمده بود.

مهر

کد مطلب: 219109

آدرس مطلب: http://arshnews.ir/vdcjyhe8huqevvz.fsfu.html

بنقل از عرش نیوز ( متاسفانه فایل صوتی همایش هنوز منتشر نشده )[/]

[h=1][/h]


[/HR]
نمایندگان و معتمدان بنیاد شهید از 22 بهمن تا کنون با 17 هزار خانواده شهید دیدار داشتند و قرار است تا 22 اسفند به عنوان روز ملی بزرگداشت مقام شهدا، این دیدار با 22 هزار خانواده شهید انجام و طی آن مشکلات احتمالی این خانواده‌های عزیز تا حد امکان برطرف شود.


[/HR]
محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالگرد تاسیس بنیاد شهید در 22 اسفند ماه گفت: امسال تمام دستگاه‌های اجرایی در بزرگداشت یاد و خاطره شهدا با یکدیگر همکاری دارند.
محسن انصاری با معرفی یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان به مناسبت تاسیس بنیاد شهید در روز 22 اسفند گفت: تجلیل از 738 خادم شهدا در سراسر کشور و برگزاری کنگره شعر ایثار و تجلیل از 22 شهید شاعر از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت بزرگداشت روز شهدا است.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری همایش پیام‌آوران ایثار و تربیت 2 هزار و 200 راوی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید اعلام کرد و افزود: از امروز همزمان با روز درخت‌کاری 222 هزار درخت به نیابت از 222 هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سراسر کشور کاشته می‌شود و بیش از 2 میلیون پیامک هم با محوریت وصایای شهدا به تلفن‌های همراه اول نیز ارسال می‌شود. ضمن آنکه با رایزنی‌هایی که با سازمان حج و زیارت انجام شده قرار است روز 22 اسفند زوار و حجاح در مدینه و مکه یاد و خاطره شهدای محله خود را هم گرامی دارند.
وی ادامه داد: سخنران پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید است و تمام مدیران کل بنیاد شهید در سراسر کشور در نماز جمعه حاضر شده و پیرامون سالروز تاسیس بنیاد شهید و بزرگداشت شهدا سخنرانی می‌کنند.
قائم مقام بنیاد شهید همچنین عنوان کرد: این نیاز احساس می‌شود که تاریخ شفاهی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بازیابی می‌کنیم؛ چرا که یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب مکتوب کردن خاطرات شفاهی است.
این نیاز احساس می‌شود که تاریخ شفاهی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بازیابی می‌کنیم؛ چرا که یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب مکتوب کردن خاطرات شفاهی است

وی در تشریح کتاب فرهنگ اعلام افزود: دو نوع کتاب را در سال‌های گذشته در بنیاد شهید طراحی کردیم. یک نوع آن «فرهنگ اعلام» است که شهدای هر استان به صورت جداگانه در یک کتاب مطرح شده است و اطلاعات شخصی هر شهید شامل نام شهید، ریشه شهید، نام والدین، شغل، محل شهادت و دفن و مشخصات دیگر در آن مطرح شده است و 10 کتابی که در دیدار با رئیس‌جمهور از آن رونمایی می‌شود مربوط به استان‌های اردبیل، ایلام، بوشهر، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، کردستان، زنجان و لرستان است و فرهنگ اعلام شهدای بقیه استان‌ها نیز به مرور تدوین می‌شود.
انصاری در رابطه با نوع دوم کتاب‌های اختصاصی بنیاد شهید گفت: وصیت نامه شهدا با دو نوع جمع بندی بر اساس نام شهدا و یا موضوعات محوری وصیت نامه‌ها شامل وحدت، امام، فرهنگ و غیره استخراج و جمع بندی شده است که شمار این کتاب‌ها به 500 جلد هم خواهد رسید.

توهین به مسلمانان در رسانه ملی



در جهان امروز، غالب مسلمانان عرب زبان هستند و بنابراین عرب را میتوان به عنوان نماد اسلام در جهان دانست، لیکن اهانت به عرب، اهانت به اسلام است البته به طور غیر مستقیم.

متاسفانه این هتاکی ها در رسانه های دشمن روایج یافته و دارد،‌ منتهی مسئله که دل هر مسلمانی را به درد می آورد، به صحنه کشیدن این هتاکی های در رسانه ملی میباشد که نمونه آن را میتوان در فیلم "4 شگفت انگیز 2" در شبکه نمایش یافت.

در قسمتی از این فیلم،‌‌ یکی از 4 شخصیت اصلی این فیلم، بعد از زد و خورد با شخصیت فضایی، به قسمتی پرت میشود که دو مرد با لباس عربی و در صحرای بزرگ، به همراه شتر خود، در حال گذراندن روزگار خود هستند که در این صحنه، اعراب را افرادی عقب مانده و مضحک نشان میدهد که نتیجتا به صورت غیر مستقیم، مسلمانان را اینگونه نشان میدهد.

البته در اینکه جوامع عربی به دلایل استعماری و استبدادی غرب، دچار عقب ماندگی شدیدی شده اند شکی نیست اما، جوامع غربی هم آنقدر پیشرفته نیستند که خود را لایق قدرتهای همچون "4 شگفت انگیز" مطرح نمایند و جامعه عرب را به بیابان گردهای شترسوار تشبیه کند.


دریافت بخش هتاکی فیلم
مدت زمان: 49 ثانیه

نکته جالب توجه ی که در این فیلم میتوان به آن اشاره کرد این میباشد که میتوان این فیلم را با تحلیل های آقای رائفی پور در مورد فیلم" 2012" مطابقت داد.

استاد رائفی پور در تحلیل فیلم 2012 مطرح میکنند که با توجه به حرکت شخصیتهای مطرح به کشور چین (در فیلم 2012) میتوان این نتیجه را گرفت که سرمایه داران اسرائیلی در حال حرکت به کشور چین هستند که در فیلم "4 شگفت انگیز 2" نیز مشهود است و همچنین تحلیل استاد در مورد عدد "4" هم در این فیلم قابل مشاهده میباشد.

عدد 4 در کشور چین، عددی نحس محسوب میشود به دلیل شباهت تلفظ بین کلمه "مرگ" و عدد "4"، لیکن در فیلم 2012 این عدد مکررا به چشم میخورد و نوید دهنده مرگ دوره قبلی اسرائیلیان میباشد و کشور چین، شروعی مجدد و تازه برای حرکتهای آنان محسوب میشود، لیکن این موارد را میتوان در فیلم "4 شگفت انگیز 2" هم مشاهده کرد.

در فیلم "4 شگفت انگیز 2" در انتهای فیلم، زمین به دست نیروهای فرازمینی در معرض نابودی قرار میگرد که شخصیتهای اصلی فیلم برای جلوگیری از این اتفاق به کشور چین میروند و نهایتا این حادثه توسط شخصیت فضایی فیلم برطرف شده و دو شخصیت فیلم یعنی (رید و سوزان) در چین ازدواج خود را انجام میدهند. لازم به ذکر است که در اوایل فیلم موفق به اقدام این عمل نشدند ولی در انتهای فیلم این عمل را بعد از نجات زمین توسط فرد فضایی و در کشور چین انجام دادند...

منبع: جهت اطلاع

پخش بروشور موهن توسط وهابیت در ایام شهادت حضرت زهرا


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نقل از شبستان شنیده شده وهابیت اخیرا بروشورهایی را در برخی از مناطق کشور از جمله استان خراسان رضوی توزیع کردند که در آن اقدام به انتشار شبهه ای عجیب با این مضمون که حضرت علی (علیه السلام) تمایل داشتند خلیفه اول بر پیکر حضرت زهرا (سلام الله علیها) نماز بخواند و ابوبکر از این کار امتناع کرد!، نموده اند، در خصوص صحت این ادعا با یکی از کارشناسان فرق و ادیان به صحبت نشسته ایم که مشروح آن را در ذیل می خوانید:

حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی، پژوهشگر ادیان در گفتگو با خبرنگار اندیشه شبستان در پاسخ به شبهه یاد شده گفت: وهابیت در شبهه افکنی های جدید خود مدعی شده است وقتی زهرا (سلام الله علیها) به شهادت رسیدند، حضرت علی (علیه السلام) از ابوبکر خواست تا بر پیکر حضرت زهرا (سلام الله علیها) نماز بخواند اما ابوبکر متواضعانه گفت: یا علی! تو خودت حضور داری و به خدا سوگند کسی جز تو بر فاطمه نماز نمی گذارد!

وی ادامه داد: وهابیت این ادعا را بدون استناد به هیچ روایتی نقل کرده و برای هر فرد که اندکی با تاریخ آشنا باشد، آشکار است که حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به دلیل غَضَبی که نسبت به خلیفه اول و دوم داشتند وصیت کردند آنان بر جنازه ایشان حضور پیدا نکنند؛ این مطلب چیزی نیست که شیعیان بگویند، بلکه از مسلمات تاریخی است و هم صحیح مسلم و هم صحیح بخاری آن را نقل کرده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به منابع موجود در این خصوص اظهار کرد: این مطلب را صحیح بخاری در جلد 2، صفحه 504 بیان می کند و می گوید: "فغضبت فاطمه بنت الرسول الله فهجرت ابابکر...؛ پس فاطمه (سلام الله علیها) دختر رسول خدا (صلی الله علیه و آله) خشمگین شدند پس ابوبکر را ترک کردند" یا به عبارت دیگر با ابوبکر در قهر بود و قهر ایشان ادامه داشت تا اینکه از دنیا رفتند "حتی توفیت".

وی بیان کرد: علاوه بر این در صحیح بخاری جلد 5، صفحه 82، حدیث 4240 از عایشه نقل شده است: حضرت زهرا (سلام الله علیها) پس از پیامبر (صلی الله علیه و آله) شش ماه بیشتر زنده نماندند و شبانه همسرش او را دفن فرمودند و حتی به ابوبکر اجازه ندادند و خود بر ایشان نماز خواند.

حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی خاطرنشان کرد: با توجه به این روایت ما می بینیم نه تنها ابوبکر بر ایشان نماز نخواند، بلکه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) تا آخر عمر از او دوری گزیدند و حتی سفارش کردند شبانه دفن شوند تا ابوبکر بر پیکرشان نماز نخواند؛ بنابراین انتشار قصه های خیالبافانه در قالب برورشور و کتاب و ... بدون هیچ مدرک و استنادی، آنگاه که مطلب روشن شود هیچ به نحو وهابیت نخواهد بود. و این اقدام وهابیت فرار به پیش است چرا که در خود منابع آنها برعکس این روایت جعلی دیده می شود.

منبع دریافتی: شبکه قرآن

[="SlateGray"]

تا سال 2025 از هر پنج فرانسوی یک نفر مسلمان خواهد بود و نرخ رشد جمعیت اگر به همین منوال ادامه یابد، فرانسه تا چهل سال دیگر به یک کشور اسلامی تبدیل خواهد شد.خبرگزاری ابنا در گزارشی مدعی شد، کارشناسان آمار، با مقایسه رشد دو جمعیت مسلمان و مسیحی در فرانسه، به این نتیجه رسیده‌اند که این کشور، حداکثر تا چهل سال آینده به کشوری با اکثریت جمعیت مسلمان تبدیل خواهد شد.

بنا بر این گزارش، میانگین تعداد اعضای هر خانواده فرانسوی‌الاصل در فرانسه 1.8 نفر است، اما شمار متوسط اعضای هر خانواده مسلمان در این کشور 8.1 است.

فرانسه زمانی به کثرت کلیساها شهرت داشت،
اما امروزه شمار مساجد فرانسه، بیشتر از تعداد کلیساهاست. هم‏اکنون 30 درصد کودکان و جوانان زیر بیست سال در فرانسه مسلمان هستند و این نرخ در شهرهای بزرگی مانند پاریس، نیس و مارسی 45 درصد کودکان و جوانان زیر بیست سال را شامل می‏شود.

نتیجه اینکه تا سال 2025 از هر پنج فرانسوی، یک نفر مسلمان خواهد بود و نرخ رشد جمعیت اگر به همین منوال ادامه یابد، به یک کشور اسلامی تبدیل خواهد شد.

برخی سازمان های مسیحی می‏گویند، نوادگانشان فرهنگ آنها را نخواهند دید، بلکه آنها در جوامع اسلامی چشم به جهان خواهند گشود. واتیکان نیز رسماً اعلام کرده است که اینک جمعیت مسلمانان در جهان، از جمعیت کاتولیک بیشتر شده و در پنج تا شش سال دیگر، اسلام بزرگ‏ترین دین جهان خواهد بود.

