خواستگاری بدون دیدن فرد

سوالی در مورد ازدواج و مشکل در انتخاب یکی از دو خواهر

انجمن: 

با عرض سلام و احترام

بنده مدتی هست که توصیف خانواده ای رو شنیدم که همسایه ی یکی از فامیلا هست و خیلی خانواده ی مذهبی و خوبی هستن. به همین دلیل تحقیقات خودمو شروع کردم و همه ازشون تعریف میکنن . دو تا دختر دارن که یکیشون از من یک سال کوچکتر هست و دیگری پنج سال (حدودا). بنده خودم 24 سال دارم. سربازیم تموم شده تحصیلاتم هم ان شا الله اخرین ترم تحصیلیم هست و ان شا الله اگه جور بشه قراره توی یک شرکت کار بکنم و شکر خدا کارای زیادی از دستم بر میاد.
حدودا مذهبی هستم . چند مدتی هست که احساس میکنم توی مسائل دینیم عقب گرد کردم و نمی خوام به گناه زنا و ... دچار شم. برای همین تصمیم دارم به کمک خدا هر چه سریعتر اقدام به ازدواج کنم.
شکر خدا تا حالا با جنس مخالف دوستی و رابطه ای نداشتم. ولی چند مدتی هست که نیاز شدیدی دارم که با یکی غیر همجنس صبحت کنم و یکی باشه که روزمو با یادش شروع کنم و شبمو با یادش تموم کنم.
مادرم بطور جدی با ازدواجم توی این شرایط مخالف هست ، تا می خوام دهنمو باز کنم میگه تو پول داری برو یدونه واسه من لباس بخر ببینم میتونی بخری. میگم درس داره تموم میشه و ... بعدشم اخرش منجر به ناراحتی میشه ...

به همین دلیل اصلا این موضوع رو با والدینم در میان نگذاشتم و فقط به برادر بزرگترم و دوستم گفتم و هر دو سعی می کنن که مشکلم حل بشه.
نمیدونم با این شرایطی که عرض کردم کار اشتباهی میکنم؟!
مشکل اصلی اینجاست که من فقط یکی از این خواهر هارو از دور دیدم و الان نمیدونم باید برای کدومشون اقدام کنم
خیلی زیاد اهل اون نیستم که همسر آیندم باید فرشته باشه و ... بیشتر دوس دارم درونش زیبا باشه
امکانشم ندارم که باهاشون حرف بزنم و ...
و نه میتونم برا دوتاشونم خاستگار برم بعدش ببینم با اخلاقم جور هستش یا نه اگه نبود بگم نفر بعدی :Nishkhand:
خواهشا راهنماییم بفرمایید :Ghamgin::tamasha::Ghamgin:

در پناه حق