سال 2012 و دیدگاه های مختلف نسبت به آن و موضوع مهم بیداری اسلامی درجهان!!!

تب‌های اولیه

183 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
سال 2012 و دیدگاه های مختلف نسبت به آن و موضوع مهم بیداری اسلامی درجهان!!!

بنام خدا

با سلام و درود به محضر مقدس امام زمان حضرت مهدی عجل الله تعالی و فرجه الشریف و رهیر معظم انقلاب و شما کاربر گرامی و عزیز

به یاری خدا این بحث رو آغاز می نمایم .

دوستان گرامی
با توجه به عنوان بحث که در مورد نزدیک شدن به سال 2012 است و دیدگاههای مختلفی که در مورد آن بیان شده است در این قسمت با کمک و یاری و مشارکت شما دوستان بزرگوار ان شاءالله در مورد سال 2012 گفتگویی مفید و علمی داشته باشیم . اما جدای عنوان بحث این گفتگو صرفا در مورد پیش گویی ها نخواهد بود بلکه با بررسی اتفاقات صورت گرفته در جهان و علل خصوص منطقه مهم و استراتژیکی خاورمیانه و همچنین اهمیت موضوع سال 2012 در بین مردم جهان که از سالها پیش افراد و تفکراتی برای آن برنامه ریزی های مختلفی طراحی و اجرا نموده اند ، خواهد بود .

امیدوارم با حضور شما عزیزان و مطرح نمودن دیدگاه هاو نظرات خود به این بحث و موضوع ، این گفتگو به آگاهیمان نسبت به زمان کنونی و آینده ایی که در پیش داریم کمک شایانی بنماید . ان شاء الله

موضوع اول کشور ایران
[=&quot]
[/]

اولین موضوع در مورد کشور ایران است و اینکه در سال 2011 در چه جایگاهی در جهان قرار گرفته است و با ورود به سال 2012 و بعد از آن چه آینده ای در انتظار کشور ایران خواهد بود.

با توجه به تمام مشکلاتی که در کشور ایران وجود داشته و دارد ، نادیده گرفتن پیشرفتها و ارتقا نمودن بیش از پیش اهمیت ایران در جهان ، عملی به دور از منطق و عقل خواهد بود.

در گذر سالهای پیش ، کشور ایران در هجوم بسیاری از تحریم ها و فشارهای ظالمانه دولتهای قدرتمند جهان بوده و هست . اما هر زمان که کشور ایران را در مخمصه ای نو و جدید قرار داده اند با یاری گرفتن از خداوند و توجه ویژه امام زمان عجل الله و رهنمودهای متفکرانه رهبر معظم و عزیز انقلاب و تلاش و پشتکار مسئولان و مردم غیور و مسلمان ایران ، این مخمصه و تنگنا خود به دریچه ایی بسوی موفقیت و پیروزی مبدل گردیده و باعث شده است که دشمنان علاوه بر شرمسار شدن از شکست خود در دیدگاه مردم جهان به ترس و هراس بیشتری از ایران پی ببرند و برای مقابله با این ترس و هراس نقشه و برنامه ایی تازه طراحی نمایند که ان شاء الله باز هم با شکست رو برو خواهند شد .

امروزه با مطرح شدن بحث مهم و حیاتی بیداری اسلامی دیدگاه تمام مردم جهان علل خصوص مسلمانان به کشور ایران جلب شده است که با برگذاری اولین نشست بیداری اسلامی در کشور ایران آنهم با حضور متفکران و فعالان و برخی از مسئولان کشورهای مختلف اسلامی و جهان و با سخنرانی عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و توصیه های آینده نگر و کاربردی ایشان نام ایران و اهمیت حضور ایران در منطقه ی مهم خاورمیانه و جهان مهر تأییدی از سوی تمام جوامع دریافت نموده است .

به چند سوال زیر لطفا توجه فرمایید :
و با وجود الگو برداری ملل مسلمان از مردم ایران ، دولتهای قدرتمند جهان که اکنون خود در باتلاق مشکلاتهای مختلف از جمله مالی و اقتصادی فرو رفته اند و دچار سردرگمی شده اند ، با نزدیک شدن به سال 2012 که مطمئنا برنامه هایی برای آن طرح ریزی و برنامه ریزی نموده اند آیا توانایی اجرای این برنامه ها را خواهند داشت یا خیر !؟

بسیاری از متفرکران جهان با بیان استدلالهای علمی مبنی بر رد نمودن پایان جهان ، پاسخی محکم برای آینده نگری های پوچ و غیر علمی مطرح نموده اند اما باید در مورد سال 2012 و اهمیت آن برای برخی از دولتهای قدرتمند جهان توجه نمود و دلیل این اهمیت را جویا شد !؟

با وجود شکست صد درصدی تحریم ایران و پیشرفتهای مهم کشور چه رویدادی را میتوان برای منطقه خاورمیانه و کشور ایران در سال 2012 در نظر گرفت !؟

با سلام و احترام
با توجه به حجم رسانه ای ساخت فیلم های هالیوودی که به 50 مستند پٰیرامون 2012 می پردازد و چندین فیلم سینمایی و دروغ های بزرگ درباره یافتن نقاشی های رنگی نوستر داموس در کتاب خانه مرکزی رم؛
قرار بر این بود مسائلی در 21 دسامبر 2012 اتفاق بیفتد ٰ اما ظاهرا دست مشیت الهی با بیداری اسلامی یک سال زودتر از موعد آنان حیله آنان را ناکارامد کرده است که " ان کید الشیطان کان ضعیفا"
یکی از اهداف پس از سال 2012 " دین واحد جهانی " است ٰ بدین معنا که هر کسی با هر دینی می تواند پیرو آن باشدٰ از اصول آن دین سکولاریسمٰ ٰ؛ پراگماتیسم و نسبی بودن حقایق در جهان هستی است.

موضوع دوم کعبه

موضوع دوم بحث در مورد کعبه قبله مسلمین است که از اهمیت خاص و ویژه ایی هم در بین مسلمانان جهان برخودار است و هم دشمنان مسلمانان و ابر قدرتهای جهان و همچنین شرح وضعیت کنونی آن میباشد .

کعبه قبله مسلمانان جهان است و نقطه ای مهم برای تجمع تمام مسلمانان جهان و اگر این منطقه و نقطه مهم در اختیار قدرتهای ظالم جهان قرار بگیرد یکی از مهمترین ستونهای استوار بین مسلمانان جهان را برای پیشبرد اهداف خود در اختیار خواهند گرفت .

اکنون با متمرکز شدن قدرتی دست نشانده بنام وهابیت در کشور عربستان و تمام اتفافات صورت گرفته برای مکه و زائرین خانه خدا می توان این موضوع را بصورت کاملا دقیق به زیر ذره بین بحث قرارداد تا به اهمیت هرچه بیشتر آن توجه نمود .

از سالهای قبل قدرتهای ظالم جهان به این نتیجه رسیده اند که خود نباید مستقیما در منطقه خاورمیانه و ملتهای مسلمان منطقه بعنوان متجاوز مداخله نمایند و به کشت و کشتار مردم و تخریب کشورها و اماکن مقدس مسلمین بپردازند لذا با تربیت و مجهز نمودن افرادی کور دل و خائن و مشرک واقعی از بین خود مسلمانان ، برنامه های خود را توسط این دست نشانده ها در منطقه به اجرا دراوردند و به برخی از خواستهای خود نیز در منطقه دست یافتند اما با وجود شکستهای پی در پی در سالیان مختلف از سوی ملتهای مختلف مسلمان که با خون خود از دینشان و خاک کشورشان دفاع نمودند به این نتیجه رسیده اند که بجای جنگهای پر مخارج و سخت و هزینه های سنگین و تخریب کشورهای مسلمان و اماکن مذهبی و مرقدهای مطهر ائمه (ع) و کشتار مردم مسلمان ، قدرت و سرمایه خود را در رنگ و لوایی دیگر و در نقطه ایی خاص سرمایه گذاری نمایند .
از این رو دست نشانده های خود که همانا وهابیون هستند را بر کشور و دولت عربستان قرار دادند و از این طریق اکنون تمام فعالیتهای مسلمانان جهان را که دیدگاهشان به سوی کعبه مسلمین است را زیر نظر داشته و با برنامه ریزی بر روی نقاط ضعف اعتقادی و مذهبی زائرین کعبه و با برنامه های مختلف رسانه ایی به تغییر اعتقادات مردم به سمت خواسته های خود برخواسته اند .

همان طور که بسیاری از شما مطلع هستید برخی از ساختمانها در کعبه تخریب و برخی ساختمانهای جدید در کعبه در حال ساخت و ساز میباشد و تغییر در برخی از آداب و رسوم برای زائرین که با موضوع بحث ما کاملا همسو میباشد .

لطفا به چند سوال زیر توجه فرمایید :

با توجه به موضوع بیداری اسلامی و فعالیتهای مردم مسلمان منطقه بر عیله حاکمان فاسد کشورهای خود قدرتهای ظالم جهان چه استفاده های از کعبه (قبله مسلمانان جهان) و اهمیت ویژه آن برای دستیابی به اهداف خود خواهند نمود !؟

چرا کشورها و دولتهای مسلمان بر علیه وضعیت کنونی کعبه به دولت عربستان اعتراضی نمیکنند و فعالیتی انجام نمی نمایند !؟

آیا این جنگهای داخلی و بیداری اسلامی با برنامه های (مخفیانه ، به ظاهر عادی ، هم سو با دیدگاههای مسلمانان) زیر زمینی قدرتهای ظالم دنیا در ارتباط می باشد !؟

آیا اگر بصورت کاملا آشکارا فعالیتهای قدرتهای ظالم و دست نشانده های آنها (وهابیون..) در وضعیت کنونی کعبه و آینده کعبه برای تمام مردم جهان و ملل مسلمان رو شود و مسلمانان کعبه را در خطری بسیار مهم ببینید آیا ملتهای مسلمان برای حفظ و دفاع از قبله خود و خانه خدا به پا خواهند شد و برعلیه دشمن حرکتی عظیم بنام اسلام انجام خواهند داد یا خیر !؟

آیا تغییر رفتار وهابیون به روشی که بجای جنگ و خونریزی (اسناد جنایات آنها در طول تاریخ وجود دارد) به تغییر اعتقادات مسلمانان و دیگر مردم جهان بپردازند نیاز به یک بیداری اسلامی دیگر نخواهد داشت و آیا نباید مسلمان به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشند !؟

دوستان عزیز و یزرگوار لطفا در بحث شرکت نمایید . و به موضوع اهمیت دهید .

با تشکر

طراحی تصویری از آینده کعبه در سال 2012

لطفا به نحوه قرار گرفتن ساختمان ها در تصویر زیر توجه کنید البته این تصویر با وضعیت کنونی تا حدودی متغیر میباشد اما این تنها ماکتی است که برای سال 2012 مکه طراحی نموده اند .

اگر از نمای پایین تصویری از کل ساختمان ها داشته باشیم نمادی از «رمی جمرات» یا همان ابلیسک (نماد شیطان) را خواهیم دید . که این موضوع باید مورد توجه قرار گرفته شود .

