عرق بعد از جنب از حرام

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
عرق بعد از جنب از حرام
سلام  اگر بعد از جنب از حرام  و خشک شدن عرق لباسمون رو تعویض کنیم و چند ساعت بعد قبل از غسل بازم عرق کنیم بازهم باید از لباس جدید در نماز اجتناب شود؟
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد نور
سلام    اگر بعد از جنب از حرام  و خشک شدن عرق لباسمون رو تعویض کنیم و چند ساعت بعد قبل از غسل بازم عرق کنیم بازهم باید از لباس جدید در نماز اجتناب شود؟
با سلام و احترام نیاز به تعویض مجدد لباس نیست. استفتا از دفتر مقام معظم رهبری در قم
جسارتا در سایت khamenei.ir در این رابطه همچین چیزی نوشته.  ١١٨ اگر جنب از حرام به واسطه تنگى وقت، عوض غسل تيمم نمايد و بعد از تيمم و خواندن نماز عرق كند، بنابر احتياط واجب بايد از عرق خود در نماز اجتناب نمايد. ولى اگر به واسطه عذر ديگر تيمم كند، اجتناب لازم نيست. این با پاسخ دریافتی منافات ندارد؟
پاسخ نمیدبد؟
جسارتا در سایت khamenei.ir در این رابطه همچین چیزی نوشته.    ١١٨ اگر جنب از حرام به واسطه تنگى وقت، عوض غسل تيمم نمايد و بعد از تيمم و خواندن نماز عرق كند، بنابر احتياط واجب بايد از عرق خود در نماز اجتناب نمايد. ولى اگر به واسطه عذر ديگر تيمم كند، اجتناب لازم نيست.   این با پاسخ دریافتی منافات ندارد؟
با سلام و احترام این پاسخ منافاتی با پرسش مذکور ندارد اگر بخشی از سوال ابهام دارد بفرمایید تا پاسخ دقیق ارائه شود. تشکر از همراهی شما
موضوع قفل شده است