جمع بندی درخواست دستورالعمل برای دیدن امام زمان (عج)

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
درخواست دستورالعمل برای دیدن امام زمان (عج)
سلام برای دیدن امام زمان در بیداری یک دستورالعمل  کمتر از 40 روز ,مثلا اعداد مقدس دیگه 7 روز یا 14 روز یا 10 روز که خیلی مجرب باشد و بتوانیم به محضر حضرت ولی عصر مشرف شویم . خیلی ممنون
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد کافی
باسمه تعالی با عرض سلام و خسته نباشید چنین دستور العملی یافت نشد البته باید بدانید دیدن امام زمان (علیه السلام) خوب است و مشتاق دیدن آن حضرت بودن هم عالی است، ولی مهم تر از این مساله آن است که  باید ببینید چه چیزی آن حضرت را خوشحال می کند، آن چیز را انجام دهید. اگر انسان  نسبت به اعمال و رفتارش مراقبه داشته باشد؛ و به دستورات شریعت عمل نماید، واجبات دین الهی را به صورت احسن انجام دهد و محرمات الهی را به صورت کامل، ترک کند، آماده برای دیدن امام  می شود. بنابراین آنچه که مهم تر از دیدن امام زمان (علیه السلام) است، راضی نمودن او از خویش است و بر همین اساس، همت خویش را در جهت انجام دستورالعمل های دین، برای خشنودی و راضی کردن آن حضرت، قرار بدهید. موفق باشید.
والا من راضیم به اینکه تو خواب هم ایشون رو ببینم. دیگه زمان بیداری که هیچیsad  ولی عاقا یه سوال. از اونجایی که ما خیلی از خواب هامون رو بعد از بیداری از یاد می بریم ممکنه تا به حال امام زمان عج رو در خواب دیده باشیم ولی در یادمان نمونده باشه؟
والا من راضیم به اینکه تو خواب هم ایشون رو ببینم. دیگه زمان بیداری که هیچیsad    ولی عاقا یه سوال.   از اونجایی که ما خیلی از خواب هامون رو بعد از بیداری از یاد می بریم ممکنه تا به حال امام زمان عج رو در خواب دیده باشیم ولی در یادمان نمونده باشه؟
باسمه تعالی با عرض سلام و خسته نباشید بله امکانش هست. موفق باشید.
جمع بندی پرسش: برای دیدن امام زمان در بیداری یک دستورالعمل  کمتر از 40 روز، مثلا اعداد مقدس دیگر، 7 روز یا 14 روز یا 10 روز که خیلی مجرب باشد و بتوانیم به محضر حضرت ولی عصر (سلام الله علیه) مشرف شویم؟ پاسخ: چنین دستور العملی یافت نشد. البته باید بدانید دیدن امام زمان (علیه السلام) خوب است و مشتاق دیدن آن حضرت بودن هم عالی است، ولی مهم تر از این مساله آن است که  باید ببینید چه چیزی آن حضرت را خوشحال می کند، آن چیز را انجام دهید. اگر انسان  نسبت به اعمال و رفتارش مراقبه داشته باشد؛ و به دستورات شریعت عمل نماید، واجبات دین الهی را به صورت احسن انجام دهد و محرمات الهی را به صورت کامل، ترک کند، آماده برای دیدن امام  می شود. بنابراین آنچه که مهم تر از دیدن امام زمان (علیه السلام) است، راضی نمودن او از خویش است و بر همین اساس، همت خویش را در جهت انجام دستورالعمل های دین، برای خشنودی و راضی کردن آن حضرت، قرار بدهید.
موضوع قفل شده است