با درود
به نظر بنده در سال 2012 هیچ اتفاق خاصی پیش نخواهد آمد و طرح این موضوع که در این سال حادثه ای بزرگ رخ می دهد تنها می تواند تا مدتی مردم را در شوک حلول این سال قرار دهد. اگر به یاد داشته باشید، در سال 2000 نیز سخنانی شبیه به این گفته شد. یکی می گفت همه کامپوترهای جهان به هم می ریزد. دیگری می گفت نظم جهان به هم می خورد و خلاصه هر کسی از ظن خود گمانه ای به سر سفره آراء می نشاند. دست آخر هم دیدیم که هیچ اتفاقی نیافتاد و تنها از قِبَل این شایعات پول هنگفتی نصیب عده ای شد. البت نباید فراموش کرد که این مساله از ذهن خیال پرداز و کودکانه غربی ها بر می آید و خیلی جالب است آنانی که شرقیان را انسانهای افسانه پرداز و خیالاتی می نامند خود به این مقدار درگیر مسائل ذهنی و تصوری اند. به هر حال سال 2012 هم می آید و می رود و خبری نخواهد شد فقط در این بین برخی با همین شایعات صاحب سرمایه خواهند شد. از سخن جا نماند اینکه، بنابر علم جفر امام علی(ع) نه سال 2012 که سال 2014 سال تغییر نظامهای حاکم بر جهان خواهد بود به این معنی که آمریکا و غرب ضعیف خواهند شد و جای خود را به چین می دهند و مسلمانان نیز قدرتمند شده و قطب بزرگی در جهان نو پایه ریزی خواهند نمود. البته با توجه به حوادث پیش آمده شاید باور این سخن و این نکته که از علم جفر امام علی(ع) گرفت شده است، خیلی هم دور از ذهن نباشد.
بدرود

کاوه;144843 نوشت:
این نکته که از علم جفر امام علی(ع) گرفت شده است، خیلی هم دور از ذهن نباشد. بدرود

سلام

می شه سند اش را و پیشگویی دقیق را قرار دهید؟(با سند معتبر اگر نبود ضعیفو قرار دهید):Gol:

کاوه;144843 نوشت:
با درود
به نظر بنده در سال 2012 هیچ اتفاق خاصی پیش نخواهد آمد و طرح این موضوع که در این سال حادثه ای بزرگ رخ می دهد تنها می تواند تا مدتی مردم را در شوک حلول این سال قرار دهد.


دوست عزیز ضمن قدردانی از حضورتون در بحث ، طبق گفته شخص شما اگر هیچ اتفاقی هم صورت نگیرد ! و فقط مردم در شوک حلول سال 2012 باشند و بس ، بنظر شما دولتهای قدرتمند از این شوک و تغییرات سوء استفاده ایی نخواهند کرد . آیا نباید به تهدیدی که احتمال وقوع آن بیشتر از صورت نگرفتنش می باشد توجه ویژه نشان داد ، طبق سخنان معظم رهبری اکنون در زمان خاصی قرار داریم و هر حرکتی و هر تصمیمی می تواند خیلی از معادلات را بر هم بزند .

اگر به یاد داشته باشید، در سال 2000 نیز سخنانی شبیه به این گفته شد. یکی می گفت همه کامپوترهای جهان به هم می ریزد. دیگری می گفت نظم جهان به هم می خورد و خلاصه هر کسی از ظن خود گمانه ای به سر سفره آراء می نشاند. دست آخر هم دیدیم که هیچ اتفاقی نیافتاد و تنها از قِبَل این شایعات پول هنگفتی نصیب عده ای شد.

چرا شما فکر میکنید که هیچ اتفاقی صورت نگرفت . قضیه 11 سپتامبر سال 2001 برنامه ایی بود که سالها پیش طراحی شده بود و نقطه شروعی شد بنام مقابله با تروریسم و افتتاحی مجدد بود برای حمله قدرتهای ظالم جهان به کشورهای مظلوم .
برخی از شیوع بیماری های میکروبی و ویروسی در جهان که حتی هنوز هم دلیل بوجود آمدن آن و همه گیر شدن آن در برخی از نقاط جهان برای کارشناسان و پزشکان مشخص نشده خود از مهمترین برنامه هایی است که از سال 2000 استرات خورده بودند

اینها مختصری از اتفاقات صورت گرفته از سال 2000 به بعد میباشد .

البته نباید فراموش کرد که این مساله از ذهن خیال پرداز و کودکانه غربی ها بر می آید و خیلی جالب است آنانی که شرقیان را انسانهای افسانه پرداز و خیالاتی می نامند خود به این مقدار درگیر مسائل ذهنی و تصوری اند.

دوست عزیز غرب با کارشناسی دقیق و کاملا هوشمندانه بر روی افکار و دیدگاه تمام مردم جهان و علل خصوص مردم خاورمیانه بدنبال خیالپردازی های کودکانه و این گونه صحبتها برای خود نیست بلکه در حال زمینه چینی اجرای برنامه هایی است که برای آن زمان زیادی را صرف نموده و هزینه های سنگینی را متقبل شده است .

به هر حال سال 2012 هم می آید و می رود و خبری نخواهد شد

ان شاء الله که اینگونه باشد اما آگاهی داشتن از وضعیت دشمنان اسلام و منطقه و جهان و دستیابی به آمادگی همه جانبه از وظایف مهم یک کشور و مردم یک کشور است علل خصوص ملتهای مسلمان جهان .

فقط در این بین برخی با همین شایعات صاحب سرمایه خواهند شد.

از ناآگاهی مالباخته است که مالش را از دست میدهد و متضرر می شود .

از سخن جا نماند اینکه، بنابر علم جفر امام علی(ع) نه سال 2012 که سال 2014 سال تغییر نظامهای حاکم بر جهان خواهد بود به این معنی که آمریکا و غرب ضعیف خواهند شد و جای خود را به چین می دهند و مسلمانان نیز قدرتمند شده و قطب بزرگی در جهان نو پایه ریزی خواهند نمود. البته با توجه به حوادث پیش آمده شاید باور این سخن و این نکته که از علم جفر امام علی(ع) گرفت شده است، خیلی هم دور از ذهن نباشد.
بدرود

دوست گرامی در مورد مطلب آخرتون لطفا برای آگاهی عزیزان سندش را بیان فرمایید

با تشکر

mkk1369;144927 نوشت:
سلام

می شه سند اش را و پیشگویی دقیق را قرار دهید؟(با سند معتبر اگر نبود ضعیفو قرار دهید):gol:


با سلام
سند این پیشگویی در کتاب علم جفر امام علی (ع) که چاپ شده در معرض عموم است. می توانید با تهیه کتاب از علم جفر امام، بیشتر بدانید.
التماس دعا

موضوع سوم وضعیت کنونی جهان اسلام و کشورهای مسلمان


بحث سوم در مورد جهان اسلام و حرکتهای ملی مردم مسلمان بر عیله حکام و پادشاهان ظالم و خود رأی کشورهای خود میباشد .
حرکت مردم مسلمان جهان در کشورهای خود که اکنون با نام بیداری اسلامی همراه شده است از سه دیدگاه مهم مورد بررسی قرار میگیرد :

دیدگاه اول : عدالت خواهی مردم و پایان دادن به ظلم و ستم چندین دهه حاکمان مستبد در کشورشان .

دیدگاه دوم : قطع نمودن دست قدرتهای ظالم جهان از کشور خود و سرمایه ایی که تنها مطلق به مردمان کشور است نه بیگانگان .

دیدگاه سوم : درک نمودن و آگاهی کامل از وجود دشمنی بسیار خطرناک در منطقه بنام صهیونیست

بررسی دیدگاه ها :

دیدگاه اول :
با همبستگی و اتحاد مردم و شروع حرکتی استوار برای دستیابی به حق و حقوق قانونی خود و پایان دادن به سکوتی که سالیان درازی ست که در مقابل ظلم و ستم و استبداد داشته اند حرکتی عظیم در اسلام و کشورهای مسلمان صورت گرفت که تمام حاکمان و پادشاهان و سلطنت نشینان را به هراسی منحصر بفرد دچار نمود که شاید تابحال وجود آن را برای خود بی سابقه دیده اند .
حاکمان مستبد هرگز در مقابل سیل عظیمی که اتحاد مردم نام دارد یارای مقابله و دفاع از خود را نخواهند داشت حتی اگر از تمام قدرتهای جهان نیز به نفع خود بهره بجویند . و در ازای هر قطره خونی که از مردم مظلوم و خدا جو ریخته شود قدرتی جدید و با پشتوانه ای محکم از خون شهدا بوجود خواهد آمد که در آخر سرگونی حاکمان مستبد را رقم خواهد زد .

دیدگاه دوم :
کشورهای آفریقایی از ثروتی عظیم از منابع طبیعی برخوردار بوده و هستند که در طول تاریخ مبدل به طعمه ایی کاملا آماده و بی دفاع برای یورش کشورها و دولتها و قدرتهای ظالم جهان شده اند . که قدرتها با سرکوب مردم و به استعمار گرفتن آنها با عنوانی کاملا حیله گرانه و با شعار حمایت از مردم و کشورهای بی دفاع به مکیدن خون مردم و غارت ثروتهای ملی آنها پرداختند و تا جایی به این عمل ننگین خود ادامه دادن که مردم ستم دیده آن کشورها در نهایت فقر و ظلم قرار گرفتند تا حتی لقمه نانی برای برطرف نمودن گرسنگی در دست نداشته باشند .
این مردم که کشورشان در استعمار قدرتها قرار گرفته بود ، شغلشان چیزی جزء خدمت به بیگانگان نبود ، ثروت و سرمایه ملی شان یا در کشور صرف خوش گذرانی ها و برنامه های قدرتها (استعمارگران) قرار میگرفت و یا به سادگی از کشور خارج میشد آنهم بدون ذره ای نفع برای مردم و خود کشور ، با پایان گرفتن سرمایه ها و منابع این قدرتها با برنامه ریزی در خود کشور مستعمره جنگهای داخلی براه انداختند تا مردم برای سالیان دراز به آن مشغول شوند و هرگز متوجه نباشد که چه سرمایه و ثروتی از کشورشان خارج شده و در چه وضعیتی هستند و بدنبال آن به حداقلها راضی شوند و در مقابل آن قدرتها بعد از خروج از کشور ستم دیده با شعار جدیدی و برای نشان دادن دل سوزی ها دوباره به دخالت در امور کشور پرداختند تا همچنان مردم را در زیر تفکرات و خواسته های ظالمانه خود مسکوت نگه دارند که بعنوان مثال میتوان کشور سومالی نام برد که در حال حاضر به خشکسالی عظیمی مبتلا شده و جان مردم را 100% تهدید میکند .
اما به یاری خدا و هوشیاری مردم ، بیداری اسلامی مهمترین حرکتش قطع دست این قدرتها و بیگانگان حریص و ظالم از کشورشان است که با به پا خواستن یک کشور و یک ملت و به رسیدن فریاد عدالت خواهی به گوش تمام مردم جهان این حرکتها مداومت پیدا کرده و با قدرتی عظیم بر عیله ظالمان به سوی پیروزی حرکت می نماید .

