دختر و پسر، روابط نامشروع

عشق حقیقی

با عرض سلام خدمت اهالی محترم و محترمه سایت
من تازه عضو سایتتون شدم و به نظرم خیل جذاب و آموزنده هست
سوالی داشتم که خواستم ازتون مشاوره بگیرم. داستان از این قراره که:
من از بچگی عاشق یکی از فامیل ها هستم و اوشون هم در بچگی به من ابراز علاقه کرده بود. منم همینطور. و این شد که عشق به اوشون در دل ما ریشه دار گشت. به طوری که چند شب یه بار خوابشون رو میبینم و همه ی کارهام رو طوری تنظیم میکنم که انگار اوشون هم در کنار من هست. از دیوانه های عاشق شده بودم.
خدمت شما عرض کنم چه چند وقت پیش توانستم به طریقی آیدی یکی از اکانت هاش رو تو فضای مجازی پیدا کنم و باهاش حرف بزنم. بهش گفتم هر آنچه که در درونم بود. اوشون اول بهم اعتماد نداشت ولی وقتی دید که خب منم فامیلشم و اگه علاقم واقعی نبود آبروی خودمو تو فامیل پیش نمیذاشتم حرفامو باور کرد. راجب خیلی چیزا با هم حرف زدیم تا با روحیات همدیگه آشنا بشیم. ولی خب خانواده ی من مذهبی هستن ولی خب خانواده ی اوشون زیاد نه. من راجب حجاب و اینا باهاش صحبت کردم ولی فکر نکنم زیاد بتونم کاری بکنم. فقط تونستم راضیش کنم که جلوی خانواده ی ما یجوری مراعات کنه که مادرم از اوشون خوشش بیاد. اما مادرم در اون طرف قضیه یه دختر خانم دیگه ای رو برام در نظر گرفته که از همه لحاظ کامله. اما من به اوشون اصلا علاقه ی خاصی ندارم. خب حالا نظر شما چیه؟! آیا باید این روابط رو تا سال دیگه که 18 سالم میشه و مادرم میخواد برام زن بگیره حفظ کنم؟! یا به طریقی جدا بشم؟! اگه روابطمون ادامه پیدا کنه به تماس تلفنی و عکس و دیدار حضوری هم میرسه چون علاقه بیشتر از طرف منه. با توجه به این که ممکنه طرف بپره راهنماییم کنید ممنون مرسیی

علت انتشار جوک های موهن و تمسخر آمیز نسبت به دختران و زنان در فضای مجازی

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا رسول الله(ص)

السلام علیک یا امیر المومنین(ع)

السلام علیکم یا اهل البیت النبوه(ع)

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)



با سلام خدمت کارشاس های محترم و کاربران گرامی

مدتی هست که نوشته هایی به اصطلاح جوک! با مضامین تمسخر جنس مونث در فضای مجازی منتشر می شود.

به نظر من این قبیل جک ها مشکوک است و احتمال می دهم دستی در کار باشد ومعتقد هستم که نباید به سادگی از کنار این مطالب بگذریم.


به عنوان مثال:

درآسانسور رو باز کردم،دیدم یه دختره وایستاده!
گفتم :خرابه؟
گفت: نه!
گفتم:پس چراوایستادی!؟
گفت:روی در نوشته ظرفیت 4 نفر،وایستادم پر شه دیگه...

منو بی خیال،عادت دارم ولی آسانسور بیچاره رفته سر خیابون مسافر میزنه!



از این جوک ها زیاد است و نکاتی که می توان استنباط کرد:

الف) قبح شکنی از صحبت کردن و شوخی با جنس مخالف و عادی سازی آن

ب) عادی کردن تمسخر و تحقیر جنس مونث که اثرات بدی خواهد داشت،چرا که محیط مجازی موثر بر محیط واقعی هست، من جمله این که در ایجاد روابط نامشروع نقش دارد و موثر هست و مزاحمان خیابانی نیز بیشتر خواهند شد.

ج) عدم توجه به محیط مستعد جرم و گناه در این قبیل جوک ها مشهود هست و ی خوهد قبح شکنی کند.

