پرسش های قرآنی

مجموعه سوالات قرانی

سلام ببخشید من دنبال یه فایل هستم که یه سری سوالات قرانی با جواب داشته باشه
مثلا کدوم سوره عروس قران است
یا آیهفَبِأَيِّ آلَاء رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ
در کدوم سوره تکرار شده و از این قبیل سوالات کجا میتونم پیدا کنم این فایل رو ؟؟ میشه کمک کنید ممنون

لوح فشرده «پرسش‌های قرآنی جوانان» تولید شد


[="Blue"][="Purple"]به همت محققان "مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی"، لوح فشرده «پرسش‌های قرآنی جوانان» در قم تولید شد.[/]

به گزارش پرس و جو، «غلامرضا رحمانی» مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی نور در گفت‌وگو با ایكنا، با اعلام این خبر افزود: این لوح فشرده با هدف تسهیل در امر پژوهش و تحقیق قرآن‌پژوهان و پاسخ‌گویی به سؤالات محققان علوم قرآنی و حدیث تهیه و تولید شده است.

وی ادامه داد: 12 جلد پرسش‌ و پاسخ قرآنی جوانان با ویژگی‌هایی چون جمع‌آوری و عرضه یك‌جای پرسش‌های قرآنی دانشجویان سراسر كشور، توجه به مسائل عصر حاضر و مشكلات جوانان، پاسخ‌های علمی، روان و مستند به قرآن و احادیث از موضوعات موجود در این لوح فشرده است.

رحمانی اضافه كرد: مباحثی چون روابط دختر و پسر، قرآن و علوم روز، مهدویت، پیامبر اسلام(ص)، عقاید، تربیت و اخلاق، پاسخ‌ حدود 50 نفر از پژوهشگران قرآنی حوزه و دانشگاه به پرسش‌های قرآنی زیر نظر محمد علی رضایی اصفهانی از جمله دیگر موضوعات این لوح فشرده است.

وی همچنین به قابلیت‌های مختلف پژوهشی لوح فشرده «پرسش‌های قرآنی جوانان» اشاره و عنوان كرد: جست‌وجو، یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی متن، نمایه‌زنی، ویرایش و چاپ متن از قابلیت‌های پژوهشی این لوح فشرده به شمار می‌رود.[/]
منبع