دیدگاه سوم :
صهیونیست بعنوان یک تکیه گاه و محور اساسی قدرت در منطقه برای کشورها و قدرتهای ظالم جهان نقشی حیاتی و مهم را دارا میباشد که این قدرتها میتوانند از طریق آن و از راه قدرتمند نشان دادند صهیونست و البته مجهز نمودن آن به انواع سلاح ها و تجهیزات ، منطقه را در قبضه قدرت خود نگه دارند که اکنون با ریشه کن شدن لحظه به لحظه صهیونیست از کشورهای مسلمان و دفاع غیرتمندانه مردم مسلمان و مظلوم در نوار غزه ان شاء الله روزهای پیروزی کامل بر این خونخوار ظالم نزدیک باشد .
حرکت مردم مصر و لیبی و مشت محکمی که به دهان اسرائیل روانه نمودن و باعث شدند که با رسوائی هرچه تمام از کشور خود آنها را فراری دهند خود نقطه شروعی مهم برای مسلمانان جهان است که باید تا روزی که نام اسرائیل از صفحه روزگار پاک شود ادامه داشته باشد . ان شاء الله

لطفا به چند سوال زیر توجه نمایید :
آن دسته از حاکمان مستبد کشورهای منطقه که هنوز بر مسند قدرت نشسته اند آیا با طراحی نقشه های جدید و وعده های رنگارنگ به مردم کشور خود آیا در مقابل بیداری اسلامی مصون خواهند ماند یا خیر !؟

آیا گسترش بیداری اسلامی و حرکتهای خود جوش و متحد مردم مسلمان بر عیله حاکمان مستبدشان آیا الگویی برای دیگر مردم جهان خواهد شد و بدنبال این بیداری اسلامی در دیگر کشورها مردم بر بصورت متحد بر عیله ظلم و ستم حاکمان ظالم خود بپا خواهند شد یا خیر !؟

این حرکت مهم مردم مسلمان بنام بیداری اسلامی برای مردم جهان در سال 2011 و وارد شدن به سال 2012 نسبت به اسلام و مسلمین جهان چه دیدگاهی بوجود خواهد آورد و آیا باعث تغییر تفکر آنها از بدبینی های که از سوی قدرتهای ظالم نسبت به اسلام بوجود آمده بود ، خواهد شد یا خیر !؟

این همبستگی که در بین مسلمانان و مردم یک کشور وجود دارد آیا باعث همبستگی و اتحاد در بین تمام مسلمانان جهان و کشورهای آنها خواهد شد یا خیر !؟

کشورهای قدرتمند جهان که اکنون در باتلاقهای مالی و اقتصادی فرو رفته اند برای از دست ندادن امتیازهای خود در منطقه مهم و استراتژیکی خاورمیانه چه برنامه هایی را طرح ریزی خواهند نمود و با وجود این مردم خشمگین و با عزم راسخ آیا باز به خواسته های خود دست خواهند یافت یا خیر !؟

این حرکت مهم مردم بر عیله صهیوینست و تلاش برای اخراج آنها از کشورهای خود آیا در دفاع مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران تاثیر گذار خواهد بود و آیا میتواند پشتوانه ایی برای مردم فلسطین محسوب شود !؟

یکی از مهمترین بحثهای سال 2012 مربوط به خود صهیونیست می باشد آیا 2012 میتواند به قبرستانی در تاریخ برای صهیونیست و اسرائیل مبدل شود !؟

کاوه;145020 نوشت:
با سلام
سند این پیشگویی در کتاب علم جفر امام علی (ع) که چاپ شده در معرض عموم است. می توانید با تهیه کتاب از علم جفر امام، بیشتر بدانید.
التماس دعا

با تشکر از جناب کاوه
من لینک دریافت این کتاب رو برای دوستان عزیز در این پست قرار میدهم . ان شاء الله که سوالات دوستان بزرگوار با مطالعه این کتاب پاسخ داده شود .

نسخه خطی مفتاح الجفر ، خطبه البیان امام علی(ع)رساله قواعد جفر ، رساله علم حروف
طرح نزد اهل جفر

زبان : عربی و فارسی
صفحات : 34
حجم : 10MB

سلام علیکم و رحمه الله

جناب کاوه کتاب مفتاح الجفر حقیقتا متعلق به حضرت هست یا منصوب به ایشان است؟
اگر سندی هست که به این امر تاکید دارد دم دست بود بزرگواری بفرمائید
سپاسگذارم

یاحق

دوستان بزرگوار و گرامی لطفا در بحث شرکت کنید

دوستان گرامی بحثهایی که در این قسمت بیان شده است کپی گرفته از سایتهای دیگر نیست اینها مسائل بسیاری مهمی هستند که به اندازه موضوعات مختلف دینی از اهمیت بالایی برخودار بوده و بایستی از دغدغه های کنونی یک مسلمان باشد ، پس لطفا به اهمیت بحث توجه نمایید .

ان شاءالله مطالبی که در این بحث مطرح میشود برای همه عزیزان مفید واقع شود.

با تشکر

همه ي اينها اشتباه.............(با عرض معذرت)
سال 2012 ويران ميشه ولي به دست بشر.چگونه؟با اعلام آغاز شويه ي جديد دنيا.كه به دست كساني هست كه براي آمدن دجال [="SeaGreen"]فرش قرمز[/] رو پهن كردند.بر تن زنان هالي وود قرمز كردند و گفتند [="Red"]ladies in red[/].
براي جنگ با امام زمان (عج) آماده شدند تا حكومت ابدي را از او بگيرند.
بدانيد او فقط يك چشم دارد.چشم راست او معيوب است.
********************************************************
تمام اين حرف ها بر اساس سند ها و شواهدي كاملا محكم بوده و به دست هيچ يك از هموطنان ايراني و مستند هاي ايراني گفته نشده.
لطفا سند را نخواهيد چون از دادن آن معذورم....:Gol:
********************************************************

[="Red"]YOU CANT HANDALE IT[/]

کشتن 2 سوم مردم کره زمین برای اینکه یکبار زمین از خون مردم بیگناه و خداپرست شسته شود تا شیطان به تهدیدی که گفته بود برسد سالهاست که دارد زمینه سازی میشود.

حال اینکه در سال 2012 این اتفاق میافتد یا نه مثلا در این تاریخ 2013/9/13 که در آن مفاهیمی از مکتب کابالائی وجود دارد یا هر تاریخ دیگر بستگی به یک امر دارد و آن خواست خداست.

و این تنها خداوند است که بر تمام امور قادر و مسلط است
یاحق

bina88;145260 نوشت:
و این تنها خداوند است که بر تمام امور قادر و مسلط است

و همين خداوند بود كه در سوال 2006 تمام نقشه هاي آن هارا بر آب كرد
[="seagreen"]يا زهرا[/]

punisher;145089 نوشت:
همه ي اينها اشتباه.............(با عرض معذرت)
سال 2012 ويران ميشه ولي به دست بشر.چگونه؟با اعلام آغاز شويه ي جديد دنيا.كه به دست كساني هست كه براي آمدن دجال فرش قرمز رو پهن كردند.بر تن زنان هالي وود قرمز كردند و گفتند ladies in red.
براي جنگ با امام زمان (عج) آماده شدند تا حكومت ابدي را از او بگيرند.
بدانيد او فقط يك چشم دارد.چشم راست او معيوب است.
********************************************************
تمام اين حرف ها بر اساس سند ها و شواهدي كاملا محكم بوده و به دست هيچ يك از هموطنان ايراني و مستند هاي ايراني گفته نشده.
لطفا سند را نخواهيد چون از دادن آن معذورم....:Gol:
********************************************************
YOU CANT HANDALE IT

با سلام
برای بیان همچین ادعایی باید مستندی هم ارائه نمود . پس شما هم اگر مطلبی دارید که فقط شخص شما در کشور ایران از آن مطلع است لطفا جهت آگاهی و اطلاع دیگران آن را به صورت واضح و مستند مطرح نمایید .

در مورد متن فارسی و انگلیسی امضاء خود قدری باید تأمل و تفکر کرد !!!
متن فارسی :
در موقع نماز طواف خانه خدا تعطیل است.کار شما چه طور؟؟
در موقع نماز ، طواف تعطیل نمیشود بلکه در همان جا و محل طواف ، نماز ادا میشود و اینگونه سخنان خود شبهه برانگیز است .

متن انگلیسی :
Punisher coming from far away for punishment some body
منظور شما از مجازاتگری که از دور می آید برای مجازات آیا حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) است .
اگر اینگونه باشد که این شعار همان شعار ماسونها ، صهیونستها و شیطان پرستدانست و قدرتهای ضد اسلام و خداست نه شعار یک مسلمان که در انتظار فرج مولای خویش است .

شعار ما مسلمانان و شیعیان مولا امیرالمومنین (ع) این است که :
حضرن مهدی صاحب الزمان (عج) منجی است نه مجازاتگر ، دیدگاه ما از فرج مولا چیزی جزء نجات بشریت و در مقابل آن از بین بردن ظالمان و هر قدرتی که مخالف با رضای خدا و ائمه مطهر (ع) باشد .
آنچه براي امام زمان(ع) در زمان ظهور در درجه اول اهميت دارد عدالت گستري و اجراي صحيح دين است تا مردم به درستي عبادت و عبوديت خداوند را انجام دهند(نور/55) و در سايه تحقق دين و اجراي عدالت، انسان‌ها به صورت عموم به رشد و كمال برسند. البته در سايه اين حكومت عدل گستر، بركات مادي نيز براي انسان خواهد بود(مانند اقتصاد سالم، رفاه عمومي، بهداشت و سلامت همگاني).

نقل قول:
آیا دجال هنرپیشه هالیود است ؟
احساس می کنم تو بزرگترین فیلمی که تاکنون توسط هالیود در حال ساخت هست بازی می کنم .! با این داستان پردازی ها حس دیگه ای ندارم .:khandeh!:
فکور بزرگ (هیچکس)

punisher;145089 نوشت:
[="Red"]همه ي اينها اشتباه.............(با عرض معذرت)
سال 2012 ويران ميشه ولي به دست بشر.چگونه؟با اعلام آغاز شويه ي جديد دنيا.كه به دست كساني هست كه براي آمدن دجال [="SeaGreen"]فرش قرمز[/] رو پهن كردند.بر تن زنان هالي وود قرمز كردند و گفتند [="Red"]ladies in red[/].
براي جنگ با امام زمان (عج) آماده شدند تا حكومت ابدي را از او بگيرند.
بدانيد او فقط يك چشم دارد.چشم راست او معيوب است.[/]
********************************************************
تمام اين حرف ها بر اساس سند ها و شواهدي كاملا محكم بوده و به دست هيچ يك از هموطنان ايراني و مستند هاي ايراني گفته نشده.
لطفا سند را نخواهيد چون از دادن آن معذورم....:Gol:
********************************************************
[="Red"]YOU CANT HANDALE IT[/]

:Narahat az::Narahat az::Narahat az:
دقیقاً همین طور هست !؟ (:ok:) البته من با نظر punisher کاملاً مخالفم - در مورد سال 2012 نظری ندارم (البته تاریخ دقیقش 21 دسامبر 2012 هست و امیدوارم و البته ایمان دارم " در این تاریخ تحولی صورت خواهد گرفت تا مسیر زندگی انسانها را عوض خواهد کرد - مثل ایجاد یک حکومت منطقی بر روی کره زمین - و جدایی دین از سیاست یا ...)" .

در مورد هالیوود و دجال فقط متوجه نشدم برترین هنرمندان عرصه فیلم و سینما چه ربطی به دجال داره یعنی شما فکر می کنید هنر پیشگان هالیوود جزو سربازان دجال هستند و به گفته شما " راي جنگ با امام زمان (عج) آماده شدند تا حكومت ابدي را از او بگيرند. " !!:Moteajeb!:
البته در ادامه گفتید که : "بدانيد او فقط يك چشم دارد.چشم راست او معيوب است. " یعنی با اینهمه پیشرفت تکنولوژی و علم (ما رو نگاه نکنید 1400 سال عقبیم) سربازان پولساز دجال (هنرپیشگان هالیوود) اینقدر سرمایه ندارن بدن چش و چال فرماندشون رو درست کنن ؟:Gig:
البته خود امام زمان ؟! هم در هاله ای در ابهام قرار داره با این حرفهایی که شما میزنید ؟ اگه خدایی نکرده یه روز بیاد تو این سایت و این مطالب رو بخونه فکر کنم کلاً منصرف بشه ؟!:ok::khandeh!:

در مورد اسناد و مدارک شما : ((تمام اين حرف ها بر اساس سند ها و شواهدي كاملا محكم بوده و به دست هيچ يك از هموطنان ايراني و مستند هاي ايراني گفته نشده.
لطفا سند را نخواهيد چون از دادن آن معذورم...)) هم این نکته که اگه اون مدارکی باشه که من فکر می کنم باید بگم با توجه به کاملاً مستحکم بودن آن این مدارک روی آب واقع شده .:Nishkhand: بهشون توجه نکن عزیز !!

______________________________________________________________

quester;145317 نوشت:
با سلام
برای بیان همچین ادعایی باید مستندی هم ارائه نمود . پس شما هم اگر مطلبی دارید که فقط شخص شما در کشور ایران از آن مطلع است لطفا جهت آگاهی و اطلاع دیگران آن را به صورت واضح و مستند مطرح نمایید .

