شاخص‌های نامزد اصلح برای ریاست جمهوری

تب‌های اولیه

75 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
شاخص‌های نامزد اصلح برای ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم


چند روزی تا آغاز رقابت های داغ انتخاباتی باقی نمانده و هر روز دامنه این رقابت گسترده تر خواهد شد تا روز سرنوشت ساز 29 اردیبهشت که آرای ملت رییس جمهور منتخب را معلوم و این بار سنگین را بر دوش او خواهد گذاشت.
اما آنچه در این بین وظیفه ماست انتخاب فردی است که یقین داشته باشیم با قدرت تمام در جهت رفع کاستی های موجود قدم برداشته و کشور را در مسیر توسعه و پویایی قرار خواهد داد.

قطعا تا روز انتخابات حرف و حدیث های فراوانی زده خواهد شد که متاسفانه ممکن است برخی هم ناشی از بداخلاقی های سیاسی باشد اما ما باید با دوری از این دعواها وظیفه خود را انجام داده و با معیارهایی که مشخص شده فرد مطلوب را انتخاب کنیم.

در اینجا به چند مورد از این معیار ها که توسط مقام معظم رهبری بیان شده اشاره میکنیم :

1.رییس جمهور منتخب باید کار اجرایی بلد باشد و توانایی کشیدن بار سنگین اداره مملکت را داشته باشد

آن کسانی که وارد میدان میشوند، باید کسانی باشند که در خود توانائیِ کشیدن این بار را بیابند؛ صلاحیتهائی را هم که در قانون اساسی است و شورای محترم نگهبان بر روی آنها تکیه خواهد کرد، در خودشان ملاحظه کنند و واقعاً وابسته و دلبسته‌ی به نظام و قانون اساسی باشند؛ بخواهند قانون اساسی را اجرا کنند؛ چون رئیس جمهور سوگند میخورد که قانون اساسی را اجرا کند؛ قسم دروغ که نمیشود خورد. کسانی که این را احساس میکنند، در آن میدان می‌آیند؛ کسانی هم که نه، قصد ندارند در این صحنه حاضر شوند، در صحنه‌ی انتخاب کردن و کمک به پرشور شدن انتخابات شرکت خواهند کرد.

2. معتقد به قانون اساسی و دارای روحیه مقاوم در برابر دشمنان باشد

نامزد انتخابات اولاً باید به خدا و به این انقلاب و به قانون اساسی و به این مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد؛ ثانیاً دارای روحیه‌ی مقاوم باشد. این ملت اهداف بلندی دارد، کارهای بزرگی دارد، تسلیم نیست، کسی نمیتواند با این ملت با زبان زور حرف بزند. کسانی که در رأس قوه‌ی اجرائی قرار میگیرند، باید کسانی باشند که در مقابل فشارهای دشمنان مقاوم باشند؛ زود نترسند، زود از میدان خارج نشوند؛ این یکی از شرطهای لازم است

3. با برنامه، باتدبیر و باحکمت باشد

انسانهای با تدبیری باشند، با حکمت باشند. ما در سیاست خارجی گفتیم «عزت و حکمت و مصلحت»؛ در اداره‌ی کشور هم همین جور است، در مسائل داخلی هم همین جور است، در اقتصاد هم همین جور است؛ باید با برنامه، با حکمت، با تدبیر، با نگاه بلندمدت و همه‌جانبه، با یک هندسه‌ی صحیح کارها را مشاهده کنند، نگاه کنند، وارد میدان شوند.

4. سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد

روزمرّه فکر کردن در مسائل اقتصادی، مضر است؛ تغییر سیاستهای اقتصادی به طور دائم، مضر است - در همه‌ی بخشها، بخصوص در اقتصاد - تکیه کردن بر نظرات غیر کارشناسی، مضر است؛ اعتماد کردن به شیوه‌های تزریقیِ اقتصادهای تحمیلی شرق و غرب، مضر است. سیاستهای اقتصاد باید سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» باشد - یک اقتصاد مقاوم - باید اقتصادی باشد که در ساخت درونیِ خود مقاوم باشد، بتواند ایستادگی کند؛ با تغییرات گوناگون در این گوشه‌ی دنیا، آن گوشه‌ی دنیا متلاطم نشود؛ این چیزها لازم است. رئیس جمهوری که میخواهد این کشور بزرگ را اداره کند، این راه پرافتخار را به کمک مردم و برای مردم طی کند، باید اینچنین خصوصیاتی داشته باشد

5.مهذب به اخلاق باشد، به حاشیه‌ها نپردازد و وعده بی‌مبنا ندهد
باید تهذیب اخلاقی داشته باشد؛ نپرداختن به حواشی. اینها چیزهای لازمی است. بنده توصیه‌ام به همه‌ی دولتها همیشه همین بوده است. میدانید من از دولتها و از رؤسای جمهور در طول این سالهای متمادی همواره حمایت کردم؛ توصیه هم کردم، در موارد متعدد و زیادی از آنها توضیح هم خواستم. تکیه این بوده است که برای مردم هزینه درست نکنند، مشکل درست نکنند، دغدغه‌آفرینی نکنند، مردم را دچار تشویش و نگرانی نکنند؛ البته وعده‌ی بیخود و بی‌مبنا هم ندهند، درِ باغ سبزهای بی‌منطق هم باز نکنند؛ منطقی، معقول، منطبق با واقعیت و با توکل به خدای متعال حرکت را پیش ببرند؛ ان‌شاءاللَّه در آینده هم باید همین جور باشد


6. انسانی شایسته‌، وارسته‌، باعزمِ، مؤمن، انقلابی و با همت جهادی باشد

هدف ملت ایران چگونه تأمین خواهد شد؟ با دو عامل، این هدف تأمین میشود: یک عامل این است که انتخابات، انتخابات گرم و پرشوری باشد؛ افراد زیاد شرکت کنند، مردم با شور و شوق شرکت کنند، بیایند پای صندوقها. دوم اینکه این انتخابات منتهی شود به انتخاب یک انسان شایسته‌ی وارسته‌ی باعزمِ مؤمنِ انقلابیِ با همت جهادی. با این دو چیز، مقصود ملت ایران حاصل میشود.

7. شعارهایی بدهد که منطبق با واقعیات کشور باشد

شعارها را نگاه کنید، ببیند شعارهائی که تعیین میکنند، چه جور شعارهائی است؟ گاهی بعضی‌ها - البته اشتباه میکنند - برای جلب آراء، شعارهائی میدهند که این شعارها از حدود قدرت و اختیاراتشان بیرون است؛ اینها را مردم هوشمند ما میتوانند بشناسند، مراقبت کنند، دقت کنند. آنچه که برای مردم لازم است، آنچه که فوریت بیشتری دارد، آنچه که با واقعیات و امکانات کشور سازگار است، آنچه که به افزایش قدرت درونی ملت می‌انجامد، آنها را در شعارهایشان بگنجانند؛ این یکی از معیارها است

ان شاالله همگی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ضمن اینکه درک سیاسی و اجتماعی مان را به رخ جهانیان خواهیم کشید ،امید مستکبرین ، دشمنان و معاندین را هم ناامید خواهیم کرد.

سلام . به نظرم صحبت سره این نیست که شاخصه ها چی باید باشه ... هر کسی حق داره هر شاخصی که در درون ذهنش داره رو داشته باشه . اصولا انتخابات یعنی همین ...

چندین کاندیداتور وجود دارند ...
هر کدوم عنوان میکنند که اهدافشون چه چیزهایی هست ...
و مردم بهشون رای میدن .

یه کاندیداتور بیشتر میخواد کشور رو پلیسی کنه و دیگری بیشتر دوست داره برای افراد حریم ایجاد کنه و مردم میبینند و انتخاب میکنند که بیشتر دوست دارند در درون یک جامعه پلیسی زندگی کنند یا در درون یک جامعه ای که حریمشون بیشتر باشه .

بنابراین به نظرم شاخصه ها فردی هست ...
اون چیزی که به نظرم خیلی خیلی خیلی مهم هست روش محک زدن اون شاخصه ها هست .

ما در تاریخ ریاست جمهوریمون کسایی رو داشتیم که حتی تونستند آیات اعظام رو هم فریب بدند و ادعا کنند که اون شاخصه ها رو دارند در حالیکه فاقد اون شاخصه ها بوده اند .

