آموزش زبان عربی

برای یادگیری ادبیات عرب از کجا شروع کنم؟

سلام بنده برای تحصیل در مقطع ارشد رشته ادبیات عرب رو دوست دارم مطالعه کنم اما چون رشته اصلی بنده فنی بوده هیچ اطلاعی از اینکه باید از کجا شروع کنم و چه منابعی رو بخونم ندارم.توی نت از طریق جست و جویی که کردم فقط منابع رو نوشته بودن.میخوام اگر بتونم امسال توی آزمون ارشد شرکت کنم.کسی میتونه بگه بنده از کجا شروع کنم.میدونم تقریبا محاله امسال قبول بشم اما میخوام تلاشم رو بکنم.برای واژگان چکار کنم و... اگر توی نت هم جایی هست که بتونه واسه این مهم کمک کننده باشه ممنون میشم معرفی کنید چون میدونم اینجا انجمن آموزشی نیست ولی از اونجا که متاسفانه کمتر به زبان عربی پرداخته میشه توی فضای مجازی جایی رو پیدا نکردم اگر میشه یه توضیح هم در مورد فارغ التحصیلان این رشته بدید که بعدش چکار میتونن بکنن و کجاها جذب بشن

آموزش زبان عربی (العربیة بین یدیک) دانلود کتاب و صدا

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و علی آله و أتباعه بالحق

سلام
شاید شما هم از آنهایی باشید که خیلی دوست دارند مکالمه عربی را یاد بگیرند ولی به دلایلی مختلفی چون نبود امکانات , نبود استاد و کتاب مناسب یا نبود وقت و.... تا حالا نتواسته اند که به این هدف برسند.
امروز می خواهم کتابی را به شما معرفی کنم که شاید مشکل شما را تا حد زیادی حل کند و به شما کمک کند تا بتوانید کم کم مکالمه عربی را یاد بگیرید.
کتاب "العربیة بین یدیک" از جدیدترین کتابهای تالیف شده در آموزش مکالمه عربی است که نسبت به کتابهای قبل ویژگی های جدیدی دارد. از جمله اینکه در درسهای آن از روشهایی جدیدی استفاده شده است, همچنین کتاب به گونه ای تالیف شده است که در مقایسه با کتابهای دیگر نیاز کمتری به استاد و کلاس دارد و شاید کسی با کمی پیش زمینه و استعداد و هم بحث , بتواند پیشرفت خوبی داشته باشد. از ویژگی های دیگر این کتاب طراحی و ظاهر زیبای آن و وجود فایلهای صوتی برای هر درس است که استفاده از آنرا دلچسب تر و راحتتر می کند.
مولفین کتاب:
دکترعبد الرحمن ابن ابراهیم الفوزان
دکتر مختار الطاهر حسین (که از مولفان کتاب العربية للناشئین و احب العربية و العربية للراشدين هم است)
دکتر محمد عبدالخالق محمد فضل
تحت اشراف:
دکتر محمد ابن عبد الرحمن آل شيخ

لینک دانلود کتاب به فرمت پی دی اف

[B]Book 1 Al-Arabiyatu Bayna Yadayk (book1

Book 2 Al-Arabiyatu Bayna Yadayk (book2

Book 3 Al-Arabiyatu Bayna Yadayk (book3

دانلود کتاب به فرمت DjVu
(با حجم کم و کیفیت مشابه)
کتاب 1
کتاب 2
کتاب 3


    -------------


[/B]