ѽ سـیـب گـلاب ѽ خانه حجاب فاطمی

تب‌های اولیه

571 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

[="Indigo"]دختر خانوما بخونن بهتره


سلامتی اون دخترا که وقتی دو تا لات میبینن عوض لبخند چادرشونو محکمتر میگیرن…

سلامتی دخترایی که چادرشون خاکی و گلی و خیس میشه ولی از سرشون باز نمیشه………

سلامتی دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره…….

سلامتی دخترایی که آروم قدم برمیدارن و سنگین که مبادا دل نامحرمی بلرزه……..

سلامتی دخترایی که زیباییشونو عرضه نمیکنن به هر کس و ناکسی…….

سلامتی دخترایی که از هر کس و ناکسی دل نمیبرن………………..

سلامتی دخترایی که بهشون میگن امل ولی ……………..

سرشار فهم ودانایی ان و بازم سکوت میکنن تا مبادا ترک بردارد چینی نازک عفت شون……..

وسلامتی دخترایی که میراث زهرا(سلام الله) رو خوب حفظ کردن

ســلامـــتـــی هــمــشــون صــلــــــوات….
اللهم صَل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

[/]

لطفا با حوصله بخونین:ok:

بــــــــــــــــــــد حـــــــــــــــــــــجا بــــــــــــــــــیاکثر خانم های بدحجاب یا شل حجاب، اگه ازشون پرسیده بشه که شما چرا حجاب اسلامی را آنطور که باید و شاید رعایت نمی کنید، احتمالاً یکی یا چندتا از دلایل زیر رو براتون بشمارند:
- چون دوست دارم "شیک پوش" باشم.
- چون از محدودیت بدم میاد، دوست دارم با لباس راحت تر، آزادانه به کارام برسم.
- چون عاشق "تنوع" هستم، از یکدستی و تک رنگی خوشم نمیاد
- چون از دست حکومت یا دولت (حالا به هر دلیلی) عصبانی هستم؛ و میخوام با این کارم اعتراضم رو بهشون نشون بدم.
- چون دوست دارم همیشه، از بقیه متفاوت باشم، تاپ باشم.
- چون میخوام مثل همه باشم، نمی خوام از مد عقب بمونم. (برعکس بالایی)
- چون بدحجابی گناه کبیره نیست (ر.ک کتاب گناهان کبیره آیت الله دستغیب!)
- چون وقتی فلان گناه رو از فلان باحجاب دیدم، دلم از حجاب زده شد.
- این همه گناه تو سطح شهر؛ چرا گیر دادین به حجاب من؟ هر وقت همه درست شدن منم باحجاب میشم.
- چون حجاب، یعنی ظلم به زن. چرا مردا باید آزاد باشن ولی خانم ها...
- آدم دلش باید پاک باشه، ظاهر مهم نیست.
- چون هوا گرمه و لباس بسته، منو کلافه میکنه.
- چون از هر چیزی که اجباری باشه بدم میاد و رعایتش نمی کنم!
- اتفاقاً حجابم، خیلی هم خوبه. نه افراط نه تفریط. من حد وسط هستم.
- به کسی ربطی نداره! موسی به دین خود، عیسی به دین خود.

بعید میدونم موردی دیگه باشه که ذکر نکردم، ولی به هر حال اگه کسی دلیل دیگه ای برای بدحجابی بلده، بگه اضافه می کنیم!

خب، حالا دلایل بالا رو یکی یکی بررسی می کنیم ببینیم منطقی و موجه هستند یا خیر:

1. چون دوست دارم "شیک پوش" باشم.
هر کسی کمترین آشنایی با اسلام داشته باشه، میدونه که این دین، نه تنها هیچ مشکلی با آراستگی و شیک پوشی نداره بلکه همواره به اون تاکید هم داشته. مسئله دقیقاً اینجاست که شیک پوشی (البته در حد نرمال و غیر افراطیش) و "درست پوشی" هیچ تناقض و تعارضی با هم ندارند، که بعضی ها میخوان دومی رو فدای اولی کنند!
درضمن، شیک پوشی برای بعضی ها، بیشتر یک بهانه است تا یک دلیل، وگرنه کیه که ندونه و نبینه که بسیاری از مدل های امروزی مو و لباس و آرایش، شیک که نیستند هیچ، خیلی هم چندش آور هستند!


2. چون از محدودیت بدم میاد، دوست دارم با لباس راحت تر، آزادانه به کارام برسم.
اگر واقعاً موضوع فقط، آزاد بودن دست و بال آدم، برای انجام کارهاست، باز بودن روسری و یقه و پوشیدن لباس های بدن نما چه کمکی به این موضوع می کنه؟
درضمن، با طراحی و عرضه ی انواع چادرهای ملی و دانشجویی و آستین دار و روسری های لبنانی و مقنعه های خبرنگاری و ساق دست ها و ... واقعا کارها راحت شده. کما اینکه می بینیم زنان و دختران با حجاب، در تمام عرصه هایی که خواسته اند وارد شده اند و حجاب براشون مانعی نبوده.