چند وقت پیش اقای صادق لاریجانی در تلویزیون داشتند میگفتند که کاندیداتورها نباید در مورد شاخصه ها و رفتارهای اشتباه سایر کاندیداتورها صحبت کنند ... من نفهمیدم این یعنی چی ... احتمالا منظورشون این بوده که من باید مثلا به صورت نورانی افراد رای بدم ... یا اینکه به این رای بدم که ایشون قصد نداشتند که کاندیداتور بشن و چون اطرافیان بهشون فشار آوردن حاضر شدن کاندید بشن و چه و چه ... شاید هم دوباره اونایی که بصیرتشون زیاد هست بقیه رو به نفهمی متهم میکنن و ...

به نظرم اون کسایی که به تجربه فهمیدن که نمیفهمن ... بهشون واجب هست که بگن ما نمیفهمیم و درست نیست که با نفهمیشون دیگران رو بدبخت کنن .

چیزهایی تو اخبار درباره انتخابات میخونم که نمیدانم گریه کنم یا خنده؟!!!!!!

همین دیروز خبری بود که فلان روحانی گفته که همیشه میگویند چرا یه نفر از حوزه علمیه کاندیدا نمیشود و مردم از ما انتظار دارند و هم اینکه من میخواهم از میراث فلانی حمایت کنم بنابراین میخواهم کاندیدا شوم!!!!!!!!!!

یا سال 92 یکی میگفت از حزب الله کسی کاندیدا نشده تا بحال و امروز بنده میخواهم کاندید شوم یا یکی گفته یه استاد سیر و سلوک تو خواب بهش گفته برو کاندید شو و...

ریاست جمهوری یعنی ریاست و مدیریت کلان اقتصاد سیاست و ... هفتاد میلیون نفر!!!!!!!! مگه شوخیه؟

همین رییس دولت فعلی بدون برنامه کاندید شد و فقط دنبال رفع تحریمها برای حل مشکلات بود! خب برای بقیه مشکلات چه برنامه ای داشت؟

خود این جماعت شاه دزدند وگرنه نه تو دولتهای قبلی نه این دولت هیچکدوم دستگاههای مخصوص برای گمرگها رو تهیه نکردند! تا اینکه رهبر انقلاب انتقاد کردند و تازه رفتند بخرند!

برخی از این کاندیداها چقدر راحت تو تلویزیون به میلیونها نفر دروغ میگن و فکر میکنند فردای قیامت، این دروغشون یک دروغ حساب میشه!!! نخیر!!! هفتاد میلیون دروغ حساب میشه!!!

فردای قیامت هفتاد میلیون نفر میگن این شخص به من دروغ گفته! یکیش این بوده که گفته من مشکل اشتغال رو حل میکنم اما بعد چهار سال تازه طلبکار هم شده و میگه وظیفه دولت نیست!

رسول خدا (ص) فرموده: پنج چیز است كه اگر با آنها برخورد كردید از آنها به خدا پناه برید:

هرگز در مردمى زنا پیدا نشود كه آن را آشكارا كنند جز اینكه در ایشان طاعون و دردهائی كه در گذشتگان آنها سابقه نداشته(انواع سرطان، و...) پدیدار گردد،

و از پیمانه و ترازو كم نگذارند ( یا وظیفه شان را کامل انجام ندهند) جز اینكه به قحطى و سختى مخارج زندگى(رکود و تورم) و ستم سلطان (مسئولان و مدیران کشور) گرفتار شوند،

و از دادن زكات منع نكنند جز اینكه آمدن باران آسمان بر آنها ممنوع گردد و اگر بخاطر چهار پایان نبود هیچ باران بر آنها نبارد،

و پیمان خدا و رسولش را (در عدم بندگی شیاطین) نشكنند جز اینكه خداوند دشمنانشان را بر ایشان چیره كند و برخى اموالشان را بگیرد (تحریمهای آمریکا و غارت اموال ایران)

و به غیر آنچه خداى عزوجل (قرآن) نازل كرده حكم نكنند جز اینكه خداوند كشمكش و ستیزه میان آنها قرار دهد (جنگها، دعوای جناحهای سیاسی در کشورهای اسلامی و....)

سلام
ب نظرم مهمترین شاخص رئیس جمهوری
این است
بخاطر مدتی ریاست کردن
وعدههای دروغین ب ملت ندهد !

به نطر من مثل همین روزای نزدیک به انتخابات هست که مردم خیلی عزیز و مهم میشن همیشه مردم براش همینجوری باشن


سلام

ب نظرم مهمترین و اصلی ترین شاخص
این است
که مراقب نزدیکان خودش باشد
علی الخصوص برادر !
که
از رانت های مختلف استفاده نکنند
وام های کلان میلیاردی با سود یک درصدی دریافت نکنند !
بعد در بانکی دیگری سپرده گذاری کنند .
با سود 20 درصدی
یا فشار ب بانک ها بیاورد
که ب دو نفر از بزرگترین بدهکار ان بانکی وام 400 میلیونی درهمی با سود صفر درصدی پرداخت بشود !
این مهمترین شاخص است !

بیت المال امانتی است . در دست شما ارثیه پدری شما ها نیست !
که حیف و میلش نمائید!


سلام
اصولا فردی که پروندههای مفتوحی در قوه قضائیه داشته باشد !
مگر تایید صلاحیت می شود ؟

حیف که شناسنامه امو دادم پلی استیشن کرایه کردم....
وگرنه منم می رفتم کاندیدا می شدم...

تاکید مقام رهبری همیشه بر مشارکت حدا کثری حضور مردم در انتخا بات است !
اما
متاسفانه انتقادآتی ب مسئولین اجرایی در امر ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری هستیم
این است
این مشارکت را مسئولین بر فور تعداد کاندیدای ثبت نامی هم تسری دادن
بطوریکه
که شاهده حضور افرادی از لوتی و قصاب و شاطر نانوا و راننده تاکسی و کمپرسی و رفتگر گرفته تا دل و جیگرکی و و و و و
بودیم !
سئوال این است . برای چنین پست حساسی که شخص دوم مملکت تلقی می شود !
چگونه اجازه حضور چنین افرادی که فاقد هر گونه صلاحیت تحصیلات عالی و تجربه و سیاسی و مدیریتی کلان هستن
را میدهید !
پ.ن
بارها از صدا وسیما مصاحبه همراه تمسخر کردن با چنین افرادی را توسط خبرنگاران مشاهده نموده آیم
که بآرتاب خوبی نداشته است !

سلام
اولا نکته ای را عرض کنم
ب انتخاب اکثریت ملت باید احترام گذاشت
این یعنی دموکراسی
1/ ب فکر پر کردن جیب خود و نزدیکانش نباشد !
2/ صادق در گفتار و عمل باشد
3/ بطور جد حافظ بیت المال مسلمین باشد .
دزدان گردن کلفت بدون هیچ مصلحت اندیشی ب ملت معرفی بکند !
4/اهل بگم بگم و شعار نباشد !


فرازي از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای بسیجی هیأت علمی دانشگاه‌ها ٢ تير ٨٩

زیادتر نگوئید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. اینها آن وظائف ماست. اینجور نیست که ما چون مجاهدیم، چون مبارزیم، چون انقلابی هستیم، بنابراین هر کسی که از ما یک ذره - به خیال ما و با تشخیص ما - کمتر است، حق داریم که درباره‌اش هر چی که میتوانیم بگوئیم؛ نه، اینجوری نیست. بله، ایمانها یکسان نیست، حدود یکسان نیست و بعضی بالاتر از بعضی دیگر هستند. خدا هم این را میداند و ممکن است بندگان صالح خدا هم بدانند؛ لکن در مقام تعامل و در مقام زندگی جمعی، باید این اتحاد و این انسجام حفظ بشود و این تمایزها کم بشود.

