تجاوز و تعرض به زنان

تجاوز و تعرض به زن و یا دختر...

انجمن: 

با نام و یاد خدا

دوستان بزرگوار سلام

موضوعی که میخوام در موردش صحبت کنم مدتی هست که ذهنم رو درگیر خودش کرده است
متأسفانه چند سالی هست که اخبار بدی در مورد تجاوز و تعرض به زنان و دختران در کشورمون شنیده میشه و این اواخر هم موضوع با چند اتفاق (گروهی و دسته جمعی )بدتر از قبل از شده است !

بحث من در مورد زن و دختری است که مورد تجاوز قرار میگیره :
زمانی که زنی و یا دختری مورد تعرض و تجاوز جنسی قرار میگیره ، اولین و مهمترین نتیجه این اتفاق ، صلب آبرو و حیا و از بین رفتن عفت برای آن زن و دختر است (بی آبرو شدن ، بی حیا شدن و....)

خب من تا اونجایی که از طریق اخبار مطلع این وقایع تلخ شده ام در مورد زنان و دخترانی که مورد تعرض گرفته اند تحقیق نمودم ولی بدلایل زیادی نتوانستم جواب درستی بدست آورم که در این اتفاقات تا چه حد خود زن و یا دختر مقصر هستند که بعد از بررسی اتفاقات صورت گرفته به این نکته رسیده ام که این زنان و دختران به نوعی خود در وقوع اتفاق می توانند مقصر باشند و کوچکترین قصوری که میتوان ذکر نمود ، سهل انگاری و اعتماد و اطمینان نمودن به افراد غریبه است .

حال بحث مهم اینه که من بر این موضوع معتقد هستم که خدا نمی خواهد (و راضی بر این نمی شود) که آبروی بنده مومنش ریخته شود و آن هم به این روش و اینگونه .

می گویم که اگر زن و دختری در عین داشتن نجابت از ایمان بخدا هم در وجودش بهره کامل را بجوید امکان ندارد که خداوند راضی بر آن باشد که شخصی و یا کسانی به آن زن و یا دختر حتک حرمت نماید و آبرو و عفتش را به خطر اندازند .

یعنی حتی اگر در بدترین حالت ممکنه زن و یا دختر مواجه شده باشند حتی اگر جانشان را از دست دهند ولی در مورد عفت و پاکدامنی اش خدا او را تنها نمی گذارد .

حال از شما دوستان بزرگوار میخوام که نظرتون رو در این مورد بفرمایید !!!؟؟؟
البته موارد هست که بعد از نظرات شما مطرح خواهم نمود .

ان شاءالله که مطلب مفید و مهمی را مطرح نموده باشم