جمع بندی حکم مخالفت یا ابراز مخالفت با شعار «مرگ بر آمریکا»

تب‌های اولیه

88 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

عشق امامم;802956 نوشت:
شما مطمئنا میدانید که گفته اند از هردست بدهی روزی از دست دیگر پسش خواهی گرفت.
و اینهم درهمین انجمن دنبال نموده اید که گناهی را پدر و مادر کرده اند اما فرزند دارد تقاصش را پس میدهند.
پس از کجا بااینهمه اعتماد میگویید مردم بدبخت بومی؟
شما از کجا میدانید حق این مردم بومی چه بوده و از کجا میدانید انچه بسرشان امده حکمت و تنبیه الهی نبوده؟

منظورتان از گناه اگر اشتباهات پدر ومادر است. مثل برخی بیماریها مثل ایدز که به فرزند هم رسیده است. ربطی به بحث ما ندارد. واگر منظور از گناه، گناه مصطلح ونافرمانی از خداوند متعال است. که چنین چیزی نداریم که فرزند تقاصش را پس بدهد. چون هر کس مسئول اعمال خودش است.
واقعیت امر بنده از نوع قضاوتهای حضرتعالی سر در نمی آورم. با این حساب، شما با کدام منطق می فرمایید: که
«شعار مرگ بر آمریکا» غلط است؟! شاید تقاص اعمال سابق خودشان است.
لذا با نوع منطق واستدلال شما اصلا بحث فائده ای ندارد. چرا که مسائل را محول می کنیم. به اموری که شاید ما به آنها علم نداریم.

عشق امامم;803000 نوشت:
بسا انان نیز پی به تهدیدی که هرلحظه ممکن است از جانب برخی سیاستمداران دیوانه این کشور بمورد اجرا در اید برده و بخود میلرزند.

احسنت جواب خودتان را دادید. کشوری که سردمداران آن دیوانه هستند. به زعم شما، یعنی با کوتاه آمدن دست از سر ما بر می دارند؟! مگر موقعی که سراغ ما آمدند در دوران پهلوی مابا آنها کاری داشتیم؟
وقتی آمدند علیه دولت مورد حمایت مردم، ومشروع ایران در 28مرداد کودتا کردند. مگر با آنها کاری داشتیم؟
دکتر مصدق فلک زده که علی رغم هشدارهای آیت الله کاشانی با آنها دست دوستی داده وطرف آنها را گرفته بود.
آنها به آدمهای خودشون هم رحم نمی کنند. که مصادیقش یکی دوتا نیست. مصدق، مرسی، قذافی وغیره که با آنها دست دوستی داده بودند. ولی نابودشان کردند.

عشق امامم;803045 نوشت:
بهتراست که ما ایرانی ها کمی ازخواب غفلت و خرگوشی خود بیدارشویم و یا حداقل بکاهیم چه بسا اگر صدهاسال پیش چنین کرده بودیم امروز ما ملت و دولت جای ملت و دولت امریکاییان بودیم.

بیدار شدیم. ولی بشرط اینکه دوباره توهم ابرقدرتی آمریکا وکدخداییش به خوابمان نبرد. که کشور را دودستی تقدیمش کنیم. ومثل برخی فکر کنیم آمریکابا یک بمب می تواند تمام سیستم موشکی ودفاعی ما را نابود کند.

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

کریم;801994 نوشت:
آیا این سلاحهای جدیدی که آمریکا می سازد. چه نفعی به حال بشر داشته است؟ غیر از کشتار بیشتر.

اول پاسخ کوتاهی به این سوال.
ایا مسبب حمله چنگیزخان مغول و اسکندرمقدونی و هزاران پتدشاه و امپراطورخونخوار دیگر هم امریکا بوده؟
اصلا امریکا انزمانها هم وجود داشته؟
پس جنگ و خونریزی بوده و خواهدبود حالا اگر ملتی امدند و سلاح بهترساختند و بدست ما دادند که مثلا ما درجنگ 8 ساله نیروی دریایی و هوایی عراق را زمینگیر کردیم حالا باید به کشورها و مغزهای سازنده اش بد و بیراه بگوییم؟

بنابراین قبول کنید که امریکا مسبب همه جنگهای تاریخ نبوده و نیسته و هرکاری هم که تاالان کرده سیاست منافع ملیشون اقتضا کرده و هرکشور دیگری هم اگرپاش بیفته انجام میده امریکایی و ایرانی هم ندارد.

کریم;803508 نوشت:
ربای نجات آنها از دست دشمن خارجی

کریم;803508 نوشت:
سوریه

واقعیتش من فکرمیکردم ارتش ازادیبخش سوریه هم همان داعش است،ببخشید.

اصلا بنظر من بهتره ازبحث 28 مرداد و تاریخ بیاییم بیرون مگر ما مردم شیعه مذهب ایران چقدر باید تشنه کینه و انتقام باشیم که هنوز این غلط امریکاییان انزمان را فراموش نکردیم.
منکه مثالش را زدم هرچند ناقص بود و الان قصد داشتم درستش کنم و ان این بود الان که ما در سوریه و بلکه بخواست خود دولت رسمی سوریه هم دخالت میکنیم ایا اگر این دولت شکست خورد و دولت مخالفی روی کار امد باید تا عمر دارد این اقدام امروز ما را بر سر ما بزند و بگوید شما چرا از بشاراسد حمایت کردید و خون ملت سوریه را ریختید؟
ایا این گفته انان درست خواهدبود؟
کسی میداند فردا چه ممکن است پیش بیاید که امروز این کار را بکنم یا نکنم{یعنی استخاره بگیرد}

امریکا یه زمانی یه غلطی کرده حالا درست یا نادرست اونها که کف دستشونو بو نکرده بودند که ممکن است فردا حکومت و دولتی درایران بر سر کار بیاید که این اقدام غلط انان را بر سرشان بکوبد که تو چرا از مصدق حمایت نکردی و ازشاه حمایت کردی؟

ما اینده خودمونو خراب کنیم بخاطر گذشته؟

مگربخشش و گذشت توی خون ما ایرانیان نیست؟مگر ایثار و بخشش و گذشت هم راه و مرام معصومین مقدس ما نبوده؟
پس چرا اینهمه کینه و ناراحتی و عقده گشایی در زمان قدرت گیری؟
باور کنید خدا این قدرت را بتدریج از حکومت ما خواهدگرفت و ما ملت شیعه را تنبیه خواهدکرد{چه بسا هم اکنون نیز دارد با انواع تحریم ما و دولت ما را تنبیه میکند اما ما حاضرنیستیم قبول کنیم بپذیریم که این تحریمها چوب بیصدای خدایند و انها را میگذاریم پای ازمایش الهی یا غیره}[/]

[="Arial"][="Navy"][=arial]بنام خدا.

کریم;803528 نوشت:
اگر منظور از گناه، گناه مصطلح ونافرمانی از خداوند متعال است. که چنین چیزی نداریم که فرزند تقاصش را پس بدهد. چون هر کس مسئول اعمال خودش است.

معذرت میخواهم جناب کارشناس محترم یا دنیا را نشناخته اید یا همه چیز را طبق سلیقه خود تعبیر یا تحریف مینمایید یا بیغرض و منظور فقط برداشت خودتان را منعکس نمودید؟
مگرمیشود پدر و مادری هر خطا یا گناهی را مرتکب شوند و اما فرزند یا فرزندان انان از تقاص اون گناه بزرگ جون سالم به در ببرند؟{البته تاکید که نه هر گناهی بلکه برخی گناهان هستند که دامنه انها وسیع بوده و دامن فرزندان را هم خواهدگرفت و خواهدسوزاند}

منکه اولین باره تو عمرم این چنین حرفی را میشنوم که فرزندان معصون از همه اعمال {کردار و گفتار} والدین خود خواهندبود {اگرچه قوانین بشری و زمینی چنین تلافیجویانه عمل نمیکنند اما قوانین طبیعی یا الهی متاسفانه یا خوشبختانه اینچنین هستند و موارد بسیار انهم زیاد دیده یا شنیده ایم که فکرنکنم احتیاجی به مثال باشد}

http://www.askdin.com/showthread.php?t=54641

[=arial]امام صادق(ع) فرمود:کسی که بر احدی ظلمی یا ستمی کند خداوند کسی را برمی انگیزد که همانند ستم را [=arial]بر او یا فرزندان او یا نسل بعد از او [=arial]روا دارد.

امام رضا علیه السلام فرمود: خداوند عزوجل به سوى یكى از پیامبرانش وحى فرستاد كه : هرگاه اطاعت شوم خوشنود مى گردم و هرگاه خوشنود باشم بركت مى بخشم و براى خیر و بركت من نهایت و پایانى نیست و هرگاه نافرمانیم شود خشمگین مى گردم و هرگاه خشمگین شوم لعنت مى فرستم و از رحمت خود دور مى كنم

[=arial]و لعنت من تا [=arial]هفت نسل[=arial] را فرا مى گیرد و به آنان مى رسد.[=arial]

دامنه و گستره گناه و تاثیرات آن بقدری زیاد و وسیع هست که اصلا نمیشه وسعت انرا اندازه گیری نمود انوقت شما میفرمایید فقط ایدز و فلان؟

[=arial]{بعنوان مثال اصطلاح حرامزاده که باید سوال نمود ایا یک فرزند حرامی خودش نقشی درتولد خود یا حلال و حرامی بودن خودش داشته؟خیر اما چرا باید تا اخرعمرش تقاص گناه پدرومادری شهوت ران و گناهکار را پس بدهد؟}




کریم;803528 نوشت:
با این حساب، شما با کدام منطق می فرمایید: که «شعار مرگ بر آمریکا» غلط است؟

با منطق وضعیت اسفبار بیکاری و وضع شهرها و خیابانها و کوچه ها و میادین و تقاطع ها و پل ها و اینهمه ترافیک و اینهمه فقر و فساد و گرانی و بیکاری و طلاق و تحریم و گناه و جرم و شلوغی راهروهای دادگاهها و کلانتری ها و اسیب ها و درگیری های ذهنی و روحی مردم و طرز رانندگی و برخوردشان با یکدیگر یا دیگران و پرشدن پارکینگ های پلیس از انواع اتومبیل و موتورسیکلت ها و بیشترشدن مخالفان حکومت و روحانیت و اسیب رساندن به محیط زیست و منابع طبیعی و بخود و دیگران و .. و .. و ...
و در بعد بین المللی و فقط در همین منطقه خودمان >> پررو شدن هر چه بیشتر دولتمردان کنونی عربستان و قطر و امارات و اردن و غارت بیشتر سهام ما از منابع طبیعی گاز و نفت و ... . ..

و نظر من این است که ریشه همه اینها را گرفتم و رسیدم به دشمنی ایران و امریکا و برای پله نخست عدم تداوم این شعار و گفتمانهایی اینچنین که غیر از بیشتر پاشیدن بذر دشمنی در دل ما مردم سود دیگری دست ما و حکومت و دولت ما را نگرفته و نخواهدگرفت و متقابلا سود بیش از پیش کشورهای فرصت طلب عربی مثل آل سقوط {با عرض معذرت آل سعود که البته انان نیز گناهی ندارند بلکه اقتضای سیاست و کشورداری نیز همین را میگوید که هرچه میتوانی بفکر ملت و کشورخودت باش نه کشور و ملت همسایه و دقیقا مصداق ضرب المثل چراغی که بخانه رواست}

کریم;803528 نوشت:
با کوتاه آمدن دست از سر ما بر می دارند؟

ابتدا که من گفتم برخی سیاستمداران دیوانه نگفتم همه سیاستمداران دیوانه که درمیان تعدادی تندروی نادان بدجنس عده ای میانه روی خوش جنس هم پیدامیشود{اگربگردید پیداخواهیدکرد فقط باید گفتمان و سیاست درست شود بعد همه چیز خودبخودی خود خوب و درست خواهندشد}

بله با کوتاه امدن ما انان نیز کوتاه امده و دست از سر ما برخواهندداشت {و البته شاید تبعاتی هم درانتظارمان باشد باید ابتدا استارت تغییر و خوب شدن را بزنیم تا بعد ببینیم انها چه برخوردی با ما یا سیاست مهربان شدن ما خواهندداشت؟}{فقط سیاستمداران ما باید حتما توجه داشته باشند که این نرمش را نباید بفهمند بخاطر تحریمها یا فشارهای فقر و گرانی و بیکاریست و بلکه باید گمان کنند بخاطر؟؟؟ و این مسئله است و دیگرهیچ چون در اینصورت است که توقعات بعدی انان را نیز محدودترخواهندنمود چه درغیراینصورت انان را نسبت بخود و سیاستهای مهربانانه خود بدتر و بلکه متوقع ترخواهند کرد}

کریم;803528 نوشت:
بشرط اینکه دوباره توهم ابرقدرتی آمریکا وکدخداییش به خوابمان نبرد. که کشور را دودستی تقدیمش کنیم. ومثل برخی فکر کنیم آمریکابا یک بمب می تواند تمام سیستم موشکی ودفاعی ما را نابود کند.

البته همین اولین قدم را داریم اشتباه برمیداریم یعنی لجاجت و لجبازی...خوب مگر چه اشکال دارد که امریکاییان بفهمند که ما آنانرا بعنوان ابرقدرت قبول داریم اما نه ابرقدرتی که از او ترس و واهمه ای داشته باشیم حتی بشرط نابودشدن خودمان هم حاضرنیستیم زیر بار حرف زور انان برویم{این شیوه بنظرم بهتر و بیشتر جواب خواهدداد تا اون یکی چرا که در انصورت و بخاطر اینکه بما بفهمانند ابرقدرت هستند راههای بدتری را پیش روی ما قرارخواهندداد}
امریکا با یک بمب همه سیستمهای موشکی و دفاعی ما را نابود نخواهندکرد اما با فشار یک دکمه شاید بتوانند برای چندین ساعت سیستمهای موشکی و دفاعی و مخابراتی و الکترونیکی ما را مختل نموده یا فلج نمایند..{خوب اگرنتوانند این کارها را بکنند که دیگه چرا بهش میگن ابرقدرت؟}

تازه شاید این فقط یک نمونه کوچک یا قدیمی جنگی باشه و چه بسا الان به سیستمهایی بدتر و مخرب تری دست نیافته باشند؟

بهرحال تمام هم و غم خود را گذاشته اند پای تحقیقات بسیارگسترده علمی و نظامی و باید که خیلی پیشتر از این حرفها جلو باشند که هراز چند گاهی هم احتیاج دارند تا روی کشور و ملتی انان را بطور کاملا واقعی امتحان و ازمایش نمایند{که خداکند اینبار این مورد ازمایشی حکومت و کشور و ملت ما نباشند}

عشق امامم;803570 نوشت:
امام صادق(ع) فرمود:کسی که بر احدی ظلمی یا ستمی کند خداوند کسی را برمی انگیزد که همانند ستم را بر او یا فرزندان او یا نسل بعد از او روا دارد.

امام رضا علیه السلام فرمود: خداوند عزوجل به سوى یكى از پیامبرانش وحى فرستاد كه : هرگاه اطاعت شوم خوشنود مى گردم و هرگاه خوشنود باشم بركت مى بخشم و براى خیر و بركت من نهایت و پایانى نیست و هرگاه نافرمانیم شود خشمگین مى گردم و هرگاه خشمگین شوم لعنت مى فرستم و از رحمت خود دور مى كنم و لعنت من تا هفت نسل را فرا مى گیرد و به آنان مى رسد.

دامنه و گستره گناه و تاثیرات آن بقدری زیاد و وسیع هست که اصلا نمیشه وسعت انرا اندازه گیری نمود انوقت شما میفرمایید فقط ایدز و فلان؟

{بعنوان مثال اصطلاح حرامزاده که باید سوال نمود ایا یک فرزند حرامی خودش نقشی درتولد خود یا حلال و حرامی بودن خودش داشته؟خیر اما چرا باید تا اخرعمرش تقاص گناه پدرومادری شهوت ران و گناهکار را پس بدهد؟}


سلام وعرض ادب
کاش توضیحات استاد محسن را هم می خوانید ودقت می کردید. آثار طبیعی ووضعی غیر از تقاص دادن است. فرزند تقاص پس نمی دهد. وبجای پدر ومادر وبخاطر گناه آنها هیچ وقت مجازات نمی شود. بخاط همین که لاتزر وازرة وزر أخری، هر کس مسئول اعمال خودش است. واگر اعمال نه تنها پدر ومادر، بلکه دیگر افراد هم بر روی انسان تاثیر دارد. امروز ثابت شده است. ک نوع حرف گفتن روی مولکول آب وزیبایی وزشتی آن تاثیر دارد. وآب چشم با آب جاری در شهر بخاطر نوع رفتار وحرفهای انسان فرق دارند.
آیا اینها بمعنای «تقاص» پس دادن بجای دیگران هست؟ هرگز
انسان شاید شرایط ومحیطش فرق کند. اما بالاتر از همه چیز اراده واختیاری دارد. که می تواند بر همه شرایط غلبه کرده وخود سرنوشتش را رقم بزند. ونمونه بارز آن «ادروادو آنیلی» در عصر ماست، که فرزند بزرگترین مافیا وصاحب کارخانه شراب در ایتالیا بود. وبالطبع پدر ومادرش پایبند به ارزشهای دینی نبودند. اما ب به دنیا وپول پشت پا زد. ودین را بر آن ترجیح داد. واین خود دلیلی است بر اینکه انسان وابسته ومجبور به چیزی نیست که حضرتعالی از آن تعبیر به تقاص دیگران بکنید.
احادیثی هم که ذکر کردید . همانطور که استاد محسن اگر مطالعه می کردید. فرمودند: ضعیف است. وچون معارض با قرآن است. حتی اگر قوی هم باشد. ارزش ندارد. وباید کنار انداخت. وبنده تعجب می کنم. شما باز چرا به همین احادیث استناد کرده اید؟!

عشق امامم;803570 نوشت:
و نظر من این است که ریشه همه اینها را گرفتم و رسیدم به دشمنی ایران و امریکا و برای پله نخست عدم تداوم این شعار و گفتمانهایی اینچنین که غیر از بیشتر پاشیدن بذر دشمنی در دل ما مردم سود دیگری دست ما

بنده برای شما سابقه آمریکا در ایران را توضیح دادم. که هیچکدام هم قابل انکار نیست. آنموقع که شعار مرگ بر آمریکا در ایران نبود. پس چرا به مردم رحم نکردند؟ اینها که دائما از حقوق بشر حرف می زنند. چرا در برابر کشته شدن هزاران انسان در 15خرداد42 هیچ اعتراضی نکردند؟
آیا ما عزت خود را بفروشیم. برای کشوری که ثابت کرده است. بجزء حیله ومکر کار دیگری ندارد. مگر می توانیم چشمان خود را بروی حقایق ببنیدیم؟
برادر من الان که دولت ما قدم جلو گذاشته است. پس چرا هرروز بهانه ای درست می کنند؟ الان دیگر تیم مذاکره کننده نیز در حال اعتراض هستند که آمریکا پاینبد نیست. کشوری که به گفته وتعهد وامضای خود نیز پایبند نیست. چطور شما انتظار دارید. به آنها اعتماد کنیم؟
از یک طرف مذاکره می کنند. وبر روی کاغذ تحریم برداشته شده است. اما شرکتها را پشت صحنه تهدید می کند که حق معامله با ایران ندارند. اینها که دیگر گفته خود مسئولان مذاکره کشور وشرکتهای خارجی است.
باید چکا رمی کردیم که نکردیم؟ زحمت وتلاش جوانان کشور در رساندن انرژی هسته ای به این مرحله توسط عده ای سیاستمدار وبرا ی منافع خودشان یا پلمپ شده ویا با سیمان پر شده است. پس چرا آمریکا حاضر به برداشتن تحریمها هم نیست؟

عشق امامم;803570 نوشت:
امریکا با یک بمب همه سیستمهای موشکی و دفاعی ما را نابود نخواهندکرد اما با فشار یک دکمه شاید بتوانند برای چندین ساعت سیستمهای موشکی و دفاعی و مخابراتی و الکترونیکی ما را مختل نموده یا فلج نمایند..{خوب اگرنتوانند این کارها را بکنند که دیگه چرا بهش میگن ابرقدرت؟}

اگر می توانستند که جلوی موشکهای حماس وحزب الله که بمراتب پایین تر از موشک های ایران هستند را می گرفتند. تا به اسرائیل اصابت نکند.

عشق امامم;803551 نوشت:
امریکا یه زمانی یه غلطی کرده حالا درست یا نادرست اونها که کف دستشونو بو نکرده بودند که ممکن است فردا حکومت و دولتی درایران بر سر کار بیاید که این اقدام غلط انان را بر سرشان بکوبد که تو چرا از مصدق حمایت نکردی و ازشاه حمایت کردی؟

این فرمایشات شما زمانی می توانست درست باشد. که آمریکا تغییر کرده باشد. ولی آمریکا الان بمراتب خبیث تر از آن زمان است. اگر در عملکرد آمریکا فقز در همین گفتگوهای هسته ای دقت کنید. واخبار را کمی پیگیری کنید. متوجه می شوید.

عشق امامم;803551 نوشت:
مگربخشش و گذشت توی خون ما ایرانیان نیست؟مگر ایثار و بخشش و گذشت هم راه و مرام معصومین مقدس ما نبوده؟
پس چرا اینهمه کینه و ناراحتی و عقده گشایی در زمان قدرت گیری؟

البته نه بخشش ناموس وحیثیت،زندانهای عراق که آمریکا ایجاد کرده بود. وتجاوز به زنان عراقی که اخبارش هم بیرون آمد، برای هوشیاری ما وعدم اعتماد به آمریکا کافی است.
همین مردم به غیرت وشجاعت هم معروف است.


عشق امامم;803551 نوشت:
باور کنید خدا این قدرت را بتدریج از حکومت ما خواهدگرفت و ما ملت شیعه را تنبیه خواهدکرد{چه بسا هم اکنون نیز دارد با انواع تحریم ما و دولت ما را تنبیه میکند اما ما حاضرنیستیم قبول کنیم بپذیریم که این تحریمها چوب بیصدای خدایند و انها را میگذاریم پای ازمایش الهی یا غیره}

این قسمت را قبول دارم. چون ما خدا را رها کرده وابرقدرتی آمریکا را در عرض قدرت خدا قرار داده ایم. والا اگر قدرت مطلقه خدا را قبول داشتیم. مثل امام خیلی راحت می گفتیم. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. چون قدرت مطلق خداست. واگر ما هنوز به جایی که باید برسیم نرسیده ایم، بخاطر تحریم نیست. بلکه بخاطر عمل نکردن به اسلام است.

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

کریم;803593 نوشت:
آیا اینها بمعنای «تقاص» پس دادن بجای دیگران هست؟ هرگز

من همه پستهارابدقت خواندم و حتی ملاحظه فرمودیدکه خودمم چندپست گذاشتم.
بهرحال من متوجه نمیشوم اثرات گناه ممکن است دامن فرزند یا کسی را بگیرد با تقاص چه فرقی دارند؟
یک فرزند از عمل بد پدر یا مادرخود زجرمیکشد و اثرات بد و منفی انرا میچشد ازاین اتفاق چی بدترهست که همین نیز باعث گناهکارشدن این فرزندخواهدشد و اینده دنیوی و اخروی او بهم میریزید؟
مثلا لقمه های مکرر حرامی که پدر یا مادر سر سفره می اورند و فرزند از ان میخورد و این فرزند رفته رفته با این لقمه های حرام بزرگ شده و رفته رفته به یک دیو تبدیل میگردد و رفته رفته مرتکب اعمالی میگردد که سرتاسرگناه هست و .. و الی اخر...

کریم;803593 نوشت:
وچون معارض با قرآن است. حتی اگر قوی هم باشد. ارزش ندارد. وباید کنار انداخت. وبنده تعجب می کنم.

با این اعتماد نگویید با قران درتعارض است شما ازکجا با این اعتماد میدانید باقران درتعارض است؟{شاید عیب از عقل و برداشتهای ما درمورد قران صحت بیشتری داشته باشد تا تعارض با قران}

کریم;803593 نوشت:
شما باز چرا به همین احادیث استناد کرده اید؟!

من به امامان شیعه خود بیشتر اعتماد دارم و با شناختی که ازجهان و انسان {وتا حدودی هم قران} پیدانموده ام میدانم که باید طرف چه کسی یا چه حرفی را بگیریم.

کریم;803593 نوشت:
بنده برای شما سابقه آمریکا در ایران را توضیح دادم.

وسابقه روسیه و سابقه انگلیس و سابقه پرتقال و اعراب و زردپوستان و ...

میبینید که همه سر و ته یک کرباس هستند و این ما ملت ایران هستیم که باید بفکرخود و حکومت خود باشیم و صلاح حکومت منهم دراین است که چشمانش را اگر بروی روسیه و بقیه بسته بر روی امریکا هم میتواند و باید که ببندد.

{همیشه مدعی هستیم که بین بد و بدتر بد را انتخاب میکنیم که بهتر از بدتر است اما پای عمل که پیش بیاید خودمان هم نمیتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم واقعا که عجیب است و واقعا که انتخاب سختی ست و واقعا که انتخاب بد هم نیاز به شجاعت دارد که شاید تعدادی از ما نداشته باشیم}

امریکا جنایتکار امریکا خونخوار امریکا وحشی امریکا هرچی >> الان فعلا یک وجه ای توی جهان برای خودش ترسیم کرده که سیاستمداران ما میتوانند بر مبنای همان ظاهری که انها مدعی اش شده و هستند که خیلی خوب است که خیلی گل و بلبل است خود را از زیر بار فشار سیاسی و اقتصادی انها بیرون بیاورند{یعنی هم خود و هم ملت را بیاورند بیرون}
فقط باید کمی فشار و تبعات هم تحمل بفرماییم نمیشود که 38 سال گفتیم مرگ بر شما یا ما خواهان نابودی شما هستیم حالا توقع داشته باشیم تا که گفتیم دیگه نه مرگ بر شما یا ما دیگه خواهان نابودی شما نیستیم ما را روی دست بلند کنند بگویند افرین درود ماشاا... و هزار ماشاا... که بعد از 38 سال مرگ امسال نگفتید مرگ و بعد از 38 سال که خواهان نابودی ما و ملت ما بودید الان که نگفتید دیگه نیستید ما سریعا بپذیریم >> لابد چنین توقعی را داریم؟{انهم با ان سابقه زمان جناب خاتمی که همه جا پخش شد امریکاییان فریب لبخندایشان را خوردند و خیلی کوتاه امدند اما درعوض دیدند که ما همچنان روی همان شعارنابودی امریکا هستیم}

خوب معلوم است که اگر38سال گفتیم مرگ باید حداقل 8 سال نه اینکه حتما بگوییم درود اما چندسال هم بایست صبرکنیم تا اعتماد طرف مقابل بعد از 38 سال دشمنی،برگردد.آیا بنظر شما یا من این توقع زیادی ست؟
باورکنیم نیست و بلکه خیلی هم منصفانه هست.

بهرحال یا حکومت ما میبایست این راه را مقتدرانه تا اخر طی میکردند {نابودی کامل امریکا} یا الان که هنوز40 سال نشده نه بلکه توش موندن که حتی کمر یک ملت 80 ملیونی هم شکسته شده با اینهمه فقر و گرانی و بیکاری و فساد پس باید تاوان بدهیم و تاوانش هم همین است که ما و حکومت ما را باور نداشته باشند و دست به عصا راه بروند. ایا این خاسته زیادی هست؟[/]

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

کریم;803593 نوشت:
اگر می توانستند که جلوی موشکهای حماس وحزب الله که بمراتب پایین تر از موشک های ایران هستند را می گرفتند. تا به اسرائیل اصابت نکند.

برای چهارتا موشک پروزه به ان عظمت را بکار نمی اندازند تا کشورهای دیگر هم بروند بفکر ساخت واکسنش برایند.

کریم;803594 نوشت:
زندانهای عراق که آمریکا ایجاد کرده بود. وتجاوز به زنان عراقی که اخبارش هم بیرون آمد، برای هوشیاری ما وعدم اعتماد به آمریکا کافی است.

بخاطر همین است که ما ملتی و دولتی باید بترسیم دقیقا همان کاری را که عراق با صدام کرد ما مرتکبش نشویم که همان بلاها هم سرما خواهدامد و این غیرتها و تعصبات در انروز به هیچ هم نخواهندامد {مگرقصدامریکا براندازی حکومت ما نباشد که بله همه اینها تاثیرگذارخواهدبود اما اگربقصد براندازی جنگ را بپا کند هیچکس درامان نخواهدبود و زندانهای جدید مملو میگردد از سران مملکت ما که مثل دیروز عراق عهده دار پستهای مهمی هستند}

کریم;803594 نوشت:
این قسمت را قبول دارم. چون ما خدا را رها کرده وابرقدرتی آمریکا را در عرض قدرت خدا قرار داده ایم. والا اگر قدرت مطلقه خدا را قبول داشتیم. مثل امام خیلی راحت می گفتیم. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. چون قدرت مطلق خداست. واگر ما هنوز به جایی که باید برسیم نرسیده ایم، بخاطر تحریم نیست. بلکه بخاطر عمل نکردن به اسلام است.

این قسمت از فرمایش شما احتیاج به توضیحات و بلکه دفاعیات بیشتری خواهدداشت که اگرفرصتی باقی ماند در یک پست دیگر فقط همینقدربگویم که ایمان شما یا ما هرمقدار هم بشود ایا ازایمان امام حسین{ع} بیشتر خواهدشد؟
پس چرا خداوند به امام معصوم و تنهایش کمک نکرد و او را وسط یک دشت بی اب و علف و سوزان تنها گذاشت تا ان واقعه بس تاسفبار رقم بخورد؟
بنابراین به قدرت و یاری خداوندی که هنوز درست و دقیق نمیشناسیمش هیچ اعتمادی نکنید چرا که او با فرستادن اخرین پیامبر و اخرین کتاب سراسر علم و دانشش درب همه معجزات اینچنینی خود را و به اینصورت البته بسته است.

عدم اعتماد امریکا هم اشاره ای شد که بر میگردد به بازی هایی که دولت جناب خاتمی در موردشان در اورد و به اصطلاح انان را بازی دادند که به این فکرنکردند که مگرمیشود چنین ملت و کشوری را که سابقه هزاران کشف و اختراع در کارنامه درخشان خود دارند را بازی داد؟
که شاید بازی خورنده اصلی و واقعی ما بودیم که خوب دست نگه داشتند تا چنین روزی برسد که الان که خوب محتاج کمکشان شده ایم دارند بازیمان میدهند و البته هنوز شما کجا و بازی ها و سیاستهای امریکا کجا؟

بهرحال راه سختی درپیش داریم و راه سختی را درپیش گرفته ایم که متعاقبا احتیاج به تحمل سختی های زیادی هم دارد که این تازه شروع بسم ا... ان میباشد و فقط خداوند باید یاریمان نماید{و البته وجود نازنین و پربرکت رهبرمعظم انقلاب را نباید درخنثی سازی حملات امریکا در دیروز و امروز و فردا نادیده گرفت}[/]

عشق امامم;803640 نوشت:
با این اعتماد نگویید با قران درتعارض است شما ازکجا با این اعتماد میدانید باقران درتعارض است؟{شاید عیب از عقل و برداشتهای ما درمورد قران صحت بیشتری داشته باشد تا تعارض با قران}

سلام
صریح قرآن می فرماید: «لاتزر وازرة وزر أخری»، هیچ کس بار دیگری را نمی کشد. وآنوقت کلام شما ونظر شما در مورد تقاص پدر ومادر چطور با این آیه شریفه قابل جمع است؟

عشق امامم;803640 نوشت:
وسابقه روسیه و سابقه انگلیس و سابقه پرتقال و اعراب و زردپوستان و ...

می بینید که همه سر و ته یک کرباس هستند و این ما ملت ایران هستیم که باید بفکرخود و حکومت خود باشیم و صلاح حکومت منهم دراین است که چشمانش را اگر بروی روسیه و بقیه بسته بر روی امریکا هم میتواند و باید که ببندد.


بله آنها هم در عداوت با اسلام فرفی با آنها ندارند. ولی حداقل شیطنتهایی که الان آمریکا علیه ایران دارد. وتوطئه هایی که می چیند. آنها ندارند. واقعا اگر آمریکا در قبال جنایتهای گذشته خود علیه ایران عذر خواهی کرده وجبران کند. واز در دوستی وارد شود. وهمه ساله میلیاردها دلار بودجه برای براندازی ایران وفعالیت مخالفان ایران تصویب نکند. مگر بی کاریم که دنبال شعار علیه اش باشیم.

عشق امامم;803640 نوشت:
خوب معلوم است که اگر38سال گفتیم مرگ باید حداقل 8 سال نه اینکه حتما بگوییم درود اما چندسال هم بایست صبرکنیم تا اعتماد طرف مقابل بعد از 38 سال دشمنی،برگردد.آیا بنظر شما یا من این توقع زیادی ست؟
باورکنیم نیست و بلکه خیلی هم منصفانه هست.