آنچه که مهم است فراموش نشود، اهداف و شاخصهای اصلی است. این را بارها گفته‌ایم و امروز هم یکی از اساتید محترم، اینجا گفتند؛ استکبارستیزی؛ ایستادگی قاطع در مقابل حرکت کفر و نفاق - نه فقط در کشور، بلکه در سطح جهان - مرزبندی شفاف با دشمنان انقلاب و دشمنان دین؛ اینها شاخص است. اگر کسی مرزبندی شفاف نمیکند، قدرِ خودش را کاهش میدهد؛ اگر گرایش پیدا میکند، از دائره خارج میشود. اینها آن مبانی و آن خطوط اصلی است. حرکت انقلاب، حرکت روشنی است، حرکت رو به جلوئی است و این حرکت ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=9640

سلام
شئونات جمهوری اسلامی را در مجامع داخلی و بین المللی رعایت نماید !
در غیر اینصورت نظام عقد اخوت با هیچ کسی نبسته است !
​چون میزان حال افراد است !!!!

سلام
شئونات جمهوری اسلامی را در مجامع داخلی و بین المللی رعایت نماید !
در غیر اینصورت نظام عقد اخوت با هیچ کسی نبسته است !
​چون میزان حال افراد است !!!!

بنام خدا.

باسلام.

مدیر فرهنگی;918475 نوشت:
آنچه در این بین وظیفه ماست انتخاب فردی است که یقین داشته باشیم با قدرت تمام در جهت رفع کاستی های موجود قدم برداشته
مدیر فرهنگی;918475 نوشت:
و کشور را در مسیر توسعه و پویایی قرار خواهد داد.

ابتدا اظهار خرسندی از اینکه مناظرات قرار شد بطور مستقیم پخش شوند و ..

و در این موارد که شما آرزویش را نمودید {که آرزوی بسیار خوبی هم میباشد}بنظرم متاسفانه با این شرایط اتفاق نخواهدافتاد{البته اگرمنظورتان ازکاستی های موجود مسئله فقر و معیشت مردم میباشد}

{البته نه این رییس جمهور جدید که قرار است انتخاب شوند و نه هیچ رئیس جمهور دیگری در ایران نتوانسته و نخواهدتوانست اوضوع موجود را بهبود بخشد و ایرانی و تشیع را به جایگاهی که استحقاقش را داشته و دارد برساند}

چرا؟

چرا چون متاسفانه مشکلات دیگر بنوبه خودشان زیاد میباشند که تا وقتیکه این مشکلات حل نگردند غیر ممکن است بدون وقوع معجزه ای بتوان توقع نمود مشکلات فقر و اقتصاد و معیشت ملتی با این حجم تنوع و این جمعیت حل کردند{البته به نسبت ذخایر و معادن و ثروتهای خدادی کشور ما ، حتی میتوان گفت که این جمعیت بسیار هم کم است و بلکه با این مقدار ثروت خدادادی میشد تا 700 یا 900 ملیون انسان را سیر و حتی راضی و خشنود نمود}

لذا الان صدها سال است که ما ایرانیان {البته به چه علتی؟فعلا نمیدانم} اما همواره بسمت کوچک شدن و کوچک شدن پیش رفته یا حرکت نموده ایم{البته الان یک نمونه کوچکش تیره شدن رابطه ایران و تاجیکستان و در واقع دو کشور همدین و همزبان میباشد که بطور اتفاقی به ذهنم آمد}
که البته فقط برای نمونه هم آنرا عرض کردم که توجه داشته باشیم دلیل هرچه بوده ، بوده فقط در نهایت این تیرگی بوجود امده وبلکه این شکست بهردلیل برای ما در عرصه سیاست خارجی و مانند دهها شکست دیگر ایجاد شده لذا بقیه عدم ارتباط با دنیا را بهمین صورت نگاه کنیم که ببینیم شاید دید جهانی بودن ما {ابتدا ما ملت و بعد حاکمیت} مقداری ضعیف و کم شده است که نمیتوانیم با دنیا تعامل و همکاری داشته باشیم لذا بنظر من ما احتیاج به یک رییس جمهوری خواهیم داشت که

بتواند {بتواند} این دشمنی ها را تبدیل به دوستی برای ما ملت نماید ودر این بین فقط به یک چیز فکر نماید و آن تحقق آرزوی قلبی مد نظر مقام معظم رهبری {که در واقع آرزوی قلبی هر ایرانی یا همه ایرانیان هم خواهدبود} و آن رساندن ایرانی و مذهب تشیع به اوج اقتدار مالی و علمی و شخصیتی در جهان باشد{که آرزو و هدف اول و اخر هر مسئول و شهروند ایرانی نیز باید همین باشد}

انشاا... هر کسی که می شود.این مشکل بیکاری جوانان را حل کند..

سلام
این شجاعت و جسارت را داشته باشد
در صورت عدم تحقق اهدافش و وعدههای انتخابی اش
از ملت عذر خواهی و از پست ریا ست جمهوری استعفا بدهد !
پ.ن
البته میدانم جز محالات است !!!!!

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام علیکم

[=113]

از فرمایش امیر مؤمنان علی (ع) به حارث هم‍دانی پند بگیریم : « بپرهیز از هر عملی که وقتی از آن بپرسند، صاحب عمل انکار کند یا عذر بخواهد.»
نه_به_وعده‌های_دروغ

حزب اللهی بی تفاوت نداریم❗️

عشق امام و ایران;920859 نوشت:
که اینرا فقط برای نمونه عرض کردم که توجه داشته باشیم دلیل هرچه بوده ، بوده فقط در نهایت این تیرگی ایجاد شده وبلکه این شکست بهردلیل برای ما در عرصه سیاست خارجی ایجاد شده لذا بقیه عدم ارتباط با دنیا را بهمین صورت نگاه کنیم که ببینیم شاید دید جهانی بودن ما حاکمیت و ملت مقداری ضعیف شده است که نمیتوانیم با دنیا تامل داشته باشیم لذا بنظر من ما احتیاج به یک رییس جمهوری خواهیم داشت که بتواند این دشمنی ها را تبدیل به دوستی نماید ودر این بین فقط به یک چیز فکر نماید و آن تحقق آرزوی قلبی مد نظر مقام معظم رهبری که در واقع آرزوی هر ایرانی یا همه ایرانیان هم خواهدبود و آن رساندن ایرانی و مذهب تشیع به اوج اقتدار مالی و علمی و شخصیتی در جهان باشد.

از مصادیق صحبت نکنیم اما درباره ایده وعقیده ها میشود بحث کرد
تمام هم و غم این چند سال گذشته تعامل با دنیا و تعمق در سیاست خارجی بوده.
برخی دشمنیها را نمی شود به دوستی تبدیل کرد چون سیاست کلی جهان دست ما نیست اینکه ترکمنچای امضا کنیم راه مناسبی قطعا برای تعامل با دنیا نیست اما رسیدن به اقتدار ارزوی همه ایرانیان است که شما هم به ان اذعان داشتید و این اقتدار و قوی شدن را نباید از دست بدهیم

رئیس جمهور بایداعتقاد و التزام به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد این شرط اقتدار هست

shamim313;921125 نوشت:
اقتدار

سلام
به نكتهء خوبي اشاره كرديد
نمي خواهم الكي شعار بدهم ، اما واقعاً اقتدار را بايد تعريف كرد
متاسفانه در اين چند سال اخير ، معناي اقتدار در ذهن برخي از مردم ما تغيير كرده است
فكر مي كنند اگر بتوانيم راحت ويزا بگيريم يعني خيلي اقتدار داريم!

نمي دانم اين افراد با اين عقيده درمورد امام حسين(ع) در خلوتشان (نه در بين عموم) چه قضاوتي ميكنند
آيا امام(ع) از ديد آنها شكست خورده است؟ و آيا عمر سعد را بخاطر اينكه دنبال ملك ري بود ، برنده مي دانند؟

گفتم كه نمي خواهم بي خود شعار بدهم (هرچند شعار دادن چيز بدي هم نيست)
بنده هم به داشتن سياست اعتقاد دارم و اينكه بايد روابط را مديريت كرد. چه داخلي و چه خارجي
اما تا كجا و به چه قيمتي؟

امام علي(ع) هم گاهي مدارا مي كردند ، اما تا جايي كه خدا و دين خدا زير سوال نرود
وقتي مي ديدند حريم دين دارد شكسته ميشود ، ذره اي كوتاه نمي آمدند

لذا اينكه ميگويند حزب الله يي ها با دنيا سر جنگ دارند ، تهمتي است ناروا
چرا كه پرسش ما اين نيست كه:
"چرا داريد با جهان مصالحه مي كنيد؟"
حرفمان اين است كه:
"چرا داريد با جهان به هر قيمتي مصالحه مي كنيد؟"

رضا ثقلین;920923 نوشت:
انتخاب اصلح از دیدگاه تفکر قرآنی

به نظرم اشاره ایشان به تشخیص صلاحیت کاندیدهای ریاست جمهوری که در شورای نگهبان صورت می گیرد است.

