قابلیت و اهمیت ویدئو در بازاریابی اینترنتی طراحی سایت شما
تبهای اولیه

در زمان حاضر ویدئوهای آنلاین، ابزاری تقریبا جدید و در حال گسترشاند. به منظور همه گیر شدن بازاریابی به طور اینترنتی، خیلی از کمپانیها از این امکان بهره میگیرند. در طراحی سایتتان با به کارگیری از ویدئوها قادرید خدمات و کالاهایتان را به همه جای دنیا عرضه کنید و در برابر دیدگان همه به نمایش بگذارید.
راهنمایی بصری
ویدئو، مدیای بصری خیلی قویای به منظور ارتباط با کاربرانتان میباشد. کاربران با دیدن ویدئوها تفریح میکنند و در بسیاری از مواقع دیدن ویدئو را به خواندن کتاب یا نشریه ترجیح میدهند. و این ترجیح دادن به علت آن است که سرعت فرستادن اطلاعات در این رسانه زیادتر از سایر رسانهها میباشد. زمانی که برای توجه به مطلبهای ارائه شده در یک ویدئو میکنید خیلی ناچیزتر از موقعی میباشد که برای خواندن یک بروشور مینمایید. به همین خاطر کاربران کمتر وقتشان را به مطالعه کاتالوگها و نشریهها میگذارند.
برای مثال شما قادرید خصیصههای خدمات و کالاهایتان را به صورت یکجا، مختصر و مفید در یک ویدئوی کوتاه به نمایش بگذارید، که هم مورد دلخواه مشتریان و کاربران میباشد و هم دادههای سودمندی را در کمترین زمان ممکن به کاربران انتقال میدهند.
خدمات اشتراک گذاری ویدئو، نظیریوتیوبکه خیلی همه گیر شده میتواند به گسترش راهکارهای عملی بازاریابی اینترنتی طراحی وب سایت شما یاری برساند. پس، آنها را مکمل بازاریابی اینترنتی خود بدانید.
کارایی دیداری
ویدئو مدیا یی میباشد که با به کارگیری آن قادرید نحوه عملکرد کالاهایتان و همینطور امتیاز به کارگیری آنها را به کاربران و مشتریان طراحی وب سایتتان نشان دهید.
بعد کاربران با لحاظ کردن و به اشتراک گذاشتن ویدئوی وب سایت شما با اشخاص و گروههای دیگر، به بالا رفتن و پیشرفت برندتان یاری خواهند کرد که این کار بالا رفتن اعتبار طراحی سایت شما را در بین کاربران و مخاطبان به دنبال خواهد داشت. پدید آوردن ویدئوی حرفهای که هدف ایجاد آن کاربران و نیازهای آنهاست، منجر میشود استفاده کنندگان مدت زیادی را در طراحی سایتتان سپری کنند و به تماشای آن را بنشینند.
بهینه سازی نمودن ویدئو
علت دیگر به کارگیری ویدئو در کسب و کارهای آنلاین و بازاریابی اینترنتی سئو و بهینه سازی سایت نزد موتورهای جستجوگر است. ویدئوها در رنگینگ وب سایت اثر بیشتری را دارا هستند و اگر به صورت دقیق و صحیحی به کار گرفته شوند منجر به بالا رفتن کاربران و مشتریها خواهند شد. این افزایش رد و بدل پیامها و آمار بازدید، بالا رفتن مشتری (بها تبدیل) و همینطور بالا رفتن فروش را به همراه خواهد داشت.
افزون بر این ویدئوها به ترقی رتبه بندی طراحی سایتتان یاری میرسانند و شما را به صفحه نخست گوگل هدایت مینمایند.
برای تایید این موضوع بایست در انتخاب عنوان ویدئویتان دقت کنید و مناسبترین واژههای کلیدی مربوط را به کار بگیرید و هر جا که نیاز بود لینکها را مورد بهره برداری قرار دهید. چون لینکها هم منجر به افزایش رتبه بندی طراحی سایتتان میگردند.
