دانلـــود ويژه نامه «له و علیه سازش» با موضوع سبک‌زندگی انقلابی و جهادی

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
دانلـــود ويژه نامه «له و علیه سازش» با موضوع سبک‌زندگی انقلابی و جهادی

به نام خدا

ویژه‌نامه «له و علیه سازش» با موضوع سبک‌زندگی انقلابی و جهادی، ویژه اردوهای راهیان نور دانشجویی توسط هفته نامه «پی نوشت» و به صاحب امتیازی مرکز طبع و نشر «فرهنگ آرا» منتشر شد.


به گزارش رجانيوز، در این ویژه‌نامه موضوعات و محورهایی از الزامات سبک زندگی یک جوان انقلابی نسل سه و چهار با پرداختی متفاوت مورد بررسی قرار گرفته است.

ویژه‌نامه له و علیه سازش در میان کاروان‌های دانشجویی اردوهای راهیان نور توزیع می‌شود. در طلیعه این ویژه‌نامه آمده است:

«سخن گفتن از انقلابی‌گری، عدالت‌طلبی و آرمان‌خواهی دشوار است. کاری نداریم با آن‌هایی که دارند نان می‌خورند از گفتن از انقلاب و عدالت یا شعر سرودن برای آرمان‌ها.. کاری نداریم با کسانی که بازیگری می‌کنند برای این نقش‌ها.. کاری نداریم با.. بگذریم.. ما، ته مانده‌های نسل سوم و نوبرانه‌های نسل چهارم، قرار است کمی راجع به خودمان سخن بگوییم.. راجع به خودمان و تکلیفمان با همین دو سه کلمه ساده: انقلاب، عدالت، آرمان..

مشهد امامزادگان عشق بی‌گمان آوردگاه شایسته‌ای است برای این محاسبه..»

" دانلود ویژه نامه "



[=&quot]گاهی ازدواج دامی میشود برای بلعیدن انقلابی گری..گاهی روزمرگی حاصل از غرق شدن در برکه زندگی نباتی راه را بر عبور از مرزهای منفعت می بندد! این اما یک فریب است.. کاش در این انقلابی ترین رخداد زندگی ، ازدواج را میگویم ، الگویمان را شیرمردان و بزرگ زنانی برمی گزیدیم که از ازدواج و تعلقات و تبعات آن روحیه مجاهدتشان را پررنگ تر و عدالت خواهیشان را جسورانه تر میکند!

[=&quot]عدالت خواهی نه آن قدر پیچیده است که لازم باشد برای فهمیدنش خودمان را به آب و آتش بحث های آن چنانی بزنیم، نه آن قدر دم دستی است که بشود چند تا ژست تو خالی در لباس پوشیدن و حرف زدن به آن دست یافت. عدالت خواهی یک شخصیت است. باید شخصیتمان را در قواره عدالت خواهی بار بیاوریم. پیش نیاز هایی دارد...آدابی دارد...باید هایی دارد...نبایدهایی دارد...هزینه هایی ... چه کوته فکری مضحکی است که بخواهیم عقلانیت را، مصلحت سنجی متکی به کیاست را و سیاست ورزی ربانی را از عدالت خواهی حذف کنیم...



گاهی کار به خود زنی میرسد! دیگر هیچ راهی نداریم جز اعتراف به ترس هایمان و به شهوت هایی که ما را از انقلابی بودن پشیمان میکند...هی راه فراری نداریم جز اینک تکلیف خود را با این ها روشن میکنم. فکرش را باید از سرمان بیرون کنیم که میشود از کنار این علامت سوال های بزرگ زیر سبیلی غبور کنیم! بین خودمان می ماند بیایید برای وجدان خود اعتراف کنیم.