سال 2012 و دیدگاه های مختلف نسبت به آن و موضوع مهم بیداری اسلامی درجهان!!!

تب‌های اولیه

183 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

من که از خدامه یه اتفاقی بیافته و زمین بترکه و از دنیا برم.
ما که خیر و خوشی ندیدم از این دنیا شماها باشید و لذت ببرید...
من توی این دنیا اضافی هستم...

[="Tahoma"][="Black"]

سلام..

منم با جناب رحیمی و سرکار سوال موافقم...

اصلا این شایعات درست نیست یعنی از جاهای معتبر تایید نشه چنین چیزی..

منتها در اینکه یه اتفاقی خواهد افتاد شکی نیست...

درست مثل قبل (11سپتامبر و ...) دوباره اینا دارن ذهن مردم دنیا رو به یه چیزی که رعب آوره معطوف میکنن تا بتونن راحت تر نقشه های شوم خودشون رو اجرا کنند...

اما خب طبیعتا نمیتونن اذهان رو خیلی پریشون کنن..

والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین...

[/]

به نظر من این حر فا همش دروغ است . فقط میخواهند مردم را بترسانند .خواهش میکنم هیچ کسی نترسد
-------------------------------
:Sham:یا حسین شهید:Sham:

سلام

این مسئله برای من واقعا جالبه که اعضای یک سایت دینی اینقدر تحت تاثیر شایعات پوچ و خرافی هستند

مگه شما مسلمان نیستید؟ مگه شما منتظر ظهور قائم ع نیستید، چرا راحت هر خرافه بی پایه ای رو می پذیرید؟

---------------------

آیا جهان در ۲۱ دسامبر پایان می‌یابد؟!


هفته‌هاست که شایعات مربوط به پایان جهان در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲، دهان به دهان می‌چرخد و اسباب نگرانی باورمندان به عقاید خرافی را فراهم کرده است. در این میان، هرچند مروجان این افکار در پی آنند تا بر ادعاهای خود رنگی از دانش بزنند، ناسا در یک رشته پرسش‌‌ها و پاسخ‌هایی، این افکار را رد کرده است.
کد خبر: ۲۹۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴

هفته‌هاست که شایعات مربوط به پایان جهان در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲، دهان به دهان می‌چرخد و اسباب نگرانی باورمندان به عقاید خرافی را فراهم کرده است. در این میان، هرچند مروجان این افکار در پی آنند تا بر ادعاهای خود رنگی از دانش بزنند، ناسا در یک رشته پرسش‌‌ها و پاسخ‌هایی، این افکار را رد کرده است.

به گزارش «تابناک»، با افزایش حجم شایعات مربوط به پایان جهان در سال ۲۰۱۲، مروجان این شایعات، تنها به این که چنین چیزی در پیشگویی‌های «نوستر آداموس» و قوم «مایا» آمده، بسنده نکرده و در پی منتسب کردن آن به منابع علمی، به ویژه ناسا برآمدند. همین امر، این سازمان را بر آن داشته تا در پایگاه اینترنتی خود، مهم‌ترین پرسش‌ها و ابهام‌ها درباره ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ و نیز پاسخ به آن‌ها را منتشر نمایند.

متن این پرسش‌‌ و پاسخ‌ها به شرح زیر است:

پرسش: منشأ این پیش‌بینی که جهان در سال ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد، چیست؟

پاسخ: این داستان با این ادعا آغاز شد که «نیبیرو» (سیاره‌ای که گفته می‌شود به وسیله سومری‌ها کشف شده) در حال حرکت به سوی زمین است. این واقعه در آغاز برای ماه می ۲۰۰۳ پیش بینی شده بود؛ اما هنگامی که هیچ اتفاقی رخ نداد، تاریخ آن به دسامبر ۲۰۱۲ منتقل و به پایان یکی از سه چرخه تقویم باستانی مایا‌ها در انقلاب زمستانی ۲۰۱۲ ارتباط داده شد. به این ترتیب، ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ تاریخ «آخرالزمان» معرفی شد.

پرسش: آیا تقویم مایا‌ها در دسامبر ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد؟

پاسخ: همان گونه که تقویم روی دیوار آشپزخانه شما، پس از ۳۱ دسامبر (پایان سال میلادی) پایان نمی‌یابد، تقویم مایا‌ها نیز در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ به پایان نمی‌رسد. این تاریخ، مربوط به پایان دوره تاریخی طولانی مایاهاست و سپس همان گونه که تقویم شما از یکم ژانویه بار دیگر آغاز می‌شود، دوره تاریخی طولانی دیگری در تقویم مایا‌ها آغاز خواهد شد.

پرسش: آیا ناسا در فاصله ۲۳ تا ۲۵ دسامبر برای زمین «تاریکی مطلق» پیش‌بینی می‌کند؟

پاسخ: قطعاً خیر. نه ناسا و نه هیچ سازمان علمی دیگری چنین خاموشی را پیش‌بینی نمی‌کند. گزارش‌های نادرست از این موضوع، ادعا می‌کنند که گونه‌ای «هم ترازی کیهانی» موجب چنین خاموشی می‌شود؛ اما چنین هم‌ترازی وجود ندارد. برخی نسخه‌های این شایعه، به یک پیام آماده‌سازی شرایط اضطراری از سوی «چارلز بولدن»، مدیر ناسا اشاره می‌کنند. این صرفاً پیامی برای تشویق مردم جهت آماده‌سازی در شرایط اضطراری است که به عنوان بخشی از کمپین آماده‌سازی گسترده از سوی حکومت، فرستاده شده است. این پیام هرگز به یک خاموشی اشاره ندارد.

پرسش: آیا سیارات می‌توانند به گونه‌ای هم تراز شوند که بر زمین اثر بگذارد؟

پاسخ: هیچ هم‌ترازی سیاره‌ای در چند دهه آتی رخ نخواهد داد و حتی اگر چنین هم شود، تأثیر آن‌ها بر کره زمین قابل چشم‌پوشی است؛ برای نمونه، یک هم‌ترازی بزرگ در سال ۱۹۶۲ و دو هم‌ترازی دیگر نیز در ۱۹۸۲ و ۲۰۰۰ اتفاق افتادند. هر دسامبر، زمین و خورشید با مرکز تقریبی کهکشان راه شیری هم تراز می‌شوند؛ اما این واقعه‌ای سالیانه است که دارای هیچ گونه پیامدی نیست.

پرسش: آیا سیاره «کوته قهوه‌ای» به نام «نیبیرو» یا «سیاره ناشناخته» و یا «اریس» وجود دارد که با نزدیک شدن به زمین، در حال تهدید سیاره ما به نابودی گسترده باشد؟

پاسخ: نیبیرو و دیگر داستان‌ها درباره سیارات سرکش، یک نیرنگ اینترنتی هستند. هیچ پایه و اساس حقیقی برای این ادعا‌ها وجود ندارد. اگر نیبیرو یا یک سیاره ناشناخته واقعی در حال حرکت برای برخورد با زمین در سال ۲۰۱۲ بود، ستاره‌‌شناسان باید دست‌کم از ده سال پیش آن را ردگیری می‌کردند و چنین سیاره‌ای هم اکنون با چشم غیرمسلح تشخیص داده می‌شد. اریس واقعی است؛ اما این یک سیاره کوتوله شبیه پلوتون است که بیرون از منظومه شمسی باقی خواهد ماند. نزدیک‌ترین فاصله‌ای که این سیاره می‌تواند با زمین پیدا کند، نزدیک چهار میلیارد مایل است.

