جمع بندی از خیانت همسرم مطلع شدم!

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
از خیانت همسرم مطلع شدم!
سلام مردی هستم 35 ساله و دارای فرزند چند روز قبل اتفاقی با گوشی همسرم تماس گرفتم خاموش بود وقتی شب ازش پرسیدم چرا امروز صبح گوشیت خاموش بود گفت خراب شده فردا صبح که سرکار می رفتم گوشی همسرم رو برداشتم تا به تعمیرگاه ببرم اما وقتی تعمیرگاه بردم متوجه شدم گوشی اش درسته ولی این گوشی دو سیم کارت داره اما همسرم یک سیمکارت بیتشر نداره! خیلی کنجکاو شدم که بدانم چرا همسرم دو تا سیمکارت دارد! اونم بدون اطلاع من! اما گوشی همسرم قفل بود از تعمیرکار خواستم قفل گوشی را باز کند و او باز کرد ولی ای کاش باز نمی کرد..... همسرم سیمکارت دوم را برای ارتباط با مرد دیگری تهیه کرده است و تمام پیامک ها و چت انها در تلگرام بر روی این سیمکارت است! من به همسرم چیزی نگفتم و او نمی داند که من می دانم ولی من به هم ریخته ام! از محتوای پیامها و قرار ملاقات هایی که گذاشته اند فهمیدم ماههاست باهم رابطه دارند حتی رابطه جنسی هم داشته اند!!! لطفا بگوید در این وضعیت من چه کننم؟ با همسرم چطوری رفتار کنم؟ به او بگویم یا خیر؟ من زندگی و فرزندم را دوست دارم اما واقعا نمی دانم چه کنم؟؟؟
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد صابر
با عرض سلام و احترام خدمت شما پرسشگر محترم؛ بدون شك لحظات سختي را گذرانده ايد و تحمل رفتار هاي ناپسند شريك زندگي ، كسي كه انسان به او اعتماد دارد و او را در تمام سختي پشتيبان خود مي داند، بسيار طاقت فرسا است، حال اگر اين تكيه گاه و مامن خود موجب سلب آرامش انسان شود، انسان شكايت نزد چه كسي ببرد. آزار و اذيت از طرف هر كسي باشد غير قابل تحمل است اما اگر اين رفتارها از طرف شريك زندگي انسان باشد، احساس نارضايتي را در انسان دو چندان مي كند. روان شناسان خانواده بر اين باورند كه روابط زن و شوهر هر چقدر منفي و خراب باشد؛ باز جاي اميدواري وجود دارد و مي توان براي اصلاح اين روابط تلاش كرد. تصور كنيد براي رسيدن به مقدار زيادي پول لازم است در صندوقچه اي را باز كنيد اما قفل بزرگي مانع رسيدن شما به آن پول مي شود. شما چه راهي را در پيش مي گيريد؟ آيا بعد از مقداري تلاش از باز كردن در صندوقچه منصرف مي شويد؟ و يا اينكه براي رسيدن به هدف خود با تمام وجود تلاش مي كنيد، حتي اگر اين تلاش ها ماه ها و سال ها طول بكشد؟ گرچه براي رسيدن به پول بايد زحمت و رنج بسياري را تحمل كنيد اما لذت به دست آوردن پول تمام اين سختي ها را شيرين مي كند. شما هم براي رسيدن به گنج زندگي خود لازم است با تمام وجود تلاش كنيد و هيچ گاه نااميد نشويد. مراجع محترم! به فرض قطعی شدن خیانت همسرتان اکنون بهترین کار در این شرایط دعوا و اختلاف نیست چون این کار او را مصر بر ادامه می کند. بلکه بهتر آن است که کاری کنید که خودش دست از این ماجرا بردارد و ادامه ندهد. بدین منظور سعی کنید در فضایی صمیمانه با کنایه در مورد این موضوع صحبت کنید و جدیت خود را اعلام نمایید و بگویید که تا الان خودتان به زندگی پایبند بوده اید. با این کار به احتمال قوی ترس همسرتان را بردارد و خودش ترک کند اما باید بیشتر مراقب او باشید و اگر باز هم ادامه پیدا کرد، حتما به صورت جدی اقدام کنید. ضمنا در این مدت به نیازهای همسرتان بیشتر توجه کنید. موفق باشید.
از محتوای پیامها و قرار ملاقات هایی که گذاشته اند فهمیدم ماههاست باهم رابطه دارند حتی رابطه جنسی هم داشته اند!!!
