✍✍✍قوانین جامع انجمن گفتگوی دینی✍✍✍

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
✍✍✍قوانین جامع انجمن گفتگوی دینی✍✍✍


با سلام به همه كاربران گل و دوست داشتني سايت اسك دين
مقدم همه شما عزيزان را به ديده منت گرامي مي داريم و نكاتي را جهت آگاهي و اطلاع بيشتر به اطلاع شما عزيزان مي رسانيم .


نکته : سعی بر این است که در اولین فرصت به سوالات شما پاسخ داده شود ،اما با توجه به لزوم حضور کارشناسان درتاپیک هایی که نیاز به پاسخگویی دارند چنانچه موضوعات متعدد حاوی سوال در یک روز ایجاد شوند طبعا زمان بیشتری لازم است تا به کلیه سوالات ارسالی پاسخگویی شود.لذا چنانچه سوال شما بعد از گذشت 24 ساعت توسط کارشناس تعیین شده پاسخگویی نشده بود مراتب را به اطلاع مدیر ارجاع سوالات برسانید تا پیگیری نمایند.



باتوجه به اینکه کارشناسان سایت صرفا در محیط های انجمن پاسخگوی سوالات کاربران هستند کاربران می توانند در صورتی که سوال خصوصی داشتند از طریق سایت مرکزملی پاسخگویی به سوالات دینی اقدام به ارسال سوال خود نمایند و همچنین جهت مشاوره بیشتر در مورد سوالات و شبهات مطرح شده در سایت از طریق مرکز ملی پاسخگوئی دینی با تلفن 096400با کارشناسان مربوطه تماس بگیرند.


تمامي کاربران مي بايست هنگام عضويت در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري و پروفايل (مشخصات كاربري) خود استفاده نمايند. كاربران به هر صورت كه علاقمند باشند ،مي توانند نام كاربري خود را با حروف انگليسي يا فارسي ايجاد نمايند. ترجيحاً نام كاربري خود را به فارسي ثبت نمايند .

در صورت مشاهده کلمات نامناسب در نام کاربری (به تشخيص مديران انجمن ها )، باید کاربر نسبت به تغییر نام اقدام نماید ، در غیر این صورت نام كاربري متوقف خواهد شد.

قرار دادن هرگونه عکس شخصي ، تصاوير بازيگران ،خوانندگان و شخصيتهاي غير مذهبي و تصاوير خلاف عرف و شرع و شئونات اخلاقي در آواتار ، عکس پروفايل ، آلبوم شخصي کاربري ممنوع مي باشد و در صورت مشاهده توسط مدیران سایت حذف خواهد گردید.

امضا کاربران، نباید شامل موارد ذیل باشد: واژه هاي نامناسب؛ لينك به سایت های غير اخلاقي ، تبليغ محصولات تجاري غير قرآني و عنوان هاي نامناسب و موهن و....

تغيير نام كاربري فقط توسط مدير فني سايت امکان پذیر است .

پس از عضويت، امكان لغو عضويت توسط كاربر وجود نخواهد داشت.

تعدد آیدی در شرایط عادی و بدون مزاحمت و تخلفات در سایت مشکلی ندارد



عضویت در سایت به منزله پذیرفتن قوانین کاربری سایت می باشد




موضوعی که ایجاد می کنید نباید تکراری باشد لذا قبل از ایجاد موضوع بهتر است بررسی نمائید و چنانچه قبلا موضوع مورد نظر شما قبلا به شیوه ای دیگر ایجاد شده در ذیل همان تاپیک مطالب خود را ارائه نمائید.

براي اطمينان از عدم تشابه موضوعات از سرچ خود سايت که در صفحه اصلي قرار دارد استفاده بفرمائيد و تنها عنوان موضوع را جستجو نکنيد بلکه محتوي موضوع را جستجو نمائيد . چه بسا که موضوع شما همنام با تاپيک هاي موجود در سايت نباشد اما تحت عناوين ديگري وجود داشته باشد.

با توجه به اینکه گفتگوی دینی سایت تخصصی در زمینه مباحث مذهبی است لطفا از ایجاد موضوعات غیر تخصصی مخصوصا موضوعات سیاسی جناحی خودداری نمائید لازم به ذکر است

در پاسخ دادن به مطالب انجمن از درج پست های اسپم و بی محتوا همانند درج شکلک به تنهایی یا جملات بسیار کوتاه و بی مفهوم خودداري نماييد.

از ایجاد بحث های دو طرفه شخصی و چت گونه در پستها خودداري نموده و در صورت اختلاف نظر و عقيده به جاي مشاجره به صورت منطقي و مستدل بحث نماييد.

حفظ حرمت کاربران ديگر وظیفه همگانی بوده از این رو در صورت مشاهده هر گونه تمسخر، اعتراض، توهین و بي احترامي به كاربران، از سوی مديران یا مسئولان سايت، و یا سایر کاربران دیگر ، محدویت ایجاد خواهد شد.