در حالی که ما در فقه و حقوق اسلامی و علم جرم شناسی می بینیم که تاکید بر این است که از محیط های مستعد جرم و گناه دوری شود و حتی در خصوص خلوت نامحرم آنهم در محیط بسته در روایت ها آمده است که

شخص دیگر شیطان خواهد بود.

عادی کردن صحبت با نامحرم آنهم در محیط دو نفره و خلوت آسانسور!! واهمه نداشتن از خلوت با نامحرم و حتی انتظار کشیدن جنس مونث برای این که شخص دیگری بیاید و اتفاقا آن جنس هم مذکر باشد....و این ها همه در حالی است که زن حیای بالایی دارد و این جک ها در صدد نابود کردن حیا و عفت در زنان هستند.

تمامی این مطالب را اگر در کنار احادیث گرانبها معصومین(ع) بگذاریم متوجه می شویم که چنین مطالبی صرفا جوک نیست:


در احادیث داریم که نبی مکرم(ص) می فرمایند:

ایاك و الخلوة بالنساء و الذی نفسی بیده ما خلا رجل بامراة الا
دخل الشیطان بینهما و لان بزحم رجل خنزبراً منلطخاً بطین و حماة خبر له من ان یزحم منكئه امراة لا نجلّ له

از خلوت كردن با زنان بپرهیزید، قسم به آن خدایی كه جانم در دست اوست مردی با زنی خلوت نمی كند. مگر اینكه شیطان (برای وسوسه و به گناه انداختن آن دو) وارد می شود. اگر خوكی آلوده به كثافت و لجن باشد و به انسان برخورد كند بهتر است از آنكه شانه زن بیگانه ای با مرد نامحرم برخورد كند.

بهشت جوانان، ص 468. مرات النساء ص 117، و مانند « مستدرك الوسائل ج 14 ص 5- 264.


ا عدوا بین انفاس الرّجال و النساء فانه اذا كانت المعاینة واللقاء كان الدّاء الّذی لا دواء له؛


بین مردان و زنان نامحرم جدایی ایجاد كنید [تا با هم برخورد و تماس نداشته باشند]؛ زیرا هنگامی كه آنان رو در روی یكدیگر قرار گرفتند و با هم رفت و آمد داشتند، جامعه به دردی مبتلا خواهد شد كه درمان نخواهد داشت.

بهشت جوانان، ص 468.

ایاك و محادثة النساء فانه لا یخلوا رجل بامراة لیس لها محرم الا هم بها؛

از گفتگو و اختلاط با زنان بپرهیز. به راستی هیچ مردی با زن نامحرمی در خلوت سخن نمی گوید مگر اینكه در دل او نسبت به وی رغبت پیدا می كند.

بهشت جوانان، ص 472. مرآت النساء: ص 141.


احادیث برگرفته از:

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=239552

و نکته چهارم این که :

د) با توجه به هجمه های دشمنان مخصوصا بهایی ها و یهودی ها علیه جامعه اسلامی که در محیط مجازی که فرصت عرض اندام پیدا کرده اند! متوجه می شویم که این جوک ها و متن ها و...هدف دیگری را نیز دنبال می کند

دشمن امروزه از بی اطلاعی مسلمانان و مخصوصا بانوان سوءاستفاده می کند.

مثلا دشمن با طرح مغرضانه مباحثی از قبیل تفاوت دیه زن و مرد و ..... در جامعه شبهه پراکنی می کند و این طور القا می کند که از نظر اسلام ارزش زن نصف مرد هست!

اگر دقت کرده باشید این جوک ها نیز همین اهداف را دنبال می کند و می خواهد القا کند که در اسلام و جامعه اسلامی زن نفهم و کم ارزش هست!

این ها در حالی است که:


اولا دیه قیمت جان انسان ها نیست و ارزش جان انسان در قرآن برابر جان همه انسان ها است :


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا


هر كس انساني را بدون ارتكاب قتل يا فساد در روي زمين بكشد چنان است كه گوئي همه انسانها را كشته و هر كس انساني را از مرگ رهائي بخشد چنان است كه گوئي همه مردم را زنده كرده است


آیه 32 سوره مائده


ثانیا این که اگر دیه مرد از زن بیشتر هست،این دیه به زن و فرزندانش می رسد.