اما اگر موضوع، بد بودن "محدودیت" و رهایی از اون هستش، باید به دوحرفی و یک بام و دو هوا بودن عزیزانی که این حرفو می زنند خندید و ازشون پرسید:
وقتی به پزشک مراجعه می کنید و جناب دکتر لیستی از غذاهای تحریمی(!) رو تحویلتون میده، آیا به دکتر هم میگید که من از محدودیت بدم میاد؟!
آیا وقتی برای رسیدن به اندام ایده آل، رژیم میگیرید و خوردن بسیاری از غذاهای خوشمزه رو برای خودتون ممنوع می کنید، این محدودیت نیست؟
آیا وقتی مانتویی می پوشید که از شدت تنگی و چسبندگی مجبورید دکمه هاشو یکی در میون، ببندید! این محدودیت، عیبی نداره؟
آیا وقتی ناخن های بلند می کارید و به تبع اون، بسیاری از کارهای روزمره رو نباید یا نمی تونید انجام بدید یا انجامشون مشکل میشه، این محدودیت نیست؟ (
+)
وقتی برای قبولی در کنکور، بسیاری از برنامه های تفریحی رو برای خودت لغو می کنی، این محدودیت نیست؟

محاله آدم در زندگی هدفی داشته باشه و برای رسیدن به اون هدف، تن به محدودیت نده. فقط انسانهای بی هدف و بی برنامه هستند که از محدودیت فرار می کنند.

3. چون عاشق "تنوع" هستم، از یکدستی و تک رنگی خوشم نمیاد.
عیبی نداره! شما هر چه میخوای در منزل و محافل زنانه، متنوع باش. حتی اگر در اماکن عمومی این تنوع، در حد منطقی و معقول و منطبق بر معیارهای شرع باشه هیچ اشکالی نداره.
درضمن، همونطور که هر شرکت و کارخونه و اداره ای در هرکجای جهان یونیفرم (لباس متحد الشکل) مخصوص به خودشو داره و شما میدونی و می پذیری که اینجا، جای کار و فعالیته، نه جای تنوع و لباس مجلسی و جلب توجه و غیره، لطفا بپذیر که خیابون هم کم از اداره و شرکت نداره!