پرسش: نظریه تغییر جهت قطب‌های زمین چیست؟ آیا این درست است که پوسته زمین تا چند روز یا حتی چند ساعت، چرخشی به سمت هسته خواهد داشت؟

پاسخ: واژگونی یا چرخش مدار زمین ناممکن است. حرکت آرام قاره‌ها وجود دارد (مثلاً «آنتارکتیکا» چند صد میلیون سال پیش نزدیک خط استوا بود)، اما این ربطی به ادعا‌ها درباره واژگونی قطب‌های گردشی ندارد. با این حال، برخی وب‌سایت‌ها، افراد ساده‌دل را گمراه می‌کنند. آن‌ها مدعی وجود یک رابطه میان چرخش و قطبیت مغناطیسی زمین هستند که غیرمنظم تغییر می‌یابد و واژگونی مغناطیسی به طور متوسط هر چهارصد هزار سال یک بار رخ می‌دهد. تا آنجایی که ما می‌دانیم، این واژگونی مغناطیسی هیچ آسیبی به حیات در زمین وارد نمی‌کند. دانشمندان بر این باورند که وقوع یک واژگونی مغناطیسی تا چند هزار سال آینده غیرمحتمل است.

پرسش: آیا زمین در سال ۲۰۱۲ با خطر برخورد یک شهاب سنگ روبه‌روست؟

پاسخ: زمین همواره در معرض تأثیرات ستاره‌های دنباله‌دار و شهاب‌های آسمانی بوده، ولی یک اصابت بزرگ، واقعه‌ای بسیار نادر بوده است. آخرین مورد از این دست، ۶۵ میلیون سال پیش رخ داد که به نابودی دایناسور‌ها منجر شد. امروزه، ستاره‌‌شناسان ناسا در حال انجام پژوهشی با نام «پایش محافظت فضایی» هستند تا هر ستاره دنباله دار نزدیک زمین را، بسیار پیش از برخورد، شناسایی کند. همه این کار‌ها آشکار و در پرتو کشفیاتی انجام می‌گیرد که روزانه در وب‌سایت «دفتر برنامه اشیای نزدیک زمین ناسا» منتشر می‌شود. به این ترتیب، شما خود می‌توانید به روشنی ببینید که برخورد هیچ شیئی با زمین در سال ۲۰۱۲ پیش بینی نشده است.

پرسش: دانشمندان ناسا چه احساسی نسبت به ادعاهای پایان جهان در سال ۲۰۱۲ دارند؟

پاسخ: در همه ادعاهایی که درباره فاجعه و یا تغییر بزرگ در ۲۰۱۲ مطرح می‌شود، جایگاه علم کجاست؟ چه شواهدی وجود دارد؟ در حقیقت هیچ شواهدی در این زمینه نیست و درباره همه این اظهارات افسانه‌ای ـ خواه در کتاب‌ها آمده باشد یا فیلم‌ها، مستند‌ها و یا اینترنت ـ ما نمی‌توانیم این حقیقت ساده را تغییر دهیم. هیچ شواهد معتبری برای هیچ یک از اظهارات مطرح در حمایت از رخدادهای غیرمعمول در دسامبر ۲۰۱۲ وجود ندارد.

پرسش: آیا خطری از جانب یک توفان بزرگ خورشیدی در سال ۲۰۱۲ هست؟

پاسخ: فعالیت خورشیدی، یک چرخه معمول دارد که نقطه اوج آن، هر یازده سال یک بار است. در نزدیکی این نقاط اوج، اشعه‌های خورشیدی می‌توانند موجب برخی اختلالات در ارتباطات ماهواره‌ای شوند؛ هرچند مهندسان آموخته‌اند، چگونه دستگاه‌های الکترونیکی بسازند که در برابر اشعه‌های خورشیدی مقاوم باشد، ولی هیچ خطر خاصی در سال ۲۰۱۲ وجود ندارد. نقطه اوج بعدی خورشیدی در فاصله زمان ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ رخ خواهد داد که پیش‌بینی می‌شود، یک چرخه خورشیدی متداول باشد که هیچ فرقی با چرخه‌های پیشین در طول تاریخ ندارد.

طبق خود خبر ناسا من الان با مک هستم اینجا لینکش رو ندارم! اما جستجو کنید پیدا می شه.

یکی از ریسرچر های بزرگشون در مورد این موضوع بحث کرده بود..

خلاصه پستش این بود که دنیا به پایان نمی رسه.

بلکه یک دوره جدید زمین شناسی آغاز می شه همین.

مثل تقویم که هر 12 ماه یک سال جدید رو نمایش می ده.

زمین هر 2500 سال یک دوره جدید براش آغاز می شه .

که در دوره قبلی عصر یخبندان شکل گرفت.

اما در این دوره معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

باسلام وعرض ادب خدمت دوستان

بنده خدا1;299464 نوشت:
من که از خدامه یه اتفاقی بیافته و زمین بترکه و از دنیا برم. ما که خیر و خوشی ندیدم از این دنیا شماها باشید و لذت ببرید... من توی این دنیا اضافی هستم...

اضافی هاتواین دنیادشمنان خدایندکه بزودی ازصفحه ی روزگارمحومی شوندواین گروه هم بسیاراندکند
امیدوارباش دوست من ، فرداازآن ماست

maneli;300754 نوشت:
درست مثل قبل (11سپتامبر و ...) دوباره اینا دارن ذهن مردم دنیا رو به یه چیزی که رعب آوره معطوف میکنن تا بتونن راحت تر نقشه های شوم خودشون رو اجرا کنند...

بله دقیقاً همینطوره
یه ضرب المثل قدیمی هست که می گه « مردم رابه دردبگیرتابه تب رضایت دهند »
جالبه که طبق تبلیغات مشابهی قراربوددنیادرسال قبل ازحادثه ی ساختگی یازده سپتامبرنابودشود

anoushiravan;300782 نوشت:
این مسئله برای من واقعا جالبه که اعضای یک سایت دینی اینقدر تحت تاثیر شایعات پوچ و خرافی هستند مگه شما مسلمان نیستید؟ مگه شما منتظر ظهور قائم ع نیستید، چرا راحت هر خرافه بی پایه ای رو می پذیرید؟

برادر،کسی اینجااینقدرکه می گیدتحت تأثیرقرارنگرفته
من فقط یه سری شایعاتی رونقل کردم که درموردش بحث کنیم ، فقط همین
ومن عنوان اون مطلب هم نوشتم « یه شایعه ی دیگر »
حرف های بعدیمم ازچندتاسایت مذهبی که باورشون شده بودکپی پیست کردم
دوستانی که مرامی شناسندخوب می دونن من هرگزچنین مزخرفاتی راباورنمی کنم
عزیزم مابایددرمورددلیل رداین شایعات اطلاعات جمع کنیم واطلاع رسانی کنیم
این کاربایدرسالت ماباشد

من حال درشهرتبریززندگی می کنم
چندتابازاری به من خبردادند که طی روزهای اخیرچندین وانت چراغ نفتی وچراغ گازی به بازارتبریز میاورندوبادوبرابرقیمت به مغازه دارهامی فروشند
وهرمغازه هم به طوربی سابقه ای ده بیست تا ازاین چراغ هامی خریدند
واگرهم انگیزه یشان راهم درمورداین کارمی پرسیدی می گفتن خودمان را برای سه روزتاریکی آماده می کنیم
من اینجاهرتاکسی سوارمی شدم یه بحثی درمورداتفاقات شایعه شده درموردامسال می شنیدم
وبسیارناراحت می شدم
تودلم می گفتم مردم اگه اینقدرکه حرف صهیونیست هاروباورمی کنن
به حرف های بزرگان دینمون گوش می دادندودرزندگیشان به کارمی بستندماحال مشکلی نداشتیم

