نکاح جهاد، وهابی، العریفی

جهاد نکاح...(وهابی ها شورش را در اوردند)

روحانی وهابی به نام محمد العریفی در یک فتوای بی شرمانه گفته جهاد نکاح حلال است و دختران و زنان می‌توانند برای کمک به جهادگران در سوریه یا کسانی که علیه نظام بشار اسد قیام مسلح کرده‌اند به سوریه بروند و با ازدواج ساعتی با آنها راه بهشت را برای خودشان هموار کنند
------------
شیوخ وهابی شیوخ فحشا هستند.

آنان در پی خشکاندن ریشه ی اسلام هستند--
------------------------------------------------
اما سابقه این شیخ فحشا:
«محمد بن عبدالرحمن العريفي» مبلغ و عالم جوان سعودي است كه در 15 جولاي 1970 در شهر دمام واقع در استان شرقي عربستان به دنيا آمد.
عريفي در كنفرانس‌هاي متعددي در داخل و خارج عربستان شركت كرده است و تاكنون بيش از بيست عنوان كتاب و كتابچه با موضوعات ديني به رشته تحرير در آورده است.
از جمله کتابهای او:
استمتع بحیاتک یا
از زندگی لذت ببر - است
--------
از فتواهای دیگر او:
وي به تمسخر قرآن اكتفا نكرده و در اظهاراتی توهین آمیز در یک شبکه تلويزيوني اماراتی، مدعی شد قبل از تحریم شراب افرادی به پیامبر شراب هدیه می دادند، پیامبر اسلام نیز این شراب را می فروخته و یا هدیه می داد. این مفتی وهابی همچنین مدعی شد شراب نجس نیست زیرا پس از تحریم شراب مردم بطری های شراب را در معابر و كوچه‌ها خالی مي‌كردند، به همین دلیل پای صحابه هنگام رفتن به مسجد برای نماز به شراب آغشته می شد، ولی با همین لباس آلوده به شراب به مسجد رفته و نماز می خواندند؛ این امر بیانگر آن است که شراب نجس نیست!.
---------------------------
همچنین میگوید:
«پدر ممكن است جوان باشد و هنگامي كه به دخترش سلام مي‌دهد يا او را مي‌بوسد يا در بغل مي‌گيرد شايد شيطان او را به گناه بياندازد». عريفي در نهايت خطاب به دختر مي‌گويد: «دختر نبايد با پدرش خلوت كند و به تنهايي با او بنشيند بلكه بايد مادر يا برادران وي حضور داشته باشند»
----------------
و حال این فتوای عجیب و غریب او
هدف چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکند هدف قلب امام عزیزمان باشد..؟
----------------
وظیفه ما چیست؟؟؟