در همین حال، تحقیقات «فرّخ صدیقی»، پژوهشگر پاکستانی مقیم اروپا، نشان می‌دهد که به رغم کنترل جمعیت در اروپا، رشد جمعیت سیر صعودی به خود گرفته است. او علت این تغییر را این‌گونه بیان می‌کند؛ برای نمونه، جمعیت مسلمانان در انگلیس سی سال گذشته، 82 هزار نفر بوده که هم اکنون این جمعیت دو و نیم میلیون نفر است. در انگلیس، بیش از یک هزار باب مسجد وجود دارد که بیشتر این مساجد در کلیساهای خریداری شده از مسیحیان تأسیس شده است.

یا اینکه نیمی از کودکانی که هر سال در هلند به دنیا می آیند، مسلمانند و چنانچه این روند ادامه یابد، نیمی از جمعیت هلند را در پانزده سال آینده، مسلمانان تشکیل خواهند داد.

در همین حال،
جمعیت مسلمانان روسیه 23 میلیون نفر است و 40 درصد نیروهای ارتش این کشور را در چند سال آینده مسلمانان تشکیل خواهند داد.

در آلمان هم به تازگی دولت اعلام کرده است که دیگر کنترل کاهش جمعیت این کشور ممکن نیست و شاید این کشور تا سال 2050 به یک کشور مسلمان تبدیل شود. دولت آلمان بر این باور است که جمعیت 5.2 میلیونی مسلمانان اروپا در بیست سال آینده به دو برابر افزایش خواهد یافت.
در این باره، اتحادیه اروپا هشدار داده است که تا سال 2025 تعداد متولدین سالانه کشورهای اروپا را کودکان مسلمان تشکیل خواهند داد.

البته این وضعیت در آمریکا نیز هست؛ جمعیت مسلمانان آمریکا در سال 1970، یکصد هزار نفر بود، اما در سال 2008 به 9 میلیون نفر رسیده است. رشد جمعیت مسیحیان در آمریکا 1.6 درصد است که البته مجموع نرخ رشد مسیحیان به دلیل مهاجرت گسترده اتباع کشورهای آمریکای لاتین به 2.11 درصد می‌رسد و این نرخ رشد حداقل رشد ضروری برای حفظ یک تمدن به شمار می‏رود....

[/]

مراسم پاسداشت شهید شاخص جهان اسلام، مرزبان سرافراز اسلام شهید سلیمان خاطر در امروز دوشنبه 12 اسفند ماه ساعت 9:30 در تالار اجتماعات دانشکده الهیات دانشگاه تهران واقع در تقاطع خیابان شهید مطهری و خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو شهید مفتح برگزار می‌شود. در این مراسم پاسداشت کارشناسان منطقه غرب آسیا و جهان اسلام و نمایندگان جنبش‌های مقاومت فلسطین و لبنان حضور خواهند داشت و به تبین رشادت‌ها و نقش شهید سلیمان خاطر در حمایت از آرمان قدس شریف و دفاع از مرزهای اسلام خواهند پرداخت. حضور عموم در این مراسم آزاد است و دانشجویان دانشگاه تهران و مۆسسات مردم نهاد حامی فلسطین و مقاومت و پژوهشگران جهان اسلام و خبرنگاران و اصحاب رسانه داخلی و بین‌المللی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت. شهید سلیمان محمد خاطر سرباز دلاور مصری است که به قهرمان سینا «بطل سینا» شهرت یافت. این شهید گران‌قدر از مرزها و حدود اسلام دفاع کرد و مانع تعرض دشمن صهیونیستی به پادگانی در صحرای سینای مصر شد. وی هنگامی که متوجه حضور 12 نفر اسرائیلی شد که در حال نزدیک شــدن به محل نگهبانی او بودند، محلی که شهید ســلیمان خاطــر از آن نگهبانی می‌کرد یک منطقه نظامی بود که مهمات و سلاح‌های خاص در آن نگهداری می‌شــد و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود و به همین خاطــر ورود تمام افراد بیگانه به آن ممنوع بود. ســلیمان با مشــاهده آن گــروه 12 نفره بــه آن‌ها هشــدار داد و حتی به زبان انگلیسی به آن‌ها گفت: ایست! عبور ممنوع! «Stop no passing». اما گروه اسرائیلی به هشدارهای او بی‌توجهی کردند و تصمیم به فریب او گرفتند! او مصمم جلوی آن‌ها ایستاد و پس از هشدار و شلیک تیر هوایی به سمت آنان و عدم توجه آنان به سمت انان در غروب آتش گشود. شــلیک در غروب صحرای سینا منجر به کشته شدن هفت اسرائیلی گردید. اما ارتش مصر بجای تقدیر از او را بازداشت و محاکمه و محکوم به زندان کرد و وی در زندان به طرز مشکوکی به شهادت رسید. شــلیک در غروب صحرای سینا منجر به کشته شدن هفت اسرائیلی گردید. اما ارتش مصر بجای تقدیر از او، وی را بازداشت و محاکمه و محکوم به زندان کرد و وی در زندان به طرز مشکوکی به شهادت رسید دادگاه محاکمه شهید سلیمان خاطر به دلیل وضعیت سیاسی آن دوره یعنی پس از امضای معاهده ننگین کمپ دیوید و ترور انور سادات و تضادهای میان جهان اســلام و صهیونیسم بــه یکــی از جنجالی‌ترین دادگاه‌های دهه هشتاد میلادی تبدیل شد. در آن دوره تلاش می‌شد تا افراد مبدل به نام توریست از طرف دشمن صهیونیست روابط مصر و رژیم غاصب صهیونیستی را عادی جلوه دهند و به دنیا وانمود کنند که گردشگری میان مصر و اسرائیل رونق دارد و مردم این دو کشور در صلح هستند، در حالی که این‌گونه نبود و در واقع نظامیان صهیونیست خود را به عنوان توریست جا می‌زدند. برخلاف دولت وقت مصر، مردم آزادی خواه و استقلال طلب مصر با دشمن صهیونیستی سازش نکردند و سلیمان خاطر نماینده افکار آزاد و سربلند سرزمین‌های اسلامی بود و در برابر تعرض و نیرنگ دشمن صهیونیستی جانش را برای مرزبانی از کیان اسلام تقدیم کرد.

مهجبین;492727 نوشت:

تا سال 2025 از هر پنج فرانسوی یک نفر مسلمان خواهد بود و نرخ رشد جمعیت اگر به همین منوال ادامه یابد، فرانسه تا چهل سال دیگر به یک کشور اسلامی تبدیل خواهد شد.خبرگزاری ابنا در گزارشی مدعی شد، کارشناسان آمار، با مقایسه رشد دو جمعیت مسلمان و مسیحی در فرانسه، به این نتیجه رسیده‌اند که این کشور، حداکثر تا چهل سال آینده به کشوری با اکثریت جمعیت مسلمان تبدیل خواهد شد.

بنا بر این گزارش، میانگین تعداد اعضای هر خانواده فرانسوی‌الاصل در فرانسه 1.8 نفر است، اما شمار متوسط اعضای هر خانواده مسلمان در این کشور 8.1 است.

فرانسه زمانی به کثرت کلیساها شهرت داشت،
اما امروزه شمار مساجد فرانسه، بیشتر از تعداد کلیساهاست. هم‏اکنون 30 درصد کودکان و جوانان زیر بیست سال در فرانسه مسلمان هستند و این نرخ در شهرهای بزرگی مانند پاریس، نیس و مارسی 45 درصد کودکان و جوانان زیر بیست سال را شامل می‏شود.

نتیجه اینکه تا سال 2025 از هر پنج فرانسوی، یک نفر مسلمان خواهد بود و نرخ رشد جمعیت اگر به همین منوال ادامه یابد، به یک کشور اسلامی تبدیل خواهد شد.

برخی سازمان های مسیحی می‏گویند، نوادگانشان فرهنگ آنها را نخواهند دید، بلکه آنها در جوامع اسلامی چشم به جهان خواهند گشود. واتیکان نیز رسماً اعلام کرده است که اینک جمعیت مسلمانان در جهان، از جمعیت کاتولیک بیشتر شده و در پنج تا شش سال دیگر، اسلام بزرگ‏ترین دین جهان خواهد بود.

در همین حال، تحقیقات «فرّخ صدیقی»، پژوهشگر پاکستانی مقیم اروپا، نشان می‌دهد که به رغم کنترل جمعیت در اروپا، رشد جمعیت سیر صعودی به خود گرفته است. او علت این تغییر را این‌گونه بیان می‌کند؛ برای نمونه، جمعیت مسلمانان در انگلیس سی سال گذشته، 82 هزار نفر بوده که هم اکنون این جمعیت دو و نیم میلیون نفر است. در انگلیس، بیش از یک هزار باب مسجد وجود دارد که بیشتر این مساجد در کلیساهای خریداری شده از مسیحیان تأسیس شده است.

یا اینکه نیمی از کودکانی که هر سال در هلند به دنیا می آیند، مسلمانند و چنانچه این روند ادامه یابد،

نیمی از جمعیت هلند را در پانزده سال آینده، مسلمانان تشکیل خواهند داد.

در همین حال،
جمعیت مسلمانان روسیه 23 میلیون نفر است و 40 درصد نیروهای ارتش این کشور را در چند سال آینده مسلمانان تشکیل خواهند داد.

در آلمان هم به تازگی دولت اعلام کرده است که دیگر کنترل کاهش جمعیت این کشور ممکن نیست و شاید این کشور تا سال 2050 به یک کشور مسلمان تبدیل شود. دولت آلمان بر این باور است که جمعیت 5.2 میلیونی مسلمانان اروپا در بیست سال آینده به دو برابر افزایش خواهد یافت.
در این باره، اتحادیه اروپا هشدار داده است که تا سال 2025 تعداد متولدین سالانه کشورهای اروپا را کودکان مسلمان تشکیل خواهند داد.

البته این وضعیت در آمریکا نیز هست؛ جمعیت مسلمانان آمریکا در سال 1970، یکصد هزار نفر بود، اما در سال 2008 به 9 میلیون نفر رسیده است. رشد جمعیت مسیحیان در آمریکا 1.6 درصد است که البته مجموع نرخ رشد مسیحیان به دلیل مهاجرت گسترده اتباع کشورهای آمریکای لاتین به 2.11 درصد می‌رسد و این نرخ رشد حداقل رشد ضروری برای حفظ یک تمدن به شمار می‏رود....

:Sokhan:نگرانم که تا آن موقع ایران کشوری غیر اسلامی شده باشد!!! و یا اگر آن ها مسلمان واقعی شوند دیگر قبول نکنند که ایران هم کشوری اسلامی است!!!
برخی دوستان مسلمان دارم از کشورهای دیگه. برخی موارد رو که در ایران می بینند خودشون میگند که باور نمی کنیم که ایران که کشوری اسلامی است این موارد شایع باشد مواردی که اگر خدمتتان عرض کنم می بینید برای ما عادی شده است!!!

نه نوکری تموم نمی شه... ، به لطف خدا وعنایت مادر نمایشگاه مادر بی حرم 2 روز شهادت مادر افتتاح شد تا عموم مردم بازدید کنند.اینجانب هم به خاطر مشغله ی فراوان وقت نمی کردم که زیاد به وبلاگ سر بزنم امیدوارم حضرت حجت (عج) از ما راضی باشن.
بنده چند تا عکس از این نمایشگاه گذاشتم . آدرس هم می دم تا اگه نزدیک بودید وقت داشتید لطف کنید سر بزنید چون با عکس نمیشه اون احساس رو برای مخاطب به ارمغان آورد...
این نمایشگاه به دلیل مسائلی از 3 فروردین شروع به کار کرد تا روزشهادت حضرت زهرا (س) کار برد واقعا بچه ها سنگ تموم گذاشتن....
لطفا نظرات ارزشمندتونم در پایان بزارین تا استفاده کنیم

برای دیدن تصاویر به این لینک بروید
http://gomnam-rahbar.blogfa.com/post/73/%d9%86%d9%88%da%a9%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%af-

التماس دعا یاعلی

[="Times New Roman"][="Black"]

پروفسور سراج اعلام کرده که پوشش حجاب برای وی یک آرزوی بزرگ بوده است

23 فروردين 1393

به گزارش عرش نیوز،خانم پروفسور دکتر«عایشه گل ژاله سراج» رییس دانشگاه دجله ی دیاربکر، دیروز در محیط اداری محجبه شده و عکس نخستین روز کاری خود با استفاده از پوشش اسلامی را منتشر کرد. به این ترتیب نام او به عنوان نخستین رییس دانشگاه محجبه ی ترکیه ثبت شد.

وی اعلام کرده که حضور در محیط کار با پوشش اسلامی و حجاب کامل، همواره برایش آرزوی بزرگ بوده است. وی در سال ۱۹۵۹ در دیاربکر به دنیا آمده و دارای فوق تخصص رشته ی فیزیوتراپی است و از سال ۲۰۰۸ میلادی از سوی عبدالله گل رییس جمهور ترکیه به عنوان رییس دانشگاه دجله انتخاب شده است و تاکنون چهار پروفسور، ۴۸ متخصص و ده ها کارشناس را در رشته ی علمی خود پرورش داده و ۱۲۰ مقاله در مجلات معتبر بین الملیل منتشر کرده است. در دانشگاه دجله در شهر کردنشین دیاربکر ۲۶ هزار دانشجو در رشته های مختلف علوم تجربی، انسانی و هنر در حال تحصیل هستند.

