«« راهپیمایی اربعین حسینی »» زیر اتش موشک های تکفیری به کربلای معلی

تب‌های اولیه

151 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

هر عابری به حضرت چشمت دخیل بست...
فیلم/ همه به سوی کربلا می‌روند سواره، پیاده، حتی بی‌دست و پا

تدوین: سجاد ظاهری

[h=2]من، این چشم های بی تو را به کجای این شهر بدوزم...[/h]

خلاصه

دوست داشتنت،
اندازه ندارد! پایان ندارد!
گویی بایستی بر ساحل اقیانوس و
موجهای کوچک و بزرگ مکرر را

بی انتها، بشماری...

[h=2]ادای احترام ارتش عراق به زوار پیاده حسینی + فیلم[/h]


در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام، ارتش عراق نسبت به ایجاد فضایی امن برای زوار میلیونی این اجتماع بزرگ اقدام نموده است. استقرار واحدهای سیار و پست‌های ثابت با فاصله‌های بسیار نزدیک در حالی انجام می‌گیرد که بسیاری در نقاط شاهد اقدامات خودجوش نیروهای ارتش این کشور در پذیرایی از زوار حسینی هستیم.

[h=2]شب،تیـره و تــار است و بلادیده و خاموش...انگار که قرصِ قمـــرش گُم شده باشد...[/h]


صدای زد با دلِ پردرد : ای آب
به لب های حرم برگرد ای آب
چرا انقدر با ما بی وفایی
وفا با مردم نامرد ای آب ...
تو مهر حضرت زهرایی ای آب

ایها القوم ظلم - بترسید از آن روزی که این قافله آهنگ دمشق کند

[SPOILER]به کسانی که بر عزاداری شیعیان خرده می گرفتند


فردی به علامه امینی گفت : شیعه چه خبرش است که چنین عزاداری در کربلا می کند؟

علامه جواب بسیار قشنگی به او داد،
گفت: ما در واقعه غدیر سرو صدا نکردیم شما آن را تحریف کردید و گفتید «من کنت مولاء فهذا علی مولا» یعنی هرکس دوست من است دوست علی هم باشد.

آیا آنهمه افرادی که پیامبر(ص) جمع کرد و یک ساعت و نیم برایشان خطبه خواند فقط برای گفتن همین جمله بود. این دیگر این همه مقدمه و جمع کردن 120 هزار نفر نمی خواست.[/SPOILER]

حیرت واتيكان از عظمت حسيني

اسفراین / سپهر آئین: هيأت واتيكان ديروز در شهر تاريخي «اور» در استان «ذي قار» و زادگاه حضرت ابراهيم (ع) بر اساس انجيل، مراسم خود را به جا آورد.

اعضاي اين هيأت كه به رياست «ليبريو اندرياتا» رئييس مؤسسه حج وابسته به واتيكان به عراق سفر كرده اند، حدود يك كيلومتر به همراه علماي مسيحي عراقي و پا به پاي زائران شهر ناصريه پياده به سوي كربلا حركت كردند.


حركت پياده زائران از مناطق مختلف عراق به سوي شهر مقدس كربلا براي شركت در مراسم اربعين حسيني از چند روز قبل آغاز شده است.
هيأت واتيكان ديروز در شهر تاريخي «اور» در استان «ذي قار» و زادگاه حضرت ابراهيم (ع) بر اساس انجيل، مراسم خود را به جا آورد.

پس از چندين سال، اين نخستين سفر هيأتي از واتيكان به عراق است.
ليبريو در سخناني نزديك شهر تاريخي «اور» گفت: بسيار زيبا است كه سفر ما به شهر تاريخي اور با حركت مسلمانان عراق براي زيارت و مراسم (اربعين حسيني در كربلا) همزمان شده است.

وي افزود: در راه شهر اور، زائران را ديديم كه با پاي پياده به سوي كربلا حركت مي‌كنند؛ از اين رو ما نيز در اين كار همراهي مي‌شويم.
شهر تاريخي اور، خاستگاه تمدن سومري است.