یامثلاًاون روزی که شایعه کرده بودندلوگوی پپسی راروی ماه می اندازندمن تهران بودم وبیرون ازخانه کاری داشتم
دوسه ساعت بودتعدادبسیارزیادی ازمردم درحیاط خانه شان(که ازپشت دیوارودرهای میله ای دیده می شدند) وخیابوناوکوچه هابه ماه ذول زده بودند

برادرانوشیروان تعدادبسیارزیادی ازافرادمملکت مابعدازشنیدن این همه شایعات بازهم برخی ازآنهاراباورمی کنند
اگه ماهم گوشمونوبه این حرفهاببندیم پس چه کسی درمقام نقض این خرافات دربیاید
ازاینجایی که می بینیم دولت هیچ اهمیتی به این شایعات نمی دهد
وحتی به نظرمی رسدهمچین بدش هم نمی آیدکه مردم مشغول چندتاخرافه باشندتاکاری به کارشان نداشته باشند

غافل ازاینکه این شایعه هایی که اتفاق نمی افتندآنقدرادامه پیداخواهندکردتااعتقادات مردم راازدرون متلاشی کند
تامردم هرحرفی وهرپیشبینی رامزخرف ودروغ بدانندحتی اگرحق باشد
بله تاوقتی که کلمه ی «پیشبینی» جزدروغ تصویردیگری درذهن هانداشته باشد
تامثلاً پیشبینی های رهبرمان (که بعضی اوقات شاهدآن بودیم) هم خریداری نداشته باشند
وازهمه مهمتربادیدن نشانه های عصرظهور،پیشبینی های ائمه ی اطهارعلیه السلام نیززیادمهم جلوه نکند

سلام
باتشکرازمطالب ارزشمندشما

Anoushiravan;300782 نوشت:

پرسش: آیا تقویم مایا‌ها در دسامبر ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد؟
پاسخ: همان گونه که تقویم روی دیوار آشپزخانه شما، پس از ۳۱ دسامبر (پایان سال میلادی) پایان نمی‌یابد، تقویم مایا‌ها نیز در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ به پایان نمی‌رسد. این تاریخ، مربوط به پایان دوره تاریخی طولانی مایاهاست و سپس همان گونه که تقویم شما از یکم ژانویه بار دیگر آغاز می‌شود، دوره تاریخی طولانی دیگری در تقویم مایا‌ها آغاز خواهد شد.

تقویم قوم مایا(تنظیم شده براساس حرکات سیاره ی زهره)درروزیازدهم آگوست سال 3114پیش ازمیلادمسیح آغازشد
و رقمی طولانی برابربا5126سال رانشان می دهد
که این تقویم طولانی مدت دقیقاً درروزبیست ویکم دسامبر2012(طلوع آفتاب یک دی امسال)به اتمام خواهدرسید
وبه گفته هایی دوره ی طولانی مدت بعدی آغازمی شود

درتقویم مایاهربازه ی 7200روزه باعنوان یک کاتون(katun)شناخته می شود
وهمینطوربعدازگذشت بیست کاتون یک باکتون(baktun)کامل می شود
یک باکتون شامل بازه ی زمانی 144000روزه می شود(کمی بیشتراز394سال)
به گفته ی طرفداران تقویم مایاچون بسیاری ازپیشگویی های این تقویم اسرارآمیزبه حقیقت پیوسته است
ودربرخی ازکتیبه های باستانی قوم مایاازجمله لوح تاریخی شماره ی شش درتورتوگوئرو(درایالت تاباسکومکزیک)

به آغازدوره ی جدیدی درپایان باکتون سیزدهم(نقطه ی نهایی عدد5126ساله ی تقویم)اشاره شده است
پس مااین تاریخ راسیکل بزرگ مایانامیده ایم که نشانگریک اتفاق بسیاربزرگ ومقدس می باشد

ماهم برخلاف برخی ازدوستان اشاره ی تقویم مایابه ظهورامام زمان(عج)راقطعاً غیرممکن می دانیم
چون غیرازمسأله ی توقیت اصلاً آنهاقوم فاسدی بودندکه درجن پرستی ازشهرت زیادی برخورداربودندوهستند
پس هیچ احتمالی نمی رودکه آنهابه چنین امرشریف والهی فکرکنند
ولی این تاریخ رامی توان به اعتقادات صهیونیست ها(ظهورشیطان دربیست ویک دسامبر2012)مطابق دانست
لطفاً به عددسیزده(عددمقدس شیطان پرستان)درتقویم مایا(پایان باکتون سیزده)توجه فرمایید
اصلاً شمادرهکاکیه تقویم مایا(تصویراول)به وضوح می توانیدتصویرشیطان رادروسط آن ببینید
لطفاً پایین این سنگ باستانی به دوشاخ هکاکی شده توجه فرمایید
آیااین شمارابه یادمطالب گذشته درموردابراج البیت طلوع سیاره ی زهره ازبین دوشاخ آن
وبازگشت شیطان(دربیست ویک دسامبرامسال مصادف باپایان باکتون سیزده تقویم مایا) توسط انرژی بسیارقدرتمندکعبه نمی اندازد ؟؟؟!!!

لطفاً توجه فرماییدتقویم مایابراساس حرکات سیاره ی زهره (به گفته ی شیطان پرستان محل تبعیدلوسیفر) تنظیم شده است
ازشماخواهشمی کنم بیشتربه این مطالب ومطالب قبلی تمرکزکنید
ومرامتهم به خرافه پردازی نکنید

البته برخی ازمایاشناسان دوره ی طولانی مدت بعدی راچنین توصیف می کنند
« شایدبعدازگذشت بیست باکتون یک پیکتون (pictun) شروع شود »
این راگفتم چون درکتیبه ای ازقوم مایاپیشبینی شده است که درپانزدهم اکتبرسال 4772میلادی
مجلس جشنی به مناسبت سالگردسلطنت پاکال،پادشاه پالنکه برگزارخواهدشد
(که این به معنای تداوم دنیابعدازارتقای سطح آگاهی بشروحیات دنیابه ابعادبالاتر،تاهزاران سال دیگرازنظرقوم مایامی باشد)

Anoushiravan;300782 نوشت:

پرسش: آیا سیاره «کوته قهوه‌ای» به نام «نیبیرو» یا «سیاره ناشناخته» و یا «اریس» وجود دارد که با نزدیک شدن به زمین، در حال تهدید سیاره ما به نابودی گسترده باشد؟
پاسخ: نیبیرو و دیگر داستان‌ها درباره سیارات سرکش، یک نیرنگ اینترنتی هستند. هیچ پایه و اساس حقیقی برای این ادعا‌ها وجود ندارد. اگر نیبیرو یا یک سیاره ناشناخته واقعی در حال حرکت برای برخورد با زمین در سال ۲۰۱۲ بود، ستاره‌‌شناسان باید دست‌کم از ده سال پیش آن را ردگیری می‌کردند و چنین سیاره‌ای هم اکنون با چشم غیرمسلح تشخیص داده می‌شد. اریس واقعی است؛ اما این یک سیاره کوتوله شبیه پلوتون است که بیرون از منظومه شمسی باقی خواهد ماند. نزدیک‌ترین فاصله‌ای که این سیاره می‌تواند با زمین پیدا کند، نزدیک چهار میلیارد مایل است.