[="red"]

نقل قول:
ممکنه با توجه به جو خود سانسوری موجود این اسناد هم در معرض سانسور قرار بگیره !:ok:
[/]

در مورد متن فارسی و انگلیسی امضاء خود قدری باید تأمل و تفکر کرد !!!
متن فارسی :
در موقع نماز طواف خانه خدا تعطیل است.کار شما چه طور؟؟
در موقع نماز ، طواف تعطیل نمیشود بلکه [="Lime"]در همان جا و محل طواف ، نماز ادا میشود[/] و اینگونه سخنان خود شبهه برانگیز است .

نقل قول:
[="Red"]طواف تعطیل شده که نماز بر پا شده !![/]

متن انگلیسی :
Punisher coming from far away for punishment some body
منظور شما از مجازاتگری که از دور می آید برای مجازات آیا حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) است .
اگر اینگونه باشد که این شعار همان شعار ماسونها ، صهیونستها و شیطان پرستدانست و قدرتهای ضد اسلام و خداست نه شعار یک مسلمان که در انتظار فرج مولای خویش است .

شعار ما مسلمانان و شیعیان مولا امیرالمومنین (ع) این است که :
حضرن مهدی صاحب الزمان (عج) منجی است نه مجازاتگر ، دیدگاه ما از فرج مولا چیزی جزء نجات بشریت و در مقابل آن از بین بردن ظالمان و هر قدرتی که مخالف با رضای خدا و ائمه مطهر (ع) باشد .
آنچه براي امام زمان(ع) در زمان ظهور در درجه اول اهميت دارد عدالت گستري و اجراي صحيح دين است تا مردم به درستي عبادت و عبوديت خداوند را انجام دهند(نور/55) و در سايه تحقق دين و اجراي عدالت، انسان‌ها به صورت عموم به رشد و كمال برسند. البته در سايه اين حكومت عدل گستر، بركات مادي نيز براي انسان خواهد بود(مانند اقتصاد سالم، رفاه عمومي، بهداشت و سلامت همگاني).

نقل قول:
[="SeaGreen"]... اون خدا که من می دونم ..، حتی آتیشش قشنگه !؟:Moteajeb!::Moteajeb!:
[/]
:hamdel::hamdel::Gol::hamdel::Gol::Gol:

هیچکس;145450 نوشت:
دقیقاً همین طور هست !؟ () البته من با نظر punisher کاملاً مخالفم - در مورد سال 2012 نظری ندارم (البته تاریخ دقیقش 21 دسامبر 2012 هست و امیدوارم و البته ایمان دارم " در این تاریخ تحولی صورت خواهد گرفت تا مسیر زندگی انسانها را عوض خواهد کرد - مثل ایجاد یک حکومت منطقی بر روی کره زمین - و جدایی دین از سیاست یا ...)" .

در مورد هالیوود و دجال فقط متوجه نشدم برترین هنرمندان عرصه فیلم و سینما چه ربطی به دجال داره یعنی شما فکر می کنید هنر پیشگان هالیوود جزو سربازان دجال هستند و به گفته شما " راي جنگ با امام زمان (عج) آماده شدند تا حكومت ابدي را از او بگيرند. " !!
البته در ادامه گفتید که : "بدانيد او فقط يك چشم دارد.چشم راست او معيوب است. " یعنی با اینهمه پیشرفت تکنولوژی و علم (ما رو نگاه نکنید 1400 سال عقبیم) سربازان پولساز دجال (هنرپیشگان هالیوود) اینقدر سرمایه ندارن بدن چش و چال فرماندشون رو درست کنن ؟
البته خود امام زمان ؟! هم در هاله ای در ابهام قرار داره با این حرفهایی که شما میزنید ؟ اگه خدایی نکرده یه روز بیاد تو این سایت و این مطالب رو بخونه فکر کنم کلاً منصرف بشه ؟!

در مورد اسناد و مدارک شما : ((تمام اين حرف ها بر اساس سند ها و شواهدي كاملا محكم بوده و به دست هيچ يك از هموطنان ايراني و مستند هاي ايراني گفته نشده.
لطفا سند را نخواهيد چون از دادن آن معذورم...)) هم این نکته که اگه اون مدارکی باشه که من فکر می کنم باید بگم با توجه به کاملاً مستحکم بودن آن این مدارک روی آب واقع شده . بهشون توجه نکن عزیز !!


اين نظر من بود
اگه فيلم the arivals اصلي رو ببينيد تمام گفته ها من برا شما اثبات مي شود.
اگه اصلشو پيدا كردي يه قسمتشو بده به من ببينم همونه يا نه
[="Red"]اميدوارم روزي مردم جهان با چشم باز جلو بروند[/]

quester;145317 نوشت:
در موقع نماز طواف خانه خدا تعطیل است.کار شما چه طور؟؟
در موقع نماز ، طواف تعطیل نمیشود بلکه در همان جا و محل طواف ، نماز ادا میشود و اینگونه سخنان خود شبهه برانگیز است .

شما موقع نماز رو كله مردم طواف مي كني؟فكر كن بعد بنويس:ok:
quester;145317 نوشت:
از بین بردن ظالمان و هر قدرتی که مخالف با رضای خدا و ائمه مطهر (ع) باشد .

اين نوازشه؟؟؟؟:Moteajeb!:يا پاداش؟:Moteajeb!:
quester;145317 نوشت:
اقتصاد سالم، رفاه عمومي، بهداشت و سلامت همگاني).

بحث ما هم همينه كه ماسون ها از الان دارند برنا مه ريزي مي كنند تا جلو اين كار را نگيرند.
************************************************
و اما در مورد سند
بريم مستند the arrivlas رو دانلود كنيد.البته نسخه اصلي كه انگليسي هست.
با دقت آن را ببينيد تا به حرف هاي من ايمان بياوريد.
************************************************
اونايي كه هيچي نميدوننو 4تا فيلم شيطان پرستي ديدن تروخدا نظر ندن[="Red"](منظور شخص خاصي نيست)[/]

punisher;145529 نوشت:
ماسون ها از الان دارند برنا مه ريزي مي كنند

خرافات بیش نیست!

madanchi11;145541 نوشت:

اگه خرافاته چرا آرمه المپيك 2012 ميشه zion يعني صحيونيست؟چرا تا سال 2012 ساختمان شيطان سايه اش را كاملا بر روي خا نه خدا مي اندازد؟اين بازي تراوين كه مي كنير چرا شگفتي جهان به سطح 100 ميرسد و جاس خدا را ميگيرد؟[="Red"]شگفتي جهان؟![/]تو فيلم هري پاتر همه به دنبال آموزش چي هستند؟جادو يا شگفتي؟در زمان حضرت سليمان چي بود؟جادو.كتاب ها آموزش جادو كجاست زير تخت سليمان.الان چرا اسرائيل داره فلسطين رو ميگيره و قدس رو محاصره كرده چون دارن ساختمون يا كاخ سليمان رو ميسازن تا جاي دقيق او كتابارو پيدا كنند.
فكر ميكني اين قدسي كه نشون ميده واقعي هست؟نه.قدس اصلي دارا گنبدي سبز هستش.يعني شما داري به يه قدس دروغين دلميبندي تا اونا كارشونو بكنن.
بازم بگم؟آره خرافاته؟؟!!

[="SeaGreen"]يا زهرا[/]

پانیشر جان

این پول و سرمایه یهودیا هست که دین شون را بااین کارها زیاد کنند

madanchi11;145576 نوشت:

:Khandidan!:شما به اين ميگي دين؟
برو اول يكمي تحقيق كنن ببين اصلا برا چي دارن برا اومدن دجال اين كارو ميكنن بعد بيا بگو دين.
من دو ساله دارم تحقيق ميكنم در اين باره ولي همچين نظريه اي نشنيده بودم.:khaneh:

punisher;145577 نوشت:
من دو ساله دارم تحقيق ميكنم


سن شما چقدر دو سال تحقیق میکنی!

یک مستند دیدی اومدی نظر میدی داداش!

madanchi11;145585 نوشت:
سن شما چقدر دو سال تحقیق میکنی!

من 16 سالمه از 14 سالگي دارم تحقيق ميكنم
madanchi11;145585 نوشت:
یک مستند دیدی اومدی نظر میدی داداش!

همينشم شما نديد كه اومدي ميگي دين
شما فكر كن يه دونس
نمي دونم به خدا مردم ما چرا اينجورين.چرا چشم بسته راه ميرين؟اين همه دليل برات آوردم باز سر همون حرفتي؟
شديم مثله حضرت موسي(ع)
چند سال رو مردم كار ميكنه كه چيزي جز خدا رو نپرستن.90% مردم ميپذيرن بعده 1 سال برميگرده اونجا ميبينه همه دران گوساله ميپرستن
يه كم واقع بين باشيد.
شما كارت موسيقيه منم كارم راكه ميدوني چي ميگم

[="seagreen"]يا زهرا[/]

punisher;145591 نوشت:
من 16 سالمه از 14 سالگي دارم تحقيق ميكنم

چه پر کار!

punisher;145591 نوشت:
همينشم شما نديد كه اومدي ميگي دين

مستندی که بیخود است و منابع ندارد ارزش ندارد!

punisher;145591 نوشت:
شما فكر كن يه دونس


می دونم ماسون چیه! ختماً برج میلاد چشم جهان بین است ! مثلا همون فیلم ارباب حلقه ها!!

punisher;145591 نوشت:
چرا چشم بسته راه ميرين؟اين همه دليل برات آوردم باز سر همون حرفتي؟

چشم بسته نیست ! خرفات بذارید کنار!
ببین پس تو ایران همه چی ماسونی است ازجمله بانک صادرات ! منظورم لوگو است! یا همین برج میلاد!

punisher;145591 نوشت:
شديم مثله حضرت موسي(ع)


شما پیامبری؟

punisher;145591 نوشت:
چند سال رو مردم كار ميكنه كه چيزي جز خدا رو نپرستن.90% مردم ميپذيرن بعده 1 سال برميگرده اونجا ميبينه همه دران گوساله ميپرستن


من گوساله رو نمپرستم!!!با شما کاری ندارم!

punisher;145591 نوشت:
يه كم واقع بين باشيد.


خرافه ای نیستم

punisher;145591 نوشت:
شما كارت موسيقيه منم كارم راكه ميدوني چي ميگم

راک ، رپ فرقی نداره! فقط تو ایران بد جا افتاده که راک شیطان پرستی هست!

punisher;145591 نوشت:
يا زهرا

تقلید نکن !

یاعلی

madanchi11;145612 نوشت:
مستندی که بیخود است و منابع ندارد ارزش ندارد!

كي گفته منبع نداره؟مگه ديدي؟
madanchi11;145612 نوشت:
چشم بسته نیست ! خرفات بذارید کنار!

چرا چشم بستس.اين همه دليل ولي كو عقل برا فهميدن؟!:Gig:
madanchi11;145612 نوشت:
ببین پس تو ایران همه چی ماسونی است ازجمله بانک صادرات ! منظورم لوگو است! یا همین برج میلاد!

بعيد نيست.آرم شبكه 7آموزش.صليب بر روي برج آزادي و.................
madanchi11;145612 نوشت:
شما پیامبری؟

اصلا مطلبو تا آخر خوندي؟
madanchi11;145612 نوشت:
من گوساله رو نمپرستم!!!با شما کاری ندارم!

:khaneh:اون داستان بود تموم شد رفت:khaneh:
madanchi11;145612 نوشت:
خرافه ای نیستم

تا كلاس چندم سواد داري.ميگم واقع بين باش.:Moteajeb!:
madanchi11;145612 نوشت:
تقلید نکن !