بنده چند بار خدمت شما عرض کردم. الان که دولتمردان ما کوتاه آمده اند. وخود نیز دائما تکرار می کنند که ما با آقای ظریف ایمیلی وتلفنی ارتباط خوبی داریم، پس چرا در مقام عمل به اعتراف خود دولمتران که می توان گفت شما خوشبین تر از آنها به آمریکا پیدا نمی کنید. به تعهدان خود عمل نمی کنند. تا جایی که به تجار اروپایی وبانک های خارجی اجازه ارتباط با ابران نمی دهند. وآنها را تهدید به تحریم می کنند.
مگر در همین گفتگوها ی هسته ای کم کوتاه آمدند. تیم مذاکره کننده، پس کو خدمات ودوستی آمریکا؟!

عشق امامم;803680 نوشت:
برای چهارتا موشک پروزه به ان عظمت را بکار نمی اندازند تا کشورهای دیگر هم بروند بفکر ساخت واکسنش برایند.

مشکل دقیقا همین است. آمریکا را ابرقدرت می دانیم. ولی داشته خودمان را کم وبی ارزش تلقی می کنیم. مشکل ما آمریکا نیست. بلکه عدم خودباوری وعدم اعتماد به توان داخلی است.

عشق امامم;803680 نوشت:
بخاطر همین است که ما ملتی و دولتی باید بترسیم دقیقا همان کاری را که عراق با صدام کرد ما مرتکبش نشویم که همان بلاها هم سرما خواهدامد و این غیرتها و تعصبات در انروز به هیچ هم نخواهندامد {مگرقصدامریکا براندازی حکومت ما نباشد که بله همه اینها تاثیرگذارخواهدبود اما اگربقصد براندازی جنگ را بپا کند هیچکس درامان نخواهدبود و زندانهای جدید مملو میگردد از سران مملکت ما که مثل دیروز عراق عهده دار پستهای مهمی هستند}

برادر من صدام که سگ دست پرورده خودشان بود. پس چرا چنین معامله کردند؟
ما باید بدانیم که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. حتی برای منافع خود آدمهای خودر ا هم از بین می برد. وبه فکرمنافع دیگران نیست. قبلا هم گفتم: قذافی، صدام، مرسی، در حال حاضر آل سعود، آل خلیفه، همه برای آمریکا نوکری می کنند. ولی مساله این است. که آمریکا حتی به نوکران خود هم رحم نمی کند. وهر موقع تاریخ مصرفشان گذشت، کنار زده خواهند شد.

عشق امامم;803680 نوشت:
این قسمت از فرمایش شما احتیاج به توضیحات و بلکه دفاعیات بیشتری خواهدداشت که اگرفرصتی باقی ماند در یک پست دیگر فقط همینقدربگویم که ایمان شما یا ما هرمقدار هم بشود ایا ازایمان امام حسین{ع} بیشتر خواهدشد؟
پس چرا خداوند به امام معصوم و تنهایش کمک نکرد و او را وسط یک دشت بی اب و علف و سوزان تنها گذاشت تا ان واقعه بس تاسفبار رقم بخورد؟
بنابراین به قدرت و یاری خداوندی که هنوز درست و دقیق نمیشناسیمش هیچ اعتمادی نکنید چرا که او با فرستادن اخرین پیامبر و اخرین کتاب سراسر علم و دانشش درب همه معجزات اینچنینی خود را و به اینصورت البته بسته است.

این سخنان حضرتعالی اشکال اساسی را نشان داد. وآنهم عدم معرفت درست به خداوند متعال، وآیت الله جوادی آملی چقدر زیبا می فرمود: مشکل ما آمریکا وتحریم نیست. بلکه مشکل ما «توحید» است.
خدا را خوب نشناخته ایم.
امام حسین علیه السلام پیروز شد. وشاهد آن الان است. که اسم امام حسین(ع) لرزه بر اندام «مستکبران» می اندازد. ولی شمر ویزید چیزی غیر از لعن نصیبشان نیست.
خدا هم درهایش را نبسته است. بلکه همیشه باز است. ولی به شرط اینکه بجای استمداد ا زآمریکا به در خانه خدا رفت. والا با محاسبات عادی هیچوقت امام بر شاه تا بن دندان مسلح پیروز نمی شد. واین توحید واعتماد امام به خدا بود که پیروزش کرد.

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

کریم;804092 نوشت:
سلام
صریح قرآن می فرماید: «لاتزر وازرة وزر أخری»، هیچ کس بار دیگری را نمی کشد. وآنوقت کلام شما ونظر شما در مورد تقاص پدر ومادر چطور با این آیه شریفه قابل جمع است؟

و عرض سلام.

چند ایه درقران میخواهید ادرس بدهم که مفسرین اشتباه تفسیرنموده اند و چند گفته ازبزرگان تشیع میخواهید نمونه بیاورم که گفته اند ما هنوز پی بهمه اسرارقران نبرده ایم و ...؟؟؟
و چند نمونه مدل میخواهید که گفته شده هر ایه یا سوره ازموقعیت زمانی و مکانی برخورداربوده اند که همه جا یا هرجا کاربرد ندارند؟

بنابراین وقتی که میدانیم از تبعات گناه پدر یا مادر ، فرزند یا فرزندان هم رنج و صدمه میبینند چرا بدنبال اثبات عکس ان هستید؟

حالا کاری با این موضوع نداریم چون ممکن است باعث انحراف بیشتر تاپیک شود اشکال ندارد حرف شما دراینجا درست و حق کاملا باشما.

کریم;804092 نوشت:
بله آنها هم در عداوت با اسلام فرفی با آنها ندارند.

خداراشکرکه پذیرفتیم همه مثل هم هستند.

کریم;804092 نوشت:
ولی حداقل شیطنتهایی که الان آمریکا علیه ایران دارد. وتوطئه هایی که می چیند. آنها ندارند.

شما ازهمین فردا بگویید مرگ بر روسیه یا چین یا المان یا فرانسه و یا .. و یا همه اقداماتی که الان علیه امریکا میشن علیه روسیه یا چین یا انهای دیگر انجام بدهید بعد ببینید روسیه و چین و بقیه چکارمیکنند؟
{باورکنیم اقداماتشان خیلی بدتر از امریکا نباشد کمتر از او هم نخواهدشد}

کریم;804092 نوشت:
واقعا اگر آمریکا در قبال جنایتهای گذشته خود علیه ایران عذر خواهی کرده

نمیدونم منظورتان کدام جنایات هست؟
اگرطرفداری از شاه بود که نمونه و مثالش بروشنی بیان شد دیگرجایی برای خطای امریکا باقی نمیماند{مثال حضورما در سوریه بخاطر دفاع از ارزشهای اعتقادی خودمون و بدلیل دعوت دولتی که ما مدعی هستیم دولت قانونی سوریه هست...امریکا هم همان کاری را کرد که فکرمیکرد کار درستی ست بنظر من اگر اما و اگر و بهانه های بیخودی در کار نباشند اون اقدام امریکا با این اقدام ما برابر میباشند}

در ضمن هرساله ما داریم میگوییم مرگ برامریکا بعد بگوییم انها بیایند عذرخواهی کنند؟
واقعا عجیبه و واقعا که چه توقعاتی؟
{یاد روزهایی افتادم که قرارشد ایران برنامه هسته اییش را متوقف کند بعد درصداوسیما و همه جا شنیده شد حالا نوبت امریکایی هاست که همه تحریمها{همه تحریمها} را لغو نمایند...منکه یه ادم بیسوادی بودم خندم گرفته بود که این اقایان با اینهمه سواد و معلومات سیاسی و فرهنگی و غیره چگونه هست که بخاطر توقف یک برنامه هسته ای توقع رفع همه تحریمها از 30 سال پیش را هم دارند؟{مثلا تحریم بخاطر نقض حقوق بشر یا تحریم بخاطر فلان و فلان}
حالا حکایت حرف شما که شعارمرگ برامریکا را ما سر میدهیم و بعد انتظار داریم امریکا تو بیا عذرخواهی کن{جنبه های دیگه رو نمیدونم اما اگرما محتاج شده ایم {که شده ایم چون اثرات این احتیاج از عملکرد مسئولان محترم ما کاملا هویداست که چه همه دارند خواری و حقارت تحمل میکنند اما لب به اعتراض هم نمیگشایند} لذا اگر ما محتاج امریکا شده ایم پس باید شجاعت انجام بعضی کارها را هم داشته باشیم منجمله عذرخواهی ما از چندین سال شعارمرگ...تنها یک راهکاربود که ارائه شد و البته الزامی هم به انجامش نیست فقط اگر روزی کار بدجور بیخ پیدا کرد این گزینه شاید بتواند درانزمان نیز همچنان اثرگذار گردد یا جواب بدهد}

کریم;804092 نوشت:
الان که دولتمردان ما کوتاه آمده اند. وخود نیز دائما تکرار می کنند که ما با آقای ظریف ایمیلی وتلفنی ارتباط خوبی داریم، پس چرا در مقام عمل به اعتراف خود دولمتران که می توان گفت شما خوشبین تر از آنها به آمریکا پیدا نمی کنید. به تعهدان خود عمل نمی کنند. تا جایی که به تجار اروپایی وبانک های خارجی اجازه ارتباط با ابران نمی دهند. وآنها را تهدید به تحریم می کنند.
مگر در همین گفتگوها ی هسته ای کم کوتاه آمدند. تیم مذاکره کننده، پس کو خدمات ودوستی آمریکا؟!

شما سوالی را مطرح نمودید که پاسخش دقیقا در خود نقل قول قرار داشت.یعنی ما اگر 40 سال به یکنفر گفتیم مرگ بر تو نباید با یک کلمه که ما دیگه نمیگوییم توقع نماییم طرف بما اعتماد نموده و سریعا ما را ببخشد.بنظر من این توقع نا اگاهانه و حتی زورگویانه ای خواهدبود.

کریم;804092 نوشت:
مشکل دقیقا همین است. آمریکا را ابرقدرت می دانیم. ولی داشته خودمان را کم وبی ارزش تلقی می کنیم. مشکل ما آمریکا نیست. بلکه عدم خودباوری وعدم اعتماد به توان داخلی است

وقتی نیمچه قدرت هم هستیم برای چه ادعا کنیم ابرقدرتیم؟

ایا این نوعی کشور را بکام مرگ و نابودی کشاندن نخواهدبود؟

یک جا هست باید روحیه داد انموقع که جنگ هست اما یک موقع نباید دروغ گفت انموقع که جنگی نیست این روحیه نیست بلکه فریب و دروغ هست.

امریکا یک ابرقدرته که روسیه و چین و فرانسه و انگلیس هم از اوئ ترس دارند فقط مسئله اینجاست که چرا این ابرقدرت اجازه میدهد یک کشور مثل ایران اینهمه بهش توهین کنه و چیزی نگه شاید به این دلیل باشه که به این شعار مرگ ما احتیاج دارد و وشاید دارد بهره های خودش را از این دشمنی ما میبرد و بهمین بهانه خدامیداند سپر موشکی خود را تا اروپای شرقی هم گسترش داده یا میدهد که الان داد روسیه هم درامده و میگوید حالا که دیگه خطر ایران وجودندارد پس چرا انرا ادامه میدهید؟

ببینید ما با خود چه کردیم؟

کاری که اگر هزارتریلیارد دلار به کشوری میدادند و میگفتند تو بیا خود هراسی در جهان ازخود ایجاد بکن و قبول هم نمیکرد اما ما این کار را انجام دادیدم و پولی که نگرفتیم هیچ بلکه تریلیاردها هم بابتش هزینه خرج کردیم که دیگران از ما بترسند.

قبول کنیم که راه را اشتباه رفتیم.
و بزرگترین پیروزی شاید همینه که به شکست خودمون اعتراف کنیم.[/]

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

کریم;804099 نوشت:
برادر من صدام که سگ دست پرورده خودشان بود. پس چرا چنین معامله کردند؟

خودتون جواب خودتون را میدهید بعد سوال هم میکنید؟
خوب اگرسگ دست اموز امریکا بود پس چرا ان بلا را سرش اورد؟

نتیجه اینکه یا سگ دست اموزش نبوده یا اگربوده..؟؟؟

با هیچکس حتی سگ دست اموزخودش هم شوخی و تعارف ندارد اگر بخواهد به مردمش ستم کند نتیجه اش همین خواهدبود که صدام هم سزایش را دید.

کریم;804099 نوشت:
ما باید بدانیم که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. حتی برای منافع خود آدمهای خودر ا هم از بین می برد. وبه فکرمنافع دیگران نیست. قبلا هم گفتم: قذافی، صدام، مرسی، در حال حاضر آل سعود، آل خلیفه، همه برای آمریکا نوکری می کنند. ولی مساله این است. که آمریکا حتی به نوکران خود هم رحم نمی کند. وهر موقع تاریخ مصرفشان گذشت، کنار زده خواهند شد.

اتفاقا این قدری امریکا قابل اعتماد هست روسیه و چین نیستند.

در ضمن امریکا مرامش همینه.
اگرنوکریشم بکنی اما نمیتونی ازاین موقعیتت سوء استفاده نمایی و با اون یا حقوق مردمت بازی کنی امریکا بالاخره کاسه صبرش لبریز میشود که پاسخ ظلمهایت را خواهدداد حتی اگر نوکری اش را هم بکنید یا نکنید.

کریم;804099 نوشت:
ایت الله جوادی آملی چقدر زیبا می فرمود: مشکل ما آمریکا وتحریم نیست. بلکه مشکل ما «توحید» است.

حرف چندان مردم پسندانه ای نیست انهم دراین عصر.

چندسال است بیش از چندین شبکه روی ذهن مردم رژه رفتند و فقط از خدا و دین و مذهب و اخلاقیات حرف زدند به کدام یک نفر اجازه دادند از رقص و موسیقی و فحشا و غیر خدا حرف بزند؟
حالا که همه این اقدامات شکست خورده اند راهی پیدا نمیکنید میگویید توحید نبوده؟
این حرف که تف سربالاست{البته ببخشید عین جملات طرف های منتقد خواهدبود}

مگرمیشود؟
باور کنید گفتن این حرفها خیلی ضایع هست.

کریم;804099 نوشت:
خدا را خوب نشناخته ایم.

با این تکه حرفتان کاملا موافقم.
نه روحانیت شیعه و نه اهل تسنن هیچیک خدا را بخوبی نشناخته اید و دقیقا بخاطر همین مسئله هم هست که حکومتهایی مثل بنی عباس{اگراشتباه نکنم} حدود 500 سال حکومت کردند و علم یک قدم هم پیشرفت نکرد{علوم تجربی و فیزیک و اینها و نه فلسفه و ازاین دست}
چرا؟
چون برداشت همه از دین اسلام بد بوده اشتباه بوده اما امروز متاسفانه به اسم دین اسلام و مذهب شیعه گذاشته شده و گذاشته میشود.

خداوند دقیقا فرامینی را گفته و خاسته که مسلمانان عکس اون رفته و میروند اما مسیحیان دقیقا همان راهی که خدای اسلام گفته رفتند و میروند...یعنی تعادل.
تعادا در دین در نماز در لذت بردن در غیره و غیره اما ما مسلمانان چه کردیم؟
انجورکه خودمون دلمون خاست اونو چرخوندیم و بخورد فرزندانمون و پیروانمون دادیم{منظورم بزرگان دینی ست}

مثلا کجا خداوند فرموده حجاب اجباری ست؟
اما ما اونو اجباری کردیم چرا؟
چون نمیخواستیم دختران و خواهران و همسرانمون از دستمون برن بهمین دلیل بفکر تحریف دین خدا افتادیم که الان نتیجه شده این که با نگاهی به وضع جامعه و امارطلاق و خودکشی و ادم ربایی و تجاوز و قتل انهم دریک جامعه مسلمان شیعی مذهب دستگیرتون میشه منظورم چیه.

کریم;804099 نوشت:
امام حسین علیه السلام پیروز شد. وشاهد آن الان است. که اسم امام حسین(ع) لرزه بر اندام «مستکبران» می اندازد. ولی شمر ویزید چیزی غیر از لعن نصیبشان نیست.

دیروز و فردا چه؟

اصلا از روز بعد از شهادت حضرت امام حسین{ع} بزرگترین و زیباترین مرقد هم برای ایشان ساخته شد{که البته چنین نبوده} خوب چه فایده؟

الان خود امام حسین{ع} چه مقدار از این وضع فعلی دارند لذت میبرند؟هیچی.

شما بیایید خودتان و همسر و فرزند و همه کس و کار خود را بکام مرگ و تباهی بکشانید که مثلا چی بشود؟
مردم دو دسته شوند عده ای حرمتتان را نگاه دارند و عده ای هم لعن و نفرین و خوارتان گردانند؟

امام حسین{ع} هم تازگی ها اینهمه توجه بهشون شده انهم بخاطر حکومت ما و ما مردم ایران بوده که مرکز کانون توجهات شیعه و جهان قرار گرفته چه درغیر اینصورت همیشه چنین نبوده {که همین هم بخاطر امریکا بود که عراق را از دست صدام زورگو و دیکتاتورش نجات و رها داد که امروز ما مردم و شیعیان میتوانیم اینگونه راحت برویم کربلا و زیارت قبر افا} {یا شاید بخواهید بگویید این کار هم کار ما ایرانی ها بوده؟}

کریم;804099 نوشت:
به شرط اینکه بجای استمداد ا زآمریکا به در خانه خدا رفت.

عده ای معتقدند که خدا هم امور خود را بدست بندگان خود در زمین قرار داده و ..
و همچنین عده ای هم میگویند:چندین سال درب خانه خدا بودیم که نتیجه شد این گرانی ها و بیکاری ها و عدم توجه به شهرها و خیابانها و وضع شهروندان و دختران و پسران و عدم توجه به نیازهای اولیه و انسانی انان و توسعه فقر و فساد و فحشا و ... و حالا بگذارید چندسال هم درب خانه امریکا را بزنیم شاید فرجی شود و این گرانی ها و بیکاری ها و تورم ها و فقر و فحشا و غیره و ذالک که با توکل بخدا رفع نگردیدند با یاری جستن از امریکا کمترشوند ...چه اشکال دارد؟

{ملاحظه میفرمایید همه اینها بخاطر عدم شناخت درست خدا و خالق و افریدگار هستند که اینجاست که معتقدم شاید راه را اشتباه امده ایم؟}[/]

سلام
دوست بزرگوار جناب عشق امامم بنده سخنان شما را مطالعه کردم وفکر می کنم. اینهمه که شما آمریکا را مردم دوست وخیرخواه مردم نشان می دهید. خودش قبول نداشته باشد. وبه تعبیر عربی تعریف بما لایرضی صاحبه است. لذا متعرض آنها نمی شوم.
نکته دوم اینکه اختلاف مبنی داریم. چون در مبنای ما معیار خدا ودین است. وقرار نیست اگر خواست مردم خلاف دین ومذهب وخواست عموم دینداران شد. مقدم بر سخن خدا شود.
نکته سوم اینکه اگر مطالب خود را از ابتدا مطالعه کنید. نوعی تناقض در مطالب شما می باشد. در دو پست اخیر خود آمریکا را خیرخواه مردم عراق ودیگر کشورها نشان می دهید. بطوری که هرکس آمریکا را نشناسد فکر می کند. مردم دوستی بهتر از دولت مردان آمریکا وجود ندارد!
نکته بعدی اینکه مردم ایرانی که اموالشان بلوکه شده، وبه اعتراف خود آمریکا علیه دولت مورد حمایت مردم کودتا کرده اند. بخاطر کدام گناه باید از آمریکا عذر خواهی کنند؟ بخاطر اینکه برای آرامش قلبی خودشان واز روی خشم علیه آمریکا شعار داده اند؟
آیا مردم سالاری در دید شما ارزشی ندارد؟ بنده سابقا عرض کردم. شعار مرگ بر آمریکا از جانب مردم وخودجوش بوده است. وبعد از انقلاب هم نبوده بلکه قبل از آنهم وجود داشته است. اگر منصفانه قضاوت کنیم. برای تحقق طرح شما باید مردم عذر خواهی کنند نه دولت. یعنی از دید شما مردم اشتباه کرده اند. ودولت آمریکا مسیر حق را پیموده است. حال مردم چطور بخاطر شعار در مقابل تحریمها ودخالتهای آمریکا عذر خواهی کنند که دولت فخیمه آمریکا راضی شود؟

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

کریم;804368 نوشت:
سلام
دوست بزرگوار جناب عشق امامم بنده سخنان شما را مطالعه کردم وفکر می کنم. اینهمه که شما آمریکا را مردم دوست وخیرخواه مردم نشان می دهید. خودش قبول نداشته باشد. وبه تعبیر عربی تعریف بما لایرضی صاحبه است. لذا متعرض آنها نمی شوم.
نکته دوم اینکه اختلاف مبنی داریم. چون در مبنای ما معیار خدا ودین است. وقرار نیست اگر خواست مردم خلاف دین ومذهب وخواست عموم دینداران شد. مقدم بر سخن خدا شود.
نکته سوم اینکه اگر مطالب خود را از ابتدا مطالعه کنید. نوعی تناقض در مطالب شما می باشد. در دو پست اخیر خود آمریکا را خیرخواه مردم عراق ودیگر کشورها نشان می دهید. بطوری که هرکس آمریکا را نشناسد فکر می کند. مردم دوستی بهتر از دولت مردان آمریکا وجود ندارد!
نکته بعدی اینکه مردم ایرانی که اموالشان بلوکه شده، وبه اعتراف خود آمریکا علیه دولت مورد حمایت مردم کودتا کرده اند. بخاطر کدام گناه باید از آمریکا عذر خواهی کنند؟ بخاطر اینکه برای آرامش قلبی خودشان واز روی خشم علیه آمریکا شعار داده اند؟
آیا مردم سالاری در دید شما ارزشی ندارد؟ بنده سابقا عرض کردم. شعار مرگ بر آمریکا از جانب مردم وخودجوش بوده است. وبعد از انقلاب هم نبوده بلکه قبل از آنهم وجود داشته است. اگر منصفانه قضاوت کنیم. برای تحقق طرح شما باید مردم عذر خواهی کنند نه دولت. یعنی از دید شما مردم اشتباه کرده اند. ودولت آمریکا مسیر حق را پیموده است. حال مردم چطور بخاطر شعار در مقابل تحریمها ودخالتهای آمریکا عذر خواهی کنند که دولت فخیمه آمریکا راضی شود؟

منم یکی از همین مردم هستم.
روزگاری بود اگرعکس رهبرم یا امامم توی کوچه و خیابان بود و گلی و کثیف هم شده بود برمیداشتم و گل و لای انها را پاک میکردم و میبوسیدم و میگذاشتم لای درز دیواری که لگدمال نشوند و خودتان هم میدانید که درایام دهه مبارک فجر چه خبراست؟
من میبایست یک روز ازصبح تا شب فقط عکسهای مبارک این بزرگواران را تا جایی که دستم میرسید و توانش را داشتم جمع میکردم و همه گل و لای انها را میزدم کنار و یکی یکی میبوسیدم بعد بزارم یه جای امن.

الان هم همانجوره نه اینکه الان خسته و زده شده باشم من برای اعتقادم و احترام و عشقی که به این بزرگواران داشتم این عمل را انجام میدادم و هنوزهم اگرببینم انجام میدهم بنابراین من نه دشمن انقلابم هستم و نه دشمن کشورم بلکه من هم یک نوع عاشقم که تا دیروز عشق را در مقابله با امریکای جهانخوار میدیدم اما امروز عوض شدم و دیروز مثل بقیه فکرمیکردم امریکا هیچ غلطی نمیتواندبکند اما بعد ازبرنامه هسته ای و ردیف کردن اینهمه تحریم که سازمان ملل و بیش از 200 کشور را در یک مشتش دیدم و .. و هزاران بلا که میتواند سرما دربیاورد و درب اسلام و تشیع و انقلابم را بطور کلی تعطیل نماید جوری که دیگه خواهر و ناموس من و شما و بقیه نتونن یک روسری خشک و خالی سرشان بگذارند وای بحال چادر و غیره چرا چون نه اینکه حکومت بعدی چادر را منع خواهدنمود بلکه به این دلیل که جوانانی که منتظر فرصت بوده اند در انروز که ببینند حکومت عوض شده و یک حکومت نه چندان مذهبی سر کار امده چادر و روسری را از سر دختران هموطن خود خواهندکشید و مسخره مینمایند و هزاران بلای دیگه و درنهایت هم فرارخواهندنمود و حکومت بعدی هم هیچ کاری انجام نخواهد داد.

بنابراین بخاطر اینکه انروز را نبینم میگم دوستی با این دشمن بهتر از تداوم این دشمنی چندین ساله و درنهایت خداحافظی دائمی با انقلاب و مذهبم خواهدبود.
من دین و مذهب و انقلاب و مردمم را میخواهم اما نه بشرط خودکشی و مرگ تدریجی و خواری و حقارت که برخی کشورهای عربی سوء استفاده نمایند.

الان ما ملت داریم ذره ذره اب میشویم{چه حکومتی چه ملتی فرقی نمیکند هریک به یک طریق دارن اب میشوند} و دراین میان کی دارد سودش را میبرد؟
عربستان که حتی بیشرمانه امسال اجازه نداد ایرانیان به حج بروند{والبته این حج اگرجور هم میشد بمراتب دلت بارتر هم میشد و ای کاش تا چندین سال هم تعطیل شود مگر با اقتدار و عظمت و ابرو و اعتبار حاجیان ما وارد انجا شوند}

حالا خدا را خوش میاد که ما مردمی که اینهمه ادعای تمدن و کوروش و امام حسین{ع} را داشته و داریم اینهمه خوار و ذلیل شویم که یا سعودی ها سوء استفاده نمایند یا در بعد داخلی هم همه دست بخودکشی دسته جمعی بزنیم یا سرقتهای مسلحانه یا تجاوزهای دسته جمعی یا فلان و یا فلان و درنهایت شکست ذلت بار مقابل یک کشور نیم وجبی؟؟؟

بنابراین قبول شکست مقابل امریکا بمراتب بهتر از شکست مقابل صعودی هاست.
حالا با این اوضاع ذلت بار باید ازخود سوال نماییم ایا ما واقعا ایرانی هستیم؟
ایا ما واقعا مسلمان و شیعه هستیم؟

با این اوضاع فکرنمیکنم اینان که دارن اینهمه جرم و جنایت را انجام میدهند یا دسته جمعی به یک دختر نجیب که التماس میکند او را مورد ازار و اذیت قرار ندهند اما اتش غریزه پوزه انسانیت و معرفت و ایرانی بودن و شیعه بودنشان را بخاک میمالد و توجهی نمیکنند ، ایرانی باشند بلکه اینان احتمالا بربر یا مغول هستند..بهرحال هرجایی که هستن ایرانی و مسلمان و شیعه نبوده و نیستن.

خیر اینان همین هموطنان و فرزندان و خواهران و برادران ما هستند.پس چه شده که باوجود اینهمه بلندگوی دعوت به نماز و روزه و عمل صالح بازهم نه نماز و نه روزه و نه عمل صالح و بلکه هزاران جرم و جنایت و وحشیگری؟

واقعا چی شده؟

من میدانم چی شده چون من تحقیق کردم.. ما ایرانیان اشتباهی بجنگ ابرقدرت دنیا رفتیم انهم جنگی که نه جنگ بود فقط شعاربود اما پای عمل که برسد واقعا درمقابل نژاد سفید کم اورده و میاوریم{و البته نه فقط ما ایرانیان که همه رنگین پوستان و سیاه پوستان و زردپوستان مقابل نژاد سفید و خاصه امریکا و المان و فرانسه و انگلیس کم اورده و خواهنداورد...چرا چون خالقی که ما را خلق نموده چنین تصمیمی را گرفته که فعلا علم فقط نزد نژاد سفید باشد و دیگرهیچ}

حالا که خالق من چنین تصمیمی را گرفته و بمورد اجرا هم گذاشته من کی هستم که بخواهم به مقابله با ان برخیزم؟

پس منهم فعلا به خواست خالقم گردن مینهم تا با علم اندوزی و ثروت اندوزی خودم را بجایی برسانم که بتوانم لیاقتش را داشته باشم که بگویم من ایرانی هستم من مسلمان شیعه و انقلابی هستم{البته این عقده گشایی در زمان قدرتگیری نیست بلکه ابراز وجود و معرفت و هدایت است در زمان قدرت و عقده گشایی را در زمان قدرتگیری مردود و باطل و گناه میدانم و این روش را بهتر از روشهای معمول فعلی میدانم که نه به ان شوری شور که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند که بعد ببینیم هزاران غلط هم کرده و نه به این بی نمکی که امریکا تو رو خدا تو بیا به بانکهای اروپایی بگو با بانکهای ما معامله مالی و تجاری انجام دهند}

بازهم این جمله را صدبار که هزاربار بخوانید بعد ببینید چه حالی خواهید شد؟

بهرحال امریکا یا خوبه یا بده اگر بد هست پس این حرفها و اقدانات چی هستند و اگر خوب هست پس ان تبلیغات منفی تلویزیون ملی چی هستند؟

باور کنید تکلیفمونو با خودمون هم معلوم نیست.

ادامه دارد...[/]

[="Arial"][="Navy"]

عشق امامم;804428 نوشت:
بنام خدا.

نوشته اصلی توسط کریم
سلام
دوست بزرگوار جناب عشق امامم بنده سخنان شما را مطالعه کردم وفکر می کنم. اینهمه که شما آمریکا را مردم دوست وخیرخواه مردم نشان می دهید. خودش قبول نداشته باشد. وبه تعبیر عربی تعریف بما لایرضی صاحبه است. لذا متعرض آنها نمی شوم.
نکته دوم اینکه اختلاف مبنی داریم. چون در مبنای ما معیار خدا ودین است. وقرار نیست اگر خواست مردم خلاف دین ومذهب وخواست عموم دینداران شد. مقدم بر سخن خدا شود.
نکته سوم اینکه اگر مطالب خود را از ابتدا مطالعه کنید. نوعی تناقض در مطالب شما می باشد. در دو پست اخیر خود آمریکا را خیرخواه مردم عراق ودیگر کشورها نشان می دهید. بطوری که هرکس آمریکا را نشناسد فکر می کند. مردم دوستی بهتر از دولت مردان آمریکا وجود ندارد!
نکته بعدی اینکه مردم ایرانی که اموالشان بلوکه شده، وبه اعتراف خود آمریکا علیه دولت مورد حمایت مردم کودتا کرده اند. بخاطر کدام گناه باید از آمریکا عذر خواهی کنند؟ بخاطر اینکه برای آرامش قلبی خودشان واز روی خشم علیه آمریکا شعار داده اند؟
آیا مردم سالاری در دید شما ارزشی ندارد؟ بنده سابقا عرض کردم. شعار مرگ بر آمریکا از جانب مردم وخودجوش بوده است. وبعد از انقلاب هم نبوده بلکه قبل از آنهم وجود داشته است. اگر منصفانه قضاوت کنیم. برای تحقق طرح شما باید مردم عذر خواهی کنند نه دولت. یعنی از دید شما مردم اشتباه کرده اند. ودولت آمریکا مسیر حق را پیموده است. حال مردم چطور بخاطر شعار در مقابل تحریمها ودخالتهای آمریکا عذر خواهی کنند که دولت فخیمه آمریکا راضی شود؟

منم یکی از همین مردم هستم.
روزگاری بود اگرعکس رهبرم یا امامم توی کوچه و خیابان بود و گلی و کثیف هم شده بود برمیداشتم و گل و لای انها را پاک میکردم و میبوسیدم و میگذاشتم لای درز دیواری که لگدمال نشوند و خودتان هم میدانید که درایام دهه مبارک فجر چه خبراست؟
من میبایست یک روز ازصبح تا شب فقط عکسهای مبارک این بزرگواران را تا جایی که دستم میرسید و توانش را داشتم جمع میکردم و همه گل و لای انها را میزدم کنار و یکی یکی میبوسیدم بعد بزارم یه جای امن.

الان هم همانجوره نه اینکه الان خسته و زده شده باشم من برای اعتقادم و احترام و عشقی که به این بزرگواران داشتم این عمل را انجام میدادم و هنوزهم اگرببینم انجام میدهم بنابراین من نه دشمن انقلابم هستم و نه دشمن کشورم بلکه من هم یک نوع عاشقم که تا دیروز عشق را در مقابله با امریکای جهانخوار میدیدم اما امروز عوض شدم و دیروز مثل بقیه فکرمیکردم امریکا هیچ غلطی نمیتواندبکند اما بعد ازبرنامه هسته ای و ردیف کردن اینهمه تحریم که سازمان ملل و بیش از 200 کشور را در یک مشتش دیدم و .. و هزاران بلا که میتواند سرما دربیاورد و درب اسلام و تشیع و انقلابم را بطور کلی تعطیل نماید جوری که دیگه خواهر و ناموس من و شما و بقیه نتونن یک روسری خشک و خالی سرشان بگذارند وای بحال چادر و غیره چرا چون نه اینکه حکومت بعدی چادر را منع خواهدنمود بلکه به این دلیل که جوانانی که منتظر فرصت بوده اند در انروز که ببینند حکومت عوض شده و یک حکومت نه چندان مذهبی سر کار امده چادر و روسری را از سر دختران هموطن خود خواهندکشید و مسخره مینمایند و هزاران بلای دیگه و درنهایت هم فرارخواهندنمود و حکومت بعدی هم هیچ کاری انجام نخواهد داد.

