ஐღ.ღ مسابقه تصویـــــــــر گــــری آیات قرآن " نگــــــاره " ღ.ღஐ

تب‌های اولیه

2 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
ஐღ.ღ مسابقه تصویـــــــــر گــــری آیات قرآن " نگــــــاره " ღ.ღஐ

وزارت ورزش و جوانان برگزار می کند :

مسابقه قرآنی نگاره

مسابقه نگاره به منظور گسترش و تعمیق ارتباط و انس بیشتر جوانان و نوجوانان عزیز با مفاهیم بلند قرآن کریم طراحی شده و هفته اول اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان به اجرا در می‌آید.

داوطلبین شرکت در این مسابقه میتوانند با توجه به مفهوم آیاتی که هر هفته از طریق شبکه 2 سیما و سایت نگاره اعلام می‌شود به خلق آثار هنری و تصویر گری مفاهیم آیات در قالب نقاشی، طراحی و گرافيك بپردازند.

منظور از تصویر گری آن است که فرد تصویر ماجرا، اشخاص و یا مفهوم آیات مسابقه را در ذهن خود تصور کند و آن تصویر را بصورت نقاشی، طراحی و یا گرافیک ترسیم نماید. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با مفاهیم و مضامین آیات منتخب، شرحی مربوط به آنها در سایت قرار داده میشود که شما میتوانید با مطالعه آن تصویر بهتری از مفاهیم آیات مسابقه داشته باشید.

شما می‌بایست آثار خود را در برگه A4 یا A3 تهیه و به آدرس دبیرخانه ارسال و یا تصویر اثر خود را از طریق بخش شرکت در مسابقه ارسال نمایید. اين مسابقه براي 12 هفته طراحي شده و علاوه بر برگزيدگان هر مسابقه، در پايان مسابقه دوازدهم به تصويرگران آثار برتر جوايز ارزنده‌اي اهدا خواهد شد.
همچنين در پايان، کلیه آثار در قالب كتاب تدوين شده و نمايشگاهي از بهترين آثار برگزار خواهد شد. ضمنا برای شرح آیات هر مسابقه متن محتوایی در سایت مسابقه ارائه می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت نگاره مراجعه کنید :



[=arial]مسابقه شماره چهار - سوره مبارکه بقره - آیه 261

ترجمه آیات

مَّثَلُ الَّذِينَ يُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِي كُلِّ سُنبُلَةٍ مِّئَةُ حَبَّةٍ وَاللّهُ

يُضَاعِفُ لِمَن يَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ ﴿بقره ۲۶۱﴾

مثل آنان که مال خود را در راه خدا انفاق می کنند ، مثل دانه ای است ، که هفت خوشه برآورد و در هر

خوشه ای صد دانه باشد خدا پاداش هر که را که بخواهد ، چند برابر می کند خدا گشايش دهنده و

داناست.

شما می‌بایست آثار خود را در برگه A4 یا A3 تهیه و به آدرس دبیرخانه ارسال و یا تصویر اثر خود را از
طریق بخش شرکت در مسابقه ارسال نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت نگاره مراجعه کنید .