سال 2012 و دیدگاه های مختلف نسبت به آن و موضوع مهم بیداری اسلامی درجهان!!!

تب‌های اولیه

183 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

خوشحالم که جهت مباحثات عوض شد. چون بحث قبلی خیلی طولانی و خسته کننده شد و خودمون هم می دونستیم که زمان ظهور معلوم نیست و باید بگم بحث بی خودی بود.
از همه دوستان مخصوصا جناب مرتضی313 پوزش می خوام.
خوبه که بحث سیاسی شد.راستشو بخواین من از همون اول که بحث 2012 به میون اومد رو این موضوع شک داشتم. یعنی نظرمو به خودش جلب کرد و با یه کم بالا و پایین یه جورایی نتیجه به ظهور گرفتم. اما طبق روایات یه کم ترسیدم دهن باز کنم.اما همیشه انتهای خیلی از پست ها گفتم"به امید ظهور مولا که صد البته نزدیک است"
البته یکی از شواهد هم این بود که پیامبر مکرم اسلام فرمودند:(هرگاه خورشید از میان دو شاخ طلوع کند آنگاه است که حجت ما ظهور خواهد کرد).
اگه به عکس مادر بیوه فرامانون ها دقت کنین (ایسیس) می بینین که خورشید روی سر اون میون دو شاخ قرار داره.(از خدایان مصر باستان.) و رابطه اون با دلار چاپ جدید که قراره ابتدای 2012 به بازار میاد می شه 2012 رو سال احاطه تفکر اونا یا همون نظم نوین جهانی بر جهان دونست که معادل طلوع اون تفکره.
یا ساختن ساختمان شیطان. اگه به بالاش دقت کنین دو شاخ(نماد شاخ شیطان) رو می بینین که قراره سایه اون رو خانه کعبه بیفته. یعنی اگه از روی خانه کعبه به اون دو شاخ دقت کنی می بینی که خورشید دقبقا پشت اونه.
راستشو بخواین الان که دارم تایپ می کنم چنان دلهره ای بهم دست داد که دستام از شدت لرزش گاهی وقتا دکمه ها رو اشتباه می زنن.
یعنی ....................................
به امید ظهور آقا که صد البته نزدیکه.
البته مبازم می گم که من چیزی رو تصدیق نکردم.ظهور ممکنه هر زمانی باشه. من فقط چند تا روایت و شهود رو کنار هم گذاشتم .
به امید این که هممون ظهور رو درک کنیم.


اینم عکس نک اون برج. برج ابراج البیت.
به شاخ شیطان توجه کنین.
اما بزارین یه سوال بپرسم. من الان گوگل ارث تدارم. یه نفر از دوستان می تونه جهت جغرافیایی اونو بهم بده. منظورم اینه که بگه این برج در کدوم سمت مسجدالحرامه؟
فکر کنم سمت غرب باشه. اما دقیقا اطلاع ندارم. شاید هم شمال. شاید هر جهت دیگه.
اما خواهش می کنم زاویه اونو هم اگه می تونین بدین.
البته با توجه به جهت سایه ها می شه گفت سمت شرق یا غرب نیست. فکر کنم شمال باشه. نه نه ببخشید اگه ساعت این برج درست باشه باید آفتاب سمت غرب باشه پس سایه ها سمت شرق هستن پس این برج در جنوب مسجد الحرامه.(البته اگه ساعت درست باشه و جهت سایه ها اشتباه نباشه. چون فکر کنم عکس از طریق گوگل ارث باشه.چون مسجد الحرام خالیه و همچنین مقام ابراهیم معلوم نیست)
با تشکر.
به امید ظهور مولا که صد البته نزدیکه

البته اگه دوست داشتین کلیپشو ببینین. میتونین به آدرسی که تو امضام گذاشتم برین. کلیپش اونجا هست

[=Times New Roman]تقدیم به آستان مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فدا
[=Times New Roman]امام صادق علیه السلام: در رمی جمرات به خواهش ها و پستی و دنائت و کردارهای زشت و نکوهیده نیز سنگ بینداز.
[=Times New Roman]حدود هزار و چهارصد سال پیش تکه سنگی مکعبی و نوک تیز به امر الهی تبدیل شد به نماد شیطان و از آن موقع تا چند سال پیش در مناسکی تحت عنوان رمی جمرات، مسلمانان به آن سنگ پرتاپ کرده و اعلان برائت نسبت به شیطان می کنند. اما مطلب قابل توجه این است که این مدل سنگ فقط در اسلام نماد شیطان نیست بلکه در اعتقادات شیطان پرستان، فراماسونری و جوامع ایلومناتی نیز نماد شیطان است و از آنجا که در غرب جوامع مخفی که همان ایلومناتی و فراماسونری هستند، جکومت پنهان دارند شما این نماد را تحت عنوان ابلیسک (obilisk) در سرتاسر جهان غرب می بینید.
[=Times New Roman]به طورمثال به اُبلیسک های زیرتوجه فرمایید

[=Times New Roman]

[=Times New Roman]

[=Times New Roman]

[=Arial Black]این تنهاچندنمونه بوددرحالی که این نمادهای ماسونی تمام دنیاراپوشانده است
[=Arial Black]
[=Arial Black]توجه داشته باشید که در سال های اخیر که خاندان وهابی آل سعود تصمیم به نوسازی مکه مکرمه گرفتند، در اولین گام این نماد شیطان را حذف کرده و به جای آن یک دیوار کشیده که معنی و مفهوم قبل را ندارد. البته برداشت ابلیسک مکه و ایجاد دیوار توسط آقای نورمن فاستر (لرد فاستر تمس بنک) معمار، صهیونیست و ماسون بلند پایه انگلیس که خود به تنهایی بیش از 200 ابلیسک در سرتاسر جهان ساخته ،انجام گرفت.
[=Arial Black]این موضوع از یک سمت و از طرف دیگر وهابی های آل سعود که تحت نفوذ سردمداران غرب هستند و به قولی نوچه بی جیر و مواجیب آن ها می باشند علاوه بر این، اقدام به ساخت ابراج البت بر بالای حرم امن الهی کعبه شریف کردند و با اینکار حجاج را از آسان ترین عبادت در جوار کعبه یعنی نگاه کردن به خانه خدا محروم کردند
[=Arial Black]و به نقل از حجاج بازگشته از حج: ابراج البیت آن قدر بزرگ است که بیشتر وقت ما را به خود جلب می کرد و از عبادت و نگاه کردن به کعبه قافل می شدیم. و البته یقینا سایه افکندن بر کعبه شریف است.
[=Arial Black]این تصاویررمی جمرات قدیم است
[=Arial Black]که اززمان حضرت محمدصلی الله وعلیه وآله وسلم تاچندسال پیش پابرجابوده است

[=Arial Black]ولی حال این تصاویرجدیدازآنجامی باشد

[=Arial Black]

[=Arial Black]واقعاً این تغییربه خاطرچیست
[=Arial Black]این خیانت بزرگی به اسلام بود
[=Arial Black]آنهاسنت 14قرن راشکستند
[=Arial Black]به خدا برای مسلمانان تراکم جمعیت درآن شورهیاهوبسیاربسیارلذت بخش ترازتغییرسنت محمداست
[=Arial Black]من شنیده بودم که این فراماسونری هاازاین کارمسلمانان متنفربودند
[=Arial Black]که به نمادمقدس آنهاسنگ پرتاب می کنند
[=Arial Black]پس بالاخره کارخودشان راکردند
[=Arial Black]لردنورمن فاسترطراح ماسونی رمی جمرات جدیدوابراج البیت مکه

[="navy"]سلام

اگر درست دقت فرمایید این دیوار شبیه کشتی است یعنی فراماسونی به قلب دنیای اسلام رسوخ کرده و نماد شیطان را با کشتی نوح جا به جا نموده است واقعاً جای تاسف است .[/]

[=Arial Black]باتشکرازآقای hush dragon که این مطلب هیجانی رایادآوری کردید
[=Arial Black]من کلیپ رودیدم واقعاً تأسف باره که آشکاراحرمت کعبه راشکستند

[=Arial Black]توضیحات ساختمان بزرگ وماسونی ابراج البیت در مکه

[=Arial Black]ابراج البیت نام هتلی مجلل در [=Arial Black]مکه[=Arial Black]، [=Arial Black]عربستان سعودی[=Arial Black] است. سازندگان ساختمان شرکت مجموعة بن لادن السعودیة (متعلق به خانواده [=Arial Black]اسامه بن لادن[=Arial Black]) است. معمار آن شرکت دار الهنداسه است.
[=Arial Black]این هتل با ۵۹۵ متر ارتفاع، بلندترین برج عربستان، و از نظر حجم (با ۱۵۰۰۰۰۰ مترمربع مساحت) بزرگترین ساختمان جهان می باشد.
[=Arial Black]رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۳ میلیارد دلار آمریکا باشد.
[=Arial Black]هتل در مجاور [=Arial Black]مسجد الحرام[=Arial Black] قرار دارد، و قابلیت جا دادن ۱۰۰۰۰۰ مهمان را دارد.
[=Arial Black]در قسمت فوقانی برج، ساعتی چهار وجهی قرار گرفته‌است که [=Arial Black]عربستان سعودی[=Arial Black]، آن را به عنوان بزرگ‌ترین ساعت جهان معرفی کرده‌است. این ساعت، ساعت [=Arial Black]بیگ بن[=Arial Black] در لندن که روزگاری به عنوان بزرگترین ساعت چهار وجهی دنیا بوده و همچنین یدک کشنده فعلی این رکورد که برج ساعت آلن برادلی در [=Arial Black]میلواکی[=Arial Black] واقع در ایالت ویسکانسین در ایالات متحده آمریکا است را کوتاه تر جلوه می‌دهد؛ مساحت صفحات ساعت، بیش از پنج برابر بزرگ تر است. قطر هر کدام از چهار وجه ساعت ۱۵۱ فوت معادل ۴۶ متر می‌باشد که با دو میلیون لامپ ال ای دی همراه با نوشته عربی «الله اکبر» روشن می‌شود. ۲۱۰۰۰ لامپ سفید و سبز هم در بالای ساعت قرار گرفته‌اند که از فاصلهٔ ۱۹ مایلی معادل ۳۰ کیلومتر نمایان هستند. نماد دولت سعودی در مرکز هر یک از ساعت‌ها در زمینه صفحه نمایان شده‌است. صفحات ساعت همچنین از بهترین نمونه حال حاضر دنیا که ساعتی واقع در بازار کواهیر در [=Arial Black]استانبول[=Arial Black] که یک وجه ۳۶ متری قرار گرفته در پشت بام نور گذر مجتمع فروشگاه است هم بزرگ تر می‌باشد.
[=Arial Black]سه ماه اجرای آزمایشی برای این ساعت از ۱۱ آگوست ۲۰۱۰ برابر با اول [=Arial Black]رمضان[=Arial Black] ۱۴۳۱ هجری قمری آغاز شد.و با ۹۸ میلیون قطعه موزائیک شیشه‌ای پوشیده شده‌است. هر کدام از وجوه با عبارت «خدا بزرگ‌ترین است» به زبان عربی منقوش و با هزاران لامپ رنگی تجهیز شده است. ساعت از فاصلهٔ بیش تر از ۱۶ مایل معادل ۲۵ کیلومتر قابل مشاهده می باشد
[=Arial Black]این ساعت را مهندسان آلمانی و سوئیسی طراحی کردند و به گفته وزارت اوقاف، کل پروژه ۸۰۰ میلیون دلار هزینه داشته است. ساعت برج ، ساعت استاندارد عربی (۳GMT+) را نشان می‌دهد.

ویکی ازنمادهای دیرینه و مشهورفراماسونری

لطفاً به دوشاخ وخورشیدوسطی توجه کنید

[=arial black]این عرب های خائن میگن طرح اصلی وآخری ابراج البیت درروز21دسامبر2012به اتمام خواهدرسید
[=arial black]این همان روزی است که فراماسونری آن رابه عنوان آغازحکومت شیطان معرفی کرده است

[=arial black]که قراره سایه ی آن ساختمان عظیم ،تمام کعبه ی مقدس رابپوشاندوخورشیدازروی دوشاخ بالای برج برحاجیان مسجدالحرام بتابد
[=arial black]یاحداقل یک چراغ عظیم یانورافکن بزرگی درست می کنند ووسط این دوشاخ می گذارندتافقط به هدف شومشان برسند
[=arial black]شمافیلم ارباب حلقه ها یادتونه ،
[=arial black]این ساختمان ابراج البیت یه چیزی شبیه آن برج بزرگ چشم جهان بین شیطان است
[=arial black]ولی چرادرست کنارکعبه ی مقدس خانه ی خدا؟؟؟!!!

[=arial black]این بعدازجایگزینی معبدساخته شده ی سلیمان به جای مسجدالاقصی بزرگترین آرزوی فراماسونری است وهدف بزرگ شیطان است که تامحقق شدنش کم مانده است

[=arial black]همان روایت مشهورپیامبررایادآوری می کنم

[=arial black]حضرت رسول الله صلی الله وآله وسلّم می فرمایند:

[=arial black]آن زمانی که خورشیدازوسط دوشاخ شیطان طلوع کند،قائم ماظهورخواهد کرد

ممنونم از جناب مرتضی313.
تصاویر زیبایی گذاشتن که مطلب رو کاملا روشن کردن.
اما خواهش می کنم اگه عکسی از دلار جدید آمریکا دارید بزارین. تو اون عکس می شه خیلی چیزا رو توضیح داد. البته خودم هم دارم می رم دنبالش. خدا کنه گیرش بیارم

[="navy"]سلام

یادتان هست چند سال پیش ذوالقرنین را به معنی دارنده دو شاخ معنی میکردند و یک مجسمه تازه یافت شده را که کلاهی مانند کلاههای موجود در این تصاویر داشت را نیز شاهد میاوردند و میخواستند احساسات ملی مارا بر انگیزند که به حمد الله رفع شد دقت نمایید این هلال در راس ساختمان کاملاً شبیح دو شاخ گاو سامری است در حالی که هلال ماه هرگز در اسمان به اینگونه دیده نمیشود و مورب است !