چرا که خرج زندگی و اقتصاد خانواده بر عهده مرد می باشد و زن هیچ وظیفه ای در این زمینه ندارد و حتی در صورت فوت شوهر وظیفه جد پدری می باشد که هزینه نوه ها را بدهد.


لذا اگر مردی فوت کرد،به اقتصاد خانواده و منبع درآمد خانواده ضربه خورده است و برای این که زن و فرزندانش آواره نشوند مقدار دیه مرد در اسلام بیشتراز دیه زن می باشد و این دیه به خود زنان می رسد.

ثالثا این که زن در اسلام مقامی دارد که به قول حضرت امام(ره) از دامان زن مرد به معراج می رسد و حتی مقام زن در اسلام آن قدر بالا هست که اگر مادری در حین نماز مستحب فرزندش را صدا زد ازنبی مکرم(ص) نقل است که می فرمایند:

«اگر مشغول نماز مستحبی هستی و پدرت تو را خواند، نماز را قطع نکن، ولی اگر مادرت تو را خواند نماز را قطع نما»

جامع احادیث الشیعه، ج 21، ص 429-428.

و امیر مومنان(ع) در خصوص زن می فرمایند:

«زن، چونان گلی خوشبو و لطیف است نه بسان قهرمانی خشن و ضمخت»

«فان المراة ریحانة و لیست بقهرمانة»، نهج البلاغه، نامه 31.

احادیث برگرفته از:

http://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa1825

متاسفانه جوانان هم به جای این که دنبال پاسخ شبهات بروند تنبلی می کنند و برخی ها مطالب بدون منبع و تحریف شده دشمنان اسلام را باور می کنند که جای تعجب است !!


چه طور شده است که برخی ها در محیط مجازی حال شنیدن و خواندن شبهات را دارند! اما حال پیدا کردن پاسخ و رجوع به کارشناس را ندارند؟


آیا با وجود فراهم شدن این قبیل امکانات و زندگی در جامعه اسلامی فردای قیامت عذری خواهد بود و جوابی خواهید داشت که چرا دنبال پاسخ به شبهات نرفته اید؟


از این مطالب بگذریم و به سراغ بحث اصلی خودمان برویم،نتیجه ای که من گرفتم این است که جامعه اسلامی امروزه شدیدا درگیر جنگ نرم است و دشمن تمام تلاشش را می کند تا به این انقلاب و نظام اسلامی ضربه بزند.
در خواستی که من دارم این است که عزیزان این قبیل مطالب را چه عمدا و چه سهوا منتشر نکنند و مراقب ترفند های دشمن باشند و دشمن را بشناسند.


یادمان باشد که مسیحیت با یک پیغام جعلی که از جانب یهودی ها تدارک دیده شه بود سرنگون شد.....


آنهم این که شایعه کردند حضرت عیسی(ع) گفته است اگر کسی به صورت شما سیلی زد،به او سیلی نزنید و حتی طرف دیگر صورت خودتان را برگردانید تا یکی دیگر هم بزند!


بله این متن جعلی در مسیحیت فرستاده شد و فرهنگ جهاد از آنها گرفته شد و یهود بر آنان مسلط شد


جامعه اسلامی نیز باید مراقب باشد و امروز می بینیم علیه جامعه اسلامی علی الخصوص جمهوری اسلامی ایران پیام هایی بدتر و قوی تر و بیشتر نسبت به این پیام ها فرستاده می شود.

از هجمه به حزب الله لبنان و و پیام هایی که هدفی جز وزارت دفاع نداشته و دنبال نابود کردن امنیت ملی هست را تا پیام هایی که برای نابود کردن اتحاد مسلمین و ایجاد اختلاف های مذهبی و عرب و عجم و....ساخته می شود.

مراقب آسیب های فضای مجازی باشیم تا مبادا جهل بر ما مسلط شود.


اعتقاد لفظ مقدسی است،،در به کار بردنش دقت کن! اعتقاد آن چیزی است که حاضر باشی برایش جانت را هم بدهی!


مدیران محترم،لطفا در صورت مشاهده پیام هایی که تاپیک را از موضوع اصلی خارج می کند و ارتباطی به موضوع ندارد آن ها را حذف نمایند.