سلام
ب نظر من
اولین شاخص اعتبار بخشیدن وارزش دادن ب ایران و ایرانی است !
ب همین منظور
حذف کلی یارانه ها است !
چر؟ا
چون
روزی 1500 تومان دهن کجی ب کرامت این ملت و گدا پروری نیست !
در عوض با اجرای طرحهای صحیح و کارشناسایی شده ای اقتصادی در وهله اول
نرخ دلار را کاهش داده و ارزش پول ملی را افزایش داده
مهار گرانی و بیکاری
کشور ما با این همه منابع نفتی و گازی و معادن ووو
زیبنده ایران اسلامی نیست
در هر خانواده
دو الی سه نفر جوان تحصیل کرده دانشگاهی بیکار باشد !
در شان ما نیست
پدر خانواده بخاطر جهیزیه دخترش و یا بدهکار ی اقدام ب فروش کلیه خود نماید !
انسانی نیست
از طرفی
برخی مدیرانشان
حقوق های نجومی بگیرن

با سلام و خداقوت happy@};-
بنظرم یکی از شاخص ها اینه که ببینیم دشمن از کی حمایت میکنه و بر علیه چه کسی هستش ..

خیلی جالبه که بی بی سی از یکی از کاندیداها حمایت کرده که توی فضای مجازی کلیپهاش هستش و با یه سرچ ساده میتوان پیدا کرد.

و الان یکی از کاندیداها هم به شدت توسط کانال های منافقین داره تخریب میشه پس میشه فهمید که چقدر ترسیدن از اومدن و کاندید شدن این فرد ...

یه کلیپ جدیدا دیدم متاسفانه بشدت ناراحت کنندس ..

براتون لینکش رو میزارم که ببینید .

یکی از ستادهای انتخاباتی به امام رئوف امام رضا ع در استان ایلام توهین کرده اند ... این کلیپ را ببینید:Ghamgin::Ghamgin::Ghamgin:

http://www.farsnews.com/MediaDisplay.aspx?nn=13960206001793

اناالعبد;921565 نوشت:
سلام

سلام
داداش شما ابتدا غیبت های خود را موجه کنید happy ، نیستی برادر؟

بنام خدا.

باسلام.

shamim313;921125 نوشت:
نوشته اصلی توسط عشق امام و ایران
که اینرا فقط برای نمونه عرض کردم که توجه داشته باشیم دلیل هرچه بوده ، بوده فقط در نهایت این تیرگی ایجاد شده وبلکه این شکست بهردلیل برای ما در عرصه سیاست خارجی ایجاد شده لذا بقیه عدم ارتباط با دنیا را بهمین صورت نگاه کنیم که ببینیم شاید دید جهانی بودن ما حاکمیت و ملت مقداری ضعیف شده است که نمیتوانیم با دنیا تامل داشته باشیم لذا بنظر من ما احتیاج به یک رییس جمهوری خواهیم داشت که بتواند این دشمنی ها را تبدیل به دوستی نماید ودر این بین فقط به یک چیز فکر نماید و آن تحقق آرزوی قلبی مد نظر مقام معظم رهبری که در واقع آرزوی هر ایرانی یا همه ایرانیان هم خواهدبود و آن رساندن ایرانی و مذهب تشیع به اوج اقتدار مالی و علمی و شخصیتی در جهان باشد.
از مصادیق صحبت نکنیم اما درباره ایده وعقیده ها میشود بحث کرد
تمام هم و غم این چند سال گذشته تعامل با دنیا و تعمق در سیاست خارجی بوده.
برخی دشمنیها را نمی شود به دوستی تبدیل کرد چون سیاست کلی جهان دست ما نیست اینکه ترکمنچای امضا کنیم راه مناسبی قطعا برای تعامل با دنیا نیست اما رسیدن به اقتدار ارزوی همه ایرانیان است که شما هم به ان اذعان داشتید و این اقتدار و قوی شدن را نباید از دست بدهیم

رئیس جمهور بایداعتقاد و التزام به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد این شرط اقتدار هست

ابتدا تشکر از تذکرتتان درمورد تعامل که متاسفانه گاهی اوقات بدلیل تند نوشتن دچار این مشکل شده که بهمین دلیل گاهی اوقات هم وقت میکنم کلمات و حروف را مجددا بررسی و تصحیح نمایم و گاهی نیز اگر بدانم منظور اصلی بنوعی رسیده یا میرسد خیر {چه درغیر اینصورت خداراشکر در املا و انشا{املاء و انشاء} فعلا هیچگاه دچارمشکل چندانی نبوده و...و اما بهرحال {به هرحال} ممنون از تذکر و البته اینگونه تذکرتتان که بنوعی بحث هم ادامه یافت}

اما نکات قابل ملاحظه نظر شما فعلا در دو رنگ قرمز و بنفش :

1 - هم میشود بسیاری و بلکه همه دشمنی ها را تبدیل به دوستی نمود {فعلادشمنی های سیاسی و بین المللی} البته فقط میماند مقدار فهم و درک و فکر و ضریب هوشی و حوصله و نحوه گفتمان و گفتگوی دوطرف یا طرفین و ..
و البته قبل از ان نیز یک دنیا مطالعه تاریخ وسپس دیدن آینده {و البته نداشتن غرور و تعصب و جهل} چرا که در عالم سیاست گاهی اوقات باید کوتاه آمد که گاهی اوقات جلویت کوتاه بیایند و الا ما ملت {و بهتر است بگوییم انسانها} ما انسانها هم خدا و هم خرما را گاهی اوقات با هم و یکجا میخواهیم که متاسفانه اینجوری ممکن است نشود و ممکن است طرف مقابل ما هم همین اخلاق و توقع را داشته باشد و..

2 - و هم دقیقا بهمین دلیل که قراردادهای ننگینی مانند ترکمنچای و صحرا و برجام و فرجام های ناخوشایند مجددا نصیبمان نشود باید با دنیا و حتی گاهی اوقات دشمنان خود قبل از آنکه به ذلت کشیده شویم تعامل و رابطه و دوستی داشته و بهرحال با آنان کنار بیاییم {که برای این کار هم بهتر است ما ملت و مسئولان و انقلابیون همه با هم مقداری از تعصب و غرور و خودخواهی خود بکاهیم و ابتدا دشمنی های داخلی و سپس دشمنی های بین المللی را حل و رفع نماییم که با وجود دشمنی های داخلی نمیشود بر دشمنی های خارجی فائق امد{در مورد تعصب و غرور و خودخواهی هم باید پذیرفت که سرانجامی جز نابودیه تدریجی برای یک انسان یا یک ملت وباورها و اعتقاداتش نخواهدداشت که نابودی خود ما {نابودیه خودما هم} یعنی نابودی مذهب تشیع که فعلا بزرگترین حامی و پیروان ان ما میباشیم لذا برای رسیدن به قدرت و اقتدار لازم برای ایران و تشیع ..
{ادامه انشاا... در بخش بعدی و مربوط به اقتدار}

در هر صورت بنظر من رئیس جمهوری میتواند در ایران مدعی شود که از رای اکثریت مردمش و همچنین از محبت و دعای خیر انان برخوردار و بهرمند شده یا میباشد{بهره مند} که به جزء جزء موضوعات و مشکلات ریز و درشت همه شهروندان و هموطنان خودش حتی چه دوستدار انقلابمان باشند و چه دوست دار انقلابمان نباشند توجه نشان داده و برای حل و رفع مشکلات هر دو گروه تلاش نماید و رفته رفته بین آنها آشتی برقرار نموده تا شرایط را برای یک زندگی سالم و مسالمت آمیز خوب و سازنده بین این دوگروه یا گروهای مختلف و متضاد دیگر نیز فراهم آورد و با آزادی ها و امنیت و رفاه برای همه ملت اجازه ندهد مردم کشورش مهاجرت نموده و آواره کشورهای دیگر شوند چه درغیر اینصورت هر کاری هم که انجام دهد نمیتواند کاری از پیش برده و در نهایت هم بدهکار خواهندشد {حتی بدهکار دوستداران و طرفداران خودشان}