4.چون از دست حکومت یا دولت (حالا به هر دلیلی) عصبانی هستم؛ و میخوام با این کارم اعتراضم رو بهشون نشون بدم.بدون اینکه وارد مباحث سیاسی بشیم، و در خوشبینانه ترین حالت (به نفع شما) فرض می کنیم که عصبانیت شما از دولت موجّه هست و کاملا حق با شماست!
فقط یه سوال: شما همیشه توی زندگی تون اینطور اعتراض می کنی؟! یعنی اگه دیدی کسی داره اشتباه می کنه، بهترین راه اعلام نارضایتیت رو در آسیب زدن به خودت می دونی؟!
درست مثل این می مونه که کسی از باباش ناراحت باشه (حالا به هر دلیلی)، بعد بخاطر نشون دادن اعتراضش، درس نخونه! (از لج باباش که توصیه به درس خوندش میکنه)
آیا این کار منطقیه؟
ممکنه بگی، کی گفته "بدحجابی" مثل درس نخوندن، آسیب زدن به خود، محسوب میشه؟ من اینو قبول ندارم.
همینکه اینو گفتی، معلوم میشه علت بدحجابی حضرتعالی یه چیز دیگه ست (چون اونو آسیب حساب نمی کنی)، پس مشخص میشه که مشکلات جامعه، صرفا یک بهانه است و حتی اگه شرایط کشور هم گل و بلبل بشه باز شما بدحجاب خواهی بود (چون اونو آسیب حساب نمی کنی).
5. چون دوست دارم همیشه، از بقیه متفاوت باشم، تاپ باشم.اولاً تاپ بودن و تفاوتت رو یه جور دیگه نشون بده (در غیر معصیت خدا): مثلا اگه همه آرایش می کنند شما آرایش نکن! یا اگه همه لباس تنگ و جیغ می پوشن شما لباس گشاد و سکوت (متضاد جیغ!) بپوش. یا اگه همه اهل فیلم دیدن و اتلاف وقت هستند شما اهل مطالعه و درس خوندن باش.
میخوای تاپ باشی، اینجوری باش:
ای خدا، من باید از نظر علم از همه برتر باشم تا مبادا دشمنان، مرا از این راه طعنه زنند. باید به همه آن سنگدلانی که علم را بهانه کرده و به دیگران فخر می فروشند ثابت کنم که خاک پای من هم نخواهند شد. باید همه آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو درآورم ، آنگاه خود خاضع ترین و افتاده ترین فرد روی زمین باشم. (شهید دکتر مصطفی چمران)
ثانیاً: بدون هیچ توضیحی، این حدیث پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آیه) رو برات نقل می کنم: کسى که لباسى را بپوشد تا مباهات کند و مردم به او نگاه کنند، خداوند به او نظر رحمت نمى‏کند تا اینکه آن لباس را بیرون آورد . (کنز العمال / 41200)6. چون میخوام مثل همه باشم، نمی خوام از مد عقب بمونم.عزیزم، هیچ وقت، دلیل کاراتو "مثل همه بودن" قرار نده. توجه کن نمیگم مثل همه نباش، چون خیلی وقتا پیش میاد که آدم باید مثل همه باشه و هیچ عیبی نداره؛ بلکه میگم دلیل کارت، مثل همه بودن نباشه. یعنی اگه گفتن چرا بدحجابی؟ نگو "چون همه بدحجابن". یه دلیل دیگه بگو. استقلال نظر داشته باشه. خطر تابع جمع بودن، وقتی برات مشخص میشه که بیفتی وسط مردم کوفه!
- همه میخوان برن امام حسین بکشن. تو هم میری؟!
- اومممم، خب چون همه میرن، منم...
نکته مهم: سوء تفاهم نشه. نمیگم بدحجابا، امام حسین کش میشن! حرف من یه چیز دیگه ست: هر کسی (حتی یه حزب اللهی) اگه دلیل کاراش "مثل همه بودن" باشه، اهل کوفه شدن، ازش بعید نیست!
برای درک بیشتر موضوع، گوش کردن به این کلیپ صوتی بسیاربسیار زیبا رو بهتون توصیه می کنم:
لینک دانلود7. چون بدحجابی گناه کبیره نیست (ر.ک کتاب گناهان کبیره آیت الله دستغیب!)کسی که اولین بار این شبهه رو مطرح کرده، معلومه که از کتاب گناهان کبیره، فقط فهرستش رو مطالعه کرده! و چون بدحجابی رو توی فهرست ندیده، شاد و شنگول، لای کتابو بسته و شروع کرده به شبهه پراکنی...
وگرنه، توی همون مقدمه اول کتاب، شهید آیت الله دستغیب، با ذکر دلیل، استناد میکنه که خود خدا و معصومین علیهم السلام هم، تعمّداً تعداد دقیق گناهان کبیره رو تعیین نکرده اند، چون اگه تعیین میشد مردم سعی می کردند فقط از اونا اجتناب کنند و بر سایر گناهان - به خیال اینکه صدمه ای نمی زنند- جرأت پیدا می کردند، و همین باعث جرأت بر کبائر هم میشد، زیرا کسی که نسبت به نواهی پروردگارش به صغائر بی پروا شد نسبت به گناهان کبیره هم بی باک می گردد.
شهید دستغیب تصریح میکنه "غرض ما در این کتاب، بیان و شرح گناهانی است که کبیره بودنش ثابت و مسلّم است نه انحصار کبائر است به آنها. به عبارت دیگر سایر گناهانی که در این کتاب، کبیره بودنشان ثابت نشده به حالت ابهام و اجمال باقی است یعنی صغیره بودنشان هم مسلّم نیست و بر اهل تقوا لازم است پرهیز از تمام آنها، شاید واقعا کبیره باشد و بر ما ثابت نگردیده."