برتریهای بازاریابی ویدئویی
جذاب بودن بصری – مدیای مورد پسند کاربران
شانس پیشرفت - این مدیا در حال گسترش و بهینه شدن میباشد و پتانسیل بالایی برای توسعه در آینده دارد.
بسط شخصیت برندسازی
در ارتباط بودن و دسترس پذیربودن
مورد هدف قراردادن مشتریان متمرکز و سودمند
افزایش آمار بازدید و رتبه بندی هدفمند
از سایر برتریهای بازاریابی ویدئو در طراحی سایت کم بودن هزینه، اثرگذاری زیاد، بالا بردن شرایط نمایش، تبلیغات و بازاریابی، ایجاد اعتبار و اطمینان هستند.
با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز و محترم پاسخ به این موضوع
امروزه تبلیغات و معرفی بیش از حد محصولات، هیچ کمکی به افزایش میزان فروش نمیکند. مصرف کنندگان دیگر مانند گذشته مشتاق شنیدن تبلیغات نیستند و گاهی این امر برای آنها خسته کننده است. لذا تولیدکنندگان باید به دنبال شیوههای جدیدی برای معرفی محصولات خود باشند. طراحی وب سایتها نیز که به منظور تبلیغات شکل گرفتهاند، عاری از تبلیغات نبودهاند، اما بسیاری از متخصصین بر این نظرند که مدیران سایت ها به جای معرفی کالاها و تبلیغات، باید به تأمین محتواهای مطلوب برای بازدیدکنندگان بپردازند. این امر موجب جذب بازدیدکننده به سایت و دیدن برند محصولات و نام شرکت میشود که به صورت هوشمندانهای میتوان به این امر تبلیغات پرداخت.
در واقع ایجاد محتواهایی که متناسب با نیاز کاربران اینترنتی باشد، شیوهای برای بازاریابی و فروش کالاها به شمار میرود و تعداد آن دسته از شرکتها و مؤسساتی که با درک اهمیت «بازاریابی محتوا»، میکوشند این تاکتیک مؤثر را برای نیل به اهداف از پیش تعیین شده خود به خدمت بگیرند، رو به فزونی میرود. اما دلیل این امر چیست؟ دلایلی را در زیر ذکر میکنیم که بیانگر اهمیت نقش بازاریابی محتوا میباشد.
بیشتر افرادی که وارد اینترنت میشوند و با وارد کردن کلیدواژههای خاصی به جستجو میپردازند، انتظار دارند مقالاتی مطابق با نیازشان را دریافت کنند. حال اگر وارد وب سایت یک شرکت شوند با دیدن مقالات مطابق با خواستشان، برند و نام تجاری محصولات شرکت را نیز به خاطر میسپارند. در واقع وب سایت با ایجاد یک محتوای علمی و مناسب با نیاز بازدیدکنندگان، میتواند به صورت هوشمندانهای به تبلیغات محصولات خود بپردازد. اگر چه بازدیدکنندگان نگاه تیزبینی به طراحی سایت دارند و در مورد زیبایی سایت حساس میباشند اما محتوای سایت برای آنها اهمیت بیشتری دارد. بهاین معنا که ممکن است یک سایت فنون و تکنیکهای طراحی را به کار نبرده باشد، اما به دلیل داشتن محتوا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وب سایتها تنها جایی هستند که میتوان ویدئوهای تبلیغاتی را در آن بارگذاری نمود. شاید هیچ روش دیگری به اندازه محتوای سایتها قابلیت معرفی برند محصولات را به نحوه های مختلف نداشته باشد. با پخش کاتالوگ، تقویم، بنر و ... میتوان تصاویری از محصولات را منتشر و در معرض دید عموم قرار داد، اما در محتوای سایت علاوه بر تصاویر و متون علمی، میتوان از کلیپهای تصویری نیز برای تأثیرگذاری بیشتر استفاده کرد.