گفتنی است بر اساس قوانین ترکیه، حضور بانوان محجبه در محیط های دولتی و ادارای ممنوع بود اما حزب عدالت و توسعه چند ماه پیش با تصویب یک قانون جدید این ممنوعیت را از میان برداشت و هم اکنون زنان می توانند با حجاب اسلامی در دانشگاه ها، ادارات و مدارس حضور پیدا کنند.
منبع:کرد پرس

کد مطلب: 241590

آدرس مطلب: http://arshnews.ir/vdci3zarut1a5w2.cbct.html[/]

[="Times New Roman"][="Black"]


پنج گروهی که شیطان از دستشان درمانده


شیطان از راه‌های مختلفی انسان‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد، مهمترین سلاح شیطان و اولین راه نفوذ او در انسان، غافل کردن است.

شیطان می‌خواهد با استفاده از ضعف و معصیت انسان‌ها، فضای سالم و نورانی را تاریک کند، لذا شدیدا مراقب اعمال و رفتار ما است. به این خاطر است که شخصیت بزرگواری مثل امام سجاد(ع) در دعایی در صحیفه سجادیه از باری‌تعالی می‌خواهد، پدران و مادران و نزدیکان ما را از شر شیطان حفظ کن و سلاح مبارزه با شیطان را به ما عنایت فرما.

براساس کلام معصومین(ع) که مفسران واقعی و حقیقی آیات الهی بر روی زمین هستند، شیطان در مرحله اول می‌کوشد تا انسان را از خطر و ضرر، غافل کند، چون وقتی انسان از خطر چیزی غافل شد به آسانی به آن مبتلا شده، به سهولت، حقیقت سودمندی را از دست می‌دهد. شیطان با سرگرم کردن انسان به لهو و لعب و زخارف دنیا، او را از یاد حق باز می‌دارد و قیامت را از یاد وی می‌برد و از این طریق وی را گرفتار عذاب شدید الهی می‌کند.

در گام دوم شیطان می‌کوشد اگر کسی به یاد خدا و قیامت بود، او را از راه جهل مرکب و تزئین "و زین لهم الشیطان اعمالهم۱" و تسویل "الشیطان سوّل لهم و املی لهم۲" یعنی بد را خوب جلوه دادن یا خوب را خوبتر جلوه دادن، از فضیلتی مهم یا اهم باز بدارد.

اما همین شیطان که با تمام قوا در تلاش برای لغزیدن انسان و در یک کلام در تلاش برای غفلت انسان از یاد خدا و افتادن در ورطه گناه است مغلوب انسان می‌شود و چاره‌ای در خود برای منحرف کردن او نمی‌بیند.

امام صادق(ع) در حدیثی در این باره فرمودند: ابلیس گفت پنج نفر هستند که هیچ چاره‌ای برای آنها ندارم اما دیگر مردمان در مشت من هستند: "اول، کسی است که با نیت درست به خدا پناه برد و در همه کارهایش به او تکیه کند، دوم کسی که شب و روز بسیار تسبیح خدا گوید، سوم کسی که برای برادر مؤمنش آن پسندد که برای خود می‌پسندد، چهارم کسی که هرگاه مصیبتی به او می‌رسد، بی‌تابی نمی‌کند و پنجم کسی که به آنچه خداوند قسمتش کرده، خرسند است و غم روزیش را نمی‌خورد۳".

منابع:

۱- سوره نمل/آیه ۲۴
۲- سوره محمد/آیه ۲۵
۳- الخصال، ج ۱، ص ۲۸۵»

منبع:ایسنا

کد مطلب: 243088

آدرس مطلب: http://arshnews.ir/vdcc41qi42bq0x8.ala2.html[/]

شیعه‌ستیزی در پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان!

در حالی که در ماه‌های اخیر، اخبار مربوط به آزار و اذیت شیعیان در کشور مالزی‌ پیوسته انتشار یافته، به ظاهر‌ موج شیعه‌ستیزی به پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان نیز رسیده ‌و این کشور شاهد تشکیل نخستین ائتلاف ضدشیعی جهان شده است.




به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"هفته گذشته گردهمایی نخستین ائتلاف ضد شیعی جهان در جاکارتا، پایتخت اندونزی تشکیل شد و هزاران شرکت‌کننده در آن خواستار جهاد علیه شیعیان شدند. در حالی که چندین مقام دولتی نیز در این گردهمایی حضور داشتند، یک خبرنگار وابسته به مؤسسه اهل البیت اندونزی که برای آگاهی از محتوای گردهمایی در آنجا حاضر شده بود، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در حالی که کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا در ماه‌های اخیر شاهد ظهور موج شیعه‌ستیزی شبه رسمی بود، اکنون رسانه‌های اندونزی از تشکیل ائتلافی خبر می‌دهند که دلیل تشکیل آن، مبارزه با شیعیان است.

این ائتلاف چندین گروه با برنامه‌ کاری شیعه‌ستیزانه و از جمله جبهه ضد ارتداد به رهبری احمد بن زین الکف را در بر می‌گیرد.

نتیجه این گردهمایی، صدور اعلانیه ضد شیعه بود که در آن به موارد زیر اشاره شده است؛

۱ـ ائتلاف مجمعی برای تبلیغ و ارتقای ایمان و جلوگیری از فساد و تباهی است.

۲ـ ائتلاف همه کارهای لازم ‌برای بیشینه کردن پیشیگیری از شیوع آموزه‌های ارتدادآمیز پیروان مذهب شیعه انجام خواهد داد.

۳ـ ائتلاف، روابط مناسبی با دیگر سازمان‌های تبلیغی ایجاد خواهد کرد.

۴ـ ائتلاف از دولت می‌خواهد ‌در سریع‌ترین زمان، بر تشیع ممنوعیت وضع کرده و مجوز همه مؤسسات، سازمان‌ها و نهادهای متعلق به شیعیان را فسخ کند.

احمد بن زین الکف در سخنرانی خود مدعی شد، ‌زمان آن رسیده ‌که ‌ضد شیعیان جهاد اعلام شود و از این پس نباید اصلا تحمل شوند.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این گردهمایی، جبهه مدافعین اسلام بود که اعضای آن با ماسک‌های سیاه، پیراهن‌هایی پوشیده بودند که عبارت «شکارچیان ارتداد» بر روی آن نقش بسته بود.


روزنامه جاکارتا گلوب از تارجونو ابو معاس، رهبر این گروه نقل کرده است: «همه ما باید آگاه باشیم که شیعیان، آموزه‌های اسلام را بدنام کرده‌اند و دولت ما باید در این باره مانند دولت مالزی عمل نماید». دولت مالزی به نحو روزافزونی در ‌برگزاری شعائر دینی شیعیان سختگیری می‌کند و به همین سبب، مورد انتقاد دیده‌بان حقوق بشر قرار گرفته است.

رسانه‌های اندونزی تشدید موج شیعه‌ستیزی را با نزدیک شدن به دوره انتخابات پیش رو در این کشور مرتبط می‌دانند. جمعیت علمای این کشور گفته، ‌از هر نامزدی که برنامه‌های ضدشیعی را در دستور کار قرار دهد، حمایت می‌کند و هر نامزدی که آماده برخورد با شیعیان باشد، می‌تواند به ریاست جمهوری برسد.

پیش از برگزاری گردهمایی تشکیل این ائتلاف اعلام شده بود که احمد هریاوان، فرماندار جاوه غربی و چولیل رضوان از اعضای شورای علمای اندونزی در آن شرکت خواهند جست؛ هرچند فرماندار تحت فشار زیاد در این گردهمایی حاضر نشد، دستیار خود را به آنجا فرستاد و وی نیز به صراحت از این ائتلاف حمایت کرد.

این گزارش می‌افزاید، اندونزی در ضدیت با شیعیان سابقه دارد و از وزیر امور دینی این کشور نقل شده ‌که شیعیان را مرتد و منحرف از اصول آموزه‌های اسلامی دانسته است.

در سال ۲۰۱۲، یکی از رهبران شیعه به اتهام کفر به دو سال زندان محکوم شد و در حمله عده‌ای خشمگین به منازل شیعیان و آتش زدن آن، دو تن کشته شده و صد‌ها تن مجبور به فرار به مناطق دیگر شدند.

گفتنی است، جمعیت شیعیان اندونزی یک میلیون ‌برآورد شده ‌که در مناطق گوناگون کشور و به ویژه جاکارتا پایتخت هستند. ریشه شیعیان این کشور به سید علی العریضی از فرزندان امام صادق منتسب می‌شود که همراه با خانواده خود در قرن نهم میلادی به اندونزی مهاجرت کرده است.

منبع: تابناک

از همان اول اسلام هم یک کارهایی کردند و بعد در صفینها جنگیدند و کربلاها راه انداختند. همه این کارها حساب می شود.


دریادار فدوی در گفتگوی تفصیلی با فارس- بخش اول
[=Times News Roman]آمریکا توان اقدام نظامی ندارد/ شلیک تیر علیه ایران در خلیج فارس همه جهان را می‌سوزاند/ نامه تاریخی سپاه به هاشمی در ایام جنگ
[=Times News Roman]فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها در خلیج فارس در انفعال کامل هستند، گفت: امریکایی‌ها در سالهای گذشته به هیچ وجه در شرایطی نبودند که بخواهند موضوع تهدیداتی نظیر اقدام نظامی علیه ایران را حتی مطرح کنند.






گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس
- دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از باسابقه‌ترین فرماندهان این نیروست که در 7 اردیبهشت 1389 با حکم فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی ندسا منصوب شد.
وی در بازدید روز گذشته خود از خبرگزاری فارس، در گفتگویی تفصیلی با خبرنگاران حوزه دفاعی به بررسی موضوعات مختلفی ازجمله وضعیت آمریکا در منطقه، میزان توانمندی سپاه پاسداران برای مقابله با تهدیدات، برخی دستاوردها و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه، اوضاع خلیج فارس و تنگه هرمز، راهبرد ایران در حفظ امنیت انرژی در منطقه و ... پرداخت که بخش اول این گفتگو با موضوع «آمریکا و نقش آن در ایجاد ناامنی در حوزه خلیج فارس» را می توانید در زیر بخوانید.بخش دوم این گفتگوی خواندنی در روزهای آینده منتشر خواهد شد.***
* آمریکا مواظب‌ترین کشور دنیا در خلیج فارس است
سردار فدوی در ابتدای این گفتگو با اشاره به اوضاع منطقه و تهدیدات نظامی آمریکایی های علیه ایران گفت: امریکایی‌ها در سالهای گذشته به هیچ وجه در شرایطی نبودند که بخواهند موضوع تهدیداتی نظیر اقدام نظامی علیه ایران را حتی مطرح کنند؛ مسایل سیاسی را مطرح کردند اما در حوزه نظامی این توان را ندارند.وی با بیان اینکه آمریکا مواظب‌ترین کشور جهان است که در خلیج فارس، تیری به اشتباه شلیک نشود، تصریح کرد: اگر کسی که اطلاعی هم از اوضاع خلیج فارس ندارد، همراه بچه‌های ما به این منطقه برود، می‌فهمد که آنها (آمریکایی‌ها) کاملا در موضع انفعال هستند و مواظبند تا اتفاقی نیفتد چون در آن صورت، در ابعداد بسیار وسیعی ضرر خواهند کرد.
* ژاپن و آلمان مستعمره آمریکا هستند
فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: وضع آمریکایی‌ها پس از جنگ جهانی دوم، آنقدر خوب بود که حتی به دیگر کشورها کمک هم می‌کرد که این امر سلطه سیاسی و رسانه‌ای را در پی داشت اما آنها می‌دانستند که در اواخر دهه 90 میلادی همین کشورها که آن روز تحت سلطه آمریکا بودند، دیگر زیر بار حرف او نخواهند رفت؛ کشورهایی نظیر ژاپن، آلمان، اتریش، فیلیپین، کره جنوبی و ... که البته همین الان هم به نوعی مستعمره آمریکایی‌ها هستند.« شما نگاه کنید، هنوز در ژاپن قانون اساسی که آمریکایی‌ها ابلاغ کردند، اجرا می‌شود و حالت کاپیتولاسیون در این کشورها هنوز برقرار است.»فدوی ادامه داد: آمریکایی‌ها فهمیده بودند که ابزار قدیمی اعمال قدرتشان در آینده از کار خواهد افتاد و برای جایگزین آن پیش‌بینی‌هایی کردند چون می‌دانستند که حمله نظامی به کشورها دیگر کارساز نخواهد بود.
* آمام(ره) ابهت آمریکا را فروریخت
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) این روال آمریکایی‌ها و اعتبار آنها را بر هم زد و ابهتشان را شکست، اظهار داشت: امروز دیگر آنها به لحاظ اقتصادی نیز این امکان را ندارند و دیدیم که در سال 88 میلادی ژاپن در وضعیتی قرار گرفت که تراز اقتصادی آن از آمریکا بالا زد و این را بروز هم دادند.
این فرمانده عالیرتبه نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اما ژاپنی‌ها می‌دانستند که چون 80 درصد انرژی آنها از خلیج فارس می‌آید، آمریکا اگر چند ماه جلوی انتقال این انرژی را بگیرد، ژاپن به عصر حجر برمی‌گردد و برای بقیه کشورها هم همینطور بود.فدوی، سلطه آمریکا بر کشورهایی نظیر آلمان، کره‌جنوبی، ژاپن، ایتالیا و... را بسیار تحقیرآمیز دانست و افزود: شما ببینید قانون کاپیتولاسیون در یک کشور آنقدر تحقیرآمیز است که وقتی می‌خواستند در ایران آن را اجرا کنند، حضرت امام(ره) آنقدر عصبانی شد که روالی را راه انداخت که به سقوط نظام شاهنشاهی انجامید اما ما می‌بینیم این کاپیتولاسیون امروز هنوز در کشورهایی مانند ژاپن ادامه دارد که البته هم ژاپنی‌ها و هم آمریکایی‌ها ترجیح می دهند آن را مطرح نکنند چراکه نمی‌خواهند احساسات مردم را برانگیزند.
* برخورد تحقیرآمیز آمریکا با غربی‌ها در جلسات 5+1
وی با ذکر خاطره‌ای اظهار داشت: آقای جلیلی (دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی) می‌گفت در جلسات ما با 1+5، نماینده آمریکا در حضور ما آنقدر تحقیرآمیز با نمایندگان کشورهای غربی صحبت می‌کرد که گویی با نوکرش صحبت می‌کند و این خیلی برای ما تعجب‌انگیز بود البته در مقابل روسیه و چین اینطور رفتار نمی‌کردند اما با صراحت در مقابل کشورهای غربی چنین برخوردی را بروز می‌دادند.
* ارتش آمریکا می‌خواست از چابهار تا امیدیه اهواز مستقر شوند
فدوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از پیش از انقلاب برنامه‌ریزی کرده بودند که در آینده سربازان آمریکایی بر سر چاه‌های نفت حضور فیزیکی داشته باشند و مبنای اصلی آنها نیز شمال خلیج فارس بود و برای جنوب این منطقه اصلا فکری نکرده بودند. آنها در حقیقت می‌خواستند از چابهار و کُنارک تا امیدیه در خوزستان مستقر شوند که برای همین هم اقدام به ساخت شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی کردند. مثلا در کُنارک مجموعه بزرگی است که در ظاهر برای یکی از تیپ‌های ارتش شاه ساخته می‌شد اما در حقیقت آنها می‌خواستند خودشان آنجا مستقر شوند.
* بزرگترین حجم کار مهندسی آمریکا در منطقه
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب در ایران، این روند تغییر کرد و با محوریت عربستان پیش رفت بطوریکه آمریکایی‌ها بالاترین حجم کار مهندسی‌ای را که ارتش کشورشان در دنیا انجام داده در عربستان کردند که به قدری هزینه‌بر بود که در مجلسین آمریکا نیز مورد انتقاد قرار گرفت و حتی مسئول مهندسی ارتش آمریکا را فرا خواندند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها برای اینکه وانمود کنند این شهرک‌ها را برای عربستانی‌ها می‌سازند، مجتمع‌ها را به سبک زندگی مردم این کشور ساختند. مسئول مهندسی ارتش آمریکا در کنگره گفته بود که مثلا خانه‌ها را به صورت حیاط‌دار که متناسب برای افرادی بود که 4 زن دارند می ساختند تا کسی شکی نکند.فدوی ادامه داد: ما همان اوایل انقلاب سند این سخن را از کتابخانه کنگره آمریکا پیدا کردیم یعنی زمانی که اینترنت هم وجود نداشت اما ما خیلی زود به این مدارک رسیدیم.
* ادامه جنگ عراق علیه ایران به نفع غربی‌ها بود
وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با فارس، با اشاره به ایام جنگ تحمیلی با بیان اینکه این جنگ نه بین ایران و عراق بلکه میان ایران و آمریکا صورت گرفت، اظهار داشت اکثر قریب به اتفاق تحلیلگران غربی و امریکایی می‌گفتند این جنگ غالب و مغلوب نخواهد داشت. البته طول کشیدن این جنگ نه‌تنها برای غربی‌ها ضرری نداشت بلکه در 13 مورد فایده نیز برای آنها در پی داشت.این فرمانده ایام دفاع مقدس ادامه داد: یکی از این منافع این بود که انقلاب اسلامی را 8 سال با کشوری درگیر کردند که با توجه به درصد بالای شیعیان در آن، اولین کشوری بود که می‌توانست تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار بگیرد.
* آمریکا وارد جنگ مستقیم با ایران می‌شود
فدوی خاطرنشان کرد: اما با عملیات والفجر8 (که هنوز هم هیچ کشوری توان انجام چنین عملیاتی را ندارد)، همان تحلیلگران گفتند که این جنگ قطعا غالب و مغلوب خواهد داشت و یقینا عراق در این جنگ غالب نخواهد بود. از همینجا بود که آمریکایی‌ها خودشان مستقیما وارد جنگ شدند.فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: در این مقطع، آمریکایی‌ها به عراق 2 اجازه دادند؛ یکی اینکه جنگ شهرها را گسترش دهند و با موشک شهرهای ایران را بزنند و دوم، دست عراق را در خلیج فارس باز گذاشتند تا هرچه منافع در خلیج فارس متعلق به ایران است بزنند و گفتند که در مقابل حملات ایران از شما دفاع می‌کنیم.
* تفاوت میزان صادرات نفت ایران در جنگ و ایام تحریم
فدوی تصریح کرد: در همان ایام، آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که صادرات نفت ایران به صفر برسد و در برخی مواقع در زمستان 65 نیز صادرات نفت ایران زیر 100 هزار بشکه شد در حالی که در اوج تحریم‌ها فروش نفت ایران به زیر یک میلیون بشکه نرسید، قیمت نفت در حالی که در دنیا 18 دلار بود در ایران به 6 دلار رسید که می‌توانست تاثیرات وحشتناکی بر جنگ بگذارد.
* ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس طی 2 ماه به 86 فروند رسید
وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به سرعت وارد صحنه شدند و تعداد ناوهای جنگی‌شان در خلیج فارس ظرف 2 ماه، به 86 فروند رسید در حالی که امروز تعداد ناوهای آنها در خلیج فارس حدود 20 فروند است.فدوی افزود: بعدها با حمله عراق به کویت، آمریکایی‌ها به عنوان منجی کویت وارد شدند و آمدند که در این منطقه مستقر شوند و علی‌رغم بیش از 10 سال کار مهندسی‌ای که برای استقرار 450 هزار نیروی خود کرده بودند، دیدند که این میزان کار کم است و حتی مناطقی را در شرق عربستان اجاره کردند.
* دعوای ایران و آمریکا بر سر حق و باطل است
وی افزود: آنچه مهم است، دعوای آمریکا با ما بر سر دنیا، اقتصاد، نفوذ سیاسی و حتی فرهنگی نیست بلکه ماهیت این جنگ، جنگ حق و باطل است که هیچگاه کنار هم قرار نمی‌گیرند.این فرمانده عالی‌رتبه نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در سال 91 میلادی یک میلیون نفر نیروی آمریکایی در منطقه حضور داشتند در حالی که خودشان 550 هزار نفر اعلام کردند اما طبق رصد و شنودهای ما، این تعداد چیزی حدود یک میلیون نفر بود. امروز هم آنها قصد دارند نیروهای خود را در مناطق نزدیک به منطقه مثل کویت، عربستان، عمان و یا جزیره دیه‌گو گارسیا به عنوان نیروی احتیاط استقرار دهند.
* آمریکا عامل ناامنی در منطقه است
فدوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها امروز با ظاهر و شعار حفاظت از امنیت منطقه و انرژی در خلیج فارس حضور پیدا کردند اما تاریخ نشان داده است که آنها نه‌ تنها توان این کار را ندارند، بلکه خودشان عاملی برای ناامنی‌اند.وی با اشاره به سالهای جنگ تحمیلی افزود: طبق آمار، در طول 8 سال دفاع مقدس، 550 شناور مورد هدف قرار گرفتند که 48 درصد آن در طول 6 و نیم سال و 52 درصد آن در یک سال و نیمی بود که آمریکایی‌ها وارد جنگ شدند.
* حماقت بزرگ آمریکا در مهر 1366
این فرمانده عالی‌رتبه نیروهای مسلح اظهار داشت: آمریکایی‌ها در آن سال دست به اقداماتی زدند که خلاف آن چیزی بود که حتی خودشان ادعا داشتند. مثلا سکوهای نفتی ما را زدند که حتی خلاف قراردادی بود که ایران سال‌ها قبل از آن با آمریکا بسته و بعدها نیز لغو نشده بود. به همین دلیل ایران از آمریکا به دادگاه لاهه شکایت کرد.فدوی اضافه کرد: البته این کار آمریکایی‌ها در 24 مهر 66 یک حماقت بزرگ بود چون منجر به بزرگترین بحران اقتصادی جهان بعد از فروپاشی سال 1929 شد.
وی ادامه داد: یکی از ایرانی‌های مقیم یک کشور اروپایی که جزو چند ثروتمند بزرگ این کشور بود، به من می‌گفت در همان ایام من در حال خوردن غذا و تماشای تلویزیون بودم و هر لحظه می‌دیدم که میلیون‌ها دلار از ثروتم کم می‌شود.
* نامه تاریخی سپاه به هاشمی: بگذارید با آمریکا درگیر شویم
این فرمانده ایام دفاع مقدس گفت: ما همان زمان یک نامه تاریخی به آقای هاشمی نوشتیم و گفتیم که تصمیمی داریم که اجرای آن می‌تواند تاثیرات راهبردی در جنگ داشته باشد. در حقیقت نظر ما این بود که اگر اجازه دهند عصر آن روز ما با ارتش آمریکا درگیر شویم، بحران جهانی از بانک‌ها به بورس منتقل می‌شود به گونه‌ای که تا 10 سال کسی نمی‌توانست جلوی این بحران را بگیرد البته ما آن موقع جوان بودیم و شاید طبیعی بود که اقتصاددانهای قدیمی، آن موقع نمی‌توانستند نظرات ما را بپذیرند اما این یک عامل بازدارندگی بزرگ می‌شد که آمریکایی‌ها می‌فهمیدند اگر در خلیج فارس تیری علیه ایران شلیک شود، تبدیل به یک بحران جهانی خواهد شد که همه را می‌سوزاند.فدوی تصریح کرد: ما آن زمان به سایت‌های بانک‌های بزرگ جهان مثل توکیو وصل بودیم و بنا بر اطلاعاتی که می‌گرفتیم، تحلیل می‌کردیم.فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: یک نکته دیگر این است که آن موقع 9 میلیون بشکه نفت از خلیج فارس خارج می‌شد اما امروز بعد از گذشت 25 سال، این مقدار به 20 میلیون بشکه رسیده و پیش‌بینی می‌شود در 7 سال آینده، این میزان به 35 تا 40 میلیون بشکه نفت برسد.
* از پاشنه آشیل آمریکایی‌ها استفاده می‌کنیم
فدوی در بخش دیگری از گفتگوی خود با فارس، به اهمیت خلیج فارس برای آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: این اهمیت را می‌توان در عباراتی که آنها درخصوص این منطقه به کار می‌گیرند به خوبی مشاهده کرد. آمریکایی‌ها از عبارت «منافع حیاتی امنیت ملی» نام می‌برند که این عبارت تنها برای سرزمین آمریکا و خلیج فارس به کار گرفته می‌شود؛ در حقیقت آمریکایی‌ها می‌گویند اگر ما از اروپا عقب‌نشینی کنیم خاکریزی برای دفاع خواهیم داشت اما اگر از خلیج فارس عقب برویم، هیچ خاکریزی جز سرزمین آمریکا نداریم. این پاشنه آشیل آمریکایی‌هاست که ما هم به خوبی از آن استفاده می‌کنیم.وی تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها بدانند تا فردا می‌توانند سر از تن ما جدا کنند، این کار را به پس‌فردا موکول نمی‌کنند اما خودشان به خوبی می‌دانند که نه‌تنها توان این کار را ندارند بلکه ضرر این کار در مقایسه با منفعت آن برای آنها قابل قیاس نیست و این توان بازدارندگی ما است و اصل هم بر این است که دشمن این توان را قبول داشته باشد.فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به «اصل اعتبار» گفت: مهم این است که حرف شما برای دشمن اعتبار داشته باشد تا بتواند بازدارندگی ایجاد کند.
* آمریکا از عرافق عقب‌نشینی نکرد، فرار کرد
فدوی همچنین با اشاره به اوضاع ارتش آمریکا و عملکرد آنها در سال‌های اخیر گفت: هر اتفاقی که خواستند به تضعیف ایران منجر شود نتیجه معکوس داد به گونه‌ای که ارتش آمریکا از عراق عقب‌نشینی نکرد بلکه از عراق فرار کرد و در افغانستان هم اوضاع برای آنها بدتر خواهد شد در حقیقت اوباما زرنگی کرد که ارتش خود را از آنجا نجات داد هرچند این اقدام به عنوان عقب‌نشینی صورت گرفت اما آنها در حقیقت از عراق فرار کردند.وی افزود: در جنگ 33 روزه نیز همینطور شد و همه معتقد بودند که این جنگ نه بین حزب‌الله و اسرائیل بلکه بین ایران و آمریکا است که حزب‌الله و اسرائیل به نمایندگی از این دو می‌جنگند و در نهایت آمریکا علی‌رغم تمام تلاشی که کرد، شکست خورد.
بخش دوم گفتگوی فارس با فرمانده نیروی دریایی سپاه در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930208001490#sthash.q3FszXQu.dpuf

دلت خوشه ها!
آمريكا يه بمب اتم نيم كيليويي تو تهران بياندازه تمومه
ايران بدتر از عراق و افغانستان ميشه !!

