راهکاری برای برطرف کردن طلسم از دیگران!

تب‌های اولیه

7 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
راهکاری برای برطرف کردن طلسم از دیگران!
سلام خسته نباشید یک سوال داشتم من چند وقت پیش یک مشکلی در زندگی شخصیم پیش اومد که خیلی عجیب و غیرقابل باور بود بعد از چند ماه با یه فالگیری فال گرفتم گفت که یک خانم برای یکی از اطرافیانم دعا گرفته (طلسم یا دعا دقیق فرقشو نمیدونم) دوباره بعد چند ماه با یک خانم دیگه فال گرفتم ایشون هم همین حرف رو زدن که اگر میخوای مشکلاتت حل شه باید باطل بشه و... منم پیش دعا نویس نمیرم برای همین میخواستم از شما بپرسم یه دستور قرآنی که بشه برای فرد دیگری دعا رو باطل کرد بهم بگید. دستورات آیت الله بهجت و حرز امام جواد(ع) و دعای امام علی(ع) و امام صادق(ع)و.... تو اینترنت خوندم که تو مفاتیح اومده ولی همه ی اینها باید توسط خود شخص انجام بشه مثلا ۴۰ روز خود فرد نماز اول وقت بخونه و بلند اذان بگه یا حرز رو بنویسه و همراه خودش نگه داره. من میتونم به نیابت از اون شخص اینکارارو انجام بدم ولی نمیدونم تاثیری داره یا نه میخواستم از شما بپرسم چه اعمالی برای باطل کردن سحر برای شخص دیگری که متاسفانه بهش دسترسی نداریم و نمیشه بهش گفت این کارهارو انجام بده بهم بگید. ممنون میشم جوابمو کامل بدید چون خودم خیلی گشتم و چیزی پیدا نکردم واقعا احتیاج به کمک دارم
با نام و یاد دوست           کارشناس بحث: استاد میقات
یک سوال داشتم من چند وقت پیش یک مشکلی در زندگی شخصیم پیش اومد که خیلی عجیب و غیرقابل باور بود بعد از چند ماه با یه فالگیری فال گرفتم گفت که یک خانم برای یکی از اطرافیانم دعا گرفته (طلسم یا دعا دقیق فرقشو نمیدونم) دوباره بعد چند ماه با یک خانم دیگه فال گرفتم ایشون هم همین حرف رو زدن که اگر میخوای مشکلاتت حل شه باید باطل بشه و...
  با سلام و درود به گفته فالگیر، هیچ اطمینانی نیست؛ لذا این ادعا که طلسم شده اید و برای حل مشکلاتتان باید آن را باطل کنید، ادعای بی موردی است. غالبا مشکلات، دلیل طبیعی و معمولی دارند، لذا باید علت را شناسایی و از همان طریق، به دنبال رفع آن ها بود. توجه داشته باشید که هیچ فالگیری مشتری خود را رد نمی کند و نمی گوید شما نیاز به راه حل ندارید، بلکه برای کسب درآمد و... به همه می گویند طلسم شده ای یا ... و برای حل مشکلت، باید آن طلسم باطل شود. بنابر این، از جهت طلسم و... خیالتان راحت باشد و به دنبال رفع مشکل از راه های معمول و متعارف باشید.    