[h=2]اذن دخول ....[/h]

دانلود فایل

می خواستم مثل اهل تو باشم ...

اما اهل ما کجا و اهل شما کجا ...

[h=2] زوج چینی در حال پذیرایی از زائران اربعین حسینی‎[/h]


تصویر ذیل که یک زوج چینی در حال پذیرایی از زائران اربعین را.............

عظمت ارباب را در اربعینش می توان درک کرد.
آنگاه که امام حسین (علیه السلام) همه را مهمان سفره اش می کند
لطفش دیوانه ات می کند وکرمش شرمنده ات.
وقتی همه خویش را کنار زده اند و( یجاهدون باموالهم و انفسهم) شده اند تا شاید جرعه ای از کرامت حسین
را در دنیا و آخرت نوش کنند ،تو هم از خویش بیخود خواهی شد.

زیارت امام حسین (علیه السلام) مثل باقی عبادات طلبکارت نمی کند . نمی گویی این کار را انجام می دهم تا خدا آن را به من بدهد.
آخر تمام لذتش را نقد دریافت می کنی..........

[h=2]حضور 17 میلیون زائر در کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی[/h]


معاون رئیس شورای استانداری کربلا از حضور 17 میلیون زائر در شهر کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر دادند.

[h=2]"پیاده‌روی اربعین حسینی" / نگارا، وقت آن آمد که یکدم ز آن من باشی ؛دلم بی‌تو به جان آمد، بیا، تا جان من باشی ...[/h]


نگارا، وقت آن آمد که یکدم ز آن من باشی

دلم بی‌تو به جان آمد، بیا، تا جان من باشی

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

[h=2]وادی السلام[/h]

آغاز پیاده روی به سمت کربلا از وادی السلام

«کشیش جوزف الیاس» روحانی مسیحی عراقی است که به همراه گروهی از مسیحیان این کشور با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) رفتند.

وی صبح امروز چهارشنبه انگیزه خود از حضور در مراسم اربعین را گرامیداشت فداکاری امام حسین(ع) اعلام کرد و گفت: "حضرت مسیح(ع) و امام حسین(ع) هر دو برای نجات امت خود ـ مسیحیت و اسلام ـ خود را قربانی کردند."

نقل قول:

جوزف الیاس زیارت اربعین را بزرگ‏ترین کارناوال انسانی خواند و گفت: "من آمده ام تا با براداران مسلمانم در این اجتماع بزرگ شرکت کنم و نشان دهم که عراقی‏ها باید زیر خیمه امام حسین(ع) متحد شوند."

این کشیش مسیحی همچنین تصریح کرد: "مسیحیان عراق همانند مسلمانان در مصیبت حسین بن علی(ع) عزادار هستند."

شایان ذکر است مسیحیان و صابئین عراق هرسال

ه همراه با مسلمانان شیعه و سنی این کشور ایام سوگواری امام حسین(ع) را گرامی می‏دارند و حتی برخی از آنان به زیارت کربلا مشرف می‏شوند.

[h=2]در آستانه اربعین حسینی؛[/h] [h=1] طرح موشک باران کربلا، خنثی شد[/h]
[h=2]تروریست‌ها قصد داشتند با ده‌ها موشک گراد، شهر کربلا و مناطق پیرامون آن را هدف حمله قرار دهند که با هوشیاری نیروهای ارتش عراق، یک پایگاه متعلق به تروریست‌ ها کشف و اهداف شوم آنان خنثی شد.[/h] به گزارش سرویس وبگردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نیروهای ارتش عراق، یک پایگاه متعلق به تروریست‌ های موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» را کشف کردند و بر اساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌ها قصد داشتند با 120 موشک‌ گراد، شهر کربلا را هدف قرار دهند.

تروریست‌ ها در روزهای گذشته، همزمان با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی و حضور میلیون‌ ها زائر در عراق برای حضور در مراسم این روز، بر تلاش‌ هایشان برای ناامن کردن شهر کربلا افزوده‌ اند.

