فیلم توهین به پیامبر اسلام

توهین آمریکایی ها به پیامبر اعظم(ص)

انجمن: 

فیلم موهن «زندگی محمد[ص] رسول اسلام» که علیه پیامبر اعظم(ص) در آمریکا ساخته شده دارای توهین‌هایی به آن حضرت است که زبان از بیان آنها حیا می‌کند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، قبطیان مصری مهاجر در آمریکا با همکاری تیری جونز کشیش دیوانه آمریکایی اقدام به ساخت فیلمی در توهین به پیامبر اعظم(ص) کرده‌اند.
بنابر این گزارش برخی صحنه‌های این فیلم موهن که منتشر شده به گونه‌ای است که زبان از بیان آنها حیا می‌کند.
گروه موسوم به «قبطیان مهاجر» در آمریکا اعلام کرده‌اند قصد دارند این فیلم را که «زندگی محمد[ص] رسول اسلام» نامگذاری و اخیرا به کارگردانی سام باسیل ساخته شده است، (۱۱ سپتامبر) به نمایش درآورند.
در این فیلم نقش پیامبر اسلام را یک بازیگر آمریکایی با رفتاری توهین‌آمیز بازی می‌کند و در آن تلاش شده که نزول وحی بر پیامبر اسلام(ص) را دروغ معرفی کنند.
بنابر این گزارش با پخش بخش‌هایی از این فیلم در فضای مجازی و اقدام موهن قبطیان مهاجر مصری، نخستین واکنش‌ها از مصر علیه این اقدام برخاسته است.
چراغ سبز آمریکا به عاملان توهین به پیامبر اکرم(ص)

یک تحلیلگر سیاسی لیبیایی گفت: فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) با چراغ سبز دولت آمریکا ساخته شده است.
به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ «اشرف القره بوللی» تحلیلگر سیاسی لیبیایی اظهار داشت: آمریکا تدابیر لازم برای جلوگیری از توهین به مقدسات مسلمانان را اتخاذ نکرده است و به زودی اعتراضات علیه این فیلم همه لیبی را فرا خواهد گرفت.فعال سیاسی لیبیایی با اشاره به اینکه واشنگتن برای جلوگیری از رویدادهای مشابه باید سیاسیت کاملا متفاوتی را در احترام به ادیان آسمانی بویژه دین اسلام در پیش گیرد، تصریح کرد: مردم لیبی معتقدند که همین آمریکایی ها معمر قذافی و دیگر مستبدان را در کشورهای عربی روی کار آوردند و حمله شان بهلیبی در دوره حکومت قذافی به خاطر منافع خودشان بود.

سفیر آمریکا در لیبی کشته شد

تابناک: منابع خبری از قتل سفیر آمریکا در کشور لیبی در نتیجه خشم مردم از توهین به پیامبر اسلام در یک فیلم آمریکایی خبر می‌دهند.
منابع رسمی لیبی به رویترز گفته‌اند که سفیر و سه کارمند آمریکایی در حمله‌ای راکتی کشته شده‌اند. یک کارمند سفارت ایالات متحده در لیبی که در این باره مورد سئوال قرار گرفته، در پاسخ گفته است: “ما در این مورد اطلاع خاصی نداریم”. اما گفته است که سفارت آمریکا، مرگ یک نفر را تائید می‌کند.

آخر تا به کی ….
این افسار گسیخته ها فکر می کنند با این بچه بازی هاشون می توانند نور اسلام را خاموش کنند.
غافل از اینکه :
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(صف۸)
مى‏ خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏ کننده‏ ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند
آنها با کی می خواهند بجنگند؟
با خدا؟
«وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرِینَ»(آل عمران ۵۴)
بدانند آنها که تیغ برکشیده اند که صدای اسلام را خفه کنند ، بدانند که این دین با خون آبیاری شده ، خون عزیز پیامبر اسلام ؛ با خون های لبهای خشکیده ، حنجره های پاره شده، با خون چشمان منتظر، دستان قطع شده ، باخون سینه های خشکیده ، با خون صورت های سیلی خورده ؛ با خون پاهای آبله زده ، با خون سرهای بر نیزه….

این دین با خون متولد شده ، برای این دین خونهایی ریخته شده ، حال به خیال خود با ساخت فیلمی توهین آمیز چه فکر می کنند….
مبادا که فراموششان کنیم.
فقط سکوت نکنید….