با این توضیحات دیگر امیدی به حفظ این زندگی نیست و بعید خیلی دوام بیاره واین نکته را نشان میدهد که شما خیلی مشغول خودتون بودید و توجه کاملی به همسرتون نداشتید والا نباید این رابطه چند ماه طول میکشید وتا این حد عمیق نمیشد  واین خانم هم بعد وقتی چندین ماه این رابطه را به این شکل ادامه داده است معلوم دیگه آب از سرش گذشته
Bee said in از محتوای پیامها و قرار
از محتوای پیامها و قرار ملاقات هایی که گذاشته اند فهمیدم ماههاست باهم رابطه دارند حتی رابطه جنسی هم داشته اند!!!
با این توضیحات دیگر امیدی به حفظ این زندگی نیست و بعید خیلی دوام بیاره واین نکته را نشان میدهد که شما خیلی مشغول خودتون بودید و توجه کاملی به همسرتون نداشتید والا نباید این رابطه چند ماه طول میکشید وتا این حد عمیق نمیشد  واین خانم هم بعد وقتی چندین ماه این رابطه را به این شکل ادامه داده است معلوم دیگه آب از سرش گذشته
  گرچه این مسئله به ظاهر درست است ولی نباید از روند مشاوره و تأثیر آن غافل شد در خیلی از موارد فرد خطاکار توسط همسرش بخشیده شده و زندگی جدید را آغاز می نمایند. بنابراین ناامیدی در زندگی جایی ندارد و اساسا عفو و گذشت برای چنین جاهایی کاربرد دارد. موفق باشید.
جمع بندی سؤال چند روز قبل اتفاقی متوجه شدم همسرم با مرد دیگری در ارتباط است و فهمیدم ماه هاست باهم رابطه دارند حتی رابطه جنسی هم داشته اند! لطفا بگویید در این وضعیت من چه کنم؟ به او بگویم یا خیر؟ من زندگی و فرزندم را دوست دارم اما واقعا نمی دانم چه کنم؟ پاسخ بدون شك لحظات سختي را گذرانده ايد و تحمل رفتار هاي ناپسند شريك زندگي، كسي كه انسان به او اعتماد دارد و او را در تمام سختي پشتيبان خود مي داند، بسيار طاقت فرسا است، حال اگر اين تكيه گاه و مأمن خود موجب سلب آرامش انسان شود، انسان شكايت نزد چه كسي ببرد. آزار و اذيت از طرف هر كسي باشد غير قابل تحمل است اما اگر اين رفتارها از طرف شريك زندگي انسان باشد، احساس نارضايتي را در انسان دو چندان مي كند. روان شناسان خانواده بر اين باورند كه روابط زن و شوهر هر چقدر منفي و خراب باشد؛ باز جاي اميدواري وجود دارد و مي توان براي اصلاح اين روابط تلاش كرد. تصور كنيد براي رسيدن به مقدار زيادي پول لازم است در صندوقچه اي را باز كنيد اما قفل بزرگي مانع رسيدن شما به آن پول مي شود. شما چه راهي را در پيش مي گيريد؟ آيا بعد از مقداري تلاش از باز كردن در صندوقچه منصرف مي شويد؟ و يا اينكه براي رسيدن به هدف خود با تمام وجود تلاش مي كنيد، حتي اگر اين تلاش ها ماه ها و سال ها طول بكشد؟ گرچه براي رسيدن به پول بايد زحمت و رنج بسياري را تحمل كنيد اما لذت به دست آوردن پول تمام اين سختي ها را شيرين مي كند. شما هم براي رسيدن به گنج زندگي خود لازم است با تمام وجود تلاش كنيد و هيچ گاه نااميد نشويد. مراجع محترم! به فرض قطعی شدن خیانت همسرتان اکنون بهترین کار در این شرایط دعوا و اختلاف نیست چون این کار او را مصر بر ادامه می کند. بلکه بهتر آن است که کاری کنید که خودش دست از این ماجرا بردارد و ادامه ندهد. بدین منظور سعی کنید در فضایی صمیمانه با کنایه در مورد این موضوع صحبت کنید و جدیت خود را اعلام نمایید و بگویید که تا الان خودتان به زندگی پایبند بوده اید. با این کار به احتمال قوی ترس همسرتان را بردارد و خودش ترک کند اما باید بیشتر مراقب او باشید و اگر باز هم ادامه پیدا کرد، حتما به صورت جدی اقدام کنید. ضمنا در این مدت به نیازهای همسرتان بیشتر توجه کنید.
موضوع قفل شده است