چت با نامحرم

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
چت با نامحرم
سلام وقتتون بخیر راستش من دیروز حوصلم سررفته بود توی بات های تلگرام یک بازی به اسم شهروند و مافیا بود که مثل برنامه ای که یکی از شبکه های تلویزیون هم بخش میکنه رفتم بازی کنم که توی یک بازی همه دختر بودن و خب مشکلی نداشت(پیام هامون به صورت ناشناس میره) توی بازی های بعد یک کاربر به اسم ارمان بود که میگفت من باهاش سری قبلی بازی کردم ولی خب فکر میکنم این یک نوع تشابه اسمی بوده و منم در جوابش گفتم که من نبودم اونم میگفت اینستا دارم یا نه ولی من بهش هیچ جوابی ندادم یک دور بازی دیگه ای هم که میخواستم بکنم باز هم اون فرد بود و خب شاید کمتر از 5 دقیقه هی ایشون توی بات به من پیام میدادن من ولی بی محلی میکردم بعد از اون بازی به شدت از دست خودم ناراحت شدم و به خودم قول دادم دیگه سمت اون بازی نرم ولی الان خیلی پشیمونم و حس میکنم گناه بزرگی کردم و ذهنم درگیره.من واقعا قصد دوستی با هیچ پسری رو نداشتم و از سر بیکاری داشتم بازی میکردم ولی واقعا عذاب وجدان دارم میتونید کمکم کنید؟ اخه بیشتر وقتا همش فکرای ناخوشایند میاد تو ذهنم و فک میکنم فکر به گناه کار خوبی نیست نمیدونم چجوری خودمو مشغول کنمsad
با نام و یاد دوست             کارشناس بحث: استاد بدیع
با سلام و احترام همانطوری که اشاره کردید هدف شما از کاری که انجام دادید پر کردن اوقات فراغت تان و بازی بوده است. اما باید بدانید که همه افرادی که در این فضاها حضور دارند چنین هدفی ندارند. برخی افراد از بازی و یا هر فعالیت مجازی به عنوان پوششی برای دوستیابی و برقراری روابط خارج از عرف و شرع استفاده می کنند. این افراد برای رسیدن به هدف خود از شگردهای مختلفی همچون اعتمادسازی استفاده می کنند که ممکن است موفق شوند مخاطب خود را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین بهترین راه برای حفظ آرامش و آسیب ندیدن این است که از ابتدا به چنین محیط ها و تعاملاتی وارد نشوید.
ناراحتی شما از این تجربه نشان از پاکی و نجابت شما دارد. شما بدون قصد وارد این فضا شده بودید و نسبت به درخواست آن فرد نیز بی اعتنا بوده اید. بنابراین نباید بیش از این خودتان را ناراحت کنید. این اتفاق را برای خود تجربه ای به حساب بیاورید که باعث شده بیشتر مراقب خود باشید. افکار هرز معمولا در حالت بیکاری و بر اثر انباشت انرژی های روانی سراغ انسان می آید. بنابراین تا آنجا که می توانید خود را به فعالیت های هدفمند و مفید مشغول کنید. این فعالیت ها می تواند بر اساس علاقه مندی و شرایط شما شامل فعالیت های تحصیلی، فرهنگی، هنری، ورزشی و شغلی باشد. علاوه بر این زمینه های دیداری و یا شنیداری نیز در ایجاد و تقویت این افکار موثر است. چنین افکاری معمولا بازخوانی آنچه دیده شده و یا شنیده شده می باشد. در فضای مجازی حتی برخی پیام های متنی در قالب طنز و .. نیز میتوانند تصویرگری جنسی ایجاد کنند.