بنابراین بخاطر اینکه انروز را نبینم میگم دوستی با این دشمن بهتر از تداوم این دشمنی چندین ساله و درنهایت خداحافظی دائمی با انقلاب و مذهبم خواهدبود.
من دین و مذهب و انقلاب و مردمم را میخواهم اما نه بشرط خودکشی و مرگ تدریجی و خواری و حقارت که برخی کشورهای عربی سوء استفاده نمایند.

الان ما ملت داریم ذره ذره اب میشویم{چه حکومتی چه ملتی فرقی نمیکند هریک به یک طریق دارن اب میشوند} و دراین میان کی دارد سودش را میبرد؟
عربستان که حتی بیشرمانه امسال اجازه نداد ایرانیان به حج بروند{والبته این حج اگرجور هم میشد بمراتب دلت بارتر هم میشد و ای کاش تا چندین سال هم تعطیل شود مگر با اقتدار و عظمت و ابرو و اعتبار حاجیان ما وارد انجا شوند}

حالا خدا را خوش میاد که ما مردمی که اینهمه ادعای تمدن و کوروش و امام حسین{ع} را داشته و داریم اینهمه خوار و ذلیل شویم که یا سعودی ها سوء استفاده نمایند یا در بعد داخلی هم همه دست بخودکشی دسته جمعی بزنیم یا سرقتهای مسلحانه یا تجاوزهای دسته جمعی یا فلان و یا فلان و درنهایت شکست ذلت بار مقابل یک کشور نیم وجبی؟؟؟

بنابراین قبول شکست مقابل امریکا بمراتب بهتر از شکست مقابل صعودی هاست.
حالا با این اوضاع ذلت بار باید ازخود سوال نماییم ایا ما واقعا ایرانی هستیم؟
ایا ما واقعا مسلمان و شیعه هستیم؟

با این اوضاع فکرنمیکنم اینان که دارن اینهمه جرم و جنایت را انجام میدهند یا دسته جمعی به یک دختر نجیب که التماس میکند او را مورد ازار و اذیت قرار ندهند اما اتش غریزه پوزه انسانیت و معرفت و ایرانی بودن و شیعه بودنشان را بخاک میمالد و توجهی نمیکنند ، ایرانی باشند بلکه اینان احتمالا بربر یا مغول هستند..بهرحال هرجایی که هستن ایرانی و مسلمان و شیعه نبوده و نیستن.

خیر اینان همین هموطنان و فرزندان و خواهران و برادران ما هستند.پس چه شده که باوجود اینهمه بلندگوی دعوت به نماز و روزه و عمل صالح بازهم نه نماز و نه روزه و نه عمل صالح و بلکه هزاران جرم و جنایت و وحشیگری؟

واقعا چی شده؟

من میدانم چی شده چون من تحقیق کردم.. ما ایرانیان اشتباهی بجنگ ابرقدرت دنیا رفتیم انهم جنگی که نه جنگ بود فقط شعاربود اما پای عمل که برسد واقعا درمقابل نژاد سفید کم اورده و میاوریم{و البته نه فقط ما ایرانیان که همه رنگین پوستان و سیاه پوستان و زردپوستان مقابل نژاد سفید و خاصه امریکا و المان و فرانسه و انگلیس کم اورده و خواهنداورد...چرا چون خالقی که ما را خلق نموده چنین تصمیمی را گرفته که فعلا علم فقط نزد نژاد سفید باشد و دیگرهیچ}

حالا که خالق من چنین تصمیمی را گرفته و بمورد اجرا هم گذاشته من کی هستم که بخواهم به مقابله با ان برخیزم؟

پس منهم فعلا به خواست خالقم گردن مینهم تا با علم اندوزی و ثروت اندوزی خودم را بجایی برسانم که بتوانم لیاقتش را داشته باشم که بگویم من ایرانی هستم من مسلمان شیعه و انقلابی هستم{البته این عقده گشایی در زمان قدرتگیری نیست بلکه ابراز وجود و معرفت و هدایت است در زمان قدرت و عقده گشایی را در زمان قدرتگیری مردود و باطل و گناه میدانم و این روش را بهتر از روشهای معمول فعلی میدانم که نه به ان شوری شور که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند که بعد ببینیم هزاران غلط هم کرده و نه به این بی نمکی که امریکا تو رو خدا تو بیا به بانکهای اروپایی بگو با بانکهای ما معامله مالی و تجاری انجام دهند}

بازهم این جمله را صدبار که هزاربار بخوانید بعد ببینید چه حالی خواهید شد؟

بهرحال امریکا یا خوبه یا بده اگر بد هست پس این حرفها و اقدانات چی هستند و اگر خوب هست پس ان تبلیغات منفی تلویزیون ملی چی هستند؟

باور کنید تکلیفمونو با خودمون هم معلوم نیست.

ادامه دارد...

بهرحال امریکا یا خوبه یا نیسته.

اگرنیسته که گفتم پس اینهمه اصرار و التماس بدشمن چرا؟
اگرهم احیانا خوب بوده و ما بد برداشت نموده بودیم که بد هست پس چرا تلویزیون ملی اینهمه تبلیغات منفی در مورد امریکا دارد؟

امریکا انقدرها هم که ما فکرمیکردیم بد نبوده فقط موضوع سر اینه که ما او را بد دیده و میبینیم.
نیازی هم نیست تلویزیون ما درغ بگوید فقط کافی هست که درمورد امریکا راستش را بگوید.
امریکا در زمان جنگ اعراب علیه اسرائیل اولین کشوری نبوده که به این رژیم تازه تاسیس کمک نمود و بلکه امریکا اولین کشوری هم نبود که اسرائیل را برسمیت شناخته و بلکه امریکا بعد از شوروی{روسیه کنونی} اسرائیل را برسمیت شناخته پس روسها دراین مورد بدتر از امریکاییان بودند.

اسرائیل زمانیکه چندکشورعربی به ریاست مصر بهش حمله کردند و انان را غافلگیر نمودند حتی یک تفنگ یا موشک و بمب و هواپیمای جنگی هم نداشتند و هر چقدر که به امریکا التماس نمود بمن کمک بکن امریکاییان محلی نگذاشتند و اگر قضیه کانال سوئز و بی معرفتی مصریان بخاطر مصادره این کانال از دست انگلیسی ها و فرانسوی ها نبود حتی انگلیس و فرانسه هم کمکش نمیکردند و اسرائیل همان سال اول محو شده بود اما چون مصریان به نامردی کانال سوئز را بعد از انهمه زحمات فرانسویان ازچنگ انان و بعدا انگلیسیان در اوردند و انان را بیرون راندند و جواب محبت انان را به نامردی هرچه تمام دادند انها هم تلافی نموده و درجنگ اول اعراب و اسرائیل جانب اسرائیل را گرفتند و این کشور بی سلاح را تجهیز نمودند و اصلا تا مدتها حرفی از کمکهای امریکا نبود و امریکا زمانی قدم پیش گذاشت که روسها موشکهای اس300{اگراشتباه نکنم یا چیزی شبیه به این نام}خود را به ارتش اعراب و مصر دادند و توازن جنگ به نفع اعراب شد و امریکا هم پا پیش گذاشت.

بنابراین اگر تلویزیون ما بخواهد چهره امریکا را خوب جلوه نماید میتواند{کمااینکه همینهایی هم که من گفتم از روی برنامه های مستند تلویزیون ملی بودند نه جاهای دیگر}

چه بسا اگر اینهمه امار جرم و جنایت و گرانی و فقر و فحشا و خودکشی های دسته جمعی داخلی از یکسو و برخی اقدامان سعودی ها در مقابل انقلاب و حزب الله و حجاج ایرانی از سوی دیگر وجود نداشتند مطمئنا منهم هنوز موافق شعارمرگ برامریکا بودم.[/]

شعار هایی مثل مرگ بر آمریکا یعنی چی ؟
یعنی مرگ بر مردم آمریکا و دولت آمریکا
در این شعار مرگ بر طفل شیر خوار یک آمریکایی را شامل میشه تا بزرگسال
............................................
شعار هایی مثل مرگ بر ایران یعنی چی ؟
یعنی مرگ بر مردم ایران و دولت ایران
در این شعار مرگ بر طفل شیر خوار ایرانی را شامل میشه تا بزرگسال
........................................
ایران را برای این مثال زدم تا ماهیت این شعار را متوجه بشین. وقتی یک شهروند آمریکایی میاد و میشنوه که مردم ایران میگن مرگ بر آمریکا. دیدش فقط این نیست که ما دولت آمریکا را خطاب میدیم. ان فرد اینو برداشت میکنه که ما میخواهیم زن و بچه و خود اونو هم بکشیم.
...........................
به نظر من اگه منظور شما مرگ بر آمریکا دولت آمریکا است که هست. باید نوع شعار عوض بشه تا مفهوم ان ، جور دیگه برداشت نشه.

عشق امامم;804432 نوشت:
چه بسا اگر اینهمه امار جرم و جنایت و گرانی و فقر و فحشا و خودکشی های دسته جمعی داخلی از یکسو و برخی اقدامان سعودی ها در مقابل انقلاب و حزب الله و حجاج ایرانی از سوی دیگر وجود نداشتند مطمئنا منهم هنوز موافق شعارمرگ برامریکا بودم.

سلام
بنده هم منکر این اشکالات نیستم. ولی مشکل از از جانب مخالفت با آمریکا می بینم. چرا که منشا این دشمنی از ما نبوده است. طبق دلایلی که قبلا به تفصیل نقل شد. بلکه مشکل از داخل است. وبا دوستی آمریکا بهتر که نمی شود. بدتر هم می شود.
بنده قبول دارم، که عمده مشکل از جانب برخی مسئولان رده بالای ماست. که در سمت های اجرایی ویا قانونگذاری خوب مدیریت نمی کنند. واینهمه جوان دنبال کار وتلاش را عاطل وباطل رها کرده اند. چرا که مساله اقتصاد مقاومتی که یک روش داخلی وبا تکیه بر توان داخلی است. اجرا نمی شود.
مسئولان ما باید توان وقدرت داخلی ار قبول داشته وطبق سفارشات رهبری بر اساس توان وتولید داخلی برنامه ریزی کنند. چون ما در جنگ با آنهمه مشکلات کشور را بد اداره نکردیم. سوای موفقیتهای که در میدان نبرد داشتیم. چون تکیه روی توان داخلی واعتماد به مسئولان بیشتر بود. وحالا نیزاین قضیه باید تکرار شود.

[="Black"]بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و ادب و احترام خدمت دوستان گرامی

ابتدا اینکه پستها زیاد بود و وقت نکردم همه رو بخونم.... به همین دلیل فقط پیرامون مطالبی که خوانده ام مطالبی را عرض میکنم ... حتی ممکن است مطالب بنده قبلا بیان شده باشد و پاسخ هم داده شده باشد.... با این حال .....

ابتدا اینکه قطعا شعار مرگ بر آمریکا هم در ایران تاثیر گذاشته است و هم طبق اعتراف مقامات آمریکایی در عرصه بین المللی تاثیرات مثبت و منفی فراوانی داشته است.....


آمریکا با روسوایی های جاسوسی که هراز گاهی بر ملا میشود و این جاسوسی از دوستان خودش است ثابت کرده است همچنان غیر قابل اعتماد است.
از آنجایی که ثابت شد حافظه مردم بسیار ضعیف است اهرمی نیاز است تا این حافظه تقویت شود و این اهرم شعار و ذکر زیبای مرگ بر آمریکاست.

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر صهیونیست به این دلیل است که این دو کشور و رژیم نامشروع صهیونیست سردمدار استکبار جهانی هستند که آل سعود هم به آنها اضافه شد....
و این شعار به سیاست آمریکا برمیگردد و هر کدام از مردمانی که در آمریکا حامی نظام حاکم کشورشان هستند.....

و اما اینکه گفته کشوری با تمدن ایران نباید چنین کند و ..... اصلا خریدار ندارد... اتفاقا اگر امروز همان کوروشی که از تمدنش میبالید زنده بود آمریکایی که ایران را تهدید میکند را با خاک یکسان میکرد....
از طرفی تمدن دلیل خوبی نیست تا از دشمنان برائت نجست!؟؟؟؟

و اما اثرات ذکر زیبای مرگ بر امریکا.

در ایران این شعار حداقل به بنده می آموزد که امریکا دشمن من است و از هر فرصتی استفاده میکند تا به من ضربه زند.... کاش بعضی از مسئولین هم میفهمیدند....
به من می آموزد باید تلاش کنم تا از این کشور دشمن در تمام زمینه ها پیشی بگیرم... چه بسا جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از موارد پیشتاز دنیاست برای نمونه امنیت داخلی کشور و .....
این شعار باعث هزار انگیزه مثبت میشود مگر اینکه کسی ذاتا منفی نگر باشد و بخواهد بی عرضگی خویش را به گردن دیگران بیاندازد.

تاثیرات این ذکر در دنیا چیست؟

زمانی اسرائیل بی سروصدا در حال نسل کشی در فلسطین بود و از بین بردن مسجدالاقصی اما زمانی که به حکم امام خمینی(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس نامیده شد به گفته خود سران رژیم صهیونیست تمام نقشه هایشان نابود شد....
و اذعان شخص سید حسن نصرالله همین مکتب استکبار ستیزی امام خمینی(ره) باعث شد حزب الله قدرت بگیرد و لبنان آزاد شود و یکی از شعاعر مکتب اماخمینی(ره) ذکر زیبای مرگ بر امریکاست...
به گفته خود سران آمریکایی شعار مرگ بر آمریکا توجه خیلی از تشکلهای دانشجویی در دنیا را به خود جلب کرد و به دنبال چرایی این شعار گشتند و عاقبت خود نیز به این شعار پیوستند و هر سال در تمام دنیا در روز قدس ادیان دیگر همگام با مسلمانان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست را سر میدهند و اگر این روند ادامه پیدا کند تا یکی دو دهه دیگر اگر آمریکایی باقی بماند به طور کاملا منزوی خواهد شد.
و ...............!؟



مطلب آخر البته فعلا


بارها به این پرسش که این شعار فقط شامل دولت می شود یا شامل مردم آمریکا هم میشود پاسخ داده شد... هم توسط امام خمینی(ره) هم توسط امام خامنه ای(حفظه الله) هم توسط مسئولین دیگر و هم در این سایت. این ایراد وارد کردن درگیر هیچ جایگاهی ندارد....
و حتی پیرامون تغییر این شعار هم بارها پاسخ داده شد... هر شعار به جز مرگ بر آمریکا دشمنی آمریکا را با ایران و اسلام را تحت الشعاع قرار میدهد.
و به فرموده امام خمینی(ره) ما این راه را آنقدر ادامه میدهیم تا از کاخ سفید هم شعار مرگ بر آمریکا سرداده شود.
[/]

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

کریم;804598 نوشت:
سلام
بنده هم منکر این اشکالات نیستم. ولی مشکل از از جانب مخالفت با آمریکا می بینم. چرا که منشا این دشمنی از ما نبوده است. طبق دلایلی که قبلا به تفصیل نقل شد. بلکه مشکل از داخل است. وبا دوستی آمریکا بهتر که نمی شود. بدتر هم می شود.
بنده قبول دارم، که عمده مشکل از جانب برخی مسئولان رده بالای ماست. که در سمت های اجرایی ویا قانونگذاری خوب مدیریت نمی کنند. واینهمه جوان دنبال کار وتلاش را عاطل وباطل رها کرده اند. چرا که مساله اقتصاد مقاومتی که یک روش داخلی وبا تکیه بر توان داخلی است. اجرا نمی شود.
مسئولان ما باید توان وقدرت داخلی ار قبول داشته وطبق سفارشات رهبری بر اساس توان وتولید داخلی برنامه ریزی کنند. چون ما در جنگ با آنهمه مشکلات کشور را بد اداره نکردیم. سوای موفقیتهای که در میدان نبرد داشتیم. چون تکیه روی توان داخلی واعتماد به مسئولان بیشتر بود. وحالا نیزاین قضیه باید تکرار شود.

صحبتهای شما نشان از درک بالای شما دارد{والبته چندموردقابل پیگیری و پاسخ مبسوط مثلا با دوستی با امریکا بهترکه نمیشود هیچ بلکه بدترهم میشود...برای پاسخ به این سوال شما را ارجاع میدهم به کشورهای جهان سومی که بویی از انسانیت و حقوق بشر نبردند اما بخاطر دوستی یا نزدیکی به کشورهای غربی منجمله امریکا دارای فرهنگ و تمدن حقوق بشری شده اند یا خواهندشد و انهایی هم که هنوز به این شیوه مردمی مثل ایران روی نیاورده اند دیر یا زود توسط مدافعان حقوق بشر در امریکا و بعدا سیاستمداران این کشورها محکوم به فنا و نابودی رژیمهای سرکوبگرانه خود خواهندبود}

فرمودید قبول دارید برخی مشکلات ازجانب برخی مسئولان رده بالا بوده .. بنابراین این خود جای سوال برای برخی پیش میاورد که این مسئولان محترم بی کفایت چگونه توانسته اند به این پستهای مهم و حساس برسند که باعث اینهمه گرفتاری و مشکل برای مردم و انقلاب بوجود بیاورند و .. و بفرض که رسیدند چرا بعدازمدتی که معلوم شد بی کفایت هستند برکنارنشدند یا راهنمایی نشدند که راه یا روش شما اشتباه هست؟
ایا وجود این عده می ارزید به اینکه اینهمه مشکلات بوجود بیاید که به سرنگونی معنوی حکومت مذهبی و انقلابی ما مردم بیانجامد؟
{همین الان هم عده ای عقیده دارند انگارسقوط نموده ایم فقط ظاهر خودتان را حفظ نموده اید و .. و مدرک و سند هم میگویند شما نگاه کنید به اوایل انقلاب و وضعیت حجاب و مردم و بیکاری و گرانی و فقر و فحشا و .. و چی و چی و نگاه کنید به الان که چی شدید؟{کم اوردن جلوی امریکا و در واقع ، التماس به امریکا برای بهبود وضعیت مالی و اقتصادی مردم}

فرمودید اینهمه جوان عاطل و باطل بدنبال کار و .. و اینهم اضاف کنید که چندین هزار جوان هم بدنبال کار پیر شدند و چندین هزار دیگر هم دارند پیر میشوند و همچنان دنبال کار دولتی یا مناسب که دریغ و صددریغ.

بهرحال روی هم رفته صحبتهای شما بسیار خوب و پرمحتوا و بلکه واقع گرایانه بودند که این جای تقدیر و تشکر دارد..ممنون.[/]

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

امام عشق;804917 نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و ادب و احترام خدمت دوستان گرامی

ابتدا اینکه پستها زیاد بود و وقت نکردم همه رو بخونم.... به همین دلیل فقط پیرامون مطالبی که خوانده ام مطالبی را عرض میکنم ... حتی ممکن است مطالب بنده قبلا بیان شده باشد و پاسخ هم داده شده باشد.... با این حال .....

ابتدا اینکه قطعا شعار مرگ بر آمریکا هم در ایران تاثیر گذاشته است و هم طبق اعتراف مقامات آمریکایی در عرصه بین المللی تاثیرات مثبت و منفی فراوانی داشته است.....

آمریکا با روسوایی های جاسوسی که هراز گاهی بر ملا میشود و این جاسوسی از دوستان خودش است ثابت کرده است همچنان غیر قابل اعتماد است.
از آنجایی که ثابت شد حافظه مردم بسیار ضعیف است اهرمی نیاز است تا این حافظه تقویت شود و این اهرم شعار و ذکر زیبای مرگ بر آمریکاست.

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر صهیونیست به این دلیل است که این دو کشور و رژیم نامشروع صهیونیست سردمدار استکبار جهانی هستند که آل سعود هم به آنها اضافه شد....
و این شعار به سیاست آمریکا برمیگردد و هر کدام از مردمانی که در آمریکا حامی نظام حاکم کشورشان هستند.....

و اما اینکه گفته کشوری با تمدن ایران نباید چنین کند و ..... اصلا خریدار ندارد... اتفاقا اگر امروز همان کوروشی که از تمدنش میبالید زنده بود آمریکایی که ایران را تهدید میکند را با خاک یکسان میکرد....
از طرفی تمدن دلیل خوبی نیست تا از دشمنان برائت نجست!؟؟؟؟

و اما اثرات ذکر زیبای مرگ بر امریکا.

در ایران این شعار حداقل به بنده می آموزد که امریکا دشمن من است و از هر فرصتی استفاده میکند تا به من ضربه زند.... کاش بعضی از مسئولین هم میفهمیدند....
به من می آموزد باید تلاش کنم تا از این کشور دشمن در تمام زمینه ها پیشی بگیرم... چه بسا جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از موارد پیشتاز دنیاست برای نمونه امنیت داخلی کشور و .....
این شعار باعث هزار انگیزه مثبت میشود مگر اینکه کسی ذاتا منفی نگر باشد و بخواهد بی عرضگی خویش را به گردن دیگران بیاندازد.

تاثیرات این ذکر در دنیا چیست؟

زمانی اسرائیل بی سروصدا در حال نسل کشی در فلسطین بود و از بین بردن مسجدالاقصی اما زمانی که به حکم امام خمینی(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس نامیده شد به گفته خود سران رژیم صهیونیست تمام نقشه هایشان نابود شد....
و اذعان شخص سید حسن نصرالله همین مکتب استکبار ستیزی امام خمینی(ره) باعث شد حزب الله قدرت بگیرد و لبنان آزاد شود و یکی از شعاعر مکتب اماخمینی(ره) ذکر زیبای مرگ بر امریکاست...
به گفته خود سران آمریکایی شعار مرگ بر آمریکا توجه خیلی از تشکلهای دانشجویی در دنیا را به خود جلب کرد و به دنبال چرایی این شعار گشتند و عاقبت خود نیز به این شعار پیوستند و هر سال در تمام دنیا در روز قدس ادیان دیگر همگام با مسلمانان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست را سر میدهند و اگر این روند ادامه پیدا کند تا یکی دو دهه دیگر اگر آمریکایی باقی بماند به طور کاملا منزوی خواهد شد.
و ...............!؟

مطلب آخر البته فعلا

بارها به این پرسش که این شعار فقط شامل دولت می شود یا شامل مردم آمریکا هم میشود پاسخ داده شد... هم توسط امام خمینی(ره) هم توسط امام خامنه ای(حفظه الله) هم توسط مسئولین دیگر و هم در این سایت. این ایراد وارد کردن درگیر هیچ جایگاهی ندارد....
و حتی پیرامون تغییر این شعار هم بارها پاسخ داده شد... هر شعار به جز مرگ بر آمریکا دشمنی آمریکا را با ایران و اسلام را تحت الشعاع قرار میدهد.
و به فرموده امام خمینی(ره) ما این راه را آنقدر ادامه میدهیم تا از کاخ سفید هم شعار مرگ بر آمریکا سرداده شود.

با عرض سلام و صلوات.

شما دوست بزرگوار ابتدا فرمودید همه مطالب را بدقت نخوانده اید ..
خواهش من ابتدا از شما این است که ابتدا همه مطالب را {ولو چندساعت هم طول بکشد} بدقت بخوانید و بعد از خواندن همه مطالب {و اگر کمی هم اوضاع فعلی جامعه را و همین مردم را مورد بررسی خود قرار داده اید و ..
و اگر مقداری هم در مورد دشمنی که ادعای دشمنی با اونو داریم تحقیق و تفحص نموده اید}
بازهم اگر نظرتان همین بود بفرمایید یا در حد توان قانع میکنم یا در حد فهم قانع میشوم.

باتشکر.[/]

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

عشق امامم;805279 نوشت:
بنام خدا.

نوشته اصلی توسط امام عشق
بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و ادب و احترام خدمت دوستان گرامی

ابتدا اینکه پستها زیاد بود و وقت نکردم همه رو بخونم.... به همین دلیل فقط پیرامون مطالبی که خوانده ام مطالبی را عرض میکنم ... حتی ممکن است مطالب بنده قبلا بیان شده باشد و پاسخ هم داده شده باشد.... با این حال .....

ابتدا اینکه قطعا شعار مرگ بر آمریکا هم در ایران تاثیر گذاشته است و هم طبق اعتراف مقامات آمریکایی در عرصه بین المللی تاثیرات مثبت و منفی فراوانی داشته است.....

آمریکا با روسوایی های جاسوسی که هراز گاهی بر ملا میشود و این جاسوسی از دوستان خودش است ثابت کرده است همچنان غیر قابل اعتماد است.
از آنجایی که ثابت شد حافظه مردم بسیار ضعیف است اهرمی نیاز است تا این حافظه تقویت شود و این اهرم شعار و ذکر زیبای مرگ بر آمریکاست.

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر صهیونیست به این دلیل است که این دو کشور و رژیم نامشروع صهیونیست سردمدار استکبار جهانی هستند که آل سعود هم به آنها اضافه شد....
و این شعار به سیاست آمریکا برمیگردد و هر کدام از مردمانی که در آمریکا حامی نظام حاکم کشورشان هستند.....

و اما اینکه گفته کشوری با تمدن ایران نباید چنین کند و ..... اصلا خریدار ندارد... اتفاقا اگر امروز همان کوروشی که از تمدنش میبالید زنده بود آمریکایی که ایران را تهدید میکند را با خاک یکسان میکرد....
از طرفی تمدن دلیل خوبی نیست تا از دشمنان برائت نجست!؟؟؟؟

و اما اثرات ذکر زیبای مرگ بر امریکا.

در ایران این شعار حداقل به بنده می آموزد که امریکا دشمن من است و از هر فرصتی استفاده میکند تا به من ضربه زند.... کاش بعضی از مسئولین هم میفهمیدند....
به من می آموزد باید تلاش کنم تا از این کشور دشمن در تمام زمینه ها پیشی بگیرم... چه بسا جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از موارد پیشتاز دنیاست برای نمونه امنیت داخلی کشور و .....
این شعار باعث هزار انگیزه مثبت میشود مگر اینکه کسی ذاتا منفی نگر باشد و بخواهد بی عرضگی خویش را به گردن دیگران بیاندازد.

تاثیرات این ذکر در دنیا چیست؟

زمانی اسرائیل بی سروصدا در حال نسل کشی در فلسطین بود و از بین بردن مسجدالاقصی اما زمانی که به حکم امام خمینی(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس نامیده شد به گفته خود سران رژیم صهیونیست تمام نقشه هایشان نابود شد....
و اذعان شخص سید حسن نصرالله همین مکتب استکبار ستیزی امام خمینی(ره) باعث شد حزب الله قدرت بگیرد و لبنان آزاد شود و یکی از شعاعر مکتب اماخمینی(ره) ذکر زیبای مرگ بر امریکاست...
به گفته خود سران آمریکایی شعار مرگ بر آمریکا توجه خیلی از تشکلهای دانشجویی در دنیا را به خود جلب کرد و به دنبال چرایی این شعار گشتند و عاقبت خود نیز به این شعار پیوستند و هر سال در تمام دنیا در روز قدس ادیان دیگر همگام با مسلمانان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست را سر میدهند و اگر این روند ادامه پیدا کند تا یکی دو دهه دیگر اگر آمریکایی باقی بماند به طور کاملا منزوی خواهد شد.
و ...............!؟

مطلب آخر البته فعلا

بارها به این پرسش که این شعار فقط شامل دولت می شود یا شامل مردم آمریکا هم میشود پاسخ داده شد... هم توسط امام خمینی(ره) هم توسط امام خامنه ای(حفظه الله) هم توسط مسئولین دیگر و هم در این سایت. این ایراد وارد کردن درگیر هیچ جایگاهی ندارد....
و حتی پیرامون تغییر این شعار هم بارها پاسخ داده شد... هر شعار به جز مرگ بر آمریکا دشمنی آمریکا را با ایران و اسلام را تحت الشعاع قرار میدهد.
و به فرموده امام خمینی(ره) ما این راه را آنقدر ادامه میدهیم تا از کاخ سفید هم شعار مرگ بر آمریکا سرداده شود.

با عرض سلام و صلوات.

شما دوست بزرگوار ابتدا فرمودید همه مطالب را بدقت نخوانده اید ..
خواهش من ابتدا از شما این است که ابتدا همه مطالب را {ولو چندساعت هم طول بکشد} بدقت بخوانید و بعد از خواندن همه مطالب {و اگر کمی هم اوضاع فعلی جامعه را و همین مردم را مورد بررسی خود قرار داده اید و ..
و اگر مقداری هم در مورد دشمنی که ادعای دشمنی با اونو داریم تحقیق و تفحص نموده اید}
بازهم اگر نظرتان همین بود بفرمایید یا در حد توان قانع میکنم یا در حد فهم قانع میشوم.

باتشکر.

اما تا اونموقع که شما بعد از مطالعه و بررسی کامل نظر خودتان را مجددا اعلام نمایید من نظر خودم را اعلام نموده و بازهم مینمایم.

اگر هیچ حکم شرعی یا قانونی دال بر تداوم شعارمرگ بر امریکا وجود نداشته و ندارد .. من خودم به شخصه و بعنوان یک شهروندعادی این مملکت و در این زمانه و شرایط که مردم و مملکت بخاطر انتخاب یک راه اشتباه بنام دشمنی با ابرقدرت دارند از اخلاقیات و معنویت و خدا دور میشوند با ادامه ان مخالف هستم و دلایل هم فراوان هستند که در همه ارسالها بنوعی به انها اشاره شده{مهمترین انها}

کشوری که ما برای دشمنی تاریخی و کینه ای و انتقامی خود فعلا انتخاب نموده ایم دشمن دست و پا بسته ای نبوده که هیچ بلکه فعلا ابرقدرت دنیا هم هست که به لحاظ ابرقدرتی،فعلا توانایی دهها اقدام نظامی و سیاسی و فرهنگی و صتعتی و تجاری علیه ما و ملت و حکومت ما را داشته و خواهدداشت که باید گفت آینده این دشمنی احتمالات 50 به 50 خواهدشد یعنی یا ما امریکا را نابود خواهیم کرد{که فعلا بطورطبیعی خیلی بعیداست} یا امریکا ، ما و حکومت ما را نابود خواهدکرد و همان کاری را که با ژاپن و ژاپنی ها نمود با ما و حکومت ما انجام خواهدداد {حالت سوم که بخاطر شعارهای ما و حکومت ما بعید هم خواهدبود این گزینه شاید باشد که فعلا کاری به تغییر حکومت ما نخواهدداشت و بلکه شیوه حکومت داری حکومت ما را تغییر خواهدداد تا جایی که خود حکومت و دولت پیشقدم گردند که ابتدا همه شعارهای مرگ بر امریکا از روی همه در و دیوارهای مملکت ما پاک شوند و .. و در ادامه اگر اوضاع ارتباط دوستی خوب پیش رفت .. این شعار از راهپیمایی ها هم حذف خواهد شد و .. و در گام های بعدی .. شعار مرگ بر اسرائیل کنار خواهدرفت و بعد این کشور برسمیت شناخته خواهدشد و بعد هم ارتباطات تنگاتنگ تجاری و اقتصادی و فرهنگی و گل و بلبلی{و البته در ان روز یا ایام .. اوضاع کنونی جهان به این شکل نخواهدبود و بلکه امریکا تا جای ممکن از ایجاد ارتباط دوستی با ایران ترفه رفته و ممانعت بعمل خواهد اورد اما بفرض مثال که معجزه ای رخ دهد و امریکا نیز نیازمند این دوستی گردد یا علیرغم نیاز به این دوستی و ارتباط ، لجاجت دولت های ایران کار را به انجا بکشاند که مجبور گردد دست دوستی ایران را گرفته و بفشارد .. در انصورت یا باید چین مقابل امریکا قد علم نماید یا اگر چینیان فعلا خواهان درگیری با امریکا نباشند بنابراین امریکا مجبور خواهد شد چندکشور عربی را دشمن خود نمایند که اولین انها مصر و عربستان خواهندبود که مناسبات این کشورها بشدت تحت تاثیر دوستی ایران و امریکا قرار گرفته و دشمنی شدیدی بین عربستان و مصر و حتی شاید عراق و چندکشور دیگر منجمله اردن و امارات و قطر بوجود اورد و ...{فقط در این بین لطفا مجددا عده ای نفرمایند که امریکا ابرقدرت نیست که این دیگه یک بحث جداگانه هست و نیاز به بحث جداگانه هم دارد فقط برای کوتاه نمودن این مختصر یا ذهنیت اشتباه باید گفت که اگر امریکا ابرقدرت نیست پس چه کشوری فعلا ابرقدرت است؟ اگر امریکا ابرقدرت دنیا نیست پس چه کشوری قدرت اینرا داشته و دارد که اینهمه کشورها را مقابل ما بسیج نماید؟ چرا این توانایی را ما نشان امریکاییان و دنیا نداده و نمیدهیم که امریکا را اینهمه تحریم های مختلف نماییم و ناوهای هواپیمابر ما دور تا دور سواحل امریکا لنگر بندازند و 24 ساعته امریکا و اقدامات نظامی او را تحت کنترل خود داشته باشیم و .. و دهها مورد دیگر منجمله رصد 24 ساعته هوایی با ماهواره یا نرم افزار چشمان خدا یا هر عنوان دیگر؟}

بنابراین ادامه این دشمنی را دو حالته فرض میکنیم که در هر دو حالت شعار مرگ بر امریکا برداشته خواهدشد.
1 یا ما امریکا را نابود خواهیم کرد{نابودی معنوی و اخلاقی و رفتاری یا نابودی جغرافیایی که دراینصورت دیگرنیازی به شعارمرگ برامریکا نخواهدبود}
2 یا امریکا ما را نابود خواهدکرد{آنهم یا نابودی اخلاقی و رفتاری یا نابودی جغرافیایی با تقسیم ایران به چندکشور کوچکتر با حفظ نوع حکومت یا تغییر کل حکومت و سیستم حکومتی که بازهم به اجبار یا اختیار شعار مرگ بر امریکا برداشته خواهدشد}

انتخاب با خود ماست{یا جنگ جنگ تا پیروزی کامل مادی یا معنوی ما یا جنگ جنگ تا شکست و نابودی مطلق مادی و معنوی یا حیثیتی ما ؟}
یا صلح و سازش با دشمن و ابتدا شستن چشمها و خوب دیدن این دشمن که شاید دشمن چندان بدی هم نبوده یا نمیبباشد؟
{والبته با درنظرگرفتن احتمالات بالا که ابتدا تحلیل گردد که سیاست روز امریکا فعلا چه نیازهایی دارد یا میطلبد که بر اساس آن تصمیمی گرفته و یا اقدامی بعمل آید؟}

باتشکر.[/]

[="Black"]بسم الله الرحمن الرحیم


عرض سلام و ادب مجدد

ابتدا اینکه نیاز نیست مطالب را کامل بخوانم چون انقدر با مخالفان شعار مرگ بر آمریکا بحث کردم ، میدانم نظرشان چیست.

