همزه بن دلاج

حمزه بن دلاج، مجاهد یا دزد ؟

حمزه بن دلاج ملقب به هکر خندان یا رابین هود، مهندس کامپیوتری هستش که با ویروسی به نام اسپای ای در هر عملیات 10 تا 20 میلیون دلار از بانک های آمریکا و رژیم صهیونیستی دزدیده و به آفریقا و فلسطین کمک کرده نوشته بود حدود 4000 میلیون دلار از این طریق دزدیده بود یعنی فکرشو بکن

حالا به سوال اینجا ایجاد میشه که آیا او کار درستی کرده ؟ خب من در مقامی نیستم بگم کار درستی کرده یا نه ولی به نظرم از یک جهت کار اشتباهی کرده !

اینکه رفته از آمریکا و اسرائیل دزدی کرده اگر چه اسرائیل و آمریکا به مردم فلسطین و مستضعف دنیا زور میگن ولی به هر حال فعلا دنیا در حال صلحه و توی صلح کاری که به جنگ و اختلال و آشوب منتهی بشه محکومه !ولی یه مساله ای هست اینه که ما میدونیم دنیا در حال صلح هم نیست کاملا ، خیلی وقته که جنگ نرم شروع شده و در حال جریانه ! اما آیا این حرکت همزه در جنگ نرم به نفع مستضعفین جهانه یا نه ؟! آیا این حرکت نقض قوانین الهی در زمان صلح موجوده یا نه ؟

تازه اینم هست که دنیا از نظر ما توی صلحه و اگر نه واسه کسی که توی غزه اسیر ظلم های رژیم صهیونیستی شده و با کلی مشکلات و عذاب زندگی میکنه صلح معنی نداره ! خوده ما هم کلی مشکل داریم به خاطر تحریم های زورگویانه ی آمریکا و اسرائیل، نمونه اش قیمت بالای داروهاست .

البته یک جهت مثبت هم داشت کار همزه ، اینکه بانک های مدعی ترین کشورهای دنیارو هک کرده که به نظر کار آسونی نمیاد ! جهت مثبت دیگه اش اینه که این پولو بخشیده به مردم فقیر و مظلوم دنیا

پس ما باید چگونه قضاوت کنیم ؟ چیکار باید بکنیم ؟ آیا تک تک ما میتونیم مثل همزه بریم و بانک های آمریکارو غارت کنیم و بعد تاوانش رو با جونمون پرداخت کنیم ؟ آیا در این صورت شهید محسوب میشیم یا همون دزدیم ؟