عرفان کاذب،فرقه انحرافی،حلقه

استاد اخلاقی که ما تا الان نمازخوندن ایشون رو ندیدیم

با سلام غرض از مزاحمت سوالی داشتم که ذهنم رو خیلی مشغول کرده

من ودوستان چند وقتیه جلسه ای داریم به نام امام زمان علیه السلام و فردی هم میاد به عنوان استاد که به ما درس میده،تا الان دوسال میشه،حرفای خوبی میزنه وسطح اطلاعاتمون در رابطه با اهل بیت خیلی بیشتر از پیش شده
ولی شبهه ای به ما دوستان وارد شده اینکه ما تا الان نمازخوندن ایشون رو ندیدیم

هربار که وقت نماز شده ما بلند شدیم برا نماز ایشون گفته من نماز ندارم اخیرا تو یک ماه چند بار دیدیم ولی گفته نماز نداریم

از نظر عاطفی هم رابطه خوبی برقرار بود گفتیم اگ بهش بگیم ودلش بشکنه شاید خدا روخوش نیاد
اینکه از شما راهنمایی میخاهیم ان شاءلله که راه درستی پیش پایمان بگذارید

باتشکر

مناطق خطرناک کشور در عرفا‌ن‌های کاذب/ پرطرفدارترین فرق انحرافی

خبرگزاری فارس: یک کارشناس عرفان‌های نوظهور با بیان اینکه هیچ نقطه‌ای در کشور از فرقه‌های نوپدید در امان نیست، خطر گمراهی این فرقه‌ها را مانند خطر شیطان در همه مکان‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، امروز در جامعه شاهد بروز فرقه‌های نوظهوری هستیم که با تکیه بر روح معنویت خواهی مردم و سودجویی از این احساسات سعی می‌کنند، جوانان را به دام خویش کشیده و به امیال خود دست یابند، هر چند که بیشتر این عرفان‌های نوپدید از جانب دشمنان به خصوص آمریکا هدایت می‌شود، لذا روشنگری فرهنگی در این زمینه می‌تواند از آسیب‌های مخرب آن جلوگیری کند، جوانی که در پی آرامش و معنویت است هنگامی که با آموزه‌های اسلام مأنوس نباشد، طبیعی است که آرامش درونی خود را در جای دیگر جستجو می‌کند، فرقه‌های نوظهور که با رنگ و لعاب جنسی و شهوتی جوانان را به سوی خود می‌کشاند! در گسترش بی‌حیایی و بی دینی در جامعه مؤثر است.
به منظور بررسی بیشتر آسیب‌های عرفان‌های نوظهور و نقش آنان در واپس‌گرایی دینی در جامعه با «محمد محمدی» کارشناس مسایل فرهنگی و آسیب‌شناس فرق انحرافی گفت‌و‌گویی انجام دادیم که مشروح آن در پی می‌آید.
ادامه دارد