و جای تاسف اینجاست که این شاخها بالاتر از کلمه الله قرار گرفته ![/]

بهلول;174147 نوشت:
یادتان هست چند سال پیش ذوالقرنین را به معنی دارنده دو شاخ معنی میکردند و یک مجسمه تازه یافت شده را که کلاهی مانند کلاههای موجود در این تصاویر داشت را نیز شاهد میاوردند و میخواستند احساسات ملی مارا بر انگیزند که به حمد الله رفع شد دقت نمایید این هلال در راس ساختمان کاملاً شبیح دو شاخ گاو سامری است در حالی که هلال ماه هرگز در اسمان به اینگونه دیده نمیشود و مورب است ! و جای تاسف اینجاست که این شاخها بالاتر از کلمه الله قرار گرفته !

بله درسته این عکس هلال ماهه که هیچ شباهتی به شاخ های ابراج البیت مکه نداره

ودرموردکوروش کبیربایدبگویم
حتی کلاه خوداین بزرگ مردتاریخ اصلاً شاخ نداشت
واین ترجمه ی اشتباه ازذوالقرنین است
و خودتان هم می دانیدکه می توان چندمعنی ازذوالقرنین درآورد
مثلاً یادتان هست آن خواب کوروش که می گفت دوقرن(دوطرف)خورشیدرابادودستش گرفت وبلندکرد
چون این یهودی ها هیچ گاه نمی توانندقدرت واخلاص دل کوروش کبیررانقض کنند
وهمینطورآنهابرای همیشه مدیون این پادشاه ایران باستان هستند
حتماً آن داستان یادتان هست که کوروش کبیرصدهانفرازبنی اسرائیل راازتن اسارت امپراطوری آن زمان آزادکرد
پس آنهامی خواهندبااین تبلیغاتشان آن بزرگ مردتاریخ رابه نام خودشان ثبت کنند

بی شک همه می دانندکه فقط این بت بی ارزش دارای دوشاخ مقدس برای آنهامی باشد

بافوت همان گوساله ی سامری (فتنه ی بزرگ بنی اسرائیل)

بیچاره موسی علیه السلام آن زمانی که ازکوه مقدس طورسینابازگشت وبسیاری ازمردم راکافروبت پرست یافت ازشدت خشم سنگ نوشته های تورات رابرسرآن گوساله سامری زدوخوردش کردوخودسامری راهم تبعیدکردوبنی اسرائیل راتنبیه کردوآدم کردوبرای آنهاازخداوندآمرزش طلبید، فکرکردکه دیگراین فتنه ی خطرناک به خیرگذشت وحتی خدابعدازموسی 600 پیامبردیگررابرای هدایت آنهافرستاد،شایدموسی نمی دانست که هنوزهم فرقه ای بزرگ ازبنی اسرائیل تا هزاران قرن است که به دوراین گوساله می چرخندوبه آن سجده می کنند

دیگرچه قومی ازاین فاسدتروجاهل تر

[="navy"]
سلام

برادر عزیزم جناب مرتضی این وهابیون احمق اگر جای شیطان را با کشتی نوح عوض کردند در عوض نماد عظیمی از شیطان را بجای ان قرار دادند که کار حاجیان را راحت کردند و ما به فضل خدا از همین جا سنگ زدن به انرا آغاز میکنیم [/]

بهلول;174284 نوشت:
برادر عزیزم جناب مرتضی این وهابیون احمق اگر جای شیطان را با کشتی نوح عوض کردند در عوض نماد عظیمی از شیطان را بجای ان قرار دادند که کار حاجیان را راحت کردند و ما به فضل خدا از همین جا سنگ زدن به انرا آغاز میکنیم

سلام برشما
نخیربرادرعزیزم ،آقای بهلول ،زخم بزرگی بودبردل ماکه دیگرهیچ چیزی نمی تواندمرحمی برای این زخم باشد
این وهابی های احمق بهترمی دانندیاپیامبرکه بزرگترین نمادشیطان چیست؟؟؟
شایدبزرگترین نمادشیطان همان ابلیسک رمی جمرات بود که آنهابرداشتند
آن اهل سنت بایدپاسخ ماراازاین تغییرسنت بدهند
خیانتی بزرگ برپیروان محمدصلی الله علیه وآله وسلم بود
خیانتی نابخشودنی
عقابشان باخداولی ماهم بعنوان مسلمان پاسخی سزیع وقاطع کننده ای می خواهیم
به خدادیگرکافیست ،آنهاهرغلطی که خواستندبرحق ماکردند
شیعیان نسل هابااین فتنه هاونمادهاگذراندند
پس نوبت ماکی می رسد؟؟؟

خداوندبعدازآخرین پیامبرش برای شیعیان 12امام فرستادتابلکه تلنگری باشدبرای شیعیان تاشایدسرعقل بیایندوباامامشان یک دل همراه شوندوهمراه امامشان حمله کنندودشمنانشان رانابودکنندودنیارابردست بگیرند
که به خداقسم چنین رحمتی بزرگ ازجانب خدا،شامل حال هیچ فرقه ای درتمام تاریخ بشریت نشده است
ولی افسوس چه کردنداین شیعیان چه بسیاربرسردنیای خودنشستندچه بسیارروی برگرداندندچه بسیارخیانت های بزرگی کردند
این شیعیان امامانشان راتنهاگذاشتدتابه شهادت برسندیاحتی دربرخی مواقع خودشان برای رسیدن به وعده های دنیایی بزرگان خود،برسرامامانشان ریختند
آری این هم عقاب خیانت ها،که چشم های شیعیان امامشان رانبیندوتنهای تنهادربرابرشیاطین وفتنه هاونمادهایشان زندگی کنندوعمرهاونسل هابگذرانند

دست بردلم نگذار
این عقاب کارخودمان است برادر

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_RAMEY__1.JPG" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_RAMEY__1.JPG">

سلام

احسنت برادر دوین سنگ را زدی بر پیکر شیطان این عمارتها شیطان نیست شیطان در نفس ماست شیطان در وجود ماست هر زمان انرا شناختیم و او را رجم کردیم آغاز ازادی و ازادگی ماست این ابلیست جدید که توسط کابالیستهای نوین در شهر امن خدا افراشته شده باید به وسیله تمام امت مسلمان سنگباران شود تا کابالیست نابود گردد .

بهلول;174464 نوشت:
سلام احسنت برادر دوین سنگ را زدی بر پیکر شیطان این عمارتها شیطان نیست شیطان در نفس ماست شیطان در وجود ماست هر زمان انرا شناختیم و او را رجم کردیم آغاز ازادی و ازادگی ماست این ابلیست جدید که توسط کابالیستهای نوین در شهر امن خدا افراشته شده باید به وسیله تمام امت مسلمان سنگباران شود تا کابالیست نابود گردد .

سلام برشمابرادر
این زمانه بسیارخطرناک است
شیطان خودمی داندنابودی اش نزدیک است ، اویقیناً خودمی داندکه زمان ظهوردیگرهیچ راه آزادی برایش نمی ماندولی همینطوربه یارانش وعده های دروغین می دهدواین زمان کوتاه راهم باارزش می داندواین دفعه باتمام قوابه جان انسان هاافتاده است

دانشمندان کشف کرده اندیک نمادوتصویربیشترازآنچه که می بیندتأثیرگذاراست وامواجی مؤثرازخودساطع می کنندمخصوصاً نمادهای شیطانی که امواجی شیطانی وبسیارمخرب ازخودبرانسان هابه جامی گذارند
این امواجیست که ماازآن خبری نداریم مثلاً همین هرم هاوابلیسک هاودیگرنمادهای فراماسونری تولیدکننده ی امواج شیطانی می باشند
امواج روحانی هم می توان ازساختمان هاونمادهای مختص خودتولیدشود
مثلاً هین گنبدمساجدشایدماازتأثیرات خوبش خبری نداریم
این فراماسونری هامی خواهندهمه جای دنیاازاین ابلیسک هابکارندتاامواج شیطانی رابرتمام دنیاپخش کنندوبه خیال خام خودشان دنیارابرای حکومت دجال (Antichrist)آماده کنند

سلام

چه بکشیم چه کشته شویم پیروزیم اگر هر مسلمانی یک سنگ فقط یک سنگ به طرف این ابلیست ها پرتاب کند بلند ترین انها نیز فرو میریزد شما سنگ را به نیت شیطان به طرف شیطان پرتاب کن و نگران نباش دستی که باید انرا به هدف بزند انرا خواهد زد .

بهلول;174572 نوشت:
سلام

چه بکشیم چه کشته شویم پیروزیم اگر هر مسلمانی یک سنگ فقط یک سنگ به طرف این ابلیست ها پرتاب کند بلند ترین انها نیز فرو میریزد شما سنگ را به نیت شیطان به طرف شیطان پرتاب کن و نگران نباش دستی که باید انرا به هدف بزند انرا خواهد زد .


یاد خاطراتی از جنگ افتادم که مردان جنگ برای ما نسل سومی ها بیان می کردند که جمله شاخص آن این آیه مقدس بود:"و ما رمیت اذ رمیت و ان الله رمی"
واقعا به جا بود. هر کس به اندازه وسعش سنگ بردارد. لا یکلف الله نفسا الا وسعها.
در تکمیل حرف برادر مرتضی313 بگویم که بر جهان دو نیروی مثبت و منفی حاکم است که زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد. این امواج انرژی به صورت webمانند(تار عنکبوتی) جهان را احاطه کرده. و انجام افعالی یا استفاده از ساختار های هندسی می تواند جاذب این انرژی ها باشد.نماد هایی مثل ابلیسک یا انجام افعال خلاف دستور الهی و غرق آن شدن انسان را در هاله ای از امواج منفی قرار می دهد که به انسان اجازه نمی دهد به یاد خدا بیفتد(به همین دلیل است که پشیمانی عموما بعد از ارتکاب گناه صورت می پذیرد )
با ظهور شیطان(ابلیس)گردن زده می شود اما فرقی به حال ما ندارد. همان کس که مانع سجده شیطان در برابر انسان شد هم او ما را از سجده در پیشگاه خدا باز می دارد.
حضرت علی (ع): بزرگترین دشمن تو نفسیست که درون توست)

به امید ظهور مولامون که صد البته نزدیکه

سلام
بنده درباره تحولات 2012 نظرات منحصر به فردي دارم که ممکن است باعث بحث شود. به نظر بنده با توجه به شرايط جاری و تحولات عجیب در خاورميانه و شمال افريقا، سال بسيار پر خبری را در پيش داريم؛ اما دليل بنده چيست؟
به نظرم مهم ترين دليل، ادعای يهوديان، کاباليست ها و صهيونيست ها در اين مورد است.
ناراحت نشويد! کمي تأمل کنيد، توضيح خواهم داد:
در طول تاريخ، همواره، اين، يهوديان بوده اند که پيشتاز دانش تنجيم و پيشگويي و علوم غيبيه و سحر بوده اند و همواره از طرق علمی و حق و ناحق، به اخبار آينده دست مي يافته اند و تقريبا در همه موارد، ادعاهاي شان درست بوده است، نمونه آن، ده ها روايت معتبر و صحيح السندي است که از ديدار احبار يهود با رسول الله صلی الله عليه و آله در دست داريم که بر اساس آنها، گروه هاي مختلفی از علماي يهود شبه جزيره عربستان و سائر بلاد، پس از اطلاع از دعوي نبوت رسول اکرم صلوات الله عليه و آله، به محضر آن بزرگوار شرفياب شده و دنبال نشانه هايي مي گشتند که طبق پيشگويي هاي آنان بر ايشان صدق کند.
تا حدی که شخصاً از حجت الاسلام طائب، از يهوديت پژوهان برجسته شنيدم که اطلاعات غيبي اين دسته از يهوديان در حدی بوده که برخی از آنها حتی عکس پيامبر صلوات الله عليه و آله را در اختيار داشته اند و وقتی خدمت ايشان مي رسيده اند عکس را از جيب خود بيرون مي آورده اند که با شمايل جلالت مآب آن بزرگوار تطبيق دهند.
جالب است که ادعای يهود درباره سال 2012 و حساس بودن و محوری بودن آن در تحولات آخرالزمان، با ادعاي ديگر فرق و اديان هم تا حدود زيادي منطبق است و بسياري ديگر از اقوام نيز درباره تحولات اين سال، هشدار داده اند.
لذا بطور خلاصه، بر خلاف گفتمان منفی بافانه و کوته فکرانه ای که طی چند سال اخير، رواج يافته و تنها در صدد متهم کردن صهيونيسم و غربي ها در اين خصوص است و تلاش دارد 2012 را افسانه جلوه دهد، به نظر مي رسد که اين سال، سال مهمی است؛ چه، سالی که نکوست از بهارش پيداست:
کشتارهاي سوريه و عراق و سودان و مصر و بحرين و ...
نوسان بی سابقه نرخ ارز در بازارهای جهان بويژه يورو و ريال ايران
رزمايش های متعدد ايران و رژيم صهيونيستي در سال 2012
اوج گیری کشتارها در پاکستان و افغانستان
رشد بيداري اسلامي و تشيع در جهان
تشديد تحرکات سفـياني گونه سلفی ها و تروريست هاي شيعه ستيز شامات
افزايش قيمت نفت و تسلط روزافزون ايران بر گلوگاه انرژي جهان
مرگ سران آل سعود و ديکتاتورهاي منطقه
روی کار آمدن اسلامگرايان در تونس و ليبي و مصر و لبنان و يمن و غيره
.....