عشق امامم;805308 نوشت:
اگر هیچ حکم شرعی یا قانونی دال بر تداوم شعارمرگ بر امریکا وجود نداشته و ندارد ..

با عرض پوزش زمانی که بیان میکنید حکم شرعی یا حکم قانونی دیگر نظر شخصی ملاک نیست.
در شرع اسلام جایی برای نظر شخصی وجود ندارد.
در قانون هم فقط از مجاری قانونی می توان قانون را تغییر داد.

پیرامون شرع... مختصصان دینی امروز میگویند از نظر شرعی برائت از استکبار جهانی که پیشتازش آمریکاست واجب است.
از نظر قانونی هم بالاترین مرجع قانونی کشور چه در دوران انقلاب و چه در این دوره ( ولایت فقیه ) دستور به انجام برائت از آمریکا را صادر کرده اند و بیان کرده اند تا مادامی که این کشور استکباری از تروریسم و رژیم منحوس صهیونست دفاع کند تکلیف در برائت است.
و فرموده اند اگر آمریکا دست از جنایت بردارد اولین کسی که برای دوستی دست دراز میکند خود بنده هستم.

عشق امامم;805308 نوشت:
من خودم به شخصه و بعنوان یک شهروندعادی این مملکت و در این زمانه و شرایط که مردم و مملکت بخاطر انتخاب یک راه اشتباه بنام دشمنی با ابرقدرت دارند از اخلاقیات و معنویت و خدا دور میشوند با ادامه ان مخالف هستم و دلایل هم فراوان هستند که در همه ارسالها بنوعی به انها اشاره شده{مهمترین انها}

مشکل تفکر شما این است که آمریکای پوشالی را ابرقدرت میدانید فقط در این پست 7 بار از واژه ابرقدرت استفاده کرده اید و چندین بار از وازه های دیگر با همین بار معنایی.

این خبرا نیست دوست عزیز ، ابر قدرت فقط و فقط خداست و آنکه تسلیم امر خداست.

از طرفی وضعیت بد مملکتی هیچ ربطی به آمریکا ، شعار مرگ بر آمریکا و یا دشمنی ایران با آمریکا ندارد.

همان شخص مسئول که در دفاع از برجام به اسم جلاله الله قسم خورد و وضعیت بد اقتصادی را در گرو برجام دانست ، یا آن شخصی که آب خوردن مردم را به برجام ربط داد و .....
بعد از تصویب برجام همه یک صدا گفتند وضعیت بد اقتصادی نه به انرژی هسته ای ربط دارد ، نه به تحریم و نه ..... همان حرفی که ما سالهای سالست که میزنیم.

مشکل مردم دشمنی با آمریکا نیست... مشکل از جایی شروع میشود که تفکرات اشتباه آمریکا را ابرقدرت میدانند.

عشق امامم;805308 نوشت:
کشوری که ما برای دشمنی تاریخی و کینه ای و انتقامی خود فعلا انتخاب نموده ایم دشمن دست و پا بسته ای نبوده که هیچ بلکه فعلا ابرقدرت دنیا هم هست که به لحاظ ابرقدرتی،فعلا توانایی دهها اقدام نظامی و سیاسی و فرهنگی و صتعتی و تجاری علیه ما و ملت و حکومت ما را داشته و خواهدداشت که باید گفت آینده این دشمنی احتمالات 50 به 50 خواهدشد یعنی یا ما امریکا را نابود خواهیم کرد{که فعلا بطورطبیعی خیلی بعیداست} یا امریکا ، ما و حکومت ما را نابود خواهدکرد و همان کاری را که با ژاپن و ژاپنی ها نمود با ما و حکومت ما انجام خواهدداد {حالت سوم که بخاطر شعارهای ما و حکومت ما بعید هم خواهدبود این گزینه شاید باشد که فعلا کاری به تغییر حکومت ما نخواهدداشت و بلکه شیوه حکومت داری حکومت ما را تغییر خواهدداد تا جایی که خود حکومت و دولت پیشقدم گردند که ابتدا همه شعارهای مرگ بر امریکا از روی همه در و دیوارهای مملکت ما پاک شوند و .. و در ادامه اگر اوضاع ارتباط دوستی خوب پیش رفت .. این شعار از راهپیمایی ها هم حذف خواهد شد و .. و در گام های بعدی .. شعار مرگ بر اسرائیل کنار خواهدرفت و بعد این کشور برسمیت شناخته خواهدشد و بعد هم ارتباطات تنگاتنگ تجاری و اقتصادی و فرهنگی و گل و بلبلی{و البته در ان روز یا ایام .. اوضاع کنونی جهان به این شکل نخواهدبود و بلکه امریکا تا جای ممکن از ایجاد ارتباط دوستی با ایران ترفه رفته و ممانعت بعمل خواهد اورد اما بفرض مثال که معجزه ای رخ دهد و امریکا نیز نیازمند این دوستی گردد یا علیرغم نیاز به این دوستی و ارتباط ، لجاجت دولت های ایران کار را به انجا بکشاند که مجبور گردد دست دوستی ایران را گرفته و بفشارد .. در انصورت یا باید چین مقابل امریکا قد علم نماید یا اگر چینیان فعلا خواهان درگیری با امریکا نباشند بنابراین امریکا مجبور خواهد شد چندکشور عربی را دشمن خود نمایند که اولین انها مصر و عربستان خواهندبود که مناسبات این کشورها بشدت تحت تاثیر دوستی ایران و امریکا قرار گرفته و دشمنی شدیدی بین عربستان و مصر و حتی شاید عراق و چندکشور دیگر منجمله اردن و امارات و قطر بوجود اورد و ...{فقط در این بین لطفا مجددا عده ای نفرمایند که امریکا ابرقدرت نیست که این دیگه یک بحث جداگانه هست و نیاز به بحث جداگانه هم دارد فقط برای کوتاه نمودن این مختصر یا ذهنیت اشتباه باید گفت که اگر امریکا ابرقدرت نیست پس چه کشوری فعلا ابرقدرت است؟ اگر امریکا ابرقدرت دنیا نیست پس چه کشوری قدرت اینرا داشته و دارد که اینهمه کشورها را مقابل ما بسیج نماید؟ چرا این توانایی را ما نشان امریکاییان و دنیا نداده و نمیدهیم که امریکا را اینهمه تحریم های مختلف نماییم و ناوهای هواپیمابر ما دور تا دور سواحل امریکا لنگر بندازند و 24 ساعته امریکا و اقدامات نظامی او را تحت کنترل خود داشته باشیم و .. و دهها مورد دیگر منجمله رصد 24 ساعته هوایی با ماهواره یا نرم افزار چشمان خدا یا هر عنوان دیگر؟}

ما هم نگفته ایم آمریکا کشور دست و پا بسته ای است...اما ابر قدرت هم نیست.
مطمئن باشید جنگ بین ایران و آمریکا قطعا نابودی آمریکا و صهیونیست را به دنبال دارد و قطعا دست آمریکا برای همیشه از خاورمیانه کوتاه خواهد شد.
مشکل تفکر شما این است که ایران را با کشورهای همچون کره و ژاپن و ... مقایسه میکنید و میگویید همان بلایی که بر سر ژاپن آورد بر سر ایران میاورد.و ...
چرا ایران را با مقاوت 8 ساله خودش مقایسه نمیکنید؟؟؟؟؟
در هشت سال دفاع مقدس که ایران حتی سیم خاردار هم نداشت برای بالا بردن امنیت کشور تمام دنیا علیه ایران بسیج شدند و غلطی نتوانستند بکنند امروز که ایران در بسیاری از زمینه های نظامی پیشتاز است چه غلطی میتوانند بکنند؟؟؟؟؟
چرا ایران را با مقاومت امروز منطقه مقایسه نمیکنید؟؟؟؟؟
آمریکایی که خود را ابر قدرت مینامد ، ارتش کرم خورده صهیونیست را چهارمین قدرت نظامی جهان میداند.در مقابل همین آمریکا ارتش حزب الله لبنان را اصلا جزء قدرتهای نظامی نمیداند. چهارمین ارتش دنیا نه تنها از پس حزب الله لبنان برنیامد بلکه از پس یک لشکر در غزه هم برنیامد.

از طرفی اینکه کشتی ما بازرسی شد و .... ربطی به ابر قدرتی آمریکا نداره... دلیلش بی عرضگی و ذلالت برخی از مسئولین هست که آمریکا را ابرقدرت و کد خدا میدانند... وگرنه چرا در دولت قبلی آمریکا نتوانست چنین غلطی را بکند؟؟؟؟؟ چرا وقتی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل گفت اسرائیل باید نابود شود آمریکا نتوانست غلطی بکند؟؟؟؟؟ چرا وقتی احمدی نژاد پادشاه امارات را در خاک امارات تهدید به حمله نظامی کرد نتوانستند غلطی بکنند؟ نه تنها غلطی نکردند بلکه امارات با پرچم خودش نفت ایران را میفروخت و پولش را به ایران میداد.

دوست گرامی سرنوشت هر ملت را خود ملت رغم میزنند و این وعده الهی است.
اگر ملتی از خود ضعف نشان دهد محکوم به فناست.
و اگر ملتی نگذارد بمب هارت و پورت دنیا برایش خط مشی تعیین کند محکوم به پیروزی است.


آمریکا اگر ابر قدرت بود و توان مقابله با ایران را داشت تا به حال هزاربار به ایران حمله کرده بود.

از طرفی بنده در پست قبلی خودم به برخی از اثرات مثبت شعار مرگ بر امریکا اشاره کرده ام.
لطفا آن مطالب را نقد بفرمایید.[/]

[="Black"]بسم الله الرحمن الرحیم

عشق امامم;805275 نوشت:
برای پاسخ به این سوال شما را ارجاع میدهم به کشورهای جهان سومی که بویی از انسانیت و حقوق بشر نبردند اما بخاطر دوستی یا نزدیکی به کشورهای غربی منجمله امریکا دارای فرهنگ و تمدن حقوق بشری شده اند یا خواهندشد


ببخشید دقیقا منظور شما کدام یک از این کشورها هستند؟؟؟؟؟

آیا منظور شما دوستی آمریکا با لیبی بود که هدفی را که در ایران در حال پایه گذاری هست را در لیبی پایه گذاری کرد و آن بلا را سر لیبی آورد1؟

آیا منظور شما دوستی آمریکا با صدام حسین بود که آن بلا را سرش آورد!؟

آیا منظور شما بوسنی هرزگوین است؟

آیا منظور شما چک اسلواکی بود که آمریکا با دوستی اش آن را تجزیه کرد و دو کشور چک و کشور اسلواکی شده اند؟

آیا بالا رفتن سطح رفاه مردم در افغانستان را مد نظر دارید؟ که دقیقا حضور آمریکا باعث این رفاه خیلی عالی شده است؟

شاید منظورتان ژاپن و کره جنوبی هست که امروز قانون کاپیتولاسیون در این کشورها اجراء میشود و هرسال مردم این کشورها جلوی سازمان ملل تعصن میکنند بخاطر این قانون؟

یا منظورتان از رفاه آوردن دوستی با این کشورها ، کشورهای آفریقایی هست که اکثرا تحت سلطه انگلیس منابعشان به تاراج میرود و مردمانشان از گرسنگی یکی پس از دیگری میمیرند؟

شاید منظورتان کشورهای تحت سلطه آمریکا در آفریقا هستند که تا چند دهه پیش بخاطر رنگ پوستشان به آمریکا آروده میشدند و به عنوان برده زندگی میکردند؟ هرچند همین امروز هم آمریکا برای سیاه پوستانش رفاه زیبا گلوله را به ارمغان آورده است!!!!!

شاید منظورتان رفاه برای سرخ پوستان بومی خود آمریکاست که بخاطر رنگ پوستشان کشته میشوند و در رفاه گلوله زندگی میکنند!؟

میشود دقیقا نام این کشورهای بسیار خوشبخت را بیان کنید تا ما هم بفهمیم آمریکا چه فرشته ای است!؟

البته ناخودآگاه یاد فیلم فرشته های مرگ افتادم. مستندی از حضور آمریکا در افغانستان را میگویم.

[/]

بنام خدا.

امام عشق;805319 نوشت:
عرض سلام و ادب مجدد

ابتدا اینکه نیاز نیست مطالب را کامل بخوانم چون انقدر با مخالفان شعار مرگ بر آمریکا بحث کردم ، میدانم نظرشان چیست.

و عرض سلام متقابل.

نظرها همه با هم اگرچه میتونن موافق و یکی باشن اما دلایل میتونن متفاوت باشن،بنابراین بحث با انها شاید با این یکی فرق نماید.

امام عشق;805319 نوشت:
با عرض پوزش زمانی که بیان میکنید حکم شرعی یا حکم قانونی دیگر نظر شخصی ملاک نیست.

و البته با عرض پوزش منهم فکرمیکردم در یک جامعه آرمانی و برای یک شهروند اهل علم این آرمان شهر قانون یعنی مردم یا اشخاص و مردم و اشخاص هم یعنی شخص یا یکنفر و یا برعکس،یعنی همین نظر شخص هست که میشه اشخاص و بعد هم میشوند قوانین شرعی یا مدنی و انسانی و مردمی{بعنوان مثال شما میدانید مسئله حجاب اجباری درایران ازکجاشروع شد؟طبق داستانی واهی یا واقعی در یک روستا یا ده یا ولایت کوچک یک مرد بود که همسری داشت که این همسر فاسد و فاحشه نبود اما اهل آزادی عمل وخوش و بش با مردان فامیل بود و ..}{والبته فعلا مانند کانال سوئز ربطی به موضوع دارد اما در موضوع خاص خودش بیان شود بهترخواهدبود}

امام عشق;805319 نوشت:
پیرامون شرع... مختصصان دینی امروز میگویند از نظر شرعی برائت از استکبار جهانی که پیشتازش آمریکاست واجب است.

امام عشق;805319 نوشت:
از نظر قانونی هم بالاترین مرجع قانونی کشور چه در دوران انقلاب و چه در این دوره ( ولایت فقیه ) دستور به انجام برائت از آمریکا را صادر کرده اند و بیان کرده اند تا مادامی که این کشور استکباری از تروریسم و رژیم منحوس صهیونست دفاع کند تکلیف در برائت است.

امام عشق;805319 نوشت:
دلیلش بی عرضگی و ذلالت برخی از مسئولین هست که آمریکا را ابرقدرت و کد خدا میدانند

و البته دهها مورد مشابه که دارند میگویند برخی مسئولان بی عرضه یا بی کفایت یا نالایق و ازاین دست تعاریف .. خوب حالا خودتان خوب دقت بفرمایید و قضاوت نمایید که چی شد.

ازطرفی میشنویم بالاترین مرجع تصمیم گیری کشور حکم بر برائت امریکا بصورت واجب داده اند وبنوعی باید شعارمرگ بر امریکا و دوری از این کشور منحوس همچنان پابرجاباشد و از طرفی هم که میشنویم افراد و مسئولانی نالایق و فاسد و بی کفایت و چی و چی.
و از طرف دیگر که خود نیز میدانید انتخاب یک مسئول درکشورمان به چه شکل هست که مجددا میگویند تمام سر نخ ها بر میگردند بدست مقام معظم رهبری{با انتخابها یا صافی هایی نظیر شورای نگهبان و غیره که مستقیم یا غیر مستقیم توسط مقام معظم رهبری انتخاب یا تایید میگردند}
آیا این نوعی توهین به مقام معظم ولایت بطور غیرمستقیم و ناخاسته نخواهدبود؟

بهرحال اینجوری نمیشه یا همه را متقاعد نمایید که همه انتخابها در دست رهبر عزیزمان نیست{چه بطور مستقیم و چه غیرمستقیم} یا اگر بهرطریق هست پس چرا انان را بی کفایت و بی عرضه و فریب خورده قدرت پوشالی امریکا خطاب مینمایید؟{این بنوعی انگار دارد برمیگردد به رهبریت کشورمان نه آن شخص مثلا نالایق که اسمی هم ازش برده نمیشود}

امام عشق;805319 نوشت:
مشکل تفکر شما این است که آمریکای پوشالی را ابرقدرت میدانید

و متاسفانه مشکل تفکرات شما و همفکرانتان این است که یا واقعیتها را قبول ندارید یا قبول دارید اما باور ندارید یا قبول و باور دارید اما بخاطر تظاهر یا عدم تضعیف روحیه مردم از بیان ان سرباز میزنید{که البته در هر صورت دارید اشتباه میکنید و بیان واقعیتها با روحیه دادن بیخود و بی جهت که هنوز جنگی شروع نشده در تضاد یکدیگرهستند و دومی نه بلکه در زمان صلح روحیه دادن نیست بلکه نوعی فریب خود یا دیگران و حتی برخی مسئولان میباشد که با چنین بینش و نگرشی که امریکا هیچ پخی نیست دست به اقداماتی میزنند که اگرچه در زمان خودشان شاید شاهد ماجرای بدی نباشند اما کل یک دولت و مملکت و حتی مدیریت یک کشوربزرگ را با دردسرهای فراوانی در آینده مواجه خواهندنمود که متاسفانه شاید مصداق این ضرالمثل گردد که دیوانه ای سنگی در چاهی میندازد که هزاران عاقل باید جمع شوند تا شاید بتوانند آنرا بیرون بیاورند}

امام عشق;805319 نوشت:
این خبرا نیست دوست عزیز ، ابر قدرت فقط و فقط خداست و آنکه تسلیم امر خداست.

بنوعی همین حرف شما را جناب کریم بزرگوار و تعداد خیلی زیادی منجمله خود بنده هم باور داشتیم که پاسخش کوتاه و مختصر و مفید عرض میکنم که خداوند هم امور خود را بدست سایر بندگان و مخلوقاتش بر روی زمین داده و خود گویی بکناری ایستاده و این البته تازگی ها هم رخ نداده و بلکه بعد از اتمام رسالت و کتابت{اسلام و قرآن}شروع شده که نمونه بارز آن باید ارجاع شود به داستان کربلا و امام حسین{ع} و این سوال که آیا ایمان هیچیک از ما انسانها یا شیعیان به ایمان امام حسین{ع} رسیده یا میرسد؟
پس چرا خداوندی که شما بدان معتقد هستید که احتمالا دروقت خودش با معجزه ای ما را از دست حملات اتمی یا میکروبی امریکا نجات خواهد داد هیچ اقدامی برای یاری فرزند رسول خود انجام نداد؟

برادر و خواهر من بهتر است با نگاهی به تاریخ که رهبری فرزانه و فهیم فرمودند تاریخ معلم انسانهاست از این خواب و خیالات بیاییم بیرون که خداوند در وقت مقتضی دخالت نموده و جلوی حمله امریکا چه بمب و انفجار اتمی و چه حمله ذره ای و میکروبی امریکا را خواهدگرفت و ..
و اگر بفرض مثال 80 ملیون ایرانی یک دل و یکصدا چنین اعتقاد مقدسی هم پیدا نمایند و خداوند هم بخاطر این ایمان مقدس واقعا دخالت مستقیم یا غیر مستقیم نماید و کاری برای ما صورت دهد بازهم همان خدا هزارا مرتبه فرموده عقل عقل عقل.
و عقل حکم نمیکند که از یک غول بی شاخ و دم که فقط کافیست یا کاسه صبرش لبریز شود یا سیاستش اقتضا ننماید و دستور حمله را صادر نماید نترسید یا واهمه نداشت و دست به تلاش نزد و خود را به قدرت علم و صنعت و اقتصاد و فرهنگ تجهیز ننماییم{تازه بعد از رسیدن به این آرزوها و قدرتها بازهم باید حدالامکان از جنگ و درگیری بهردلیلی ترسید و پرهیزنمود}

امام عشق;805319 نوشت:
از طرفی وضعیت بد مملکتی هیچ ربطی به آمریکا ، شعار مرگ بر آمریکا و یا دشمنی ایران با آمریکا ندارد.

برعکس شما من که چنین فکر میکنم که صددرصد ربط دارد و بهمین دلیل هم برخی معتقدند دو دستگی در کشور ما و بین مسئولان ما بوجود امده که عده ای بی دین و بی خدا نیزبا سوئ استفاده و از ترس حمله غافلگیرانه امریکا دارند بار و بندیل خودشان را یواشکی میبندند تا اگر خبری شد سوراخ موشهای میلیاردی گوشه و کنارجهان بتواند انان و خانواده های انان را نجات دهد غافل از اینکه تا چه مدت؟تاکی؟

امام عشق;805319 نوشت:
همان شخص مسئول که در دفاع از برجام به اسم جلاله الله قسم خورد و وضعیت بد اقتصادی را در گرو برجام دانست ، یا آن شخصی که آب خوردن مردم را به برجام ربط داد و .....
بعد از تصویب برجام همه یک صدا گفتند وضعیت بد اقتصادی نه به انرژی هسته ای ربط دارد ، نه به تحریم و نه

متاسفانه جای گله دقیقا همینجاست که این مسئول محترم من هیچ از الفبای سیاست نمیداند و اظهارنظر هم مینماید و من اینرا دریک پست مورد اشاره قراردادم که خیلی ها به این طرز تفکر خندیدند که مگر میشود 35 سال انواع تحریم بدلایل گوناگون با یک پذیرش برجام و مشکل هسته ای بروند بر باد؟
{مثلا یکنفرکه در دادگاههای مختلف به جرمهای مختلف محکوم شده با قبول تنها یک جرمش معترض گردد که چرا مابقی جرمهای من بخشیده نشده یا نمیشوند؟}{البته اینکه این شخص بگوید که این حکمها برحق یا ناحق بوده و هستند بماند}

من که نه اما انان که خندیدند بنظرم خیلی سواد سیاسیشان از ان عده بیشتر بود که از همان روز نخست هم فهمیدیند این یا یک بازی سیاسی بچگانه هست یا یک ساده لوحی کودکانه سیاسی که فقط از انسانهای کوته بینی سر میزند که فقط قادر به دیدن یک قدمی خود هستند و دیگرهیچ.

{والبته شما که فرمودید خیر چنین نیست نیز از ان دسته انسانهای شریف و فهیم بودید که خود نیز متوجه شدید تحریم مثلا حقوق بشر یا تروریسم چه ربطی دارد به برجام یا تحریم هسته ای؟و ای کاش همه مردم نیز سخنان شما را باور میداشتند نه اینکه دلخوشی به دنیایی واهی که البته امریکاییان نیز از همان ابتدا گفتند خیر چنین خبرایی نیست و از همان ابتدا هشدارش را بمردم و برخی مسئولان محترم ما دادند که این دو مقوله هیچ ربطی به یکدیگر نداشته و نخواهندداشت و بلکه تحریمهای هسته ای هیچ ربطی به تحریمهای دیگرمثل حقوق بشر و غیره که از سالها قبل شروع شده بودند ندارند}

امام عشق;805319 نوشت:
مشکل مردم دشمنی با آمریکا نیست... مشکل از جایی شروع میشود که تفکرات اشتباه آمریکا را ابرقدرت میدانند.

متاسفانه برعکس..شما ابتدا بفرمایید که آیا قبول دارید که همه چیر یا همه کس یا مثلا همه دنیا یک بزرگتر یا قوی تر یا فهیم تر دارد؟ یا مثلا یک حانواده یا یک فامیل یا یک قوم و قبیله و شهر و جامعه و اجتماع و ملت و امت؟
{البته قبولش دارید اما باورش ندارید یا باورش دارید اما بخاطر پاره ای موضوعات یا مشکلات قبولش ندارید یک بحث جداگانه خواهدبود..مانند پیامبری پیامبراسلام{ص} اما عدم قبول یا باور ایشان توسط دو دسته دشمنان ایشان یا مثلا ابو جهل ها و لعب ها و سفیانها و غیره که بنظرم ابوسفیان برعکس ابوجهل ها ایشان را باور داشتند اما بخاطر پاره ای موضوعات یا مشکلات قبولشان نداشتند یا بزبان نمیاوردند}
اگر با این مسئله مشکلی نداشته باشید پس سایر مشکلات منجمله سروری و ابرقدرتی امریکا هم خودبخودی خود حل خواهندشد.
ادامه بحث هم باشد برای ارسال بعد که بیش ازاین طولانی و خسته کننده نشود.

مانند این:

امام عشق;805319 نوشت:
مطمئن باشید جنگ بین ایران و آمریکا قطعا نابودی آمریکا و صهیونیست را به دنبال دارد و قطعا دست آمریکا برای همیشه از خاورمیانه کوتاه خواهد شد.

یا این:

امام عشق;805319 نوشت:
مشکل تفکر شما این است که ایران را با کشورهای همچون کره و ژاپن و ... مقایسه میکنید و میگویید همان بلایی که بر سر ژاپن آورد بر سر ایران میاورد.و ...
چرا ایران را با مقاوت 8 ساله خودش مقایسه نمیکنید؟؟؟؟؟
در هشت سال دفاع مقدس که ایران حتی سیم خاردار هم نداشت برای بالا بردن امنیت کشور تمام دنیا علیه ایران بسیج شدند و غلطی نتوانستند بکنند امروز که ایران در بسیاری از زمینه های نظامی پیشتاز است چه غلطی میتوانند بکنند؟؟؟؟؟
چرا ایران را با مقاومت امروز منطقه مقایسه نمیکنید؟؟؟؟؟
آمریکایی که خود را ابر قدرت مینامد ، ارتش کرم خورده صهیونیست را چهارمین قدرت نظامی جهان میداند.در مقابل همین آمریکا ارتش حزب الله لبنان را اصلا جزء قدرتهای نظامی نمیداند. چهارمین ارتش دنیا نه تنها از پس حزب الله لبنان برنیامد بلکه از پس یک لشکر در غزه هم برنیامد.

از طرفی اینکه کشتی ما بازرسی شد و .... ربطی به ابر قدرتی آمریکا نداره... دلیلش بی عرضگی و ذلالت برخی از مسئولین هست که آمریکا را ابرقدرت و کد خدا میدانند... وگرنه چرا در دولت قبلی آمریکا نتوانست چنین غلطی را بکند؟؟؟؟؟ چرا وقتی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل گفت اسرائیل باید نابود شود آمریکا نتوانست غلطی بکند؟؟؟؟؟ چرا وقتی احمدی نژاد پادشاه امارات را در خاک امارات تهدید به حمله نظامی کرد نتوانستند غلطی بکنند؟ نه تنها غلطی نکردند بلکه امارات با پرچم خودش نفت ایران را میفروخت و پولش را به ایران میداد.

دوست گرامی سرنوشت هر ملت را خود ملت رغم میزنند و این وعده الهی است.
اگر ملتی از خود ضعف نشان دهد محکوم به فناست.
و اگر ملتی نگذارد بمب هارت و پورت دنیا برایش خط مشی تعیین کند محکوم به پیروزی است.

آمریکا اگر ابر قدرت بود و توان مقابله با ایران را داشت تا به حال هزاربار به ایران حمله کرده بود.

از طرفی بنده در پست قبلی خودم به برخی از اثرات مثبت شعار مرگ بر امریکا اشاره کرده ام.
لطفا آن مطالب را نقد بفرمایید.


یا خطوطی از نوشتاربالا که هنوز احتیاج به پاسخ خواهندداشت و همچنین مطالبی از ارسال بعدیتان که هنوز با دقت مطالعه ننمودم.

باتشکر.

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

عشق امامم;805484 نوشت:
دامه بحث هم باشد برای ارسال بعد که بیش ازاین طولانی و خسته کننده نشود.

مانند این:

نوشته اصلی توسط امام عشق
مطمئن باشید جنگ بین ایران و آمریکا قطعا نابودی آمریکا و صهیونیست را به دنبال دارد و قطعا دست آمریکا برای همیشه از خاورمیانه کوتاه خواهد شد.

امام عشق;805319 نوشت:
مطمئن باشید جنگ بین ایران و آمریکا قطعا نابودی آمریکا و صهیونیست را به دنبال دارد و قطعا دست آمریکا برای همیشه از خاورمیانه کوتاه خواهد شد.

با این بیان و جمله زیبای شما میدونید من چقدر امیدوارشدم و الان چی فکرمیکنم؟

{البته اگر عده ای اینرا نوعی خواب زدگی فرض ننمایند} من خودم بشخصه دارم گمان میکنم که الان حکومت ما در برخی کشورهای همسایه و نزدیک امریکا و اسرائیل چند موشک اتمی بسوی امریکا یا اسرائیل نشانه رفته که درصورت هر اقدام کورکورانه این دوکشور ... پف مثل پودر و دود این دو کشور را میفرستند هوا؟
یا اینکه درزیر تمام شهرهای امریکا و اسرائیل چند بمب اتم کارگذاشته اند که مثلا اگر امریکا به ایران حمله خاست بکند یکی هست که دکمه انفجاراین بمب ها را خواهد زد و این دو کشور را خواهد فرستاد اسمان.

آیا چنین است؟آیا واقعا ما چنین توانایی را داشتیم که چنین عمل بزرگی را انجام داده یا بدهیم و خود خبر نداشتیم؟
اگر بلی که دیگه هیچ پس واقعا امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند{البته الان مجددا سوالی پیش امده...پس چرا دولتهای ایران اجازه میدهند امریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب اینهمه تحریم علیه ما ملت ایران انجام دهند و ما را بدبخت و محتاج یک لقمه نان نمایند تا جاییکه یک کشور اسلامی شیعه مذهب که اینهمه ادعای بهترین دین و مذهب را هم داشته و دارد اینهمه مردم و پیروانش دچار فساد اخلاقی و فحشا و گرانی و بیکاری و خودکشی های دسته جمعی و قتل و تجاوز شود یا مثلا اسرائیل پدرسوخته اینهمه جوانان فلسطین و حزب الله را شهید نماید؟واقعا چرا؟}

خیر دوست بزرگوار شما خودتان هم میدانید که اینها جز خواب و خیالی عامه پسند بیش نیستند و اینها فقط ارزوهای بر باد رفته ای هستند که هیچگاه جامع عمل نخواهندپوشید{نه تا وقتیکه ما ارزوی نابودی بندگان و مخلوقاتی را در سر و دل داشته و پرورش میدهیم}

پس تا اونموقع که من و شما بچشم خودم ببینم ایران آمریکا را تحریم و بدبخت و فلج نموده هیچیک از این ترفندها را باور نکنیم و بلکه من بشخصه معتقدم ایران درمقابل امریکا مثل یک بچه 9 ساله با 60 سانت قد سوخته خواهدبود در مقابل یک انسان با 2 متر قد و 1 متر پهنای باند و اما با حدود 40 سال سن و بسیار پخته و کارآزموده که فقط کافی ست اراده نماید یا وقتش برسد تا دودمان ما را و بلکه 50 کشور مثل ایران را در یک آن بر باد دهد{لطفا کسی وقت خودش را بیخودی تلف ننماید که بخواهد اسم خدا و معجزه و ازاین حرفها وسط بیاورد که ما با قدرت ایمان پوزه امریکا و اسرائیل را بخاک خواهیم مالید که الان دارد سوال میشود از کجا معلوم که ایا خدا واقعا با شماست و با امریکاییان نیست؟}

امام عشق;805319 نوشت:
مشکل تفکر شما این است که ایران را با کشورهای همچون کره و ژاپن و ... مقایسه میکنید و میگویید همان بلایی که بر سر ژاپن آورد بر سر ایران میاورد.و ...