[h=1] توزیع نذری های مسموم حیله کثیف تکفیری ها[/h]
[h=2]تروریست ها با توزیع نذری ناسالم اقدام به مسمومیت زائران حسینی کردند، تعداد زایران اربعین حسینی در عراق که بر اثر مصرف غذای تروریست ها مسموم شدن به هفتاد تن رسید.[/h] به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هفتاد زائر حسینی به علت مصرف غذای ناسالم دچار مسمومیت شدید شده اند، پیش از این منابع امنیتی عراق از مسمومیت چهل تن از زایران کربلای معلا به دلیل مصرف غذای مسموم توزیع شده توسط تروریست ها خبر داده بودند.
بنابر این گزارش تروریست ها با استفاده از یک دستگاه خودرو اقدام به توزیع غذای مسموم بین زایران اربعین امام حسین (ع)کرده بودند .
پلیس عراق پیش از این در بیانیه ای اعلام کرده بود زایران از گرفتن مواد غذایی و انواع کنسرو از افراد مشکوک و ناشناس خود داری کنند.

[h=1] بیش از ۱۰۰ شهید و زخمی در حملات تروریستی عراق( تکمیلی)[/h]
[h=2]پیش بینی ها حاکیست که حدود بیست میلیون زائر از عراق و کشورهای دیگر برای اقامه عزای امام حسین (ع) در روز اربعین به کربلای معلی مشرف شوند.[/h] حملات تروریستی به زائران اربعین حسینی در مناطق مختلف عراق بیش از 100 شهید و زخمی برجا گذاشت.

در حمله تروریستیء عامل انفجاری به زائران اباعبدا... الحسین (ع) در منطقه الدوره در جنوب بغداد بیش از 20 نفر شهید و دست کم 40 نفر زخمی شدند.
در حمله دیگری به کاروان پیاده زائران کربلا در منطقه یوسفیه بغداد هم هشت نفر شهید و 32 نفر زخمی شدند.
نیروهای امنیتی عراق با اجرای تدابیر امنیتی یک موتورسیکلت بمب گذاری شده و شش بمب ءآماده برای هدف قرار دادن زائران را در منطقه یوسفیه کشف کردند.
پیش بینی ها حاکیست حدود بیست میلیون زائر از عراق و دیگر کشورها برای اقامه عزای امام حسین (ع) در روز اربعین به کربلای معلی مشرف شوند.

[h=2]زوار سید الشهدا (ع) مقصدشان عرش خداست: بیانیه مهم حضرت آیت الله وحید خراسانی به مناسبت اربعین[/h]


شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) – حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی به منایبت اربعین حسینی بیانیه ای صادر کردند. به گزارش شفقنامتن بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
زوار قبر سیدالشهداء علیه السلام اگر بدانند کجا می روند و به زیارت چه کسی مشرف می شوند ، سر از پا در این سفر نمی شناسند.
جایی که می روند، به بیان کسی که کلام او به منزلۀ کلام خداست - چون حجت بالغه الهیه است - و مقصد آنان در این سفر عرش خداست.
و آنچه برای ایشان در این مقصد منتهای مطلب است، آن است که آنان زوار خدایند. قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام: مَا لِمَنْ زَارَ قَبْرَ الْحُسَيْنِ علیه السلام ؟ قَالَ : كَانَ كَمَنْ‏ زَارَ اللَّهَ‏ فِي‏ عَرْشِهِ‏ . قَالَ: قُلْتُ: مَا لِمَنْ زَارَ أَحَداً مِنْكُمْ [ أَحَدَكُمْ‏ ]؟ قَالَ : كَمَنْ زَارَ رَسُولَ اللَّهِ‏ صلی الله علیه وآله.
حدیث صحیح که عقل را مبهوت می کند ، این است : عن ابن محبوب ، عن اسحاق بن عمار، قال: سمعت أبا عبد الله علیه السلام یقول: لیس نبيّ في السموات والأرض إلا ویسألون الله تبارک وتعالی أن یؤذن لهم في زیارة الحسین علیه السلام ففوج ینزل ففوج یعرج.
هیچ پیغمبری نیست، یعنی از آن آدمی که شد صفی الله و مسجود تمام ملائکة الله، و آن نوحی که نهصد و پنجاه سال مردم را به خدا دعوت کرد و شد نجی الله ، و آن ابراهیمی که خدا او را مبتلا کرد به کلمات و بعد از تمام آن کلمات از نبوت و رسالت و خلت گذشت و به مقام امامت رسید ، و آن موسایی که خدا درباره او فرمود : ونادیناه من جانب الطور الأیمن وقربناه نجیا، و شد کلیم الله ، و آن عیسایی که از دم روح القدس به وجود آمد و شد کلمة الله و روح الله، همه اینان مسألتشان از خداوند تبارک وتعالی این است که به آنان اذن دهد که به زیارت قبر حسین بن علی علیهما السلام مشرف شوند.
آیا در آن بقعه چه غوغا است که مطاف تمام انبیا و اولوا العزم از فرستادگان خداست. فوجی از آسمان به زمین نازل و فوجی از زمین به آسمان صاعد، و آن فوج ، مرکب از ملائکه مقربین و انبیا و مرسلین است، و تا قیامت امر بر این منوال است.
خوشا به حال کسانی که قدر این نعمت را بدانند و بعد از این سفر که از هر گناهی پاکیزه می شوند ، مراقب باشند که خود را آلوده نکنند، و خدا و امام زمان علیه السلام را هرگز فراموش ننمایند.
و هر ماهی یک ختم قرآن بکنند و به روح رسول خدا صلی الله علیه وآله تا امام زمان علیه السلام نثار کنند و همه قرآنی را که در دوره ی سال برای چهارده معصوم قرائت کردند ، به حضرت ولی عصر صاحب العصر والزمان علیه السلام هدیه کنند، که این عمل آنان را با امام زمان علیه السلام محشور خواهد کرد و کسی که با او باشد با تمام انبیا و اوصیا است.
سزاور است کسانی که از ایران مشرف می شوند ، به نیابت امام هشتم علی بن موسی الرضا علیهما السلام بروند، و کسانی که از بلاد دیگر به آن حرم شرفیاب می شوند، به نیابت سائر معصومین علیهم السلام مشرف شوند، و در این سفر پر برکت چون نائب آن مقام رفیع هستند، نظر عنایت حضرت سید الشهدا علیه السلام به آن نائبان به رعایت منوب عنه آنان موجب سعادت دنیا و عقبی است.
والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

[h=2]رهنمودهای حضرت آیت الله سیستانی به زائران حسینی در اربعین... شما را به خدا به نماز اهمیت بدهید[/h]


شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)- حضرت آیت الله العظمی سیستانی در رهنمودی به زائران اباعبدالله الحسین (ع)، اهمیت دادن به نماز و توجه به اخلاص در عمل و پوشش و حجاب را توصیه کرد.
متن پرسش جمعی از عراقی های زائر امام حسین در روز اربعین و پاسخ آیت الله العظمی سیستانی به این شرح است:
پرسش: ما به مناسبت اربعین حسینی(ع) رهسپار سرزمین مقدس کربلا هستیم و محتاج به رهنمودهایی پدرانه تا در این مناسبت بزرگ سود و پاداش بیشتری ببریم و از چیزهایی که غافل مانده ایم آگاه شویم و اجرش را بدانیم. می خواهیم این رهنمودها برای تمامی اقشار مردم سودمند باشد. خداوند نعمت وجود مبارک شما را پاینده بدارد که او سمیع و قریب است.
جمعی از مومنین عراق
پاسخ آیت الله العظمی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمين والصلاة والسلام على سيدنا محمد وآله الطاهرين ..
و بعد از حمد و سپاس خداوند... شایسته است مومنانی که خداوند توفیق این زیارت شریف را نصیبشان کرده است بدانند که خداوند تبارک و تعالی عبادت و بندگی اولیاء و اوصیاء را به عنوان الگویی برای مردم قرار داده است تا از آن پند گیرند و رهنمودهایشان را به کار بندند.
خداوند در دلهای مردمان میل به زیارت بارگاه این بزرگان را قرار داده است تا نام و یاد آنان جاودانه شود و درجه ی آنان در نزد مردمان روز به روز فزون تر گردد تا این زیارت یادآور پروردگار، تعلیمات و احکام او باشد. چرا که این بزرگواران عالی ترین نمونه در طاعت خداوند سبحان و جهاد در راه او و فداکاری برای دین استوارش بودند.
ما اگر چه محضر ائمه ی معصومین و اهل بیت پیامبر (ص) را درک نکرده ایم اما از آنان آموخته ایم و به دست مبارک آنان تربیت شده ایم چون خداوند تعالی برای ما تعالیم و دیدگاه های آنان را حفظ فرموده و میل به زیارت آنان را در نهاد ما نهاده است تا نمونه هایی ممتاز برای ما باشند و بدین وسیله میزان صداقت آرزوهای ما برای حضور در کنار آنان و استجابت پندها و تعالیم شان را بسنجد، همان گونه که کسانی که با آنان زیستند و در محضر مبارکشان حضور یافتند (اشاره به حضور پایمردانه یاران امام حسین در روز عاشورا) صدق ادعاهایشان آزموده شد. پس مبادا آرزوهایی که بر زبان می آوریم، آرزوهایی راستین نباشد!
باید بدانیم هنگامی که ما بنا بر خواسته ی آنان عمل کردیم می توانیم دعا کنیم که با یاران شهید ایشان محشور شویم. از امیرالمومنین(ع) روایت شده است که ایشان در جنگ جمل فرمودند: «قومی آرزوی همراهی ما را دارند که هنوز در صلب پدر و رحم مادرشان هستند.» پس هر کس از ما که آروزی با ائمه بودنش راستین است، عمل به تعالیم، پیروی از دستورات آنان و تزکیه و ادب به آداب آنان در نزد وی سخت نیست.
شما را به خدا به نماز اهمیت بدهید!- آنچنان که در حدیث شریف آمده است- نماز ستون دین و معراج مومن است پس اگر آن پذیرفته شد مابقی نیز پذیرفته می شود و اگر مقبول نگردد مابقی هم مقبول نخواهد گردید. شایسته است نسبت به ادای آن در اول وقت اهتمامی ویژه داشته باشیم چرا که دوست داشتنی ترین بندگان پروردگار در نزد وی، کسانی هستند که از دیگران زودتر دعوت وی را اجابت می کنند.
شایسته است که مومن در اولِ وقتِ نماز، به عبادت دیگری نپردازد چرا که نماز برترین عبادت هاست. از اهل بیت (ع) نقل شده است که« کسی که نماز را سبک بشمارد از شفاعت ما بی نصیب می ماند». در مورد شدت توجه امام حسین (ع) به نماز در روز عاشورا همین یک جمله بس که به شخصی از یارانش که اول وقت نماز را به ایشان یادآور شد فرمودند: «نماز را به یاد من آوردی، خداوند همیشه تو را از نمازگزاران قرار دهد» ایشان زیر باران تیرهایی که از جانب دشمن می آمد نماز را برپای داشتند.
شما را به خدا مواظب اخلاص در کارهایتان باشید! چرا که میزان ارزشمندی عمل و برکت آن به میزان اخلاص آن برای خداست. خداوند هیچ عملی که از نیت غیر پاک نباشد را نخواهد پذیرفت. از نبی مکرم اسلام(ص) روایت شده است که در هنگام هجرت مسلمین از مکه به مدینه فرمودند: «هر کس به نیت خداوند و رسول او هجرت کرد به همان سو خواهد رفت و هر کس به قصد اهداف دنیوی، به سوی دنیا رانده خواهد شد». خداوند به میزان اخلاص انسان در کار است که به وی پاداش می دهد، تا جایی که ثواب عمل با اخلاص را - برای هرکس که بخواهد- 700 برابر خواهد کرد. زائران باید در مسیر سفر بسیار یاد خدا کنند و در هر گامی که بر می دارند اخلاص را همراه کار خود کنند و بدانند که خداوند هیچ نعمتی را بالاتر از اخلاص در اعتقاد، سخن و کار به بندگانش ارزانی نداشته است. عمل بدون اخلاص تاریخ مصرفش در همین دنیا به پایان می رسد و عمل خالص برای خداوند متعال پربرکت و جاودانه در این جهان و آن جهان خواهد بود.
به خاطر خدا به حجاب و پوشش اهمیت بدهید! این مساله از مهمترین چیزهایی بود که مورد توجه اهل بیت(عليهم السلام) قرار داشت، حتی در سخت ترین شرایط در سرزمین کربلا آنان(خاندان امام حسین ع) بهترین الگو برای حفظ حجاب بودند. تا جایی که از هیچ یک از اعمال دشمنانشان به اندازه ی هتک حرمت خیام آزار و اذیت نشدند.
تمامی مومنان به ویژه زنان مومنه باید مراعات مقتضیات عفاف را در رفتار، لباس و ظاهرشان بکنند و از هر چیزی که پاکدمنی شان را مخدوش دارد- از قبیل لباس های تنگ، اختلاط های زشت و زیور آلات نهی شده- به شدت پرهیز کنند. علاوه بر این باید لباس هایی بپوشند که در شان این شعائر مقدس باشد و هیچ گونه شائبه ای در خصوص عفاف آن ها را ایجاد نکند.
از خداوند تعالی می خواهیم که مقام حضرت محمد مصطفی، اهل بیت مطهرش و بندگان برگزیده پیش از آنان همچون حضرت ابراهیم و خاندان وی را - به خاطر فداکاری و جهادی که در راه خدا و هدایت خلق داشتند- در دنیا و آخرت افزون و درود و سلام خود را نصیب آنان گرداند.
همچنین از خدا می خواهیم زندگی زائران اباعبدالله الحسین(ع) را پر برکت گرداند و به بهترین شکل ممکن- همچون عبادت بندگان صالح خود- از آنان قبول بفرماید و سیره ی و رفتار آنان (زوار) را الگویی برای دیگران قرار دهد و از اهل بیت پیامبر (عليهم السلام) -که بهترین ولی و مقتدایشان هستند- پاداش بگیرند.
باشد که در روز قیامت همه ی آنان (زائران) توسط امام شان فراخوانده و مورد شفاعت قرار گیرند و شهدایشان نیز با امام حسین و اصحاب وی- که جانبازی کردند و برای ولی شان متحمل رنج و آزار شدند- محشور شوند که او شنونده و اجابت گر است.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
انتهای پیام