[="darkgreen"]يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لَيَبْلُوَنَّكُمُ اللَّهُ بِشَيْ‏ءٍ مِنَ الصَّيْدِ تَنالُهُ أَيْديكُمْ وَ رِماحُكُمْ لِيَعْلَمَ اللَّهُ مَنْ يَخافُهُ بِالْغَيْبِ فَمَنِ اعْتَدى‏ بَعْدَ ذلِكَ فَلَهُ عَذابٌ أَليمٌ (94)
يَوْمَ يَجْمَعُ اللَّهُ الرُّسُلَ فَيَقُولُ ما ذا أُجِبْتُمْ قالُوا لا عِلْمَ لَنا إِنَّكَ أَنْتَ عَلاَّمُ الْغُيُوبِ (109)
وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَيْبِ لا يَعْلَمُها إِلاَّ هُوَ وَ يَعْلَمُ ما فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلاَّ يَعْلَمُها وَ لا حَبَّةٍ في‏ ظُلُماتِ الْأَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا يابِسٍ إِلاَّ في‏ كِتابٍ مُبينٍ (59)
[/]

[="navy"]سلام

داننده غیب فقط خداست و اینگونه صحبتها تلقینات انهاست تا به خیال باطلشان مسلمانان را بترسانند ![/]

بله درسته شیطان ونوادگان جنی اوبرآنها(طرفداران انسانیشان)نازل می شوندووحی می کننددرست طبق گفته ی قرآن
ولی اطلاعات آنهاازگذشته وآینده بسیارمحدوداست وبه خاطرهمین بسیاری ازپیشگویی های آنهاهم اشتباه می شود
این محدودیت اطلاعات موجودات لطیفی مانندجن ،درست بعدازمیلادنورخدابرروی زمین اتفاق افتاد
پس ازولادت اشرف مخلوقات حضرت محمدصلی الله وعلیه وآله وسلم
دیگربه هیچ وجه اجازه ی ورودجنیان به کاخهای رفیع آسمان برای استراق سمع گفتگوهای فرشتگان داده نشد
واگرهم کسی جرأت انجام این عروج راکند،بوسیله ی تیرشهاب سوزان تعقیب خواهدشدوبه زمین بازگردانده می شود
البته این راهم بگویم اطلاعات آنهاازاموردنیافقط آن چیزهایی است که خداونداجازه ی فهمیدن آن اطلاعات راداده است پس بسیاری ازوعده های شیاطین دروغ می باشد

به طورمثال به یادبیاوریداواخرحکومت حضرت سلیمان علیه السلام را، آن روزهایی راکه شیاطین ادعای فهمیدن تمام اسرارغیب رامی کردند،
آن زمانی که بعضی ازآنها درغل وزنجیرهازندانی بودند،آن زمانی که سلیمان برروی عصای خودتکیه کرده بودوازایوان قصربیرون رامی نگریددرحالی که اومرده بودوروحش نزدخدابود
ولی شیاطین چندین ماه بعدوحتی تایک سال نمی دانستندسلیمان مرده است وطبق معمول خیلی ببخشیدهنوزمثل خرکارمی کردند
حتی خودابلیس به این موضوع پی نبرده بودوتایک سال دیگرنیزدرخاری وذلت بسرمی برد
آن عالمان غیب حتی نتوانستندپشت دیواراتاق سلیمان راببینندتابفهمندکه سلیمان فوت کرده است
بازهم می گویم شیطان ویاران نزدیکش ازجن وانس خودمی دانندکه نابودیشان نزدیک است ولی این یک سال یاچندسال راهم غنیمت می شمارندونهایت تلاش خودرابرای رسیدن به اهدافشان می کنندوبه طرفداران جاهلشان وعده های دروغین می دهند

آنهاخودشان می گویندتااواخر سال 2012،پایه ریزی های اساسی حکومت شیطانی راانجام می دهند
واواخرسال 2012یااوایل سال2013آغازحکومت شیطان است
که به گفته ی افسانه های دیرینه شان،آنهابا بازگشت موجودبزرگ ابلیس یعنی دجال (یاشایدهم لوسیفر)ازسیاره ی زهره ونشستن اوبرروی تخت ملک سلیمان به جای مسجدالاقصی اعلام حکومت شیطانی برروی زمین می کنند:Khandidan!::khaneh:

morteza313;177081 نوشت:
بله درسته شیطان ونوادگان جنی اوبرآنها(طرفداران انسانیشان)نازل می شوندووحی می کننددرست طبق گفته ی قرآن
ولی اطلاعات آنهاازگذشته وآینده بسیارمحدوداست وبه خاطرهمین بسیاری ازپیشگویی های آنهاهم اشتباه می شود
این محدودیت اطلاعات موجودات لطیفی مانندجن ،درست بعدازمیلادنورخدابرروی زمین اتفاق افتاد
پس ازولادت اشرف مخلوقات حضرت محمدصلی الله وعلیه وآله وسلم
دیگربه هیچ وجه اجازه ی ورودجنیان به کاخهای رفیع آسمان برای استراق سمع گفتگوهای فرشتگان داده نشد
واگرهم کسی جرأت انجام این عروج راکند،بوسیله ی تیرشهاب سوزان تعقیب خواهدشدوبه زمین بازگردانده می شود
البته این راهم بگویم اطلاعات آنهاازاموردنیافقط آن چیزهایی است که خداونداجازه ی فهمیدن آن اطلاعات راداده است پس بسیاری ازوعده های شیاطین دروغ می باشد

به طورمثال به یادبیاوریداواخرحکومت حضرت سلیمان علیه السلام را، آن روزهایی راکه شیاطین ادعای فهمیدن تمام اسرارغیب رامی کردند،
آن زمانی که بعضی ازآنها درغل وزنجیرهازندانی بودند،آن زمانی که سلیمان برروی عصای خودتکیه کرده بودوازایوان قصربیرون رامی نگریددرحالی که اومرده بودوروحش نزدخدابود
ولی شیاطین چندین ماه بعدوحتی تایک سال نمی دانستندسلیمان مرده است وطبق معمول خیلی ببخشیدهنوزمثل خرکارمی کردند
حتی خودابلیس به این موضوع پی نبرده بودوتایک سال دیگرنیزدرخاری وذلت بسرمی برد
آن عالمان غیب حتی نتوانستندپشت دیواراتاق سلیمان راببینندتابفهمندکه سلیمان فوت کرده است
بازهم می گویم شیطان ویاران نزدیکش ازجن وانس خودمی دانندکه نابودیشان نزدیک است ولی این یک سال یاچندسال راهم غنیمت می شمارندونهایت تلاش خودرابرای رسیدن به اهدافشان می کنندوبه طرفداران جاهلشان وعده های دروغین می دهند

آنهاخودشان می گویندتااواخر سال 2012،پایه ریزی های اساسی حکومت شیطانی راانجام می دهند
واواخرسال 2012یااوایل سال2013آغازحکومت شیطان است
که به گفته ی افسانه های دیرینه شان،آنهابا بازگشت موجودبزرگ ابلیس یعنی دجال (یاشایدهم لوسیفر)ازسیاره ی زهره ونشستن اوبرروی تخت ملک سلیمان به جای مسجدالاقصی اعلام حکومت شیطانی برروی زمین می کنند:khandidan!::khaneh:

تمام بيانات شما درست! اما اشتباه شما و ديگر دوستاني که مخالف ارتباط دادن 2012 با حقايق درست احتمالي هستند، اين است که موضوع را منحصر به شياطين و اجنه مي کنند، در حالي که روش هاي علوم غريبه و پيشگويي تنها منحصر به جن و شيطان نيست که اگر اين گونه بود در مثالي که عرض شد درباره ديدار يهوديان با پيامبر صلي الله عليه و آله، اين گونه نبود و آنها اشتباه مي کردند.

پيشگويي راه هاي ديگري هم دارد مثل رياضت کشيدن که ربطي به دين ندارد و بت پرست هاي هندو هم مي توانند با رياضت، قدرت هاي خارق العاده کسب کنند از جمله پيشگويي.

راه ديگر، تنجيم است که ستاره شناسي است و در برخي از شقوق آن مانند علم "جيوتيش" مي توان تمام جزئيات آينده را با دفت تمام و حتي با ذکر دقيقه و ثانيه اعلام کرد.

راه ديگر، ابجديات و علم الحروف و علم الاعداد است که اتفاقاً ريشه اين علم در زبان عبري است و بسياري از اذکار قويه و اسامي مستأثره اسلامي هم برگرفته از زبان عبري است و اگر به غير عبري ادا شود، اثر مطلوب نخواهد داشت.

راه ديگر، احضار روح است چون در برزخ ارواح، اعم از صالح و طالح، اطلاعاتي درباره گذشته و آينده دارند و امکان انتقال آنها را هم در اختيار دارند جز در مواردي که رسماً منع شده اند که در اين موضوع هم، صهيونيسم و کابالا دست برتر را دارد.

مي بينيد که در موارد مزبور و دهها مورد ديگر، اجنه نقشي ندارند و ممکن است هر کس از هر دين و مذهبي، مسلح به اين علوم شود از آينده آگاهي يابد و اطلاع از آينده تنها منحصر به مسلمين و شيعيان نيست، گرچه ما شيعيان به خاطر ولايت اهل بيت عليهم السلام، زبردستي خاصي در اين حوزه داريم و پاک تر و شفاف تر مي توانيم وارد چنين حوزه هايي شويم که از دستبرد شيطان نيز دور باشد.

[="navy"]سلام

مثل اینکه متوجه نیستی برادر اینها علم غیب است و علم غیب مخصوص خدا و معصومین است و هیچ کس را به ان راه نیست دیگر این خرافات در مردم بیدار اثری ندارد .[/]

[="darkgreen"]وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیبِ لَا یعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ وَیعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلَّا یعْلَمُهَا وَلَا حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ وَلَا رَطْبٍ وَلَا یابِسٍ إِلَّا فِی كِتَابٍ مُبِینٍ«الأنعام/59»
کلیدهای غیب، تنها نزد اوست؛ و جز او، کسی آنها را نمی‌داند. او آنچه را در خشکی و دریاست می‌داند؛ هیچ برگی (از درختی) نمی‌افتد، مگر اینکه از آن آگاه است؛ و نه هیچ دانه‌ای در تاریکیهای زمین، و نه هیچ تر و خشکی وجود دارد، جز اینکه در کتابی آشکار [= در کتاب علم خدا] ثبت است.
[/]

بهلول;177156 نوشت:
سلام

مثل اینکه متوجه نیستی برادر اینها علم غیب است و علم غیب مخصوص خدا و معصومین است و هیچ کس را به ان راه نیست دیگر این خرافات در مردم بیدار اثری ندارد .

وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیبِ لَا یعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ وَیعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلَّا یعْلَمُهَا وَلَا حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ وَلَا رَطْبٍ وَلَا یابِسٍ إِلَّا فِی كِتَابٍ مُبِینٍ«الأنعام/59»
کلیدهای غیب، تنها نزد اوست؛ و جز او، کسی آنها را نمی‌داند. او آنچه را در خشکی و دریاست می‌داند؛ هیچ برگی (از درختی) نمی‌افتد، مگر اینکه از آن آگاه است؛ و نه هیچ دانه‌ای در تاریکیهای زمین، و نه هیچ تر و خشکی وجود دارد، جز اینکه در کتابی آشکار [= در کتاب علم خدا] ثبت است.

حرف بنده هم همين است: علم غيب، علمي است که جز خداي عالم الغيب کسي از آن اطلاعي ندارد که فرموده است حتی رسول الله صلی الله عليه و آله نيز از آن اطلاع ندارد.
خود در سوره هود آيه 31 فرموده است که "لا اقول لکم عندي خزائن الله و لا أعلم الغيب.."
در آيه 188 اعراف فرمود: لو کنت أعلم الغيب لاستکثرت من الخير..
و در آيه 59 سوره انعام فرموده است: و عنده مفاتح الغيب لا يعلمها الا هو.
اما شما متوجه يک نکته نشده ايد و آن اينکه، آينده بيني که يک علم عادي و رايج است نمي تواند غيب محسوب شود. غيبيات چيزهايي است که دست من و شما به آن نمي رسد مانند تعداد ملائکة الله، چگونگي حمل عرش الهي، اندازه بهشت و جهنم و ....
شخصاً افرادي را سراغ دارم که آدم هاي عادی هستند اما بر اثر تقوا به مراتبي رسيده اند که قدرت طي الزمان دارند و هر گاه اراده کنند به گذشته و تا حدودي آينده سير مي کنند.
مگر آيت الله قاضي، جزئيات انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را به حضرت امام خميني رحمة الله عليه نفرمودند؟؟
مگر آيت الله شاه آبادي از جنگ ايران با عراق در خوزستان به امام اطلاع ندادند آن هم سالها قبل از انقلاب؟
مگر نعمت الله ولي، با ذکر سال و منطقه، تمامي شاهان بعد از خود در هند و ترکيه و ايران را نام نياورده است؟
و هزاران مگر ديگر؛ بنابراين اگر بپذيريم پيشگويي علم است، کفار هم مي توانند از آن برخوردار شوند چناکه اکنون بيشتر دانش هاي عالم در اختيار شياطين انس است که آمريکا مادر آن است.

تمهيد;177163 نوشت:
حرف بنده هم همين است: علم غيب، علمي است که جز خداي عالم الغيب کسي از آن اطلاعي ندارد که فرموده است حتی رسول الله صلی الله عليه و آله نيز از آن اطلاع ندارد.
خود در سوره هود آيه 31 فرموده است که "لا اقول لکم عندي خزائن الله و لا أعلم الغيب.."
در آيه 188 اعراف فرمود: لو کنت أعلم الغيب لاستکثرت من الخير..
و در آيه 59 سوره انعام فرموده است: و عنده مفاتح الغيب لا يعلمها الا هو.
اما شما متوجه يک نکته نشده ايد و آن اينکه، آينده بيني که يک علم عادي و رايج است نمي تواند غيب محسوب شود. غيبيات چيزهايي است که دست من و شما به آن نمي رسد مانند تعداد ملائکة الله، چگونگي حمل عرش الهي، اندازه بهشت و جهنم و ....
شخصاً افرادي را سراغ دارم که آدم هاي عادی هستند اما بر اثر تقوا به مراتبي رسيده اند که قدرت طي الزمان دارند و هر گاه اراده کنند به گذشته و تا حدودي آينده سير مي کنند.
مگر آيت الله قاضي، جزئيات انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را به حضرت امام خميني رحمة الله عليه نفرمودند؟؟
مگر آيت الله شاه آبادي از جنگ ايران با عراق در خوزستان به امام اطلاع ندادند آن هم سالها قبل از انقلاب؟
مگر نعمت الله ولي، با ذکر سال و منطقه، تمامي شاهان بعد از خود در هند و ترکيه و ايران را نام نياورده است؟
و هزاران مگر ديگر؛ بنابراين اگر بپذيريم پيشگويي علم است، کفار هم مي توانند از آن برخوردار شوند چناکه اکنون بيشتر دانش هاي عالم در اختيار شياطين انس است که آمريکا مادر آن است.