Ezio;508310 نوشت:
دلت خوشه ها!
آمريكا يه بمب اتم نيم كيليويي تو تهران بياندازه تمومه
ايران بدتر از عراق و افغانستان ميشه !!

هنوز امریکا انقدر بزرگ نشده که در مورد ایران همچین غلطی بکنه.

[="Tahoma"][="Teal"]

Ezio;508310 نوشت:
آمريكا يه بمب اتم نيم كيليويي تو تهران بياندازه تمومه

بسم الله...[/]

Ezio;508310 نوشت:
دلت خوشه ها!
آمريكا يه بمب اتم نيم كيليويي تو تهران بياندازه تمومه
ايران بدتر از عراق و افغانستان ميشه !!

پس به نظرت چرا این کارو نمی کنه؟

به نام خدا

Ezio;508310 نوشت:
دلت خوشه ها!
آمريكا يه بمب اتم نيم كيليويي تو تهران بياندازه تمومه
ايران بدتر از عراق و افغانستان ميشه !!

بمب اتم و بمب نترونی به سه حالت پرتاپ میشود.
یا از نیروگاه اتمی از آمریکا یا دیگر پایگاه های نظامی شلیک میشود.یا با هواپیمای مخصوص حمل به آسمان ایران وارد میشوند و شلیک میشود.
در هر دو حالت به خاطر سرعت پایین توسط ایران قبل از ورود به آسمان ایران منهدم میشود.
حالت سوم این است که با ناو حامل سلاح اتمی به خلیج فارس وارد شود که شلیک کند بازهم نمیتواند. اینبار ایران بمب اتمی را در روی ناو منهدم میکند که باعث میشود ناو از بین برود.
در هر سه حالت آمریکا غلطی نمیتواند بکند.

از نظر موشکی هم ایران قوی تر از آمریکا است.

آمریکا اگر توان مقابله با ایران را داشت لحظه ای درنگ نمیکرد.

یازهرا:Gol:

[=Times New Roman]همچنان که می‌بینید نویسندهٔ این مدخل‌ها برای همهٔ نوشته‌هایش ادعای اسناد و مدارک هم دارد!

نقل قول:
ده بار به چاپ رسیده و نسخه انگلیسی آن در دانشگاه الازهر نگه داری می شود!

نقل قول:
ظاهرا در همین مکان لئوناردو داوینچی که به سختی مریض بوده آخرین رساله خود به زبان ایتالیایی مسمی به مسواک من (Ir Mio Spazzolino ) را می نویسد که ترجمه فارسی آن به این عنوان در مخزن کتب خطی سپهسالار اول ش 154 موجود است و مترجم آن آقای دکتر عیسی مهدوی هستند.

فکر می‌کنید انگیزهٔ این کار چه می‌تواند باشد؟ احتمالاً خدمت به اسلام و تشیع با مسلمان و شیعه نشان دادن چهره‌های مشهور علمی و ....

Ezio;508310 نوشت:
دلت خوشه ها!
آمريكا يه بمب اتم نيم كيليويي تو تهران بياندازه تمومه
ايران بدتر از عراق و افغانستان ميشه !!

اگر عرضه داشت تا حالا اینکار رو صد بار انجام داده بود!!!:shad::shad::shad::shad:

aakbarib;508358 نوشت:
پس به نظرت چرا این کارو نمی کنه؟

براي اينكه فعلاً وقتش نرسيده
آمريكا همه ي كاراش رو حساب و كتابه
الآن براي ادامه ي سود و منفعتش به حضور ايران نياز داره
براي اينكه كه كلي اسلحه ميفروشه به كشورهاي همسايه ي ايران
وگرنه آمريكا از طريق پايگاه هاي خليج فارس براحتي مي تونه تهران رو بزنه
به علاوه اسرائيل متحد آمريكا هم امكان حمله به تأسيسات اتمي ايران رو داره، شما ها اينارو از من بيشتر مي دونيد
اين رو خيلي ها ميدونن
البته اگه آمريكا حمله كنه خيلي بد ميشه، چون هميني هم كه داريم از دست مي ديم!
بعد هم معلوم نيست سر نسل هاي آينده چي پيش بياد!
البته اگه بعد از حمله اتمي نسلي بمونه!

فرقه انحرافی از ظهور تا سقوط + عکس وقتی در اواسط دهه هفتاد شمسی، شخصی ناشناس مدعی فرا درمانی شد، کمتر کسی به او توجهی نشان داد. همین موجب شد تا وی کمی بعدتر، مدعی راه اندازی گونه ای عرفان شود که این روزها با نام "حلقه" یا کیهانی می شناسیم. موسس این فرقه شخصی بنام"محمدعلی طاهری" است که بهره ای از اطلاعات دینی نداشته و با کمک چند خانم، که برخی از آنها مطالعات عرفانی و قرآنی داشته اند توانست این فرقه را گسترش دهد.
شروع فعالیت وی از سال 1383 بود که بعدها تلاش نمود در پوشش یک موسسه فعالیت خود را ادامه دهد. رییس این فرقه در سال 1385 مجوز یک سازمان مردم نهاد را کسب نمود که به دلیل تخلفات گسترده، مجوز وی تمدید نگردید و تاکنون بدون هیچ گونه مجوزی در قالب یک فرقه انحرافی در حال تبلیغ و جذب نیرو می باشد.


علیرغم اینکه هیچ گونه مجوز آموزشی برای آقای طاهری صادر نشده بود؛ ولی کلاسهای گسترده ای را در تهران و چند شهر کشور فعال نمود که در برخی از این کلاسهای تا 300 هزار تومان برای 6 دوره کوتاه مدت آموزشی دریافت می کرد و از این طریق میلیون ها تومان ثروت نامشروع و غیر قانونی کسب نمود.

محمدعلی طاهری؛ مردی با گذشته‌ای مه آلود
طاهری که چند صباحی خود را در مقام رهبری مذهبی (!) می دید، گذشته ای نا مشخص و غبار آلود دارد. از وی اطلاع چندانی در دست نیست و همین بر دامنه ابهامات و شبهات می افزاید. نباید فراموش کرد خود نیز با سکوتش و عدم پاسخگویی، بر گرمای این اتفاق می دمد. تا کنون، دلیل عدم وضوح و شفافیت در این باره مشخص نشده است.
می توانید هر گمانی را در این باره، متصور باشید. آنچه درباره وی قطعی است، عضویت در گروه "چریک فدائی خلق" است. اگر چه وی در رتبه گردانندگان یا سران این جریان نبوده؛ اما مدتی در آن فعال بوده است.
برخی کارشناسان معتقدند، ریشه برخی باورهای وی را می توان در این سال ها و روزها جست. وجود تفکرات الحادی و دهری فرقه هرمی حلقه را می توان در این دوران دانست که سرکرده آن، تاثیرات فراوانی از مارکسیسم و تجربه گرایی الحادی پذیرفته است. در حقیقت، اساس تفکر وی را می توان در این برهه دانست که بعدها، بسط یافته و از طریق یارانش در شورای مرکزی، ظاهری اسلامی هم یافته است.
نکته قابل توجه این است که به غیر از این مورد که وی در قبال آن سکوت داشته و هرگز درباره آن صحبتی نکرده، باقی زندگی وی نیز در ابهام است. مشخص نیست فعالیت وی پیش از انقلاب اسلامی و بعد از آن به چه شکل بوده است. البته، مدعی است در دوره ای، اختراعاتی نیز داشته که در صحت و سقم آن، تردیدهایی وارد است؛ اما صحت فرضی آن هم دخلی به موضوع این فرقه ندارد چرا که عمدتا، مباحث فنی بوده است.
ادعاهای طاهری درباره مدارک علمی
این ابهامات و غبار آلودگی هنگام بیشتر می شود که بدانیم طاهری اساساً تحصیلات مشخصی ندارد. اگر چه مریدان و یاران طاهری، وی را مهندس خطاب می کنند؛ اما معلوم نیست در کدام دانشگاه تحصیل کرده است.
برخی بر این باورند که حتی موفق به گذراندن دوره دیپلم هم نشده و فقط مدعی تحصیلات تکمیلی است. این در حالی است که گویا مدعی تحصیل در دانشگاهی در ترکیه شده است. طاهری عنوان داشته در حین تحصیل نیز به دلیل فعالیت های انقلابی (!)، از دانشگاه اخراج شده و به کشور بازگشته است.
این موضوع در حالی از سوی وی مطرح شده که اساسا دانشگاهی که از آن نام برده، در آن دوران وجود خارجی نداشته است. از سوی دیگر، چگونه مبارزی است که اقدامات انقلابی وی در هیچ سند و سازمانی به ثبت نرسیده؛ مگر در یاد و خاطره خودش؟ تا کنون، هیچ مبارز ایرانی که در ترکیه حضور داشته، او را تایید نکرده است. هیچ رسانه ای هم در آن دوران نامی از وی و این اقداماتش ثبت نکرده است. البته، نباید از خاطر برد، در حالی از تحصیل و مبارزه در ترکیه می گوید که این کشور، بهشت جاسوسان صهیونیست به شمار رفته و بسیاری از جذب های این رژیم، در این کشور صورت می گیرد.
در زمینه علوم دینی نیز با وجود مدعیات عجیب و عمدتا غیر الهی فرقه هرمی حلقه، طاهری در هیچ حوزه دینی و اسلامی تحصیل نکرده است. در حقیقت، ارتباط رسمی و جدی با نهادهای رسمی حوزوی و دینی نداشته است.
مرقومات وی نیز نشان از این دارد که هیچگاه از محضر مراجع عظام یا اساتید مطرح حوزوی یا دانشگاهی بهره نبرده است. موضوعی که منجر به این شده تا برخی نزدیکانش، مدعیات وی را حاصل شهود و دریافت های ماورایی وی کنند. و تو بخوان حدیث مفصل از این مجمل!
سود هنگفت و درآمدهای میلیونی فرقه حلقه کیهانی
محمدعلی طاهری که در این سال ها کلاس های متعددی توسط وی و یارانش در نقاط مختلف کشور برگزار کرده، درآمدهای میلیونی و چه بسا، میلیاردی داشته که تا کنون معلوم نشده، دلیل دریافت آن وجوه چه بوده است. در حقیقت، زمینه دریافت چنین مبالغی از سوی مسترها (مربیان) و سایر اعضای این فرقه چه بوده است؟ نکته بعدی، این مبالغ در کجا هزینه شده است؟ تا کنون آمار و اسنادی ارائه نشده که چنین حجم قابل توجهی از سرمایه، در کجا خرج شده است.
البته، برخی مواقع ادعا شده این مبالغ، صرف امور خیریه شده؛ اما صرفا در حد یک ادعا باقی مانده است. شاید بتوان پاسخ این پرسش را در منبع مالی خرید خانه وی در نقاط شمالی تهران یافت. یا تغییر اتومبیل همسر وی از پراید به ماسینی 50 میلیونی یا حساب های بانکی وی و سایر اعضای مرکزیت حلقه که این روزها، آنها نیز در سایه این شخص مانده اند.
وقتی پاسخگویی وجود ندارد، هر چیزی امکان پذیر است! نباید فراموش کرد که فهم درست این فرقه هرمی، بدون اشخاصی چون ویدا پیرزاده، خانم بهارزاده، مهدیه کسایی زاده، پدرام سعیدی، شهناز نیرومنش و ...، کاری نادرست است چرا که اینها هستند که طاهری را تغذیه فکری می کنند. این واقعیتی است که سرکرده حلقه هرگز به صورت منفرد در مناظره ها شرکت نمی کند چرا که قلت سواد و دانشش موجب می شود تا نتواند برابر پرسشگران، تاب پاسخگویی داشته باشد. بگذریم که وی در این اواخر، حتی در مناظران هم حضور نمی یافت و از زیر بار آن شانه خالی می کرد.
در این بین، دریافت مدارکی چون دکترای افتخاری از سوی برخی مراکز در انگلیس و ارمنستان نیز جای تعجب دارد. ابهام اول در معتبر بودن مراکز صادرکننده این مدارک است. اینکه آیا موسساتی بین المللی و مورد تایید وزارت علوم بودند یا مانند صدها مرکز تولیدکننده مدارک غیرمعتبر هستند که این روزها در تمام دنیا رشدی قارچ گونه دارند.
از سوی دیگر، چه دلیلی موجب توجه این مراکز غربی، به خصوص انگلیسی، به طاهری شده است؟ پاسخ این پرسش ها هم در نوع خود، راهگشا است.از سوی دیگر، به دلیل نداشتن تحصیلات مشخص علمی توسط طاهری، توصیه مکرر نهادهای مختلف به وی برای دریافت مجوز قانونی برای فعالیت نیز بی ثمر بوده است. معلوم نیست به چه دلیل، وی و همراهانش اقدامی در جهت دریافت مجوز از وزارت بهداشت نداشته اند.
به هر حال، فرا درمانی مورد ادعای وی باید در چهارچوب بحثی علمی قابل اثبات باشد. همین اجتناب و تاکید بر فعالیت غیرقانونی است که بر دامنه شبهات درباره اقدامات وی می افزاید.
مهمترین انحرافات و فحشا در فرقه حلقه
یکی از اصول عرفان کیهانی یا حلقه جواز عدم اعتقاد به هیچ دین و مکتبی است، یعنی فرد صرف نظر از هرگونه اعتقاد حتی عدم اعتقاد و ایمان به خدای واحد می تواند از شبکه شعور الهی استفاده کند. این اصل که بارها در کتاب انسان از منظر دیگر رئیس فرقه عرفان کیهانی آورده شده است برای جذب جوانان و افراد دین گریز است؛ به عبارت روشنتر این راه میانبری است که فرد حتی بدون انجام واجبات به وصال خدای می رساند و او را از لطف خدا سرشار می کند امّا این خدای عرفان کیهانی نه آن خدای است که ما می پرستیم بلکه خدایی است که نه محرم نا محرم دارد، نه ایمان به امام و پیامبر و نه دین و مذهب.
در واقع میانبر آقای محمدعلی طاهری میانبری است بسوی پرتگاه مرگ، مرگ معنوی که به مخاطبش یقین می رساند که وجوب واجبات برای هزاره حاضر قدیمی است و کهنه پس مخاطبش را ناگزیر می سازد تا با درک این مطلب برای خود و اجبات دیگری را مانند شفای دیگر مریضان، نشستن چندین ساعته به صورت ریلکسیشن، قرار گرفتن در هرم جمع مرید و.. را برای خود واجب کند مهمترین اشکال و انحراف این فرقه مبارزه آرام و اصطلاحا زیر پوستی با دین،و اعتقادات مردم است.غیر وحیانی دانستن قران، اهانت به رسول گرامی اسلام صل الله علیه و آله با عنوان تناقض گویی ،غیر معصوم خواندن ائمه اطهار صلوات الله علیهم، شرک داشتن زیارت قبور ائمه اطهار، تمسخر رجعت و مهدویت، تمجید از شیطان رجیم و موحد خواندن این ملعون رجیم، ادعای خروج جن از درون مردم، ترویج زیرکانه تناسخ، نفی برخی از مسلمات مانند ادعای وجود نداشتن حضرت عزرائیل ،لمس و تماس غیر شرعی با بدن زنان نامحرم به بهانه درمان عرفانی و ده ها انحراف دیگر.
همچنین فرقه حلقه ابزاری است برای براندازی نرم جمهوری اسلامی. حمایت همه‌جانبه غربی‌ها از محمدعلی طاهری و سفرهای او به کشورهای اروپایی و برگزاری جلسات مختلف مسئله ای است که یک فرد معمولی نمی‌تواند آنها را انجام دهد. شیوه کار غربی‌ها در ایران جزیره جزیره‌ای است. در ایران کار می‌کنند بعد یک فرد را لیدر قرار می‌دهند تا بتوانند جنگ فرقه‌ای در کشور ایجاد کنند. سپس این افراد که عموماً سوابق نامعلومی دارند در یک دوره وارد کار می‌شوند. سابقه طاهری و همسرش به چریک‌های فدایی برمی گردد. بعد خبری از او نبود. خودش می‌گوید در ترکیه درس می‌خوانده است ولی وقتی بررسی می‌شود می‌بینیم که این سال تحصیلی وی با سال تأسیس دانشگاه هماهنگ نیست. کار این فرقه‌ها مبارزه با آموزه‌های دینی است.