این به سیاره ی ایکس(Planet X)،نیبیرو(Nibiru)،اریس(Iris)یاهمان زنا(Xena) مشهوربه « UB 313 » اشاره می کند
که سال های اخیربسیارجنجال به پاکرده بود
چون قراربودماه می امسال باچشم غیرمسلح دیده شودودربیست ویک دسامبرسال جاری ازکنارزمین عبورکندتادنیارانابودشود
که بعدهابه اذهان عمومی اعلام گردیدکه این هم خودهمانندپلوتوسیاره ی کوتوله ای (Dwarf Planet)بیش نیست
که درکمربندعظیم سیارکی کویپر (Kuiper)، لایه ی خارجی منظومه شمسی(بعدازسیاره ی نپتون)
هماننددیگرسیارات وسیاره های کوتوله وسیارک هابدورخورشیدمی چرخد

تقریباً بیست سال است که مردم راازاین سیاره ی به اصطلاح ناشناخته می ترساندند
لطفاً به نام مشهورآن توجه کنید « UB 313 »
آیااین به نظرشمایک کدنیست که به ذهن مردم می دهد
عدد313شمارابه یادتعدادیاران نزدیک حضرت بقیة الله الاعظم(عج)نمی اندازد
این برای آماده کردن ذهن های مردمی بودکه به ویرانگری امام زمان ویارانش اشاره می کردند
چون آنهاطبق پیشگویی های خودشان وپیشگویی های برخی ازعوام خودمان شک کرده بودندکه ظهوردرسال 2012خواهدبود
اماخوشبختانه نقشه یشان بدجوری نقش برزمین شد
وشایدهم به دلیل خراب کردن برخی ازشیعیان ظهورازامسال هم به تاخیرافتاد

Anoushiravan;300782 نوشت:

پرسش: آیا زمین در سال ۲۰۱۲ با خطر برخورد یک شهاب سنگ روبه‌روست؟
پاسخ: زمین همواره در معرض تأثیرات ستاره‌های دنباله‌دار و شهاب‌های آسمانی بوده، ولی یک اصابت بزرگ، واقعه‌ای بسیار نادر بوده است. آخرین مورد از این دست، ۶۵ میلیون سال پیش رخ داد که به نابودی دایناسور‌ها منجر شد. امروزه، ستاره‌‌شناسان ناسا در حال انجام پژوهشی با نام «پایش محافظت فضایی» هستند تا هر ستاره دنباله دار نزدیک زمین را، بسیار پیش از برخورد، شناسایی کند. همه این کار‌ها آشکار و در پرتو کشفیاتی انجام می‌گیرد که روزانه در وب‌سایت «دفتر برنامه اشیای نزدیک زمین ناسا» منتشر می‌شود. به این ترتیب، شما خود می‌توانید به روشنی ببینید که برخورد هیچ شیئی با زمین در سال ۲۰۱۲ پیش بینی نشده است.

کاش نام لاتین این اصطلاحات راهم می نوشتیدتادوستان راحت تربتوانندبه دنبالش روند

گاردفضایی ناسا(Spaceguard Survey)

وب سایت ناسا
Program Office website NEO

( Near Earth Object )

این هم ازسایت رسمی خودناسا
www.nasa.gov

سلام

morteza313;301069 نوشت:
کاش نام لاتین این اصطلاحات راهم می نوشتیدتادوستان راحت تربتوانندبه دنبالش روند


مطالبی رو که جناب Anoushiravan نوشتن، متن ترجمه شده لینک زیر هست که مربوط می شه به سایت ناسا:

http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html

پیروز باشید

التماس دعا دارم

:Gol:

چی فک می کردن و چی شد؟؟
چه برنامه ها ریخته بودن که دیگه این بار دنیا رو مال خودشون می کنن اما
خدا که بخواد برنامه هاشونو در هم بپیچه یه طوری مث کلاف سردرگم در هم می پیچه که فقط دور خودشون بپیچن
اسرائیلی که یه روزی همه دنیا ازش حساب می برد و هنوزم البته هستن حمقایی که ازش حساب ببرن از یه عده قلیل مسلمون شکست مفتضحانه می خوره.
کشورایی که دیکتاتورای دست نشونده ی آمریکا و صهیونیزم برش حکومت می کردن هر روز هر روز یه تظاهرات و یه آشوب و ... خلاصه بنای زندگی دیکتاتوریا دیگه بر روی آبه!!
همه چی برعکس خواسته هاشون شد آخه بر خلاف خواست خدا اراده کردن!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
چند وقتی است که پیامی مشکوک و درعین حال مبهم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است .



پیامی با این مضمون که در ر روزهای ۲۳ ،۲۴ و ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲،زمین در خاموشی کامل و تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و در ادامه با لحنی متمایز و نچسب نسبت به فرض غلط نویسنده این پیام، سخن از نظمی جدید رانده است که جهان پس از این روزها به خود خواهد دید
“خودتان را برای رویارویی با جهانی کاملاً تازه آماده نمایید”
عباراتی نظیر “هم ترازی کیهان”، “خاموشی کامل سیاره” ، ” تغییر از بعد سوم به بعد صفر” به هیچ وجه در علم نجوم تبیین و تعریف نشده است و بیشتر به دیالوگ های فیلم های خیالی هالیوودی شبیه است تا یک حقیقت علمی.
دستگاه رسانه ای غرب و صهیونیزم جهانی همیشه برای سرپوش نهادن بر اشتباهات خود و یا فتنه های جدیددش اذهان عمومی را منحرف کرده و شایعاتی از این دست را باید از این رهگذر تحلیل نمود.
اما اینکه در چنین روزهایی مثلا یاران صهیونیست ها در سوریه (بخوانید ارتش آزاد) بخواهند از این تشتت ذهنی و از سویی دیگر تمرکز بر موضو عاتی غیر اصولی مانند خبر سه روز تاریکی زمین سو استفاده نموده و به نفع خود بهره برداری هایی انجام دهند هیچ بعید نیست.
در چنین روزهایی که مردم تمام حواسشان به موج های واهی رسانه ای است امریکا مشغول آزمایشهای اتمی جدید خود است.