در ضمن، بر فرض که بدحجابی گناه صغیره (کوچک) باشه، آیت الله دستغیب، چهلمین گناه کبیره ای رو که با استناد به قرآن و احادیث ذکر می کنه "اصرار بر گناهان" هست و حدیثی از امام صادق علیه السلام نقل می کنه که: "گناه صغیره ای که بر آن اصرار شود دیگر صغیره نیست بلکه کبیره است چنانکه گناه کبیره ای که از آن پشیمانی حاصل شود و عزم بر ترک آن داشته باشد دیگر کبیره نیست یعنی عِقاب از آن ساقط می شود."
همچنین امام على علیه ‏السلام می فرماید : أعظَمُ الذُّنوبِ عِندَ اللّه‏ِ سبحانَهُ‏ذَنبٌ صَغُرَ عِندَ صاحِبِهِ . (غرر الحکم، 3141)
بزرگترین گناه نزد خداى سبحان ، گناهى است که صاحبش آن را کوچک بشمارد.
پس کسی که بدحجابی رو کوچیک میشماره و بر اون اصرار میکنه، طبق احادیث بالا بدونه که نه تنها گناهش کبیره است بلکه نزد خدای سبحان، بزرگ ترین گناه محسوب میشه.
8. چون وقتی فلان گناه رو از فلان باحجاب دیدم، دلم از حجاب زده شد. در هر قشری آدم خوب و بد وجود داره و بخاطر یه بی نماز درب مسجد رو نمی‌بندند! چنانچه اگر ده‌ها دکتر بی اخلاق بشناسیم، درب دانشکده علوم پزشکی را مهر و موم نمی‌کنیم!
اگر بد بودن چند معلم، دلیل بد بودن "معلمی" نیست، اگر بی انصاف بودن چند مکانیک، دلیل بی انصافی "تمام مکانیک ها" نیست، پس دیدن چند محجبه ی بدرفتار، نه دلیل بد بودن "حجاب" میتونه باشه و ند دلیل بد بودن همه ی "باحجابها". (لطفا به عبارات همرنگ دقت شود
) شکی نیست کسانی که پوشش حضرت زهرای مرضیه و زینب کبری و فاطمه معصومه و دیگر خوبان عالم رو برتن می کنند، باید خیلی مراقب رفتارشون باشند و شأن این لباس آسمانی رو حفظ کنند. اما نکته ی مهم اینه که محجبه ها معصوم نیستند و مثل بقیه ی آدما ممکنه توی زندگیشون گناهانی داشته باشند. پس لطفا خطا و گناهان فلان باحجاب رو به پای "شخص خودش" بنویسید نه به پای "عمل حجاب". 9. این همه گناه تو سطح شهر؛ چرا گیر دادین به حجاب من؟ هر وقت همه درست شدن منم باحجاب میشم.انصافاً راس میگی. گناهان زیادی تو سطح شهر ریخته است: اسراف، چشم چرونی، بی نمازی، دروغگویی، غیبت، ربا، رشوه، گرون فروشی، احتکار و ده ها گناه دیگه...
اما خداییش! خودت بگو، آیا گناه دیگران، توجیه خوبی برای گناه کردن ما میشه؟ آیا روز قیامت، خدا چنین بهانه ای رو از ما می پذیره؟ یا نه، تک تک ما، جدای از دیگران و به تنهایی حسابرسی میشم؟
بعلاوه؛ بسیاری از گناهان، مثل بی نمازی، روزه خواری، عرق خوری(شرب خمر)، استماع موسیقی‌حرام، و غیره "حق الله" هستند و با تمام بزرگ بودنشون، در صورت توبه، بخشیده میشن، اما بدحجابی "حق الناس" و در زمره ی گناهان اجتماعیه. اون خانمی که خودش را آرایش می کنه و به خیابون میاد، تیپ می زنه و از ده ها نفر در طول مسیرش دلربایی میکنه و آرامش روحی شون رو به هم میزنه، دیگه گناهش شخصی نیست چون حق "آرامش روانی" مردان جامعه اش رو ضایع کرده. درسته مردان هم وظیفه ی مراقبت از چشمشون رو دارند، اما اولاً حیطه ی "کنترل چشم" مطلق نیست، نمیشه که چشم بسته راه برند و رانندگی کنند.
ثانیاً، شما بگو! پیشگیری آسون تره یا درمان؟ اینکه جامعه، آروم باشه و فضای تحریک، محدود به خانواده و زن و شوهر باشه، یا فضای جامعه لبریز از صحنه های گناه و دلبری باشه بعد بگیم حالا مردان و زنان، همه حضرت یوسف بشن؟!
خوش انصاف! فرض کن اون جوون هجده نوزده ساله پسرته، داداشته. دلت به حالش نمی سوزه؟ با لباس تنگی که همچون قالبی، زیبایی های بدنت رو تو ویترین گذاشته، با روسری کوچکی که نه ظرفیت پوشاندن موهای مش کرده ات رو داره و نه توان استتار سپیدی گلو و سینه ات رو، با آرایشی که زیبایی چهره ات رو دوچندان و بلکه چندچندان کرده، با بوی ادکلنی که تا شعاع بیست متری، برد مفید داره و حتی کسی که نگاه نمیکنه رو هم از درک حضورت بی بهره نمیذاره، انتظار داری اون پسر دبیرستانی چقدر تحمل کنه؟ از خدا نمی ترسی تحریکش میکنی؟ مرحله ی بعد از تحریک، ارضاست. امکان ازدواج که نداره. پس یا مؤمنه که باید بسوزه و تقوا پیشه کنه، یا معمولیه که میره سمت گناه خودارضایی، و یا بی قیده که میره سمت جنس مخالف. به خدا قسم، در حق هرسه شون ظلم کردی و باید جوابگوی خدا باشی.حالا گرفتی فرق گناه تو با بقیه گناهان سطح شهر چیه؟ گناه تو، اجتماعی و حق الناسه. توبه از حق الناس و بخشیده شدنش، وابسته به جبران حق ضایع شده یا جلب رضایت طرف مقابله. چطور میخوای حق این همه جوونی رو که دلشون رو لرزوندی و فکرشونو آشفته کردی، جبران کنی و یا حداقل پیداشون کنی و ازشون حلالیت بطلبی؟؟ اتقوا الله.






