بیماری پشت سر هم

آیا بیماری های متعدد دلیل غیر علمی نیز دارند؟

با نام و یاد دوست

سلام

یکی از کاربران سایت سوالی داشتند که مایل نبودند با آیدی خودشون مطرح شود

لذا با توجه به اهمیت موضوع، سوال ایشان با حفظ امانت جهت پاسخگویی توسط کارشناس محترم سایت در این تاپیک درج می شود:


نقل قول:

با نام خدا
و سلام خدمت دوستان

من چند ماهی هست که طلاق گرفتم و مشکلات زیادی با نامزد سابقم و خانوادش داشتم. و مادر ایشون از دعا حرف میزدند و بنده هم توی یکی از وسایل هام ماده زرد رنگی دیدم. من از حدودا بعد از یک سال عقد با ایشون دائما بیمار بودم و توی مطب دکتر ها. این درحالی بود که من دفترچه بیمه ام همیشه تاریخش انقضا میشد و کم استفاده می کردم. و لی بعد ازدواج شاید توی یک سال 3 بار دفترچه من تموم شد و خیلی هم لاغر شدم و چهرم زشت. با اینکه مشکلی توی آزمایشاتم پیدا نمیشد که کم کم خدا لطف کرد و خوب شدم اما با اینکه حالم خوبه ولی باز مشکلات کوچیک هستن مثلا چشمم درد میکنه تا میام درمانش میکنم پام بعد مو و غیره یعنی بازم دکتر میرم درسته مشکلات کوچیکن اما سردرگم شدم گاهی میگم نکنه اطرافیانم حس کنن جلب توجه می کنم اما نه.
گاهی شک می کنم شاید ردی از سحر یا جادو باشه. در این صورت اصلا علاقه ای به رفتن پیش دعا نویس ها ندارم خصوصا که علم و تحصیلاتی هم ندارن میشه اگر چنین چیزی واقعیت داره از کارشناس محترم میخوام لطف کنن و توضیحی بدن و بفرماین چه دعا یا ذکر یا نمازی هست که این سحر ها رو باطل میکنه. لطفا اگه کسی تجربه ای داره بگه.
در ضمن میدونم که سحر و جادو ممکنه مشکلاتی به وجود بیارن اما نمیتونن کاری کنن و این اراده و خواست خداست که سرنوشت رو رقم میزنه.
اگر هم همچنین چیزی نیست آیا من دچار وسواس فکری و بدبینی شدم؟
ممنونم و آرزوی صحت و خوشبختی برای همه دارم.



با تشکر

در پناه قرآن و عترت پیروز و موفق باشید