اینکه زمین بخواهد نابود شود برای مردم خبر مرگی است که شرایط را برای پذیرش درد (بحران های دی اقتصادی در غرب) آماده می سازد. دقیقا شبیه به جریان نابودی زمین که قرار بود در سال ۲۰۰۰ به وقوع بپیوندد و هیچ اتفاقی نیافتاد ولی سال بعد از آن صهیونیست ها ماجرای یازده سپتامبر را رقم می زنند و به بهانه آن به دو کشور مسلمان تاختند.
در ادامه این پیام مضحک آمده است:
در طی این ۳ روز خاموشی، مردم در خانه های خود بمانند، نترسند و آرام باشند، سعی کنند بخوابند، از مسافرت بپرهیزند، به عبادت بپردازند و آنهایی که زنده می مانند !!! خودشان را برای رویارویی با جهانی کاملاً تازه آماده نمایند(همان نظم نوین جهانی موعود صهیونیست ها ) در عین حال افراد ناآگاه و کسانی که خود را برای چنین واقعه ای آماده نکرده باشند ممکن است ترس ناگهانی از وقوع چنین حادثه ای منجر به مرگ آنها شود!
اما براستی چرا سه روز خاموشی ؟ و چرا راهکار آن نیزسه روز خانه نشینی است ؟
پیشینه چنین داستانی را طبق معمول باید در کتاب مقدس جستجو کرد آنجا که حضرت موسی (ع) برای مردم مصر و حاکم ستمگر آن دیار (فرعون) از خدا طلب بلایی آسمانی می کند و درنتیجه :
سفر خروج باب ۱۰ آیات ۲۱ تا ۲۴ :
و خداوند به موسی گفت دست خود را به سوی آسمان برافراز تا تاریکی بر زمین مصر پدید آید تاریکی‏ای که بتوان احساس کرد *پس موسی دست خود را به سوی آسمان برافراشت و تاریکی غلیظ تا سه روز در تمامی زمین مصر پدید آمد* و یکدیگر را نمی‏دیدند و تا سه روز کسی از جای خود بر نخاست لیکن برای جمیع بنی اسرائیل در مسکنهای ایشان روشنائی بود* و فرعون موسی را خوانده گفت بروید خداوند را عبادت کنید فقط گله‏ها و رمه‏های شما بماند اطفال شما نیز با شما بروند.
در واقع یهودیان عناصر این داستان را بعد ها در تحریف های اناجیل نیز وارد کردند و این داستان جزو چار چوب عقیدتی مسیحیان گشت.
سال ها پس از ظهور مسیح دست تحریفگرانی همچون پولس (خاخام یهودی مامور به انحراف مسیحیت با نام اصلی شائول) از مسیح خدا ساخت اما خدایی که تا حد زیادی به خدای “بعل” شبیه بود و شاخصه های خدایان مصری همچون هروس را در خود داشت.
مصریان سه روز تاریکی را مرگ خدای خورشید (هروس) می دانستند و روشنایی پس از آن را نیز جان گرفتن دوباره خداوندگار خورشید.
متاسفانه تمام عناصر این داستان در وجود مسیح تجلی می یابد و از آنجا که تحریفگران ، او را همان خدای خورشید جا زدند باید خدای خورشید به صلیب کشیده شود و بمیرد و پس از سه روز دوباره زنده شود:
داستانی که برای مسیح تراشیدند و گفتند پس از سه روز زنده شد دقیقا یک کپی برداری ناشیانه از داستان خیانت تایفون به هروس و مرگ او وسپس زنده شدن هروس پس از سه روز است.
و جالب اینجاست که در افسانه های مصری می گویند در این سه روز هروس بر صلیب بود.
از تاریخ تحریف شده تولد عیسی (ع) که دقیقا با تولد خورشید در همطرازی سه ستاره صورت فلکی جبار با ستاره شباهنگ (ایستار/ایشتار/تیشتر/ سیریوس) است که بگذریم سرگذشت آتیس که در آسیای صغیر پرستش می شد و به مرور زمان به غرب و به خصوص روم نفوذ کرده بود بسیار خواندنی است :
آتیس مرد و پس از سه روز زنده شد و هر ساله پیروان آتیس ، شکل او را به درخت کاج می آویختند و برای مرگش عزاداری می کردند . پس از سه روز آن را دفن کرده و رستاخیزش را جشن می گرفتند و آن را نشان نجات می دانستند .
آشنایی مردم روم با این تعالیم تا بدان حد بود که اوریجن یکی از بزرگان مسیحیت که در قرن سوم میلادی می زیست درباره ی رستاخیز مسیح می نویسد :
این معجزه برای بت پرستان چیز تازه ای نیست یعنی اینکه از پیش داستان آن را شنیده بودند ( مسیحت شناسی مقایسه ای / زیبایی نژاد / ص ۳۷۲ ) .
به هر حال آنچه این روزها بر آن دامن می زنند افسانه ای بیش نیست افسانه ای که صهیونیست ها به عناصر آن (پرستش خدای بعل) معتقدند .اما آنچه مهم است این است که امروز مسئله وضعیت جبهه مقاومت اصلی ترین فاکتوری است که همواره باید در ذهن داشت و هرگز از آن غافل نشد.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

  • منبع: وبلاگ استاد رائفی پور

سلام

قراره چه اتفاقاتی بیفته ؟بعضی ها میگن فردا پایان جهانه . برای من تعجب آور نیست چون قراره چیزی شبیه این اتفاق بیفته . هیچ تعجب نکنید که وقایعی شبیه اون اتفاق بیفته . من نمیگم این اتفاق فردا شروع میشه فقط میگم قراره اتفاق بیفته اما چطور ؟در منابع اسلامی ما اومده که قبل از ظهور وقایع سهمگین طبیعی اتفاق میافته . زلزله باران شدید ووواما چرا ؟برای دو چیز :
1- پاک کردن زمین از نسلهای پاک نشدنی
2- رسیدن مردم به سطح اضطرار و درخواست واقعی منجی

زمین امروز بدجوری ناپاک شده . انسانهای آلوده ای که هیچ امیدی به پاک شدنشون نیست . کثافت کارها همجس بازا ووو اینها نه خودشون اصلاح میشن و نه نسل پاکی خواهند داشت مصداق این گفتار حضرت نوح هستند :
رب لا تذر علی الارض من الکافرین دیارا ان تذرهم لا یلدوا الا فاجرا کفارا
خدایا بر روی زمین از کافرین احدی رو باقی نذار اگر بذاری نمی زایند جز بسیار گنه کار بسیار کافر را
پس باید یک واقعه ای زمین رو از لوث اینها پاک کنه . ماموریت غیر ممکن رو لشکر طبیعی خدا ممکن می کنه . سیل زلزله و آتش فشان و وو وواما گروه مومن و موحد که تا حدی از این ناپاکیها دورند اینها هم باید :
1- پاک بشوند
2- بیدار بشوند
چطور ؟هول و هراس ناشی از وقایع طبیعی و جنگها و گرفتاریها انها را پاک میکنه . با دیدن نشانه های ظهور هم بیدار میشن

و روزی می رسه که مثل انسان دربند در حال مرگ برای آمدن منجی ضجه خواهند زد
از کشته های حوادث پشته ها درست میشه و چشمها از دیدن جسدهای متلاشی از حدقه در میاد ؟ جانها به گلو می رسه و این اضطراره و این پایان جهانه . پایان جهان ناپاکان .
دوره ای نو و تازه و جدید شروع میشه دوره ای که هر انسانی آرزوی بودن در آن زمان رو میکنه

من اسم این دوره رو میذارم : دوره خدا
[=&quot]والله الموفق
[/]

من دعا میکنم ظهور فردا اتفاق بیفته اما چطور میشه اگه قرار باشه ظهور رخ بده این اتفاق های میشه گفت ترسناک رخ بده؟ اومدن امام عصر که نباید با ترس شروع بشه. منم ترسیدم نکنه خیلی ها بمیرن بعد ظهور رخ بده، نکنه جز مردگان باشم!

سلام
من که اصلا این حرفارو باور نمیکنم.
ما مسلمانیم و اعتقاد به خدا داریم پس اصلا نباید این حرفارو باور کنیم.
من واقعا تعجب میکنم بعضی ها چطور این را باور کردن.
دیروز منتظر بودم مترو بیاد یه نفر بهم گفت من دارم خودم صحنه های قیامت رو میبینم.:Moteajeb!:
فکر کردم داره شوخی میکنه.بعدش که باهاش حرف زدم متوجه شدم این موضوع رو باور کرده و چقدر هم ترسیده.
واقعا باورم نمیشه.
مگه میشه همچین حرفایی رو باور کرد؟؟؟:Gig:

morteza313;296674 نوشت:
شایدیه اتفاقات شگفت انگیزی بااین ساختمان رابیاندازن واگرخورشیددرآن همترازی بازمین(طبق پیشبینی بالا)ازبین آن دوشاخ (شیطان)ابراج البیت سه روزمداوم بتابد(به خاطرانتقال به بعدسوم)وآن شیطان پرستان باکارهایی برای بازگرداندن بزرگانشان نورش رادرافق گسترش دهندسرخی شدیدی درافق یک نیمکره ی زمین

سلام

از این موضوع چه خبر ؟ جناب مرتضی

سلام

هیچ حادثه ای چه طبیعی چه انسانی در 21 دسامبر 2012 رخ نداد.

جالب هست در مورد "پدیده 2012" که سال تعیین شده از طرف خود غربی ها بود باز هم اتفاق مهمی تا الان رخ نداده است.