{در مورد تعصب و جهل و غرور متاسفانه باید مجددا تاکید نمایم و بگویم که اینگونه اخلاق و صفتها در انتها یا نهایت منتهی میشوند به نابودی و سقوط شخصیتی خودمان و در نهایت تن دادن به خواسته ها و درخواستهای مشروع و گاه نامشروع و حتی گاه ظالمانه دشمنان همچون قراردادهای ننگین ترکمن صحرا و ترکمنچای و فرجام و برجام و یا قطعه قطعه نموددن ایران در آینده ای نه چندان دور 50 ساله {که بنظرم نقشه درازمدت دشمنان ایران نیز همین کوچک و کوچک نمودن ایران و از طرفی هم نابود کردن مذهب تشیع در ایران خواهدبود که بنظر من دارند گام به گام و خیلی هم موفق پیش یا جلو می آیند {فعلا که در متلاشی نمودن مذهب و باورهای اعتقادی تا حدود بسیار زیادی موفق بوده اند لذا در متلاشی نمودن ایران هم اگر با همین روش تعصب و خودبینی جلو برویم طی 50 سال آینده و حتی کمتر از این مدت ، موفق هم خواهندشد}
{بهرحال کشورداری،تعصب و غرور و خودبینی و جهل نمیخواهد بلکه عشق و علاقه ، فکر و استعداد ، آرزوها و اهداف مثبت و خوب وهمچنین تلاش و ازخودگذشتگی و .. و بازهم تلاش میخواهد}
عشق و علاقه یعنی اولویت به وطن و مذهب و انقلاب و فکر یعنی علم وسواد و دانش کافی و آرزوهای خوب هم یعنی خواهان پیشرفت و سربلندی ایران و تشیع در جهان بودن و .. و درنهایت هم برای رسیدن به این آرزو یا آرزوها ، تلاش و ازخودگذشتگی و مجددا تلاش نماید و بهر طریق شده ازادی و امنیت و رفاه را برای همه مردمش فراهم اورد}{به هرطریق}

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

باسلام.

عشق امام و ایران;920859 نوشت:
رساندن ایرانی و مذهب تشیع به اوج اقتدار مالی و علمی

ابتدا تعریف لغوی اقتدار:

اقتدار یعنی توانمندشدن {یا توانمندبودن و توانایی}

لذا اقتدار مالی و اقتدار علمی یعنی توانمند شدن در پول و توانمند شدن در علم و دانش {یا به تعبیر من ، دو قدرت نفوذ و نظامی}

البته خود نیز مستحضر میباشید که رسیدن به قدرت یا اقتدار کار چندان آسانی هم نخواهد بود و نیازمند کار و تلاش و زحمت و پشتکار فراوان در این عرصه خواهدبود اما ...

عشق امام و ایران;920859 نوشت:
شخصیتی

اما اقتدار شخصیتی یعنی چی؟:

اقتدار شخصیتی یا اخلاقی یعنی اینکه ممکن است یک انسان یا یک کشور به دو قدرت مالی و علمی یا نفوذی و نظامی هم دست یابند اما ممکن است با عملکرد نادرست یا ضد انسانی و غیر اخلاقی خود نتوانند برای خود یا علائق خود مانند کشور و ملت و دین و مذهب خود ، اعتبار و احترام و شخصیتی کسب نماید یا بدست آورد لذا بهمین دلیل نیز لازم است که در کنار برخورداری از دو ثروت پول و علم و یا دو قدرت مالی و نظامی ، دارای اخلاق و شخصیت هم باشند که در این بین به غرور و تکبر و خودبزرگ بینی دچار یا گرفتار نشوند که این رفتارها یا در واقع ضد اخلاقها همه بنوعی مقدمه سقوط یک انسان یا یک کشور خواهندشد {یا مقدمات سقوط یک ملت یا دین و مذهب و انسان را فراهم خواهند آورد} لذا لازم است برای رساندن ایران و تشیع به اقتدار یا اوج اقتدار و در کنار دو قدرن مالی و نظامی به اخلاقیات نیز توجه ویژه ای مبذول داریم {یا از این پس نیز اقتدار شخصیتی را هم در کنار آنها لحاظ نماییم}[/]

ازموده را ازمودن خطاست
این یک ضرب المثل بسیار کار امد و مفید است والبته ضرب المثل مفید دیگری هم هست که در همین باب است
ادم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود !

عشق امام و ایران;921830 نوشت:
بهرحال کشورداری،تعصب و غرور و خودبینی نمیخواهد بلکه علاقه و فکر و آرزوهای خوب و تلاش و ازخودگذشتگی میخواهد}
علاقه به وطن و مذهب و انقلاب و فکر یعنی علم و دانش کافی و آرزوهای خوب هم یعنی خواهان پیشرفت و سربلندی ایران و تشیع در جهان گردد و درنهایت هم برای رسیدن به این آرزو ، تلاش و ازخودگذشتگی نماید و بهر طریق شده ازادی و امنیت و رفاه را برای همه مردمش فراهم اورد}

از مطلب ممنون.
جسارت نباشد توضیحی در باب قسمتی از مطلب شما دارم در باب انتخابات

به هر طریق ؟! به چه طریقی؟!
راه درست مشخص است و نیاز به بیراهه رفتن نیست .ارزوهای خوب و نشاط و رفاه در این دوره فقط در صورتی تحقق پیدا می کند که مصادیق عینی برای ان تعریف شود
شکم گرسنه را با حرفهای قشنگ مسلما نمی توان سیر کرد . عزت و شرف را هم به بهای این سیر شدن نمی توان فروخت.
پس باید طوری اقتصاد را بهبود ببخشیم که شرف و عزت ما هم همچنان حفظ شود

عشق امام و ایران;921830 نوشت:
ازادی و امنیت و رفاه را برای همه مردمش فراهم اورد

همینطور است


سلام
تایید نامزدهها توسط شورای محترم نگهبان این یعنی حداقل شرائط !
اما
شاخص ها یک نامزد
اصلح
این است
مرعوب هجمه های دشمن نشود !
فراموش نکند
و از یاد
نبرد
دشمن در همه حال دشمن است !
و
آمریکا شیطان بزرگ است !
و
مهمترین
بایستی
روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد !!!

شاخص های نامزد اصلح ازدیدگاه مقام معظم رهبری مدظله العالی

- « بهترین کیست؟ من نسبت به شخص، هیچ‏گونه نظرى ابراز نمی‏کنم؛ اما شاخصهائى وجود دارد. بهترین، آن کسى است که #درد_کشور را #بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمى باشد، از فساد دور باشد، #دنبال_اشرافیگرى خودش نباشد. آفت بزرگ ما اشرافیگرى و تجمل ‏پرستى است؛ فلان مسئول اگر اهل تجمل و اشرافیگرى باشد، مردم را به سمت اشرافیگرى و به سمت اسراف سوق خواهد داد. »

مقام معظم رهبري

مدیر فرهنگی;918475 نوشت:
شاخص‌های نامزد اصلح برای ریاست جمهوری

اکثرا مردم به اصلح رای دادن اصلح یعنی نگاه کردن بین بد و بدتر کی از نظام دورتره به همون رای دادن همیشه.

بنام خدا.

باسلام.

shamim313;921853 نوشت:
نوشته اصلی توسط عشق امام و ایران
بهرحال کشورداری،تعصب و غرور و خودبینی نمیخواهد بلکه علاقه و فکر و آرزوهای خوب و تلاش و ازخودگذشتگی میخواهد}
علاقه به وطن و مذهب و انقلاب و فکر یعنی علم و دانش کافی و آرزوهای خوب هم یعنی خواهان پیشرفت و سربلندی ایران و تشیع در جهان گردد و درنهایت هم برای رسیدن به این آرزو ، تلاش و ازخودگذشتگی نماید و بهر طریق شده ازادی و امنیت و رفاه را برای همه مردمش فراهم اورد}
از مطلب ممنون.
جسارت نباشد توضیحی در باب قسمتی از مطلب شما دارم در باب انتخابات و بهر طریقی ؟! به چه طریقی؟!