براي درج هرگونه شکايت از همکاران و مديران انجمن و يا ديگر کاربران صرفا از طريق ارسال پيام خصوص به مدير اجرايي يا مدير سايت اقدام نماييد. در غير اين صورت پستها و موضوعات حاوي شکايت از سوي مديران حذف خواهد شد.

محیط انجمن متعلق به همه کاربران است لذا هرگونه تخلف یا اشکال را با کیلک بر لینک گزارش تخلف به مدیران سایت اطلاع دهید.

تذکر تخلف کاربران سایت تنها از طریق مدیر سایت و سایر مدیران ارشد سایت امکان پذیر است و هرگونه تذکر یا برخورد شخصی با دیگر کاربران سایت، ممنوع بوده و خلاف قوانین سایت شمرده می شود.

با توجه به طرح سوالات و شبهات فراوان در محیط انجمن با هدف پاسخگوئی، در صورتی که مطالب طرح شده را برای خود مضر تشخیص دادید، از مطالعه آنها بپرهیزید. لازم به ذکر است این انجمن هر گونه مسئولیت شرعی و قانونی را در قبال تاثیر کاربران از مطالعه ناقص و سطحی مطالب مطروحه، از خود سلب می نماید.



عدم درج هر گونه تبلیغ و اطلاع رسانی و یا آگهی تبلیغاتی و فیلم ، تصویر ، کاریکاتور ،و نیز مطالبی که حاوی مطالب الحادی و نفی و یا تضعیف اصول و ارزشهای اسلامی و یا توهین به ادیان آسمانی و کتب مقدس و پیامبران و امامان معصوم و .....

پرهیز از هر گونه اقدام علیه قانون اساسی و یا تفرقه افکنی و خدشه در وحدت و وفاق ملی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران

خوداری از تحریک و تشویق به ارتکاب اعمال علیه امنیت ، حیثیت و منافع جمهوری اسلامي


پرهیز از توهین به اقوام و اقلیت های مذهبی و پرهیز از توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی

پرهیز از نشر اکاذیب و افترا و اشاعه منکرات و ترویج فحشا و مطالب مغایر با عفت و اخلاق عمومی

خود داری از آموزش و ارائه هر نوع روش مقابله با مسدود سازی پایگاه های اطلاع رسانی غير مجاز (ف*ی*ل*ت*ر*ی*ن*گ)



همکاران ، مديران و پاسخگويان سايت اجازه دارند ، سوالات و شبهاتي كه به نحوي توهين آميز و نامناسب مطرح مي شوند را ويرايش كرده ، یا به طور كامل حذف نمايند.

بديهي است اگر مطلبي با عنوان نامناسب يا در انجمن غير مربوط ايجاد شود، توسط مديران سايت تغيير عنوان و يا به انجمن مناسب انتقال داده خواهد شد.انتقال موضوعات به صورت خودکار توسط پيام خصوصي به اطلاع کاربر مي رسد.


هرگونه اعتراض و يا انتقاد در عملکرد همکاران ،مديران و پاسخگويان سايت ، تنها بايد از طریق ارسال پیام خصوصی به همکار ،مدیر يا پاسخگوي مربوطه انتقال و در صورت عدم رسيدگي به مدیریت سایت اطلاع داده شود.

هرگونه درج شکايت و يا انتقاد از عملکرد همکاران ، مديران و پاسخگويان در ملا عام و به صورت پست يا تاپيک ممنوع بوده و حذف خواهد شد.اين گونه انتقادات صرفا بايد از طريق پيامهاي خصوصي منتقل گردد.

سوالات مطرح شده در انجمن معمولا حداکثر ظرف 24ساعت از سوی کارشناسان سايت پاسخگوئی خواهند شد ، در غير اين صورت مراتب را به اطلاع

مدیر ارجاع سوالات جهت هماهنگي برسانيد.




ملاک جنسيت کاربران انجمن به آنچه در پروفايل يا پستهاي خود بيان داشته اند مي باشد ، لذا حفظ حرمت و حريم گفتار و نوشتار بايد در تمامي بخشهاي انجمن با جنس مخالف رعايت گردد.

سایت هيچ مسئولیتی نسبت به ارتباط خصوصی کاربران از طریق سایت ندارد ولي در صورت شکايت و تخلفات ، حق بررسي پيامهاي ارسالي را براي خود محفوظ خواهد داشت.

ارتباط خصوصی و تبادل هر گونه آدرس، تلفن یا هرنوع اطلاعات شخصی از طریق سایت ممنوع بوده و تخلف از قوانین سایت محسوب می شود و تبعات استفاده از آن متوجه خود کاربر خواهد بود.

در صورت آگاهي از هرگونه جو سازي و فعاليتهاي مشکوک کاربر يا کاربراني ، موارد را به مديريت اجرايي يا مدير سايت اطلاع دهيد.

موضوع قفل شده است