بله من اشتباه نمودم و بلکه مردم ژاپن بسیار بیشتر از ما مردم به پای رهبر و امپراطور خود تا پای جان ایستادگی نمودند اما ما هنوز هیچی نشده داریم فحش و نفرین نثارشان میکنیم{بنابراین دراینجا حق تا حدودی با شما بود و من عذرخواهی مینمایم}

امام عشق;805319 نوشت:
چرا ایران را با مقاوت 8 ساله خودش مقایسه نمیکنید؟؟؟؟؟
در هشت سال دفاع مقدس که ایران حتی سیم خاردار هم نداشت برای بالا بردن امنیت کشور تمام دنیا علیه ایران بسیج شدند و غلطی نتوانستند بکنند امروز که ایران در بسیاری از زمینه های نظامی پیشتاز است چه غلطی میتوانند بکنند؟؟؟؟؟
چرا ایران را با مقاومت امروز منطقه مقایسه نمیکنید؟؟؟؟؟

ببینید برادر بزرگوار هدف من و شما و دیگرانی که میان دراین سایت مقدس نظر موافق و مخالف میگذارند این نیست که دشمنی و چنددستگی خود را برخ دشمنانمان بکشیم یا بخاطر اینکه انان پی به این چنددستگی نبرند خفه بشیم و انتقادی ننماییم بلکه هدف همه بنوعی این است که هرکس بهرطریق کمکی به مسئولانی نمایند که مسئول تصمیم گیری های مهم سیاسی و اقتصادی و نظامی و امنیتی هستند بنابراین اصل کمک رسانی از این دست گفتن حقایق هست نه آمال و آرزوها یا بیان خلاف واقع.

لذا بنظرم شما دارید درمورد جنگ 8 ساله اشتباه میکنید کدام ایران یکطرف و همه دنیا یکطرف؟{تقریبا مثل حرف جناب بوش فرزند:دنیا یا با ماست یا علیه ماست}

امریکا فقط چند مرتبه پا پیش گذاشت و چندناو ما و چند سکوی نفتی ما را و چند هموطن عزیز ما را از ما گرفت انهم با هلی کوپترهایی که در شب پرواز نمودند و رزمندگان ما درحالیکه هلیکوپترهای امریکایی بالای سرشان بودند حتی قادر نبودند انها را ببینند یا صدای انها را بشنوند یعنی هلیکوپترهای بیصدا در 30 و اندی سال پیش .

دیگر کشورها هم بر اساس نیازهای خود هر کشور درگیر جنگی را کمک و یاری میرسانند این دیگه مشکلی نیست که الان قابل فهم و درک نباشد.مثلا همین الان در سوریه ما نیازها و خواسته هایی داریم که عربستان و برخی کشورهای دیگر هم دارند و امریکا و روسیه و برخی کشورهای صاحب نام نیز بنوعی بهریک کمک و یاری میرسانند چه ایران و شیعه و چه داعش و عربستان..نه مسئله سر این است که ما دلمان میخواهد همه کشورها فقط بما توجه نمایند و فقط ما را یاری رسانند که اگر چنین نکنند همه دشمن ما و عله ما خواهندبود گفتم که دقیقا همان جمله ای که بوش پسر نیز بیان داشتند دنیا یا با ماست یا علیه ماست و حد وسطی هم قائل نبودند یا نشدند.

امام عشق;805319 نوشت:
آمریکایی که خود را ابر قدرت مینامد ، ارتش کرم خورده صهیونیست را چهارمین قدرت نظامی جهان میداند.در مقابل همین آمریکا ارتش حزب الله لبنان را اصلا جزء قدرتهای نظامی نمیداند. چهارمین ارتش دنیا نه تنها از پس حزب الله لبنان برنیامد بلکه از پس یک لشکر در غزه هم برنیامد

امریکا اگر خود را ابرقدرت دنیا مینامد چون این صفت و نام برازنده او هست و برای رسیدن به این عنوان و مقام تلاش نموده و نوش جانش بخل و حسادت و حسرت چرا؟
بجایش ما هم از این ابرقدرت درسهایی بگیریم و بجای کتمان یا افسوس خوردن سعی کنیم با اینهمه توان و منابع خود را به جایگاه او نزدیک نماییم نه اینکه با سوء مدیریتهای درست قدرت اول خاورمیانه را به عربستان و کشورهای ضعیف تر واگذار نماییم.

اسرائیل هم بودجه نظامی اش چندین برابر ماست و صدالبته که ما درمقابل اسرائیل هم هیچ نیستیم مگر با کمک ارتش حزب الله و شیعیان دیگر.

اگرمقابل ارتش حزب الله پیروز نشد یا حتی شکست را قبول دار شد این نباید باعث غرور ما شود بلکه باید باعث تعجب ما شود و بلکه باید کارشناسان امنیتی ما جلسه فوری بگذارند که چرا این ارتش تا بن دندان مسلح که 6 کشور قدرتمند عربی را 6 روزه شکست داد در مقابل یک ارتش کوچک نتوانست پیروز شود و خوشحالی ظاهری را بگذارند برای ما مردم عادی که برای مدتی به به و چه چه بزنیم اما شاید واقعیت چیزهای دیگری بوده و باشند که ما حتی فکرش را هم نمیکنیم{الانهم من فرصتش را ندارم که بخواهم تشریح کنم که مثلا شاید خاستند کمک های نظامی خود را افزایش دهند شاید خاستند برخی مسئولان عربی یا اروپایی را فریب دهند که علیه ایران و تشیع بیشتر و جدی تر جبهه گیری نمایند شاید خاسته اند دهها استفاده سیاسی و اقتصادی و نظامی و فرهنگی دیگر بکنند که بعدها مثلا داعش را بابودجه عربها و سعودی ها ایجادنمایند و شاید ..؟؟}

بنابراین ملاحظه میفرمایید که هر برد و پیروزی را و هر شکستی را نباید سرسری گرفت و زود خوشحال و یا فورا ناراحت و ناامید شد.

امام عشق;805319 نوشت:
از طرفی اینکه کشتی ما بازرسی شد و .... ربطی به ابر قدرتی آمریکا نداره... دلیلش بی عرضگی و ذلالت برخی از مسئولین هست که آمریکا را ابرقدرت و کد خدا میدانند... وگرنه چرا در دولت قبلی آمریکا نتوانست چنین غلطی را بکند؟؟؟؟؟ چرا وقتی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل گفت اسرائیل باید نابود شود آمریکا نتوانست غلطی بکند؟؟؟؟؟

پس ربطش به چی بود؟به قطعنامه های شورای امنیت؟آنها را چه کشوری باعثش شد؟

اگر در دولت محترم قبلی امریکا اقدامی نظامی نکرد به این دلیل نبوده که امریکا هیچ غلطی نتوانست بکند بلکه شاید دلیلش این بوده که در انموقع داشته با سر قلمش یه غلطهایی میکرده که بعدها و در دولت های بعدی بویش بلند میشده.

امام عشق;805319 نوشت:
دوست گرامی سرنوشت هر ملت را خود ملت رغم میزنند و این وعده الهی است.
اگر ملتی از خود ضعف نشان دهد محکوم به فناست.
و اگر ملتی نگذارد بمب هارت و پورت دنیا برایش خط مشی تعیین کند محکوم به پیروزی است.

باورکنید خیلی دلم میخاست این حرفها و شعارها را باور نمایم اما تا الان که هرچی بوده برعکسش را شاهد بودیم تا انجا که دیگر نیازی به توضیح بیش از اندازه درمورد فقر و بیکاری و گرانی و فساد و فحشا و طلاق و غیره هم نمیباشد.

امام عشق;805319 نوشت:
از طرفی بنده در پست قبلی خودم به برخی از اثرات مثبت شعار مرگ بر امریکا اشاره کرده ام.

این اثرات مثبت را بگذارید در یک کفه ترازو و اثرات منفی انرا نیز بگذارید در سوی دیگر همان ترازو اگر کفه تاثیرات مثبت بیشتر بود که منهم مجددا میگویم بازهم مرگ بر امریکا ولی اگرنبود شما هم بگویید مرگ بر امریکا فقط بخاطر مردم و ملتی که دارند بخاطر فقر و گرانی و بیکاری و ترویج فحشا و طلاق و حتی ترویج فرهنگ امریکایی در میز غذاخوری و پایانامه دانشگاهی و همه اجزا زندگی ما شیعیان نفوذ مینماید دیگر ازاین پس نه.
اگرتداوم این شعار دارد تا این اندازه تار و پود ما را از هم میگستراند

امام عشق;805319 نوشت:
آمریکا اگر ابر قدرت بود و توان مقابله با ایران را داشت تا به حال هزاربار به ایران حمله کرده بود.

مسائل سیاسی سوای این برداشتها خواهدبود.امریکا ابرقدرت هست اما فعلا نیازی نمیبیند بخواهد انرا برای یک کشور ضعیف به اثبات برساند چون ممکن است مردم دنیا او را مورد تمسخر خود قرار دهند که تو خودت را با یک بچه گرفته ای؟{البته درمثال}
لذا ابتدا اجازه خواهد داد این کشور به قدرتهایی مثل اس 300 ها و موشکهای دوربرد دیگر تجهیز شود و انقدر دست نگه میدارد تا داد همه کشورهای همسایه دور و نزدیک در بیاید بعد اگر سیاستش اقتضا نمود تازه وارد عمل خواهدشد. و این روش همیشگی این کشور بوده و هست.[/]

بنام خدا.

عشق امامم;805585 نوشت:
لذا ابتدا اجازه خواهد داد این کشور به قدرتهایی مثل اس 300 ها و موشکهای دوربرد دیگر تجهیز شود و انقدر دست نگه میدارد تا داد همه کشورهای همسایه دور و نزدیک در بیاید بعد اگر سیاستش اقتضا نمود تازه وارد عمل خواهدشد. و این روش همیشگی این کشور بوده و هست.


امروز در یک پایگاه اینترنتی داخلی و به نقل از یکی از مسئولان محترم نظامی خواندم که در عربستان و بین شاهزادگان این کشور دو دستگی وجود دارد که آیا به ایران حمله کنیم یا نه؟
که چند شاهزاده جوان و مغرور موافق حمله نظامی به ایران بودند و عده ای نیز منجمله وزیر دفاع عربستنان مخالف این حمله و جنگ بودند که این مسئله هم جای خوشوقتی دارد و هم ناراحتی.

ناراحتی به این دلیل که ما با خود چه کردیم که کشور کم جمعیتی مثل عربستان در فکر تهاجم به ایران باید باشد؟

خوشوقتی اینکه شخصیت برجسته ای مثل وزیر دفاع عربستان که احتمالا سواد نظامی اش از همه بیشتر هم بوده یا خواهدبود {بدلیل شغل و مسئولیتش} مخالف این تهاجم و شروع جنگ بوده که حتی ابراز داشته ما در ساعات اولیه زیر آماج حملات ایران ازبین خواهیم رفت.

من الان با همین چند خط اطلاعات میخواهم یک تحلیل نمایم.

از آنجاییکه سیاستهای نژاد سفید و مخصوصا انگلیسی ها و آمریکایی ها خیلی پیچیده و درهم هستند که هر کشور و تحلیلگری نمیتواند بدرستی پی به مقاصد آنها ببرد لذا من دارم فکر میکنم که واقعا علت اینکه ایران دست دوستی را بارها بسوی امریکا دراز نموده اما امریکا انرا رد کرده چه خواهدبود؟

{درهمین تاپیک هم اگراشتباه نکنم جناب کارشناس محترم اشاره ای داشتند که امریکا قصد تداوم دشمنی را با ما دارد و نه ما یا مسئولان ما}

که این خود جای بسی تعجب خواهدداشت.

شاید نظر و هدف اصلی امریکا اینچنین بوده که از خود یک دشمن بزرگ یا متوسط برای ایران بسازیم و ایرانیان را متقاعد نماییم که امریکا یا اسرائیل قصد حمله نظامی را خواهدداشت.
بنابراین مسئولان و مقامات ایرانی چون دشمن قهاری را مقابل خود میبینند بناچار بدنبال خرید سلاح های بسیار پیشرفته و تجهیز خود رفته تا خود را تا سر حد امکان مجهز نمایند.

این روند را آنقدر ادامه خواهیم داد تا ایرانیان به قدرتی بزرگ تبدیل گردند و دراین بین هم همه کشورهای جهان و مخصوصا کشورهای عرب منطقه همواره منتظر شروع جنگ بین ایران و امریکا و در واقع منتظر نابودی حکومت شیعه مذهب ایران خواهندماند و لذا از این خریدها ابراز نارضایتی چندانی نخواهندنمود{چون بهرحال از نظر آنان آفتابه خرج لحیم است..یعنی خرج بیخودی}

این روند تا جایی ادامه پیدا خواهد نمود که روز موعودش فرا برسد و در حالیکه همه دنیا و کشورهای عرب سنی مذهب جهان اسلام منتظر حمله امریکا یا اسرائیل به ایران هستند ناگهان اوضاع بگونه ای دیگر رقم میخورند و بلکه یک اختلاف عمیق بین ایران و عربستان شکل میگیرد یا بوجود میاید که این اختلاف ، رفته رفته بیشتر و بزرگتر میگردد تا جاییکه عربستان روحانی شیعه مذهب طرفدار ایران را اعدام مینماید و حتی به کشور یمن طرفدارایران حمله نظامی نموده و حتی به هواپیمای حامل کمکهای ایران وقیحانه اجازه فرود در فرودگاه یمن را نمیدهد و بلکه فرودگاه صنعا را بمب باران نموده و حتی سفارتخانه ایران در صنعا و یمن را با موشک هدف قرار میدهد و ...

و این اتفاقات و اتفاقات قبل از اینها مانند حمایت ایران از شیعیان و حمایت سعودی ها از تندروان سنی مذهب داعش به جایی کشیده شده و میشوند که اینک عربستان از پذیرش حجاج ایرانی نیز امتناع میورزد و ..

و حالا دنیا در حالیکه منتظر یک حمله از جانب امریکا و اسرائیل به ایران بوده است اینک شاهد برخورد خیلی نزدیک بین ایران و عربستان میباشد.

واقعا چه اتفاقی در شرف وقوع میباشد و آیا این احتمال وجود دارد که خویشتنداری ایرانی به پایان رسیده و اولین جرقه آتش و جنگ توسط ایرانیان زده شده و ناگهان جنگی تمام عیار سراسر منطقه خاورمیانه را در بر بگیرد؟

اما این اتفاق تا این لحظه بنا بدلایلی بوقوع نپیوسته .. چرا؟؟

حالا بفرض که یک جنگ بین ایران و عربستان اجتناب ناپذیر گردد شما فکرمیکنید چه پیش خواهدآمد؟

قطعا عده زیادی عقیده دارند که عربستان با حمایت امریکا و اسرائیل و سایر کشورهای عربی ، ایران را ریز ریزیا ویران خواهد نمود اما نظر عده ای هم شاید کمی متفاوت تر باشد{البته با شناختی که ازاین کشور و مردم پاک سرشتش پیدا نموده ایم و همچنین مرام و انسانیتی که در وجود این مردم و نژاد برتر موج میزند}
بنابراین نظر این تعداد بر خلاف آن تعداد و احتمالا این خواهدبود که پیروزی ایران در جنگ با عربستان قطعی خواهدبود و ایران عربستان را با خاک یکسان نموده و حتی ممکن است اجازه یابد این کشور را اشغال نظامی نماید....چرا؟

چندسال پیش در خبری آمد که یکی از مسئولان آمریکایی گفته بود برای نجات مسلمانان از این خرافات باید کعبه را بمب باران نمود{این خبر تا چه اندازه درست بوده من خودم به شخصه فکرمیکنم درست بوده}
بنابراین شاید در اجرای این گفته یا سیاست که مسلمین را چگونه میتوان از حج و کعبه دور نمود این سیاستها تبیین شدند و دارند بمورد اجرا در میایند که اینبار بجای حمله نظامی امریکا به مکه که دشمنی جهان اسلام با جهان مسیحیت را شدیدا بدنبال خواهدداشت ، ایران با عربستان را وارد یک جنگ ناخاسته درون دینی نموده و سپس با حمایتهای مخفیانه از ایران،ایرانیان را برنده این جنگ نماییم{دقیقا یا تقریبا همان اتفاقی که بین اسرائیل و چندکشورعربی بوقوع پیوست اما اینبار بین ایران و چندکشور عربی و منجمله عربستان بوقوع خواهدپیوست}

بهرحال اینهم یک تحلیل بود که علیرغم اطلاعات ناقص و تنها از روی یک خبر بیان گردید{البته این نکته نیز از قلم افتاد {که در واقع همان نیز باعث چنین تعبیری گردید} و آنهم نقل قول از همان شاهزاده سعودی ست که بنوعی منتقد بود چرا امریکا و اسرائیل به تهعدات خود در حمله نظامی به ایران عمل ننمودندو لذا زمانی که آنان به تهعدات خود عمل نمینمایند چرا ما خود را درگیر یک جنگ با ایران نماییم؟}

و البته خوبی این خبر و این تحلیل جدای از دوری یا نزدیکی اش به واقعیت و برای افراد حساسی مثل من که روی حکومت و کشورشون شدیدا تعصب داریم این خواهدبود که میتوانیم بنوعی احساس غرور و شعف نماییم که عربستان واقعا برای کشور ما {و البته درحال حاضر و احترام به آنان} عددی نبوده و نیسته {البته اگر دخالت سایر کشورها در کار نباشد چه درغیر اینصورت هیچگاه بدرستی یا به این راحتی ها معلوم نخواهدشد که سیاست و هدف اصلی کشورهای ابرقدرت چه خواهدبود و از اینرو معلوم هم نیست که برد و پیروزی نهایی با چه کسی خواهدبود ایران یا عربستان؟}

[="Black"]بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و ادب

عشق امامم;805484 نوشت:
و البته با عرض پوزش منهم فکرمیکردم در یک جامعه آرمانی و برای یک شهروند اهل علم این آرمان شهر قانون یعنی مردم یا اشخاص و مردم و اشخاص هم یعنی شخص یا یکنفر و یا برعکس،یعنی همین نظر شخص هست که میشه اشخاص و بعد هم میشوند قوانین شرعی یا مدنی و انسانی و مردمی{بعنوان مثال شما میدانید مسئله حجاب اجباری درایران ازکجاشروع شد؟طبق داستانی واهی یا واقعی در یک روستا یا ده یا ولایت کوچک یک مرد بود که همسری داشت که این همسر فاسد و فاحشه نبود اما اهل آزادی عمل وخوش و بش با مردان فامیل بود و ..}{والبته فعلا مانند کانال سوئز ربطی به موضوع دارد اما در موضوع خاص خودش بیان شود بهترخواهدبود}

دوست گرامی حکم شرع توسط خداوند بیان می شود.نه مردم. جامعه آرمانی هم نمیتواند حکم شرع و الهی را تغییر دهد.

دوما در یک جامعه آرمانی مردم نمیتوانند هروقت دلشان خواست بیاند و قانون تعیین کنند. بلکه تعیین قانون خودش راه قانونی دارد.


عشق امامم;805484 نوشت:
و البته دهها مورد مشابه که دارند میگویند برخی مسئولان بی عرضه یا بی کفایت یا نالایق و ازاین دست تعاریف .. خوب حالا خودتان خوب دقت بفرمایید و قضاوت نمایید که چی شد.

ازطرفی میشنویم بالاترین مرجع تصمیم گیری کشور حکم بر برائت امریکا بصورت واجب داده اند وبنوعی باید شعارمرگ بر امریکا و دوری از این کشور منحوس همچنان پابرجاباشد و از طرفی هم که میشنویم افراد و مسئولانی نالایق و فاسد و بی کفایت و چی و چی.
و از طرف دیگر که خود نیز میدانید انتخاب یک مسئول درکشورمان به چه شکل هست که مجددا میگویند تمام سر نخ ها بر میگردند بدست مقام معظم رهبری{با انتخابها یا صافی هایی نظیر شورای نگهبان و غیره که مستقیم یا غیر مستقیم توسط مقام معظم رهبری انتخاب یا تایید میگردند}
آیا این نوعی توهین به مقام معظم ولایت بطور غیرمستقیم و ناخاسته نخواهدبود؟

بهرحال اینجوری نمیشه یا همه را متقاعد نمایید که همه انتخابها در دست رهبر عزیزمان نیست{چه بطور مستقیم و چه غیرمستقیم} یا اگر بهرطریق هست پس چرا انان را بی کفایت و بی عرضه و فریب خورده قدرت پوشالی امریکا خطاب مینمایید؟{این بنوعی انگار دارد برمیگردد به رهبریت کشورمان نه آن شخص مثلا نالایق که اسمی هم ازش برده نمیشود}

بخشید اگر شبهه ای در خصوص اختیارات رهبری دارید تاپیکی جدید بزنیدو نه اینکه تمام مسائل را با هم خلط کنید.

عشق امامم;805484 نوشت:
و متاسفانه مشکل تفکرات شما و همفکرانتان این است که یا واقعیتها را قبول ندارید یا قبول دارید اما باور ندارید یا قبول و باور دارید اما بخاطر تظاهر یا عدم تضعیف روحیه مردم از بیان ان سرباز میزنید{که البته در هر صورت دارید اشتباه میکنید و بیان واقعیتها با روحیه دادن بیخود و بی جهت که هنوز جنگی شروع نشده در تضاد یکدیگرهستند و دومی نه بلکه در زمان صلح روحیه دادن نیست بلکه نوعی فریب خود یا دیگران و حتی برخی مسئولان میباشد که با چنین بینش و نگرشی که امریکا هیچ پخی نیست دست به اقداماتی میزنند که اگرچه در زمان خودشان شاید شاهد ماجرای بدی نباشند اما کل یک دولت و مملکت و حتی مدیریت یک کشوربزرگ را با دردسرهای فراوانی در آینده مواجه خواهندنمود که متاسفانه شاید مصداق این ضرالمثل گردد که دیوانه ای سنگی در چاهی میندازد که هزاران عاقل باید جمع شوند تا شاید بتوانند آنرا بیرون بیاورند}

دقیقا از کدام واقعیت حرف میزنید.
از واقعیتی که بعد از سخن سردار فدوی و سردار سلامی همین چند وقت پیش که آمریکا از ترس چند مایل ناوهایش را نسبت به خاک ایران بخاطر ترسش عقبتر برد سخن میگویید.
یا از واقعیتی که وقتی سربازان آمریکایی توسط سپاه پاسداران دستگیر شدند ناوهای آمریکا نتواسنتند غلطی کنند سخن میگویید.
یا ....!؟

شاید هم منظورتان وقتی بود که در زمان هشت سال جنگ با ناو آمریکا حمله شد ( توسط سپاه - به وسیله مین دریایی) و آن زمان هم نتوانست غلطی کند؟


درضمن دوست گرامی ادب را رعایت فرمایید... منظورتان از دیوانه ای که سنگ انداخت کیست؟؟؟

عشق امامم;805484 نوشت:
بنوعی همین حرف شما را جناب کریم بزرگوار و تعداد خیلی زیادی منجمله خود بنده هم باور داشتیم که پاسخش کوتاه و مختصر و مفید عرض میکنم که خداوند هم امور خود را بدست سایر بندگان و مخلوقاتش بر روی زمین داده و خود گویی بکناری ایستاده و این البته تازگی ها هم رخ نداده و بلکه بعد از اتمام رسالت و کتابت{اسلام و قرآن}شروع شده که نمونه بارز آن باید ارجاع شود به داستان کربلا و امام حسین{ع} و این سوال که آیا ایمان هیچیک از ما انسانها یا شیعیان به ایمان امام حسین{ع} رسیده یا میرسد؟
پس چرا خداوندی که شما بدان معتقد هستید که احتمالا دروقت خودش با معجزه ای ما را از دست حملات اتمی یا میکروبی امریکا نجات خواهد داد هیچ اقدامی برای یاری فرزند رسول خود انجام نداد؟

برادر و خواهر من بهتر است با نگاهی به تاریخ که رهبری فرزانه و فهیم فرمودند تاریخ معلم انسانهاست از این خواب و خیالات بیاییم بیرون که خداوند در وقت مقتضی دخالت نموده و جلوی حمله امریکا چه بمب و انفجار اتمی و چه حمله ذره ای و میکروبی امریکا را خواهدگرفت و ..
و اگر بفرض مثال 80 ملیون ایرانی یک دل و یکصدا چنین اعتقاد مقدسی هم پیدا نمایند و خداوند هم بخاطر این ایمان مقدس واقعا دخالت مستقیم یا غیر مستقیم نماید و کاری برای ما صورت دهد بازهم همان خدا هزارا مرتبه فرموده عقل عقل عقل.
و عقل حکم نمیکند که از یک غول بی شاخ و دم که فقط کافیست یا کاسه صبرش لبریز شود یا سیاستش اقتضا ننماید و دستور حمله را صادر نماید نترسید یا واهمه نداشت و دست به تلاش نزد و خود را به قدرت علم و صنعت و اقتصاد و فرهنگ تجهیز ننماییم{تازه بعد از رسیدن به این آرزوها و قدرتها بازهم باید حدالامکان از جنگ و درگیری بهردلیلی ترسید و پرهیزنمود}

دوست گرامی ابتدا تقاضا دارم بروید فلسفه کربلا را مطالعه بفرمایید سپس ایمان به خدا را ناچیز تصور کنید.
سپس بروید جنگهای صدراسلام که کاهی با ایمان قوی کوهی بدون ایمان را شکست دادند رابخوانید.
سپس بروید پیرامون هشت سال دفاع مقدس همین مملکت تحقیق کنید.
سپس بروید به صورت کاملا عمیق جنگ 33 روزه حزب الله لبان با صهیونیست را مطالعه کنید.
سپس بروید جنگ 22 روزه غزه و دیگر جنگهای غزه با صهیونیست را مطالعه کنید.
بروید پیرامون بزرگی جنگ در سوریه تحیقی کنید.
پیرامون جنگ در یمن تحقیق کنید.

اونوقت بیایید و بگید ابرقدرت خدا نیست.

عشق امامم;805585 نوشت:
بله من اشتباه نمودم و بلکه مردم ژاپن بسیار بیشتر از ما مردم به پای رهبر و امپراطور خود تا پای جان ایستادگی نمودند

بخاطر اینکه بیشتر پای امپراطورشون بودن الان در علم سیاست جزء ایالتهای آمریکا بشمار میرن؟( طبق قانون کاپیتولاسیون و قانون ارتش مشترک و گزینش مسئولان توسط کاخ سفید)

و ما هم بخاطر اینکه کمتر پای رهبرمون بودیم تونستیم تو جنگ هشت ساله پیروز بشیم؟

دوست گرامی تبعات منفی و شیمیایی تو جنگ هشت ساله از قضیه هیروشما بدتر بوده.


عشق امامم;805585 نوشت:
ببینید برادر بزرگوار هدف من و شما و دیگرانی که میان دراین سایت مقدس نظر موافق و مخالف میگذارند این نیست که دشمنی و چنددستگی خود را برخ دشمنانمان بکشیم یا بخاطر اینکه انان پی به این چنددستگی نبرند خفه بشیم و انتقادی ننماییم بلکه هدف همه بنوعی این است که هرکس بهرطریق کمکی به مسئولانی نمایند که مسئول تصمیم گیری های مهم سیاسی و اقتصادی و نظامی و امنیتی هستند بنابراین اصل کمک رسانی از این دست گفتن حقایق هست نه آمال و آرزوها یا بیان خلاف واقع.

خیلی جالبه.
شما میتوانید از قدرت طبل توخالی آمریکا سخن بگویید..و ابر قدرتش بنامید.و کره و ژاپن را مثال بزنید و بگویید ضعیف هستیم.

اما وقتی بنده جنگ هشت ساله را مثال میزنم و میگویم مقاومت قدرت از بمب هارت و پورت (آمریکا) بیشتره اسمش میشه بیان چندستگی؟

واقعا این منطق درستی هست؟

عشق امامم;805585 نوشت:
امریکا اگر خود را ابرقدرت دنیا مینامد چون این صفت و نام برازنده او هست و برای رسیدن به این عنوان و مقام تلاش نموده و نوش جانش بخل و حسادت و حسرت چرا؟
بجایش ما هم از این ابرقدرت درسهایی بگیریم و بجای کتمان یا افسوس خوردن سعی کنیم با اینهمه توان و منابع خود را به جایگاه او نزدیک نماییم نه اینکه با سوء مدیریتهای درست قدرت اول خاورمیانه را به عربستان و کشورهای ضعیف تر واگذار نماییم.


میشه بفرمایید این صفاتش که او را ابر قدرت مینامید چیست؟؟؟؟

عشق امامم;805585 نوشت:
صدالبته که ما درمقابل اسرائیل هم هیچ نیستیم

ببخشید. خیلی ببخشید ولی واقعا این جملتون به لطیفه شباهت دارد.


عشق امامم;805585 نوشت:
اگرمقابل ارتش حزب الله پیروز نشد یا حتی شکست را قبول دار شد این نباید باعث غرور ما شود بلکه باید باعث تعجب ما شود و بلکه باید کارشناسان امنیتی ما جلسه فوری بگذارند که چرا این ارتش تا بن دندان مسلح که 6 کشور قدرتمند عربی را 6 روزه شکست داد در مقابل یک ارتش کوچک نتوانست پیروز شود و خوشحالی ظاهری را بگذارند برای ما مردم عادی که برای مدتی به به و چه چه بزنیم اما شاید واقعیت چیزهای دیگری بوده و باشند که ما حتی فکرش را هم نمیکنیم{الانهم من فرصتش را ندارم که بخواهم تشریح کنم که مثلا شاید خاستند کمک های نظامی خود را افزایش دهند شاید خاستند برخی مسئولان عربی یا اروپایی را فریب دهند که علیه ایران و تشیع بیشتر و جدی تر جبهه گیری نمایند شاید خاسته اند دهها استفاده سیاسی و اقتصادی و نظامی و فرهنگی دیگر بکنند که بعدها مثلا داعش را بابودجه عربها و سعودی ها ایجادنمایند و شاید ..؟؟}

اصلا نیاز به جلسه فوری و امنیتی نیست. به قول مقام معظم رهبری(حفظه الله) ما رژیم صهیونیست را اصلا در حد یک دشمن هم نمیبینیم.( یعنی انقدر سست و ضعیف هست)

عشق امامم;805585 نوشت:
اگر در دولت محترم قبلی امریکا اقدامی نظامی نکرد به این دلیل نبوده که امریکا هیچ غلطی نتوانست بکند بلکه شاید دلیلش این بوده که در انموقع داشته با سر قلمش یه غلطهایی میکرده که بعدها و در دولت های بعدی بویش بلند میشده.

برید تحقیق کنید وقتی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل گفت اسرائیل باید نابود بشود یعنی چه.
بروید تحقیق کنید وقتی اسرائیل بارها قصد کشتن سیدحسن نصرالله را داشت و وقتی اعلام کرد اگر احمدی نژاد هم کنار سید حسن باشد و مکان سید حسن را بدانیم او و سید حسن را باهم با موشک میکشیم و آمریکا هم میگوید حمایت میکنم، بعد احمدی نژاد به همراه سید حسن تا نزدیکیهای مرز رژیم نامشروع صهیونیست میرسند و نمیتوانند غلطی کنند یعنی چه.

[/]

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

امام عشق;806092 نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و ادب

نوشته اصلی توسط عشق امامم
و البته با عرض پوزش منهم فکرمیکردم در یک جامعه آرمانی و برای یک شهروند اهل علم این آرمان شهر قانون یعنی مردم یا اشخاص و مردم و اشخاص هم یعنی شخص یا یکنفر و یا برعکس،یعنی همین نظر شخص هست که میشه اشخاص و بعد هم میشوند قوانین شرعی یا مدنی و انسانی و مردمی{بعنوان مثال شما میدانید مسئله حجاب اجباری درایران ازکجاشروع شد؟طبق داستانی واهی یا واقعی در یک روستا یا ده یا ولایت کوچک یک مرد بود که همسری داشت که این همسر فاسد و فاحشه نبود اما اهل آزادی عمل وخوش و بش با مردان فامیل بود و ..}{والبته فعلا مانند کانال سوئز ربطی به موضوع دارد اما در موضوع خاص خودش بیان شود بهترخواهدبود}
دوست گرامی حکم شرع توسط خداوند بیان می شود.نه مردم. جامعه آرمانی هم نمیتواند حکم شرع و الهی را تغییر دهد.