با احترام ، البته درمورد غرور،همچنان معتقد هستم که غرور مقدمه سقوط خواهدشد وحتی ابلیس هم در مقابل سجده برای جنس بظاهر ضعیف تر از خودش یعنی انسان به غرور گرفتار شد که جایگاه رفیع خودش نزد پروردگارش را از دست داد{البته قبول دارم که بعضی مواقع ممکن است مرزبین اعتماد به نفس و غرور برایمان کمی مشکل گردد اما باید بدانیم که این مرز و تفاوت و خواه و ناخواه وجود دارد و برای انسانها ممکن است مشکل باشد که بتوانند بین این دو را تفاوت و فرق قائل شوند و حتی ممکن است در این بین رفته رفته به غرورهم گرایش پیدا نموده و حتی مغرور شوند}

در مورد بهرطریقی {به هرطریق}بله درست میفرمایید و باید بسیار مراقبت نمود تا بخاطر علائقمان دست به هرکاری نزده که بهرطریقی به خواسته خود برسیم{ البته من نیز برای جلوگیری از این انحراف فکری و اخلاقی ، ابتدا برای به هرطریقی یک چهارچوب و مرز کاملا روشن و مشخص ترسیم نمودم و بعد از آن و در همین مرز و چهارچوب اخلاقی گفتم بهرطریقی}

{یعنی قبل از وارد شدن به مرز تصمیمات واستفاده از هرطریقی ، بنوعی اشاره یا تاکید داشتم {فکرهای خوب} که البته این فکرهای خوب هم خود تعریف و مرز و چهارچوبی خواهندداشت که این دیگه دست خود انسان و انسانها خواهدبود که مرز و چهارچوب اخلاقی یا ضد اخلاقی این تفکرات خوب را با صبر و جدیت و تلاش و عدم تعصب و تبعیض بدست آورند تا خدایی نکرده گناهی متوجه خودشان و عزیزان و علائقشان نگردد}{اما روی هم رفته شاید بشود گفت که مرز و یا چهارچوب همه فکرهای خوب ابتدا روی مرام و معرفت و محبت و انسانیت تمرکز پیدا نموده یا مینمایند}

البته خیلی مهم خواهد بود که قبل از هر اظهار نظری یا تصمیم و اقدامی و در هر رابطه و زمینه ای ذهن و جان خود را از تعصب خالی نماییم که احتمالا تعصب ، کالای بسیار بدی بوده یا میباشد که در واقع ، جهل آنرا به انسان ارزانی داشته و ..
و البته در مورد تعصب هم جمله قشنگی رهبر کاتولیکهای جهان{پاپ فرانسیس} که اخیرا در دیدارش از مصر و در جمع مردم مصر بیان نموده بودند که بسیارهم زیبا و انسانی و تاثیرگذاربود که البته عین جمله را نمیدانم امااگراشتباه نکرده باشم مضمونش تقریبا اینچنین بود که :
بکذارید بهترین و بالاترین و بیشترین تعصب ما ، گذشت و دعا یا دعای خیر و هدایت برای حتی دشمنانمان باشد.

{بهرحال عین جمله را دقیقا نمیدانم چه بود اما فرقی هم نمیکند که چه بوده یا چه کسی آنرا گفته یا برای چه منظور و اهدافی فقط بنظرم بهترین تعصب آنجاست که بتوانیم آرزوهای خوب و زیبای خودمان در مورد وطن و مذهب و انقلابمان را گاهی در دل و ذهن خود نگاه داریم و در عوض تمام هدف و توانایی خود را متمرکز نماییم بر روی رساندن ایران و تشیع در زیر سایه انقلاب به اوج اقتدار مالی و علمی و نظامی و نفوذی که در واقع ایران و تشیع استحقاق این آرزو و جایگاه را داشته و خواهندداشت و فقط در این بین باید مواظبت نماییم که خدایی نکرده به کسی ظلمی نشود که اگر چنیین شود ، یا هرگز به آرزوهای خوب خود نخواهیم رسید یا اگر هم برسیم احتمالا پایه های ماندگاری آنها را بسیار کوتاه و کوتاه و کوتاه نموده ایم}

تعصب احتمالا ماشین پرشتاب و بلکه پرسرعتی میباشد که میتواند مسیر بیست ساعته را درمدت کوتاه شش ساعت طی کند و مسافران خود را فورا و هر چه زودتر به خط پایان مسیر و عمر خود برساند و لذا تعصب ، عمر یکصدساله را به فوریت به اتمام میرساند و ظرف مدت کمتر از بیست سال این مسیر یا پیمانه را پر مینماید.تعصب.

[="Navy"]سلام

راسته که میگن یارانه می خواد 150 تومن بشه؟[/]

اتمچه;921896 نوشت:
سلام

راسته که میگن یارانه می خواد 150 تومن بشه؟


سلام

اولا هر وعده اقتصادی باید . حساب شده و طبق برنامه پیش برود !
دولت بابت پرداخت همین یارانه فعلی با مشکل روبرو است !
و هر بار شاهدیم دهک هایی از خانوارها را ب دلائلی حذف نمودن !
کلا
پرداخت یارانه با این مبالغ ناچیز ب تنهایی نمی تواند .
گره ای از مشکلات متعدد مالی مردم را حل و فصل نماید !
بلکه
دولت با یک بر نامه اقتصادی مدون و حساب شده و ب دور از آزمون و خطا
نسبت ب کاهش نرخ ارز و تورم و بیکاری و فعال نمودن چرخه های اقتصادی و صنعتی کشور اقدام نماید
و گرن با ی سری وعدو وعیدهای انتخاباتی ن تنها مشکلی از مشکلات کشور و ملت حل نخواهد گردید !
بلکه
ب مشکلات موجود هم خواهد افزود !
امروز اولین اقدام صدافت و راستگوئی و پرهیز از اغفال کردن و دروغ پردازیهایی است !
برای رسیدن صرفا ب قدرت است !

اناالعبد;921565 نوشت:
با سلام و خداقوت happy@};-
بنظرم یکی از شاخص ها اینه که ببینیم دشمن از کی حمایت میکنه و بر علیه چه کسی هستش ..

خیلی جالبه که بی بی سی از یکی از کاندیداها حمایت کرده که توی فضای مجازی کلیپهاش هستش و با یه سرچ ساده میتوان پیدا کرد.

و الان یکی از کاندیداها هم به شدت توسط کانال های منافقین داره تخریب میشه پس میشه فهمید که چقدر ترسیدن از اومدن و کاندید شدن این فرد ...

یه کلیپ جدیدا دیدم متاسفانه بشدت ناراحت کنندس ..

براتون لینکش رو میزارم که ببینید .

یکی از ستادهای انتخاباتی به امام رئوف امام رضا ع در استان ایلام توهین کرده اند ... این کلیپ را ببینید:Ghamgin::Ghamgin::Ghamgin:

http://www.farsnews.com/MediaDisplay.aspx?nn=13960206001793


این شاخص اصلی شماست؟؟؟
اگه اینطوریه که دشمن راحت می تونه تو انتخابات تاثیر بذاره کافیه اون کسی که دلش نمی خواد بیاد رو ازش طرفداری کنه
پس برنامه های اون کاندید چه می شه؟؟ این دلیل شما اگر بخواد واقعا اینطوری باشه که ما همیشه باید ببینیم دشمن چکار می کنه همونو برعکس کنیم

پس رفتار خودمون، برنامه ریزی خودمونو...
مگه همه کاندیدا از شورای نگهبان تایید صلاحیت نشدن؟؟ یعنی شورای نگهبان کسی رو تایید کرده که دشمن ازش طرفداری می کنه؟؟؟
نم یدونم ولا عجیب استدلالی دارید
همیشه ما نگاهمون باید منطقی و متفکرانه باشه نه اینکه رفتار و انتخاب های خودمون رو متناسب با دیگران سریع عوض کنیم
این حتی تو زندگی شخصی هم نمود داره

عشق امام و ایران;921893 نوشت:
با احترام ، درمورد غرور معتقد هستم غرور مقدمه سقوط است و ابلیس هم در مقابل سجده برای جنس بظاهر ضعیف تر از خودش انسان به غرور گرفتار شد و جایگاه رفیع خودش نزد پروردگار را از دست داد{البته مرزبین اعتماد به نفس و غرور برای بسیاری از ما بسیار نزدیک بهم خواهندبود لذا باید در اعتمادبه نفس خود با گرفتار نشدن به غرور مراقبت نماییم که بطرف غرور گرایش پیدا ننماییم که اینهم البته بسیار مشکل است اما راه توبه بهمین دلیل شاید باز باشد که ابتدا توبه نماییم و سپس بیشتر مراقبت نماییم که مغرور نشویم}

عذرخواهی می کنم بله حق باشماست و مطلبتون کاملا صحیحه
انچه که مد نظر من بود و نباید اسم غرور را روی ان می گذاشتم عرق ملی و غیرت ملی بود از تذکرتون ممنون مطلبم را ویرایش می کنم
در مورد تحقیق و تعصب هم مطلبتون درسته ولی می توانیم برای تعصب مثال بهتری از جمله فرانسیس بزنیم اینطور نیست ؟انچه که من از غیرت می خواهم به این نکته هم اشاره دارد

نقل قول:
اکثرا مردم به اصلح رای دادن اصلح یعنی نگاه کردن بین بد و بدتر کی از نظام دورتره به همون رای دادن همیشه.