نقل قول:
عالم غیب

آن جهان و جهان آینده مقابل عالم شهادت است

علم غیب

غیب دانی غیب گویی دانش و آگاهی بر پنهانی ها و آنچه ناپدید از مردم باشد آگاهی به مغیبات

[="navy"]غیب یعنی پنهان که بارز ترین مثال ان اینده است و این اینده یا از جانب خداست که علمش نزد خودش است و یا از جانب بنده که انرا میسازد لذا علمای یهود در دهه 90 پیشگوئی میکنند که در در دهه اول سال 2000 یک سیاه پوست بر ایالات متحده رئیس جمهور میشود بعد خودشان این مسئله را عملی میکنند و هم به هدفشان میرسند و هم مردم عامی را خام میکنند .

و اینکه بعضی از علما اینده ایران را پیش گوئی نموده اند بواسطه ارتبات با معصوم است و یهود را بر معصوم راه نیست پس هرچه گفتند به دیوار بکوبید تا مفتضح شوند ! [/]

بهلول;177167 نوشت:
غیب یعنی پنهان که بارز ترین مثال ان اینده است و این اینده یا از جانب خداست که علمش نزد خودش است و یا از جانب بنده که انرا میسازد لذا علمای یهود در دهه 90 پیشگوئی میکنند که در در دهه اول سال 2000 یک سیاه پوست بر ایالات متحده رئیس جمهور میشود بعد خودشان این مسئله را عملی میکنند و هم به هدفشان میرسند و هم مردم عامی را خام میکنند .

و اینکه بعضی از علما اینده ایران را پیش گوئی نموده اند بواسطه ارتبات با معصوم است و یهود را بر معصوم راه نیست پس هرچه گفتند به دیوار بکوبید تا مفتضح شوند !

اين تنها نظر شخصي شماست که فرموديد بارزترين مثال غيب، "آينده" است!
همين که بسياري هستند که قادر به پيشگويي و پيش بيني آينده هستند نشان مي دهد که غيب، يا به قول شما چيز "پنهاني"، نيست بلکه براي بسياري آشکار است.
همين روز کريسمس بود که "عبدالعزيز الخطابي" ستاره شناس بزرگ اهل سنت مراکشي پيشگويي هاي خود را درباره امسال مطرح کرد. اکثر قريب به اتفاق پيشگويي هاي قبلي او هم محقق شده است.
ترور اسحاق رابين، جنگ خلج فارس، سرنوشت صدام، عمليات 11 سپتامبر، حمله آمريکا به افغانستان، مرگ ياسر عرفات، فلج شدن آريل شارون، حمله اسرائيل به لبنان در جنگ 33روزه و پيروزي حزب الله در اين جنگ، انقلاب هاي عربي در تونس و مصر و ليبي و کشته شدن قذافي و مرگ سلطان بن عبدالعزيز و دهها پيشگويي ديگر از جمله مسائلی بود که اکنون هم مي توانيد با رجوع به آرشيو خبرهاي سال هاي گذشته آن ها را پيدا کنيد.
همين طور است، "حسن الشارني" اهل سنت که او هم پيشگويي هاي عجيبي داشت و خودم چندين سال است که آن را پيگيري مي کنم و اغلب به وقوع پيوسته.
اينها مشتي نمونه خروارند که مي بينيد نه به امام معصوم متصل هستند نه شيطان پرستند نه با اجنه ارتباط دارند و نه در خدمت شياطين اسرائيلي هستند بلکه اتفاقا خيلي هم ضد اسرائيلي هستند بطوری که تلويزيون عربي اسرائيل از سال 2002 ميلادي تا امسال، هر سال مبلغ 10هزار دلار در ساعت، براي يک بار حضور الخطابي در برنامه خود پيشنهاد کرده که با پاسخ قاطع او مواجه شده است.
اينها فقط ستاره شناس هستند و بس. علم پيشگويي آينده را دارند و البته امکان اشتباه هم دارند و بنده تعصب بيجايي در اين مورد ندارم.

تمهيد;177175 نوشت:
اين تنها نظر شخصي شماست که فرموديد بارزترين مثال غيب، "آينده" است!
همين که بسياري هستند که قادر به پيشگويي و پيش بيني آينده هستند نشان مي دهد که غيب، يا به قول شما چيز "پنهاني"، نيست بلکه براي بسياري آشکار است.
همين روز کريسمس بود که "عبدالعزيز الخطابي" ستاره شناس بزرگ اهل سنت مراکشي پيشگويي هاي خود را درباره امسال مطرح کرد. اکثر قريب به اتفاق پيشگويي هاي قبلي او هم محقق شده است.
ترور اسحاق رابين، جنگ خلج فارس، سرنوشت صدام، عمليات 11 سپتامبر، حمله آمريکا به افغانستان، مرگ ياسر عرفات، فلج شدن آريل شارون، حمله اسرائيل به لبنان در جنگ 33روزه و پيروزي حزب الله در اين جنگ، انقلاب هاي عربي در تونس و مصر و ليبي و کشته شدن قذافي و مرگ سلطان بن عبدالعزيز و دهها پيشگويي ديگر از جمله مسائلی بود که اکنون هم مي توانيد با رجوع به آرشيو خبرهاي سال هاي گذشته آن ها را پيدا کنيد.
همين طور است، "حسن الشارني" اهل سنت که او هم پيشگويي هاي عجيبي داشت و خودم چندين سال است که آن را پيگيري مي کنم و اغلب به وقوع پيوسته.
اينها مشتي نمونه خروارند که مي بينيد نه به امام معصوم متصل هستند نه شيطان پرستند نه با اجنه ارتباط دارند و نه در خدمت شياطين اسرائيلي هستند بلکه اتفاقا خيلي هم ضد اسرائيلي هستند بطوری که تلويزيون عربي اسرائيل از سال 2002 ميلادي تا امسال، هر سال مبلغ 10هزار دلار در ساعت، براي يک بار حضور الخطابي در برنامه خود پيشنهاد کرده که با پاسخ قاطع او مواجه شده است.
اينها فقط ستاره شناس هستند و بس. علم پيشگويي آينده را دارند و البته امکان اشتباه هم دارند و بنده تعصب بيجايي در اين مورد ندارم.

[="navy"]سلام

تمام این پیشآمدها عامل انسانی داشته و عملی را که انسان انجام دهد خودش هم میتواند پیش بینی کند یعنی برای ان زمینه سازی کند

پس چرا این پیشگویان بزرگ نتوانستند سونامی به ان عظمت را پیشگوئی کنند و از یک فاجعه بزرگ جلوگیری نمایند !

حالا مگر علمای ما مرده اند که متوسل به حیله گران یهود شویم .[/]

دوست عزیز میشه پیشگوئی هاش رو در مورد 2012 بزارید؟

من پیدا نکردم فقط 2011 بود

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: بارش هزاران پرنده سیاه مرده بر سر مردم کانزاس در شب کریسمس
تقویم مایاها میگوید سال 2012 پایان جهان است.و مردم یک شهر کوچک در ایالت کانزاس نشانه های احتمالی بد یمنی را با چشم خود دیده اند.

IMAGE(<a href="http://www.pardad.ir/uploadFiles/4" rel="nofollow">http://www.pardad.ir/uploadFiles/4</a>(443).JPG)

امسال دومین سال پیاپی است که درست نیمه شب کریسمس هزاران پرنده سیاه مرده از آسمان بر زمین می افتند. درست نیمه شب و درست شب کریسمس. این چه معنایی میتواند داشته باشد.
IMAGE(<a href="http://www.pardad.ir/uploadFiles/5" rel="nofollow">http://www.pardad.ir/uploadFiles/5</a>(393).JPG)

هنوز علت مرگ این پرندگان مشخص نیست و همینطور اینکه چرا این اتفاق درست نیمه شب و درست در یک منطقه در یک شب خاص اتفاق می افتد. دانشمندان زیادی در حال بررسی این قضیه هستند. این داستانی است که مردم این ناحیه را به شدت ترسانده است.
IMAGE(<a href="http://www.pardad.ir/uploadFiles/6" rel="nofollow">http://www.pardad.ir/uploadFiles/6</a>(343).jpg)

فرضیه هایی در این مورد مطرح شده است که هنوز درستی آن تایید نشده است.

منبع خبر :http://www.2daylink.com/links/browse.php?lid=11256

دوستان به نظرتون این خبر تا چه حد میتواند درست باشد؟!!!!!

بازهم سلام
من به یه کشفی رسیدم که بهتره به شماهم بگویم
حتماً دوستان بادوستون مشهور (بوآزوجاچین) فراماسونری آشناهستند
دوستونی که الهام گرفته شده ازخدایان مصرویونان باستان ودیگرکافران گذشته می باشد

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_leadpillars-e1302046023191.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_leadpillars-e1302046023191.jpg">

همان دوستون معبدسلیمان که معرف ورودبه وادی روحانی وماوراءالطبیعه (دنیای اجنه)می باشد

این دوستون مقدس معروف به دروازه ی آتلانتیس نیزمی باشد

[=Century Gothic]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_Bacon-cover1-e1282079279660.gif" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_Bacon-cover1-e1282079279660.gif">

که مااین دوستون راتقریباً درتمام لژهای ماسونی می بینیم

[=Century Gothic]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_lodge.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_lodge.jpg">

وهمینطوردرخیلی جاها
مثلاً میدان شهر حیفای اسرائیل

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_monumentmasonic2-e1296852602110.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_monumentmasonic2-e1296852602110.jpg">


که این نمادمشهور(دوستون)آشکارادردوطرف تنگه ی دریای سرخ قدبرافراشته است
جالب اینجاست که این دوستون طوری وبازاویه ای خاص دراین تنگه واقع شده است که اگردرست ازوسط آنهاحرکت کنیم به شهرمقدس مکه خواهیم رسید
ببخشیدکه عکس واضح تری ندارم

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_PillarsHercules.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_PillarsHercules.jpg">

وامادوستان به من بگویندسومین ستون ماسونی مقدس چیست ؟؟؟

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_588161.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_588161.jpg">

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_freemasonictracingboard2-e1296927004345.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_freemasonictracingboard2-e1296927004345.jpg">

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_touh5z1iw1jgwpy7pym.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_touh5z1iw1jgwpy7pym.jpg">

چشم جهان بین(نمادمقدس فراماسونری) شمارابه یادفیلم ارباب حلقه هامی اندازد

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_P_EYE_RA_MID-LE_20-_20ZakerSoft_Ir.gif" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_P_EYE_RA_MID-LE_20-_20ZakerSoft_Ir.gif">

به این تصویرنگاه کنیدمگرطبق آموخته های ما،دریک تصویرعلامات شمال وجنوب بالاوپایین وعلامات شرق وغرب درچپ وراست نمی باشد
پس چرادربالای این تصویر (روی سومین ستون)نمادشرق(E) راگذاشته اند

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_2012_freemasons_tracing_board.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_2012_freemasons_tracing_board.jpg">

این تصویرازشهرمشهورآستانه قزاقستان می باشد(شهرماسونی)
ازدوربه دوشاخ وخورشیدوسط (توپ طلایی)توجه فرمایید

به گفته ی فراماسونری تشکیل سومین ستون منجربه ایجادارتباط(نردبان) بین دنیای ماودنیای اجنه خواهدبود
دروازه ی عالم ماوراءالطبیعه

[=Century Gothic]

که اگراین نردبان ایجادشودشیاطین به دنیای مامی پیوندندوبابازگشت دجال حکومت شیطانی آغازخواهدشد
به این تصویرخوب دقت کنید

واقعاً مراببخشیدکه تصویرواضحی ندارم
اینهاجن های آبی رنگی هستندکه ازنردبان پایین می آیند

حال شماسومین ستون رابه یه شکل دیگرمی بینید
به دوشاخ وخورشیدوسط توجه فرمایید

آیااین همان ایسیس الهه ی مصرباستان نیست؟

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_isis.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_isis.jpg">

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_Image2.jpg" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_Image2.jpg">

حتماً خودتان فهمیدیدکه سومین ستون چیست وکجاست
همان دوشاخ شیطانی که قراراست در21دسامبرامسال(روزآغازحکومت شیطانی)خورشیدوسپس سیاره ی زهره(ستاره ی صبح)ازبین آنهاطلوع کند
(که طلوع خورشیدوسیاره ی زهره دراین روزازبین دوشاخ ساختمان ابراج البیت رابرادران ما،درچندکلیپ بوسیله برنامه ی Starry night ثابت کرده اند)

به نظرشما،آیادلیل دیگری می توان پیداکردبرای صرف میلیاردهامیلیارددلارواین تلاش شب وروز؟؟؟
ولی بازهم مانقشه ی اصلی وشوم آنهارانمیدانیم

فیلم ارباب حلقه هارابه یادبیاورید
انسان هاباهم متحدمی شوند(نظم نوین جهانی)واختلافات راکنارمی گذارندودین وهدفشان راباهم یکی می کنند
وبه وسیله ی اجنه وجادوگری (تعالیم کابالا)راه خودرابرای رسیدن به اهدافشان بازمی کنندوباشیاطین (مسلمانان بااخلاص)مبارزه می کنندتازمین راپاک کنند
وطوری که برخی ازشیاطین(مسلمانان منافق وافراطی) رابرای خوداجیرمی کنندتاراه رسیدن به هدفشان راهموارترسازند
آنهاحلقه ی وسوسه برانگیز شیطان (نماداسلام محمدی)رابه همان مکانی که درست شده است(مکه)می برندودرکنارخودچشم شیطان (ساختمان ابراج البیت) آن رانابودمی کنند
البته معرفی این ساختمان ابراج البیت بعنوان شیطان درکنارکعبه فقط برای فریفتن مردم دنیاست،
چون که قبل ازآن مغزهای مردم رابوسیله ی این رسانه هابرای پذیرفتن آن شرطی کرده اند
پس این نقشه ی متفکران آنهاست « ماهیچ گاه نمی توانیم براسلام غالب آییم وبایدآن رادرهمان جایی که شروع شده است نابودکنیم »
وچون دشمنان انسان خداونداززمان حضرت ابراهیم علیه السلام تاحال هیچ گاه نتوانستندبرکعبه ی مقدس صدمه ای بزنند
پس اینبارخودشیطان واطرافیانش واردعرصه می شودوشیطان خودبه آنهاوعده ی نابودکردن اسلام رامی دهد
ولی همه ی ماخوب می دانیم که تمام وعده های شیطان دروغ محض است،آن وعده هافقط وفقط برای فریفتن مردم است