فكر نميكنم شعر با زهرا تقليد باشه
از موضوع خارج نشو بگو تا جوابتو بدم تا اثبات بشه بت

[="SeaGreen"]يا زهرا[/]

من فقط در مورد آخرین گزینه نظر سنجی یک چیز می گویم
حامیان بیداری،خفته گان اسلامند!!!!
(همه دم از بیداری میزنند و خودشون سالهاست خوابند)
تا وقتی خودشون مشکل دارن چجوری میخواند از این بیداری حمایت کنند؟
خدا سایه آقا را از سر ما کم نکنه اگر ایشون نبودند معلوم نبود چه بلایی سر ما می یومد
اگر واقعا می خوایم حامی بیداری باشیم باید حامی سید علی باشیم...
حالا هرچی طوفان 2012 خطرناک باشه ما با ولایت سربلند تر از همیشه بیرون می یایم

سلام
اول اینکه ممنون از جناب quester
خیلی مطالبشون جالب بود.
من باتمام حرفهای ایشون موافقم...
البته نظرات زیاد بود ومنوفرصت ندارم راجع به تک تکشون نظر بدم.....
اما میدونم که سال 2012 یه اتفاقی میفته....یه اتفاقی که سالهاست دارن براش برنامه میچینن!
این نظر منه....
من شنیدم که زمانی که امام زمان ظهور میکنن مسجدالحرام رو خراب میکنن و دوباره میسازن...این یعنی اینکه حتی حرم امن هم دچار تغییر میشه...اونم تغییری که فقط ساخت دوباره چاره است!

خدمت برادر pnisher سلام عرض میکنم. داداش ازت تشکر می کنم که دو سال داری تحقیق می کنی. اما تحقیق کردن دیدن 50قسمت مستند the arrivalیا reappearance نیست این مستند خوبه اما خیلی مقدماتیه و البته خیلی رو مسائل ماورایی تاکید داره که بدرد استناد نمی خوره .
من 4 ساله که تو این کارم پا صحبت های خیلایا از جمله آقا رائفی پور و دکتر عباسی و امثال هم نشستم و اون مستند هایی که جناب عالی گفتی دیدم . خواهش می کنم از اون مستندات برداشت شخصی نکن. چون مسئله ای بسیار پیچیده هست که کار هرکی برداشت از اونا نیست. چنتا از نظراتتو هم دیدم. تا حدودی درسته اما اشکالات زیادی داره که آقای معدنچی رو اینطور عصبی کرده.این هرمو خوب نگاه کن و در باره هر طبقه خوب تحقیق کن. یادت باشه آقای معدنچی که مارو تو طبقه گوسفند ها گذاشتن. پس بعید نیست که این حرف ها رو بزنی.

راس هرم

در کمال بی شرمی چشم شیطان را در راس این هرم قرار داده اند و همان گونه که می دانید (با این که ما توقیت نمی کنیم) این چشم به شدت به چشم دجال آخرالزمان شباهت دارد .

شاه جهان

تصویر یک شاه در بالای هرم قرار دارد. یعنی یک نفر پادشاه کل جهان است بی آنکه شما بدانید. البته پژوهش گران غربی بیان کرده اند که احتمالا این شاه جهان همان ملکه انگلیس (ملکه الیزابت) است.شاید به همین دلیل کشور انگلیس سلطنتی نگه داشته شده است.برای اطلاع شما مسئولان شبکه های BBC را ملکه الیزابت به شخصه تعیین می کند.
در فیلم ۲۰۱۲ که پایان دنیا را به تصویر کشیده است اولین کسی که وارد کشتی نجات بخش می شود ملکه انگلیس همراه ۲ سگ خود است. (در فیلم ۲۰۱۲ کشتی نجات بخش با کشتی نجات بخش حضرت نوح (ع) مقایسه می شود. کشتی نوح دینداران را نجات داد ولی کشتی آمریکایی ها ثروتمندان را نجات می دهد.)

شورای ۱۳ تاج دار

در این طبقه ۱۳ خانواده سلطنتی کل دنیا را اداره می کنند. از جمله این خاندان ، خاندان سلطنتی بریتانیا ، خاندان سلطنتی اسپانیا ، خاندان سلطنتی مالت (که در جزیره مالت ساکن اند) و غیره می باشند.

انجمن ۳۰۰ خاندان

در این طبقه ۳۰۰ خاندان ثروتمند یهودی معرفی می شوند که زیر نظر ۱۳ خاندان تاجدار دنیا را اداره می کنند.این ۳۰۰ خاندان به قدری ثروتمنداند که ثروتشان در مخیله من و شما نمی گنجد. طبیعتا منظور از خاندان ثروتمند خاندانی چون Bill Gates نیست. این ۳۰۰ خاندان یهودیان هستند که نامشان کمتر به گوشمان خورده یا اصلا به گوشمان نخورده است. خاندان روچیلد ، خاندان راک فِلِر ، خاندان مِندِز ، خاندان آبنادانا ، خاندان بِنونیزد از آن دسته اند.
نکته : گفته شده است که دجال خود را امام زمان معرفی خواهد کرد. یاران امام زمان ۳۱۳ نفراند.
۱۳ تاجدار + ۳۰۰ خاندان = ۳۱۳

اگر دقت کرده باشید در هرم رنگ فونت این دو طبقه با بقیه طبقه ها متفاوت است که این دو طبقه را ازبقیه جدا و بر اهمیت آن می افزاید
خاندان های قدرتمند تابع

خاندان های قدرتمند تابع
این خاندان تعدادشان می تواند متغیر باشد. باز ویژگی اینها ثروتمندی و اغلب یهودی بودن است. شاید خاندان Bill Gates در این طبقه بتواند قرار گیرد.


اتاقهای فکر

اکنون که این خاندان ثروتمند جمع شده اند تا بر دنیا حکومت کنند طبیعتا ثروتمندی آنها دلیل بر متفکر بودنشان نیست. پس باید اتاقهای فکری ترتیب داد و از بزرگترین متفکران دنیا در آنها استفاده کرد تا بتوانند هرچه بهتر در راستای اهداف صهیونیسم در ضمینه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و ... به اداره دنیا بپردازند. کل تشکیلات و لژهای فراماسونری که اینهمه در مورد آن بحث شد در این طبقه قرار می گیرد. از اعضای این گروه که در تصویر به آنها اشاره شده میتوان به گروه بیلدربرگ ، کلوپ رم و ... اشاره کرد.

سلطه بر دارایی های جهان

تمام بانک های جهانی بلا استثنا توسط یهود اداره میشود. یعنی اگر پول خود را در بانکهای جهانی قرار دهیم یعنی در اختیار یهود قرار داده ایم تا با آن به تجارت بپردازد. Pay Pal ها از این دسته اند. بنیان گذار ربای شبکه ای همین یهودیان هستند. در تاریخ درج شده که گاهی اوقات در اروپا تا ۴۳ درصد از مردم ربا می گرفتند. خون مردم را در شیشه کرده بودند.

سلطه بر منابع جهان

یهود قصد دارد بر تمام منابع جهان تسلط بیابد به همین دلیل به برخی کشور ها حمله می کند تا به هر قیمتی بر آنها مسلط شود. به آمار زیر توجه کنید ...

تخمین ذخایر نفت برخی کشور های جهان:

آمریکا و نروژ ۱۰ سال
کانادا ۸ سال
ایران ۵۳ سال
عربستان ۵۵ سال
امارات ۷۵ سال
کویت ۱۱۶ سال
عراق ۵۲۶ سال
به همین دلیل هر کجا که منبع غنی باشد یهود آنجاست. برای همین یهود از کل اروپا لهستان را انتخاب می کند. چون لهستان منابع غنی پتاس داشت و انبار غله اروپا بود. همان طور که می دانید پتاس ماده اولیه تولید مواد منفجره چون باروت است. یهودیان در اروپا جنگ راه می انداختند و به کشورهای اروپایی باروت و غذا می فروخت و با جنگ راه انداختن میان اروپاییان خود به کناری می نشست و پول میشمارید.
در قرآن آمده است که : "لتجدن اشد الناس عداوتا للذین آمنوا الیهود واللذین اشرکوا"

سلطه بر جمعیت جهان

برای سلطه بر جمعیت جهان راهکار چیست ؟
روش کار : از بین بردن تولید نسل ، کاهش ازدواج ، افزایش طلاق ، افزایش بی بند و باری جنسی ، افزایش بیماری های واگیردار و ..
مگر چندین سال پیش خوک وجود نداشت. چرا آنفولانزای خوکی چندین سال پیش نبود؟ در سایت موسسه ای در واشنگتن به نام Centers for Disease Control یا CDC اعتراف عجیبی نوشته شد. در این سایت بیان شد که وظیفه این موسسه ساخت ویروس های واگیر دار به اشکال مختلف از جمله خوکی و مرغی و غیره است.این موسسه هم اکنون روی ویروس هایی کار می کند تحت عنوان biological terrorism که بطور مثال این ویروس ژن عرب را از غیر عرب تشخیص دهد و فقط عرب را آلوده کرده و بکشد و بر افراد دیگر تاثیر نگذارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع ویروس و این موسسه روی نام هرکدان کلیک کنید.
جمعیتی در ایران با مذهب تشیع در هشت سال دفاع مقدس به قدری این یهودیان را انگشت به دهان نگه داشت که این گروه بیلدربرگ در اتاق های فکر خود جلساتی ترتیب دادند و طی آن اعلام کردند که باید به سرعت رشد جمعیت در میان ایرانیان و بخصوص شیعیان متوقف شود بلکه معکوس شود.
و این برنامه عملی شد. نتیجه آن چه شد ؟ من و شما نوشتیم "فرزند کمتر ، زندگی بهتر".قبول دارم که رشد جمعیت نیاز به تامین اقتصادی و رفاهی و امثالهم دارد. ولی این آمار باید مدنظرمان باشد که : ایران در بین ۷۰ کشور جهان با ۱.۸ درصد رشد جمعیت رتبه اول کنترل جمعیت را داراست. و جالب تر اینکه اسرائیل در این آمار با ۸ درصد رشد جمعیت رتبه ۷۰ را داراست. وهابیان طبق حکم مفتی های خود باید ۴ زن داشته باشند و تا می توانند فرزند به دنیا بیاورند. رشد جمعیت وهابیت در ایران هم اکنون ۸ درصد است.با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که تا چند سال دیگر جمعیت وهابیت در ایران در حد چشمگیری افزایش خواهد یافت.
اما چه باید کرد ؟ امام صادق در روایتی فرموده است " هرکه در برخی امور از ترس مسائل اقتصادی تن به این کار ندهد براستی به خداوند سوءظن دارد . یکی از این امور ازدواج است"

سربازان پیاده نظام

به این قسمت با دقت کنید. یهودیان در پروتکل های ۲۴ گانه خود گفته اند که باید همه ادیان را از بین ببریم جز دین خودمان. آنقدر باید ادیان را تکه تکه کنیم که نتوانند با یک فرمان وحدت بدست آورند. (سیاست پلورالیزم) اختلاف روز عید فطر از نتایج این پروتکل ها می توان باشد. وظیفه ولایت فقیه در مملکت اسلامی همین است. اتحاد ادیان ! پس باید برنامه ای ریخت و پی ولایت فقیه را زد. باید جوانان جاهل را به خیابان ها ریخت و شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" را به زبانشان انداخت. مثالهای تاریخی بسیاری در مورد فصل الخطاب بودن کلام ولایت فقیه وجود دارد که به عده ای از آنان اشاره می کنم.
۱- وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید امام خمینی (ره) حکم اعتصاب را صادر کرد. ممانعت کارمندان شرکت نفت از کار کردن در این شرکت ها کمر دولت شاه را شکست. بختیار تصمیم گرفت از اسرائیل کارگر وارد کند. امام مجدد وارد صحنه شد و حکمی داد :"خون هر خارجی که قصد کار در ایران را دارد مباح است" به دنبال این حکم یک صهیونیسم جرات ورود به ایران را نیافت.
۲- یکی از مهم‌ترین حوادثی که در ایام زعامت میرزای بزرگ شیرازی رخ داد، قضیه تحریم تنباکو بود. حکم تاریخی او در معاهده انحصار تنباکو در زمان ناصرالدین شاه -که با درخواست سید جمال الدین اسدآبادی و در پی نامه ایشان اتفاق افتاد- چنان مردم را به صحنه کشاند که شاه قاجار، مجبور به فسخ قرارداد تنباکو گردید. با صدور این حکم، مردم مبارزه سیاسی علیه قرارداد استعماری مذکور را یک وظیفۀ شرعی دانسته و به مخالفت شدید پرداختند. به‌طوری که ناصرالدین شاه مجبور شد با پرداخت غرامت، این قرارداد ننگین را فسخ کند.
این بخش به چهار قسمت مذهب ، دولت ، آموزش ، و رسانه است. از این چهار قسمت بخش رسانه به دلیل اهمیت بیشتر توضیح داده می شود.
Farsi۱ (فارسی وان) : شبکه فارسی وان اهداف مرموزی در پیش رو دارد.اغلب فیلم و سریالهای پخش شده و درحال پخش از این شبکه مملو از روابط جنسی خانوادگی و خیانت و از این قبیل مسائل تخریب کننده بنیان خانواده است. رئیس این شبکه رابرت مرداک یهودی که رئیس سیستم های رسانه ای بزرگتری چون FOX است که این سیستم خود مشتمل بر زیر مجموعه هایی از جمله Fox News است. درباره رابرت مرداک به بیان همین مطلب بسنده می کنیم. این فرد ۵۰ روز قبل از حادثه عظیم ۱۱ سپتامبر با بهای حدود ۱۰۰ میلیون دلار اغلب دفاتر این دو ساختمان را اجاره کرد و سپس در اختیار شرکت های مختلف حاضر در برجهای تجارت جهانی قرار داد. پس از حادثه ۱۱ سپتامبر و تخریب کامل این برج ها بیمه به عنوان خسارت ۷ میلیار دلار به این مرد یهودی پرداخت کرد.

