همگانی، محله ها، کشور

دعوت به نهضت عظیم قرآنی در تمام محله های کشور

بنام خدای خوبیها

سلام عزیزان همراه و قرآنی، دلسوزان عرصه فرهنگ و اخلاق و معنویت و جهادگران جبهه حق@};-

در حالیکه دشمنان دین و اعتقاد ما در یک تهاجم همه جانبه با بروز ترین روشها و ابزارهای جنگ نرم، همه مرزهای ملی و استانی، شهری، منطقه ای، محله ای و حتی کوچه و پس کوچه های ما را درنوردیده و وارد خانه های ما شده اند.

و جامعه هدف این تهاجمات حساب شده، عموما کودکان، نوجوانان و جوانان هستند و اگر دست روی دست بگذاریم و فقط تماشاگر این جنگ نابرابر و بنیادبرافکن باشیم. در حالیکه بسیاری از جوانان و بزرگسالان ما اعم از دختر و پسر و مرد و زن، گرفتار تبعات سوء این تهاجم شده و به فساد عقیده و اخلاق گرفتار آمده اند. و ما در جامعه اسلامی مان، در سطح شهرها، مدارس و کانونها و خانواده ها روزبروز شاهد آسیب و ریزش و سقوط سرمایه های این مملکتیم!

یقین بدانید اگر امروز کاری نکنیم و نهضتی دیگر در درون نهضت اسلامی مان براه نیندازیم، دیری نخواهد پایید که باید شاهد سقوط و آلودگی و از دست رفتن تمام سرمایه های میهن عزیزمان باشیم. جوانان زیادی نو به نو و تازه به تازه به فساد کشیده می شوند. خانواده های بسیاری به فساد و تباهی گراییده، از هم خواهند پاشید.

نوجوانان، در حالیکه بستر و استعداد مناسبی برای تاثیرپذیری دارند، آرام آرام در فضای آلوده و مسموم تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن و در خلاء بی تدبیری و بی برنامه گیهای ما رشد کرده، محروم از تربیت قرآنی و اهل بیتی و متاثر از تربیت های مسموم وارداتی غرب، وارد مرحله جوانی و خطرات و آسیب‌های آن مقطع می شوند. و کار تربیت ایشان نیز بسا دشوار و دشوارتر می شود.

کودکان نیز وضعیتی مشابه نوجوانان دارند اگر امروز بدادشان نرسیدیم و آنها را با فضای مکتبی قرآن و اهل بیت ع مانوس نسازیم، در مرحله نوجوانی کاری بس دشوارتر در پیشرو داریم.

این قصه ی همان مثل قدیمی است که: کار امروز را به فردا مینداز!

آری! عزیزان، دلسوزان و ای دغدغه مندان دین و قرآن و فرهنگ!

برای حفظ خودمان و سرمایه های این مملکت و فرزندان و نسل آینده خودمان باید نهضتی انقلابی قرآنی در همه محله ها و روستاها و قریه های کشور به راه بیندازیم و لازمه اینکار اینست که آستینها را بالا بزنیم و بنحو جهادی، چراغ محفلی قرآنی و مکتبی اهل بیتی را در محله به محله شهرمان روشن کنیم.

باید در هر محله یک جهادگر فرهنگی را مامور تحقق این نهضت کنیم، باید هر جهادگر، خود همچون طبیبٌ دوار به سراغ نوجوانان و جوانان محله خودش برود و با جاذبه بالا و مهر و محبت فزاینده، کانون جذب ایشان به محفل قرآنی باشد.

در ادامه ...

باز هم از این طرح و نهضت بزرگ قرآنی خواهم نوشت.

ملتمس دعا @};-@};-@};-