ااستفاده از هوسپرستی برای تبلیغ مسیحیت

"کلیسا" و استفاده از ابزار هواپرستی جهت تبلیغ

سلام
اغلب اهل حق ، کم تعداد بوده اند چون حق سنگین است و اهل باطل بسیارند چون باطل سبک و بی مایه است .
وقتی به زندگی انبیاء الهی توجه می کنیم می بینیم آن بزرگواران بخاطر دعوت به حق و حقیقت و منع از هواپرستی و لذت جویی مورد تهاجم اقوام قرار می گرفته و چه بسا به شهادت می رسیده اند .
در مقابل مبلغین باطل و هواپرستی بخاطر آزاد گذاشتن انسانها در غرایز سرکششان بلکه استفاده ابزاری از آنها مورد استقبال عموم قرار می گرفته اند .
در عصر حاضر که عصر بی سر و سامانی معنویت است هرکسی از سر خود با سر هم بندی چند عقیده ، مسلک مکتبی ساخته و به زعم خودش مردم را به حق و حقیقت دعوت کرده است . چه زیادند مکاتب عرفانی که با در آمیختن آموزه های از این دین و آن دین ، این عقیده و آن عقیده ، مسلکی باب میل انسانهای امروز درست کرده اند و آنها را از چاله ای درآورده و به چاهی خوفناکتر انداخته اند .
این عجب نیست که انسانهای خود بزرگ بین شهرت طلب بدنبال مکتب سازی باشند اما استفاده ابزاری از هوی و هوس در یک دین و مذهب که بعنوان دین الهی شناخته می شود جای بسی تعجب است .
یکی از نمونه های آشکار این انحراف بزرگ کلیسای آنجلیست هاست که با ساخت کلیساهای بسیار بزرگ که بیشتر به استادیوم های ورزش شبیه است تا محلی برای عبادت خدای مقدس ، به اجرای برنامه های صرفا جذاب از قبیل موسیقی و رقص و امثال آن اقدام می کنند .
این در حالی است که مبلغین مسیحیت زهد و پارسایی پیشوایان دین خود را به رخ همگان می کشند .
مثل اینکه این مبلغین پارسایی و زهد را وقف پیشوایان می دانند لذا برای پیروان آنرا قائل نیستند .
البته مشاهده پیروان مسیحیت در گناه که قرآن نیز به فسق و فجور اکثریت آنها اشاره فرموده است بعید نیست چون عقاید خرافی مسیحیت در مورد بخشودگی گناهان با به صلیب کشیده شدن مسیح جایی برای پرهیزگاری امتش باقی نمی گذارد .
و اینگونه است که چهره دین بطور کلی وارونه می شود و مذهب از یک عامل برای تهذیب و تزکیه انسانها به عاملی برای تقویت هواپرستی تبدیل می شود .
در کشور اسلامی ما نیز مبلغین مسیحی با تشکیل محافل مخفی مختلط آنچنانی سعی دارند از ابزار هوسپرستی برای تبلیغ مذهب غیر عقلانی خود سوء استفاده کنند و البته بعید نیست عده ای هوسپرست به این دعوت وسوسه انگیز پاسخ مثبت دهند .
اما این به اصطلاح مبلغین دین ، چگونه می خواهند بار سنگین این جنایت را به بدوش بکشند ؟
بقول قرآن : فما اصبرهم علی النار : چقدر اینان بر آتش شکیبایند !!
موفق در پناه حق