[=arial]یکی از مشاورین و جاسوسان کاخ سفید در گزارش خود نوشته است :
[=arial]ما موفق شدیم چــــادر مشکی زن ایـــرانی را به چـــــادر توری و گلدار تبدیل کنیـــم.
[=arial]چـــــادر توری و گلدار زنان مسلمان را به مانتو تبدیل کنیم!
[=arial]مانتو های بلند را به مانتوهای رنگین، تنگ و خیــــلی کوتاه.
[=arial]و اکنون از حجاب یک زن مسلمان فقط یک روسری مانده است.
[=arial]آنان از اینکه با نامحرمان ارتباط داشته باشند، شرمنده نیستند!

از این شرمنده اند که در محیطی نتوانند با نامحرم ارتباط مستقیم برقرار کنند.

اگر ما بتوانیم این روسری را هم از خانـــم های ایرانی بگیریم،


[=arial]چیزی از اســــلام و انـقــــلاب در ایران باقـــــی نــخواهد ماند!!


مــــــــاه،
نور خورشید را به خودش میگیرد.
چادر مشکی ِتو،
گرمای خورشید را.
و اینگونه است که چــــادری ها
با مــــاه نسبت دارند...

[=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]

بنـدگـی ام را آشکــارا به رُخ می کشـم
لذتـش بیشـتر است،از آزادی یـواشکـی تـو...مـدام به یادتــ باشد:

و خداوند بر همه چیـز آگـاه است...


IMAGE(<a href="http://meybodema.ir/content/uploads/پوستر-حجاب-13.jpg" rel="nofollow">http://meybodema.ir/content/uploads/پوستر-حجاب-13.jpg</a>)

[="Indigo"][/]

گفت: آخه این چیه سرت کردی؟! مثل اُمُّل ها...
مثل اینکه قرن 21 ایم... شبیه مردم عصر حجر می گردی!!

گفتم: واقعاْ؟! عصر حجر یعنی کِی؟!

گفت: چمیدونم... ۱۴ قرن پیش!

گفتم: ۱۶ قرن پیش عصر حجرتره یا ۱۴ ؟!

گفت: معلومه ۱۶

گفتم: پس شما با این حساب باید اُمُّل تر باشید که مثل مردم ۱۶ قرن پیش می گردید!
اونم زمانی که بهش می گفتن عصر جاهلیت!! دیگه از اسمش هم پیداست که چقدر اُمُّلیه...

دیگه پی اش رو نگرفت گذاشت رفت...



این گرما که “شــوخی کوچــکی” بیش نیـــست!

وقتــی می‌پرســند :

نمــی‌ پزیــد در ایــن “گــرما”؟!

یــک لبخـــند بــزن

و بــگو : ســرگرم عشــقبــازی که باشــی و در اشــتیاق خاکــستر شدن،

این گرما که “شــوخی کوچــکی” بیش نیـــست!

و بعــد دقیــق شو در چــهرشان، تا خـوب بـبینـی که چــطور می‌شود

با یک “چــادر”،تمــام ِ معـــادلات عقلانــی‌شـان را در لحـــظه‌ای بر هــم زد..


ترســ دشمنــ از حجابــ زینب استــ

حفظ چـــــادر انقلابــ زینبــ استــ





یک مقآم بلند پآیه ی آمریکآیی میگوید...

دیگر زمآنی نیست که دآنشجویآن رآ به خیآبآن بیآوریم...

برآی سرنگون کردن جمهوری اِسلامی...

کآفیست [چآدر] رآ اَز سر زنآنشان بردآشت...

وَسیلِه ای بَرآی پیش بُرد اَهدآف دُشمَنآن نَبآش بآنو ..



من در اتاق یک رئیسی رفتم، کار داشتم.
تا در را باز کردم دیدم
یک دختری حالا یا دختر یا خانم، خیلی زیبا است.
داخل اتاق رئیس رفتم گفتم:
شما با این خانم محرم هستی؟ گفت: نه!
گفتم: چطور با یک دختر به این زیبایی تو در یک اتاق هستی و در هم بسته است.

گفت: آخر ما حزب اللهی هستیم.
گفتم: خوشا به حالت که اینقدر به خودت خاطرت جمع است.
حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌کرد.
گفتند: یا علی رسول خدا سلام می‌کند تو چرا سلام نمی‌کنی؟
گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان هستم. می‌ترسم به یک زن جوان سلام کنم یک جواب گرمی به من بدهد، دل علی بلرزد.
گفتم: دل علی می‌لرزد، تو خاطرت جمع است.
بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند.

