حق به حقدار

ظهور امام زمان (عج) چه زمانی است ؟

به نام خداوند بخشایشگر و مهربان

شاید این سوال من با این همه مطالب در این سایت مسخره به نظر برسد اما یک چیز برای من مبهم است !
زمان ظهور ؟

در قرآن نیامده که امام زمان (حضرت مهدی) (عج) زمانی ظهور خواهد کرد ! بلکه فقط آمده که روزی حق به حقدار خواهد رسید و حکومت زمین به دست پاکی و خوبی می افتد ...

و اما ما مسلمانان اعتقاد داریم که حضرت مهدی (عج) ، امام دوازدهم ما ، ظهور خواهد کرد و به دنبالش حضرت مسیح ! خب منم اعتقاد به چنین چیزی دارم
و اما زمانش !
چیزی که فکر کنم خیلی ها در اشتباه باشند البته این فکر من است !

یک سوال ، آیا شما در یک هرج و مرج عظیم و جنگ و داغونی بین انسان ها در کره زمین حاضر هستین ظهور کنید و به مبارزه با شیطان بروید ؟ (من که اصلا !) چون با بودن تعداد کمی از مردم خوب ، چطور خوبی می تواند بر بدی قلبه کند ؟!(حتما با فرمان خدا اگر اینطور است که دیگر نیازی به امام زمان نیست !)

به نظر من ، زمان ظهور ایشان ، زمانی است که دنیا یک دست و یک پارچه شود و نیروی خوبان به درجه بالایش برسد ، و در آن زمان است که شیطان ضعیف شده و امام زمان ظهور خواهد کرد و با بدی ها مبارزه خواهد کرد !

و اما شاید منظور از ظهور و .... و منظور اصلی قرآن از حق به حقدار رسیدن ، چنین اتفاقی است بدون هیچ گونه منجی یا ظهور کننده ای ! یعنی در اصل این افرادی که باید با شیطان مبارزه نهایی کنند خود مردمی هستند که منتظر نشسته اند برای یک نفر و یارانش ! شاید هم نه !

اما بنده با زمان ظهور که می گویید ، در هرج و مرج و داغونی خواهد بود مشکل دارم ! این نوع ظهور بیشتر به بر پا شدن قیامت شبیه هست تا ظهور نیکی های با عظمت !

حالا یکی برای من توضیح کامل و عقلانی بده ... حدیث نیاورد چون ممکن است الکی باشد ! یا اگر حدیثی می آورد ، معروف باشد و مطمئن ! و بنده در اصل کار با قرآن دارم و بیشترین اعتمادم به اون است نه حدیث ... وگرنه من یک کتاب عذاب های جهنمی دارم که از احادیث برداشته شده که وقتی می خونی مو به تنت سیخ میشه انگار که خدا با تو مشکل خانوادگی داشته ! ( ببخش خدا توهین نیست! )