فشار غریزه جنسی و خودکشی

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
فشار غریزه جنسی و خودکشی
سلام چند روز پیش یع پست فرستادم و پاسخ های خوب و منطقی دیدم اما الان یه مشکلی برام پیش اومده شاید اخرین مشکل زندگیم باشه چون تصمیم گرفتم خودکشی کنم من چیزایی که باعث تحریک میشه رو گزاشتم کنار (پست قبلی گفتم) حتی به بدن محارمم سعی میکنم نگاه نکنم اما من تقریبا یه شب دو شب در میون خواب خاک بر سری میبینم و خیلی روم اثر میزاره هر کاری میکنم نمیتونم فکر ازدواج کردن رو دور بریزم شاید روزی 20 بار بهش فکر میکنم و البته گناهم نمیکنم نه فیلم و عکس نه دوست دختر دارم اما میخوام خودکشی کنم اون دنیا هم به خدا میگم وقتی نمیتونی شرایط برطرف کردن یه غریزه رو برام براهم کنی برای چی منو اصلا به دنیا اوردی مگه من خواستم این جوری باشم فقط میترسم خدا بگه نه برو جهنم نمیدونم خول شدم اگه این ترس از جهنم نبود الان من این پست رو تایپ نمیکردم و این جا پیش شما نبودم خواهش میکنم یکی یع کاری کنه نمیشه هی شعار بدیم هی درد و دل کنیم 
برچسب: 
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد ناصر
با سلام و احترام به شما همانطور که قبلا هم خدمت شما عرض کردم بخش زیادی از افکار شبانه روزی شما به مسائل جنسی اختصاص پیدا کرده است و اینکه شرایط  فعلی، شما را در رنج و فشار زیادی قرار داده، کاملا پیداست. در آن بخش راهکارهایی را به شما ارائه دادم قرار شد این مساله را با پدر خود درمیان بگذارید آیا صحبت کردید؟ و دیگر اینکه در همان تایپیک به صورت جدی و با تاکید گفتم شما حتما باید به یک روانشناس بالینی در شهر خود مراجعه کنید. اینکه افکار جنسی با این شدت به صورت مکرر شما را آزار می دهد نیاز به مشاوره حضوری دارید و به قول و گفته شما در اینگونه تایپیک ها چگونه می توان درمان اساسی انجام داد؟! مسلما برای درمان باید به یک روانشناس متعهد و با تجربه مراجعه کنید. بنابراین برای شما دو پیشنهاد دارم اول اینکه با مشاورین بخش تلفنی گروه مشاوره و روان شناسی  مرکز ملی پاسخگویی تماس بگیرید 096400 و دوم اینکه حتما به یک روان شناس مراجعه کنید.
سلام در لینک زیر مطالبی در خصوص مشکل شما قبلا نوشته بودم که حتما مطالعه کنید. برای اینکه رویاهای جنسی نبینی قبل خواب دعای زیر را هفت بار بخوان اللّٰهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ مِنَ الْاحْتِلامِ ، وَ مِنْ سُوءِ الْأَحْلامِ ، وَمِنْ أَنْ يَتَلاعَبَ بِيَ الشَّيْطانُ فِي الْيَقَظَةِ وَالْمَنامِ. دستوراتی جهت کنترل شهوت http://askdin.com/comment/1026885#comment-1026885   در ضمن این مشکلی نیست که انسان بخاطرش خودکشی کند!!! هر چقدر ایمان انسان ضعیف باشد و اهل نماز و قرائت قرآن نباشد شیطان راحتتر افکار خودکشی را بر وی حاکم میکند!