وجود خدا در زندگی انسان

خدا چه فایده ای دارد؟

انجمن: 


با سلام و تشکر از کارشناسان محترم .

چرا خداوند هیچ اثری در زندگی من ندارد .
من حاجتی نخواستم فقط از خداوند خواستم خودش را در زندگی به من نشان دهد بالاخره این حرف پیامبران هم بود ابراهیم خلیل بت ها را شکست و گفت اینها نه سود دارند نه ضرر یا در قرآن هم خوانده بودم که چرا بت هایی را میخوانید که برای شما فایده ای ندارند . من خودم تا بیست سالگی حتی نماز صبحم هم به جماعت بود . اما هیچ وقت خدا وارد زندگی من نشد . الان هم که نه نماز می خوانم نه واجبات رو انجام میدهم هیچ فرقی با زندگی قبلی من نداشته . (.....)
اینهمه دلیل و برهان کاغذی را برای هرچیزی حتی بت هم میتوان تراشید چون اینها جایگاهشان در ذهن شکل گرفته . چرا خدا آثاری ندارد . چرا خداوند فایده ای ندارد . چرا به هیچ دردی نمی خوره . چرا نه سودی داره نه زیانی .
براستی خداوند در این جهان و در این دنیا و این کره خاکی در عمل ودر زندگی و نه روی کاغذ و برهان و بصورت فعال و عملی چه نفعی برای من دارد . قبلا اینکه یک خدایی هست حس خوبی میداد اما اینکه این خدای که هست چه فایده دارد هیچ پاسخی از خدا دریافت نشد .
فرق خدای نوح ابراهیم موسی عیسی محمد خدای که به گفته کتب مقدس آفریننده همه چیز است قدرت مطلق است غنی است مهربان است و ... با مثلا بت ها در چیست .
کمکم کنید .
مچکرم