و اما جایگاه ما در این هرم قدرت : بردگان همیشه بدهکار

در پایین ترین نقطه حرم با کمال وقاهت تصویر گوسفندانی را درج کرده و روی آن عبارت DEBT SLAVES را نهاده است و با فلش اشاره کرده که :" You Are Here "
در روی قاعده هرم در همین قسمت این عبارات درج شده است.
Birth (تولد) - School (مدرسه) - Labour (نیروی کار) - Taxes (پرداخت مالیات)
Debis (بدهکاری) - Retirment Cycle (چرخه بازنشستگی)
به دنیا می آییم. تحصیل می کنیم. تبدیل به نیروی کار می شویم. درآمد خود را به پرداخت مالیات صرف می کنیم. سپس بخش اصلی چرخه رخ می دهد. بدهکاری ! وقتی بدهکار باشیم همواره به دنبال جبرانیم و در نتیجه از اتفاقات اطراف خود غافلیم. برای مثال آیا خبر دارید که چند سال پیش تانکهای آمریکایی در بین الحرمین رژه رفته اند؟سپس چرخه بازنشستگی و مرگ.
پس جایگاه بندگی چه شد. خداوند در قرآن فرمود :"ما خَلَقتُ الجِنَّ و الاِنس الا لِیَعبدون"
شیطان که رانده شد به جز یک خطا نکرد
خود را به سجده آدم رضا نکرد
شیطان هزار بار به از بی نماز
او سجده بر آدم و این بر خدا نکرد
اما برای خروج از زیر این هرم و شکستن آن چه باید کرد ؟
دوستان به محض اینکه تصمیم بگیریم که از این هرم خارج شویم خداوند کمکمان خواهد کرد و امام زمان خویش را خواهد فرستاد. شرط ظهور خواست عموم است.
منبع:فراماسونری

punisher;145573 نوشت:
اگه فكر ميكني اين قدسي كه نشون ميده واقعي هست؟نه.قدس اصلي دارا گنبدي سبز هستش.يعني شما داري به يه قدس دروغين دلميبندي تا اونا كارشونو بكنن.
بازم بگم؟آره خرافاته؟؟!!

يا زهرا


سلام برادر اون قدس نیست درسته. ولی قبه الصخره هستش که از مساجد مقدسه و روایته که شیطان در این مکانتوسط امان زمان گردن زده می شه.
ببخشیدا ولی از لحن مناسبی استفاده نکردی

madanchi11;145576 نوشت:
پانیشر جان

این پول و سرمایه یهودیا هست که دین شون را بااین کارها زیاد کنند


لازم به ذکره که یهود نمی خواد دینشو " زیاد" کنه(البته فکر کنم منظورت "ترویج" بود.) چون دین یهود یک دین موروصیه و فقط یک نژاده نه یک دین.
اونا می خوان زمینه ظهور دجال رو فراهم کنن تا به مالکیت جهان برسن و به گفته خودشون دو سوم جمعیت جهان رو نابود کنن

hush dragon;157226 نوشت:
یک فرمان وحدت بدست آورند. (سیاست پلورالیزم)

با عرض سلام و سپاس بابت مطالبی که نقل فرمودید
فقط یک موضوع مبهم در کلام نویسنده این مقاله وجود دارد
این سیاست پلورالیسم که در پروتوکل یهود ذکر کرده چیست ؟

ما با پلورالیسم دینی با عنوان دیدگاهی که کثرت را در تضاد با وحدت نمیداند و معتقد است وحدت بین ادیان ممکن است و در باب اتحاد ادیان در بعض طیفها دیدگاهی کاملا مخالف با انحصار و طبیعت گرائی ای است که معتقد به جدائی ادیان است تا حدودی آشنائیم ولی پلورالیسم سیاسی واژه نوئی است که توصیف کننده انشقاق و پراکندگی اعتقادات در ادیان است.

یاحق

bina88;159605 نوشت:
با عرض سلام و سپاس بابت مطالبی که نقل فرمودید
فقط یک موضوع مبهم در کلام نویسنده این مقاله وجود دارد
این سیاست پلورالیسم که در پروتوکل یهود ذکر کرده چیست ؟

ما با پلورالیسم دینی با عنوان دیدگاهی که کثرت را در تضاد با وحدت نمیداند و معتقد است وحدت بین ادیان ممکن است و در باب اتحاد ادیان در بعض طیفها دیدگاهی کاملا مخالف با انحصار و طبیعت گرائی ای است که معتقد به جدائی ادیان است تا حدودی آشنائیم ولی پلورالیسم سیاسی واژه نوئی است که توصیف کننده انشقاق و پراکندگی اعتقادات در ادیان است.

یاحق


با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.
سیاست پلورالیسم به زبان ساده یعنی ایجاد اختلاف در بین مذاهب مختلف یک دین و یا ایجاد مذهبی جدید که دین را از اهداف خود دور کند.
به طور مثال ترویج اختلاف بین شیعه و سنی یا ایجاد فرقه وهابیت و بهائیت از اقدامات فراماسون ها در راستای همیت سیاست است.
امیدوارم منظورم رو خوب رسونده باشم
در پناه حق

باعرض سلام خدمت دوستان عزیز
درسال1990میلادی زمانی که پدرجورج بوش(یکی ازاستادان اعظم ماسونی)طرح بزرگ
نظم نوین جهانی راارائه کرددرست11سال بعدیعنی سال2001حادثه ی ساختگی 11سپتامبراتفاق افتاد(خودمی دانیدکه 11عددمقدس فراماسونری هامی باشد)همان حادثه ای که یک هواپیمای قدیمی ازسدنیروهای امنیتی پیشرفته ی آمریکا عبورکردودریکی ازمهمترین وسیاسی ترین وامن ترین ایالات آمریکا به برج بزرگ تجارت جهانی کوبیدوآن راویران کردکه آمریکا به بهانه ی آن به خاورمیانه یورش کردوبه چندکشورحمله کردطوری که هنوزهم درآن کشورهاجاخشک کرده است وباتاکتیک های بسیاراستراتژیکی موقعیت خودرادرخاورمیانه تثبیت کردبه بهانه ی آن حادثه ی ساختگی اطراف دشمنش ایران رابه محاصره ی نیروهای خودودیوارهای موشکی اش درآوردوجالب اینجاست که 11سال بعدازآن حادثه همان سال2012میلادی است که می گوییدکه آن دفعه طبق شواهدوبه نظرمن به ایران حمله خواهدکرد
2012(حمله به ایران)=11+2001(محاصره ی ایران)=11+1990(ارائه ی طرح نظم نوین جهانی)

واین است نقشه ی بزرگ غرب
آرزوی بزرگ ومشترک آمریکاواسرائیل وبرخی کشورهای اروپایی ایجادخاورمیانه ی جدیدمی باشدیعنی تجزیه ی کشورهای آسیای غربی برای تضعیف اتحادمردم وگوشه نشین کردن ومحاصره ی همه ی شیعیان دریک کشوربسیارکوچک احتمالاً درکوفه یابصره وایجادقلمرومادری نیل تافرات برای یهودیان وحکومت فراماسونری برتمام عالم باجایگزین کردن ساختمان ساخته شده ی معبدسلیمان به جای مسجدالاقصی می باشدهمان طورکه خودتان می دانیدآنهابه بهانه ی کشفیات تخت سلیمان زیرمسجدالاقصی راکنده اندوکل مسجدروی 2یا3ستون ایستاده است وفقط کافی است یک زلزله ی کوچک (شایدباهمان زلزله های ساختگی)کل مسجدفروبریزدومعبدسلیمان که ساختش هم به پایان رسیده است وجنسش هم ازموادسبک می باشدرابه جای آن بگذارندوبرای انجام این آرزوها برای آنهاموانعی همچون ایران وحزب الله ومردم برخی ازکشورهای مسلمان وجودداردکه می خواهندآنهاراازروزگارمحوکنندوبقیه کشورهای عربی هم که یادولتهایشان طرف خودشان است ویامردم ودولتشان درحال وهوای خودشان هستندیعنی مشغول قیام ها وانقلاب هایشان هستندوسال 2012بهترین موقعیت برای انجام این اهدافشان می باشد
این راهم بگویم که قبل ازسال 2000میلادی آنهابسیارتبلیغ نابودی دنیابرای سال2001میکردندمثلاً همان زنی که باشواهدبسیارقوی وساختگی ادعامی کردکه بافضایی هارابطه داردوواقعاً هم اکثرپیشگویی هایش هم درست ازآب درمی آمدو همیشه می گفت سال2001میلادی سال رستاخیزونابودی بشریت است وهمان قدرکه مردم حال ازسال 2012 می ترسندآن زمان هم مردم بسیارازسال 2001می ترسیدندووقتی سال 2001 آمدوبه برخی کشورهای خاورمیانه حمله شدهمه ی مردم دنیانفسی راحت کشیدندکه امسال اتفاقی برای مانیافتادولی فقط دوکشورنابودشدندآن هم عیبی نداردچیزی نیست
وهمین بحث برای سال 2012 می باشدالبته بسیارجدّی تروقاطعانه تر
به عقیده ی من تمام حوادث واتفاقات بشریت بسیارقبل ترطرح ریزی ونقشه کشی شده است ونابودی ایران ازآخرین برنامه های آنان است
ای منتظران شایدهمان سفیانی لعین وترسناک ولشگرعظیمش درراه است

hush dragon;159574 نوشت:
لازم به ذکره که یهود نمی خواد دینشو " زیاد" کنه(البته فکر کنم منظورت "ترویج" بود.) چون دین یهود یک دین موروصیه و فقط یک نژاده نه یک دین. اونا می خوان زمینه ظهور دجال رو فراهم کنن تا به مالکیت جهان برسن و به گفته خودشون دو سوم جمعیت جهان رو نابود کنن


عزيزم اينا رو كي ميگه!

همه دست خداست عزيزم



به هرحال من خوشم نمياد اين بحث بكونم چند سال ديگه خودتون متوجه ميشويد.

باتشكر

morteza313;160913 نوشت:

درسال1990میلادی زمانی که پدرجورج بوش(یکی ازاستادان اعظم ماسونی)طرح بزرگ
نظم نوین جهانی راارائه کرددرست11سال بعدیعنی سال2001حادثه ی ساختگی 11سپتامبراتفاق افتاد(خودمی دانیدکه 11عددمقدس فراماسونری هامی باشد)همان حادثه ای که یک هواپیمای قدیمی ازسدنیروهای امنیتی پیشرفته ی آمریکا عبورکردودریکی ازمهمترین وسیاسی ترین وامن ترین ایالات آمریکا به برج بزرگ تجارت جهانی کوبیدوآن راویران کردکه آمریکا به بهانه ی آن به خاورمیانه یورش کردوبه چندکشورحمله کردطوری که هنوزهم درآن کشورهاجاخشک کرده است وباتاکتیک های بسیاراستراتژیکی موقعیت خودرادرخاورمیانه تثبیت کردبه بهانه ی آن حادثه ی ساختگی اطراف دشمنش ایران رابه محاصره ی نیروهای خودودیوارهای موشکی اش درآوردوجالب اینجاست که 11سال بعدازآن حادثه همان سال2012میلادی است که می گوییدکه آن دفعه طبق شواهدوبه نظرمن به ایران حمله خواهدکرد
2012(حمله به ایران)=11+2001(محاصره ی ایران)=11+1990(ارائه ی طرح نظم نوین جهانی)

خوب حوادث کنار هم چیده شده ولی برادر با حوادث اخیر در دولت های غربی آنها باید دیوانه باشند که به ایران حمله کنند.
وزیر جنگ اسرائیل گفت: اولین روز حمله به ایران آخرین روز اسرائیل است.
و وزیر اقتصاد آمریکا هم گفت: جنگ با ایران یعنی فلج شدن کامل اقتصاد آمریکا.
این حرف ها نشان می دهد که آنها فکر حله را در سر می پروراندند. برای اثبات این حرف به سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری دقت کنید که ایشان هم به این نکته اشاره فرمودند: هر تجاوزی را با مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ خواهیم داد.
اما مطمعن باشید که اگر چنین اتفاقی بیفتد پیروزی حتمی به لطف خدا و یاری امام زمان با نیرو های خداست که این امر همت ما را طلب می کند.
morteza313;160913 نوشت:

ای منتظران شایدهمان سفیانی لعین وترسناک ولشگرعظیمش درراه است


ان شاءالله
چون این امر از علایم ظهوره. که تو روایات اومده این لعین سر از بدن سید یمانی جدا می کنه و در عراق با لشکر سید خراسانی رو به رو میشه و همه اعضای گروه او نابود میشوند(در برخی روایات آمده که 9 ماه قبل از ظهور است. )
بعد سید خراسانی با لشکری انبوه به مکه میرود و فرماندهی لشکر را به آقا می دهد و لشکر اسلام با تمام قوا به دشت اورشلیم برای آزاد سازی قدس لشکر کشی می کنند که با سپاه دجال مواجه می شوند....( جنگ آرماگدون یا جنگ آخر الزمان) و پس از پیروزی سپاه اسلام ، مولا سر شیطان را در مسجد قبه الصخره از بدن جدا می کند و دولت جهانی خود را اعلام می کند.
امیدواریم که این حوادث مقدمه ظهور باشد.

البته من زمان ظهور را به قطع مشخص نکردم . فقط حوادث را تطبیق دادم تا تلنگری برای ما باشد که قافله سالار منتظر ماست.. از قافله عقب نمانیم

به مید ظهور مولامون که صد البته نزدیک است

madanchi11;160981 نوشت:

عزيزم اينا رو كي ميگه!

همه دست خداست عزيزم

به هرحال من خوشم نمياد اين بحث بكونم چند سال ديگه خودتون متوجه ميشويد.

باتشكر


داداش این موضوع مهمترین بحث در زمینه مهدویت در عصر حاضره. البته اگه دوست نداری چیزی از دشمنت بدونی هیچ اجباری نیست ولی بدون اگه دشمنتو نشناسی از پشت خنجر می خوری.
در ضمن بد نیست آأم در هر زمینه ای که باهاش برخورد می کنه یه سری اطلاعات داشته باشه که در شرایط اضطرار ازش استفاده کنه.
به هر حال هیچ اجباری نیست.... در پناه حق

نقل قول:
خوب حوادث کنار هم چیده شده ولی برادر با حوادث اخیر در دولت های غربی آنها باید دیوانه باشند که به ایران حمله کنند.
وزیر جنگ اسرائیل گفت: اولین روز حمله به ایران آخرین روز اسرائیل است.
و وزیر اقتصاد آمریکا هم گفت: جنگ با ایران یعنی فلج شدن کامل اقتصاد آمریکا.

من که به طورقاطعانه نمی گویم آمریکاواسرائیل درسال 2012به ایران حمله خواهندکردمن فقط می گویم نقشه ی بزرگ آنهابرای حمله به ایران ازچندین دهه ی پیش برنامه ریزی شده است وشایدآن زمان آنهانمی دانستندکه قراراست این اتفاقات بزرگ سیاسی واقتصادی برایشان اتفاق بیافتدتامانع اهدافشان شود
دوم اینکه این افکارعامیانه ای که درفکرداریدراازذهن خودبیرون کنیداینکه آمریکا واسرائیل قدرت جنگ باماراندارند واینکه آنهاهیچ غلطی نمی توانندبکنندلازم است بگویم آنهاغلطهایشان راخیلی وقت که به مااعمال کردندحالااسمشوهرچی که می خواهیدبگذاریدجنگ نرم یاجنگ روانی یاتبلیغات گسترده ی جهانی یاهرچیزدیگری
حرف من این است که اگه خسارات وکارهای دشمن نبودالان هیچ کس درهیچ جای دنیانمی توانست ازدولت یاملت ایران مابدی بگویدنه اینکه داخل کشورخودمان هم دولت یاملت راهم به تمسخرگیرندآن هم نه جمعیت اندک
آن قدرازاین فکرهادرمابوداینکه دشمن هیچ غلطی نمی تواندبکندکه دشمن آمدبه کشورمان زدوخوردونابودکردوآرزوی اکثریت جوانان راهم رسیدن به سرزمین خودشان کردوبانهایت تلاشش ملت ودولت راازهم جداکردالبته دربعضی جاهاناکام مانداگربازهم بخواهیدبه این افکارتان ادامه دهیددشمن درصددعقب نشینی وگوشه نشینی مادرخواهدآمدپس مابایدباعزم واراده ای قوی ترکاربکنیم ونهایت تلاشمان رابکنیم تاشعارهایمان راعملی کنیم
من خودمی دانم که خداوندعالمیان تاآخرین لحظه به هرنحوی ازشیعیان علی علیه السلام وسرزمینشان محافظت خواهدکرد
می دانم که مولای عصروزمان مهدی علیه السلام ازکشورشیعه نشین ایران محافظت خواهدکردولی این سخنان ومحافظت هاموقعی به کمال واقعی می رسدکه تمام اهل این سرزمین بااخلاص تمام خداوحجتش رابخوانندنه اینکه یکی یکی سنت هاعوض شودومردم روبگردانندوخودتان هم می دانیدکه دردولت وملتمان کم آدم بدی نیست وبه خاطرهمین است که به گفته ی امام مهدی علیه السلام ایران می شکندخم می شود فتنه هاوبدعت هاهست جنگ وخون ریزی هست ولی نابودنمی شودوماآن راحفظ می کنیم
یعنی فقط درآخرین لحظه محافظت می شود آن هم به خاطرحرمت شیعه بودن ومنتظرمنجی بودن است

سلام و متشکرم از مطالب خوبی که ارائه شد

و متاسفم که این تاپیک های خوب از استقبال کمی برخوردارن .

به نظر من در سال 2012 اتفاقات خاصی میفته ولی همش به دست بشره و هیچ موجود ماورایی توش نقشی نداره .
ولی همونایی که برای این اتفاقات برنامه ریزی کردن تمام سعیشون بر اینه که این اتفاقات رو ماورایی جلوه بدن .
باتوجه به اینکه جادو و سحر و رمالی و ... تو این دوره زمونه از اهمیت ویژه ای بین مردم برخورداره ، این امر دستاویزی شده برای رسیدن اونا به اهدافشون .

با اکثر حرفهای hosh dragon موافقم و معتقدم که این ما هستیم که باید کاری کنیم تا در قاعده ی هرم نباشیم .
ما باید کاری کنیم که این هرم رو با همه ی اختلافاتش از بین ببریم .

بچه شیعه به این میگن .
چرا جوونهای ما نسبت به این مسائل بیتفاوتن ؟ این واقعا تاسف بر انگیزه .ما جهان رو نتونیم عوض کنیم (که میتونیم ) لا اقل از شهر یا کشور خودمون که میتونیم شروع کنیم .


یه نکته هم در مورد نظر سنجی بگم و اون اینکه سوالات نظر سنجی درست نیستن . یا باید علامت سوال اخر برداشته بشه یا جمله ها اصلاح بشه .:Gol:

morteza313;161007 نوشت:
من که به طورقاطعانه نمی گویم آمریکاواسرائیل درسال 2012به ایران حمله خواهندکردمن فقط می گویم نقشه ی بزرگ آنهابرای حمله به ایران ازچندین دهه ی پیش برنامه ریزی شده است وشایدآن زمان آنهانمی دانستندکه قراراست این اتفاقات بزرگ سیاسی واقتصادی برایشان اتفاق بیافتدتامانع اهدافشان شود

مسلما شما درست می گویید. نقشه حمله به ایران از سه دهه پیش طراحی شده و یک بار هم به ما تحمیل شده و با شکست مواجه شده.

morteza313;161007 نوشت:
دوم اینکه این افکارعامیانه ای که درفکرداریدراازذهن خودبیرون کنیداینکه آمریکا واسرائیل قدرت جنگ باماراندارند واینکه آنهاهیچ غلطی نمی توانندبکنند

از این حرفتون خیلی خوشم نیومد. باید بگم که اسرائیل نتوانست جلوی جند جوان حزب الله لبنان دوام بیاورد این که ایران با آن همه اقتدار است پس دور اسرائیل را خط بکشید لطفا. آمریکا هم که باید بگم تو عراق کم مصیبت ندید. باید گوش خودشو بکشه و دیگه به مسلمونا دست درازی نکنه. در ضمن آمریکا و 32 کشور هم پیمانش قبلا با تمام قوا به ما حمله کردن و جلوی نیرو های نا هماهنگ ما کم آوردن. فکر نمی کنم بتونه جلوی این ارتش و سپاه بایسته( البته بسیجی ها هم کم از ارتش و سپاه ندارن)
حالا من می خوام سوال بکنم که این شواهد که همش رو می دونین حرف عامیانه است.و این که حرف امام خمینی(ره) بزرگ مرد تاریخ جهان که فرمودند :آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند عامیانه است. بهتره شما تفکر خودتونو عوض کنین. چون هنوز نفهمیدین که دنیا چه خبره.

morteza313;161007 نوشت:
لازم است بگویم آنهاغلطهایشان راخیلی وقت که به مااعمال کردندحالااسمشوهرچی که می خواهیدبگذاریدجنگ نرم یاجنگ روانی یاتبلیغات گسترده ی جهانی یاهرچیزدیگری

خوب درسته اما ثمرش چی بود. غیر این که ما داریم روز به روز به قله نزدیکتر میشیم و اونا دارن از عرش به فرش میان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتره دور و برتونو خوب نگاه کنین و ببینین که تو جهان کی داره حرف اول رو می زنه. اگه شما از اروپا و آمریکا دولت هاشونو می بینین. باید بگم که من از اونا 99% شونو می بینم که همه مخالف دولت ها هستن و کسی با ما مشکل نداره. اون دولت هایی که جلوی ما ایستاده بودن داریم می بینیم که یکی یکی دارم فاتحه قدرتو می خونن.( یونان . فرانسه . آمریکا . ایتالیا . آلمان . کم کم هم زمزمه هایی ز پرتغال)به راستی که هر که با آل علی در افتاد ور افتاد.