باتشکر
التماس دعا

خیلی خیلی هم عالی بود هم جالب

اینم بگم امریکا که سهله باباشم بیاد نمی تونه هیچ غلطی بکنه
اگر از سرهایمان کوه بسازند نمیگذاریم در تاریخ بنویسند سید علی تنها ماند

با سلام.
بحث جالبه.
به نظر من امکان رخ دادن اتفاقی در سال2012زیاد هست.حالا این اتفاق از طرف لشکر شیطان باشد یا لشکر خدا را فقط خدا می داند.
من مجموعه ویدیویی به دستم رسید که اسم آن را درست نمی دان .اما در رابطه با دجال ومنتظران دجال هست که به نظرم چیز جالبی بود البته در بعضی جاها کمی افراط کرده بود.اما متاسفانه کیفیتش پایین بود .من حالا در حال جستجوی نسخه کیفیت دار آن هستم/
به امید ظهور منجی موعود در سال 2012
یا حق:Gol:

مژده دهید باغ را
:Gol: هین که نگار می رسد

بنا به نظريه هانتينگتون، پيوند و صف آرايی تمدن ها متعاقب پايان جنگ سرد، موجب ايجاد گسل هايی در نظام بين المللی می شود که خود دور جديدی از منازعات جهانی را حول محور تمدنی دامن خواهد زد. بر اين اساس کشورهای عضو يک حوزه تمدنی در مبارزه با ساير تمدن ها از هم حمايت و با ديگران می ستيزند. بنا به تعريف اين پروسه می تواند به جنگ و رويارويی آمريکا با ساير حوزه های تمدنی بيانجامد.

آ يا هنوز نظريه برخورد تمدن های ساموئل هانتينگتون معتبر است؟ چه بر سر پيش بينی ساموئل هانتينگتون آمده است که معتقد بود پس از کمونيسم، جهان شاهد چالش بين ايالات متحده آمريکا و تمدن های عمده دنيا خواهد شد؟

بيست سال پس از پديداری اين نظريه، آيا هنوز ميتوان گفت جنگ های آينده براساس چالش های بين غرب سکولار و مثلا تمدن اسلامی به عنوان يکی از تمدن های نه گانه مورد اشاره هانتينگتون خواهد بود؟

در اواخر دهه ۱۹۶۰ و در اوج باور جهانی که دمکراسی را حاصل توسعه صنعتی می دانستند ، ساموئل هانتينگتون انديشمند سياسی آمريکا که خود يک دموکرات بود معتقد بود که چون توسعه صنعتی خود موجب هرج و مرج می شود لذا پيش نياز جوامع سياسی موفق "نظم" است که می تواند دگرگونی اجتماعی تدريجی را موجب شود. هانتينگتون که شايد خوانندگان ايرانی کتاب موج سوم (موج سوم دموکراسی در پایانه سده ۲۰) او را بياد داشته باشند، فقدان اقتدار سياسی و نظم را در سياست بين الملل يک عامل تعيين کننده می دانست.

هانتينگتون با نظريات بی نظير خود در سياست خارجی آمريکا يکيار د گر در دهه ۱۹۹۰ و به دنبال سقوط کمونيسم و اتحاد جماهير شوروی نظريه جنجالی جديدی را مطرح کرد که نظر دانشمندان و دست اندرکاران سياست عملی جهان را به خود جلب کرد.

در ۱۹۹۲ هانتينگتون با ترسيم خطوط گسل تمدن های جهانی تئوری برخورد تمدن ها را در شرايطی مطرح کرد که حرکت آينده جهان به وضوح قابل رويت نبود.

سياستگذاران ايالات متحده می خواستند نظريه در حال افول تعارضات ساختاری غرب و شرق را که برای قريب پنجاه سال برای تبيين رابطه با شرق بکاررفته بود با يک تعريف و بسته آماده برای سياستگذاری آينده جابجا کنند و ساموئل هانتينگتون نظريه چشمگيری را ارائه می داد که چالش ناپذير به نظر می رسيد. نظريه قديمی تر "نظم" ناظر بر همزيستی مسالمت آميز رژيمهای اقتدارگرا با غرب دموکراتيک بود و ديگر کاربردی نداشت. با مرگ کمونيسم، جهان اسلام ( و البته تمدن های ديگر) در حال برخاستن و تجديد حيات بودند و لذا برخورد های آينده با غرب از جانب اين بلوک ايدئولوژيک قدرتمند (به زعم هانتينگتون) اجتناب ناپذير مينمود.

انقلاب اسلامی در ايران، ظهور گونه ای از اسلام غرب ستيز در جهان اسلام را تسريع کرده بود. گروههای تند رو مذهبی در نقاطی از جهان اسلام شکل گرفته بودند که در قتل و يا سوء قصد عليه رهبران سياسی خود دست داشتند و يا به شدت با سياست نزديکی با غرب مخالفت می کردند.

ظهور و شکل گيری طالبان و وهابيت در پاکستان، افغانستان ونقش فزاينده عربستان سعودی در جهان اسلام، قتل انور سادات به عنوان سمبل گرايش به غرب و البته بسياری نشانه های ديگر از برخاستن بنيادگرايی اسلامی با ترکيبی متمايل به درگيری های نظامی در ابعادی جهانی حکايت می کرد.

اين تحولات انديشه هانتينگتون را به خود مشغول و در شرايطی که نظريه جايگزينی برای رويارويی شرق و غرب موجود نبود، تئوری برخورد تمدن ها را شکل داد. اين تئوری که در سالهای آغازين دهه نود برای اولين بار در قالب يک مقاله منتشر شده بود در سال ۱۹۹۶ به کتابی تبديل گريد ودر فاصله کوتاهی پس از طرح انديشه هانتينگتون حوادث يازده سپتامبراين نظريه را تا حد يک پيش بينی پيامبرگونه اعتلا داده و آنرا امری قطعی وحتمی الوقوع نشان داد.

همزمان، کوشش کوتاه مدت ريس جمهوری وقت ايران سيد محمد خاتمی برای ايجاد يک مرکز بين المللی برای "گفتگو" و نه "برخورد" بين تمدن ها بلافاصله با حمايت سازمان ملل متحد مواجه شد و برای مدتی توانست در برابر نظريه برخورد تمدن ها چالش مختصری ايجاد کند. اما، به دلايل متعدد از جمله چالش های درونی سيستم سياسی جمهموری اسلامی اين گام مهم از مرحله ابتدايی اش فراتر نرفت و حتی در ادامه تبديل به نوعی ابزار سياسی بر عليه کسانی شد که قصد نهادينه کردن گفتگوی بين تمدن ها را داشتند.

خاتمی و همفکرانش در محاق کنترل سياسی قرار گرفتند و برخی از نزديکان رييس جمهور سابق مانند مهاجرانی مهاجرت را بر ماندگاری ترجيح دادند و آنانکه ماندند هم به شدت سرکوب و يا زندانی شدند. گويی دستهايی در کاربود که می خواست درستی نظريه برخورد تمدنی را اثبات کند.

معهذا جهان اسلام فقط ايران نيست و جهانی فراتر و بزرگتر از ايران است که خود از درون در حال استحاله بوده و هست و همين استحاله درونی جهان اسلام به نحوی که توضيح خواهيم داد موجب کاهش اعتبار نظريه برخورد تمدن ها شد.

در سال ۲۰۰۷باراک اوباما به رياست جمهوری ايالات متحده آمريکا انتخاب شد. وی که شايد هنوز به نظريه برخورد تمدن های هانتينگتون فکر می کرد اولين تماس های سياست بين المللی اش را به جهان اسلام تخصيص داد. درست يک سال پس از انتخاب اوباما، ساموئل هانتينگتون در ۸۱ سالگی در دسامبر ۲۰۰۸ بر اثر بيماری در گذشت.

او که استاد دانشگاه هاوارد، و برای مدتی پرزيدنت انجمن دانشمندان علوم سياسی آمريکا بود بيشترين تاثير را در سياست گذاری ايالات متحده داشته و در مقاطع گوناگون با طرح نظريه های انقلابی در روابط بين الملل تاثير گذاشته است.

اما هانتينگتون آنقدر زنده نماند تا ببيند چگونه دگرگونيهای جهان عرب و آنچه که بعد ها بهارعربی نام گرفت نظريه برخورد تمدنی وی را به چالش گرفت وموجب استحاله آن شد. اگرچه می توان ادعا کرد طرح نظريه هم در جای خود موجب استحاله تمدن های غرب ستيز گرديد و در نتيجه راهکارهای ميانه ای از آن متولد شد که تا به امروز ادامه دارد و در حال دگرگون سازی تمدن ها است. انديشه هانتينگتون موجب بروز انديشه های معارض و موافق بسياری شد. برخی بطور کلی با اصل نظريه و امکان وقوع آن مخالف هستند و برخی ديگر هنوز و کاملا با امکان عملی شدن آن موافقت دارند.

در نظريه هانتينگتون از نه تمدن نام برده می شود.( تمدن های غربی، چينی، اسلامی، هندی، ارتدکس، آمريکای لاتين، آفريقايی، بودايی، و ژاپنی) ولی بر اساس برخی مطالعات آماری در عمل و طی دهسال اول از عمر نظريه در خلال بيش از ۵۰۰ منازعه که در جهان رويداد فقط سه تمدن اسلامی، غرب، و ارتدکس بيشتر از بقيه تمدن ها درگيرمنازعه بوده اند. البته مطالعات و آمارهای موجود نشان نمی دهد که ماهيت اين منازعات الزامآ بين اسلام بر عليه غرب ويا غرب بر عليه بقيه تمدن ها بوده باشد - اگرچه غرب در بسياری از منازعات مشارکت داشته است. برخی تحقيقات نيمه تمام، نشان می دهد که مثلا منازعه غرب برعليه ديگر تمدن ها کمتر از منازعه تمدن های ارتدکس با اسلام بود. همين نتيجه گيری ها موجب تضعيف وترديدو تشکيک در نظريه هانتينگتون گرديده است.

در سالهای اخير مطالعاتی در مورد چگونگی اين نظريه در حيطه عمل و سياست بين الملل انجام شد. نتايج موافق و مخالف زيادی مطرح و مورد بررسی آماری قرار گرفت. ذکر جزييات اين مطالعات در اين مختصر مقدور نيست ولی با در نظر گرفتن مطالعات آماری انجام شده، وهمچنين با نگاهی به سير تحولات خاور ميانه در چند سال اخير، اميد ها و هراس های برآمده از متن "بهار عربی"، استحاله ماهوی رژيم هايی مانند عراق، افغانستان و حتی عربستان سعودی می توان نتيجه گرفت که هرچند نظريه هانتينگتون زمينه های مساعدی را برای تبيين روابط بين الملل در دهه آخر قرن بيستم و آغاز قرن بيست و يکم ارايه داده است ولی نتوانسته در حيطه عمل تبديل به يک استراتژیِ عملياتی بشود.

در بسياری موارد غرب ستيزی تاکتيکی برای چانه زنی و امتياز گيری بوده و به قصد خط کشی های استراتژيک و دراز مدت بکار نرفته است. دربرخی از موارد که منازعه از غرب آغاز شده نيز انگيزه تمدنی دليل آغاز منازعه نبوده است.

در پاره ای ديگر از مطالعات انجام شده کفه ترازو در جهت تاييد نظريه هانتينگتون سنگينی کرده ولی عوامل گوناگونی مانند ائتلاف ها، اتحادهای سياسی- نظامی، صف بندی ها و مرزبندی های اقتصادی و غيره بايد با دقت مورد مطالعه قرار گيرد تا بتوان به نحو قاطع در مورد قبول نظريه هانتينگتون در حيطه عملی رای داد.

اگر ادعای هانتينگتون وقوع منازعه بين تمدن ها باشد در آنصورت بخش عمده ای از منازعات که بين دولت ها و در داخل يک حوزه تمدنی صورت گرفته خود بخود بر خلاف نظريه هانتينگتون است و عدم صحت آن را ثابت می کند چرا که بنا بر اين نظريه منازعات بايد بين تمدن ها رخ بدهد و نه در درون تمدن ها.

هنوز نقاط خاکستری فراوانی وجود دارد که نشان می دهد نظريه برخورد تمدن ها ابزار مناسبی برای تبيين روابط بين ملت ها نيست و پاسخ مشخصی برای سوالات بيشماری ارائه نمی کند. مثلا وقتی کشورهای مسلمان در نوعی جهت گيری نظامی ائتلاف های بزرگ غرب بر عليه يک کشور مسلمان ديگر شرکت يا آن را تائيد و يا تائيد ضمنی می کنند (ليبی، سوريه، يا يمن و مصر) آيا در يک منازعه تمدنی همسو با غرب شرکت کرده اند؟ و اگر پاسخ مثبت است چگونه يک کشور مسلمان که در طبقه بندی هانتينگتون جزيی از تمدن اسلامی محسوب ميشود و حسب تعريف بايد با کشورهای اسلامی ائتلاف کند در عمل به صف غرب يا آمريکا می پيوندد؟ مواردی مانند همسويی عربستان با غرب درخصوص بحرين آيا منازعه تمدنی محسوب می شود يا بين دولت های يک تمدن و بسيار سوالات ديگر که برايشان جواب مشخصی وجود ندارد.

