ازدواج,جواب منفی,نکات منفی

آیا نکات منفی منو فقط خانمها می بینند؟

سلام.
قبل از بیان سوالم از همه دوستان عذرخواهی میکنم چون سوالات مکرر من در تاپیک های ازدواج خسته شون کرده.
من و مسائلم برای ازدواج که کاملا معرف حضورتون هستم!سوال برام پیش اومده.
سوال اینکه دوستان و اطرافیانم از آقایون هروقت در مورد مسائل ازدواج نکردنم صحبت میکنم میگن تو کلی نکات مثبت داری چطور نشده ازدواج کنی؟ اما دختر خانم هایی که میریم خواستگاری شون جواب منفی میدن. چند نمونه از این صحبتها:
1-یکی از دوستانم: تو قیافه خوبی داری...
ولی در یکی از خواستگاری ها همونطوری که قبلا گفتم یه دختر بود که گفت من ظاهر و قیافه اصلا برام مهم نیست فقط در حدی که قابل تحمل باشه. بعد از سه جلسه و توافق داشتن در اکثر صحبتها جواب منفی دادن و گفتن ظاهر منو نپسندیدن. یعنی با توجه به حرف اولش من اونقدر زشتم که قابل تحمل کردن هم نیستم.
2- یکی دیگه از دوستان: تو شخصیت دوست داشتنی داری!:Moteajeb!:
3-یکی از همکاران مون در بیمارستان:من همه چیز دکتر مهران رو تاييد میکنم اگه دختر خودم به سن ازدواج رسیده بود حتما دخترم رو بهش می دادم.
4- یکی دیگه از دوستان در تعریف از من:این مهران واقعا با اخلاقه، مومنه، اهل دود و سیگار نیست، اهل رابطه با نامحرم نیست. ..
5-یکی از واسطه ها در معرفی من به خانواده دختر:این پسر و خانوادش رو مدتهاست من میشناسم و کاملا تاییدش میکنم اون قدر پسر مظلوم و خوبیه. ..

به خود خدا قسم اینا حرفهای اطرافیان بود نه حرفهای خودم که از خودم تعریف کنم.
اما خانمها که میریم خواستگاری شون ظاهرا من رو دارای این ویژگیها نمی بینن...
سوالم اینه که آیا خانمها نکات منفی رو در شخصیت من می بینن که آقایون نمی بینن و به همین دلیله که ازم تعریف میکنن و تعجب میکنن که ازدواج نکردم؟