چــادرم باشــد مـــرا معیـــار ایـمان و شـرف
همچــو مــرواریــــد زیبایــم درون یـک صــدف
دیــد نامحــــرم نیفتــد لاجــرم بــر سوی من
افتـــخارم باشـد ایـن ، زهــرا بــود الگوی من
مدعی گوید که چادر یک نشـان فانی است
من ولی گویم که با چادر تنم اسلامی است
مدعی گوید که با چادر کلاسـت باطل است
من ولی گویـم که ایمانـم ز چادر کامـل است
مدعی خواهد مرا بی دین کند با لفظ دوست
چـادر من همچـو تیر زهـرگین،بر چشم اوست (
بهلول حبیبی زنجانی)

كـبریت را هم بخواهی روشن نگـه داری وقتی نسیمی می وزد
.
آن را بین دستانت پنهان می كنی
.
اینجـا در شهــر ما طـــوفانی به پاست چگونه روشنایی خود را حفظ میکنی؟

...


حجاب:

حجاب: ح=حريم ج=جذبه ا=آبرو و شرف ب= بندگي






بگذار تمام دنیا مسخره ات کنند!

خودت را...

چادرت را...

سیاه بودنش را...

چهره بدون آرایشت را

می ارزد به یک لبخند رضایت مهدی فاطمه

گذشت آن زمان که نفت را طلای سیاه میگفتند
این روزها طلا تویی
سیاه هم چادرت.....
طعنه ها دلسردت نکند...
بانو! با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن.

[=book antiqua]یکی از نشانه های مرد سالاری غربی ها همین است که زن را برای مرد می خواهند؛ لذا می گویند زن آرایش کند تا مرد لذت ببرد !

این مرد سالاریست، این آزادی زن نیست، این در حقیقت آزادی مرد است...

میخواهند مرد آزاد باشد، حتی برای التذاذ بصری؛ لذا زن را به کشف حجاب و آرایش و تبرج در مقابل مرد تشویق میکنند...

(بیانات رهبری در کتاب "خانواده" ص47)


.raha.;631374 نوشت:
سلام

امروز بخاطر توهین هایی که به من و چادرم سرکارم شده بود (از طرف 2 تا خانم) رسما اومدم بیرون

نمیدونم چرا هر بار اومدم سرکار در مورد گناه این دو خانم حرف بزنم " تپش قلب و نفس نفس زدن و لکنت زبون گرفتم" امروزم که گریه ام گرفت

نمیدونم بخاطر چادرم بود یا...

منم رفتم سرخاک شهدا

دلم شکسته(یه جورایی خونه)

ازتون میخوام (خواهش میکنم) با زبونتون دعام کنید

التماس دعا


سلام رها جان ناراحت نباش تنها نیستی خدا اون لحظه کیف میکنه میبینه محکم واستادی
منم تو کوچه خیابون انقدر پشت سرم صلوات فرستادن که خوشحالم حداقل باعث شدم یه صلواتی بفرستن

سلام

دوستان مطالبی که گذاشتید واقعا پربار و زیباست

.
.
.
.
از همه ممنونم:Gol:

حواست باشد...
هَرزگی "مـُـــــد" اســت
بی آبرویــی "کلاس" اســـت

مَســـــتی و دود "تَفـــریــح" اســـت
رابطه با نامحرم "روشــن فکــری" اســت
گــُـرگ بــودن رَمـــز "مُوفقیت" اســـت

بی فرهنگی "تمــــــدن" است
پشت به ارزش ها و اعتقادات کردن نشانه "رشد و نبوغ" است

و تو ای همسنگر...
مواظب باش !!
حجاب ؛ خون بهای شهیدان است...


عمر من هم پاییزی دارد ...

وقتی همه ی رنگ هایم را از دست می دهم ...
حال که به اختیار طبیعت پاییزی در راه است چرا بهار روحم را نابود کنم ...
حجاب من دست درازی به روحم را محدود می کند و بهاری ابدی برایم به ارمغان می آورد ...

" " دقتـــ كنيـــم رنگـــ دنيـــا نگيـــريم " "

" " رنگــــ خــــــدا بگيـــريم " "

*** حجـــاب گوهـــري نابــــــ ***

حجابــــ

احترام به حرمت های الهی ست و چادر - حجاب برتر -

بله ی بلند من است به یکتا معشوق عالم،

به خدای مهربانم...
کمی فکر کن ...

تو با بی حجابی به چه کسی بله می گویی؟

[=Microsoft Sans Serif][=book antiqua]

حجاب بوته خوش بوی گل عفاف است

حجاب مصونیت است نه محدویت


.raha.;632993 نوشت:
سراسیمه سلام هنگام انتظار سلام هنگام رسیدن سلام

بله که دعاتون میکنیم
اما چرا شما از گناهشون بگین یا نگین
اصلا چرا باید ناراحت بشین
چرا خدای نکرده دلتون بگیره
چیزی کم و کسره یا چادرتون وصله ناجور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
وقتی خودتون اعتقاد دارین به چادرتون به راهتون مردم هر چی دوست دارن بگن
اما من اگه جای شما بودم تا اخراجم نمیکردن بیرون نمی اومد
آدم هایی که خودشون و راهشون مهم نیستن چطور حرفشون ارزشمند میشه
اولین بار نیست مطمئن باشید اخرین بار هم نخواهد بود

سلام

باورم نمیشه :

دیشب خواب اون دوتا خانم رو دیدم که اون همه حرفای نامربوط بهم زدن و از کار اومدم بیرون

نزدیکای ظهر از سرکار تماس گرفتن که باهام کار دارن و برم اونجا

................. تو دلم گفتم : خدا بخیر کنه ،،،چند ساعت طول کشید برم .......................