این مطلب از انصاف به دور است و واقعا اینطور نیست . ما در تاریخ انتخابات رئیس جمهور های مثال زدنی داشتیم که در اخلاق بهترین زمان خودشان بودند
تبلیغات سوء و برخی تشنجها برخی نا امیدیها از شرایط بد اقتصادی برخی بازار گرمیها روی برخی دیپلماسیها سبب شده برخی وارد عرصه شوند که این مطلب شما را در ذهن تداعی کنند
وگرنه واقعیت اینست که مردم ما مردم فهیم و انقلابی هستند با انچه که برای رسیدن به ان تلاش کردند و خون دادند در هیچ زمان مخالفتی نداشتند و ندارند
واگر لازم باشد این را نشان خواهند داد و این تعارف یا شعار نیست ..
باید بصیرت بگیریم تا نفاق و فتنه ها اثر نکند و میدان نگیرد

shamim313;921920 نوشت:
ما در تاریخ انتخابات رئیس جمهور های مثال زدنی داشتیم که در اخلاق بهترین زمان خودشان بودند

يك زماني شايد اينطور بود ولي حالا.....
نمي خواهم اسم بياورم. اما كساني هستند كه لااقل تا حدودي جهت گيري متفاوت از نظام دارند
ولي مردم به آنها اقبال دارند. خب چرا؟

اي كاش دليلش اين بود كه آن اشخاص باسواد هستند
كاش دليلش اين بود كه آن اشخاص راهكار مناسب براي حل مشكلات دارند
كاش.....
كاش.....

اما دليلش هيچكدام از اينها نيست!
دليل اقبال مردم به اين اشخاص ، فقط و فقط اين است كه كلمهء
"اسلامي" از انتهاي نام جمهوري اسلامي برداشته شود. همين!

[="Tahoma"][="Navy"]

مدیر فرهنگی;918475 نوشت:
ان شاالله همگی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ضمن اینکه درک سیاسی و اجتماعی مان را به رخ جهانیان خواهیم کشید ،امید مستکبرین ، دشمنان و معاندین را هم ناامید خواهیم کرد.

سلام
نظر بنده این است که رئیس جمهور اصلح علاوه بر همه اوصاف مد نظر رهبری باید عاشق و دوستدار صدیق مردم باشد
او تا چنین نباشد خالصانه و امینانه خدمت نمی کند و از فساد و تباهی در امان نیست
یا علیم[/]

علی2000;921910 نوشت:
این شاخص اصلی شماست؟؟؟
اگه اینطوریه که دشمن راحت می تونه تو انتخابات تاثیر بذاره کافیه اون کسی که دلش نمی خواد بیاد رو ازش طرفداری کنه
پس برنامه های اون کاندید چه می شه؟؟ این دلیل شما اگر بخواد واقعا اینطوری باشه که ما همیشه باید ببینیم دشمن چکار می کنه همونو برعکس کنیم

پس رفتار خودمون، برنامه ریزی خودمونو...
مگه همه کاندیدا از شورای نگهبان تایید صلاحیت نشدن؟؟ یعنی شورای نگهبان کسی رو تایید کرده که دشمن ازش طرفداری می کنه؟؟؟
نم یدونم ولا عجیب استدلالی دارید
همیشه ما نگاهمون باید منطقی و متفکرانه باشه نه اینکه رفتار و انتخاب های خودمون رو متناسب با دیگران سریع عوض کنیم
این حتی تو زندگی شخصی هم نمود داره

سلام خداقوت

متن شما رو که میخوندم همش داشتم میخندیدم happy

آخه مومن قشنگ متنمو بخون بعد در موردش بنویس خودتو خسته کردی داداش %-(

دوباره متنمو خوندی ؟؟

بازم که متوجه نشدی ..

ببین عزیز نوشتم یکی از شاخص ها

کجا نوشته شده شاخص اصلی :Nishkhand:

خدایا شکرت

پ.ن
لطفا به گوینده ی متن که بنده بودم
توجه نکنید بنگرید به مفهوم سخن

سخنی که بنده در پست قبل زدم حرف رهبر هستش ..

اناالعبد;921945 نوشت:
سلام خداقوت

متن شما رو که میخوندم همش داشتم میخندیدم happy

آخه مومن قشنگ متنمو بخون بعد در موردش بنویس خودتو خسته کردی داداش %-(

دوباره متنمو خوندی ؟؟

بازم که متوجه نشدی ..

ببین عزیز نوشتم یکی از شاخص ها

کجا نوشته شده شاخص اصلی :Nishkhand:

خدایا شکرت

پ.ن
لطفا به گوینده ی متن که بنده بودم
توجه نکنید بنگرید به مفهوم سخن

سخنی که بنده در پست قبل زدم حرف رهبر هستش ..

یکی از بدترین آفت های که متاسفانه تو کشور ما زیاد شده تعصب رو صحبت ها و عقاید خودمونه بطوری که اگر کل دلایل عالم هم بیاریم باز شخص نظرش عوض نمی شود که نمی شود
برادر عزیزم چقدر من خوشحالم که باعث خوشحالی شما شدم
بنده هم اول عرایضم سوال کردم اون علامت سوالا رو اگه دقت کرده باشید از شما پرسیدم که ایا شاخص اصلی شما هست؟؟؟ چون معمولا اولین نظر یک شخص نظر اصلی اون هم هست ولی با این حال از شما سوال کردم که ایا این شاخص اصلی شماس که شما گفتید خیر یکی از شاخص ها هست
اگر بعنوان یکی از شاخص ها بخواهیم نگاه کنیم حرف حرف درستیه چون قطعا ما بین هزاران شاخص انتخاب یکی از شاخصهامون هم باید نوع نگاه دشمن باشه اما اگر شاخص اصلی باشه باعث می شه دیگه به شاخص های دیگر کمتر فکر کنیم یا یک نوع سو و جهتی درست می شه
بهر حال ممنون هستم پاسخ سوالم رو دادید

اناالعبد;921945 نوشت:
سلام خداقوت

متن شما رو که میخوندم همش داشتم میخندیدم happy

آخه مومن قشنگ متنمو بخون بعد در موردش بنویس خودتو خسته کردی داداش %-(

دوباره متنمو خوندی ؟؟

بازم که متوجه نشدی ..

ببین عزیز نوشتم یکی از شاخص ها

کجا نوشته شده شاخص اصلی :Nishkhand:

خدایا شکرت

پ.ن
لطفا به گوینده ی متن که بنده بودم
توجه نکنید بنگرید به مفهوم سخن

سخنی که بنده در پست قبل زدم حرف رهبر هستش ..

همچین مهربونونه به ادم توهین میکنی که آدم خوشش میاد ...

یه سوال داشتم ...
شما فرزندتون رو میخواین بفرستین کلاس قرآن که قرآن یاد بگیره ...
به کانالهای دشمن نگاه میکنین و میبینین که دشمن داره میگه فلان قاری با کودکان خرد سال رابطه نامشروع برقرار میکرده ...