بیداری اسلامی(بهار عربی) اعتراضات جهانی در کشورهای مختلف, جنگ داخلی سوریه, ادامه بحران اقتصادی جهانی 2008 همگی قبل از 2012 شروع شده بود و تنها در سال 2012 ادامه یافتند....

تاجایی که می دانم در 2012 هیچ حادثه مهمی شروع نشد.(به جز مشکلات و بحران اقتصادی در ایران)

شاید بتوان چنین برداشت کرد که تلقین عمومی - قانون جاذبه - قانون جذب کائنات - قانون راز و دیگر قوانین!!! با وجود تبلیغ چند ساله برای 2012 در عمل جواب ندادند و این قوانین حداقلش کامل نیستند.(2012 phenomenon)

البته چند روز تا پایان این سال باقی مانده است.:Gig:

cwar;302342 نوشت:
سلام از این موضوع چه خبر ؟ جناب مرتضی

سلام
ازاین سه حالت بیشترنمی توانداتفاق بیافتد

1 . شایدکارشون رو انجام دادن واون ساختمان لعنتی روافتتاح کردن ولی هنوزخبری به مانرسیده وبایدمنتظرباشیم
2 . یااینکه یه حوادثی اتفاق افتادمثلاً ابرجلوی خورشیدوگرفته یا...ویابه دلایل خودشان این مراسم وبه یه زمان دیگرموکول کرده اند
3 . ویااینکه همه کاروانجام دادن همه هزینه هاروصرف کردن اماهیچ جوابی نداده ومثل همیشه خداراهشون روبست وخفه خون گرفتن ونشستن سرجاشون
4 . ویااینکه همش دروغ محض است وشایعه ای بیش نبوده است چون

من قبلاًهم گفتم طبق روایات رسیده شایعه های آخرالزمان آنقدرزیادوپراکنده وگسترده می شوند
که کلاً اعتقادات مردم راازدرون متلاشی می کنند
ودرذهن های مردم کلماتی چون پیشگویی وپیشبینی چیزی جزیک مشت دروغ جلوه نمی دهد
که این سیاست یک درصدکافروشیطان پرست بشریت(شبکه ی صهیونیستی) است که می خواهند قدرت دنیارابه دست بگیرند

درضمن خوب است بگویم ما شاهدپیشگویی های بسیارگسترده وبی نظیر ائمه ی اطهار علیه السلام بودیم وهستیم
وهمینطورشاهدپیشگویی های امام خمینی (ره) بودیم وهمینطورهرازچندگاهی شاهدپیشبینی های رهبرمعظم انقلاب اسلامی هستیم

این وضعیت اسف بار(شایعه پراکنی ها)تاوقتی پیش می رودکه دیگرحتی این جورییشگویی هاوپیشبینی هاهم (هرچندحق باشند)دیگرخریداری نداشته باشند
به نظرمن مغزچنین کارهای غرب این باشد

واین راهم فراموش نکنیدکه جامعه ای که درترس ودلهره قرارداردافکارعمومیشان راراحت ترمی توان به هرسویی کشید

به نام خدا.

سلام. اومدم بگم : کی گفت سال 2012 دنیا تمومه؟

:Black (10):

با تشکر ، ستایشگر :Gol:

ستايشگر;302640 نوشت:
کی گفت سال 2012 دنیا تمومه؟

غربی هاتوسط رسانه هاو...
بیش ازهفتصدمیلیون نفرازبشریت به این قضیه معتقدبودندوهستند
آماربیشترین معتقدین به ترتیب درآمریکا،ترکیه،آرژانتین،روسیه،لهستان،چین و... می باشد
که انگلستان وایران دارای کمترین معتقدین است
22%ازجمعیت آمریکاوترکیه به این مسأله یقین داشتند
فکرکنم ازهرهفت نفردردنیایک نفرسال 2012راسال نابودی بشریت می دانندوبه آن اطمینان دارند

morteza313;302657 نوشت:
به این قضیه معتقدبودندوهستند
morteza313;302657 نوشت:
فکرکنم ازهرهفت نفردردنیایک نفرسال 2012راسال نابودی بشریت می دانندوبه آن اطمینان دارند

فكر كنم بهتر باشه از افعال گذشته استفاده كنيد. چون روزي كه براي نابودي جهان به آن معتقد بودند گذشت. به نظر من كه بدجوري كنف شدند!!!!

Niyaz;302666 نوشت:
به نظر من كه بدجوري كنف شدند!!!!

واقعا...:Nishkhand::khandeh!::Khandidan!::khaneh::ok:

[="blue"]سلام

بهتر است دوستان به تاپیکهای ماه 9 و 10 سال قبل سری بزنند خالی از لطف نیست !

کسانی که به ایات قران یقین داشته باشند هرگز فریب نمیخورند .[/]

niyaz;302666 نوشت:
فكر كنم بهتر باشه از افعال گذشته استفاده كنيد. چون روزي كه براي نابودي جهان به آن معتقد بودند گذشت. به نظر من كه بدجوري كنف شدند!!!!

نه بابا
بعضی ازمعتقدين اظهاردارنداين اتفاق عظيم تاپايان سال 2012امكان دارداتفاق بيافتد
حتی بعضی هااين پيشگويی هارابه سال های بعدموكل كردند
لطفاً درموردپيشبينی ناسادرموردسال 2013تحقيق كنيد
كه بازم شايعه شده طوفان عظيم خورشيدی درآن سال بلايی سردنياخواهدآورد
شايدتوگوگل بتونيدپيداكنيد
دوست عزيزاين شايعه هاو حرف های بی پايه واساس پايان نداردوروزبه روزگسترده تروفراگيرترمی شود
درست همانطوركه جهل برخی ازبشرپايانی ندارد

جالب است بدانیم که کارشناسان تاریخ مایا، دانشمندان و حتی ناسا نیز بر این عقیده پافشاری می‌کردند که نوشته‌های مایا نشانگر پایان جهان نبوده است.

.گفت‌وگو در مورد روزهای پایانی مایاها باعث ایجاد یک ترافیک عظیم در اینترنت شد اما این تردیدها از یک سنت قدیمی انسانها برای تعیین روز پایانی جهان نشات می گیرد.

میگویند اسحاق نیوتن بر اساس محاسبات خود یکبار سال 2060 را زمان ویران شدن جهان خوانده بود.

ویلیام میلر، واعظ آمریکایی پیش‌بینی کرده بود که مسیح در اکتبر 1844 به زمین برخواهد گشت تا انسان را از گناهانش پاک کند. هنگامی که این پیشگویی محقق نشد، دنباله‌روهای وی این روز را «ناامیدی بزرگ» خواندند.

در سال 1997، 39 عضو فرقه دروازه بهشت با این باور که جهان در حال بازیافت است، بطور دسته جمعی در سان دیگو خودکشی کردند تا بر روی یک هواپیمای بیگانه که در پشنت یک دنباله دار بود، پرواز کنند. (منبع . ایسنا)

به گفته سایت نشنال جئوگرافیک، قوم مایا یک تقویم شمارش بلند را ابداع کرده بودند که از یک دوره 2152 ساله برخوردار بود و در روز 21 دسامبر 2012 به پایان می‌رسید.جالبتر اینجاست که بازماندگان قوم مایا در این روزهای پر هیاهو و تلاطم، زندگی عادی خود را پیش گرفته و به هیچ وجه نگران نبودند. به گفته یک فیلمساز مستند آمریکایی که با چندی از این افراد مصاحبه کرده بود، تقویم مایاها از صدها سال پیش مورد استفاده نبوده و این حضور مجدد آن در عرصه جهان تنها بخشی ازسیاست و فرهنگ عامه غربی است.