[h=2]با نام روضه روی زمین هم بهشت شد...[/h]


روز ازل که نقشه عالم درست شد
با اذن مادرت گِل آدم درست شد

نامت نشست بر لب زهرا و گریه کرد
آهی کشید فاطمه و غم درست شد

[h=2]چگونه روضه نخواند دلی که تنها شد...[/h]


بنویس روی صفحه قلم ... آه کربلا
آتش گرفت باز دلم ... آه کربلا
دوری ، شکستگی ، دل پرخسته از همه
خیره به قاب عکس حرم ... آه کربلا



دختر 3 ساله ای که میوه پخش میکنه برای زائرین امام حسین(ع)

دریافت


[h=2]کاروان اربعین[/h]


[h=2]بفرمائید روضه ارباب در اربعین حسینی + دانلود[/h]




تعداد بازدید: ۶
تعداد دانلود: ۱
زمان فایل:۰۱:۴۲
حجم فایل:۰.۴۱MB

دانلود فایل

۰MB
دانلود فایل

MB
دانلود فایل

۰.۸۷MB
دانلود فایل

[h=2]اینجا تهران نیست ... اینها بسیجی های ایران نیستند ... (( اینجا کربلاست )) و اینها بسیجیان جهان اسلام هستند[/h]


_ اینجا تهران نیست
_ اینها بسیجی های ایران نیستند
_ اینجا کربلاست همان جایی که آقا روح الله فرمود ایستگاه قدس است
_ اینها بسیجیان جهان اسلام هستند
_ ما سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهیم کرد إن شاء الله

شبکه المیادین اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق تعداد زیادی موشک از نوع گراد و سکوی پرتاب آن را کشف کرده‌اند که قرار بود از این موشک‌ها برای حمله به شهر کربلا در ایام عزاداری اربعین حسینی استفاده شود.

