اطلاع رسانی/باید کاری کرد...

تب‌های اولیه

2 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
اطلاع رسانی/باید کاری کرد...

(بسم الله الرحمن الرحیم)

همانطور که احتمالا مطلع هستید با جستجوی کلمه ی "shia muslims" در گوگل ایمیج و بینگ ایمیج و ... با تصاویر نامناسبی از قبیل خودزنی و قمه زنی و رفتارهای خشن دیگر روبرو میشوید که آبروی شیعیان را برده است . این تصاویر که هیچ ارتباطی به رفتارهای یک شیعه واقعی ندارد , از طرفی موجب وهن مذهب عقلانی تشیع شده است و از طرفی اگر فردی بخواهد در مورد شیعیان اطلاعاتی کسب کند مطمئنن اولین کاری که میکند جستجو در گوگل هست و وقتی وارد بخش تصاویر شود با چنین صحنه ای روبرو خواهد شد که کل صفحه را خون تشکیل داده است !



فکر میکنید آن فرد که شاید میخواست مسلمان و شیعه شود چه فکری میکند ؟! آیا نمیگوید این ها یه مشت وحشی هستند که به خود هم رحمی ندارند چه برسد به دیگران؟!

بر اساس آیات قرآن کریم هر كس، انساني را بدون ارتكاب قتل يا فساد در روي زمين بكشد، چنان است كه گويي همة انسان‌ها را كشته و هر كس، انساني را از مرگ رهايي بخشد، چنان است كه گويي همة مردم را زنده كرده است.»
بر اساس روايات، ارشاد مردم به راه حق و هدايت آنها، نوعي احياء و گمراه كردن مردم، نوعي قتل است؛ به عبارت ديگر، گرچه مفهوم ظاهري آيه مرگ و حيات مادي است، امّا از آن مهمتر مرگ و حيات معنوي؛ يعني گمراه ساختن يك نفر يا نجات او از گمراهي است.

پس مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد . شاید یک تصویر موهن موجب گمراهی یک شخص جویای حقیقت شود و یک تصویر مناسب فرد را هدایت کند .
خب ! پس باید کاری کرد ... باید بتوانیم مذهب بر حق و عقلانی تشیع را با تصاویر مناسب به جهانیان نشان دهیم . این وظیفه ی دینی تمامی افرادی است که ادعای شیعه بودن دارند و میخواهند برای هدایت افراد و نزدیک کردن ظهور کاری انجام دهند و مطمئنن آثار ماتاخر زیادی برای کسانی که بتوانند فردی را هدایت کنند دارد.

چه کاری باید انجام داد؟!
برای این کار و برای اینکه بتوانیم تصاویر خود را سریعتر به بخش گوگل ایمیج اضافه کنیم باید تصاویری در سایت ها و شبکه های اجتماعی , وبلاگ ها و ... آپلود کنیم . البته چند نکته قابل ذکر است :


  • 1-تصاویر حتما باید توسط شما آپلود مجدد شود و بر روی وبلاگ , سایت و ... قرار بگیرد و از کپی کردن تصاویر خودداری کنید .

  • 2-تصاویر باید با برچسب و تایتل (عنوان) shia muslims باشند . یعنی در زمان بارگزاری تصاویر روی وبلاگ و سایت و ... در قسمت نام عکس و یا نوشته جایگزین یا عنوان عکس و ... که در جاهای مختلف اسم های مختلفی دارد شما "shia muslims" را وارد کنید

  • 3-برای مطلبتان هم اگر همین عنوان را استفاده کنید بهتر است

  • 4-برچسب های مطلب خود را نیز با عناوینی مانند shia muslims , shi'a muslims , shia , shi'a , Shiite Photos , muharam , muharram , ashura پر کنید

اگر پیشنهادی در این زمینه دارید ما را در جریان بگذارید .

از تمام دوستان فعال در فضای مجازی دعوت میشود که به این حرکت بپیوندند .

منبع:جنبش سایبری 313

s.a.e;506694 نوشت:
این تصاویر که هیچ ارتباطی به رفتارهای یک شیعه واقعی ندارد

سلام علیکم مؤمن،
با تشکر فراوان از مطلبتان، حق با شماست که باید کاری کرد، اما فقط این را هم در نظر بگیرید که حرمت فعلی این کارها به نظر برخی علما فقط (یا بیشتر) بخاطر عامل وهن دین شدن آنها در این دوره‌ی زمانی است و این کارها به خودی خود آنچنان که شما فرمودید هیچ ارتباطی به رفتارهای یک شیعه‌ی واقعی نداشته باشد نیست، نه اینکه همه باید انجام دهند ولی اینطور هم نیست که کسی اجازه دهد پشت سرش بشود حرفی زد. در این مقطع تاریخی اما در هر صورت حق با شماست. اسلام در کل دارد به جهان به صورت مذهب اهل سنت با عقاید عجیب و غریبشان (که خدا را در قیامت می‌توان دید و ...) معرفی می‌شود و کسی هم اگر بخواهد در مورد شیعه چیزی بداند این عکس‌ها شاید راهش را منحرف کند.
هم باید این عکس‌ها را تغییر داد و هم باید معارف شیعه را شناساند. یک نفر که تردیدگرا بود و چند سال بود اسلام آورده بود سنی شده بود، وقتی با هم کمی بحث کردیم و از احادیث معصومین علیهم‌السلام برایش گفتم موضوع برایش جالب شد و خواست که یک سایت بهش معرفی کنم که کتب حدیثی و اعتقادی شیعه را بتواند آنلاین به زبان انگلیسی بخواند، حقیر هم که برایش در اینترنت جستجو کردم تقریباً اکثر منابع یا به فارسی بودند و یا به عربی، فایل‌های کتاب اعتقادی و مذهبی شیعه هم کم‌و‌بیش بود که انگلیسی باشد ولی هم خیلی محدود و هم معمولاً پولی (کتاب هم که می‌دانید چقدر گران است آنطرف آب) و خلاصه اینکه نمی‌دانم چطور فکر می‌کنیم همه شیعه خواهند شد وقتی تنها صدای شیعه در دنیا فقط موجودیت خود جمهوری اسلامی و الحمدلله سکان‌داری شخص رهبر بزرگ انقلاب است. اطلاعات اضافه‌ای در اختیار آنها نیست. در عوض تا دلتان بخواهد کتابهای اهل سنت رایگان در اینترنت هست و سایت‌هایی هستند که لااقل ۴ کتاب یا ۶ کتاب اصلی‌تر حدیثی آنها را آنلاین به زبان عربی و انگلیسی دارند. ولی ما ...
ان شاء الله دوستان اسک‌دینی تو این سال فرهنگ یک کاری هم برای فرهنگ شیعه که مثل امامش در این زمونه غریبه بکنند ... کاری از دست ما هم بر بیاد در خدمتیم.
یا علی