جمع بندی راهنمایی برای پیدا کردن دانشگاه مجازی در رشته فلسفه

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
راهنمایی برای پیدا کردن دانشگاه مجازی در رشته فلسفه
سلام و خسته نباشید بنده میخوام در گرایش الهیات رشته فلسفه به صورت مجازی تحصیل بکنم راهنمایی میخواستم برای پیدا کردن دانشگاه مجازی
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد صدیق
بنده میخوام در گرایش الهیات رشته فلسفه به صورت مجازی تحصیل بکنم راهنمایی میخواستم برای پیدا کردن دانشگاه مجازی
باسلام و عرض ادب مبعث رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله و سلم را خدمت شما و تمامی مسلمانان عالم تبریک عرض مینمایم.   برای تحصیل به صورت مجازی در رشته فلسفه، انتخاب چندانی وجود ندارد.  قبلا، مراکزی مثل موسسه امام خمینی در این زمینه پیش قدم بود ولی در این یکی دو سال اخیر، این موسسه در رشته فلسفه دوره  غیر حضوری(مجازی) ندارد، هرچند در رشته کلام ثبت نام دارد. تا جائی که بنده دیدم و جستجو کردم، تنها دانشگاه مجازی المصطفی(وابسته به جامعه المصطفی العالمیه) در مقطع کارشناسی دانشجوی فلسفه جذب میکند.  البته دانشگاه پیام نور نیز در مقطع کارشناس و کارشناسی ارشد فراگیر معمولا هر ساله دوره های غیر حضوری در رشته فلسفه دارد.     موفق باشید.    
سپاس و تشکر
جمع بندی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پرسش: بنده میخوام در گرایش الهیات رشته فلسفه به صورت مجازی تحصیل بکنم. لطفا برای پیدا کردن دانشگاه مجازی مرا راهنمایی کنید.   پاسخ: برای تحصیل به صورت مجازی در رشته فلسفه، انتخاب چندانی وجود ندارد. قبلا، مراکزی مثل موسسه امام خمینی در این زمینه پیش قدم بود ولی در این یکی دو سال اخیر، این موسسه در رشته فلسفه دوره  غیر حضوری(مجازی) ندارد، هرچند در رشته کلام ثبت نام دارد. تا جائی که بنده دیدم و جستجو کردم، تنها دانشگاه مجازی المصطفی(وابسته به جامعه المصطفی العالمیه) در مقطع کارشناسی دانشجوی فلسفه جذب میکند.  البته دانشگاه پیام نور نیز در مقطع کارشناس و کارشناسی ارشد فراگیر معمولا هر ساله دوره های غیر حضوری در رشته فلسفه دارد.  
موضوع قفل شده است