ولی همه ی اینها باید توسط خود شخص انجام بشه مثلا ۴۰ روز خود فرد نماز اول وقت بخونه و بلند اذان بگه یا حرز رو بنویسه و همراه خودش نگه داره. من میتونم به نیابت از اون شخص اینکارارو انجام بدم ولی نمیدونم تاثیری داره یا نه
  اما دعا کردن از طرف دیگران؛   بله، برخی حرزها یا ادعیه را گفته شده که خود فرد انجام دهد و یا آن حرز را همراه داشته باشد؛ ولی اولا این برای همه ادعیه ها نیست؛ در ثانی این تعبیر روایات و چنین بیانی، کاملا طبیعی است، چون معمولا خود شخص به محضر معصوم مراجعه می کرده و دعا یا ذکری برای رفع مشکلش تقاضا داشته است؛ البته با این حال، معنایش این نیست که کسی نمی تواند این کارها را برای دیگری انجام دهد و یا اگر انجام داد، فایده و تاثیری ندارد.   به این تعویذ که برای دفع بلاست، توجه فرمایید: سه مرتبه بعد از نمازهای روزانه بگوید: «أُعِيذُ نَفْسِي وَ مَالِي وَ وُلْدِي وَ دِينِي وَ أَهْلِي وَ إِخْوَانِي فِي دِينِي وَ مَا رَزَقَنِي رَبِّي وَ خَوَاتِيمَ‏ عَمَلِي‏ وَ مَنْ يَعْنِينِي أَمْرُهُ بِاللَّهِ الْوَاحِدِ الْأَحَدِ الصَّمَدِ الَّذِي‏ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُولَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُواً أَحَدٌ وَ بِرَبِّ الْفَلَقِ مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ وَ مِنْ شَرِّ غاسِقٍ إِذا وَقَبَ وَ مِنْ شَرِّ النَّفَّاثاتِ فِي الْعُقَدِ وَ مِنْ شَرِّ حاسِدٍ إِذا حَسَدَ وَ بِرَبِّ النَّاسِ مَلِكِ النَّاسِ إِلهِ النَّاسِ مِنْ شَرِّ الْوَسْواسِ الْخَنَّاسِ الَّذِي يُوَسْوِسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ مِنَ الْجِنَّةِ وَ النَّاس‏» (المصباح للكفعمي (جنة الأمان الواقية)، ص 23)   توجه می فرمایید؛ این تعویذ فقط محدود به خودش نیست بلکه از جانب خودش، فرزندانش، خانواده اش، برادران دینی اش و هر کسی که مسئولیتش با او است، به خداوند پناه می برد.   هم چنین صدقه دادن، قربانی کردن، خواندن آیت الکرسی، دعا کردن و... نیز هم موجب دفع بلا و شر می شوند و هم می توان آن ها را از طرف شخص دیگری و به نیت او انجام داد.    
  بنابر این:   1. گفته فالگیر، قابل اعتماد نیست و وقت و مالتان را در این راه هدر ندهید. 2. برای رفع گرفتاری، در قدم اول، خود شخص هم باید برای خودش تلاش کند؛ این تلاش می تواند ادای واجبات، دوری از محرمات، انجام عمل صالح، خواندن ادعیه، همراه داشتن حرز، ریشه یابی و رفع علت مشکل، و... باشد. 3. بسیاری از موارد می توان از جانب دیگران و به نیت آن ها، برای رفع گرفتاریشان، کمک و یاری کرد، مثل صدقه، قربانی، آیت الکرسی، دعا کردن و... . 4. در روایات، این تعبیر "هر کس چنین کند، خودش، خانواده اش و فرزندانش در حفاظت و امان الهی هستند"، زیاد است، لذا اختصاص به خود فرد ندارد و می توان از جانب دیگران نیز انجام داد.  
میقات said in ولی همه ی اینها باید توسط خود
  به این تعویذ که برای دفع بلاست، توجه فرمایید: سه مرتبه بعد از نمازهای روزانه بگوید: «أُعِيذُ نَفْسِي وَ مَالِي وَ وُلْدِي وَ دِينِي وَ أَهْلِي وَ إِخْوَانِي فِي دِينِي وَ مَا رَزَقَنِي رَبِّي وَ خَوَاتِيمَ‏ عَمَلِي‏ وَ مَنْ يَعْنِينِي أَمْرُهُ بِاللَّهِ الْوَاحِدِ الْأَحَدِ الصَّمَدِ الَّذِي‏ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُولَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُواً أَحَدٌ وَ بِرَبِّ الْفَلَقِ مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ وَ مِنْ شَرِّ غاسِقٍ إِذا وَقَبَ وَ مِنْ شَرِّ النَّفَّاثاتِ فِي الْعُقَدِ وَ مِنْ شَرِّ حاسِدٍ إِذا حَسَدَ وَ بِرَبِّ النَّاسِ مَلِكِ النَّاسِ إِلهِ النَّاسِ مِنْ شَرِّ الْوَسْواسِ الْخَنَّاسِ الَّذِي يُوَسْوِسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ مِنَ الْجِنَّةِ وَ النَّاس‏» (المصباح للكفعمي (جنة الأمان الواقية)، ص 23)    
  ببخشید اول این دعا بسم الله الرحمن الرحیم داره؟ یا برای خوندنش فقط متن رو بخونم؟
ببخشید اول این دعا بسم الله الرحمن الرحیم داره؟ یا برای خوندنش فقط متن رو بخونم؟
  با سلام و درود چون این متن، بخشی از چندین ادعیه است، لذا «بسم الله الرحمن الرحیم» برایش آورده نشده؛ ولی گفتن «بسم الله» برای آغاز هر کاری توصیه شده و بطور مسلّم آثار و برکات بهتر و بیشتری دارد. البته الزامی نیست و بدون آن هم صحیح است.    
موضوع قفل شده است