حرم امام حسین

تصاویر بسیار زیبا از کربلا و حرم امام حسین علیه السلام

[="Blue"][="Blue"][="DarkGreen"]مكان اجابت دعا [/][/]
عن النبی ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ ... مكان‌هایی است كه دعا در آنها به اجابت می‌رسد از جمله مكّه ـ عند الحجر الاسود، بین المقام و الباب، علی الصفا و المروه، [="DarkGreen"]تحت قبه [="DarkGreen"]الحسین[/] [/]ـ علیه السّلام ـ .[/]

ضریح در حال ساخت امام حسین + زائر 6 ماه در راه در قالب عکس(مذهبی)

چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۸۹
کاروانی که شش ماه قبل از هندوستان با پای پیاده برای زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) عزم سفر به کربلا کرده بود روز گذشته وارد این شهر شد.



به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ این کاروان ۶ نفره هندی، مسیر طولانی این کشور تا کربلا را با گذر از کشورهای پاکستان و ایران پشت سر گذاشته است و اکنون با فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه در جوار بارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین(ع) قرار دارند.
«میرزا کوثر علی بیک» یکی از اعضای این کاروان با اشاره به تاریخچه سفر خود می‏گوید: روز ۶ صفر امسال (زمستان سال گذشته خورشیدی) از شهر حیدرآباد واقع در مرکز هندوستان به سمت کربلا حرکت کردیم و در مسیر سفر خود با گذر از شهرهای مشهد و قم به زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) نایل گشتیم.
وی می‏افزاید: شرایط متفاوت آب‏وهوایی را پشت سر گذاشتیم به طوری که در سرمای زیاد زمستان سفر خود را آغاز کردیم و در گرمای تابستان به کربلا رسیدیم.
علی بیک با ابراز شادمانی از حضور خود در کربلای معلا، می‏گوید: امیدوارم خداوند متعال عمل ما را مورد قبول درگاهش قرار دهد.
گفتنی است در سالروز ولادت امام حسین(ع) در روز ۳ شعبان و آغاز اعیاد شعبانیه شهر کربلا شاهد حضور میلیونی محبان اهل‏بیت(ع) خواهد بود.