شما برای چشم کوری دشمن ... بچتون رو میفرستین پیشه اون قاری که قرآن یاد بگیره ؟؟؟
آیا اینکه اون قاری توسط صدا و سیمای دشمن مورد نکوهش قرار گرفته ... برای شما نقطه مثبتی در نظر گرفته میشه ...

بنابراین اینی که میگین ببینیم دشمن کی رو میکوبونه بریم به اون رای بدیم ... خنده داره ... حتی به عنوان یک شاخص هم نمیشه در نظرش گرفت ...
باید ببینیم دشمن چی میگه ... فقط همین ...

حرف حسابش چی هست ...

سلام

شاخص ترین شاخص های یک نامزد اصلح ب نظرمن این است

ب این دیدگاه اعتقاد عملی و قلبی نداشته باشد !
عصر
عصر
مذاکره است !
و اهتمام ویژه ب تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشور داشته با شد !

دولت قبلی نباشه. یکی از شاخصها این هست .

با سلام

در قانون اشتغال زائی میلیونی آمده است.

و طبعا هر کسی که بخواهد رئیس جمهور شود باید تابع قانون باشد...

و کسانی که می گویند حتی تا 40 سال دیگر هم مشکلات اقتصادی حل نمیشود ، طبعا از ابتدا تابع قانون نیستند و در خود توان اجرایی کردن قانون را نمی بینند
و چنین افرادی از ابتدا حضورشان فاقد وجه قانونی وشرعی است ...

ابراهیم ا;921985 نوشت:
دولت قبلی نباشه. یکی از شاخصها این هست .

چرا میتونین علتش رو عنوان کنین ؟؟؟

[="Times New Roman"][="Black"]

Reza-D;921935 نوشت:

دليل اقبال مردم به اين اشخاص ، فقط و فقط اين است كه كلمهء
"اسلامي" از انتهاي نام جمهوري اسلامي برداشته شود. همين!

این حرف درستی نیست.
وقتی رهبری می فرمایند دشمن از مردم می ترسد ، یعنی مردم جمهوری اسلامی رو می خوان.

ولی این وسط برخی برای به دست گرفتن قدرت دست به هرکاری میزنن. ( دروغ ، تزویر ، تملق )

و اخلاق اسلامی هم به ماها اجازه نمیده که باطن اینها رو آشکار کنیم.

این رو گوش کن.تلخه ولی واقعیت داره.

[SPOILER]
بعضی کاندیدها توی مناظره منو یاد این کلیپ انداختن
http://www.aparat.com/v/pMjZF/%D9%85%D8%B1%D8%B6_%D9%BE%D9%86%D8%AF_%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%8C%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AA
[/SPOILER][/]

فایل: 

و طاها;921987 نوشت:
با سلام

در قانون اشتغال زائی میلیونی آمده است.

و طبعا هر کسی که بخواهد رئیس جمهور شود باید تابع قانون باشد...

و کسانی که می گویند حتی تا 40 سال دیگر هم مشکلات اقتصادی حل نمیشود ، طبعا از ابتدا تابع قانون نیستند و در خود توان اجرایی کردن قانون را نمی بینند
و چنین افرادی از ابتدا حضورشان فاقد وجه قانونی وشرعی است ...

سلام جناب وطاها ...

ببینید ... جناب احمدی نژاد ثروتمند ترین رئیس جمهور تاریخ ریاست جمهوری ایران بوده ...
یعنی اگر شما درآمد سالیانه ایران از نفت و گاز و ... را از ابتدای انقلاب تا زمان ایشون رو حساب کنین ... با درآمدی که ایشون داشته برابری میکنه ...

بعدش پس از اتمام ریاست جمهوری ایشون ...

1. خزانه خالی میشه
2. رابطمون با دنیا قطع میشه .
3. تحریم کامل میشیم
4. پروژه کلانه پارس جنوبی در مدت زمان ایشون تنها 2 فاز جلو میره ... که کارشناس ها میگن اون دو فازش هم نمایشی بوده ...
5. چهارده هزار میلیارد تومن طبق تحقیق و تفحص مجلس ایشون تخلف قطعی داشته اند .

در دوران جناب روحانی قاعدتا باید هممون از گرسنگی میمردیم . ولی
1. زنده ایم ....
1. رابطمون با دنیا برقرار شده .
2. تحریم ها برطرف شدند .
3. 11 فاز از پروژه پارس جنوبی که پر هزینه ترین پروژه نفت و گاز هست و برداشت از نفت و گاز در حوزه مشترک بین ایران و قطر رو به بالای برداشت از کشور قطر میرسونه رو ایشون انجام داده اند .
4. فسادهای مالی در زمان ایشون در حد 20 میلیون 20 میلیونی بود که مدیران ارشد طبق قانون داشتند برداشت میکردند ... حداقلش اینه که فساد غیر قانونی مانند رشوه و ... نداشتیم .

همین چند تا نکته برای من کافی هست که برم به جناب روحانی رای بدم .

اتمچه;921896 نوشت:
راسته که میگن یارانه می خواد 150 تومن بشه؟

همین یارانه ها باعث تورم افسارگسیخته شد. به نظر من اگه بیان همین پول یارانه ها رو بدن به بخش بهداشت و درمان. کلا خدمات پزشکی از هر سطحی رو برای همه رایگان کنند.

Im_Masoud.Freeman;921994 نوشت:
این حرف درستی نیست.
وقتی رهبری می فرمایند دشمن از مردم می ترسد ، یعنی مردم جمهوری اسلامی رو می خوان.

ولی این وسط برخی برای به دست گرفتن قدرت دست به هرکاری میزنن. ( دروغ ، تزویر ، تملق )

و اخلاق اسلامی هم به ماها اجازه نمیده که باطن اینها رو آشکار کنیم.

این رو گوش کن.تلخه ولی واقعیت داره.

درود.
خیر دوست عزیز حرفشون درست هست. لزومی نداره شما بگید مردم خودشون کاملتر میشناسنشون مثلا زمانی که آقای هاشمی در قدرت بود و اون موقع مثل بعد 88 تا قبل از مراسم فوت ایشون نبود که بسیجیها هم ایشونو تخریب کنند بلکه اونموقعها که ایشون ده سال شخص دوم مملکت بودند ممنوع بود ولی مردم خیلی در مورد ایشون مطالبی بیان میکردند همه چیز رو میدونستن ولی بازهم کمی چرخش از نظام در اکثر انتخابات باعث شده فرد رای بیاره. هرچند چون تائید صلاحیتها توسط شورای نگهبان انجام میشه اینها فقط انتخاب بین بد و بدتره که بدتره رای نیاره و هیچ وقت فردی که از نظر شورای نگهبان صلاحیت نداشته باشه تائید صلاحیت نمیشه که بعد بتونه رئیس جمهور بشه.

[="Times New Roman"][="Black"]

فروز;922017 نوشت:
درود.
خیر دوست عزیز حرفشون درست هست. لزومی نداره شما بگید مردم خودشون کاملتر میشناسنشون مثلا زمانی که آقای هاشمی در قدرت بود و اون موقع مثل بعد 88 تا قبل از مراسم فوت ایشون نبود که بسیجیها هم ایشونو تخریب کنند بلکه اون موقعها که ایشون ده سال شخص دوم مملکت بودند ممنوع بود ولی مردم خیلی در مورد ایشون مطالبی بیان میکردند همه چیز رو میدونستن ولی بازهم کمی چرخش از نظام در اکثر انتخابات باعث شده فرد رای بیاره. هرچند چون تائید صلاحیتها توسط شورای نگهبان انجام میشه اینها فقط انتخاب بین بد و بدتره که بدتره رای نیاره و هیچ وقت فردی که از نظر شورای نگهبان صلاحیت نداشته باشه تائید صلاحیت نمیشه که بعد بتونه رئیس جمهور بشه.

خدا رحمتش کنه ، ولی اون مرحوم نیاز به تخریب کسی نداشت و عملکردش مشخص بود که چقدر خانوادگی به نظام ضربه زدند.
مردم هم خوب ایشان و فتنه گران رو شناختند که حماسه 9 دی رو رقم زدند.
در مورد باقی توضیحاتتون هم باید بگم که
فروز;922017 نوشت:

لزومی نداره شما بگید مردم خودشون کاملتر میشناسنشون
[/]

موضوع قفل شده است