شبکه المیادین اعلام کرد: نیروهای واکنش سریع عراق ۱۲۰ موشک نوع گراد را به همراه سکوهای پرتاب این موشک‌ها در یک مخفی‌گاه درمزرعه‌ای استیجاری، پیدا کردند.

[h=2]حسین جان اربعین توست ...[/h]


کربلا آمدی،یک بار،زینبت را هم آورده بودی؛آن روز چه باشکوه بر صحرای کربلا فرود آمد ...
عاشورا شد،یک بار،زینبت همه آن زیبایی ها را دید ولی وای بر ما زینب اسیر شد...
نباشد ما باشیم و زینبت دوباره اسیر شود و امام زمان؛وای بر ما،خدا نکند...
حسین(ع)،ای جان عالم زینبت دوباره اسیر نخواهد شد ...

[h=2]یعنی فقط برای ما جا نبود ...[/h]


کاروان عشق رفت و بازهم جا مانده ایم . . .

ادای‌احترام‌ارتش‌عراق‌به‌زایرین‌اربعین

حجه الاسلام و المسلمین پناهیان‌درپیاده‌روی‌اربعین


این روزها پاها آماده می‌شوند تاول بزنند!
چشم‌ها مهیا می‌شوند بارانی شوند!
سینه‌ها به شور می‌آیند تا بی‌تاب شوند!
...........

ضریح را نبوس!




ضریح را بنوش! بگذار گوشت و پوست و خونت از حسین بروید
هم چنان که خود حسین هم از انگشتان پیامبر می نوشید و ارتزاق میکرد
و بنابر نقل روایت، گوشت و پوست و خونش را از پیامبر ص
وام گرفت و شد «حسین منی و انا من حسینی»
تو هم می خواهی از حسین باشی...؟

...........

یک ورق آهن، حالا تو بگو نقره یا طلا یا اصلا هر چیز قیمتی...
آن قدر نمی ارزید که همه عالم آن را این طور ببوسند!
چه آبرویی می دهد معیت با امام

«اللهم اجعلنی عندک وجیها بالحسین»


پ.ن:خوش بحال زائرای حرمت آقاجون..
خدا قسمت و روزیه هممون بکنه ان شاء الله.


[h=2]بگذار با حسین بگویند کافریم...[/h]

گفــــــــــتند کارتان؟ هــــــــمه گفتـیم نوکریم
چون بار عشق را به ســــــر شانه مــی بریم
ما را اگـــــــــــر چــــــــــه بازی دنــیا خراب کرد
امـــــــــــا به لطـــــــف روضــه ی ارباب بهتریم
از هر چه بگذری سخن دوست خوشتر است

[h=2]انگار که شام غریبان ندیده اند ...[/h]

گویند که شب یلدا بلندترین شب سال است ،
انگار که شام غریبان ندیده اند .

[h=2]وق دیدار[/h]


شوق دیدار
راه را کوتاه می کند
و بار را سبک ...

[h=2]این روزها زینب بیقرار است ...[/h]


دانلود فایل

[h=2]شهید حسان اللقیس در بین الحرمین[/h]


[h=2]شهید حسان اللقیس در کنار سید حسن نصرالله[/h]


تصاویر/ نوگلان حسینی از نجف تا کربلا







شهید علی اصغر پازوکی;447563 نوشت:
یعنی فقط برای ما جا نبود ...

:Graphic (61)::Graphic (61)::Graphic (61)::Graphic (61)::Graphic (61)::Graphic (61):
اللهم ارزقنا کربلا...........