دوما در یک جامعه آرمانی مردم نمیتوانند هروقت دلشان خواست بیاند و قانون تعیین کنند. بلکه تعیین قانون خودش راه قانونی دارد.

نوشته اصلی توسط عشق امامم
و البته دهها مورد مشابه که دارند میگویند برخی مسئولان بی عرضه یا بی کفایت یا نالایق و ازاین دست تعاریف .. خوب حالا خودتان خوب دقت بفرمایید و قضاوت نمایید که چی شد.

ازطرفی میشنویم بالاترین مرجع تصمیم گیری کشور حکم بر برائت امریکا بصورت واجب داده اند وبنوعی باید شعارمرگ بر امریکا و دوری از این کشور منحوس همچنان پابرجاباشد و از طرفی هم که میشنویم افراد و مسئولانی نالایق و فاسد و بی کفایت و چی و چی.
و از طرف دیگر که خود نیز میدانید انتخاب یک مسئول درکشورمان به چه شکل هست که مجددا میگویند تمام سر نخ ها بر میگردند بدست مقام معظم رهبری{با انتخابها یا صافی هایی نظیر شورای نگهبان و غیره که مستقیم یا غیر مستقیم توسط مقام معظم رهبری انتخاب یا تایید میگردند}
آیا این نوعی توهین به مقام معظم ولایت بطور غیرمستقیم و ناخاسته نخواهدبود؟

بهرحال اینجوری نمیشه یا همه را متقاعد نمایید که همه انتخابها در دست رهبر عزیزمان نیست{چه بطور مستقیم و چه غیرمستقیم} یا اگر بهرطریق هست پس چرا انان را بی کفایت و بی عرضه و فریب خورده قدرت پوشالی امریکا خطاب مینمایید؟{این بنوعی انگار دارد برمیگردد به رهبریت کشورمان نه آن شخص مثلا نالایق که اسمی هم ازش برده نمیشود}
بخشید اگر شبهه ای در خصوص اختیارات رهبری دارید تاپیکی جدید بزنیدو نه اینکه تمام مسائل را با هم خلط کنید.

نوشته اصلی توسط عشق امامم
و متاسفانه مشکل تفکرات شما و همفکرانتان این است که یا واقعیتها را قبول ندارید یا قبول دارید اما باور ندارید یا قبول و باور دارید اما بخاطر تظاهر یا عدم تضعیف روحیه مردم از بیان ان سرباز میزنید{که البته در هر صورت دارید اشتباه میکنید و بیان واقعیتها با روحیه دادن بیخود و بی جهت که هنوز جنگی شروع نشده در تضاد یکدیگرهستند و دومی نه بلکه در زمان صلح روحیه دادن نیست بلکه نوعی فریب خود یا دیگران و حتی برخی مسئولان میباشد که با چنین بینش و نگرشی که امریکا هیچ پخی نیست دست به اقداماتی میزنند که اگرچه در زمان خودشان شاید شاهد ماجرای بدی نباشند اما کل یک دولت و مملکت و حتی مدیریت یک کشوربزرگ را با دردسرهای فراوانی در آینده مواجه خواهندنمود که متاسفانه شاید مصداق این ضرالمثل گردد که دیوانه ای سنگی در چاهی میندازد که هزاران عاقل باید جمع شوند تا شاید بتوانند آنرا بیرون بیاورند}
دقیقا از کدام واقعیت حرف میزنید.
از واقعیتی که بعد از سخن سردار فدوی و سردار سلامی همین چند وقت پیش که آمریکا از ترس چند مایل ناوهایش را نسبت به خاک ایران بخاطر ترسش عقبتر برد سخن میگویید.
یا از واقعیتی که وقتی سربازان آمریکایی توسط سپاه پاسداران دستگیر شدند ناوهای آمریکا نتواسنتند غلطی کنند سخن میگویید.
یا ....!؟

شاید هم منظورتان وقتی بود که در زمان هشت سال جنگ با ناو آمریکا حمله شد ( توسط سپاه - به وسیله مین دریایی) و آن زمان هم نتوانست غلطی کند؟

درضمن دوست گرامی ادب را رعایت فرمایید... منظورتان از دیوانه ای که سنگ انداخت کیست؟؟؟

نوشته اصلی توسط عشق امامم
بنوعی همین حرف شما را جناب کریم بزرگوار و تعداد خیلی زیادی منجمله خود بنده هم باور داشتیم که پاسخش کوتاه و مختصر و مفید عرض میکنم که خداوند هم امور خود را بدست سایر بندگان و مخلوقاتش بر روی زمین داده و خود گویی بکناری ایستاده و این البته تازگی ها هم رخ نداده و بلکه بعد از اتمام رسالت و کتابت{اسلام و قرآن}شروع شده که نمونه بارز آن باید ارجاع شود به داستان کربلا و امام حسین{ع} و این سوال که آیا ایمان هیچیک از ما انسانها یا شیعیان به ایمان امام حسین{ع} رسیده یا میرسد؟
پس چرا خداوندی که شما بدان معتقد هستید که احتمالا دروقت خودش با معجزه ای ما را از دست حملات اتمی یا میکروبی امریکا نجات خواهد داد هیچ اقدامی برای یاری فرزند رسول خود انجام نداد؟

برادر و خواهر من بهتر است با نگاهی به تاریخ که رهبری فرزانه و فهیم فرمودند تاریخ معلم انسانهاست از این خواب و خیالات بیاییم بیرون که خداوند در وقت مقتضی دخالت نموده و جلوی حمله امریکا چه بمب و انفجار اتمی و چه حمله ذره ای و میکروبی امریکا را خواهدگرفت و ..
و اگر بفرض مثال 80 ملیون ایرانی یک دل و یکصدا چنین اعتقاد مقدسی هم پیدا نمایند و خداوند هم بخاطر این ایمان مقدس واقعا دخالت مستقیم یا غیر مستقیم نماید و کاری برای ما صورت دهد بازهم همان خدا هزارا مرتبه فرموده عقل عقل عقل.
و عقل حکم نمیکند که از یک غول بی شاخ و دم که فقط کافیست یا کاسه صبرش لبریز شود یا سیاستش اقتضا ننماید و دستور حمله را صادر نماید نترسید یا واهمه نداشت و دست به تلاش نزد و خود را به قدرت علم و صنعت و اقتصاد و فرهنگ تجهیز ننماییم{تازه بعد از رسیدن به این آرزوها و قدرتها بازهم باید حدالامکان از جنگ و درگیری بهردلیلی ترسید و پرهیزنمود}
دوست گرامی ابتدا تقاضا دارم بروید فلسفه کربلا را مطالعه بفرمایید سپس ایمان به خدا را ناچیز تصور کنید.
سپس بروید جنگهای صدراسلام که کاهی با ایمان قوی کوهی بدون ایمان را شکست دادند رابخوانید.
سپس بروید پیرامون هشت سال دفاع مقدس همین مملکت تحقیق کنید.
سپس بروید به صورت کاملا عمیق جنگ 33 روزه حزب الله لبان با صهیونیست را مطالعه کنید.
سپس بروید جنگ 22 روزه غزه و دیگر جنگهای غزه با صهیونیست را مطالعه کنید.
بروید پیرامون بزرگی جنگ در سوریه تحیقی کنید.
پیرامون جنگ در یمن تحقیق کنید.

اونوقت بیایید و بگید ابرقدرت خدا نیست.

نوشته اصلی توسط عشق امامم
بله من اشتباه نمودم و بلکه مردم ژاپن بسیار بیشتر از ما مردم به پای رهبر و امپراطور خود تا پای جان ایستادگی نمودند
بخاطر اینکه بیشتر پای امپراطورشون بودن الان در علم سیاست جزء ایالتهای آمریکا بشمار میرن؟( طبق قانون کاپیتولاسیون و قانون ارتش مشترک و گزینش مسئولان توسط کاخ سفید)

و ما هم بخاطر اینکه کمتر پای رهبرمون بودیم تونستیم تو جنگ هشت ساله پیروز بشیم؟

دوست گرامی تبعات منفی و شیمیایی تو جنگ هشت ساله از قضیه هیروشما بدتر بوده.

نوشته اصلی توسط عشق امامم
ببینید برادر بزرگوار هدف من و شما و دیگرانی که میان دراین سایت مقدس نظر موافق و مخالف میگذارند این نیست که دشمنی و چنددستگی خود را برخ دشمنانمان بکشیم یا بخاطر اینکه انان پی به این چنددستگی نبرند خفه بشیم و انتقادی ننماییم بلکه هدف همه بنوعی این است که هرکس بهرطریق کمکی به مسئولانی نمایند که مسئول تصمیم گیری های مهم سیاسی و اقتصادی و نظامی و امنیتی هستند بنابراین اصل کمک رسانی از این دست گفتن حقایق هست نه آمال و آرزوها یا بیان خلاف واقع.
خیلی جالبه.
شما میتوانید از قدرت طبل توخالی آمریکا سخن بگویید..و ابر قدرتش بنامید.و کره و ژاپن را مثال بزنید و بگویید ضعیف هستیم.

اما وقتی بنده جنگ هشت ساله را مثال میزنم و میگویم مقاومت قدرت از بمب هارت و پورت (آمریکا) بیشتره اسمش میشه بیان چندستگی؟

واقعا این منطق درستی هست؟

نوشته اصلی توسط عشق امامم
امریکا اگر خود را ابرقدرت دنیا مینامد چون این صفت و نام برازنده او هست و برای رسیدن به این عنوان و مقام تلاش نموده و نوش جانش بخل و حسادت و حسرت چرا؟
بجایش ما هم از این ابرقدرت درسهایی بگیریم و بجای کتمان یا افسوس خوردن سعی کنیم با اینهمه توان و منابع خود را به جایگاه او نزدیک نماییم نه اینکه با سوء مدیریتهای درست قدرت اول خاورمیانه را به عربستان و کشورهای ضعیف تر واگذار نماییم.

میشه بفرمایید این صفاتش که او را ابر قدرت مینامید چیست؟؟؟؟

نوشته اصلی توسط عشق امامم
صدالبته که ما درمقابل اسرائیل هم هیچ نیستیم
ببخشید. خیلی ببخشید ولی واقعا این جملتون به لطیفه شباهت دارد.

نوشته اصلی توسط عشق امامم
اگرمقابل ارتش حزب الله پیروز نشد یا حتی شکست را قبول دار شد این نباید باعث غرور ما شود بلکه باید باعث تعجب ما شود و بلکه باید کارشناسان امنیتی ما جلسه فوری بگذارند که چرا این ارتش تا بن دندان مسلح که 6 کشور قدرتمند عربی را 6 روزه شکست داد در مقابل یک ارتش کوچک نتوانست پیروز شود و خوشحالی ظاهری را بگذارند برای ما مردم عادی که برای مدتی به به و چه چه بزنیم اما شاید واقعیت چیزهای دیگری بوده و باشند که ما حتی فکرش را هم نمیکنیم{الانهم من فرصتش را ندارم که بخواهم تشریح کنم که مثلا شاید خاستند کمک های نظامی خود را افزایش دهند شاید خاستند برخی مسئولان عربی یا اروپایی را فریب دهند که علیه ایران و تشیع بیشتر و جدی تر جبهه گیری نمایند شاید خاسته اند دهها استفاده سیاسی و اقتصادی و نظامی و فرهنگی دیگر بکنند که بعدها مثلا داعش را بابودجه عربها و سعودی ها ایجادنمایند و شاید ..؟؟}
اصلا نیاز به جلسه فوری و امنیتی نیست. به قول مقام معظم رهبری(حفظه الله) ما رژیم صهیونیست را اصلا در حد یک دشمن هم نمیبینیم.( یعنی انقدر سست و ضعیف هست)

نوشته اصلی توسط عشق امامم
اگر در دولت محترم قبلی امریکا اقدامی نظامی نکرد به این دلیل نبوده که امریکا هیچ غلطی نتوانست بکند بلکه شاید دلیلش این بوده که در انموقع داشته با سر قلمش یه غلطهایی میکرده که بعدها و در دولت های بعدی بویش بلند میشده.
برید تحقیق کنید وقتی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل گفت اسرائیل باید نابود بشود یعنی چه.
بروید تحقیق کنید وقتی اسرائیل بارها قصد کشتن سیدحسن نصرالله را داشت و وقتی اعلام کرد اگر احمدی نژاد هم کنار سید حسن باشد و مکان سید حسن را بدانیم او و سید حسن را باهم با موشک میکشیم و آمریکا هم میگوید حمایت میکنم، بعد احمدی نژاد به همراه سید حسن تا نزدیکیهای مرز رژیم نامشروع صهیونیست میرسند و نمیتوانند غلطی کنند یعنی چه.

و عرض سلام متقابل و خسته نباشید.

اولین انتقاد اینکه چرا اینهمه دیر به دیر میایید؟{احتمالا مثل من بیکارنیستید؟خوب خوش بحالتان احتمالا یا حداقل مثل من و میلیونها هموطن دیگرتان مشکلات مالی و مادی ندارید؟}

اما پاسخ همه این انتقادات شما فقط در یک جمله قابل دفاع و پاسخ میباشند آنهم شما را ارجاع میدهم به وضعیت کنونی این مملکت و کشورمان و مردم کشورتان که ببینید بر سر این مردم شیعه مذهب و مسلمان چه امده که از روی همین وضعیت فعلی همگان میتوانند پی ببرند که تا چه مقدار سخنان شما یا دیدگاه و اعتقادات شما یا من بواقعیت نزدیکتر میباشند {و حتی برخی معتقدند اکثر مسئولان کشورهایی که ما آنان را دشمن یا بد میشماریم ابتدا بفکرمردم خودشان هستند بعد بفکر جیب خودشان اما درکشور من و شما چی؟اختلاس های ملیونی خیر بلکه میلیاردی.دزدی های ملیونی هم خیر بلکه میلیاردی با انواع ماشین و تریلی و شمش طلا و غیره و حتی میگوینداز روی همین وضعیت ها مییتوان پی برد که مابین ما و امریکا و اسرائیل و عربستان کدامیک شیوه مملکت داریشون درست تر بوده و هست که هم فعلا دنیایشان را دارند و هم اینکه در مورد آخرت هم فعلا آخرت هم از آن همانهاست که بخاطر وضعیت خوب مالیشان کمتر گناه مینمایند یا دزدی میکنند و اواع گناهان دیگر یا غیره}

ادامه.

دوم اینکه برداشت و گفتار و دفاعیات شما با حفظ احترام بشما دارای ایراد و اشکال میباشند.
امریکا در پایان جنگ دوم جهانی و بدلیل شکست متحدین و منجمله آلمان و ژاپن بجای نابودی کامل دین و فرهنگ و نژاد و مردم آنان ، به آنان اجازه ادامه حیات به شیوه ها و روشهای معمول خود را داد و در عوض از آنها خواست حق ساختن سلاح جنگی را نخواهند داشت اما متقابلا متعهد گردید که از آنان درمقابل تهاجم احتمالی هر کشوری محافظت نماید.

آیا این قرارداد بنظر شما بد بوده؟
{درمقابل برخی کشورهای وحشی تر که دودمان کشور شکست خورده و اشغال شده را چه به لحاظ جغرافیایی چه اخلاقی و دینی و اعتقادی بر باد میدادند فکر نمیکنم قرارداد چندان بدی هم بوده و دولت و مردم ژاپن هم بجای صرف میلیاردها بودجه و هزینه برای ساخت انواع سلاح ، همانها را صرف رفاه و پیشرفت مردم خود نمودند که درنهایت بعد از کمتر از 35 سال همانی شد که احتمالا خود نیز بخوبی واقف میباشید یعنی ابرقدرت اقتصادی اسیا و حتی جهان بعد از امریکا و المان و در زمانی نیز اتومبیل تویوتا و نام ابزار الکترونیکی سونی در همه یا اکثر جاده ها و منازل مردم جهان و منجمله کشورهای مسلمین ، مسلمین سنی و شیعه مذهب ، همه فضا را اشباح نمودند . اما ما هم الان نزدیک 40 سال از انقلابمان یا تولد انقلابمان میگذرد و بیش از 26 سال نیز از جنگ و دفاع مقدسمان ، اما الان در کجا قرار داریم؟
بدون تعارف و بی تردید>>قهر اقیانوس تباهی.
چندملیون جوان بیکار جویای کارداریم که دولتمان نیز ناتوان از فراهم آوردن یک شغل متناسب با شان و شخصیت آنان؟
چندملیون شوهر که خجالت زده همسران خود در تهیه مسکن و اتومبیل و وسایل یک زندگی خوب و پوشاک و خوراک و تغذیه سالم و غیره شدند یا همچنان هستند؟
وچند ملیون پدر شرمنده فرزندان خود در همانهایی که در بالا بیان شد؟{کم و بیش و بهمان صورت}

وقتی میگوییم کشوری دچار طاعون فرزند سالاری شده یا مثلا بجای مردها یا پسران ، زنها یا دختران میروند خواستگاری مردان یا پسران >> احتمالا باید پی برد که دلیل یا دلایلی در کار بوده که اگر سر نخ همه آنها را بگیرید میبینیم که همگی به یک معضل خانمانسوز ختم شده یا میشوند یعنی فقر و تداوم فقر و ندارمی >> در پی عدم صلاحیت مسئولان اجرایی آن کشور و دقیقا همان چیزی که مولای ما و امام اول ما شیعیان که باید کلامشان را روی دیدگانمان میگذاشتیم و اجازه نمیدادیم فقر وارد زندگی مردممان گردد ، پیروان خود را بشدت از آن برحذر داشتند{یعنی از دری که فقر وارد آن خانه شود از پنجره آن خانه ، ایمان فرار خواهدنمود}

و فرزند سالاری چرا؟چرا چون پدران این جامعه احتمالا ناتوان در برآوردن نیازهای برحق همسران یا فرزندان خود در پی شیوع بیماری فقر از پی تدوین سیاستهای اشتباه سردمداران خود از پی تصمیماتی اشتباه از پی اجرای اشتباهاتی دیگر از پی یک چیزی قبل تر و قبل تر و الی اخر.

و زمانی هم که مرد خانه نمیتواند نیازهای مالی فرزند خود را برآورده نماید رفته رفته دلش بحال فرزند خود خواهد سوخت و از بسیاری سختگیری ها که باید صورت گیرند امتناع نموده و شرم و حیای این فرزند نیز رفته رفته بر باد فقر و شرمندگی پدر از بین رفته و این جامعه رفته رفته بسوی زن سالاری و فرزند سالاری و غیره گرایش پیدا نموده یا خو.اهدنمود که این روش نوعی ننگ خواهدبود برای آن جامعه و مسئولانش و مخصوصا مورد تمسخر که ادعای دین و ایمان و خدا و خوب بودن هم بنمایند که تازه قصد هم داشته باشند همه جهان را به این راه و روش هم هدایت و دعوت یا تسلیم نمایند{باور کنید آنقدر مورد تمسخر نزدیکان و آشنایان و حتی غریبه ها قرار گرفتیم و میگیریم که واقعا دیگه جایی برای دفاع باقی نمانده>>البته فعلا و شاید فردا که وضع مالی همه خوب شد دیگر کسی به اعتقاداتمان کاری نداشته باشد اما فعلا شما اگر راهکاری غیر از زور و زدن دارید معرفی نمایید تا ما اجرا نماییم}

ادامه.
در مورد عربستان هم که لابد میفرمایید نوکر امریکا و اسرائیل است؟
در مورد اینهم میگویند شما در مورد هر چه که با ایران یا حکومت شیعی ایران سر ناسازگاری و مخالفت گذارد بهرحال باید یه جور برخورد نمایید و بکوبید حالا یا پرونده سازی یا تهمت و افتراء یا هرچیز دیگر.

و البته این راه درستی نیست که ما با مخالفین خودمان از روی ظلم و شیوه ضعیف کشی عمل کنیبم بهرحال خدایی و قانونی هم هست که اگر امروز اجرا نشه فردا پس فردایی تو همین دنیا یا دنیای بعدی اجرا خواهدشد چون ما ایمان داریم که هرچه کنیم بخود کردیم و نتیجه اعمال و افکار خودمان را بی تردیدخواهیم دید.

در مورد سنگ و دیوانه و این حرفها هم که در همانجا و بروشنی بیان شده که فقط یک ضرالمثل است که یعنی هر مسئول و مقامی در هر کشوری خاست یک برنامه ای را تدوین یا اجرا نماید ابتدا باید فکر همه چیز و همه جا را بکند که مبادا فردا بخاطر تصمیم یا اقدام اشتباه او ، مردم و دولتها و مسئولان بعدی اش تاوان سختی را پس بدهند.

و از طرفی ما نباید نگاه کنیم که چرا امریکا تهدید به حمله نظامی میکند اما اجرا نمیکند؟گفتم که این کشور ابتدا به سیاست و منافع خود نگاه میکند که چه خواهندبود؟
آیا حمله نظامی بشود یا نشود؟
این حمله آیا توسط خودش یا کشوری دیگر صورت گیرد؟
این حمله در چه تاریخ و زمان و بلکه در چه شرایطی انجام شود که کمترین خسارات را برای امریکا و هم پیمانانش و بیشترین تلفات را برای کشور مطبوع یا مقابل و هم پیمانانش بهمراه داشته باشد؟

و ..

و در آخر هم فعلا عده ای معتقدند هر زمان که آمار طلاق و خودکشی و فقر و بیکاری و گرانی و اختلاس و زندانی سیاسی و سرقت و دزدی و جرم و جنایات و ازدیاد مردم پرونده بدست در راهروهای پاسگاهها و دادگاهها و انواع بیماری ها و مرگ و میرها و چی و چی در مملکت شیعه مذهب ما کاهش یافت و متقابلا آمار فرزند و جمعیت شیعه و ایرانی و درآمدها و حقوقها و نمازجماعات و اخلاق و احترام به دیدگاه مخالفین و کنترل خشم و چی و چی زیادتر شدند آنوقت شما حق دارید بگویید که شیوه حکومتی شما و باورهای شما یا عملکرد شما درست بوده یا نبوده و این حرف هم حرف بسیاری از هموطنان ماست که اگر قبول ندارید میتوانید فقط درهمین انجمن بگردید و جستجو نمایید تا موارد مشابه یا حتی عینی آنرا به عینه ببینید و شاهد باشید{که متاسفانه و متاسفانه همه یا اکثر انتقادات و گلایه ها و حتی متاسفانه نفرین ها هم متوجه مقام معظم رهبری گردیده یا میگردند که اگر بازهم قبول ندارید کافی ست نه تاپیک های مختلف در همینجا سر زده و مطالبی از این دست را بخوانید تا خود بخوبی متوجه شوید که منظورم چیست}

http://www.askdin.com/showthread.php?t=54506&goto=newpost

http://www.askdin.com/showthread.php?t=54846&goto=newpost

و البته دهها آدرس و گفتگوی دیگر که همگی دارند بنوعی بشما و همفکرانتان هشدار میدهند مردم ایران از این نوع حکومت داری زده شده یا دارند میشوند.

و اما مشکل ما انسانها یا برخی ملتها میدانید کجاست؟

ادامه.
دقیقا همینجا که اینقدر متکبر و خود بین و بی علم و دانش هستیم که مثلا یک حکومت اجازه حضور مخالفین عقیدتی یا ایدولوژیک در درون کشور و مملکت و مجلس و دولت خود را نمیدهد و بجای آنکه با این اجازه و مجوز ، هم هموطنان خودش را از این کشور و آن کشور جمع نماید و از آوارگی نجات دهد و هم با اجازه صحبت کردن و مخالفت کردن رفته رفته هم به امتیازاتی در سطح جهانی دست پیدا کند و هم رفته رفته آنها را در درون خود جذب خود نماید که رفته رفته در درون خود هضم نماید متاسفانه این کار را نمیکند و بلکه مانند برخی کشورها مثل آمریکا اجازه میدهد یک دو دستگی درون حزبی و حکومتی برای خودش بوجود آید که متاسفانه همان نیز به فساد درونی کشیده خواهدشد که این دو دستگی داخلی برای برخی کشورها بخاطر باورها و اعتقادات و موقعیتهای جغرافیایی نه بلکه دردی را دوا نخواهد کرد بلکه بخاطر وجود همین اختلافات دردها را هم بیشتر خواهد نمود>>چرا؟
چرا چون وقتی حزب مخالفی وجود نداشته باشد که مثلا جلوی شعار مرگ بر آمریکا را بگیرد یا جلوی تکبر و غرور و تندروی های مرا یا شعار اسرائیل و این و آنرا نابود خواهم کرد را بگیرد سرانجامش میشود همین که دشمنان قهار نیز بیشترین و بهترین استفاده را از این شعارها و سخنان برده و پوست ما را جوری میکنند که یکدفعه چشم باز میکنیم میبینیم ای بابا اینهمه خرج انرژی هسته ای کردیم اما در دقیقه نود چگونه جلوی آنرا گرفتند و آمدند و داخل نیروگاه اراکمان سیمان ریختند و رفتند؟ یا مثلا ای بابا اینهمه فقر و گرانی و بیکاری و عدم اخلاق انسانی و شیعه مذهبی و فحشا و قتل و تجاوز و کمبود مدرسه و عدم تغذیه رایگان در مدارس و عدم تهیه رایگان دفتر و قلم و کتاب و آموزش رایگان تا پایان دوره دبیرستان و حتی دانشگاه و و و هزاران درد بی درمان دیگر گریبان یک مملکت 80 ملیونی را با آنهمه ثروت خدادادی چگونه گرفته که گویی کم مانده خفه هم بشویم؟

چرا چون این یکی زیر آب آن یکی را میزند تا مبادا آن یکی پیش چشم ملت عزیزتر گردد و این یکی را خانه نشین یا حتی نابود نماید و آن یکی هم زیر آب این یکی دیگر را میزند که مبادا همین اتفاق برای خودش رخ دهد و دراین بین ابتدا مردم عادی و سپس دسته های دیگر و در نهایت هم خود انقلابیون و حکومت ضربه خواهند خورد که رفته رفته اینهمه معضلات لاینحل پدید میایند که یا قابل حل نخواهندبود یا برای حلشان باید از بسیاری از ارزشها و شعارها و اعتقادات عقب نشینی نماییم{که همین الانهم عقب نشینی نموده ایم>>درست نگاه کنید میبینید که عقب نشینی ها زیاد بودند و البته این نه اینکه کاملا منفی باشد که اگر تداوم پیدا نماید نشانه رشد و بالندگی و ماندگاری نظام هم خواهندبود بشرط آنکه بقول بزرگی ، چشمها را شست و جور دیگر ببینیم که سوال کنیم که مگر ما چه داریم که اینهمه شعار نابودی دنیا را هم سر میدهیم و سوال مهمتر اینکه آیا خداوند با اینهمه نابود میکنم ، نابود میکنم ما موافق هست یا نیست؟}[/]

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

امام عشق;807158 نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و ادب و احترام

و عرض سلام و ادای احترام متقابل.

امام عشق;807158 نوشت:
ابتدا اینکه دوست گرامی کسی که دیر به دیر می آید دلیلش بر بی مشکلی نیست.... بلکه امکان دارد دلیلش مشکلات بیشتر و سخت تر باشد.

پس عرض شرمندگی و عرض عذرخواهی اگر من بد و اشتباه قضاوت کردم..امید عفو.{البته من منظور بدی هم نداشتم و بلکه جلوی هر دوی انها علامت سوال گذاشته ام که خدایی نکرده قضاوتی درکار نباشد>>بااینحال امید عفو}

امام عشق;807158 نوشت:
وضعیت بدتر در زمان خود پیغمبر(ص) رخ داده ، زمانی که به خارج از شهر مکه تبعید شدند ، مردمانی که با پیغمبر(ص) بوده اند یا از روی گرسنگی جان باختند یا به علت بیماری جان باختند. در آن زمان نه مردمان گفتند استکبار ستیزی نکنیم و نه پیغمبر(ص) چنین سخنی را گفتند.

نفستان نفس حق است.

البته همین پیامبر بزرگ و شریف{ص} نیز 3 سال اهداف و منظور و ماموریت خود را پنهان نمودند اما مسئولان ما متاسفانه از همان روزنخست گفتند مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شرق و مرگ بر غرب و ما قصد داریم شرق را نابود نماییم غرب را نابود نماییم اسرائیل و حامیانش را نابود نماییم>>>راه قدس از کربلا میگذرد>>بهر ازادی قدس از کربلا باید گذشت>>و دها شعار منفی دیگر که اگر چه برای مصرف داخلی خوب بودند اما برای مصرف خارجی غیر از اینکه دشمنان ما را هوشیارتر نمودند که مراقب این کشور و مردم و مسئولان و خط مش آنها باشید که در صورت قدرتگیری قصد ما را دارند و قصد تغییر ساختار سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کل جهان را >> جهانی که با انها مخالف ایدولوژیک داشته باشند که تقریبا همه ملتها و کشورهایی هستند که در مرحله نخست مسلمان نباشند و در مرحله و گام بعدی شیه نباشند و در مرحله سوم ایرانی یا موافق نظرات حکمرانانش نباشند.

خوب همگان دیدیم که سرانجام این شعارها و ادعاها چه شد یا چه بودند؟

بازهم معتقدم شعار مرگ بر امریگا کلید حل همه یا اکثر مشکلات فرهنگی و اعتقادی و مالی و مادی ما و مردم ما بوده و خواهدبود.

من بخشی از کلام شما را که در واقع کلام مقدس بنیانگذار نظام مقدس این انقلاب بودند را نقل قول نموده و پاسخی که برطرف کننده این شبهات بودند را تشریح نمودم.

آنجا که این مقام فهیم و فرزانه فرمودند ما شعار مرگ بر امریکا را در عمل جوانان قهرمان خود نشان داده ایم.

و داده ایم یعنی چی؟

آیا غیر از این بود که به مسئولان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و ما مردم بگویند که ما یک عمل بد {جاسوسی امریکا} را با یک عمل قهرمانانه {تسخیر لانه جاسوسی و شعار مرگ بر امریکا} پاسخ داده و ..

و یعنی چرا ادامه این دشمنی و شعار و مرگ؟

امام عشق;807158 نوشت:
از طرفی لطفا ضعف مدیریتی و فنی را به استکبار ستیزی نچسبانید.

میفرمایید ضعف مدیریتی و فنی.

ضعف مسئولیتی ابتدا بنظرم از ضعف فنی میاید و بعد به ضعف مدیریتی و اجرایی ادامه یافته یا فعلا ختم میگردد>>درست؟؟

خوب حرف منهم در اینجا همین است که این بیسوادی و نالایقی آیا بخاطر قطع ارتباط ما با جهان غرب و علم و در راس انها امریکا در پی تداوم این شعار مرگ نبوده و نخواهدبود؟

مثلا وقتیکه جوان ما نمیتواند و نمیرود دنیا را ببیند و دنیای غرب و امریکا و پیشرفتهای علمی و صنعتی را از نزدیک ببیند و در دانشگاههای انان درس و علمش را بیاموزد >> درنهایت نتیجه میشود اینکه شما و من و همه شاهد وضعیت اسفبار شهرها و خیابانهای شهرهای کشورمان از یکسو و وضعیت تاسفبار اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی مملکت و مردممان از سویی دیگر هستیم{غیر از وضعیت بد اقتصادی و اجتماعی و اعتقادی مردم که همه بنوعی قبولشان داریم >> باور کنید بهمه شهرهای ایران اگر توانستید یه سر بزنید ببینید وضعیت خیابان سازی و کوچه سازی و پل سازی و ترافیک و غیره و غیره شهرهای ما چگونه هست؟
چرا چون این جوان احتمالا بخاطر تداوم این دشمنی نتوانسته برود اینجاها را ببیند و درس و تخصصش را بیاموزد و بعدها رفته شده وکیل و وزیر و نماینده و شهردار و فلان و غیره و گمان میکند مملکتش گل و بلبل است{حقوقشم که همتراز با کمترین حقوق بگیر کارگر و کارمند مردم وطنش که نیست تا بداند مردم بیکار یا کم حقوق بگیر چه میکشند پس دیگر چه جای ناراحتی و نگرانی؟تا باشه مرگ بر امریکا باشه{واقعا این دسته مسلمان و شیعه و ایرانی هستند>واقعا هیچ غم و غصه ای از این وضعیت آشفته اجتماعی و سیاسی ندارند؟واقعا در بین مردم رفت و امدی ندارند تا ببینند مردم چه برداشتهای بد یا اشتباهی دارند از رهبر عزیز و مهربانمان مینمایند که هر چا بتوانند انتقاد مینمایند و هر جا دستشان به انتقاد و خالی کردن اوغده ها نرسد نفرین؟آیا اینان حتی به خدا و روز قیامت و پاسخگویی هم ایمان ندارند؟ اگر نه که بازهم تا دنیا دنیا باشه مرگ بر امریکا باشه}{البته منظور فقط کسانی ست که منافقانه و به نامردی با ادامه این شعار موافقند و نه کسانی که خط مش سیاسی و اعتقادیشون این بوده و هسته}

{و البته در بحث یک جوان ، منظور حقیقی فقط یک جوان نبوده و نیسته و بلکه روند عادی را مد نظر قرار بدهیم که مصداق همان مشت نمونه خروار خواهدبود}

امام عشق;807158 نوشت:
در هر زمان که عده ای برای آمریکا در داخل دم تکان دادند وضعیت این کشور رو به زوال گذاشت و در هر زمان و در هر نقطه و صنعتی که مخالفین استکبار و موافقین شعار مرگ بر آمریکا حضور داشتند ترس در دل استکبار جهانی و شیطان بزرگ(آمریکا) انداخت.