کارت شناسایی ثبت نام کنندگان در کلاس ها
طاهری به صورت عمد اول قرآن را زیر سؤال می‌برد اعتقاد دارد قرآن ناقص است و نوشته پیامبر است بعد با اعضاء شبکه که هرمی است طرح می‌کنند که باید ناقص بودن قرآن را در جامعه بنشانیم تا بتوانیم حرف‌های خود را اثبات کنیم. مرحله بعدی زیر سؤال بردن ائمه است، چون ستون تشیّع است؛ لذا سعی می‌کند آن را بکوبد در سخنانش زیارت ائمه را شرکت می‌داند. زیارت قبور را کثرت‌گرایی می‌داند. مهدویت را می‌کوبد. امام زمان(عج) را مسخره می‌کند و می‌گوید منجی عقل است. بعد جایگزین برای عقل می‌گذارد که جایگزین خودش است.
فرقه حلقه به دنبال زدن چهارچوب‌های اصلی دین ماست. کسانی که وارد این فرقه شدند بی‌موالات شدند. دختران مذهبی که وارد این فرقه‌ها شدند الان حجاب ندارند. برخی از بچه ‌مذهبی‌ها که از شاگردان برخی عرفا بوده‌اند وقتی وارد این فرقه شدند کم‌کم منحرف شدند. اندیشه‌های طاهری اندیشه‌های التقاطی برگرفته از مسیحیت است. مطلب دیگر اینکه این فرقه‌ چارچوب مشخصی ندارد. چارچوب طاهری است و تنها جاذبه آن به دروغ مسئله "شفاء" است. البته مسئله خارج کردن جن از کالبد بدن که متأسفانه در سراسر کشور نیز رایج شده، از دیگر جاذبه های این فرقه است.
رهبر فرقه کیهانی: از 10 آبان 1357 به من الهام می شود!
مطلب زیر گزیده ای از ادعای رهبر فرقه ضاله "عرفان کیهانی" می باشد.
این فرد در ادعایی تامل برانگیز مدعی شده بیش از 30 سال است که به او الهامی از قبیل وحی های پیامبران می شود. «...عامل ایجاد این رشته، مواجه شدن اینجانب (بنیانگذار فرا درمانی و سایمنتولوژی) با وقایع و حقایق هستی است که از دوران طفولیت به شدت توجه مرا به خود جلب می کرد؛ تفکر نسبت به این که "از کجا آمده ایم؟ چرا آمده ایم؟ به کجا می رویم؟ خالق کیست؟ چرا خلق کرده است؟ نتیجه ی این خلقت چیست؟ انسان کیست؟ راه های نزدیکی و شناخت او چیست؟ توان بالقوه ی او چگونه فعال می شود؟ زندگی و مرگ چیست؟ و ...". یعنی، اشتیاقی بیش از حد برای فهم جهان هستی و پی بردن به رمز و راز خلقت داشتم؛ به طوری که این افکار لحظه ای مرا رها نمی کرد. تا این که در دهم آبان سال 1357 به یکباره با الهام ها و دریافت های ذهنی ای روبرو شدم که به دنبال آن زوایایی از هستی و انسان بر من آشکار شد و در نتیجه ی آن به این آگاهی رسیدم که بر جهان هستی، شعور و هوشمندی عظیمی حاکم است. این هوشمندی همانند یک «اینترنت کیهانی» همه ی اجزا و زیر مجموعه ی خود را تحت پوشش هوشمندانه ای قرار داده است. این آگاهی نه تنها در برگیرنده ی موضوعات نظری بود، بلکه اطلاعات کاربردی و دستورالعمل استفاده و بهره برداری عملی از آن را نیز شامل می شد و نحوه ی استفاده از چنین اینترنتی، دستمایه ی بنیانگذاری طب های مکمل ایرانی (فرا درمانی و سایمنتولوژی) و چند رشته دیگر گردید.»
*تجربه ای از عرفان کیهانی / قرآن و کتاب دعا و نام اهل بیت را از خانه تان دور کنید
مدتی پیش یکی از دوستان قدیمی که خانواده اش هم در عرصه سیاست شهره بود و هم به کسوت تدین و تقید دینی آراسته، به خانه مان آمده بود. مادرم شروع کرد از برخی دردهای جسمانی گفتن و اینکه به متخصصان فراوانی مراجعه کرده است. دوست مهمانمان ناگهان گفت که شاگرد نزدیک استادی است به نام " محمدعلی طاهری" که دوای همه دردهای انسان را می شناسد. گفت که می تواند با مکتب عرفان کیهانی اش، دردهای هر فرد را آن هم از راه دور شفا بخشد. دوست قدیمی خانوادگی ما انگار حسب رسالتی که داشت خواست که عزم کرده تا مشکلات جسمانی مادرمان را برطرف نماید. بعد گفت که می رود تا از استادش برای ارتباط با علم کیهانی و مداوای عرفانی اجازه بگیرد. مدتی بعد دوباره به منزل مان آمد و گفت که تلاش کرده اما ارتباط کیهانی با خانه ما برقرار نمی شود! پرسیدیم چرا؟ گفت دو دلیل دارد.
یکی اینکه مادر ما معلم قران است و اهل دعا. پس اول باید هرچه کتاب دعا و قرآن داریم از خانه خارج کنیم و دیگر این کتاب قرآن عربی را کنار بگذاریم و به صوت قرآن هم گوش ندهیم. دلیل هم آورد و گفت: " این کتاب عربی متعلق به عرب است و خداوند متعلق به همه انسانهاست. ما ایرانی هستیم و باید مستقیم با خدا ارتباط برقرار کنیم و این ارتباط نیازی به هرچه از جنس کاغذ و کتاب و کلمه است ندارد" ! بعد گفت :" در مکتب عرفانی ایشان و استادشان - طاهری- حلقه دل انسان مهم است و خدای انسان. نه کاغذ و کتاب و با کمال جسارت پیشنهاد داد که ترجیحا هرچه قرآن و کتاب دعا داریم در حیاط بسوزانیم. پرسیدیم شرط دیگر این ارتباط عرفانی چیست؟
به چند تابلوی نصب شده در محیط خانه اشاره کرد که همه نام اهل بیت عصمت و طهارت بر آن نوشته شده بودند و گفت: " دوم اینکه این تابلوها را از خانه تان دور کنید. این نام های عربی و قهرمانان عربی هستند که 1400 سال پیش عرب ساخته و مانع ایجاد حلقه ارتباطی انسان با خدا هستند و ...." بعد قرار شد ما اگر می خواهیم عضو جلسات عرفان حلقه انها شویم ، هر دوره ای 50 هزار تومان هزینه بپردازیم و جمعه صبح ها به خانه آنها در سعادت آباد تهران برویم تا با مکتب استاد محمد علی طاهری آشنا شویم. مادر ما که از گفته های آن دختر گرامی که ریشه در خانواده ای مذهبی و سیاسی هم داشت متعجب شده بود، نمی دانست چه بگوید.
دکتر عباس نینوایـی محقق و کارشناس عرفان‌های نوظهور و صحت و سقم این فیلم را از وی جویا شدیم آنچه در ادامه پیش روی شما قرار می گیرد، مهمترین بخش از گفتگوی ما با این کارشناس است.
اعترافات طاهری در حضور قاضی پرونده بوده است
*** اعترافات طاهری در حضور مسئولین قضایی این صورت گرفته و وقتی که صحبتی در حضور بازپرس و یا قاضی از طرف متهم صورت گیرد قابل استناد می‌باشد. البته اعترافات طاهری بسیار مفصل بوده اما همین مقدار که در سایت مشرق آمده پخش شده است. شاید مسئولان در اینده ای نزدیک مطالب بیشتری را در اختیار رسانه‌ها بگذارند.
***مسئولین پرونده تاکنون هیچ‌گونه مدرک تحصیلی از وی بدست نیاورده‌اند. مفهوم این حرف این است که وی فرد تحصیل‌کرده‌ای نیست؛ یعنی وقتی فردی زیر دیپلم باشد قطعاً در دانشگاه‌های کشورهای دیگر پذیرفته نمی‌شود چه برسد به آنکه مثلاً بگوید در ترکیه درس خوانده ولی تحصیلش ناتمام مانده است. کدام دانشگاه است که از فرد متقاضی مدارک تحصیلی نخواهد، بنابراین تحصیلات خارج از کشور وی خلاف واقع‌ است.
ماجرای اخذ دکترای افتخاری از ارمنستان
***ماجرای اخذ دکترا از دانشگاهی در ارمنستان به صورت افتخاری بوده است. ظاهراً بین مؤسسه غیرقانونی طاهری و آن دانشگاه پروتکلی امضاء شده است و ضمن اینکه از افراد برای دادن مدرک فرا درمانی پول می‌گرفتند، قسمتی از این پول را این مؤسسه برمی‌‌داشت و قسمتی را به حساب دانشگاه ارمنستان واریز می‌کرد که بعد از روشن شدن این قضایا دانشگاه ارمنستان یک‌طرفه پروتکل را ملغی کرد. اما دادن مدرک دکترای افتخاری جریان ساده‌ای به نظر نمی‌رسید. بیشتر سیاسی است تا علمی چرا که بعد از بازداشت طاهری این اتفاق افتاده است و به نحوی خواسته‌اند وی را برای اعضاء این شبکه و مردم ایران مهم جلوه داده و به اصطلاح چهره‌سازی کنند. هیچ یک از مراکز آموزشی مدارک دکترای افتخاری طاهری را تأیید نکرده‌اند مفهوم آن این است که این مدارک هیچ ارزشی حداقل داخل ایران ندارد.
***زمانی که طاهری شروع به کار می‌کند درخواستی به ثبت شرکت‌ها می‌دهد و آنها هم در روزنامه رسمی این مؤسسه را اعلام می‌کنند، ولی در مفاد این مطلب درج شده هیچ نامی از کلاس‌های فرا درمانی وجود ندارد. این نشان می‌دهد که هیچ مجوزی نه در ثبت شرکت‌ها، نه در وزارت بهداشت و نه از طرف آموزش عالی و نه از طرف هیچ مرکز دیگری برای انجام فرا درمانی به وی داده نشده است. البته فرا درمانی مفهوم خاصی دارد. نه اینکه کسی کار درمان انجام بدهد نه اینکه کسی بدون دارو فرد بیماری را درمان کند و بگوید کار فرا درمانی انجام داده است. مبنای کار فرا درمانی این شبکه اساساً اشتباه است. درمان بر مبنای عرفان یعنی چه؟ اگر از عرفان صحبت می‌کنیم کدام عرفان منظور است؟ این که اینها می‌گویند عرفان ما عرفانی است ایرانی چه مفهومی دارد؟ مگر شعر است که ما بگوییم سبک ایرانی و سبک خراسانی و سبک عرافی دارد؟ عرفان یک معنا بیشتر ندارد آن هم شناخت و تقرب به خداوند متعال و این در همه ادیان الهی همین‌گونه تعریف شده است. هرگاه کسی خداوند متعال آنطور که رسولان الهی می‌گویند شناخته و به آن تقرب جسته است دارای عرفان شده است.
*** اینکه فردی بگوید مبنای کار من عرفان است و عرفان را به کمی و کیفی تقسیم کند یا بگوید عرفان قدرت و عرفان غیر قدرت این صحیح نمی‌باشد. حال این تفکر آمده و فرا درمانی را روی انسان‌های بیمار تجربه می‌کنند، در حالی که به لحاظ علمی و قانونی هر درمانی ابتدا باید روی غیر انسان انجام شود نه به طور مستقیم روی انسان‌ها. همین باعث شده است که برخی از بیماران دچار مشکلات روحی روانی شوند که قطعاً مسئولان قضایی نمونه‌های آن را در این پرونده دارند. جالب این است وقتی کسی دچار مشکلات روحی روانی می‌شود می‌گویند این فرد در حالی برون‌ریزی است و امکان دارد برون‌ریزی تا چند سال طول بکشد که این دیگر از آن حرف‌ها است. یعنی اگر کسی دچار آسیب روحی شد اشکال از خود اوست نه از نوع درمان و درمانگرش.
***فیلم‌های جن گیری قطعاً صحت دارد. من چند نمونه از این موارد را دیده‌ام و به اشکال عدیده برخورده‌ام. اینها معتقدند که باید فرد بدون مقاومت و در حالت تسلیم در مقابلشان قرار گیرد تا بتوانند کالبد ذهنی و یا روح خبیث را از بدن او بیرون آورد. این روح خبیث چگونه در افراد ورود پیدا کرده است و این را چگونه تشخیص می‌دهیم که بیماری او در اثر ورود کالبد ذهنی جن و یا روح خبیث است. اما فرض کنیم این مطلب را درست می‌گوید. خب چطور ممکن است که کالبد ذهنی 3000 سال پیش که در مصر باستان بوده بیاید جواب سؤالاتی درمانگر خود را به فارسی بدهد و بعد هم به درمانگر بگوید من حرف تو را گوش می‌کند و می روم اما تو درمانگر خوبی هستی به فکر خودت باش! این کدام جن هست که بتواند اینگونه صحبت کند و به فردی که حتی دیپلم هم ندارد بگوید آقای مهندس!!! برای تو احترام قائلم و می‌روم و یا از بدن تو بیرون می‌روم.
***اشکال دیگر اینکه وقتی با این کالبد ذهنی و یا جن صحبت می‌کنند و از او درخواست می‌کنند که از بدن فرد تسلیم شده خارج شود او را از دالان تاریکی رد کرده و به سمت روشنایی هدایت می‌کنند اگر این کالبد خبیث هست چطور به سمت دریچه روشنایی هدایت می‌شود مگر ما در قرآن نداریم که«یخرجونهم من النور الی الظلمات» آنهایی که خبیث هستند از نور به سمت تاریکی می‌روند.
***اما نکته دیگر آن است که بعضی از افرادی که بیمار بودند و تصور می‌کردند با فرا درمانی خوب شده‌اند در هنگام بازداشت علائم بیماری شان بازگشته است این به آن مفهوم است که خوب شدن اینها القایی بوده است و وقتی با واقعیت روبرو شده‌اند بیماری آنها بهبود نیافته است. این افراد حتی در بازداشت اراده اتصال هم نداشتند در حالی که ادعای اتصال از مهمترین ادعاهای اینهاست. به نظر می‌رسد این یک بازی هست که بعضی گرفتار آن شدند و همان سراب درمانی که مسئولین وزارت بهداشت مطرح می‌کردند بیشتر با کار عرفان حلقه مطابقت دارد. پرونده طاهری در چه مرحله‌ای قرار دارد
***پرونده طاهری با چند اتهام برای دادگاه ارسال شده است که یکی از آنها غیرقانونی بودن این تشکیلات است. دوم اینکه در کار پزشکی به صورت آشکارا دخالت کرده است و مهمتر از آن حکم ارتدادی است که روی پرونده وی درج شده است.
***کتاب‌ها و جزوات عرفان حلقه مطالبی موجود است که به صراحت خلاف اعتقادات مذهبی می‌باشد. مثلاً دروغ بستن به خداوند متعال. طاهری می گوید شیطان به عنوان یک ملک ماموریتی برایش در نظر گرفته شد و خداوند مأموریت سجده نکردن بر انسان را بر او داده است؛ لذا شیطان طبق مأموریتش این کار را انجام می‌دهد. در حالی که این نظر خلاف آیات نورانی قرآن است حتی طاهری در یکی از صحبت‌هایش این جمله را دارد که "خدا شیطان را اغوا کرد، او اگر سجده هم می‌کرد برنامه این بود که از بهشت رانده شود.مفهوم این جملات چیست. خود او می‌گوید ما از منظر دیگری به این قضیه نگاه می‌کنیم این چه منظری است که تا این حد کفرآمیز می‌باشد و بر رد آیات الهی قلم زده می‌شود.
***در جزوه‌ای که در اسفند ماه 89 توسط یکی از ماهنامه‌ها چاپ شد، وی گفته است "ما تصور عامیانه‌ای در مورد ملائک داریم ملائک کارکردهای معنوی دارند ولی یک بال آنها نیز به ابعاد جهان مادی می‌رسد و میدان‌های مختلف گرانشی، الکترومغناطیسی و اوربیتال‌ها بال‌های ملائک هستند" و یا در مورد اجل معین می‌گوید "تحقق هر قانونی که موجب زوال چیزی شود جلوه‌ای از عزرائیل است" یعنی یک تصویر کاملاً مادی از عزرائیل دارد. طاهری همچنین در بیانی آشکار قرآن را قلم پیامبر اعظم(ص) دانسته و آن را پر از تناقض نامیده است. او می گوید ما وظیفه داریم این تناقضات را به مردم بگوییم.
* مسترهای «عرفان حلقه» برای تداوم فعالیت راهی انگلیس، کانون فرقه سازی در کشورهای اسلامی شدند.
در پی بازداشت و محاکمه «محمدعلی- ط»، بنیانگذار فرقه انحرافی «عرفان حلقه» در اردیبهشت 1390 که منجر به محکومیت وی به 7 سال زندان شد، برخی از مسترهای این فرقه فعالیت مخفیانه را در دستور کار خود قرار دادند اما تعدادی از آنها برای تداوم فعالیت راهی انگلیس و آمریکا شدند.
مسترهای لندن نشین «عرفان حلقه» با هدف ترویج افکار انحرافی و جذب نیروهای جدید و ارتباط تشکیلاتی اقدام به راه اندازی یک شبکه رادیویی کرده و بخشی از هم سلکان آنها نیز اقدام به راه اندازی تلویزیون اینترنتی در آمریکا نموده اند.
اگر چه «ط» از اواسط دهه هفتاد مدعی فرا درمانی شد ولی فعالیت رسمی وی از سال 83 در قالب یک موسسه آغاز شد و در سال 85 نیز موفق به دریافت مجوز تأسیس یک سازمان مردم نهاد گردید که به دلیل تخلفات گسترده در سال های بعد این مجوز تمدید نگردید. با این وجود وی و همفکرانش با اغفال برخی جوانان اقدام به برگزاری کلاس هایی در سطح تهران و چند شهر دیگر کردند و از این طریق ثروت نامشروع زیادی کسب کرد.
*بازداشت سرکردگان عرفان حلقه
طبق رای صادر شده دادگاه در سال گذشته برگزاری هرگونه کلاس در خصوص آموزش و ترویج این فرقه ممنوع اعلام شده بود. پس از بازداشت سرکرده فرقه کیهانی و اطلاع رسانی در خصوص نزاع در حلقه های بعدی برای جانشینی سرکرده فرقه جمع متناقض اداره کننده این فرقه برای ظاهرسازی و فریب بیشتر مریدان ناآگاه، با صدور اطلاعیه ای اعلام نمودند که از مورخ 21 خردادماه 90 شروع به برگزاری کلاس های فرقه ای می نمایند.
صدور این اطلاعیه در حالی انجام گرفت که طبق رای صادر شده دادگاه در سال گذشته برگزاری هرگونه کلاس در خصوص آموزش و ترویج این فرقه ممنوع اعلام شده بود.به همین علت سرکردگان این فرقه شامل برادران «ع»، «پ. م»، «ن» و... بازداشت و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

