بیماری ، جنگ نرم ، نفوذ

کشتار مردم ایران با بیو تروریسم ...

انجمن: 

سلام

طاعات و عباداتتون قبول حق ان شاالله گل

نمیدونم چقدر با آقای دکتر کرمی آشنا هستید .. ایشون سالها پیش صحبتهایی در مورد بیوتروریسم داشتن ولی جدی گرفته نمیشد !! دکتر محقق تیزفهمی هستن..

حالا که کارد به استخون رسیده و سونامی سرطان و نازایی و بلوغ جنسی زودرس بیداد میکنه ، دیگه داد چنین اشخاصی دراومده ! البته سخنرانی های زیادی دارن .. این قسمتی از یکی از سخنرانی های ایشون هست..

دانلود از اسکدین:

http://www.askdin.com/attachment.php?attachmentid=3006475442&stc=1&d=1466070294

بهتره که بیشتر مراقب خریدهای سوپری و آماده ی خودمون باشیم !! و به زندگی سنتی رو بیاریم تا در امان باشیم ...ان شاالله

به خانمهای عزیز توصیه میکنم از تالیفات و مقالات آقای خدادادی برای شروع استفاده کنن : http://www.tebbeghorani.com/ و اگر نمیدونین که چجوری بدون فست فود و رب و سس و کنسروها غذا بپزید کتاب ارمغان تندرستی ایشون رو تهیه کنید و لذت غذای خوشمره و سالم رو با هم تجربه کنید..

در مورد آب ... حتما آب رو بجوشونید و بعد که سرد شد بخورید و اصلا سراغ آب معدنی نرید .. میدونید کشوری مثل انگلیس که کمبود آب داره ، اجازه واردات آب رو از هر کشوری نمیده و خیلی از قرصهایی که وارد ایران میشه تو خود همون کشورهای سازنده ممنوع هستن ؟! حالا اینجا تو ایران ، یک سرمایه دار انگلیسی کارخانه آب معدنی داره و مدتی پیش خبرنگار هشت و سی باهاش مصاحبه کرد که چرا محصولات شما باعث بیماری شده ؟ خیلی راحت گفت همچین چیزی نیست و پروندش بسته شد رفت!!! این مسائل جدی تر از اونی هستن که فکرش رو میکردیم !

پروژه ی " آب " پروژه ایه که بارها همایش براش گذاشتن و دارن روش مانور میدن ... به هوش باشید...