و اینجاست که باید کمی تامل نمود.

البته با کاربرد دم تکان دادن موافق نیستم و اینرا برازنده نام و شان شما بزرگوار نمیدانم اما به نکته خوبی هم اشاره فرمودید و آن اینکه چرا وقتیکه سیاستها برای نزدیکی با امریکا اتخاذ میشوند وضعیت بدتر میشود و زمانیکه در ادامه تداوم این شعار و بلکه استکبار و امریکا ستیزی وضعیت بهتر؟

آیا نباید برای ما ملت جای سوال باشد که ما را به این منظور هدایت نماید که در واقع سیاست خود امریکا شاید چنین بوده و میباشد که فعلا از ما مردم و ملت و مسئولان جز به دشمنی با امریکا سیاستی دیگر اتخاذ نگردد؟؟

یعنی مسبب اصلی این دشمنی و بودن شعار مرگ بر امریکا در واقع خود سیاستمداران امریکایی بوده و هستند و نه ما مردم یا مسئولان ما؟

اگر چنین باشد که فعلا تحلیل و برداشت خیلی ها نیز همین است که امریکا ما را در این راه دشمنی قرار داده و خواهان ادامه این دشمنی میباشند و بلکه مسئولین رده بالای ما هیچ گناهی در این زمینه نداشته و نخواهندداشت و تنها در حال مقابله به مقل با این سیاست کثیف و ناجوانمردانه میباشند >> پس این عده معتقدند وظیفه شرعی و اخلاقی مسئولان ماست که این راز را نزد ملت امریکا بر ملا نموده و دست کثیف برخی سیاستمدارانشان را برای انان رو نمایند تا ثابت گردد که ما ملت ایران هیچ گناهی در این بین نداشته و نخواهیم داشت.آیا بنظر شما غیر ازاین است؟

{مگراینکه امریکا در خفا حاضر شود تمام مسئولیت انرا بعهده گرفته و در رفع همه مشکلات معیشتی و اقتصادی و حیثیتی مردم ما و دولت و حکومت ما در داخل و سطح بین المللی دخالت نموده و نقش بازی کرده و بلکه همه انها را رفع نماید چه درغیراینصورت مسولان ما از همه ابزار و تلاش خود بهره برده و دست این عده کثیف را برای همگان رو نمایند که یکی از این ابزارها و اهرمهای در واقع آشکارسازی غیر از صدا و سیما و قدرت رسانه و تبلیغات >> سخنرانی مستقیم رییس جمهور ایران در سازمان ملل متحدخواهدبود}{و البته قبل از آنهم زمینه سازی ها بقدر کافی صورت گرفته باشند}

{بهرحال من نمیدانم هر کار میکنند بکنند اولا وضع اقتصادی ما ملت آرام و بی سر و صدا و شیعه مذهب را بهبود بخشند که اینقدر شبهه وهابیون و غیره نگویند شما بخاطر مذهب اشتباهتان به این نفرین و فقر و مشکلات و تحریمها گرفتار شده اید {که واقعا هم زندگی کردن توی این مملکت سخت شده و الان بعضی ها هم که دارند میگویند خدا احتمالا ما را برای تنبیه کردن به این مملکت اورده و ایرانی خلق نموده و از این حرفها که شاید بیانشان باعث شود گوشی بدست برخی مسئولان محترم بیاید که توی مملکتشون چه خبر است و ممکن است دراینده حتی چه خبرها شود که فقط خدا میداند} و دوما که جای گله و سوال و انتقاد که وزارت آموزش و پرورش چرا خودش برای فرزندان ما مدرسه نمیسازد {فرزندان ایران یا کسانیکه دارند توی این مملکت درس میخوانند} و حتی چرا تغذیه و امکانات رایگان نمیدهد؟ و معتقدند که به این دلیل که چون اجازه میدهد افراد عادی برای فرزندان ما مدرسه بسازند که این کاردرست و علمی و آگاهانه ای نبوده و ادامه آن نیز نخواهدبود و این اقدام باعث شده که این وزاتخانه بودجه کمتری توقع نماید و سطح توقع خود را کاهش دهد که فقر ابتدا از این راهها وارد شده و ضربه میزند و تحریمها همه بهانه هستند}{برای خیرین و کسانی هم که مایل هستند کارهای خوب انجام دهند فعلا این افراد بروند به ازدواج جوانان و خانه سازی برای انان کمک رسانی نمایند یا ترک معتادان و ایجاد اشتغال برای انان بعد از ترک که فعلا این مهمتر از آن مدرسه سازی خواهدبود}{و یا هزاران کار خیر و خوب دیگر}

{البته همه این نوشتارها از خود من نیستند و بلکه برخی از انها انعکاسی هستند از سخنان برخی هموطنان که در برخی مواقع شنیده ام و برخی مواقع هم لازم میبینم آنها را به دو دلیل بیان نمایم >> هم برای کمک به حل معضل فقر و ناهنجاری های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی کشورم و هم ریشخند تحریم حقوق بشر که معلوم گردد تا چه اندازه حرف برخی غربیان یا حتی برخی داخلیان در مورد حقوق بشر در ایران درست بوده یا میباشد که اگر درست میباشد پس اینهمه ازادی در انتقاد از برخی مسئولان اجرایی بهمراه برخی سازمانها و ادارات کلیدی همچون صدا و سیما و حتی و حتی مقام معظم رهبری چیست؟}

برخی ارسالها خود بخود خیلی طولانی میشوند بهرحال ضمن عذرخواهی ..

انشاا...ادامه خواهدداشت...[/]

سلام وعرض ادب:
با توجه به اینکه اکثر مطالبی که مطرح می شود خارج از موضوع تاپیک است. اگر دوستان مطلب جدیدی یا تحلیل دیگری در مورد بحث شعار مرگ بر آمریکا دارند بفرمایند. تا تاپیک برای جمع بندی قفل شود.

[="Black"]بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و ادب و احترام

عشق امامم;807461 نوشت:
البته همین پیامبر بزرگ و شریف{ص} نیز 3 سال اهداف و منظور و ماموریت خود را پنهان نمودند اما مسئولان ما متاسفانه از همان روزنخست گفتند مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شرق و مرگ بر غرب و ما قصد داریم شرق را نابود نماییم غرب را نابود نماییم اسرائیل و حامیانش را نابود نماییم>>>راه قدس از کربلا میگذرد>>بهر ازادی قدس از کربلا باید گذشت>>و دها شعار منفی دیگر که اگر چه برای مصرف داخلی خوب بودند اما برای مصرف خارجی غیر از اینکه دشمنان ما را هوشیارتر نمودند که مراقب این کشور و مردم و مسئولان و خط مش آنها باشید که در صورت قدرتگیری قصد ما را دارند و قصد تغییر ساختار سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کل جهان را >> جهانی که با انها مخالف ایدولوژیک داشته باشند که تقریبا همه ملتها و کشورهایی هستند که در مرحله نخست مسلمان نباشند و در مرحله و گام بعدی شیه نباشند و در مرحله سوم ایرانی یا موافق نظرات حکمرانانش نباشند.


بله پیغمبر(ص) سه یال ماموریتش مخفی بود. زیرا اولا دستور خدا بود. دوما اگر از همان ابتدا و بدون جمع کردن عده ای دور خود ماموریتش را علنی میکرد جانش به خطر می افتدا و اثربخش نبود.
با این حال جمهوری اسلامی ایران هم از همان ابتدا شعار مرگ بر امریکا سر نمیداد... بلکه در همان اوایل انقلاب اتفاقاتی رخ داد و اسنادی مبنی بر براندازی حکومت توسط آمریکا پیدا شد.. سپس تسخیر لانه جاسوسی( انقلاب اصغر) و سپس شعار مرگ بر آمریکا.

از طرفی شعار مرگ بر شرق و مرگ بر غرب سر نداده ایم. بلکه شعار نه شرقی و نه غربی سر داده ایم. زیرا از همان اول انقلاب ( هدف انقلاب) به دنبال خارج شدن از یوق بندگی بودیم و به دنبال آقایی خودمان بر خودمان بودیم.

عشق امامم;807461 نوشت:
مثلا وقتیکه جوان ما نمیتواند و نمیرود دنیا را ببیند و دنیای غرب و امریکا و پیشرفتهای علمی و صنعتی را از نزدیک ببیند و در دانشگاههای انان درس و علمش را بیاموزد >> درنهایت نتیجه میشود اینکه شما و من و همه شاهد وضعیت اسفبار شهرها و خیابانهای شهرهای کشورمان از یکسو و وضعیت تاسفبار اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی مملکت و مردممان از سویی دیگر هستیم{غیر از وضعیت بد اقتصادی و اجتماعی و اعتقادی مردم که همه بنوعی قبولشان داریم >> باور کنید بهمه شهرهای ایران اگر توانستید یه سر بزنید ببینید وضعیت خیابان سازی و کوچه سازی و پل سازی و ترافیک و غیره و غیره شهرهای ما چگونه هست؟
چرا چون این جوان احتمالا بخاطر تداوم این دشمنی نتوانسته برود اینجاها را ببیند و درس و تخصصش را بیاموزد و بعدها رفته شده وکیل و وزیر و نماینده و شهردار و فلان و غیره و گمان میکند مملکتش گل و بلبل است{حقوقشم که همتراز با کمترین حقوق بگیر کارگر و کارمند مردم وطنش که نیست تا بداند مردم بیکار یا کم حقوق بگیر چه میکشند پس دیگر چه جای ناراحتی و نگرانی؟تا باشه مرگ بر امریکا باشه{واقعا این دسته مسلمان و شیعه و ایرانی هستند>واقعا هیچ غم و غصه ای از این وضعیت آشفته اجتماعی و سیاسی ندارند؟واقعا در بین مردم رفت و امدی ندارند تا ببینند مردم چه برداشتهای بد یا اشتباهی دارند از رهبر عزیز و مهربانمان مینمایند که هر چا بتوانند انتقاد مینمایند و هر جا دستشان به انتقاد و خالی کردن اوغده ها نرسد نفرین؟آیا اینان حتی به خدا و روز قیامت و پاسخگویی هم ایمان ندارند؟ اگر نه که بازهم تا دنیا دنیا باشه مرگ بر امریکا باشه}{البته منظور فقط کسانی ست که منافقانه و به نامردی با ادامه این شعار موافقند و نه کسانی که خط مش سیاسی و اعتقادیشون این بوده و هسته}

{و البته در بحث یک جوان ، منظور حقیقی فقط یک جوان نبوده و نیسته و بلکه روند عادی را مد نظر قرار بدهیم که مصداق همان مشت نمونه خروار خواهدبود}

ابتدا اینکه تمام دستاوردهای دنیا را رصد میکنیم و سعی میکنیم تا خود را هماهنگ کنیم.
وانگهی ، ببخشید اروپا یک شبه به اینجای که ایستاده است نرسیده.
بلکه اروپا در طول زمانی 500 ساله به اینجا رسیده است.
پس توقع اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در طی 25 سال برابر با اروپا شود یا پیشتاز بشود توقع بیجا و غلطی است.
هرچند در بسیاری از زمینه ها حرف اول دنیا را ایران میزند.

سوم اینکه تمام این مشکلاتی را که بیان کرده اید دلیل خوبی برای کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکا نیست.
امروز پر امنیت ترین کشور دنیا ایران است. و این امنیت را مدیون کسانی هستیم که پیشگامان شعار مرگ بر امریکا بودند.

عشق امامم;807461 نوشت:
آیا نباید برای ما ملت جای سوال باشد که ما را به این منظور هدایت نماید که در واقع سیاست خود امریکا شاید چنین بوده و میباشد که فعلا از ما مردم و ملت و مسئولان جز به دشمنی با امریکا سیاستی دیگر اتخاذ نگردد؟؟

البته این حرف اشتباه است ، زیرا آمریکا مشتاق این است که بتواند در ایران سفارت خانه باز کند.
تتوری سین های آمریکای یکی از دلایل شکست انقلاب مخملی(یا فتنه سبز) را نداشتن سفارت خانه در ایران بیان کرده بودند و از این بابت ابراز ناراحتی کرده بودند.

عشق امامم;807461 نوشت:
یعنی مسبب اصلی این دشمنی و بودن شعار مرگ بر امریکا در واقع خود سیاستمداران امریکایی بوده و هستند و نه ما مردم یا مسئولان ما؟

بله ما هم این سخن را قبول داریم.
اما با نگاهی متفاوت تر با شما.
در واقع مشکل اصلی این دشمنی خود مسئولان آمریکایی هستند بخاطر سیاستهای حمایتی از تروریسم... بخاطر حمایتش از چپاول و .....
اگر آمریکا همانند روسیه(شوروی) سیاستش را تغییر دهد و از تروریسم دفاع نکند ، از صهیونیست دفاع نکند ف از جنایت دفاع نکند همانگونه که شعار مرگ بر شوروی(روسیه) را کنار گذاشتیم شعار مرگ بر آمریکا را نیز کنار خواهیم گذاشت.
اما تا مادامی که سیاستش این باشد این شعار پابرجاست. و این شعار مربوط به شهروندان آمریکایی که سیاست کشورشان را قبول دارند نیز می شود.

عشق امامم;807461 نوشت:
بلکه مسئولین رده بالای ما هیچ گناهی در این زمینه نداشته و نخواهندداشت

این رفتار و سیاستهای وحشی گرایانه آمریکا به این منظور نیست که بگوییم بعضی از مسئولان اشتباه نمیکنند. و از آن بدتر دلیل نمی شود بگوببم در دستگاه های ما منافقین حضور ندارند.

حتی در دستگاه حکومتی رسول الله(ص) نیز عده ای منافق حضور داشتند که به وقتش به دخت نبی(ص) وحشیانه حمله کردند و ایشان را به شهادت رساندند.

در دستگاه حکومتی حضرت علی(ع) هم منافقین حضور داشتند.

فرمانده لشکر امام حسن(ع) منافق بود.

و همینطور دیگر امامان معصوم(ع).

امروز هم پرو گری آمریکا بخاطر حضور بی خردان و بعضا منافقین در دستگاه های حکومتی است.

به همین دلیل ما همچنان پای عهدی که با امام راحل(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) بستیم ، استواریم و شعار مرگ بر امریکا سر میدهیم.


برای ما قطع رابطه مالدیو و جیبوتی و ... اصلا مهم نیست. حمایت یا عدم حمایت این کشورها نه سودی برای ما دارد نه ضرری.
اما یک مفهوم کلی دارد و آن اینکه سیاست دوستی با آمریکا حداقل در این زمان کاملا اشتباه و غلط است.
نشان میدهد در این زمان ابراز عجز و ناتوانی اشتباه محض است.
و.....
تمام این موارد یعنی سیاست کنار گذاشتن شعار مرگ بر امریکا فعلا اشتباه و غلط است.

عشق امامم;807461 نوشت:
{البته همه این نوشتارها از خود من نیستند و بلکه برخی از انها انعکاسی هستند از سخنان برخی هموطنان که در برخی مواقع شنیده ام و برخی مواقع هم لازم میبینم آنها را به دو دلیل بیان نمایم >> هم برای کمک به حل معضل فقر و ناهنجاری های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی کشورم و هم ریشخند تحریم حقوق بشر که معلوم گردد تا چه اندازه حرف برخی غربیان یا حتی برخی داخلیان در مورد حقوق بشر در ایران درست بوده یا میباشد که اگر درست میباشد پس اینهمه ازادی در انتقاد از برخی مسئولان اجرایی بهمراه برخی سازمانها و ادارات کلیدی همچون صدا و سیما و حتی و حتی مقام معظم رهبری چیست؟}

دوست گرامی اگر هزار دانشمند مخالف شعار مرگ بر آمریکا نیز جمع شوند ، نمیتوانند ثابت کنند که دلیل فقر و جنایت و بیکاری و .... شعار مرگ بر امریکاست.
زیرا تمام این موارد در خود آمریکا و اروپا از ایران هم بدتر است.
[/]

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

ابتدا و قبل از هر ادامه و سخنی >> قابل توجه بعضی از بزرگواران که تقاضاداشته و دارند که فقط حول محور حکم شرعی شعارمرگ بر امریکا سخن گفته شود...

لطفا ارسال اول تماما و یا این پست را بدقت بخوانند:

عشق امامم;799559 نوشت:
کجایند مخالفان ذکر زیبای مرگ بر آمریکا!؟

عشق امامم;799559 نوشت:
سوالی که ابتدا و قبل از هر اظهارنظری

عشق امامم;799559 نوشت:
ایا مخالفت یا ابراز مخالفت با ادامه شعار {شعار مرگ بر آمریکا}...

عشق امامم;799559 نوشت:
که بعدا براساس اون

عشق امامم;799559 نوشت:
بحث را ادامه دهیم یا حرفی بزنیم یا اظهارنظری نماییم و یا هر کس سوالات یا نقطه نظرات خودش را در زمینه تداوم یا عدم تداوم این شعار با ذکر دلایل عقلی و معنوی وبا احترام به دیدگاه مخالف خود،مطرح یا بیان نماید

بنابراین ملاحظه فرمودید که بحث اصلی بر سر حکم شرعی و قانونی این شعار نبوده و بلکه درواقع این یک سوال فرعی بوده که اگر هموطنانی گمان میبرند مخالفت با این شعار{ادامه آن} جرم و گناهی دارد یا خیر متوجه باشند که خیر چنین نبوده و نیسته و بلکه حتی این شعار یک شعار خودخاسته مردمی و ازطرف خود ما ملت بوده که از اینرو حکومت و دولتهای ما نیز هیچ نقش و گناهی در بوجود آمدن یا تداوم آن نداشته و لذا اگر کسی مخالف ادامه آن بنا به هر دلیلی است {منجمله دلایل اقتصادی یا سیاسی یا اجتماعی یا فرهنگی یا هر دلیل دیگر که قابل احترام هم خواهدبود} میتواند آزادانه و مصون از هر گناه و جرمی و تنها با حفظ آداب اظهار نظر نمودن یا مخالفت و موافقت نمودن،آنرا بیان نماید.

{البته یک نکته جالبی هم که هست که یعضی جاها هم شنیده شده یا میشود که بد نیست اینجا هم بیان شود این است که بعضی ها میگویند که ملت فریب این ازادی ها را نخورند که اینها هم بالاجبار و تحت فشارهای امریکا و سازمانها بوده و بلکه موقت هم هستند که اگر فردا پس فردایی رابطشون با امریکا یا جهان خوب شد همه انهایی که امروز مخالفت کرده یا میکنند یا مثلا از حکومت و دولتها انتقادی چیزی میکنند میان و میگیرند و میبرند و محاکمه میکنند و فلان و فلان >>که باید سوال نمود واقعا یک ملت چگونه باید ضربه بخورد یا بعضی ها چگونه میتوانند بخودشان و فرهنگشان و دین و مذهب و ملتشان ضربه بزنند؟و یا حتی یک حکومت چه ها باید بکشد که یک عده بدبین این خرافات را ازذهن خودشان حداقل پاک نمایند؟}

بهرحال طبق آنچه کارشناس محترم هم از قول رهبر عزیزمان بیان نمودند همه با امنیت کامل آزادیم {با حفظ اخلاقیات و بلکه شئونات انسانی و اسلامی} انتقاد سازنده نموده یا حتی با برخی سیاستها یا شعارها و حتی تداوم شعار مرگ بر آمریکا نیز اگر مخالفتی داریم با ذکر دلیل و مودبانه ابراز مخالفت نموده که برای شروع اولین گام هم من ابتدا سوالم را با گرفتن پاسخی شرعی،قانونی دال بر حکم قانونی و شرعی ابراز مخالفت با تداوم این شعار آغاز نمودم که جای ترس از گناه و جرم هم نباشد {که البته تا اینجا نیز اگر ملاحظه بفرمایید گویا من خودم به تنهایی و بلکه یک تنه بار مسئولیت همه آنرا و چه بسا مخالفان را بدوش کشیده ام {و البته شاید هم هر انچه که قرار بوده مخالفان بگویند بلکه بهترش را من خودم بیان نمودم که هیچکس بهتر از آنرا به ذهن و تخیله اش {قدرت تخیل}هم خطور نمیکرد؟درسته؟بهرحال معتقدم یک نفر اگرمیخاد در یک بحث شرکت نماید یا باید که کامل باشه یا حداقل آنقدر مطاله بکند که به کمال و بی عیبی نزدیک شود که حداقل کم نیاورد}

باری دامه بحث و ادامه پاسخ به نقل قول و ایرادات دوست بزرگوارمان:

{البته لازم به ذکراست که ابتدا این متن اماده ارسال گردید که متوجه پستهای بعدی شدم{باایمیل}انشاا...در وقت مناسبتر آنها را خوانده و اگر مربوط بخودم بودند و قابل پاسخگویی،پاسخ خواهم داد}[/]

بنام خدا.

ضمن عرض سلام.

واقعیتش دیگه قصد پاسخگویی را نداشتم و همین ارسال هم شاید اخرین ارسالم دراین تاپیک باشد.

امام عشق;808001 نوشت:
از طرفی شعار مرگ بر شرق و مرگ بر غرب سر نداده ایم

بزرگوار اینها فقط اشاره و مثال بودند،منظور شعارمرگ بر این کشور و ان کشور است.

امام عشق;808001 نوشت:
شعار نه شرقی و نه غربی سر داده ایم.

بااینحال بر سر همین یک دونه شعار هم موندیم؟

امام عشق;808001 نوشت:
زیرا از همان اول انقلاب ( هدف انقلاب) به دنبال خارج شدن از یوق بندگی بودیم و به دنبال آقایی خودمان بر خودمان بودیم.

الان برخی معتقدند که همین حرف هم الان قدیمی شده و بلکه الان فقط هرکس که با این انقلاب یا اینوری و اونوری ها موافق باشد یا خیلی گردن و پارتی اش کلفت باشد تا حدودی اقا است یا اینکه اقای خودش است و اما اگر کسی به اجبار و بخاطر فقر و بدبختیش یا حتی عقاید سیاسیش،مخالف اینوری یا اونطرفی بشه یا باشه دیگه داخل ادم بحساب نمی اید و با هزاران ترفند فورا بحسابش میرسید و میگویند اینرا باسیاست اینکه این جزو ملت ایران نیست انجام میدهند واون یکی چون دزدی کرده و اون یکی چون ارازل اوباش است و اون یکی فلان واون یکی هم فلان و بهرحال هرکدام باید یک جور از این ملت جدا شوند تا جمعیت برسد به یک ملیون{مثلا} و ادامه میدهند برای شماها{یعنیما} ملت ایران فقط کسانیکه حرف گوش حکومت و انقلاب یا این یکی و اون یکی نمایند یا مخالفتی با سیاست انها نداشته باشند و درغیراینصورت فاتحه اش را میخوانید{البته خودم میدانم که اشتباه است اما انهایی که جزو هیچ گروه و دسته ای نبوده و نیستند و بلکه کاری هم به سیاست ندارند چه فرقی میکند واژه تندرو و میانه رو و کند رو و یا خیلی خیلی یواش رو و از این دست واژگان سیاسی و بلکه مردم و مخصوصا مردم عادی عملکرد را میبینند و فعلا هم اینهمه موج بیکاری و فقر و فحشا را و با هیچ دلیل و منطقی هم غیر از برطرف شدن این موج فقر و بیکاری و گرانی بصورت ریشه ای بهمراه ایجاد فضای امن و قوانینی که این امنیت را ریشه ای تامین نماید و فردا پس فردا کسی نتواند سوءاستفاده نماید>>قانع نمیشوند که خاسته ایشان خواسته همه مردم و ملت و دولتی و انقلابی و غیرانقلابی خواهدبود که انهم که مخالف انقلاب یا یک گروه خاص است انهم ایرانی میباشد}

امام عشق;808001 نوشت:
وانگهی ، ببخشید اروپا یک شبه به اینجای که ایستاده است نرسیده.
بلکه اروپا در طول زمانی 500 ساله به اینجا رسیده است.

امیدوارم که منظور شما این نباشد که ملت ایران هم باید 500 سال صبر و سختی تحمل نمایند تا به امروز اروپا برسند؟
چون خواننده در مرتبه نخست چنین برداشتی را مینماید وشاید پاسخ بدهند اگر اروپا 500 سال سختی کشیده هزاران دلیل داشته و ایا انان اینهمه ثروت و نفت و گاز و معادن و اینهمه راهها برای استفاده از اینهمه ثروت داشته اند؟
پس ما میبایست درعرض کمتر از 2 سال بعد از جنگ به این مرتبه میرسیدیم و نه الان که 26 سال هم ازجنگ گذشته و ما با اینهمه ثروت خدادادی به هیچ جا که نرسیدیم هیچ بلکه با هدر دادن این ثروتها،صدها سال هم عقب تر رفته ایم که برای جبرانشان اینجاست که مجددا خواهند گفت بله حرف شما درست خواهدشد و باید که 500 سال صبر و سختی تحمل نماییم.

امام عشق;808001 نوشت:
پس توقع اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در طی 25 سال برابر با اروپا شود یا پیشتاز بشود توقع بیجا و غلطی است.

با توضیح و دلایلی که در بالا عرض شد بله این قسمت از سخنان و توقع شما درست خواهدبود.

امام عشق;808001 نوشت:
هرچند در بسیاری از زمینه ها حرف اول دنیا را ایران میزند.

این حرفها هم ما قبلا میزدیم و مردم و اطرافیان هم براحتی باورشان مینمودند اما الان با اینهمه دستاورد اطلاعاتی و اینترنتی دیگر کسی تره هم خورد نمیکند و میپرسند مثلا از این بسیاری از زمینه ها فقط یک مورد علمی آنرا نام ببرید یا بگویید که البته امریکا و غرب جلوتر از ما انرا نداشته اند دیگه نمیخاد ما از انان جلوتر باشیم؟{حالا شما نام ببرید}{البته نمیخاد فقط مثالی تاکیدی،گفتاری بود}

امام عشق;808001 نوشت:
امروز پر امنیت ترین کشور دنیا ایران است. و این امنیت را مدیون کسانی هستیم که پیشگامان شعار مرگ بر امریکا بودند

اولا که این امنیت کجاهست که شما میبینید و دیگران انگار کورند و نمیبینند و هی انتقاد میکنند که مثلا توی روز روشن وارد خانه مردم میشوند و یا دست و پا میبندند و خانه و زندگی را جاروب میکنند و میروند و از این حرفها{که البته اگرکسی را نکشند>>یا اینهمه اختلاس میلیاردی که ازحق این انقلاب و مردمند با همین امنیت انجام میشود؟>>به راهروهای دادگاهها یا صفحات حوادث یه سر بزنید بد نیست >> برخی معتقدند که خوبیه ازادی بیان و غیره هم همین است که از این پس کسی نتواند به این سادگی ها کسی را با جملات فریبنده،فریب و بازی دهد{البته منظور در عناوین بالاتراست نه شما یا بیان یا مثال شما}و البته این قسمت از زبان منتقدین بود که معتقدشده اند خوبیه این حکومت فعلا این بوده که ازادی بیان و ازاین حرفها داده و ملت میتوانند بدون ترس از جان و مال و ازادانه و بدون بی احترامی و بی حرمتی به کسی،اخبار و اطلاعات اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و غیره را منعکس نمایند ومتعاقبا مخاطب و مردم هم حرف دلشان را بزنند}

ثانیا یا دوما که جای سوال اینجا پیش می اید که این عده آیا الانهم که اینهمه فقر و فلاکت هموطنان و ملت شیعه مذهب و انقلابیشان را میبینند ایا بازهم موافق این شعار { شعارمرگ برامریکا } هستند یا خیر نیستند؟{با توجه به نوشته خودتان که نوشته بودید که این امنیت را مدیون کسانی هستیم که پیشگامان شعار مرگ بر امریکا بودند بنابراین ناخوداگاه جای سوال پیش امده یا می اید که با این وضعیت موجود آیا هنوز هم موافق و معتقد هستند یا بخاطر نجات هموطنانشان ازاینهمه بیکاری و فقر و گرانی و رواج فساد و فحشا دیگر نیستند؟}

امام عشق;808001 نوشت:
تتوری سین های آمریکای یکی از دلایل شکست انقلاب مخملی(یا فتنه سبز) را نداشتن سفارت خانه در ایران بیان کرده بودند و از این بابت ابراز ناراحتی کرده بودند.

تئوریسین هاشون واقعا تئوری سین بودن؟چون چنین شایعه شده بود که چون دوطرف از یک انقلاب و ایدولوژی و مکتب و مذهبند بنابراین حمایت از هیچیک به نفع سیاست و منافع امریکا نخواهدبود لذا حمایتی انجام ندادند{تازه عده ای بدبین تر معتقدبودند این شورشها یک فریب سیاسیت برای فریب ما امریکائیان}پس باید پرسید یا این تئوری سین ها و نظریه پردازها،نظریه پرداز و تئوری سین نبودند یا خیلی مادر قهوه تر از این حرفها بودن که بخان چیزی را لو بدن؟{حس بدبینی سیاستمدارامریکایی را ملاحظه میفرمایید تا کجابوده و هست؟پس میطلبد که مسئول و سیاستمدار ما خیلی پیچیده تر از آنان فکرنماید که مبادا در عرصه های سیاسی خارجی و بین المللی لو نرود یا فریب نخورند}

امام عشق;808001 نوشت:
در واقع مشکل اصلی این دشمنی خود مسئولان آمریکایی هستند بخاطر سیاستهای حمایتی از تروریسم... بخاطر حمایتش از چپاول و .....

آیا خودشان هم قبول دارند که حامیه تروریسم میباشند یا خیر؟
اگرمعتقد هستند که هیچ و بلکه خیلی هم قلدر و زورگو هم هستند اما اگر نه موافق نیستند جای سوال اینجاست که ایا مسئولان محترم ما ابتدا بخوبی اینرا به انها {ملت و دولت امریکا} توجیه و تفهیم نموده اند یا خیر و بلکه ازهمان ابتدا جبهه گیری منفی و سرسختانه و قهریه داشته اند؟

ادامه درپست بعد..

بنام خدا.

عشق امامم;809006 نوشت:
ضمن عرض سلام.

واقعیتش دیگه قصد پاسخگویی را نداشتم و همین ارسال هم شاید اخرین ارسالم دراین تاپیک باشد.


ادامه ازپست قبل.

امام عشق;808001 نوشت:
زیرا تمام این موارد در خود آمریکا و اروپا از ایران هم بدتر است.

با توجه به اینکه منظور شما از {تمام این موارد} فقر و فحشا و غیره میباشد{با توجه به نوشتار قبلی شما} لذا باید گفت که قیاس شما قیاس درستی نیست و همانگونه که در پستهای قبل نیز بنوعی اشاره کردم نام ایران و مردم ایران کجا و نام امریکا و انگلیس و فرهنگ غیره کجا؟

ما مسلمان و شیعه مذهبیم و دارای فرهنگ و اعتقادات خاص خودمان از جمله حجاب و منع شرابخواری و دهها تفاوت فاحش دیگر در حالیکه ملت امریکا و انگلیس و بلکه همه کشورهای دیگر ، جور دیگر است و لذا همه بنوعی با ما فرق مینماییم از اینرو بایست گفت که اگر فقر و فحشایی هم درامریکا و انگلیس هست{که بنظرم به نسبت جمعیت و اعتقاداتشون بیشتر از ایران که نیست هیچ بلکه به نسبت همان اعتقادات و باورها و فرهنگشان ، کمتر هم حواهدبود} و اگر هم هست اصلا ربطی بما ملت و مردم ایران نخواهدداشت که ما بخواهیم قیاسش نماییم؟
{درامریکا و انگلیس هم شراب خواری و بی حجابی ازاد است ایا درایران هم چنین است یا ازاد است؟}

پس قیاس شما و هرکسی که بخواهد ایران و مردم ایران و مسئولان ایرانی را با هر ملت و مردم و دولتی در جهان قیاس نماید و مثلا بگوید در فلان کشور بنزین این مقدار است اما درایران ارزانتر است و سپس انرا گران نماید قیاس درستی نکرده و عمل درستی هم انجام نداده و بلکه نارضایتی مردم ریشه دراین افراد و اینگونه مسائلی هم دارد که برخی قیاسهای منصفانه ای انجام نمیدهند و بدینطریق ظلم هم مینمایند و این عده معتقدند که این شخص ابتدا باید بیاید فرهنگ و اعتقادات ملت ایران را هم مانند اعتقادات آن کشور مطبوع تغییر نماید سپس بنزین یا هرچیز دیگری که دلش خاست را مانند آنان گران نماید{شاید یکی از دلایلی که برخی مردم ما میل به شرابخواری یا بی حجابی نموده یا دارند نیز همین باشد که میبینند در قیاس گرانی ها و فقر مانند امریکا و غربیان قیاس میشوند پس میگویند چرا در امر حجاب و مشروب خواری چنین نباشیم؟}

امام عشق;808001 نوشت:
دوست گرامی اگر هزار دانشمند مخالف شعار مرگ بر آمریکا نیز جمع شوند ، نمیتوانند ثابت کنند که دلیل فقر و جنایت و بیکاری و .... شعار مرگ بر امریکاست.