رحیمی;302626 نوشت:
سلام

هیچ حادثه ای چه طبیعی چه انسانی در 21 دسامبر 2012 رخ نداد.

جالب هست در مورد "پدیده 2012" که سال تعیین شده از طرف خود غربی ها بود باز هم اتفاق مهمی تا الان رخ نداده است.

بیداری اسلامی(بهار عربی) اعتراضات جهانی در کشورهای مختلف, جنگ داخلی سوریه, ادامه بحران اقتصادی جهانی 2008 همگی قبل از 2012 شروع شده بود و تنها در سال 2012 ادامه یافتند....

تاجایی که می دانم در 2012 هیچ حادثه مهمی شروع نشد.(به جز مشکلات و بحران اقتصادی در ایران)

شاید بتوان چنین برداشت کرد که تلقین عمومی - قانون جاذبه - قانون جذب کائنات - قانون راز و دیگر قوانین!!! با وجود تبلیغ چند ساله برای 2012 در عمل جواب ندادند و این قوانین حداقلش کامل نیستند.(2012 phenomenon)

البته چند روز تا پایان این سال باقی مانده است.:Gig:

با سلام.

این سال تمام شد و به ظاهر هیچ اتفاقی رخ نداد.

برخی حوادث مهم این سال به نقل از تابناک

حرف برخی که سخن از قدرت های پنهانی و اقدامات فراماسون ها و یهود و ... داشتند و احتمال رخ دادن جنگ در این سال(یا روز ۲۱دسامبر) را می دادند نیز درست از آب درنیامد.

در نزدیک ترین حالت این شایعه توسط غرب/فراماسونها/یهود/شیطان/..... پخش شد ولی به نتیجه شان نرسیدند.


نقل قول:

به گفته سایت نشنال جئوگرافیک، قوم مایا یک تقویم شمارش بلند را ابداع کرده بودند که از یک دوره 2152 ساله برخوردار بود و در روز 21 دسامبر 2012 به پایان می‌رسید.جالبتر اینجاست که بازماندگان قوم مایا در این روزهای پر هیاهو و تلاطم، زندگی عادی خود را پیش گرفته و به هیچ وجه نگران نبودند. به گفته یک فیلمساز مستند آمریکایی که با چندی از این افراد مصاحبه کرده بود، تقویم مایاها از صدها سال پیش مورد استفاده نبوده و این حضور مجدد آن در عرصه جهان تنها بخشی ازسیاست و فرهنگ عامه غربی است.
ممنون

به نظرم دوره ۲۱۵۲ صحیح نیست.:Gig:

در کنار مطلب شما:

قوم مایا چندین تقویم کوتاه و دراز مدت دارند.

طول یکی از تقویم های مایا تقریبا هر ۳۹۴ سال است.

برخی به هر ۱۳ بار تمام شدن این تقویم یک دوره بزرگ می گویند

۲۱ دسامبر تقویم از 13.0.0.0.0 شروع شد.

امروز هم 13.0.0.0.10 است.

باعث تاسف هست تاثیر این حرف ها و انتظار مردم برای این روز یا سال.

کم کم برخی سخنان شروع میشه که ۲۱ دسامبر و ۲۰۱۲ استارت تغییر زده شده(؟) و سال ۲۰۱۳ تغییرات ظاهر خواهند شد.

معلوم نیست چرا همیشه گول می خوریم.:Gig:

با تشکر

رحیمی;304592 نوشت:
معلوم نیست چرا همیشه گول می خوریم.

[="blue"][="times new roman"]یهود و صهیونیسم هرگاه میخواهد بلوایی بپاکند زمینه انرا با پیش بینی و فالگیری و رمالی فراهم میسازد و اینبار نیز میخواست به این وسیله جنگ با ایران را زمینه سازی کند و انرا با حمله به باریکه غزه شروع کرد اما موشکهای ایرانی دمار از روزگار این مترودین تاریخ بدر اورد وقت ان رسیده که به اعداد و ارقام کور که دستمایه یهود برای فریب مردم است اعتماد نکنیم سال 2013 هم خواهد امد و خواهد رفت و هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد .
بهوش باشیم که روزگار مرگ توهمات توخالی و توهم سازان فرارسیده است .[/]
[/]

بهلول;304610 نوشت:
یهود و صهیونیسم هرگاه میخواهد بلوایی بپاکند زمینه انرا با پیش بینی و فالگیری و رمالی فراهم میسازد و اینبار نیز میخواست به این وسیله جنگ با ایران را زمینه سازی کند و انرا با حمله به باریکه غزه شروع کرد اما موشکهای ایرانی دمار از روزگار این مترودین تاریخ بدر اورد

بسیار ممنونم.

با احترام به شما قبول ندارم.

صحیح یا غیر صحیح, یکی از علل نفوذ این شایعه به داخل مرزهای ایران همین صبحت هاست.

به این راحتی از فیلتر برخی فعالان مذهبی و رسانه ای رد شد و وارد متن جامعه شد و مردم عادی را تحت تاثیر قرار داد.

اشاعه این حرف ها توسط رسانه ای ها برایم قابل درک هست, ولی مذهبیون خیر.

رحیمی;304659 نوشت:
بسیار ممنونم.

با احترام به شما قبول ندارم.

صحیح یا غیر صحیح, یکی از علل نفوذ این شایعه به داخل مرزهای ایران همین صبحت هاست.

به این راحتی از فیلتر برخی فعالان مذهبی و رسانه ای رد شد و وارد متن جامعه شد و مردم عادی را تحت تاثیر قرار داد.

اشاعه این حرف ها توسط رسانه ای ها برایم قابل درک هست, ولی مذهبیون خیر.

[="blue"][="times new roman"]یعنی قبول ندارید کلیه رسانه های بزرگ مانند گوگل و ماکروسافت و کانالهای ماهواره ای و نشریات متعلق یا تحت تاثیر صهیونیزم بین المللی قرار دارند .[/][/]

بهلول;304687 نوشت:
یعنی قبول ندارید کلیه رسانه های بزرگ مانند گوگل و ماکروسافت و کانالهای ماهواره ای و نشریات متعلق یا تحت تاثیر صهیونیزم بین المللی قرار دارند .

منظورم این بود که دلایل رخنه این اعداد و تعیین وقت به جامعه مان بررسی آسیب شناسی بشه.(فکر کنم قبول کردن سخن قبلی تان فرقی در نتیجه گیری ام نداشت)

از موضوع خارج می شویم ولی:

۱. ثروتمندان یهودی کم نیست.

۲. به دین و نژاد و آرمان و دیگر یهودی ها اهمیت می دهند.

در نتیجه تلاش شان تاثیر در رسانه ها و تحت فشار گذاشتن آنهاست.

فقط صهیونیزم ها اینطوری نیستند که تاثیر می گذارند ولی خب تاثیرشان به علت تعصب و قدرت اقتصادی شان محسوس تر از دیگر گروه هاست.(ما هم عرضه داشتیم این کار را می کردیم)

مایکروسافت و گوگل را رسانه و تحت سلطه یهود نمی دانم.

ممکن است فشار بیاورند ولی شاید نه آنطور که شما می فرمایید.

نمی دانم از اینها چه طور به حمله و ۲۰۱۲ و موشک های ایران و عقب نشینی صهیونیزم خواهید رسید.

اثبات اینکه صهیونیزم پشت این شایعه ۲۰۱۲ بوده خیلی سخت است.

رحیمی;304693 نوشت:
منظورم این بود که دلایل رخنه این اعداد و تعیین وقت به جامعه مان بررسی آسیب شناسی بشه.(فکر کنم قبول کردن سخن قبلی تان فرقی در نتیجه گیری ام نداشت)

از موضوع خارج می شویم ولی:

۱. ثروتمندان یهودی کم نیست.

