دانلود بسته نرم افزاری موبایل ویژه ماه محرم----ویژه آندروید

تب‌های اولیه

1 پست / 0 جدید
دانلود بسته نرم افزاری موبایل ویژه ماه محرم----ویژه آندروید


ب این مجموعه شامل سه نرم افزار در توصیف و تمجید حضرت امام حسین (ع)، حضرت عباس(ع) و حضرت زینب(س) می باشد. هر مجموعه شامل زندگی نامه، فضایل و احادیث، دستاوردها و دلاوری های آنها در واقعه عاشورا، زیارات و... می باشد.

نرم افزار "امام حسین علیه السلام" حاوی شرحی از زندگانی، دوران امامت، فضائل و احادیث سومین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. در این مجموعه سعی شده تا گوشه ای ناچیز از واقعه جانسوز و عظیم عاشورا بیان شود و همچنین متن کامل زیارت پر فیض عاشورا به همراه پخش صوتی آن در این مجموعه قرار داده شده است، به این امید که مورد قبول حق تعالی قرار گیرد.

نرم افزار "حضرت عباس علیه السلام" حاوی شرحی از زندگانی، پرورش در دامان امیر المومنین علی (علیه السلام)، فضائل و اخلاق قمر منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) است. در این مجموعه سعی شده تا گوشه ای ناچیز از دلاوری های سقای کربلا در واقعه جانسوز و عظیم عاشورا بیان شود و همچنین متن کامل زیارت حضرت عباس (ع) به همراه پخش صوتی آن در این مجموعه قرار داده شده است، به این امید که مورد قبول حق تعالی قرار گیرد.

نرم افزار "حضرت زینب سلام الله علیها" حاوی شرحی از زندگانی، فضائل و اخلاق حضرت زینب کبری سلام الله علیها است. در این مجموعه سعی شده تا گوشه ای ناچیز از صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها در واقعه جانسوز و عظیم عاشورا، خطبه های کوبنده آن حضرت در کوفه و شام بیان شود همچنین متن کامل زیارت حضرت زینب (س)در این مجموعه قرار داده شده است، به این امید که مورد قبول حق تعالی قرار گیرد.

این نرم افزارها توسط وب سایت islamee.ir عرضه شده اند.



مشخصات

نام: Moharram Pack
پلاتفرم: , Android ,
ویرایش پلاتفرم: Android 1.6 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
تاریخ انتشار: 18:00 - 91/9/5
منبع:پی سی دانلود

رمز فایل

p30download.com