خواستگاری، ازدواج، روش درست،دانشگاه

روش صحیح خواستگاری در دانشگاه

با سلام و ضمن تبریک سال نو

میدونم تاپیکهای مشابه هستن اونا رو خوندم ولی هیچکدوم جواب دقیقی برام نبودن.

میخوام نظر کارشناس محترم و سایر دوستان بخصوص خانوما رو بدونم

من با وجود اینکه مدت نسبتا زیادی هم هست قصد ازدواج دارم(حدود دو سال) ولی به دلایلی هیچوقت علاقه ای نداشتم که همسرمو از بین دخترای دانشگاهمون انتخاب کنم.
یکی از علتاش اینکه از روابط صمیمی و بگو بخندهای معمول وصدا کردن با اسم کوچیک و .. بین دخترا و پسرا خوشم نمیاد (اینکار حتی در بین دخترای چادری متداوله)

اما اخیرا در یکی از کلاسای دانشگاهمون دختر خانومی رو دیدم و ازشون خوشم اومده. تا به حالم ندیده بودمشون و قاعدتا ایشونم منو نمیشناسن.
چیزهایی که تو این مدت کوتاه از ایشون دیدم و باعث شد نظرم به ایشون جلب بشه ظاهر خوب (خیلی زیبا نه، ولی من به دلم نشست) حجاب (مانتویی ولی حجابشون کامل بود به نظرم)
سرسنگینی و متانت(به نظر نمیاد اهل حضور در جمعهای مختلط یا بگو بگو بخند با پسرا باشند و من تو این چند جلسه برخوردم با ایشون چه تو کلاس چه بعد کلاس تا حالا ندیدم ) و اینکه به نظر دختر آرومی میان.
در کل اینکه به دلم نشسته و شناخت بیشتر از این، ازشون ندارم. حتی نمیدونم خوابگاهی هستن یا ساکن تهرانن.

حالا من نمیدونم قدم بعدیم چی میتونه باشه.

راهای که به دهنم میرسه:

1- مستقیم برم سراغ دختر خانوم و ضمن ابراز علاقه، محترمانه ازشون بخوام شماره تلفن منزلشون رو بدن تا از طریق خونواده تماس گرفته بشه برای آشنایی بیشتر.
2- از طریق یه واسطه (حالا بهتره این واسطه استادی یا مسیولی باشه یا یکی از دوستان دختر خانم ؟) اینکار انجام بشه و ضمن جویا شدن نظر اولیه ایشون درمورد ازدواج شماره تلفن منزلشون رو بگیریم.
3- به طریقی بدون اینکه دختر خانم مطلع بشن شماره تلفن منزلشون رو پیدا کنم و از طریق خونواده اقدامات بعدی انجام بشه.
4-اصلا بدون اینکه بحث ازدواج و خواستگاری باشه سراغ یکی از دوستان صمیمیشون برم و درموردشون اطلاعت بگیرم( اینطوری احتمالا دیگه بعدش از طریق دوستشون همه چیزو خواهند فهمید)
5- یه مدت همینجوری تحت نظر بگیرم بینم چه میکنه و رفتار و برخورداش چطوره. ولی خب با توجه به انکه هفته ای دو جلسه بیشتر نمیبیمشون احتمالا اینکار زمان بره و حوصله و فرصت میخواد
6-....

نمیدونم چه راههای دیگه ای میتونه باشه؟ میخوام بدونم روش درستش چیه
پیشاپیش ممنون:Gol: