چرا همسرت با حجاب است؟ موهای سرش رو ببینند چی میشه ؟

تب‌های اولیه

20 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
چرا همسرت با حجاب است؟ موهای سرش رو ببینند چی میشه ؟

[="green"][="red"]زنان همگانی[/]

شخصی تعریف می کند :روزی همراه همسر در پارک محله قدم می زدم
جوانی با همسرش در حال عبور بود . وقتی که به ما رسید برای مسخره پرسید:
[="magenta"]چرا همسر ت با حجاب است؟ موهای سرش رو ببینند چی میشه ؟ [/]
من که سعی می کردم خونسرد باشم ، گفتم: میدانی
فرق بین زن با حجاب و بی حجاب چیه ؟ گفت : چیه ؟ گفتم :
اتومبیل شخصی با تاکسی چه فرقی داره ؟ پاسخ داد:تاکسی
برای استفاده ی عموم است و اتومبیل شخصی برای استفاده
شخصی . گفتم: زن بی حجاب و زن پوشیده هم اینگونه است زن
بی حجاب همگانی است، مردم به او و به زیبائی هایش نگاه می کنند
و لذت می برند و … بنابراین، چنین زنی مانند تاکسی است.
اما زن با حجاب فقط اختصاص به همسرش دارد. دیگران او را نمی بینند
و صورت و زیبائی هایش در برابر چشمهای خائن قرار نمی گیرد.
و نزد همسرش محبوب است چون میداند که وی تنها اختصاص
به او دارد، و ….. جوان بسیار ناراحت شده گفت : من خواستم مسخره کنم
ولی شما مرا نصیحت کردیدو … من تحمل ندارم همسرم
مانند تاکسی همگانی، مورد استفاده ی عموم باشد و
[/]
[="purple"]منبع : فاروم علی اصغر علیه السلام [/]

مدیر فرهنگی;15824 نوشت:
شخصی تعریف می کند :روزی همراه همسر در پارک محله قدم می زدم جوانی با همسرش در حال عبور بود . وقتی که به ما رسید برای مسخره پرسید: چرا همسر ت با حجاب است؟ موهای سرش رو ببینند چی میشه ؟ من که سعی می کردم خونسرد باشم ، گفتم: میدانی فرق بین زن با حجاب و بی حجاب چیه ؟ گفت : چیه ؟ گفتم : اتومبیل شخصی با تاکسی چه فرقی داره ؟ پاسخ داد:تاکسی برای استفاده ی عموم است و اتومبیل شخصی برای استفاده شخصی . گفتم: زن بی حجاب و زن پوشیده هم اینگونه است زن بی حجاب همگانی است، مردم به او و به زیبائی هایش نگاه می کنند و لذت می برند و … بنابراین، چنین زنی مانند تاکسی است. اما زن با حجاب فقط اختصاص به همسرش دارد. دیگران او را نمی بینند و صورت و زیبائی هایش در برابر چشمهای خائن قرار نمی گیرد. و نزد همسرش محبوب است چون میداند که وی تنها اختصاص به او دارد، و ….. جوان بسیار ناراحت شده گفت : من خواستم مسخره کنم ولی شما مرا نصیحت کردیدو … من تحمل ندارم همسرم مانند تاکسی همگانی، مورد استفاده ی عموم باشد و

اگر اشتباه نکنم
اين قسمتي از سخنرانيهاي مرحوم شيخ احمد کافي (ره) است
اما درست يادم نيست که اين ماجرا براي خودشون اتفاق افتاده بود و چنين نصيحتي کرده بودند يا نه
:Gig:

چه تمثیل زیباییی :Kaf:

با درود و احترام
نمیدونم شما متاهل هستید یا خیر اما به نظر من تشبیهش اصلا درست نیست چون مردم سوار تاکسی میشوند و اینجا نگاه میکنند تازه کی میاد به زنی که دو موهاش معلومه نگاه کنه ؟ تازه چرا ما بیایم همه انسانها رو به خاطر عقایدمون خائن بنامیم؟در اینکه حجاب دژه شکی نیست اما برای دزدان و غارتگران متاسفانه چون خود بدیم همه را بد میبینیم اگه به کشورهای اروپایی سفری داشته باشید کاملا پرواضح است اصل حجاب رعایت نمیشود اما اصل پاکدامنی از خیلی از کشورهای مسلمان بیشتر است . شاید بهتر باشد حجاب داشته باشیم اما اینقدر سست عنصر نباشیم تا با دیدن یه تار مو کسی را به تاکسی تشبیه کنیم:Gol::Gol::Gol:

zerone;15863 نوشت:
تازه کی میاد به زنی که دو موهاش معلومه نگاه کنه ؟ :gol::gol::gol:

[="blue"]سلام
توصیه می کنم حتما[="darkgreen"] حدیث معراج [/]رو بخونید
ولی من این قسمت فرازشو برا شما می گذارم

صدوق(ره)در کتاب عيون به سند خود از امير المؤمنين(ع)روايت کرده که فرمود: من و فاطمه نزد پيغمبر(ص)رفتيم و او را ديدم که به سختي مي‏گريست و چون سبب پرسيدم فرمود شبي که به آسمانها رفتم زناني از امت‏خود را در عذاب سختي ديدم و گريه‏ام براي سختي عذاب آنهاست[="red"]. زني را به موي سرش آويزان ديدم که مغز سرش جوش آمده بود[/]، زني را به زبان آويزان ديدم که از حميم(آب جوشان)جهنم در حلق او مي‏ريختند، زني را به پستانهايش آويزان ديدم، زني را ديدم که گوشت تنش را مي‏خورد و آتش از زير او فروزان بود، زني را ديدم که پاهايش را به دستهايش بسته بودند و مارها و عقربها بر سرش ريخته بودند، زني را کور و کر و گنگ در تابوتي از آتش مشاهده کردم که مخ سرش از بيني او خارج مي‏شد و بدنش را خوره و پيسي فرا گرفته بود، زني را به پاهايش آويزان در تنوري از آتش ديدم، زني را ديدم که گوشت تنش را از پايين تا بالا به مقراض آتشين مي‏بريدند، زني را ديدم که صورت و دستهايش سوخته بود و امعاء خود را مي‏خورد، زني را ديدم که سرش سر خوک و بدنش بدن الاغ و به هزار هزار نوع عذاب گرفتار بود و زني را به صورت سگ ديدم که آتش از پايين در شکمش مي‏ريختند و از دهانش بيرون مي‏آمد و فرشتگان با گرزهاي آهنين به سر و بدنشان مي‏کوفتند. فاطمه که اين سخن را از پدر شنيد پرسيد: پدرجان آنها چه عمل و رفتاري داشتند که خداوند چنين عذابي برايشان مقرر داشته بود؟[="red"]فرمود: دخترم!اما آن زني که به موي سر آويزان شده بود زني بود که موي سر خود را از مردان نامحرم نمي‏پوشانيد[/]، اما آنکه به زبان آويزان بود زني بود که با زبان شوهر خود را مي‏آزرد، آنکه به پستان آويزان بود زني بود که از شوهر خود در بستر اطاعت نمي‏کرد، زني که به پاها آويزان بود زني بود که بي اجازه شوهر از خانه بيرون مي‏رفت، اما آنکه گوشت‏بدنش را مي‏خورد آن زني بود که بدن خود را براي مردم آرايش مي‏کرد، اما زني که دستهايش را به پاها بسته بودند و مار و عقربها بر او مسلط گشته زني بود که به طهارت بدن و لباس خود اهميت نداده و براي جنابت و حيض غسل نمي‏کرد و نظافت نداشت و نسبت‏به نماز خود بي‏اهميت‏بود، اما آنکه کور و کر و گنگ بود آن زني بود که از زنا فرزنددار شده و آن را به گردن شوهرش مي‏انداخت، آنکه گوشت تنش را به مقراض مي‏بريدند آن زني بود که خود را در معرض مردان قرار مي‏داد، آنکه صورت و بدنش سوخته و از امعاء خود مي‏خورد زني بود که وسايل زنا براي ديگران فراهم مي‏کرد. آنکه سرش سر خوک و بدنش بدن الاغ بود زن سخن چين دروغگو بود و آنکه صورتش صورت سگ بود و آتش در دلش مي‏ريختند زنان خواننده و نوازنده بودند. . . و سپس به دنبال آن فرمود: واي به حال زني که شوهر خود را به خشم آورد و خوشا به حال زني که شوهر از او راضي باشد.


[/]

zerone;15863 نوشت:
اگه به کشورهای اروپایی سفری داشته باشید کاملا پرواضح است اصل حجاب رعایت نمیشود اما اصل پاکدامنی از خیلی از کشورهای مسلمان بیشتر است .

[="darkred"]متاسفانه این فکر غلط رو خیلیا دارن!
نمی خوام متعصبانه چیزی بگم ولی کی گفته اونجا پاکدامنی بیشتره؟اونها خودشونم میگن فساد تو کشورشون زیاده.[/]

valayat;15867 نوشت:
سلام
توصیه می کنم حتما حدیث معراج رو بخونید
ولی من این قسمت فرازشو برا شما می گذارم

صدوق(ره)در کتاب عيون به سند خود از امير المؤمنين(ع)روايت کرده که فرمود: من و فاطمه نزد پيغمبر(ص)رفتيم و او را ديدم که به سختي مي‏گريست و چون سبب پرسيدم فرمود شبي که به آسمانها رفتم زناني از امت‏خود را در عذاب سختي ديدم و گريه‏ام براي سختي عذاب آنهاست. زني را به موي سرش آويزان ديدم که مغز سرش جوش آمده بود، زني را به زبان آويزان ديدم که از حميم(آب جوشان)جهنم در حلق او مي‏ريختند، زني را به پستانهايش آويزان ديدم، زني را ديدم که گوشت تنش را مي‏خورد و آتش از زير او فروزان بود، زني را ديدم که پاهايش را به دستهايش بسته بودند و مارها و عقربها بر سرش ريخته بودند، زني را کور و کر و گنگ در تابوتي از آتش مشاهده کردم که مخ سرش از بيني او خارج مي‏شد و بدنش را خوره و پيسي فرا گرفته بود، زني را به پاهايش آويزان در تنوري از آتش ديدم، زني را ديدم که گوشت تنش را از پايين تا بالا به مقراض آتشين مي‏بريدند، زني را ديدم که صورت و دستهايش سوخته بود و امعاء خود را مي‏خورد، زني را ديدم که سرش سر خوک و بدنش بدن الاغ و به هزار هزار نوع عذاب گرفتار بود و زني را به صورت سگ ديدم که آتش از پايين در شکمش مي‏ريختند و از دهانش بيرون مي‏آمد و فرشتگان با گرزهاي آهنين به سر و بدنشان مي‏کوفتند. فاطمه که اين سخن را از پدر شنيد پرسيد: پدرجان آنها چه عمل و رفتاري داشتند که خداوند چنين عذابي برايشان مقرر داشته بود؟فرمود: دخترم!اما آن زني که به موي سر آويزان شده بود زني بود که موي سر خود را از مردان نامحرم نمي‏پوشانيد، اما آنکه به زبان آويزان بود زني بود که با زبان شوهر خود را مي‏آزرد، آنکه به پستان آويزان بود زني بود که از شوهر خود در بستر اطاعت نمي‏کرد، زني که به پاها آويزان بود زني بود که بي اجازه شوهر از خانه بيرون مي‏رفت، اما آنکه گوشت‏بدنش را مي‏خورد آن زني بود که بدن خود را براي مردم آرايش مي‏کرد، اما زني که دستهايش را به پاها بسته بودند و مار و عقربها بر او مسلط گشته زني بود که به طهارت بدن و لباس خود اهميت نداده و براي جنابت و حيض غسل نمي‏کرد و نظافت نداشت و نسبت‏به نماز خود بي‏اهميت‏بود، اما آنکه کور و کر و گنگ بود آن زني بود که از زنا فرزنددار شده و آن را به گردن شوهرش مي‏انداخت، آنکه گوشت تنش را به مقراض مي‏بريدند آن زني بود که خود را در معرض مردان قرار مي‏داد، آنکه صورت و بدنش سوخته و از امعاء خود مي‏خورد زني بود که وسايل زنا براي ديگران فراهم مي‏کرد. آنکه سرش سر خوک و بدنش بدن الاغ بود زن سخن چين دروغگو بود و آنکه صورتش صورت سگ بود و آتش در دلش مي‏ريختند زنان خواننده و نوازنده بودند. . . و سپس به دنبال آن فرمود: واي به حال زني که شوهر خود را به خشم آورد و خوشا به حال زني که شوهر از او راضي باشد.



بادرود و احترام
با احترام فراوان قسمتی را که نقل قول فرموده بودید با حدیثی پاسخ فرمودید که ارتباط زیادی با موضوع نداشت در ضمن روایات مختلفه و طبق فرموده رسول خدا باید با منطق مطابقت داشته باشه . در مورد احادیث نقدی میزنم بر احادیث :
مدتی پیش با دامپزشکی در مورد خواص گوشت ها مشورت کردم به ایشان گفتم فرق گوشت خر و گاو از نظر علمی چیست که یکی مکروه است گفت از نظر ویتامین ها فرقی ندارند تازه خر غذاهای سالم تری مصرف میکند تا گاو و هزار مورد دیگر که اگر تاملا به آن اندیشه کنیم متوجه این مورد خواهیم شد که پیامبر اسلام با توجه به شرایط بعضی موارد را تعیین میکردند مثلا خر در آن زمان وسیله کار اصلی بوده و اگر گوشتش حلال اعلام میشد در امور مردم امکان وجود مشکل داشت اما گاو زیاد به کار نمی آمد مخصوصا گاو نر برای همین تمام اعضاءش به جز ..... حلال اعلام میشود و همینطور اسب و شتر .
خب این موضوع مطرح شد تا شرایط زمان برای دوستان درک شود این که کسی به پستانش آویزان بود و کسی به ... خدا داند و بس به نظر شما آمار دزدی ، فحشاء و .. در کشور ما بیشتره یا در کشوری مثل سوئد یا سوئیس ؟؟؟؟ میتونید با یه سرچ ساده همه اطلاعات رو بدست بیارید .بیایید یه خورده آکادمیک فکر کنیم
:Gol:

ریحانه71;15885 نوشت:
متاسفانه این فکر غلط رو خیلیا دارن!
نمی خوام متعصبانه چیزی بگم ولی کی گفته اونجا پاکدامنی بیشتره؟اونها خودشونم میگن فساد تو کشورشون زیاده.

به یه نفر میگن تو در مورد من چی فکر میکنی میگه من اصلا در مورد تو فکر نمیکنم .
خب آمار اونا برای مقایسه با کشور های اوپاییه و اونا اصلا به کشورهایی مسلمان کاری ندارند بهتره بدونید دین راستین مسیحیت هم خیلی از حرامات اسلام را در خود دارد حال اینکه اسلام کامل تر است هیچ شبهه ای نیست اما برادران و خواهران مسیحی ما هم پاکدامنی را با ارزش و زنا و محرمات دیگر را به شدت غذاب آور میدانند .به نظر من فرهنگ هر شخص در وجود خود او نهفته است از خانم هایی که به آلمان یا خیلی از کشورها سفر کرده اند سئوال بفرمایید بدون حجاب در آلمان امنیت بیشتری دارند یا با حجاب در تهران پاسخ تامل بر انگیز خواهد یود

zerone;15900 نوشت:
به یه نفر میگن تو در مورد من چی فکر میکنی میگه من اصلا در مورد تو فکر نمیکنم .
خب آمار اونا برای مقایسه با کشور های اوپاییه و اونا اصلا به کشورهایی مسلمان کاری ندارند بهتره بدونید دین راستین مسیحیت هم خیلی از حرامات اسلام را در خود دارد حال اینکه اسلام کامل تر است هیچ شبهه ای نیست اما برادران و خواهران مسیحی ما هم پاکدامنی را با ارزش و زنا و محرمات دیگر را به شدت غذاب آور میدانند .به نظر من فرهنگ هر شخص در وجود خود او نهفته است از خانم هایی که به آلمان یا خیلی از کشورها سفر کرده اند سئوال بفرمایید بدون حجاب در آلمان امنیت بیشتری دارند یا با حجاب در تهران پاسخ تامل بر انگیز خواهد یود

[="darkred"]بحث ما درباره ی مسیحیت نیست!
خوب این کارها (فساد)براشون خیلی عادیه و همونطور که میدونید مکان های مخصوص رو دارند!پس لازم نیست توی کوچه خیابون کاری انجام بدن . شما اگه تحقیق کنین متوجه میشین که امنیت توی کشور های مسلمون بیشتره(نتایج تحقیقات خودشونه)[/]

بسم الله
1- آمار به تناسب جمعیت و شرایط و نوع فرهنگ محاسبه می شه .
2-انگیزه های ضد اسلامی آنقدر دربوقهای تبلیغاتی غرب و سایتها زیاد است که به راحتی خبری را با 180درجه تغییر و تحریف به خورد اذهان عمومی میدهند شنونده باید عاقل باشه.
3-بسیاری از افعال زشت در فرهنگ غرب اصلا زشت نیست تا اونوجزء آمار بیارن.
4-حرف شما از این جهت درسته که حتی یک فساد و فحشا در کشور اسلامی خیلی زیاد است و نباید باشه.
5-از کارهای شیطان اینه که قدم به قدم جلو میاد می گه یک تار مو که چیزی نیست وقتی قبح نپوشوندن آن یک تار از بین رفت بعد می شه بیشتر و بیشتر تا جایی که نسبت به حجاب بی اهمیت میشه .معتاد همون اول که کراک نمی کشه اول از یک نخ سیگار شروع می کنه کم کم به کراک میرسه تا جایی که اصلا دیگه اون هم کمشه تا به هلاکت برسه.
6-الاسلام هو التسلیم وقتی دستور حجاب که کاملترین آن در اسلام است ودر ادیان دیگر نیز آمده ،از سوی شرع مقدس تشریع شد یک تار و دو تار نداره باید پوشیده بشه هر آنچه که مصداق موی سر داره.
7-ساختار وجودی زن به گونه ای است که جزء جزء بدنش به عنوان عورت است و باید از دید نامحرم مستور باشه .چرا که زیبایی خاص خودش رو داره وجذاب است.
زنی خدمت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله آمد و چون شنیده بود زنا در اسلام حرام است عرض کرد به دلیل فرهنگ قبل از اسلام جزیره العرب نذر کرده که عمل منافی عفت آنجام دهد .پیامبر(ص)فرمودند برو بر سر راه بنشین ودر انظار عموم قوزک پایت را برهنه کن تا نذرت ادا شود.
با این کلام حضرت فلسفه پوشش برای زنان کاملا روشن می شود.

[="Purple"]ممنون از کارشناس سایت
واقعا جواب شما عالی بود[/]
:Gol:

ریحانه71;15915 نوشت:
بحث ما درباره ی مسیحیت نیست!
خوب این کارها (فساد)براشون خیلی عادیه و همونطور که میدونید مکان های مخصوص رو دارند!پس لازم نیست توی کوچه خیابون کاری انجام بدن . شما اگه تحقیق کنین متوجه میشین که امنیت توی کشور های مسلمون بیشتره(نتایج تحقیقات خودشونه)

با درود و احترام

عذر خواهم که این دورروز به دلیل تعطیلی نتونستم در بحث فعال باشم .

ببینید طبق فرمایش شما این فساد ها براشون عادیه اما منظورتون از ایشان چه قشری هستند جوامع این کشور ها از مذاهب مسیحیت پیروی میکنند و در مسیحیت این فساد ها گناه اعلام شده حال اگر افرادی به این کار مبادرت میورزند دلیل آمار بالا نیست در مورد آمار اگر وضعیت آماری کشور را در نظر بگیرید متوجه میشوید که آمار ما در همه مسائل بخصوص مسائلی فساد انحراف بسیار بالایی دارد این سئوال به موجود می آید مگر من آمار درست تری دارم ؛ بلی یک مثال:
سنجش آمار بیکاری در کشور به چه صورت انجام میشود:
در سرشماری سال 85 بنده کارشناس منطقه ای در کشور بودم در فرم ها قسمتی داشتیم به نام آیا طرف شاغل است یا خیر ؟
شاغل برای گروه ها به اینصورت تعریف شده بود(کسی که در هفته 2 ساعت کار مفید انجام دهد حتی اگر دو ساعت کمک به والدین باشد!!!)خب به نظر شما با این تعریف شاغل آمار دقیق بیکاران از سازمان آمار که معتبر ترین سازمان برای دادن آمار می باشد نتایج قابل قبولی به دست می اید تازه با این آما ما اینقدر بیکار داریم حالا آمار اقتصادی و مالی بماند.خب مثال هایی از آمار گیری در کشورهای غربی و اروپایی هست که نشان میدهد سازمانهای آماری انها به مراتب درست تر و دقیق تر عمل میکند .

خب پس با توجه به آمار گیری ما بهترین راه مشاهده است یک نفر که دولتی نباشد و سفری به کشورها داشته را بخواهید و از او سئوال کنید امار فیس تو فیس و مشاهداتی را از او و چند نفر بگیرید و بعد اینکه شما اگه با همین آمار های اشتباه ایران آمار اونها رو در فساد از ما بیشتر در آوردید من خوشحال خواهم شد با منبع موثق به جز منابعی که با هم دشمنی س یاسی دارند ببینم.

بازهم خواهان این هستم که آزاد فکر کنیم نه تحت تاثیر برخی بلند گو ها اگر بتوانم زادانه راه خود را پیدا کنیم برای پرسش های خود پاسخ های کاملا قانع کننده پیدا خواهیم کرد

:Gol::Gol::Gol:

زمزم;15917 نوشت:
[=arial]بسم الله
[=arial]1- آمار به تناسب جمعیت و شرایط و نوع فرهنگ محاسبه می شه .
کاملا موافقم . اما آمار درست در بحث قبلی نمونه آمار گیری ایران را در یک مورد عرض کردم .
[=arial]2-انگیزه های ضد اسلامی آنقدر دربوقهای تبلیغاتی غرب و سایتها زیاد است که به راحتی خبری را با 180درجه تغییر و تحریف به خورد اذهان عمومی میدهند شنونده باید عاقل باشه.
دقیقا موافقم به نظر من نباید اینقدر عقب برید که به اصطلاح ازونور دیوار بیفتید . من در چند مورد اخبار در واقعه حضور داشتم و خبرشو از بی بی سی و خبر ایران شنیدم که بی بی سی واقعا نزدیک تر به واقعه گزارش کرد و تمام جزئیات را گفت با وجود انکه خبر نگاری در صحنه نداشت اونها دارند کار میکنند و کارشون براشون عبادته در اینکه از سوی بریتانیا حمایت میشند شکی نیست و اینکه خوبی ما رو نمیخوان هم شکی نیست اما راست و حسینی اگه نگاه کنیم اخبارشون از اخبار تحریف شده ما که با توجه به مصالح انجام میگیره خیلی به واقعیت خبر نزدیک تره مقصر اونها نیستند ماییم که اینهمه مشکل داریم
[=arial]3-بسیاری از افعال زشت در فرهنگ غرب اصلا زشت نیست تا اونوجزء آمار بیارن.
عقاید هر کسی برای خودش محترم است میشه بفرمایید چه افعالی؟
[=arial]4-حرف شما از این جهت درسته که حتی یک فساد و فحشا در کشور اسلامی خیلی زیاد است و نباید باشه.
:Gol:
[=arial]5-از کارهای شیطان اینه که قدم به قدم جلو میاد می گه یک تار مو که چیزی نیست وقتی قبح نپوشوندن آن یک تار از بین رفت بعد می شه بیشتر و بیشتر تا جایی که نسبت به حجاب بی اهمیت میشه .معتاد همون اول که کراک نمی کشه اول از یک نخ سیگار شروع می کنه کم کم به کراک میرسه تا جایی که اصلا دیگه اون هم کمشه تا به هلاکت برسه.
به نظر بنده شیطان که نفس ماست از تربیت ما نشات میگیره شما حجاب رو با موارد مخدر مقایسه فرمودید که به نظرم مقایسه درستی نیست . من کسی رو میشناختم که حجاب کامل داشت اما ***** بود م کسی رو که آرایش میکرد اما با بسیار خود دار بود . فرهنگ هر شخص در درون خودن نهفته است نباید کسی را به خاطر بی حجابی ملامت کرد . شخص با توجه به نوع پوشش جامعه و نوع تفکر خود حجاب خود را انتخاب مبکند و به نظرم این نه به شیطان ربطی دارد نه به معتاد شدن:Gol:
[=arial]6-الاسلام هو التسلیم وقتی دستور حجاب که کاملترین آن در اسلام است ودر ادیان دیگر نیز آمده ،از سوی شرع مقدس تشریع شد یک تار و دو تار نداره باید پوشیده بشه هر آنچه که مصداق موی سر داره.
در اسلام آزادی بسیار بیشتر مطرح است

[=arial]7-ساختار وجودی زن به گونه ای است که جزء جزء بدنش به عنوان عورت است و باید از دید نامحرم مستور باشه .چرا که زیبایی خاص خودش رو داره وجذاب است.
[=arial]زنی خدمت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله آمد و چون شنیده بود زنا در اسلام حرام است عرض کرد به دلیل فرهنگ قبل از اسلام جزیره العرب نذر کرده که عمل منافی عفت آنجام دهد .پیامبر(ص)فرمودند برو بر سر راه بنشین ودر انظار عموم قوزک پایت را برهنه کن تا نذرت ادا شود.
[=arial]با این کلام حضرت فلسفه پوشش برای زنان کاملا روشن می شود.
عرض کردم بنا به گذشت زمان یه سری مسائل کاملا عوض میشوند .مثل سنگسار کردن که زمانی اجرا میشد . فرهنگ بشریت روز به روز تحولاتی را تجربه میکند و کسانی که در برخی مسائل ثابت بمانند قطار زمان به عقب نگاه خواهد داشتشان:Gol::Gol::Gol:



:Gol::Gol::Gol::Gol::Gol::Gol::Gol::Gol::Gol::Gol:

zerone;16176 نوشت:

شاغل برای گروه ها به اینصورت تعریف شده بود(کسی که در هفته 2 ساعت کار مفید انجام دهد حتی اگر دو ساعت کمک به والدین باشد!!!)

سلام

خیلی ممنون به نکته مهمی در مورد آمارگیری اشاره کردید(تعریف آمارگیر از مسئله ای که آمارگیری در موردش صورت خواهد گرفت) چون تعریف های متفاوت آمارهای متفاوتی به صورت خروجی به دست می دهد.

ولی لطفا منبع تعریف بالا را ذکر کنید.

نیایش سبز;16178 نوشت:
سلام

خیلی ممنون به نکته مهمی در مورد آمارگیری اشاره کردید(تعریف آمارگیر از مسئله ای که آمارگیری در موردش صورت خواهد گرفت) چون تعریف های متفاوت آمارهای متفاوتی به صورت خروجی به دست می دهد.

ولی لطفا منبع تعریف بالا را ذکر کنید.

