اقدام و عمل، ایران پیشرفته

اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل ...خیلی مهمه لطفا توجه کنید!!!!!!

سلام و عرض ادب

همونطور که می دونید رهبر عزیزمون امسال رو به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردن! چند وقت پیش به طور اتفاقی در اینستاگرام با فردی آشنا شدم به نام مهندس جمشید آرین بعد متوجه شدم چند ماه پیش یک قسمت از برنامه تاثریا شبکه افق به ایشون و اختراعشون پرداخته و بخشی از مردم از این طریق با مهندس آشنا شدن ... آقای جمشید آرین اصل مخترع و ایده پرداز هستن اولین خودروی هوشمند الکتریک ایران و دنیا رو اختراع کردن و همچنین تئوری انقلاب صنعتی پایدار رو دارن! لیست اختراعات ایشون:

خودرو الکتریک برقی آریانا 792 در ایران سال 2003
خودرو هوشمند iEV 796 در استرالیا 2005
خودرو هوشمند iEV800 در استرالیا 2006
خودرو هوشمند iEVTigra در بلژیک 2009
اولین ایستگاه شارژ هوشمند جهان در بلژیک 2009
خودرو هوشمند الکتریک سورن در ایران 2010
خودرو هایبرید الکتریک سورن در ایران 2011
اولین تاکسی الکتریک هوشمند دنیا(سریر) در ایران 2011
تاکسی الکتریک هوشمند تیبا در ایران 2012
خودرو الکتریک هوشمند iEV2 در ایران 2012
اولین ایستگاه شارژ پرتابل جهان در ایران 2012
خودروی iEV Robot در آلمان 2015
خودرو هوشمند الکتریک IEV7 پروژه در حال انجام

مزایای طرح ایشون:
- ایجاد، گسترش و تولید ایده ها، اختراعات و تکنولوژی های سیستم های حمل و نقل پاک پایدار و انرژی های تجدید پذیر با مشارکت دانشمندان، نخبگان و دانشجویان ایرانی.
- جلوگیری از فرار مغزها، با ایجاد بیش از سه میلیون شغل در صنایع خودرو
- جلوگیری از بروز انقلاب آلودگی هوا و هزینه های تحدید سلامتی
- کاهش مصرف حداقل 28 میلیون لیتر بنزین روزانه در ایران.
- جلوگیری از ورود به بحران آلودگی صوتی و هزینه های تحدید سلامتی.
- جلوگیری از تاثیر بیشتر تحریم ها با وابستگی بیشتر و در خطر افتادن استقلال اقتصادی و سیاسی کشور.
- ارتقای سطح علمی دانشگاه ها و ایجاد رشته های جدید در زمینه انرژی و حمل و نقل پاک پایدار.
- صادرات به جای واردات و ایجاد غرور ملی (ساخت ایران)
- ایجاد رفاه و شادابی بیشتر مردم با ایجاد اشتغال، سلامتی روحی و محیط زیست پاک.
- تحقق خواسته مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی.

( پیش فرض من این هست که اعضای فرهیخته ی این سایت از مشکلات آلودگی هوا، بیماری و... و فرار مغزها و هزینه های که از این طریق به کشور تحمیل میشه و اهمیت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی و تاثیر این مسائل در عزت، استقلال و آینده ایران اسلامی عزیزمون آگاه هستن!)

همین طور که می بینید طرح ایشون مزایای زیادی برای کشور داره و در راستای تحقق اقتصاد درونزا و مقاومتی هست! ولی متاسفانه مثل خیلی از نخبه های دیگه از ایشون تا به حال حمایت نشده و مافیای خودرو تا الان مانع به نتیجه رسیدن طرح ایشون بودن! ... ولی ایشون طرحشونو به خارجیها نفروختن و دارن تلاش می کنن داخل کشور خودمون اجرایی بشه و مردم خودمون از منافعش بهره مند بشن! سوالی که ایشون دارن اینه: چرا ما می توانیم ولی قرار نیست بتوانیم؟ ... چرا طرح ها و ایده های بنیادین در کشورهای دیگه به نتیجه می رسند ولی داخل ایران نه؟ ... الان کمپین مردمی برای حمایت از ایشون و در واقع برای حمایت از تمام نخبگان، محیط زیست، سلامتی مردم،تولید داخل، استقلال اقتصادی و حمایت از تصمیات کارشناسی تشکیل شده! دوستان اگر ما از نظر اقتصادی ضعف نداشتیم دشمن نمی تونست خواسته های غیرمنصفانه ی خودشو به ما تحمیل کنه! به نظرم در شرایط فعلی این مساله از اهمیت زیادی برخورداره! ایشون به جای حرف برای حل مشکلات و پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی کاری انجام دادن و به نظرم حداقل کاری که ما (مردمی که به حرف های رهبرمون اعتقاد داریم و علاقمند به پیشرفت و عزت کشورمون در سایه دین اسلام هستیم) می تونیم انجام بدیم حمایت از ایشونه!