دبیر زبان انگلیسی مدارس شهر گرمی (استان اردبیل) با پرداخت هزینه عمل جراحی دانش آموز بی بضاعتش لبخند امید را به لبان این دانش آموز هدیه کرد.

موسی فردی که 26 سال سابقه تدریس دارد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دانش آموزی که مورد عمل جراحی قرار گرفت به علت غده یا برآمدگی خاصی در گوشه چشم راستش هنگام حضور در مدرسه یا کلاس خجالت می کشید.

وی افزود: وقتی که از این دانش آموز دختر سوال پرسیده می شد بجای تفکر در پاسخ آن ، حواسش به پوشش مقنعه یا چادرش بود تا بخشی از صورتش دیده نشود.

وی اظهار کرد: هر چند از مشکلات مالی مبرا نیستم اما هزینه جراحی صورت دانش آموزم را تقبل کردم و همسرم با مدیریت مخارج خانه مرا در این امر خیر یاری کرد.

وی گفت: دکتر مظفر حیدری جراح و متخصص عمومی بیمارستان ولایت گرمی و محمد اکبری مسوول تزریقات و پانسمان مطب ایشان نیز با اطلاع از نیت خیر من از دریافت بخشی از هزینه های عمل جراحی و مراقبت های بعدی صرف نظر کردند.