۲. به دین و نژاد و آرمان و دیگر یهودی ها اهمیت می دهند.

در نتیجه تلاش شان تاثیر در رسانه ها و تحت فشار گذاشتن آنهاست.

فقط صهیونیزم ها اینطوری نیستند که تاثیر می گذارند ولی خب تاثیرشان به علت تعصب و قدرت اقتصادی شان محسوس تر از دیگر گروه هاست.(ما هم عرضه داشتیم این کار را می کردیم)

مایکروسافت و گوگل را رسانه و تحت سلطه یهود نمی دانم.

ممکن است فشار بیاورند ولی شاید نه آنطور که شما می فرمایید.

نمی دانم از اینها چه طور به حمله و ۲۰۱۲ و موشک های ایران و عقب نشینی صهیونیزم خواهید رسید.

اثبات اینکه صهیونیزم پشت این شایعه ۲۰۱۲ بوده خیلی سخت است.

[="blue"][="times new roman"]عدد و رقم بدون پشتوانه علمی خرافه است توهم است و نباید به ان اهمیت داد .
بزرگترین ثروتمندان دنیا یهودی بلکه صهیونیست هستند .
اصولاً یهود به نژادش بیشتر از دینش اهمیت میدهد یعنی سر منشاً تمام نژاد پرستی ها قوم یهودند .
بله فقط یهود نیست که به رسانه ها فشار میاورد ولی سر منشا اینگونه فشارها همواره در طول تاریخ قوم بنی اسرائیل بوده است . اینگونه تاثیر گذاری ها عرضه نمیخواهد رذالت میخواهد چنانچه امیر مومنان میفرماید اگر اجرای فرمان خدا مانعم نبود هزار بار از معاویه مکار تر بودم .

اقای بیل گیتس مالک ماکروسافت و اقایان لری پیج و سرگئی برین مالکین گوگل جملگی یهودی هستند .

انان فقط فشار نمیاورند بلکه به عوامشان دستور اجرا میدهند مالک اکثریت رسانه های بین المللی یهود است و این ثروتها را بدون نیرنگ و تزویر بدست نیاورده اند .

وقتی یهود در دهه نود میلادی پیشگوئی میکند که طی ده سال اینده یک سیاه پوست رئیس جمهور امریکا میشود و این مهم به وقوع میپیوندد طبیعی است که خودش در اینکار دست داشته لذا هرگونه پیش گوئی از این دست را باید از سر منشا ان انتظار داشت .

قرار نیست ما چیزی را اثبات کنیم فقط کافی است باور کنیم علم غیب خاص خدا و اولیا اوست و هرکس دیگر به غیر اینها پیشگوئی کند کذاب است و حیله گر [/][/]

بهلول;304808 نوشت:
عدد و رقم بدون پشتوانه علمی خرافه است توهم است و نباید به ان اهمیت داد .
بزرگترین ثروتمندان دنیا یهودی بلکه صهیونیست هستند .
اصولاً یهود به نژادش بیشتر از دینش اهمیت میدهد یعنی سر منشاً تمام نژاد پرستی ها قوم یهودند .
بله فقط یهود نیست که به رسانه ها فشار میاورد ولی سر منشا اینگونه فشارها همواره در طول تاریخ قوم بنی اسرائیل بوده است . اینگونه تاثیر گذاری ها عرضه نمیخواهد رذالت میخواهد چنانچه امیر مومنان میفرماید اگر اجرای فرمان خدا مانعم نبود هزار بار از معاویه مکار تر بودم .

اقای بیل گیتس مالک ماکروسافت و اقایان لری پیج و سرگئی برین مالکین گوگل جملگی یهودی هستند .

انان فقط فشار نمیاورند بلکه به عوامشان دستور اجرا میدهند مالک اکثریت رسانه های بین المللی یهود است و این ثروتها را بدون نیرنگ و تزویر بدست نیاورده اند .

وقتی یهود در دهه نود میلادی پیشگوئی میکند که طی ده سال اینده یک سیاه پوست رئیس جمهور امریکا میشود و این مهم به وقوع میپیوندد طبیعی است که خودش در اینکار دست داشته لذا هرگونه پیش گوئی از این دست را باید از سر منشا ان انتظار داشت .

قرار نیست ما چیزی را اثبات کنیم فقط کافی است باور کنیم علم غیب خاص خدا و اولیا اوست و هرکس دیگر به غیر اینها پیشگوئی کند کذاب است و حیله گر

منظور بنده مکاری نبود.(چه اینکه یهود به هر ابزاری دست می زند)

تاثیرگذاری از طریق فشار به رسانه ها برای سانسور مطالب ضد یهودی یا تبلیغ خودشان در رسانه ها و ...

برای مثال چند ماه پیش یک گروه یهودی فرانسوی توانست توییتر را مجبور به پاک کردن یک سری پیغام های توهین آمیز به یهودها, جک های یهودی, تصاویر هلوکاست و ... کند و توییتر را به دادگاه بکشاند.

اگر مسلمانان عرضه داشتند هنگام کشیده شدن کاریکاتور پیامبر این رسانه ها را مجبور به حذف مطالب توهین آمیزشان می کردند.

آقای بیل گیتس یهودی نیست.

مالکین گوگل بله یهودی هستند, صرف یهودی بودن صاحب گوگل دلیل بر این نیست که در خدمت صهیونیزم است, البته گوگل یک سری همکاری با گروه های یهودی و اسرائیل دارد.

در مورد پیشگویی یهود و ده سال بعد نظری ندارم الان از شما شنیدم.

یکی از مشکلات ما همین استدلال برخی بزرگواران مذهبی است.

شما فرمودید: یهود پشت این قضیه بوده است, این سخن تان نیاز به اثبات است که مطلبی مرتبط با این سخنتان نفرمودید.

اگر همه سخنانتان را قبول کنیم که یعنی یهود مالک رسانه ها و شرکت های بزرگ و همگی دست در دست هم در خدمت یهود هستند و ....

از این چطور نتیجه می گیرید که یهود پشت قضیه سال ۲۰۱۲ بوده؟ بنده که چنین نتیجه ای نگرفتم.

حرف بنده است زمانی که فعالان مذهبی اجازه بیان و تحلیل این صبحت ها در محافل را می دهند و به توجیه اهمیت سال ۲۰۱۲ می پردازند.(به جای بالابردن آگاهی سخن از احتمال وقوع جنگ یا زلزله! آزمایشات اتمی توسط یهود قدرتمند و ... می کنند) مردم عادی هم صحبت از به پایان رسیدن دنیا خواهند کرد.

بهلول;304808 نوشت:

وقتی یهود در دهه نود میلادی پیشگوئی میکند که طی ده سال اینده یک سیاه پوست رئیس جمهور امریکا میشود و این مهم به وقوع میپیوندد طبیعی است که خودش در اینکار دست داشته لذا هرگونه پیش گوئی از این دست را باید از سر منشا ان انتظار داشت .

گشتم ولی این مطلب را اینطوری که بیان کردید نیافتم.

لطفا منبع حرفتان را قرار دهید.

دلایلتان مبنی بر اینکه سر منشا شایعه ۲۰۱۲ یهود هست چیست؟

یعنی چون رسانه ها دست یهود هست و رسانه ها ناشر این شایعه بودند پس دست یهود در کار است؟

آلبرت انيشتين(بزرگترين مغزمتفكرقرن بيستم):

دوچيزراپايانی نيست
يكی جهان هستی وديگری حماقت انسان
البته درمورداولی مطمئن نيستم