دوستان از من خواستن تسویه کامل اونارو بزنم ،،، هنوز باور نمیشه چیزی به عید نمونده بود که بیکار شدن و از من خواهش کردن برم سرکار

خیلی حیف شد،،،،، دوس نداشتم اینطوری بشه

هیچ کار خدا بی حکمت نیست براتون موفقیت روز افزون رو از خدا میخوام:Gol:

راستی اگه نمیگین بدجنس به نظر من چوب خدا صدا نداره:khandeh!:

[=georgia]من شکایت دارم...
[=georgia]
از آن ها که نمی فهمند چادر مشکی یادگار مادرم زهراست
[=georgia]

از آن ها که به سخره می گیرند قـداسـتِ حجابِ مادرم را ؛[=georgia]

چـــــرا نمی فهمی؟[=georgia]

این تکه پارچه ی مشکی، از هر جنسی که باشد[=georgia]

حـــُرمــت دارد !

:Sham:[=georgia]حـــُرمــت:Sham:

[=fixedsys]شُمآ به من بگو : اُمُـل !

[=fixedsys]من حتّـی ،

[=fixedsys]به ترآسِ خانه ـِمآن که میروم ..

[=fixedsys]حجاب دارم !

[=fixedsys]یاد گرفته اَم ؛

[=fixedsys]حجـآب ، فقط برایِ خیابان نیست !

[=fixedsys]ترآس هم نامحرم دارد ×


آفرینـــــش;644875 نوشت:



احسنت بر چنين بانويي

[=microsoft sans serif]

الهی

[=microsoft sans serif] ! این روح لطیف زنانه که روزیم کردی،

در تیر باران نگاههای مسموم زخمی و متلاشی میشود؛ سپر حجاب را از من دریغ مکن.


[=microsoft sans serif]
الهی
! این روزها راهزنان در کمین مروارید وجودم نشسته اند؛

با دیوارهای محکم حجاب از ورود غارتگران مصونم بدار.



[=courier new]چادر ترنم عطر یاس در فضای غبار آلوده دنیاست.

[=microsoft sans serif]

مراقبش باش چشم را ميگويم

[=microsoft sans serif] ممکن است یک لحظه تو را به قعر جهم بکشاند

يک بار نگاه آلوده مي شود عادت شود

و آن وقت که عادت شد می تواند بنده ي شيطان کند تو را ...

قُل لِّلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ


به مردان با ايمان بگو ديده فرو نهند
(سوره نور آيه 30)


[=Microsoft Sans Serif][=microsoft sans serif][=microsoft sans serif]

[=microsoft sans serif][=microsoft sans serif]^**^[=microsoft sans serif][=microsoft sans serif]✿ [=microsoft sans serif][=microsoft sans serif][=microsoft sans serif][=microsoft sans serif][=microsoft sans serif][=microsoft sans serif]چادر [=microsoft sans serif]هدیه ای است از مادرمان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

به تمام زنان عالم حرمت آن را نگه داریم و قدر بشناسیم

[=microsoft sans serif][=microsoft sans serif]✿[=microsoft sans serif][=microsoft sans serif]^**^[=microsoft sans serif][=microsoft sans serif]✿


بر سر مسأله چادرم با هيچ كس مذاكره نخواهم كرد حتي اگر تحريم شوم ،اين تحريم باعث افتخار من است.

زهرا اگر نبود خدا مظهری نداشت

توحید انعکاس نمایانتری نداشت

جز در مقام عالی زهرا فنا شدن

ملک وجود فلسفه دیگری نداشت

زهرا اگر در اول خلقت ظهور داشت

دیگر خدا نیاز به پیغمبری نداشت

فرموده اند در برکات وجود او

زهرا اگر نبود علی همسری نداشت

محشر بدون مهریه ی همسر علی

سوگند می خوریم شفاعتگری نداشت

حتی بهشت با همه نهرهای خود

چنگی به دل نمی زد اگر کوثری نداشت

دیروز اگر به فاطمه سیلی نمی زدند

دنیا ادامه داشت، دگر محشری نداشت

روزی پیامبر(ص) از حضرت علی(ع) پرسید:
ای علی،میدانی در چه هنگامی یک بانو نزدیکترین حالت را به خدا دارد؟
حضرت علی(ع) پاسخ را نمیدانست و از حضرت فاطمه(س) پرسید
و پاسخ حضرت فاطمه(س) نزدیکترین حالت زن با خدا زمانیست که؛
زن خود را از نامحرم می پوشاند و چادر بر سر میکند.

