همجنس بازی در کلیسا

""افتضاح"" همجنس بازی در کلیساهای کاتولیک چرا ؟

سلام
وقتی یک دین با فطریات بجنگد نتیجه ای جز طغیان فطرت نخواهد داشت .
روشنترین مثال این قضیه مبارزه مسیحیت با ازدواج است که امری فطری است .
همانطور که می دانید حضرت مسیح علیه السلام بعنوان یک پیامبر الهی ماموریت دشوار تبلیغ شریعت جدید را در فضایی بر عهده داشت که سخت گمراه و در عین حال متعصب بود . او در ترویج دینش آرام و قرار نداشت . بگونه ای که مسیح علیه السلام را باید پیامبر دوار نام نهاد . این گردش مداوم برای رساندن پیام الهی باعث شده بود مسیح نتواند ازدواج کند چه اینکه زندگی مشترک سر و سامان و آرام و قرار می طلبد . دیگر اینکه زن و فرزند حقوقی دارند که باید ادا شود اما وضعیت خاص مسیح علیه السلام اجازه چنین کاری را به او نمی داد .
عدم اقدام مسیح ع به ازدواج در میان پیروان او امری مطلوب شمرده شد و روحانیون مسیحی پرهیز از ازدواج را بر خود فرض شمردند در حالیکه وضعیت آنها با مسیح علیه السلام کاملا متفاوت بود چرا که ایشان در دیرها و کلیساها ساکن بودند و مانعی برای ازدواج و ادای حق زن و فرزند نداشتند .
این مخالفت صریح با فطرت ازدواج از همان ابتدا موجب انحرافات جنسی در میان روحانیون مسیحی ( کاتولیک ) گشت و همجنس بازی را در میان آنها رواج داد . روحانیون مسیحی در این امر چنان گستاخ شدند که اغلب به مراجعین خردسال کلیسانیزتعدی می کردند.
این افتضاح هنوز هم گریبانگیر کلیسای کاتولیک است و هیچ راه چاره ای هم برایش یافت نمی شود .
چه بسا رواج همجنس بازی در غرب فاسد و حتی قانونی شدن آن در بعضی کشورها را بتوان نتیجه نامبارک این سنت غیر عقلانی دانست .
و چنین است عقوبت مبارزه با فطرت و دوری از عقل و اندیشه .
دوستان موارد را ذکر کنند .
موفق در پناه حق