خواب - تعبیر شدن

دیدن ائمه (علیهم السلام) در خواب

سلام
در مطالب ب این موضوع رسیدم ک چهره ایمه در خواب نورانی خواهد بود
اگر فردی که بر ما چنین القا شده ک امام زمان است و چهره شان پشت ابری بارانی پنهان است نمی توان به ایمه نسبت داد؟چون نورانیتی درکار نبود؟

خواب ها و پیش بینی های خواهرم

انجمن: 

سلام وقت شما بخیر. عذرخواهی میکنم از اینکه مزاحمتون میشم. خواهر من چند ماهیست میگه هر چیزی که برام اتفاق میوفته قبلا دیدمش در حالت خواب و الان چند وقتی هست که میگه روحم در آینده در حال گردش هست و میگه دارم عذاب میبینم مثلا میدونه که دو سال دیگه کدوم دانشگاه قبول میشه و خیلی از اتفاقاتی رو که هنوز نیوفتاده رو قبل از وقوع میبینه و تمام اون حالات آینده رو میتونه حس کنه. البته فقط اتفاقات خوب رو نمیبینه اتفاقات بد رو هم میبینه. و خیلی از این اتفاقاتی که میبینه درحالت بیداریه و بیشتر شبها این حالات رو داره .میخام بدونم چه کاری میتونم براش انجام بدم و چرا این حالات براش پیش میاد. برای من تعریف میکنه اما من نمیتونم کمکش کنم چون هیچ اطلاعاتی ندارم. اوایل هم فکر میکردم داره رویاپردازی میکنه. اما الان میبینم راست میگه. اصلا نمیدونم چرا این شکلی شده . به نظرتون باید چیکار بکنیم؟خیلی هم گریه میکنه میگه حس میگم یه غم بزرگ دارم.

چه کار کنیم تا خوابمان تعبیر نشود؟

انجمن: 

با سلام
من خییلی و قتا یک سری خوابایی رو دیدم که بعدش تعبیر شدن هم خواب خوب و هم بد . اما یه خوابی دیدم که نمی خوام اصلا تعبیر شه چون خییلی خواب بدیه .حتی بعد از خوابم هم صدقه دادم و یک سری کارایی که می دونستمو انجام دادم ولی توی دلم آشوبه نمی دونم چی کار کنم ،لطفا کمکم کنید.