فردی افزود: این دانش آموز دختر که قبلا به علت عیب چهره اش گوشه انزوا اختیار می کرد اکنون با اعتماد به نفس و روی گشاده در کلاس حاضر می شود و مشاهده خوشحالی وی و خانواده اش برای من از هر چیزی لذت بخش تر است.

شهرستان گرمی مغان در 108 کیلومتری شمال شرقی اردبیل واقع است. این شهرستان یکی از مناطق محروم استان است.

منبع: عصر ایران
http://www.asriran.com/fa/news/333721/%D9%81%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2

[="Times New Roman"][="Black"]سلام علیکم و رحمه الله

سپاس از جناب فرشاد فردی گرامی
اخیرا هم خبری آمد که یکی از معلمین با وجود مشکل جسمی به مدرسه میرود و در کلاس فوت میکنند ( اینجا ) و همچنین معلمی که سر خود را بخاطر شاگرد سرطانی اش می تراشد و اکنون هم این معلم که با وجود بضاعت کم مالی درس ایثار میدهد و خیلی های دیگر که عشق و ایثار را به هم گره میزنند تا نهال علم را قربتا الی الله پرورش دهند و ما خبری از آنها نداریم ... به همه این عزیزان و از جمله معلمان خودم روز معلم را تبریک عرض میکنم و با افتخار دست شان را میبوسم . و از درگاه خداوند برایشان آرزو و تمنای عاقبت بخیری و سعادت دارم.

یاحق[/]

مورد فوتی رو من نمیدونستم ، بله ما واقعا چنین سرمایه هایی داریم و باید قدرشون رو بدونیم ، از همین جا برای روح اون معلم عزیز هم طلب مغفرت میکنم . :Gol:

bina88;509972 نوشت:
اخیرا هم خبری آمد که یکی از معلمین با وجود مشکل جسمی به مدرسه میرود و در کلاس فوت میکنند

از دیدن این فیلم خیلی متاثر شدم.

روزش مبارک.:Gol:

همین قصه به روایت تصویر و فیلم ... دیدنش رو از دست ندهید
http://www.seyfar.ir/news/15762
:Gol::Gol::Gol:

گزارش تصویری/ تجمع پرشکوه حجاب و عفاف در تهران

تجمع حجاب و عفاف در میدان فاطمی تهران آغاز شد. این تجمع که تا پیش از ظهر امروز خبر لغو آن منتشر شده بود، با حضور پرشکوه امت شهید پرور تهران برگزار شد. لازم به ذکر است تجمع "حجاب و عفاف" در اعتراض به وضعیت نامناسب حجاب برگزار شده است تا از مسئولان دولت یازدهم درخواست شود برای این معضل اجتماعی و مشکل فرهنگی راهکاری اساسی اندیشیده و از تسامح و سهل انگاری در این مورد با اهمیت خودداری نمایند.

انتهای پیام

چکار میشه کرد؟؟
به لطف فعالیت های فرقه محترم شیرازی ها وقتی لغت ashoura رو تو اینترنت بزنی عکس های وحشتناک قمه زنی میاد که می تونم قسم بخورم اگه به خود من و شما هم اینجوری مذهب زیباو پربار شیعه رو معرفی می کردند از شیعه متنفر میشدیم
از این ور فعالیت های این مذهب با چندین شبکه ماهواره ای رو داریم که توسط آمریکا و انگلیس و غیره داره حمایت میشه برای رسیدن به همین اتفاق که در فوق اشاره شده
دشمنان توحید به هدف خودشون که تفرقه بین مسلمون ها هست دارند میرسند و کو دلسوز
شما هی بشینید داخل فروم تو بحث شیعه و سنی با هم دعوا کنید :read:

[="Arial Black"][="Blue"]سلام دوستان:Gol:
گاهی آدم دور و برش چیزایی میبینه که دلش میخواد...پیشنهاد میکنم حتما این مستند رو ببینید.


اینا دیگه همه چیزو از حد گذروندن.

جانم فدای رهبرم :Gol:


صبا313;514854 نوشت:
سلام دوستان
گاهی آدم دور و برش چیزایی میبینه که دلش میخواد...پیشنهاد میکنم حتما این مستند رو ببینید.

عمامه ها انگلیسی
اینا دیگه همه چیزو از حد گذروندن.

\

این فرقه در نمایشگاه بین المللی کتاب غرفه داشتند:Moteajeb!:
تو ایران هم طرفدارایی واسه خودشون دارند
الانه که یکیشون بیاد تو فروم به من و شما حمله کنه
متاسفانه کسایی که دستشون میرسه کاری نمی کنند
برنامه سمت خدا بود... یک حرکت ولو کوچک در جهت عمق بخشی و احیاء معارف دینی و شیعی .... تهیه کنندش رو برکنار کردند و حتی نگذاشتند وارد استدیو بشه
مجری مومنش هم برکنار شد در حالی که از طرف مردم به عنوان بهترین مجری سال انتخاب شده بود....
این رو بگذار کنار اعلام علاقه مسئولین به برگشت نماد شیر و خورشید طاغوتی و بگذار کنار اتفاقات جدیدی که داره میفته
مجموعا روی هم ...........................................................................................................................................عجب نتیجه ی بدی

[="Times New Roman"][="Black"]سلام علیکم و رحمه الله

شیوع این دسته در سایه عدم توجه صورت گرفته و گفتار و کردار آنها باعث قتل بی گناهان بسیاری گردیده

هرکجای دنیا که قرار باشد پیروان اهل سنت و وهابیت را علیه شیعیان بشورانند، کافی است یکی از ویدئوهای مراسم عمرکشون را پخش کنند، دیگر نیازی به توضیحات نیست، خودش شیعه موردنظر را به فجیع ترین شکل ممکن از بین خواهد برد.
( از اینجا مطالعه بفرمائید )

اما بعد ...


شبکه‌های تندروی شیعی در ایران مجوز ندارند

بر اساس پیگیری‌ از اداره‌کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچکدام از شبکه‌های تندروی شیعی که دارای دفاتری در شهرهای مختلف کشور هستند مجوز فعالیت در ایران ندارند.

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، پس از انتشار گزارش حوزه راهبرد فرهنگ با عنوان «سیدحسن نصرالله از چه چیزی در قم گلایه داشت؟!» و انتشار اسامی برخی شبکه‌های شیعی تندرو که از قم تغذیه فکری شده و دارای دفاتری برای برنامه‌سازی و کمک فکری هستند؛ خبرگزاری فارس پیگیری این موضوع را از اداره‌کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال کرد.

بنابر این گزارش، هیچکدام از شبکه‌های «امام حسین(ع)»، «سلام»، «ابالفضل العباس»، «شبکه مدرسه جهانی امام صادق(ع)» و شبکه‌های «بقیع» و «مرجعیت» و همچنین شبکه‌های الانوار 1 و 2 هیچگونه مجوز فعالیت در ایران ندارند.

بنابر این فعالیت این شبکه‌ها در تولید برخی برنامه‌ها در ایران و ارسال و پخش آنها در شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی است و بر اساس قانون هرگونه تولید برنامه برای این شبکه نیازمند کسب مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد است و می‌توان بر همین اساس با آنها برخورد کرد.

این در حالی است که بر اساس مستندات ارائه شده در شبکه‌های ذکر شده با ارائه شماره و آدرس‌هایی اعلام کرده‌اند که دفاتری در قم، اصفهان، مشهد و تهران دارند.

پیش از این حجت‌الاسلام سیدحامد علم‌الهدی معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرده بود: عمده برنامه‌های این شبکه‌های تندروی شیعی در خارج از کشور و در عراق و جاهای دیگر تهیه می‌شود؛ درباره آن مقدار شبکه‌هایی که تغذیه فکری یا تولید برنامه آنها در ایران باشد آن مقداری که در توان ما باشد با آنها مقابله می‌کنیم؛ تذکر بپذیرند تذکر می‌دهیم و دوستانه صحبت و بحث می‌کنیم تا قانع‌شان کنیم اما اگر قانع نشوند و باز در حوزه جمهوری اسلامی باشند از نیروهای امنیتی و سازمان‌های مربوطه کمک می‌گیریم چون این شبکه‌ها را واقعا مضر می‌دانیم و برای تعطیل کردنش تلاش می‌کنیم و ابائی نداریم که آن را اعلام کنیم.

منبع: فارس
http://www.jamnews.ir/detail/News/350569
کد خبر: 350569
تاریخ مخابره : ۲۲/۰۲/۱۳۹۳[/]

bina88;515375 نوشت:
سلام علیکم و رحمه الله

شیوع این دسته در سایه عدم توجه صورت گرفته و گفتار و کردار آنها باعث قتل بی گناهان بسیاری گردیده

هرکجای دنیا که قرار باشد پیروان اهل سنت و وهابیت را علیه شیعیان بشورانند، کافی است یکی از ویدئوهای مراسم عمرکشون را پخش کنند، دیگر نیازی به توضیحات نیست، خودش شیعه موردنظر را به فجیع ترین شکل ممکن از بین خواهد برد. ( از اینجا مطالعه بفرمائید )

اما بعد ...

شبکه‌های تندروی شیعی در ایران مجوز ندارند

بر اساس پیگیری‌ از اداره‌کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچکدام از شبکه‌های تندروی شیعی که دارای دفاتری در شهرهای مختلف کشور هستند مجوز فعالیت در ایران ندارند.

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، پس از انتشار گزارش حوزه راهبرد فرهنگ با عنوان «سیدحسن نصرالله از چه چیزی در قم گلایه داشت؟!» و انتشار اسامی برخی شبکه‌های شیعی تندرو که از قم تغذیه فکری شده و دارای دفاتری برای برنامه‌سازی و کمک فکری هستند؛ خبرگزاری فارس پیگیری این موضوع را از اداره‌کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال کرد.

بنابر این گزارش، هیچکدام از شبکه‌های «امام حسین(ع)»، «سلام»، «ابالفضل العباس»، «شبکه مدرسه جهانی امام صادق(ع)» و شبکه‌های «بقیع» و «مرجعیت» و همچنین شبکه‌های الانوار 1 و 2 هیچگونه مجوز فعالیت در ایران ندارند.

بنابر این فعالیت این شبکه‌ها در تولید برخی برنامه‌ها در ایران و ارسال و پخش آنها در شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی است و بر اساس قانون هرگونه تولید برنامه برای این شبکه نیازمند کسب مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد است و می‌توان بر همین اساس با آنها برخورد کرد.

این در حالی است که بر اساس مستندات ارائه شده در شبکه‌های ذکر شده با ارائه شماره و آدرس‌هایی اعلام کرده‌اند که دفاتری در قم، اصفهان، مشهد و تهران دارند.

پیش از این حجت‌الاسلام سیدحامد علم‌الهدی معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرده بود: عمده برنامه‌های این شبکه‌های تندروی شیعی در خارج از کشور و در عراق و جاهای دیگر تهیه می‌شود؛ درباره آن مقدار شبکه‌هایی که تغذیه فکری یا تولید برنامه آنها در ایران باشد آن مقداری که در توان ما باشد با آنها مقابله می‌کنیم؛ تذکر بپذیرند تذکر می‌دهیم و دوستانه صحبت و بحث می‌کنیم تا قانع‌شان کنیم اما اگر قانع نشوند و باز در حوز

خیلی ممنون از پاسختون
واقعا کارشناسانه و دلسوزانه بود و به من کمک کرد
ولی... لایه ی پنهانی که وجود داره به اون آرومی که در فوق اشاره شده نیست!!!
چرا انگلیس از طرفی به این تندروها انقدر کمک می کنه و از طرفی هم به هیات های مذهبی مردمی ایران انقدر داره کمک می کنه . می خواستم لینک حرف های آقای سلحشور مداح رو در این زمینه بزارم که همش فیلتر شده.
حرف های ممنوعه: شاید آدم هایی که فعلا مشکلشون حجاب داشتن و یا نداشتن و با مشکلات اخلاقی توی جامعه هست توجه نکرده باشند ما در زیر لایه های جامعممون نفوذ و رشد این افکارهای داغون رو داریم ... مثلا حجتیه... یا یهودی ها...
ولش کنید
ممنونم
هر کامنت دیگری در جهت بصیرت افزایی ما داشتید بفرمایید

[="Tahoma"][="Blue"]باسلام

قبل از 13 رچب
تبلیغ رحلت حضرت زینب(س) در خیابان های تهران شروع شد

کیست که نداند
هرچیز بر سر جای خود نیکوست
وقت جشن جشن و وقت وفیات وفیات
بماند از انکه
چقدر انسان های مغرض دلشاد می شوند که ما کمتر از فرهنگ علوی
فرهنگی که، از پیروان راستینش حضرت زینب سلام الله علیها بوده ، کمتر سخن بمیان بیاوریم

اری ....فکری کنیم[/]