morteza313;161007 نوشت:
حرف من این است که اگه خسارات وکارهای دشمن نبودالان هیچ کس درهیچ جای دنیانمی توانست ازدولت یاملت ایران مابدی بگویدنه اینکه داخل کشورخودمان هم دولت یاملت راهم به تمسخرگیرندآن هم نه جمعیت اندک
آن قدرازاین فکرهادرمابوداینکه دشمن هیچ غلطی نمی تواندبکندکه دشمن آمدبه کشورمان زدوخوردونابودکردوآرزوی اکثریت جوانان راهم رسیدن به سرزمین خودشان کردوبانهایت تلاشش ملت ودولت راازهم جداکردالبته دربعضی جاهاناکام مانداگربازهم بخواهیدبه این افکارتان ادامه دهیددشمن درصددعقب نشینی وگوشه نشینی مادرخواهدآمدپس مابایدباعزم واراده ای قوی ترکاربکنیم ونهایت تلاشمان رابکنیم تاشعارهایمان راعملی کنیم

"اینکه داخل کشورخودمان هم دولت یاملت راهم به تمسخرگیرندآن هم نه جمعیت اندک
آن قدرازاین فکرهادرمابوداینکه دشمن هیچ غلطی نمی تواندبکندکه دشمن آمدبه کشورمان زدوخوردونابودکردوآرزوی اکثریت جوانان راهم رسیدن به سرزمین خودشان کردوبانهایت تلاشش ملت ودولت راازهم جداکرد":Gig::Moteajeb!::Gig::Moteajeb!::Gig:می بخشیدا منظورتون به کجاه.؟؟؟؟
منظورتون از جدایی مردم از دولت 9دی 88 هستش یا 22 بهمن هرسال یا سفر های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان ها مختلف؟؟؟؟؟؟؟:Gig::Moteajeb!:
لطفا منظورتونو واضح تر بگین.......

در ضمن این که آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه نه این که ما بشینیم خونه و ... نه برادر من. این وظیفه ما رو سنگین تر می کنه. آ»ریکا در صورت همت ما نمی تونه هیچ غلطی بکنه. قرار نیست ما خونه بشینیم و همه کار ها خودش درست بشه.
رهبر معظم انقلاب هم تو یکی از فرمایشاتشون فرمودن که اگر ما وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم قطعا پیروزی با ماست.

morteza313;161007 نوشت:
من خودمی دانم که خداوندعالمیان تاآخرین لحظه به هرنحوی ازشیعیان علی علیه السلام وسرزمینشان محافظت خواهدکرد
می دانم که مولای عصروزمان مهدی علیه السلام ازکشورشیعه نشین ایران محافظت خواهدکردولی این سخنان ومحافظت هاموقعی به کمال واقعی می رسدکه تمام اهل این سرزمین بااخلاص تمام خداوحجتش رابخوانندنه اینکه یکی یکی سنت هاعوض شودومردم روبگردانندوخودتان هم می دانیدکه دردولت وملتمان کم آدم بدی نیست وبه خاطرهمین است که به گفته ی امام مهدی علیه السلام ایران می شکندخم می شود فتنه هاوبدعت هاهست جنگ وخون ریزی هست ولی نابودنمی شودوماآن راحفظ می کنیم
یعنی فقط درآخرین لحظه محافظت می شود آن هم به خاطرحرمت شیعه بودن ومنتظرمنجی بودن است

یادمون باشه که این حرف رو بد تفسیر نکنیم. این حرف وقتی محقق می شه که ما وظایفمون رو به خوبی انجام بدیم.
خدا و قرآن آورده که اگه کارهامونو خوب انجام ندیم و از هدف منحرف بشیم ما رو نابود می کنه و قوم جدیدی رو جایگزین ما می کنه.
پس این حرف هیچ وظیفه ای رو از دوش ما نمی گیره.
ببخشید سرتونو در آوردم
در پناه حق:hamdel:

نقل قول:

منظورتون از جدایی مردم از دولت 9دی 88 هستش یا 22 بهمن هرسال یا سفر های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان ها مختلف؟؟؟؟؟؟؟:Gig::Moteajeb!:
لطفا منظورتونو واضح تر بگین.......

باعرض سلام درموردسؤال شماhush dragon
من قبلاً هامثل شمافکرمی کردم ومی گفتم ماتنهاکشورمستقلی هستیم که ملت ودولتمان بیشترنزدیک وشبیه به هم است وبه خاطرهمون هیچ کسی نمی تواندبه مانفوذکند
ولی ازآنجایی که من زیادتواجتماع وبین مردم هستم وحرف همه رامی شنوم اکثریت مردم زیادبادولت دل خوشی ندارندبااینکه دولت جزءبه آسایش ورفاه آنهاکاری نداشته ولی همچین ازدولت کینه دارندکه انگارخون پدرشون به گردن اوناست وواقعاً نمی دونم چرا؟
من برای اثبات این حرفم کلاس های درسی وورزشی ،مدرسه های گذشته ،فامیل هاوهمسایه هاودوستان وآشنایان حتی معلم هاو...رادرنظرگرفتم وواقعاً اینهایی که گفتم مدل های خوبی برای آمارگیری تمام ایران نیست؟؟؟؟
من که باخیلی ازاین بسیجی هایی که می گوییدرابطه دارم باچشم خودم دیدم که آنهاوقتی دراقلیت قرارمی گیرنددراجتماع به رنگ آنهادرمی آیندوحرف آن دسته آدم هاراتصدیق می کنندواین بسیاربسیارتأسف آوراست واگربسیجی های غیورومحکم دلی دربین آنهاباشدچنان
سؤال پیچش می کنندکه بیچاره راگوشه نشین می کنندوفکرنکنم کسی منکراین حرف باشد
شایدتعدادی ازهمین آدم هایی که درپیش همه ازدولت بدی می گوینددر تظاهرات دولتی وایمانی شرکت می کنندودرکنارانقلابی هاحرف آنهاراتصدیق می کنندیاشایدواقعاً دلشان طرف آنهاست که امیدوارم اینطورباشدولی این رنگ عوض کردن هادیگرچیست ؟
وواقعاًچنین تفکراتی برای کشورمضراست

بزرگان وپیران فامیل مامی گویند
درآن زمان (اسم آن دوران زیادخوش آیندنیست) اطرافیانی راکه می دیدیم حتی به روحانی های مذهبی هم احترام زیادی می گذاشتندولی حال همان آدم هاکاملاً روی برگرداندند
بعضی هامی گویندجوان های آن زمان وقتی شاه رابیرون کردندتاآخرین نفس درمقابل وطنشان سینه سپرکردندوخودشان رادرراه آرمان های مقدس فداکردندکاری کردندکه نام مردم ایران تاچندین دهه برسرزبان های دنیاافتادوالگویی بزرگ برای تمام مظلومان وآزادی خواهان دنیاشدندولی جوان های حالا چی ؟یابادولت خوب نیستندیابامذهب یاببخشیداهل اعتیادوگناه شما می توانیدازهمان آمارگیری به این قضیه پی ببریدامانه فقط درمکان های مقدس وسیاسی وانقلابی آمارگیری ازتمام قشرهای جامعه ونه فقط ازجوان های خوبی مثل شماهاآمارگیری ازتمام جوان ها
ومن می خواهم بدانم این تغییرعقیده وزده شدن بعضی هاازدین دراین دوران به خاطرچیست؟
شایدمن درمورداین یافته هایم اشتباه می کنم واگرواقعاً اشتباه می کنم مراببخشیدوبعدثابت کنید
دوستان درموردعقیده های من دچاراشتباه نشوندمن هم ازخودتان هستم ولی این حرف ها ذهنم رابدمشغول کرده است
باتشکر

ممنونم از آمارتون ولی دوست من همون طور که گفتین اینها اگثریت نیستند.اما این انتقاد وارده که بچه های بسیجی که همیشه باید تو خط مقدم هر جبهه ای باشن کنار می کشن.اگر خوب دقت کرده باشی تو صحبت ها همیشه یک نفر خط دهی می کنه. نمی دونم منظورم رو متوجه شده یا نه.یعنی یک نفر حرف میزنه و بقیه هم سر تکون می دن. تا حالا واست اتفاق افتاده که یک نفر علیه اون آقا حرف بزنه؟ علیه کسی که بر علیه نظام حرف می زنه
باید بگم برای من خیلی اتفاق افتاده. می دونی چرا ؟ چون خودم از کسایی هستم که نمی زارم کسی بر علیه نظام جموری اسلامی حرف بزنه.همیشه از دولت حمایت کردم(اما بجا. اشکالات دولت رو گفتم و همیشه گفتم اگه می خواین مشکلات برطرف بشه باید پشت دولت باشیم.(البته فرقی نداره کدوم دولت اصلاحات یا اصولگرایان)) اگه شما هم تو چنین موقعیتی باشین می فهمین که اکثر از شما حمایت می کنن. باید بگم که مردم ما متاسفانه خیلی برای جواب دادن کم حوصله یا کم رو یا نمی دونم هر چی دیگه هستن.
باید این میدان داری رو ما بکنیم و نزاریم که تو مجامع عمومی کسی میدون داری بکنه.(البته با اطلاعات کافی.)

راستی در مورد این که چرا مردم از وضع حاضر چندان راضی نیستن.
باید خدمتتون بگم که ما در وضعیت سختی قرار داریم . با هدف مندی یارانه ها و عدم مدیریت صحیح و یا خراب کاری "بعضی ها" فشار زیادی روی جمعی از مردم اومده که منکرش نمی شیم. از همون ابتدا هم می دونستیم که فشار زیادی روی مردم می یاد. اما باید تلاش کنیم. با یک حرکت جهاد کونه باید به استقبال سختی ها بریم تا آینده ای روشن رو برای خودمون بسازیم.
و البته خدمتتون بگم که بعضی ها یه کم ناشکری هم می کنن. معلومه دیگه وقتی یکی رو از یه جای گرم و نرم ببری تو جاده معترض می شه. اما ما باید یه کسی رو در نظر داشته باشیم که تو بیابونه و آرزوی رسیدن به این جاده رو داره. اگه اینطوری فکر کنیم هیچ وقت نا شکری نمی کنیم..
واقعا به حق گفت مولامون که فرمود: بزرگ تریت ثرمایه قناعت است.
بزارین یه داستان از یکی از بزرگان بگم.
ببخشید خیلی داره طولانی میشه. می زارم واسه پست بعد.

سلام اومدم.
راستی قرار بود داستانو واستون بگم:
روزی یکی از بزرگان نزد پادشاه زمان رفت و گفت: ای پادشاه ، تو ثروتنمد تری یا من.
پادشاه با لبخندی گفت معلوم است من. مگر تو چه داری جز یه پلاس پاره ای که روی خود بیندازی.
اینبار نوبت مرد فقیر شد و او با لبخندی جواب داد: ای پادشاه اشتباه نکن. تو این همه مال داری ولی هر روز تشنه تری و می خواهی بیشتر داشته باشی اما من نه همین مقدار که دارم کفاف زندگی ام را میدهد. من به مالم قناعت هستم اما تو نه. پس من ثروت مند ترم و بی نیاز تر از تو.
البته این در مورد قناعت بود

برادرا
اگه یه کم اخبار رو دنبال کنین می فهمین که ایران وضعش از جا های دیگه بهتره. نمی گم عالیه اما از جا هی دیگه بهتره. برین مهد تمدن و دموکراسی(؟) تعنی آمریکا رو ببینین. ببینین که چجوری زندگی می کنن. ببینین که حتی حق مطالبه نیاز هاشونو ندارن که هیچ بلکه از کوچکترین حقوقشون هم محرومن.
همینقدر که یه عده می شینن تو یه جا و علیه دولت حرف می زنن و هیچ کی هم کارشون نداره خودش آرزوی مردم خیلی از کشور هاست.
البته اگه قدر دان این نعمت ها باشیم...........

به امید ظهور مولامون که صد البته نزدیکه