چــــادری هـــا ، زهــــرایـی نـیستنــــد
اگـــــر
پـهــــــلـوهـایـشــان درد دیـن نـداشـتــه بـاشــــــد ...ـ

[=arial,helvetica,sans-serif]زن مسلمان
وقتی از فاطمه به "یا فاطمه" گفتن اکتفا کرد
حجابش به باد فنا رفت...!

[="Tahoma"]حجابش را بنگر

با اینکه سلاح در دست دارد

با دهان چادرش را محکم گرفته که مبادا چادرش بیوفتد

شاید با این کار دارد به من و تو غیرت آموزش می دهد...

ای تو مهراب فاطمه / اسوه ی حجاب فاطمه
یاس پرپر علی بمان / سایه سر علی بمان
قوت دل علی نرو / از مقابل علی نرو . . .

[=Microsoft Sans Serif][=Microsoft Sans Serif][=Microsoft Sans Serif][=book antiqua]

حجاب

[=Microsoft Sans Serif][=Microsoft Sans Serif][=book antiqua] بوته خوش بوی گل عفاف است.


[=microsoft sans serif]

[=Microsoft Sans Serif][=book antiqua]

[=book antiqua]من حجابم، کشتی راه نجات، چشمه آب حیاتم
[=book antiqua]
معنی آب حیاتم معنی صوم و صلاتم

[=book antiqua]بر حریم عفت و ناموس، من نیکو پاسبانم



چـــــــــــــــــادر تو تلافی غروبی است...

که در آن روز به زور چادر ازسر زنان حرم پیامبر می کشیدند...

چادر تو میراث خون دلهای خیمه نشینان ظهر عاشوراست ..

و چادر سرکردنت به همین سادگی انتقام کربــــــــــــــــــلا ست....

[h=3]وقتی مشکی مد باشه : خوبه
وقتی رنگ مانتو شلوار باشه :خوبه
وقتی رنگ عشقه :خوبه!
وقتی رنگ کت و شلوار باشه: با کلاسه!
وقتی لباس های شب تو مهمونی ها مشکی باشه باکلاسه!
اما
[/h] [h=3]
وقتی رنگ چادر من مشکی شد
بد شد!
افسردگی می آورد!
دنبال حدیث و روایت می گردند
که رنگ مشکی مکروهه!
مشکی تا جایی که برای لباس های شما بود خوب بود و باکلاس به ما که رسید بد شد
من و متهم می کنید به افسردگی به دل مردگی
و من توی زندگی دنباله لحظه ای هستم که افسردگی گرفتم به حکم شما!
چرا حجاب را مساوی با افسردگی می دانید!
دوست دارم چادر مد شود
مشکی رنگ عشق باشد
عشق به خدا بدون افسردگی!قشنگه
[/h]

[=georgia,times new roman,times,serif]من شکایت دارم...
[=georgia,times new roman,times,serif]
از آن ها که نمی فهمند چادر مشکی من یادگار مادرم زهراست
[=georgia,times new roman,times,serif] [=georgia,times new roman,times,serif]

از آن ها که به سخره می گیرند قـداسـتِ حجابِ مادرم را ؛[=georgia,times new roman,times,serif] [=georgia,times new roman,times,serif]

چـــــرا نمی فهمی؟[=georgia,times new roman,times,serif] [=georgia,times new roman,times,serif]

این تکه پارچه ی مشکی، از هر جنسی که باشد[=georgia,times new roman,times,serif] [=georgia,times new roman,times,serif]

حـــُرمــت دارد !

[=georgia,times new roman,times,serif]بله چه لذتی دارد این حجاب

ارزشی که خدا برای تو قائل شد

[=georgia,times new roman,times,serif] [=georgia,times new roman,times,serif]

و تو

[=georgia,times new roman,times,serif] [=georgia,times new roman,times,serif]

ناموس خدایی

[=georgia,times new roman,times,serif] [=georgia,times new roman,times,serif]

جواهری در پشت قابی شیشه ای

[=georgia,times new roman,times,serif] [=georgia,times new roman,times,serif]

و چقدر دوستت دارد او

[=georgia,times new roman,times,serif] [=georgia,times new roman,times,serif]

و چقد ردوستت دارد او

[=georgia,times new roman,times,serif]

[=georgia,times new roman,times,serif]هر چه بیشتر به شاخ و برگ گل نظاره می کرد، بیشتر محو زیبایی اش می شد.
[=georgia,times new roman,times,serif] دستش را دراز کرد تا در اختیار بگیرد...
[=georgia,times new roman,times,serif]

[=georgia,times new roman,times,serif] ولی خارها مزه درد را به او چشاندند تا دریابد
[=georgia,times new roman,times,serif]

[=georgia,times new roman,times,serif] اگر حفاظی برای گل نبود، چنین با طراوت و زیبا نمی ماند.