آنچه در حال حاضر می توان گفت اين است که برخورد تمدن ها به عنوان يک نظريه در يک مقطع زمانی مناسب مطرح شده ولی در عمل گرايش نظام بين المللی در جهت فاصله گيری از تحقق آن بوده و مواردی هم که رخ داده به حد و اندازه ای نبوده است که بتوان با توسل به آن موارد به طور قاطع عملياتی شدن نظريه را تاييد کرد. از طرف ديگرو عليرغم ترديد های موجود، دلايل قانع کننده ای هم وجود ندارد که بتوان امکان بروز منازعات تمدنی را در آينده نيز بکلی منتفی دانست.

نقل قول:


خاتمی و همفکرانش در محاق کنترل سياسی قرار گرفتند و برخی از نزديکان رييس جمهور سابق مانند مهاجرانی مهاجرت را بر ماندگاری ترجيح دادند و آنانکه ماندند هم به شدت سرکوب و يا زندانی شدند. گويی دستهايی در کاربود که می خواست درستی نظريه برخورد تمدنی را اثبات کند.

شما وقتی مطلبی را از سایت رادیو فردا ارگان رسمی سیا، کپی پیس می کنید و نویسنده مقاله را ذکر نمی کنید، اینگونه برداشت می شود که شما همه آن را قبول داشته و مستندات لازم را برای آن دارید.
شما چه دلیلی برای ادعای فوق دارید؟ قرار نیست سایت اسک دین، منعکس کننده صرف نظریات اساتید دانشگاه های آمریکا باشد!
http://www.radiofarda.com/content/f3_huntington_clash_of_civilisations_twenty_years_later/24573074.html
مدرک خود را برای ادعای فوق ارائه دهید!

سلام

روح بخش;283697 نوشت:
شما وقتی مطلبی را از سایت رادیو فردا ارگان رسمی سیا، کپی پیس می کنید و نویسنده مقاله را ذکر نمی کنید، اینگونه برداشت می شود که شما همه آن را قبول داشته و مستندات لازم را برای آن دارید.
شما چه دلیلی برای ادعای فوق دارید؟

ولی حرفشون زیادهم باروایات مامنافات ندارد

ohfreedom;282091 نوشت:
اگر ادعای هانتينگتون وقوع منازعه بين تمدن ها باشد در آنصورت بخش عمده ای از منازعات که بين دولت ها و در داخل يک حوزه تمدنی صورت گرفته خود بخود بر خلاف نظريه هانتينگتون است و عدم صحت آن را ثابت می کند چرا که بنا بر اين نظريه منازعات بايد بين تمدن ها رخ بدهد و نه در درون تمدن ها.

شاید،این نظریه حقیقت داشته باشد
اتحاددشمنان تمدن غرب(صهیونیستی)وهمینطوربیزاری اکثرملت های خودشان، بایکدیگرکه مااخیراً شاهدآن هستیم ازبارزترین دلایل وقوع این نظریه است
درسته که برخورداین تمدن ها بیشترهمه بایکدیگرخواهدبودولی تدریجاً تبدیل بصورت دوقطب جهانی(حق وباطل) خواهندشد
این نظریه بوقوع خواهدپیوست چون که کنترل نظم جهان وسرزمین خودشان چه ازنظراقتصادی ،فرهنگی ،سیاسی ازدست همه ی آنها(قدرتمندان دنیا)خارج خواهدشد
بعضی اوقات شنیده می شودکه آمریکایاانگلیس یاهرکس دیگری آن قدرخودشان به دردردسرومشکلات افتاده اندکه جرأت حمله به ماراندارند
این تفکراشتباه است
چون اگراین کنترل جهان وملت ها ازدست هرقدرتی خارج شود،یقیناً باتمام دارایی هایشان روبه نابودی خواهندبود
پس این برخوردتمدن هابرای بقاخواهدبود(باعرض پوزش مانندحیوانات وحشی وگرسنه به جان هم خواهندافتاد)

به طورمثال مک کارتین(خالق نظریه ی موج صفر)باپژوهش هاوتحقیقات سالیانه ی زیادی وهمینطورباکمک گرفتن ازعلوم باستانی مورداعتماد،نمودار آینده ی تاریخ بشرراسال به سال ترسیم کرده بود
اواتفاقات بزرگ اخیرراتماماً پیشگویی کرده بود،انسان های زیادی به پیشگویی های اواعتمادپیداکرده اند
جالب اینجاست که نموداراستثنایی اوبعدازفرازنشیب های زیاد تمدن های دنیادرطلوع آفتاب روزبیست ویک دسامبر2012میلادی به زیرخط صفرمی رسد
اوبرخلاف پیشگوهای زیادی قبل ازمرگ خودصراحتاً اعلام کردکه جهان درسال 2012نابودنخواهدشد
اواین روزوحشتناک رادیگرروزآغازروندخارج شدن کنترل جهان ازدست بشریت نامگذاری کرد
اصطلاحتاً همان پیچ تاریخی بزرگ یاسال های تاریخ سازبشریت که رهبرمعظم انقلاب مکرربدان اشاره می کنند

همان روزی که همه ی ماکم وبیش ازجانب غرب شنیده ایم که می گوینداین روز،روزآغازحکومت شیطان وپاگذاشتن لوسیفربرروی زمین خواهدبود
شایداین یک خرافه باشدولی به هرحال خدابه دادمان برسد
طبق روایات شیعیان زیادی ازراه راست خارج خواهندشد

به طورمثال حدودیک ماه پیش بیشتراقتصاددان های بزرگ دنیادریک کشوراروپایی به دورهم گردآمدند
آنهانتیجه ی این جلسه ی طولانی رااین گونه توصیف کردند
دیگرهیچ امیدی برای جلوگیری ازروندنابودی اقتصاددنیانیست

آیااین مسأله مارابه یادروایات ائمه ی معصومین علیه السلام درباب آخرالزمان نمی اندازند ؟

یک مثال ازنظرسیاسی:
«دولت مااهل بیت ،آخرین دولت دنیاست
دیگرهیچ کسی نمی ماندمگراینکه به قدرت می نشیندوازپس اینکاربرنمی آید
(یعنی درآخرالزمان دیگر هیچ قدرتی کشورخودش راهم نمی تواندبخوبی اداره وکنترل کند)
واین به خاطراین است که اگرخداوندروزی به وعده ی خودوفاکردومستضعفین عالم رابه قدرت دنیانشاند،
آنهانگویندکه اگرماهم درقدرت بودیم چنین وچنان می کردیم»

یک مثال ازنظراقتصادی:
«گرانی وقحطی برشماحاکم خواهدشد»
«درسال ظهورزلزله وباران افزایش خواهدیافت
امابارانی که دیگربرکتی نداردوچیزی اززمین نمی رویاند»

یک مثال ازنظرفرهنگی:
روایاتی که به بی دینی اکثریت بشروناامیدی وازدین خارج شدن تعدادزیادی ازشیعیان اشاره می کنند، برای این قسمت کافیست

ویک مثال هم ازنظرنظامی:(برخورتمدن ها)
«جنگ تمام زمین ،مخصوصاً منطقه ی خاورمیانه راخواهدپوشاند»
«درتاریخ بشریت نبردهای خونین سال آخرسابقه ندارد»
هیچ کداممان نمی توانیم محرم سال آخرقبل ازظهورراتصورکنیم
«تعدادبسیارزیادی ازبشردرماه های آخرپراکنده وبه طوروسیع ووحشتناک درسراسردنیاگروه گروه به قتل خواهندرسید»
نبردبزرگ ووحشتناکی که کشورهای زیادی درآن شرکت دارندوبیشترازآن به عنوان جنگ جهانی سوم یادمی کنند(قرقیسیا)برای این موردهم کافیست

بسم الله الرحمن الرحيم
باسلام وعرض ادب خدمت منتظران
من وديگردوستان قبلاً درموردهمين ابراج البيت وفتنه ی بزرگ صهيونيست درمسجدالحرام رواياتی ازجمله
سخن پيامبر(ص)كه می فرمايندازنشانه های ظهور،طلوع آفتاب ازميان دوشاخ شيطان است
ياسخن امام صادق(ع) كه می فرمايندازنشانه های ظهور،ساختن مجسمه ی بزرگ شيطان دركنارمسجدالحرام می باشد
نقل كرده بوديم
وحال يك روايت بسيارجالبی يافتم كه بهتراست قبل ازهرچيزی شماراازآن باخبركنم
تادرموردآن هم بحثی داشته باشيم

«درتفسيرآيه ی 43سوره ی بقره آمده است

اميرالمؤمنين حضرت علی عليه السلام ازابوذرغفاری روايت می كند :
كه يك روزرسول الله صلی الله وعليه وآله وسلم باجماعتی ازمهاجرين وانصارنشسته بود
كه ناگهان ده نفرازبزرگان وعلمای يهوديان واردمجلس شدندوخطاب به پيامبرگفتند:
ماسؤالی بسيارمهم ازشماداريم كه اگرآن رادرست پاسخ دهید ماهمه به شماايمان خواهيم آورد
پيامبراجازه ی سخن رادادندوآنهاپرسيدند:
ای محمدماراازپنج نمازی كه خدای بزرگ تووامت تورادرشبانه روزدستورداده است باخبركن
ونيزازحكايت وفضيلت اوقات اين پنج نمازبه مابگو
رسول الله صلی الله وعليه وآله وسلم فرمودند :
درموردنمازپيشين(نمازظهر)بدانكه برای خدای تبارك وتعالی درميان آسمان دنياحلقه ای می باشد
كه هرگاه آفتاب ازآن حلقه بگذردوبيرون شود،هرچه در آسمان وزمين است خدايتعالی راتسبيح می گويند
ودروازه های آسمان گشوده شودودعادرآن وقت اجابت گردد
خداوندبزرگ خواست كه امت من درآن وقت درآن خيربزرگ شريك باشند
وامانمازديگر(نمازعصر)درآن وقت است كه ابليس رانده شده،حضرت آدم راوسوسه كرد
پس خداوندبزرگ من وامت مرادرآن وقت برای بازداشت كيدشيطان لعين،نمازفرمود
وامانمازشام(نمازمغرب) آن وقت است كه خداتوبه ی آدم راپذيرفت
پس خداوندبزرگ خواست تاامت من نيزدرآن وقت روبه درگاه اوشوندوازگناهانشان توبه كنند
وامانمازخفتن(نمازعشا)زمان نمازگذاردن پيامبران می باشد
كه خداوندبزرگ خواست تاامت من درنمازپيامبران شريك باشند

وامادرموردنمازبامداد(نمازصبح،پيش ازطلوع آفتاب)
بايدبدانيدآن زمانی كه آفتاب طلوع كند ازميان دوشاخ شيطان برآيدوكافران همگی براوسجده می كنند
واماخداوندتبارك وتعالی خواست تاامت من اوراسجده كنندقبل ازآنكه كافران شيطان راسجده كنند

آن بزرگان يهودی باحالت تعجب گفتند،راست گفتی وهرده نفرشان ايمان آوردند»

پس حالامی فهميم كه جريان اين ساختمان شيطانی(ابراج البيت)درنزديكی مسجدالحرام چيست وهدف آن چيست
وچرادرصبح روز21دسامبر2012ميلادی(فكركنم 1دی امسال)خورشيدازبين دوشاخ آن طلوع می كندوافتتاح می شود

دوستان همه ی مابايدقداست مكه(ام القری)رادرك كنيم وبدانيم كه زمين زيركعبه نقطه ی طلاقی خطوط انرژی های دنياست
واين مكان باارزش ترين بخش جهان برای تمام بشريت می باشد
كه هركس می تواندازاين انرژی بزرگ به نفع خوداستفاده كند
شايدپيروان شياطين تازه به عظمت اين نقطه ی دنيارسيدند
كه الحمدالله خداوندتبارك وتعالی هزاروچندين سال پيش‌ كعبه وقبله ی مسلمانان راآنجاقرارداده است
كعبه خودساختمانی سنگی و مكعبی شكل كه بيش نيست مهم آن منبع انرژی قدرتمندی است كه آنجاقراردارد
كه ماباقرارگرفتن درراستای اين انرژی تنهاخداوندرابه يگانگی می پرستيم

پيروان شيطان درآن روزخدمت بسياربزرگی برايش انجام خواهندداد،آن لحظه درمسجدالحرام محيطی بسيارمرموزووحشتناك وشيطانی ايجادخواهندكرد
كه سجده به كعبه به معنای سجده به شيطان خواهدبود،كه واقعاً سجده چنين تعدادی ازبشريت وانتقال انرژی انسان ها برای قدرت گرفتن آن كافيست
اماخداوندخيلی وقته كه فكرآن راكرده بود،بله ماقبل ازسجده آنهابه شيطان به ذات خداوندتبارك وتعالی سجده خواهيم كرد
طوری كه حتی مستحب است درآن لحظه(طلوع آفتاب)بخوابيم
من خودم شنيدم كه آنهااعتقاددارند تنهاانرژی خارق العاده ی كعبه است كه می تواندلوسيفرراازسياره ی زهره به زمين برگرداند(همون جريان Losifer cage و Magic keys اگه اشتباه ننوشته باشم)
وهمينطورمامی دانيم كه صبح 21دسامبرامسال اولين جرم آسمانی سياره ی زهره است كه ازميان دوشاخ ابراج البيت طلوع خواهدكردوبعدازآن خورشيدازميان آن برمی آيد
جالبتراينجاست كه دراين روزمركزكهكشان راه شيری باسياره ی زهره وسپس باخورشيدوباميان دوشاخ ساختمان ابراج البيت ودرنهايت باكعبه هم راستا خواهندشد
كه اين خودنشان گرتبادل انرژی بسيارقدرتمندی می باشد
واين موضوع رامی توان به وضوح دربرنامه ی نجومی Starry Nightمشاهده كرد
كه اين همراستايی باعث ايجادهمان نردبان وپل ارتباطی خواهدشدكه قبلاً گفتيم
برای بازشدن دروازه ی خدايان(آرزوی ديرينه ی كافران تاريخ بشريت)
برای بازگشت شيطان واطرافيانش ازتبعيدوحكومتشان برزمين
كه همه ی مامی دانيم دشمنان مااين روزراروزآغازحكومت شيطان برزمين می دانند
وسال 2013راسال بنيان گذاری اين حكومت می دانند
كه انشاالله نقشه يشان نقش برآب خواهدشدومنجی بزرگ بشريت هرچه زودترخواهدآمد