با کمال احترام اصلا احتیاج به هزار دانشمند هم نیست بلکه یک نفر هم که دلایل انسانی و حقیقی وتحقیقی و با حق بیاورد کفایت مینماید کمااینکه من خودم به تنهایی بجای هزاران دانشمند ، هزاران دلیل منطقی اوردم اما خدا نکند طرف حساب ادم {بلانسبت شما} آدم نااهل و بلکه اهل تعصب و بروز احساسات و بنوعی زور و ظلم و حقکشی و نادیده گرفتن حق و حقایق باشد یا در عشقش به انقلاب و این ملت مثال خاله خرسه بشود که با همین تعصب و احساسات انقلاب و مردم و کشورش را به باد فنا و تباهی بکشاند که برای چنین ادمی هزاران دلیل علمی و عقلی و منطقی و مدرکی و شاهدی و عینی هم تاثیری نخواهند داشت.

بنابراین طرف مقابلی که قصدمخالفت را داشته و دارد باید واقعا انسان با ایمان و باخدایی باشد که موازی با آن ، اهل حق و حقیقت و تحقیق و چشمان و ذهنی باز باشد که اول خدا و قران و دین و مذهبش را و دوم هم مصلحت انقلابش و متعاقبا مردم محروم و بدبخت کشورش را درنظر بگیرد و با دلیل و مدرک زنده و قانع کننده حرف بزند نه از روی حس تعصب و قدرت و احساسات و عشق کور و بازهم تعصب که کیست که نداند اینها همه بیفایده هستند وبلکه با بروز مشکلاتی بزرگ ، رفتنی هم هستند و بعد هم کیست که نداند یا نگوید یا باور نداشته باشد که امریکا از نقطه نظر ما بد هست آیا ازنقطه نظر خودش و ملتش {اکثریت ملتش} هم بد هست؟

{چون الان سوال برخی این شده است که اگر از صدا و سیما و برخی امام جماعات و مسئولان محترم خود میشنویم که امریکا بد هست چون واقعا برای بد بودن امریکا هزار دلیل دیده یا شنیده یا ارائه شده و میشود و اما جای سوال اصلی اینجاست که آیا برای بد بودن خودمان در مقابل امریکا هم دلیل قانع کننده داریم و اگر بلی >> چه دلیل و مدرک و منطقی برای بدی خودمان مقابل امریکاییان داریم؟لطفا ارائه نمایید}{عرض کردم که اینها همه مثال گفتاری و تاکیدی هستند و احتیاج به اوردن و اراده دلیل هم نخواهدبود}

توضیحات اضافه اما لازم و ضروری:

{ابتدا اینکه بنظرم حق و انصاف نبود که ارسال جناب {bababozorg} بابابزرگ و متعاقبا،پاسخ جناب امام عشق حذف شوند چون با توضیحاتی که من در ارسال اولم و پست شماره 82 ارائه نمودم،باید معترف شد که دقیقا درراستای تاپیک هم نظر داده اند یا داده بودند بااینحال تصمیم جناب کارشناس بزرگوار و گرامی که در همه حال یار و یاور ما بودند ، حرف اول و اخر را میزند و ما باید در هر صورت به تصمیم ایشان احترام بگذاریم}{و البته ایشان قبل از ارسال 82 من انها را حذف نموده بودند که شاید مثل خیلی ها گمان بردند که سوال اصلی فقط حکم شرعی شعار مرگ بر امریکاست چون درواقع سوال اولیه این نبوده بلکه بمرور به اینصورت درامده}بعنوان مثال:{آیا من بعوان یک ایرانی و بنا بدلایلی که عرض خواهدشد {منجمله شرایط بغرنج سیاسی و اجتماعی فعلی} میتوانم با ادامه شعارمرگ برامریکا مخالفت نمایم؟} یا چیزی تقریبا شبیه به این.

{مورد دوم اینکه همانگونه که درابتدا نیز عرض شده و البته با احترام ویژه به همه شرکت کنندگان موافق و مخالف و محترم ، بدلیل عدم ارائه ادله منطقی و تحقیقی و بدور از بروز و دخالت احساسات و علائق و بلکه به قصد و نیت کمک به برخی مسئولان وهمچنین برخی مردممان مخصوصا از سوی مخالفین محترم ، قصد ادامه دراین تاپیک را نداشته و ندارم و امیدوارم که مطالبم نیز نقل قول نگردند یا اگر بناچار گردیدند انشاا... توام با دلیل و منطق وبلکه بدور از تعصب و احساسات و بروز علائق باشند که همه ماها بنوعی این تعصبات و علائق را نسبت به انقلاب و کشورمان یا مردم و سرزمینمان داشته و خواهیم داشت}

{والبته در مورد سوم اضافه نمایم که همانگونه که احتمالا از مطالبم نیز مشهود و نمایان خواهدبود سعی شده تا حد امکان از وابستگی به هر گروه و دسته ای پرهیز نموده تا خدایی ناکرده جانبداری بناحق از کسی یا چیزی نگردیده باشد و همچنین هرچه هم که تا به اینجا بیان گردید اضافه بر دیدگاههای تحقیقی و شخصی خودم ، بنوعی انعکاس دیدگاههای برخی قشرهای مختلف ملت و هموطنان هم بودند که صرفا جهت روشن نمودن ذهن برخی دیگر از قشرهای مختلف ملت و هموطنان و صرفا جهت حفظ انقلاب و ملت و یکپارچگی میهن و متعاقبا فرهنگ خواندن و گوش دادن مداحی ها و نواهای روح نوازی همچون به طاها بودند که البته لازم به ذکراست که معتقدم این گوش دادن من نباید توام با نارضایتی و ناراحتی برخی هموطنان دیگرم باشد که اگرچنین باشد اثر و تاثیری معنوی نخواهدداشت لذا متعاقبا او نیز باید که بتواند به نوای روح نواز و مورد علاقه خودش و با امنیت کامل قانونی و همچون من گوش فرا دهد فقط دراین بین احترام به دیگران و عدم ایجاد مزاحمت مهم است و بلکه شرط اول است که باید رعایت شود و.. و در اخر نیز از طرفی هم سعی شده این نوشتارها باعث رنجش کسی هم نشوند که اگر ناخاسته شده اند امید عفو که همه ماها کامل نیستیم و بنوعی ممکن است اشتباه نماییم}{مثل اشتباه من درپاسخ به ارسال42جناب عبدالرحیم که فکرکردم این نوشتار ازخود ایشان بودند و لذا پاسخ دادم و تا همین الان نیزمتوجه ان نشده بودم که درهمینجا نیز تصحیح و عذرخواهی مینمایم}
همگی درپناه حق.

[="Arial"][="Navy"]بنام خدا.

عشق امامم;809055 نوشت:
{مثل اشتباه من درپاسخ به ارسال42جناب عبدالرحیم که فکرکردم این نوشتارازخودایشون بودند و لذا پاسخ دادم و تاهمین الان نیزمتوجه ان نشده بودم که درهمینجا نیز تصحیح و عذرخواهی مینمایم}
همگی درپناه حق.

جا دارد که درهمینجا و مجددا از این اشتباه عذرخواهی نموده و مجددا متذکر شوم که یک برداشت اشتباه مسبب آن شده بود که به اینطریق تصحیح گردید و میگردد >> اما اینرا نیز باید اضافه نمایم که برخی معتقدند متاسفانه مسئولان ما و بلکه ما ملت ایران در ابتدای انقلابمان و در تعریف و تشریح شعار مرگ بر امریکا در سطح جهانی یا حداقل خود جامعه درونی امریکایی ، دچار اشتباه شده که حداقل برای ملت امریکا هیچ توضیحی در مورد این شعار و علت شکلگیری ان ارائه نداده و بنوعی تشریح ننمودیم که علت شکلگیری این شعار ، جاسوسی سفارتخانه شما بوده یا مثلا ظلم و ستم مسئولان سیاسی شما که علیه ملت ایران انجام داده یا میدادند و .. و بدینطریق به حق و حقوق و عزت ملت و مردم امریکا توجه گردد{که در واقع و البته بگمانم همه سیاستهای خارجی یا اقدامات مهم بین المللی دولت امریکا و مخصوصا در رابطه با ایجاد جنگها در جهان ، با نظر مردم این کشور ارتباط تنگاتنگی داشته و در واقع اجرای اینگونه سیاستها بستگی به نظر مستقیم و غیر مستقیم مردم و ملت امریکا خواهد داشت و دولتهای انان بدون در نظر گرفتن این موضوع یا توجیه افکار عمومی خود از اینگونه اقدامات شدیدا پرهیز مینمایند}{منظور از مستقیم یا غیرمستقیم ، تاثیر انتخابات ریاست جمهوری یا انتخابات حزبی مجالس این کشور است که مانند ایران شدیدا به ارا و نظر مردم وابستگی خواهدداشت}[/]

[="Black"]بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام مجدد

عشق امامم;808340 نوشت:
بنابراین ملاحظه فرمودید که بحث اصلی بر سر حکم شرعی و قانونی این شعار نبوده و بلکه درواقع این یک سوال فرعی بوده که اگر هموطنانی گمان میبرند مخالفت با این شعار{ادامه آن} جرم و گناهی دارد یا خیر متوجه باشند که خیر چنین نبوده و نیسته و بلکه حتی این شعار یک شعار خودخاسته مردمی و ازطرف خود ما ملت بوده که از اینرو حکومت و دولتهای ما نیز هیچ نقش و گناهی در بوجود آمدن یا تداوم آن نداشته و لذا اگر کسی مخالف ادامه آن بنا به هر دلیلی است {منجمله دلایل اقتصادی یا سیاسی یا اجتماعی یا فرهنگی یا هر دلیل دیگر که قابل احترام هم خواهدبود} میتواند آزادانه و مصون از هر گناه و جرمی و تنها با حفظ آداب اظهار نظر نمودن یا مخالفت و موافقت نمودن،آنرا بیان نماید.


ابتدا اینکه برائت از مشرکین واجب است.امر قرآن است و ترک واجب حرام است. پس تجویز نکنید اگر کسی شعار مرگ بر امریکا سر نداد از نظر شرعی اشکال ندارد.
کما اینکه امروز تمام متخصصین دینی مراجع اعظام این شعار را تایید کرده اند و در راس آنها ولی فقیه به عنوان بالاترین مرجع دینی حکم بر برائت از آمریکا را داده اند.
پس از نظر شرعی شعار مرگ بر امریکا واجب است و ترک واجب حرام است.
اگر سخنان دیروز امام خامنه ای(حفظه الله) را گوش میکردید دلیل چرایی برائت از آمریکا و پاسخ بسیاری از سوالات شما را بیان کرده بودند.

از طرفی طبق قانون اساسی رهبر انقلاب بالاترین مرجع حکومتی کشور هستند. و وقتی بالاترین مرجع حکومتی کشور دستور بر برائت میدهند یعنی از نظر قانونی هم شعار مرگ بر امریکا واجب است.
حال دولتی میخنند و قصد دارد در عمل شعار مرگ بر امریکا سر دهد.
دولتی هم میخواهد هم شعار سر دهد و هم در عمل انجام دهد. و شعار و عمل با هم منافات ندارند.

عشق امامم;809006 نوشت:
امیدوارم که منظور شما این نباشد که ملت ایران هم باید 500 سال صبر و سختی تحمل نمایند تا به امروز اروپا برسند؟
چون خواننده در مرتبه نخست چنین برداشتی را مینماید وشاید پاسخ بدهند اگر اروپا 500 سال سختی کشیده هزاران دلیل داشته و ایا انان اینهمه ثروت و نفت و گاز و معادن و اینهمه راهها برای استفاده از اینهمه ثروت داشته اند؟
پس ما میبایست درعرض کمتر از 2 سال بعد از جنگ به این مرتبه میرسیدیم و نه الان که 26 سال هم ازجنگ گذشته و ما با اینهمه ثروت خدادادی به هیچ جا که نرسیدیم هیچ بلکه با هدر دادن این ثروتها،صدها سال هم عقب تر رفته ایم که برای جبرانشان اینجاست که مجددا خواهند گفت بله حرف شما درست خواهدشد و باید که 500 سال صبر و سختی تحمل نماییم.

نخیر... نیاز نیست 500 سال صبر کنیم.
از طرفی آوردن تکنولوژی از غرب باعث بالا رفتن توان نمیشود فقط به مصرف گرایی نوین میرسیم.
تا مادامی که تجهیزات کاملا بومی سازی نشود باقی چیزا حباب است.

عشق امامم;809006 نوشت:
آیا خودشان هم قبول دارند که حامیه تروریسم میباشند یا خیر؟
اگرمعتقد هستند که هیچ و بلکه خیلی هم قلدر و زورگو هم هستند اما اگر نه موافق نیستند جای سوال اینجاست که ایا مسئولان محترم ما ابتدا بخوبی اینرا به انها {ملت و دولت امریکا} توجیه و تفهیم نموده اند یا خیر و بلکه ازهمان ابتدا جبهه گیری منفی و سرسختانه و قهریه داشته اند؟

عجب.... وقتی آمریکا به صراحت از ارتش آزاد سوریه یا همان داعش حمایت میکند شما نامش را حمایت از تروریسم نمیدانید. لابد نامش دفاع از مظلومین است!؟
وقتی آمریکا از کشتار مردم یمن توسط عربستان به صراحت دفاع میکند و جنگنده در اختیارش میگذارد نامش دفاع از مظلوم است!؟
وقتی آمریکا از کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط اسرائیل بصورت علنی دفاع میکند نامش دفاع از مظلوم است!؟
حمابت آمریکا از کشتار ریگی در ایران نامش دفاع از مظلوم است؟
و ...............

عشق امامم;809055 نوشت:
با توجه به اینکه منظور شما از {تمام این موارد} فقر و فحشا و غیره میباشد{با توجه به نوشتار قبلی شما} لذا باید گفت که قیاس شما قیاس درستی نیست و همانگونه که در پستهای قبل نیز بنوعی اشاره کردم نام ایران و مردم ایران کجا و نام امریکا و انگلیس و فرهنگ غیره کجا؟

ما مسلمان و شیعه مذهبیم و دارای فرهنگ و اعتقادات خاص خودمان از جمله حجاب و منع شرابخواری و دهها تفاوت فاحش دیگر در حالیکه ملت امریکا و انگلیس و بلکه همه کشورهای دیگر ، جور دیگر است و لذا همه بنوعی با ما فرق مینماییم از اینرو بایست گفت که اگر فقر و فحشایی هم درامریکا و انگلیس هست{که بنظرم به نسبت جمعیت و اعتقاداتشون بیشتر از ایران که نیست هیچ بلکه به نسبت همان اعتقادات و باورها و فرهنگشان ، کمتر هم حواهدبود} و اگر هم هست اصلا ربطی بما ملت و مردم ایران نخواهدداشت که ما بخواهیم قیاسش نماییم؟
{درامریکا و انگلیس هم شراب خواری و بی حجابی ازاد است ایا درایران هم چنین است یا ازاد است؟}

پس قیاس شما و هرکسی که بخواهد ایران و مردم ایران و مسئولان ایرانی را با هر ملت و مردم و دولتی در جهان قیاس نماید و مثلا بگوید در فلان کشور بنزین این مقدار است اما درایران ارزانتر است و سپس انرا گران نماید قیاس درستی نکرده و عمل درستی هم انجام نداده و بلکه نارضایتی مردم ریشه دراین افراد و اینگونه مسائلی هم دارد که برخی قیاسهای منصفانه ای انجام نمیدهند و بدینطریق ظلم هم مینمایند و این عده معتقدند که این شخص ابتدا باید بیاید فرهنگ و اعتقادات ملت ایران را هم مانند اعتقادات آن کشور مطبوع تغییر نماید سپس بنزین یا هرچیز دیگری که دلش خاست را مانند آنان گران نماید{شاید یکی از دلایلی که برخی مردم ما میل به شرابخواری یا بی حجابی نموده یا دارند نیز همین باشد که میبینند در قیاس گرانی ها و فقر مانند امریکا و غربیان قیاس میشوند پس میگویند چرا در امر حجاب و مشروب خواری چنین نباشیم؟}


دوست گرامی بنده به سفسطه آلرژی دارم.
شما در پستهای قبلی خود از بد حکومت کردن در ایران سخن گفتید و فقر و ... را تقصیر این نوع حکومت غلط انداختید و سپس از خوبی غرب و آمریکا سخن گفتید. گفتید این دشمنی باعث فقر میشود و باید دوستی کرد...
وقتی بنده گفتم حکومت خوب غرب و امریکا درصد فقر و فحشا و جرم و جنایتش بیشتر است نامش می شود قیاس نا درست؟؟؟؟؟

عجب......

آمریکایی که دا سر در باتلاق فقر و فحشا و جرم و جنایت فرو رفته با دوستی اش چه کمکی میخواهد بکند.... میخواهد فقر ایران را از بین ببرد... کشوری که سرآمد فقر و جنایت در دنیاست؟؟؟ یا اروپا؟


عشق امامم;809055 نوشت:
با کمال احترام اصلا احتیاج به هزار دانشمند هم نیست بلکه یک نفر هم که دلایل انسانی و حقیقی وتحقیقی و با حق بیاورد کفایت مینماید کمااینکه من خودم به تنهایی بجای هزاران دانشمند ، هزاران دلیل منطقی اوردم اما خدا نکند طرف حساب ادم {بلانسبت شما} آدم نااهل و بلکه اهل تعصب و بروز احساسات و بنوعی زور و ظلم و حقکشی و نادیده گرفتن حق و حقایق باشد یا در عشقش به انقلاب و این ملت مثال خاله خرسه بشود که با همین تعصب و احساسات انقلاب و مردم و کشورش را به باد فنا و تباهی بکشاند که برای چنین ادمی هزاران دلیل علمی و عقلی و منطقی و مدرکی و شاهدی و عینی هم تاثیری نخواهند داشت.

دوست گرامی بنده هم کارشناس اقتصادی هستم و هم کارشناس علوم سیاسی.
لطفا در چهارچوب اقتصادی و سیاسی به بنده ثابت کنید دلیل فقر و فحشا و جرم و جنایت شعار مرگ بر امریکاست...
هروقت شما در این چهارچوب به بنده ثابت کردید بنده هم ثابت میکنم دلیل اینکه در اروپا و آمریکا فقر و جرم و جنایت و ... از ایران بیشتر است دلیلش دوستی با آمریکاست.

عشق امامم;809006 نوشت:
اولا که این امنیت کجاهست که شما میبینید و دیگران انگار کورند و نمیبینند و هی انتقاد میکنند که مثلا توی روز روشن وارد خانه مردم میشوند و یا دست و پا میبندند و خانه و زندگی را جاروب میکنند و میروند و از این حرفها{که البته اگرکسی را نکشند>>یا اینهمه اختلاس میلیاردی که ازحق این انقلاب و مردمند با همین امنیت انجام میشود؟>>به راهروهای دادگاهها یا صفحات حوادث یه سر بزنید بد نیست >> برخی معتقدند که خوبیه ازادی بیان و غیره هم همین است که از این پس کسی نتواند به این سادگی ها کسی را با جملات فریبنده،فریب و بازی دهد{البته منظور در عناوین بالاتراست نه شما یا بیان یا مثال شما}و البته این قسمت از زبان منتقدین بود که معتقدشده اند خوبیه این حکومت فعلا این بوده که ازادی بیان و ازاین حرفها داده و ملت میتوانند بدون ترس از جان و مال و ازادانه و بدون بی احترامی و بی حرمتی به کسی،اخبار و اطلاعات اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و غیره را منعکس نمایند ومتعاقبا مخاطب و مردم هم حرف دلشان را بزنند}

دوست گرامی زدی ربطی به امنیت عمومی کشور ندارد.
امنیت یعنی در ایران یک زن تنها ساعت 1 نیمه شب در خیابان پایتخت راه میرود و کسی تعرضی نمیکند مگر اینکه وضعیتش آنقدر زننده باشد که ....
امنیت یعنی همانند اروپا در ایران خطر بمب گذاری نیست.
امنیت یعنی در دانشگاه های ایران کسی با اسلحه دوستان خود را نمیکشد.
امنیت یعنی بر خلاف آمریکا هی منتظر نیستی کسی امروز تو را با تیر بکشد.
امنیت یعنی بر خلاف آمریکا به طور میانگین روزانه یک نفر به دست پلیس کشته نمی شود.
و هزار مورد دیگر....[/]

بنام خدا.

امام عشق;809570 نوشت:
ابتدا اینکه برائت از مشرکین واجب است.امر قرآن است و ترک واجب حرام است. پس تجویز نکنید اگر کسی شعار مرگ بر امریکا سر نداد از نظر شرعی اشکال ندارد.

امام عشق;809570 نوشت:
کما اینکه امروز تمام متخصصین دینی مراجع اعظام این شعار را تایید کرده اند

پس ازعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استادبزرگوار{البته چون دستتون دارم به سوالات و ایراداتتان پاسخ میدهم،البته تا حد توان دهنی خودم}

دراین مورد اگر حرف شما و آن متخصصین دینی و غیره که شما فرمودید درست و بحق باشد ، جای سوال بوجود امده که پس چرا علیرغم اینکه تعداد کشورهای مشرک و کافر، کم هم نیستند و بلکه بیش از نیمی از کشورهای موجود در جهان کافر و مشرک هستند{از دید ما مسلمانان} پس چرا ما فقط به یکی دو تای انها ناسزا میگوییم یا شعار مرگ میفرستیم؟

بهرحال طبق تعریف ما{بزرگان و عالمان دینی ما،اعم ازشیعه و اهل سنت} همه مردم و کشورهایی که درون دین اسلام نباشند بنوعی کافر یا مشرک محسوب میشوند که طبق این تعریف کشورهای ذیل از ان جمله خواهندبود:

ایتالیا.انگلیس.روسیه.روسیه سفید.ارمنستان.بلغارستان.فرانسه.المان.بلژیک.سوئیس.سوئد.نروژ.فنلاند...و کشورهایی از این دست در اورپا یا اروپا.
کانادا.مکزیک.ونزوئلا.برزیل.شیلی.ارژانتین.کوبا...و کشورهایی از این دست در امریکا.
کره جنوبی و کره شمالی.سنگاپورچین.ژاپن...وکشورهایی از این دست در اسیا.
نامبیا.انگولا.زامبیا.تانزانیا.کنگوموزامبیک.افریقای جنوبی...و تعداد بسیاری از کشورهایی از این دست در افریقا.

که نام بردن همه انها وقت زیادی میبرد.

{البته ببخشید اما اگر به حرف و سخن خودتان پایبند باشید قبول کنید که شما دارید تجویزهایی میفرمایید و رای صادرمینمایید و نه من که فقط با دلیل و منطق و مدرک حرف میزنم و خودم را برای کمک به انقلاب و ملتم،از تعصب و احساسات دور نموده ام}

امام عشق;809570 نوشت:
و در راس آنها ولی فقیه به عنوان بالاترین مرجع دینی حکم بر برائت از آمریکا را داده اند.

من نوکر و خادم رهبرم هم هستم و اگر ایشان بگویند بگویید میگویم چشم و دیگر هیچ{اما اینرا هم اضاف نمایم که همه اینجنین نخواهندبود و اگر روزی بنا بهردلیلی این رهبر عزیز و عظیم حکم نمایند که شعارمرگ بر امریکا دیگر نباید ادامه داشته باشد چه بسا اولین کسانی که ممکن است از کنارایشان پراکنده گردند افراد متعصب افراطی باشند که البته شاید نمونه های مختلف انرا درتاریخ بتوان یافت}

امام عشق;809570 نوشت:
اگر سخنان دیروز امام خامنه ای(حفظه الله) را گوش میکردید دلیل چرایی برائت از آمریکا و پاسخ بسیاری از سوالات شما را بیان کرده بودند.

بله تا حدودی موفق شدم و گوش دادم و همان مقدار را هم با جان و دل گوش دادم{که البته به نکات بسیار خوبی هم اشاره کردند که اتفاقا تصمیم داشتم تا یادم نرفته تاپیکی برای اونها بزنم و مسائلی را برای مخاطب و خواننده بیان و روشن نمایم که شاید بتوانم بنوعی و در حد وظیفه و توان خودم ، کمکی به حل انها بنمایم که چه بسا دل مشغولی ها یا بعبارتی بهتر ، ذهن مشغولی های بسیاری از ایشان و همچنین دیگران و مردم برطرف گردند که متاسفانه بدلایلی فراموش گردید و نشد}

امام عشق;809570 نوشت:
از طرفی آوردن تکنولوژی از غرب باعث بالا رفتن توان نمیشود فقط به مصرف گرایی نوین میرسیم.
تا مادامی که تجهیزات کاملا بومی سازی نشود باقی چیزا حباب است.

{بدینطریق تصحیح میگردد:}
البته نظر و هدف و سیاست بسیار خوب و ارزشمندی ست که با درنظر گرفتن تقسیم ثروتهای خدادادی فقط محدود کشورهایی از جمله ایران و امریکا قادر به انجام ان خواهندبود>>یعنی هم توان کپی برداری و هم توان اختراع وسایل جدید که البته بهتر بود ابتدا ریشه این دشمنی با ابرقدرت جهان حل و رفع میگردید که اینهمه هزینه ها زیادتر نشوند تا رسیدن به این هدف یا اهداف عالی و مقدس و متفکرانه ، سهل ترمیشدند}

امام عشق;809570 نوشت:
نوشته اصلی توسط عشق امامم
آیا خودشان هم قبول دارند که حامیه تروریسم میباشند یا خیر؟
اگرمعتقد هستند که هیچ و بلکه خیلی هم قلدر و زورگو هم هستند اما اگر نه موافق نیستند جای سوال اینجاست که ایا مسئولان محترم ما ابتدا بخوبی اینرا به انها {ملت و دولت امریکا} توجیه و تفهیم نموده اند یا خیر و بلکه ازهمان ابتدا جبهه گیری منفی و سرسختانه و قهریه داشته اند؟

از امام عشق:
عجب.... وقتی آمریکا به صراحت از ارتش آزاد سوریه یا همان داعش حمایت میکند شما نامش را حمایت از تروریسم نمیدانید. لابد نامش دفاع از مظلومین است!؟
وقتی آمریکا از کشتار مردم یمن توسط عربستان به صراحت دفاع میکند و جنگنده در اختیارش میگذارد نامش دفاع از مظلوم است!؟
وقتی آمریکا از کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط اسرائیل بصورت علنی دفاع میکند نامش دفاع از مظلوم است!؟

ملاحظه میفرمایید استاد بزرگوار که شما دارید سوالات مرا با طرح سوالات جدید و متفرقه پاسخ داده یا میدهید؟ اما اشکالی ندارد و من سوالات شما را با پاسخ میدهم{بشرطی که مقداری روی انها تامل نموده و فکرنماییم}

{البته همه این مواردی که شما فرمودید فقط از دید ما خواهد بود اما اصل این است که اکثریت مردم و کشورهای جهان چه فکرمیکنند یا چه خواهندگفت؟}

مثلا ما نیز در یمن و سوریه و لبنان و فلسطین یا حضور داریم یا دخالت مینماییم>>چرا چون منافع ملی ما چنین ایجاب نموده و مینماید وچرا چون خود ملتها یا دولتهایشان خاسته اند که ما باشیم و البته بله میدانم که ما قصد خیر داریم و دیگران خیر اما باید توجه داشته باشیم که این سوالات برای دیگران ممکن است پیش اید که علت این حضورها و دخالتها چیست؟ و زمانی که توضیح داده نشود ممکن است ما را نیز تروریسم یا حامیه تروریسم قلمداد نمایند که اگراین اشکال برطرف نشود خیلی خطرناک خواهدشد.


{بنابراین باید توجه داشته باشیم که ما نیز هم اکنون داریم در گوشه و کنار جهان یا برخی کشورهای جهان یا همجوار دخالت مینماییم} {و البته گفتم که دخالت ما بدلیل درخواست خود ملتها یا دولتهای انهابوده و هست که از طرفی هم باید گفت که تنها ما هم نیستیم و بلکه خیلی از کشورهای دیگر دارند در خیلی از کشورهای دیگر دخالت مینمایند>>این دخالت چه سیاسی باشد و چه نظامی و چه فرهنگی و اقتصادی و غیره و غیره >> که البته از طرفی ، این بزرگترین افتخار هم برای من یا هر ایرانی خواهدبود که کشورو حکومتمان بتواند در برخی کشورها دخالت بحق نظامی یا سیاسی یا اقتصادی و فرهنگی و غیره نماید که این اقتدار حکومت و کشور من را میرساند که باعث تحریک حس ملیگرایانه بعضی نیز خواهدشد که البته فعلا با شرط و شروط آن هم کاری نداریم که بعضی ها هم بحق معتقدند ابتدا باید اوضاع اجتماعی و مالی داخلی وبعد هم نظر جامعه جهانی را سروسامان داد و بدست اورد که بعد بتوان نگاه به بیرون نمود که درجواب باید گفت که متاسفانه در شرایطی خاص نمیتوان منتظر فراهم شدن اوضاع خوب داخلی یا اراء جهانی شد و بلکه بعضی مواقع شرایطی فراهم میشود که لاجرم باید بلافاصله حکومت ما دخالت نموده واز کیان ما در بیرون از مرزهای ما دفاع نماید و البته بلافاصله نیز اوضاع داخلی را بهبود بخشیده و اراء جهانی را نیز بدست اورد تا مبادا نارضایتی های داخلی ما باعث شکستهای خارجی ما گردند که این یک سیر طبیعی ست که کمترکسی بدان توجه نموده یا مینماید}

جمع بندی اینکه از نظرهر حکومت و کشور و ملتی ، ممکن است دیگری یا دیگران ، تروریسم یا حامیه تروریسم قلمداد شوند>>فقط مهم این است که باید توجه نمود که برای توجیه این حضور یا دخالت و پیروزی در انها ، باید اول اقتصاد داخلی یا آراء جامعه درونی و بعد هم آراء و نظر جامعه جهانی را بدست اورد.

{اگر مطالب با هم همخوانی نداشتند ضمن عذرخواهی به این دلیل است که برای کوتاهترنمودن انها،مطالب بسیاری از انها حذف گردیددند}

ادامه انشاا...درپست بعد.

سوال:
آیا مخالفت با ادامه شعار مرگ بر آمریکا گناه وجرم محسوب می شود؟

پاسخ:
شعار مرگ بر آمریکا شعاری است که مردم در مقابل توطئه ها وظلم های چندین ساله آمریکا علیه مسلمانان وبالاخص مردم ایران انجام داده بود ابراز شد. لذا قانون کشوری نبوده که مخالفت با آن جرم محسوب شده وپیگرد قانونی داشته باشد. این از نظر قانونی.
اما از نظر دینی تبرّی از دشمنان خدا ودین امری واجب است. ودر عصر ما آمریکا در راس دشمنان دین وبشریت قرار گرفته است. واز هیچ توطئه ای برای نابودی اسلام دریغ نمی کند.
لذا کسی که آگاهی زمان داشته باشد. باید بداند که الان آمریکا راس فتنه است. وبرای مبارزه با فتنه باید راس ومرکز آن را دید. ونابودش کرد. حتی ابراز تنفر لسانی وظاهری هم از این دشمن سیّاس وفتنه انگیز که شواهد آن در کشورهای اسلامی ودر کشور خود ما کم نیست. مثل کودتا 28مرداد سال32 علیه حکومت مردمی مصدق، فتنه 88 وحمایت صریح از فتنه گران. وباقی موارد که اسناد برخی از این توطئه ها هم منتشر شده است.
بنابراین ابراز تنفر از آمریکابرای کسی که خباثت آنرا شناخته باشد. لازم است. اما امری فردی بوده وجنبه اجتماعی ندارد که عدم عمل به آن برای شخص مشکل ایجاد کند.
ولی کسی که نسبت به جایگاه ونقش آمریکا غافل است. وگول تبلیغات رسانه ای آنرا خورده است. نمی شود گفت حتما دچار گناه ومعصیت شده وفریضه ای الهی را ترک کرده است.

موضوع قفل شده است