بادرود
اگه جزوه تدریسو پیدا کنم اسکن و ارائه خواهم داد و اگه به صورت صریح بخوان چنانچه در فرمانداری ها یا استانداری ها آشنایی دارید از ایشان جزوات تدریس را بخواهید که در این مراکز موجود است و به تعریف شاغل نظری بیندازید:Gol::Gol::Gol::Gol:

7-ساختار وجودی زن به گونه ای است که جزء جزء بدنش به عنوان عورت است و باید از دید نامحرم مستور باشه .چرا که زیبایی خاص خودش رو داره وجذاب است.

به نظرم این صحبت بسیار طنز آمیز است .........
این مطلب رو چگونه توجیه می کنید ؛ به نظر من واقعیت اینگونه نیست.

این تعریف شماست از بیکاری :

zerone;16176 نوشت:
کسی که در هفته 2 ساعت کار مفید انجام دهد حتی اگر دو ساعت کمک به والدین باشد!!!


و این تعریف آقای محمد مدد از بیکاریست:
تعریف شاغل در طرح آمارگیری از اشتغال و بیکاری، تا سال 1383 عبارت بود از فردی که در هفته مرجع حداقل 2 روز کار کرده است.

تفاوت بین دو ساعت و دو روز از نظر شما مهم نیست؟؟؟ لطفا در مسائل دقت نظر داشته باشید

و در بیان مطالب امانتداری رو رعایت بفرمایید و در ضمن مطالب ذهنی و برداشتهای طنز آلود خودتون ( حتی اگر دو ساعت کمک به والدین باشد) رو اضافه نفرمایید . و اگر هم منش شما منش طنز آلود هست در آخر متذکر بشید که این قسمت توسط خودتون اضافه شده است.

سپاسگذارم

نیایش سبز;16183 نوشت:
این تعریف شماست از بیکاری :


و این تعریف آقای محمد مدد از بیکاریست:
تعریف شاغل در طرح آمارگیری از اشتغال و بیکاری، تا سال 1383 عبارت بود از فردی که در هفته مرجع حداقل 2 روز کار کرده است.

تفاوت بین دو ساعت و دو روز از نظر شما مهم نیست؟؟؟ لطفا در مسائل دقت نظر داشته باشید

و در بیان مطالب امانتداری رو رعایت بفرمایید و در ضمن مطالب ذهنی و برداشتهای طنز آلود خودتون ( حتی اگر دو ساعت کمک به والدین باشد) رو اضافه نفرمایید . و اگر هم منش شما منش طنز آلود هست در آخر متذکر بشید که این قسمت توسط خودتون اضافه شده است.

سپاسگذارم

با درود
ممکن است به دلیل گذشت زمان دقیقا حضور ذهن نداشته و چنانچه مررو میشد خدمتتان عرض میشد و مشخص میشد بعد هم آمارگیری در سال 83 گرفته نمیشه و اینطوری که در ذهن بنده هست در سال 85 گرفته شد شاید یه سری قوانین تغییراتی داشته باشه در ضمن کاش در کلاس درس تربیت اساتید حضور داشتید و ابلاغات شفاهی در مورد تعریف کارو وارد کردن آمار بیکاران در این زمینه را شنیده بودید.
:Gol::Gol::Gol::Gol:

zerone;16184 نوشت:
بعد هم آمارگیری در سال 83 گرفته نمیشه

ممنون ، اگر دقت کنید من تعریف بیکاری را تا سال 83 بیان کردم نه آماری گیری بیکاری رو ....................

zerOne;16182 نوشت:
[=arial]7-ساختار وجودی زن به گونه ای است که جزء جزء بدنش به عنوان عورت است و باید از دید نامحرم مستور باشه .چرا که زیبایی خاص خودش رو داره وجذاب است.
[=arial]
به نظرم این صحبت بسیار طنز آمیز است .........
این مطلب رو چگونه توجیه می کنید ؛ به نظر من واقعیت اینگونه نیست.

این قسمت برای من هم جای سوال دارد ، شاید این مطالب و توصیه ها برای مردان عرب هست :Gig:
موضوع قفل شده است