خدابه دادمان برسد
دراين روزتوهين بسياربزرگی به خدای يگانه وبه ماخواهدشد
لطفاً اطلاع رسانی كنيدتاهمگی ازجمله حاجيان مسجدالحرام درآن روزاخلاص بيشتری داشته باشندوبيشترازهرزمانی ازخودمحافظت كنند

ماشاهدآن هستيم كه حماس وچندگروهك ازخط مقاومت رادرجريان نبردغزه سرگرم كردند
وايران وچندگروه ديگرازخط مقاومت رامی خواهنددرسوريه سرگرم كنند
تاراحت تركارشان راانجام دهند
تادراورشليم معبدساخته شده ی سليمان (تاج وتخت حكومت شيطان)راجايگزين مسجدالاقصی(نقطه ی بسيارمقدس وپرانرژی ديگر)كنندونيزتخيلات وآرزوهای خودرادرمسجدالحرام اعمال كنند

[="darkgreen"]الطور :

أَمْ تَأْمُرُهُمْ أَحْلَامُهُمْ بِهَذَا أَمْ هُمْ قَوْمٌ طَاغُونَ«32»
آیا پندارهایشان آنان را به این [موضعگیری] وا می‏دارد یا [نه] آنها مردمی سرکشند

أَمْ یقُولُونَ تَقَوَّلَهُ بَلْ لَا یؤْمِنُونَ«33»
یا می‏گویند آن را بربافته [نه] بلکه باور ندارند

فَلْیأْتُوا بِحَدِیثٍ مِثْلِهِ إِنْ كَانُوا صَادِقِینَ«34»
پس اگر راست می‏گویند سخنی مثل آن بیاورند

أَمْ خُلِقُوا مِنْ غَیرِ شَیءٍ أَمْ هُمُ الْخَالِقُونَ«35»
آیا از هیچ خلق شده‏اند یا آنکه خودشان خالق [خود] هستند

أَمْ خَلَقُوا السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ بَلْ لَا یوقِنُونَ«36»
آیا آسمانها و زمین را [آنان] خلق کرده‏اند [نه] بلکه یقین ندارند

أَمْ عِنْدَهُمْ خَزَائِنُ رَبِّكَ أَمْ هُمُ الْمُصَیطِرُونَ«37»
آیا ذخایر پروردگار تو پیش آنهاست‏یا ایشان تسلط [تام] دارند

أَمْ لَهُمْ سُلَّمٌ یسْتَمِعُونَ فِیهِ فَلْیأْتِ مُسْتَمِعُهُمْ بِسُلْطَانٍ مُبِینٍ«38»
آیا نردبانی دارند که بر آن [بر شوند و] بشنوند پس باید شنونده آنان برهانی آشکار بیاورد[/]

[="blue"]این قوم طغیان گر بدین وسیله میخواهند نردبانی به اسمان بکشند تا اسرار وحی را دریابند بگذار بکشند و ببینند که اسرار وحی برای پاکان است و لعنت شدگان را هرگز به آن راهی نیست ایا عبرت خواهند گرفت ؟[/]

تاریخ 21 دسمیر سال 2012 اگر از مزخرفاتش بگذریم.
یک تاریخ استراتژیکی خیلی حساس هستش.
چون خورشید تاثیرات منفیش بر روی زمین بیشتر می شه!
و کلا کیهانات وارد یک عصر جدید می شن طبق گزارش ناسا...
و خیلی اتفاق های دیگه پیش بینی شده که قراره بیفته.
و من امیدوارم که این طرح شیطانی که اجرا شده! مانند بقیه طرح هاشون موفق نشه.
چون بازم معلوم نیست واقعا هدف از این ماجرا چی بوده!
وقتی تاریخ و می خونم.
خیلی خیلی از شیطان و طرح های قدم به قدمش می ترسم.
امیدوارم این حرکتی که زدن موفق نشه!
چون واقعا نمیشه افکار پشت این طرح رو فهمید...:)

بهلول;292940 نوشت:
أَمْ عِنْدَهُمْ خَزَائِنُ رَبِّكَ أَمْ هُمُ الْمُصَیطِرُونَ«37» آیا ذخایر پروردگار تو پیش آنهاست‏یا ایشان تسلط [تام] دارند

ممنونم ازشمابرادربهلول که این آیات مقدسه راآوردید
واقعاً همینطوره،آنهاهیچ تسلطی برذخایرپروردگارعالمیان ندارند

سُبحانَ الَّذی أسرا بِعَبدِهِ لَیلاً مِنَ المَسجِدِالحَرام إلی المَسجِدِالأقصا الَّذی بارَکنا حَولهُ لِنُریهُ مِن ءایاتِنا إنَّهُ هُوَ السَّمیعُ البَصیر
پاک ومنزه است(ازسخنان بشر)کسی که درشب(مبارکی)بنده ی خود(حضرم محمد(ص))راازمسجدالحرام(مکه ی معظمه)به مسجدالاقصی(اورشلیم یابیت المقدس)
که پیرامونشان رامبارک ومقدس ساخت،سیردادتانشانه هاواسرارغیب رابه اوبنمایاندکه خدابه حقیقت شنواوبیناست

این آیه به دونقطه ی اساسی اسلام اشاره می کند
چه چیزی باعث شده است که شیاطین جن وانس به این دومکان،تمرکزخاصی داشته باشد؟
کافیست آرزوهاوکارهای شیطان پرستان تاریخ ومخصوصاً امروزه رابررسی کنیم
بازگشت وظهور شیطان ازمکه وحکومتش دربیت المقدس
یامثلاً دوبارساختن معبدسلیمان درمکان مسجدالاقصی یاگذاشتن انواع بت های بزرگ وشیطانی درزمان جاهلیت درون کعبه

متاسفانه برخی این برکت الهی که آیه ی بالا بدان اشاره می کندرامیوه،سبزیجات،جنگل،آب وهوای خوش وخرم می دانند
درحالی که این برکت به چیزدیگری اشاره می کند
این دومحل به حقیقت منبع قدرتمندامواج می باشند
که کعبه ازدیگری بسیارمقدس تروایمن تراست

دشمنان خدادرتاریخ بسیارتلاش کردندتاساختمان های مقدس خودرادراین مکان هابسازند
وبرای ویرانی ساختمان های الهی دراین مکان تلاش های بسیاری انجام داده اند
درست است که آنهابه گفته ی تاریخ تادوبارتوانسته اندکه معبدشیطانی سلیمان رادراورشلیم پابرجاکنند
به خاطرهمین ازویران کردن مسجدالاقصی وجایگزین کردن سومین معبد(کامل شده ی)سلیمان هراسی ندارند
اماآنهاخیلی اوقات درمورد ویران کردن کعبه ناکام مانده اند
مثال بارزش لشگرعظیم وقدرتمندصلیبیون(تجهیزشده توسط شوالیه های معبدشیطان ازغرب)باتعدادبسیاری ازفیل های قدرتمندوعظیم الجثه به فرماندهی سوارابرهه ونرسیدنش به هدف می باشد

آنهاهیچگاه نتوانستندمعبدخودراجایگزین کعبه کنندولی آنهامی خواهندبه مقام استفاده ازاین قدرت برآیند

بازم سلام
ببینم ، جدیداً این اعراب چقدربه هلال ماه علاقه مندشدند!!!

برج هلال دردبی
http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_lkjljk.jpg" title="[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_lkjljk.jpg">[/URL]

درسته که نمادهلال هیچ پیشینه ی تاریخی دراسلام ندارد
ویه طرحی است که بعدهابوجودآمده است
ولی بازهم اگرآن راازنمادهای اسلامی تصورکنیم
می توان گفت نمادماه رمضان است
اماهیچ دلیل منطقی نیست که این نمادبرروی مسجدالحرام سایه بیفکندوحتی ازنام خداهم بالاترقرارگیرد

مگراینکه به اعتقادات غرب بازگردیم ومسئله ی هلال زهره رابه میان بیاوریم
این ساختمان بیشتردرتاییدحرف آنهاست

اینم کارت جوکر(لوسیفر)-همون شیطون خودمون-درپاسورکه روی هلال زهره نشسته ومنتظربازگشت است
که سرگرمی خوبی برای بعضی ازجووناست!!!
http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_a_20_6_.jpg" title="[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_a_20_6_.jpg">[/URL]

چجورم ماروتحت نظرداره!
نگوپس چشم جهان بین همینه!

http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_P_EYE_RA_MID-LE_20-_20ZakerSoft_Ir.gif" title="http://[URL]http://askdin.com/sites/default/files/gallery/images//8607/1_P_EYE_RA_MID-LE_20-_20ZakerSoft_Ir.gif">



لعنت ونفرین سخت ودرهم شکن یگانه پروردگارعالمیان برابلیس،شیطان رانده شده
وبرتمام دارودسته واطرافیان ویارانش خواه ازجنس جن وخواه ازجنس انسان باد

این پیام باکلی بحث کارشناسی ظرف چندهفته ی اخیردردنیاپخش شده است
وبسیارخبرسازوجنجالی شده است
وبررعب ووحشت مردم ازاین سال افزوده است

« ناسا پیش بینی کرده است که در 23-25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی 91) و در زمان تراز کائنات زمین به مدت 3 روز در تاریکی کامل به سر خواهد برد. دانشمندان آمریکایی پیش بینی تغییرات کائنات ، خاموشی در کل کره زمین به مدت 3 روز از تاریخ 23 دسامبر 2012 نموده اند.
این پایان جهان نیست ، این هم ترازی جهان ، جایی که خورشید و زمین برای اولین بار هم تراز می شوند. زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر نموده و سپس به بعد چهارم تغییر می نماید.در این گذار جهان با تغییر بزرگی روبرو می شود و ما یک جهان جدیدی را خواهیم دید.
پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی کامل و قطع برق در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی ماه 91) اتفاق می افتد، حفظ آرامش ، در آغوش کشیدن یکدیگر ، مناجات ، خواب به مدت 3 روز بهترین راه حل است و انهایی که بعد از این واقعه زنده می ماند با یک جهان نوین روبرو خواهند شد.. بسیاری از ترس خواهند مرد .
خوشحال باشید ، از هر لحظه حاضر لذت ببرید . عبادت کنید ،دعا دعا دعا ...
خیلی حرفها راجع به اتفاق 2012 گفته میشه اما اکثر مردم باور نمیکنند ... نمیدانیم چه اتفاقی میفتد اما بهتر است به چیزی که ناسا اعلام کرده اهمیت بدهیم .... بهتر است در ماه دسامبر سفر نکنیم
NASA predicts total blackout on 23-25 Dec 2012 during alignment of Universe.
US scientists predict Universe change, total blackout of planet for 3 days from Dec 23 2012.
It is not the end of the world, it is an alignment of the Universe, where the Sun and the earth will align for the first time. The earth will shift from the current third dimension to zero dimension, then shift to the forth dimension. During this transition, the entire Universe will face a big change, and we will see a entire brand new world.
The 3 days blackout is predicted to happen on Dec 23, 24, 25....during this time, staying calm is most important, hug each other, pray pray pray, sleep for 3 nights...and those who survive will face a brand new world....for those not prepared, many will die because of fear.
Be happy, enjoy every moment now. Dont worry, pray to God everday.
There is a lot of talk about what will happen in 2012, but many people dont believe it, and dont want to talk about it for fear of creating fear and panic. We dont know what will happen, but it is worth
listening to USA s NASA talk about preparation.
Better avoid travelling during December.
:

به نظردوستان همچین چیزی ممکنه ؟؟؟!!!
آیاباورمی کنید؟
من که بعدازشنیدن این همه شایعات درموردسال 2012باورکردنش برام سخته
ولی ماروایت های زیادی درموردسه روزداریم
که درتوقیع خودامام زمان(عج)بدان اشاره شده است
علامتی ازآسمان،سرخی شدیدی که تاسه روزدرشرق حجازدوام یابد
به نظرشماباافتتاح ساختمان ابراج البیت(شرق مسجدالحرام) وبازشدن دروازه ی خدایان وبازگشت بزرگان اجنه ارتباطی ندارد؟؟؟!!!
وآیاغربی هاازاین همترازی وانتقال انرژی قدرتمند مطلع بودندکه دست به ساختن ابراج البیت درهمان مسیر،برای بازکردن دروازه ی خدایان زدند؟؟؟!!!

