اعجاز علمی قرآن

اعجاز قرآن و کف دست

انجمن: 

باسلام .من اهل سنت هستم و امیدوارم مطالبی که میزارم ما مسلمین رو به الله تعالی نزدیک تر بکنه و واقعا به خودمون بیاییم.
درباره اعجاز عددی قران درحال تحقیق هستم و اکنون کامل نیست اما قسمتی از اعجاز قران رو مینویسم باشد که خدمتی به خلق کرده باشم.
ایا دقت کرده اید که خداوند درقران با دست چپ و راست و اصولا با سمت چپ و راست ما زیاد ایه گفته و اینکه فرموده یمین شمال و اینکه برای هرطرف از سمت ماانسانها یک محافظ (قعید ) گزاشته تا اعمال ما ثبت بشه. خب به نظر شما جای تامل نداره؟ چرا چپ و راست چرا قعید اصلا چرا دست چپ دست راست. ایا الله نمیتونست اصلا ازطریق چشم یا جای دیگه نامه اعمال رونشون میداد و اصلا چه نیازی به دادن نامه اعمال به دست ها هست. با تفکراتی که من کردم به نتیجه شگفت انگیزی رسیدم توجه شماروجلب میکنم
ایا عدد 18 دردست راست و عدد 81 دردست چم فقط یک خطوط اتفاقی و بدون معناهستند؟ایاپرواضح نیست که اینها اعداد هستند و ماباید به افرینش خودتوجه کنیم تا به حقیقت برسیم؟شنیده بودید که گفته بودن اگر اعداد 81و هجده تفریق بشوند نتیجه میشود 63 . گفتند 63 عمر پیامبرهست.بله درسته عمرپیامبر و اکثرصحابی . دراین عدد رمزی نهفته است به نام 9. چون جمع عددی 63 میشه 6 بعلاوه 9 .و این 9 رمزالود ترین عدد قرانیست.حتی تعداد همسران پیامبر 9 هست .ثابت میکنم
توجه کنید به دست چپ عدد 81 ضریب 9 دارد یعنی 9ضربدر9
توجه کنید به دست چپ عدد 18 ضریب 9 دارد یعنی 9 ضربدر 2
خب اگرضریب تکراری یعنی 9 رو از هردودست کسر کنی حاصل میشه 92 یعنی یک نه دردست چپ و یک دو دردست راست
این عدد یعنی 92 عدد ابجد کلمه مبارک محمد هست جدول ابجد رو نگاه کنید و حساب کنید
خب اگرعدد 92 که مشتق دست چپ و راست هست رو با عدد دست راست یعنی 18 جمع ببندید حاصل میشه 110 و عدد 110 عدد ابجد کلمه یمین هست .حالا اگر عدد 92 رو با عدد دست چپ جمع کنیم حاصل میشه 173 .خب عدد ابجد کلمه شمال میشود 371 یعنی شما عدد دست چپ رو اگر ازچپ به راست بخونید میشه 371 درقران دقیقا اشاره شده اصحاب شمال نامه اعمال رو از چپ دریافت میکنند و این عدد هم ازچپ به راست میشه شمال.
علاوه براون در ایه ای ازقران به قعید اشاره شده یعنی قعید محافظ دست چپ و یک محافظ دست راست .عدد ابجد کلمه قعید میشود 184 که یعنی 92 ضربدر دو . یعنی یک نودودو برای دست راست و یک نودودو برای دست چپ .دقیقا همان محاسبه ای که کردیم و به یمین و شمال رسیدیم.
ادامه دارد....

مورد مهمی در مورد پیشگویی های علمی آیات قرآنی

با سلام

سوالی پیش اومد برام در مورد معجزات علمی قرآنی. تقریباً هرچی از پیشگویی های قرآن شنیدم اینطور بوده که اول یک اتفاقی افتاده و بعد تعدادی از مسلمین رفتن گشتن یه چیزی که شبیهش باشه پیدا کردن و گفتن این پدیده علمی در این آیه بهش اشاره شده. یعنی همیشه بعدش گفته شده و دومی بوده.
حالا سوال اینجاست چرا قبل از یافتن اون پدیده علمی، مسلمونا بهش پی نبردن؟؟!! مثلا بگن طبق فلان آیه از قرآن یا فلان بخش از نهج البلاغه یا فلان حدیث؛ در فلان زمان یا در فلان مکان، فلان اتفاق خواهد افتاد. یک بار ما قبلش بگیم تا این جماعتِ منکر شونده ببینن در واقعیت که دین پیشگویی هم میکنه.
یا مثلاً بگن طبق فلان آیه یا فلان حدیث مثلاً میشه عدد آووگادرو یا ثابت بولتزمن رو تغییر داد و فرمولش هم اینه، بعد دانشمندان فیزیک برن کشف کنن و تعجب کنن و ایمان بیارن. یا مثلاً واکسن و درمان ایدز کشف کنن قبل از بقیه، یا دیابت رو ریشه کنن با آیات.
خلاصه مفسران علمی قرآن اول یه چیزی رو بگن که بقیه رو نکرده باشن.

با تشکر