دوروایت ازهمین آتش حجازازسنی وشیعه اینجانقل می کنم

درکتاب صحیح مسلم - 8/180 -(ازبزرگترین ومهمترین منابع اهل سنت)آمده است

« قیامت برپانمی شودمگرآنکه آتشی درحجازبرافروخته شودکه روشنائیش گردن شتررادربُصرا(شهری درسوریه)روشن کند »

امام باقرعلیه السلام فرمودند:

روایت اول: « وقتی ازجانب مشرق آتش بزرگ سرخ فامی مشاهده کردیدکه سه یاهفت روزبالامی آید،درآن هنگام به خواست خدامنتظرفرج آل محمد(ص)باشیدکه خداوندعزیزوحکیم است »
بحارالانوار(52/230)

روایت دوم: « پیش ازقیام قائم،مردم بوسیله ی آتشی که برای آنان درآسمان پدیدآیدوسرخی آن آسمان رابپوشاند،ازگناهانشان بازداشته شوند »
بحارالانوار(52/221)

ایناروفقط محض اطلاع گفتم و من هیچ قصدتطبیق ندارم
من فقط یکمی تحت تأثیرقرارگرفتم
چون احادیثی ازحضرت علی(ع)ودیگرائمه ی اطهار(ع)درموردهمین سرخی افق آسمان می باشدکه می فرماینداگربیشتربه آنهابنگری ستون هایی ازنقره ی فام درآنهامی بینی

شایدیه اتفاقات شگفت انگیزی بااین ساختمان رابیاندازن
واگرخورشیددرآن همترازی بازمین(طبق پیشبینی بالا)ازبین آن دوشاخ (شیطان)ابراج البیت سه روزمداوم بتابد(به خاطرانتقال به بعدسوم)وآن شیطان پرستان باکارهایی برای بازگرداندن بزرگانشان نورش رادرافق گسترش دهندسرخی شدیدی درافق یک نیمکره ی زمین(که حجازدرآن قراردارد)ایجادمی شودکه طبیعتاً باگسترش یافتن وقدرت گرفتن آن نورافکن های نقره ای همان ستون های روایات تشکیل می شوداماجالب اینجاست که نیمکره ی دیگرزمین تاسه روزازخورشیدمحروم می ماند(به خاطرهمان انتقال ابعادوتغییرات زاویه ای درمنظومه ی شمسی که گفته شد)وطبق پیشگوییهای ناساوخودغربی ها،آنها(ساکنان نیمکره ی دیگرکه همان غربی هامی باشند)سه روزتاریکی راتجربه می کنند
جالبتراینجاست که خودایستادن خورشیدوسط روزدریه طرف کره ی زمین وتاریکی طرف دیگرازنشانه های ظهورمی باشد

morteza313;296666 نوشت:
این پیام باکلی بحث کارشناسی ظرف چندهفته ی اخیردردنیاپخش شده است
وبسیارخبرسازوجنجالی شده است
وبررعب ووحشت مردم ازاین سال افزوده است

« ناسا پیش بینی کرده است که در 23-25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی 91) و در زمان تراز کائنات زمین به مدت 3 روز در تاریکی کامل به سر خواهد برد. دانشمندان آمریکایی پیش بینی تغییرات کائنات ، خاموشی در کل کره زمین به مدت 3 روز از تاریخ 23 دسامبر 2012 نموده اند.
این پایان جهان نیست ، این هم ترازی جهان ، جایی که خورشید و زمین برای اولین بار هم تراز می شوند. زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر نموده و سپس به بعد چهارم تغییر می نماید.در این گذار جهان با تغییر بزرگی روبرو می شود و ما یک جهان جدیدی را خواهیم دید.
پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی کامل و قطع برق در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی ماه 91) اتفاق می افتد، حفظ آرامش ، در آغوش کشیدن یکدیگر ، مناجات ، خواب به مدت 3 روز بهترین راه حل است و انهایی که بعد از این واقعه زنده می ماند با یک جهان نوین روبرو خواهند شد.. بسیاری از ترس خواهند مرد .
خوشحال باشید ، از هر لحظه حاضر لذت ببرید . عبادت کنید ،دعا دعا دعا ...
خیلی حرفها راجع به اتفاق 2012 گفته میشه اما اکثر مردم باور نمیکنند ... نمیدانیم چه اتفاقی میفتد اما بهتر است به چیزی که ناسا اعلام کرده اهمیت بدهیم .... بهتر است در ماه دسامبر سفر نکنیم
NASA predicts total blackout on 23-25 Dec 2012 during alignment of Universe.
US scientists predict Universe change, total blackout of planet for 3 days from Dec 23 2012.
It is not the end of the world, it is an alignment of the Universe, where the Sun and the earth will align for the first time. The earth will shift from the current third dimension to zero dimension, then shift to the forth dimension. During this transition, the entire Universe will face a big change, and we will see a entire brand new world.
The 3 days blackout is predicted to happen on Dec 23, 24, 25....during this time, staying calm is most important, hug each other, pray pray pray, sleep for 3 nights...and those who survive will face a brand new world....for those not prepared, many will die because of fear.
Be happy, enjoy every moment now. Dont worry, pray to God everday.
There is a lot of talk about what will happen in 2012, but many people dont believe it, and dont want to talk about it for fear of creating fear and panic. We dont know what will happen, but it is worth
listening to USA s NASA talk about preparation.
Better avoid travelling during December.
:

به نظردوستان همچین چیزی ممکنه ؟؟؟!!!
آیاباورمی کنید؟
من که بعدازشنیدن این همه شایعات درموردسال 2012باورکردنش برام سخته
ولی ماروایت های زیادی درموردسه روزداریم
که درتوقیع خودامام زمان(عج)بدان اشاره شده است
علامتی ازآسمان،سرخی شدیدی که تاسه روزدرشرق حجازدوام یابد
به نظرشماباافتتاح ساختمان ابراج البیت(شرق مسجدالحرام) وبازشدن دروازه ی خدایان وبازگشت بزرگان اجنه ارتباطی ندارد؟؟؟!!!
وآیاغربی هاازاین همترازی وانتقال انرژی قدرتمند مطلع بودندکه دست به ساختن ابراج البیت درهمان مسیر،برای بازکردن دروازه ی خدایان زدند؟؟؟!!!

با سلام و عرض ادب

NASA چنین پیش بینی ای نکرده است:

http://urbanlegends.about.com/od/errata/ss/Nasa-Predicts-Total-Blackout-Dec-2012.htm

با تشکر

ولی خداییش اگه این چیزایی که گفتم واقعاً اتفاق بیافته
ده هانشانه ی معتبروبزرگ آخرالزمان وحتی می شودگفت «عصرظهور»، طی همین چندروزآینده(ماه دی) دیده خواهدشد
واقعاً فکرشوبکن اگه تاسه روزیه طرف زمین تاریک تاریک بشه(به طورترسناکی) وطرف دیگه اش(به احتمال زیادطرف ما)سرخی شدیدی آسمون روبپوشونه ومحیط مرموزووحشتناکی برای ماتشکیل بشه وازاون طرف حائل بین ماواجنه سوراخ بشه(طی همون پل ارتباطی ودروازه ی خدایان باستان)وشیاطین پابه زمین بذارن و.............

عجب روزایی می شه.....:Moteajeb!::khandeh!::moteajeb:
خیلی هیجانی ووحشتناکه:farar::khandidani:
خدابه دادمون برسه
حرفش تنه آدم ومی لرزونه چه برسه.......

خداونداترس ووحشت غیرازخودراازوجودمادورکن:Doaa:
الهی آمین
آمین یارب العالمین

سلام

morteza313;296666 نوشت:
این پیام باکلی بحث کارشناسی ظرف چندهفته ی اخیردردنیاپخش شده است
وبسیارخبرسازوجنجالی شده است
وبررعب ووحشت مردم ازاین سال افزوده است

« ناسا پیش بینی کرده است که در 23-25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی 91) و در زمان تراز کائنات زمین به مدت 3 روز در تاریکی کامل به سر خواهد برد. دانشمندان آمریکایی پیش بینی تغییرات کائنات ، خاموشی در کل کره زمین به مدت 3 روز از تاریخ 23 دسامبر 2012 نموده اند.
این پایان جهان نیست ، این هم ترازی جهان ، جایی که خورشید و زمین برای اولین بار هم تراز می شوند. زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر نموده و سپس به بعد چهارم تغییر می نماید.در این گذار جهان با تغییر بزرگی روبرو می شود و ما یک جهان جدیدی را خواهیم دید.
پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی کامل و قطع برق در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی ماه 91) اتفاق می افتد، حفظ آرامش ، در آغوش کشیدن یکدیگر ، مناجات ، خواب به مدت 3 روز بهترین راه حل است و انهایی که بعد از این واقعه زنده می ماند با یک جهان نوین روبرو خواهند شد.. بسیاری از ترس خواهند مرد .
خوشحال باشید ، از هر لحظه حاضر لذت ببرید . عبادت کنید ،دعا دعا دعا ...
خیلی حرفها راجع به اتفاق 2012 گفته میشه اما اکثر مردم باور نمیکنند ... نمیدانیم چه اتفاقی میفتد اما بهتر است به چیزی که ناسا اعلام کرده اهمیت بدهیم .... بهتر است در ماه دسامبر سفر نکنیم
NASA predicts total blackout on 23-25 Dec 2012 during alignment of Universe.
US scientists predict Universe change, total blackout of planet for 3 days from Dec 23 2012.
It is not the end of the world, it is an alignment of the Universe, where the Sun and the earth will align for the first time. The earth will shift from the current third dimension to zero dimension, then shift to the forth dimension. During this transition, the entire Universe will face a big change, and we will see a entire brand new world.
The 3 days blackout is predicted to happen on Dec 23, 24, 25....during this time, staying calm is most important, hug each other, pray pray pray, sleep for 3 nights...and those who survive will face a brand new world....for those not prepared, many will die because of fear.
Be happy, enjoy every moment now. Dont worry, pray to God everday.
There is a lot of talk about what will happen in 2012, but many people dont believe it, and dont want to talk about it for fear of creating fear and panic. We dont know what will happen, but it is worth
listening to USA s NASA talk about preparation.
Better avoid travelling during December.
:

به نظردوستان همچین چیزی ممکنه ؟؟؟!!!
آیاباورمی کنید؟
من که بعدازشنیدن این همه شایعات درموردسال 2012باورکردنش برام سخته
ولی ماروایت های زیادی درموردسه روزداریم
که درتوقیع خودامام زمان(عج)بدان اشاره شده است
علامتی ازآسمان،سرخی شدیدی که تاسه روزدرشرق حجازدوام یابد
به نظرشماباافتتاح ساختمان ابراج البیت(شرق مسجدالحرام) وبازشدن دروازه ی خدایان وبازگشت بزرگان اجنه ارتباطی ندارد؟؟؟!!!
وآیاغربی هاازاین همترازی وانتقال انرژی قدرتمند مطلع بودندکه دست به ساختن ابراج البیت درهمان مسیر،برای بازکردن دروازه ی خدایان زدند؟؟؟!!!

دقیقا جناب رحیمی درست می فرمایند

ناسا اصلا چنین چیزی نگفته، من چند دقیقه پیش داشتم مطالب مرتبط رو در ناسا می خوندم

اول اینکه این خورشید گرفتگی در تمام دنیا نیست و در برخی نقاط ه مثل جنوب استرالیا , ...

و بعد اینکه دقیقا در خود ناسا اشاره کرده این همترازی اگه قرار باشه اتفاق بیفته اصلا در زمستان نیست پس مسلما 21 دسامبر چنین اتفاقی نمیفته و در ادامه گفته تمام منابع علمی این اتفاق رو تکذیب میکنن

منابع :

http://search.nasa.gov/search/search.jsp?nasaInclude=21+december+2012\
http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html
http://www.nasa.gov/multimedia/podcasting/jpl-asteroid20120307.html

پیروز باشید :Gol:

morteza313;296666 نوشت:
این پیام باکلی بحث کارشناسی ظرف چندهفته ی اخیردردنیاپخش شده است
وبسیارخبرسازوجنجالی شده است
وبررعب ووحشت مردم ازاین سال افزوده است

« ناسا پیش بینی کرده است که در 23-25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی 91) و در زمان تراز کائنات زمین به مدت 3 روز در تاریکی کامل به سر خواهد برد. دانشمندان آمریکایی پیش بینی تغییرات کائنات ، خاموشی در کل کره زمین به مدت 3 روز از تاریخ 23 دسامبر 2012 نموده اند.
این پایان جهان نیست ، این هم ترازی جهان ، جایی که خورشید و زمین برای اولین بار هم تراز می شوند. زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر نموده و سپس به بعد چهارم تغییر می نماید.در این گذار جهان با تغییر بزرگی روبرو می شود و ما یک جهان جدیدی را خواهیم دید.
پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی کامل و قطع برق در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی ماه 91) اتفاق می افتد، حفظ آرامش ، در آغوش کشیدن یکدیگر ، مناجات ، خواب به مدت 3 روز بهترین راه حل است و انهایی که بعد از این واقعه زنده می ماند با یک جهان نوین روبرو خواهند شد.. بسیاری از ترس خواهند مرد .
خوشحال باشید ، از هر لحظه حاضر لذت ببرید . عبادت کنید ،دعا دعا دعا ...
خیلی حرفها راجع به اتفاق 2012 گفته میشه اما اکثر مردم باور نمیکنند ... نمیدانیم چه اتفاقی میفتد اما بهتر است به چیزی که ناسا اعلام کرده اهمیت بدهیم .... بهتر است در ماه دسامبر سفر نکنیم
NASA predicts total blackout on 23-25 Dec 2012 during alignment of Universe.
US scientists predict Universe change, total blackout of planet for 3 days from Dec 23 2012.
It is not the end of the world, it is an alignment of the Universe, where the Sun and the earth will align for the first time. The earth will shift from the current third dimension to zero dimension, then shift to the forth dimension. During this transition, the entire Universe will face a big change, and we will see a entire brand new world.
The 3 days blackout is predicted to happen on Dec 23, 24, 25....during this time, staying calm is most important, hug each other, pray pray pray, sleep for 3 nights...and those who survive will face a brand new world....for those not prepared, many will die because of fear.
Be happy, enjoy every moment now. Dont worry, pray to God everday.
There is a lot of talk about what will happen in 2012, but many people dont believe it, and dont want to talk about it for fear of creating fear and panic. We dont know what will happen, but it is worth
listening to USA s NASA talk about preparation.
Better avoid travelling during December.
:
!

تاریکی زمین و اتفاقاتی از این دست شایعاتی بیش نیست.
برای اطلاع بیشتر و علمی تر به آدرس زیر مراجعه کنید

http://www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/27005-1391-09-08-13-47-59.html

[="darkgreen"]أَمْ لَهُمْ سُلَّمٌ یسْتَمِعُونَ فِیهِ فَلْیأْتِ مُسْتَمِعُهُمْ بِسُلْطَانٍ مُبِینٍ«الطور/38»
آیا نردبانی دارند که بر آن [بر شوند و] بشنوند پس باید شنونده آنان برهانی آشکار بیاورد[/]

بیچاره قوم یهود که با این بازی ها میخواهند نردبانی به اسمان بکشند تا به رموز وحی اشنا شوند زهی خیال باطل که 21 دسامبر هم خواهد امد و خواهد رفت سال 2012 نیز پایان گرفت و هیچ اتفاق مهمی نیافتاد ایا پند خواهند گرفت!

سلام
همانطور که برخی محققین گفته اند این برنامه زمینه سازی برای اقدامات مستکبران در گوشه ای از عالم است لذا باید همین امسال منتظر تجاوز و تعدی دیگر از سوی استکبار جهانی باشیم که به نظر بنده این واقعه تهاجم به سوریه است که زمزمه هایش شنیده می شود
والله الموفق

حالا واقعا چه اتفاقی قراره بیفته که همه وحشت دارن؟:Moteajeb!: