جمع بندی چگونگی مدیریت یک گروه سرود

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
چگونگی مدیریت یک گروه سرود

باسلام خدمت بهشتي هاي عزيز
من14سالمه و ميخوام گروه سرودي رو جمع كنم ولي احساس ميكنم نميتونم و اگه برم تو كلاسا بگم كسي حرفمو گوش نميكنه بخاطر همين رفتمو به چند تا از دوستام كه زبون دارم هستن گفتم كه اونا تو جمع كردن گروه كمكم كنن ولي اوناهم زياد همكاري نميكنن الان شديدا تو امپاس قرار گرفتم تازه وقتي ميخواي بري كلاساچيزي رو بگي بايد كاري كني همه ساكت بشنو به حرفات گوش كنن ولي من اينو بلد نيستم ميتونم تو كمك شما حساب كنم ‍؟ خيلي ممنون ميشم:Nishkhand:

با نام و یاد دوست




کارشناس بحث: استاد نشاط

با سلام
اولا توجه داشته باشید،که تشکیل گروه سرود آن هم توسط شما مستلزم این است که خودتان در سرود خوانی متبهر باشید ،یعنی استعداد خیلی خوبی داشته باشید. و الا صرف دوست داشتن نتیجه خوبی نخواهد داشت.
پس نخست: باید خودتان علاقه داشته باشید و هم تجربه مدیریت و تشخیص استعداد افرادی را که توانایی خواندن در گروه سورد خوانی را دارند، را داشته باشند.
بر فرض اگر شما صدا و استعداد خوبی هم دارید،و تجربه کار با حضور استادی را هم دارید و به فن و فوت کار متبهر هستید،بهتر است یک کار خوبی را آماده کنید و در حضور بچه ها در مدرسه و یا سر کلاس اجرا کنید.اگر اجرای خوبی را داشته باشید شما به یک محبوبیت خوبی در مدرسه خواهید رسید.(در این صورت به شما اعتماد می کنند)
بعد این کار می توانید از طریق معلم پرورشی و یا مدیر مدرسه اعلام عمومی بکنید از کسانی که علاقه و استعداد خواندن را دارند به شما مراجعه کنند.یا با اطلاعیه در سالن یا جایی که همگان می بینند شما برنامه را اعلام بکنید.
بعد از اینکه بچه ها به شما مراجعه کردند باید استعداد انها را بسنجی،اگر توانایی را داشتند کار راحتر و خوب استقبال می کنند و الا زحمت شما به هدر می رود.
ضمنا باید شما یک مجموعه ای از کارهای سرود که به عنوان الگو است در اختیارتون باشد تا وقتی بچه ها به شما مراجعه کردند ببیند و تشویق شوند.
به طور کلی باید برای کارتان اهداف خوب و برنامه منظمی تنظیم کنید، تا کسی وارد گروه شد احساس خستگی و تلف شدن وقت نکند.
به طور کلی نظم،دقت،جدیت،برخورد خوب،آشنایی با روش تمرین و تجربه فعالیت (اگر اشنا نیستید فعلا گروه تشکیل ندهید،جون استقبال کم خواهد شد)،داشتن روحیه صبر و تشویق گروه و اجرای موفق کارها می تواند گروه را دلگرم و احساس موفقیت،می تواند در پیشرفت و استقبال کارها تاثیر گذار باشد.و همچنین انگیزه ها را قوی تر کند.

پرسش:
من 14 سال دارم و می خواهم در مدرسه یک گروه سرود تشکیل دهم لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ:
توجه داشته باشید، که تشکیل گروه سرود آن هم توسط شما مستلزم این است که خودتان در سرود خوانی متبحر باشید، یعنی استعداد خیلی خوبی داشته باشید. و الا صرف دوست داشتن نتیجه خوبی نخواهد داشت.

پس نخست:
باید خودتان علاقه داشته باشید و هم تجربه مدیریت و تشخیص استعداد افرادی را که توانایی خواندن در گروه سورد خوانی را دارند، را داشته باشند.
بر فرض اگر شما صدا و استعداد خوبی هم دارید، و تجربه کار با حضور استادی را هم دارید و به فوت و فن کار متبحر هستید، بهتر است یک کار خوبی را آماده کنید و در حضور بچه ها در مدرسه و یا سر کلاس اجرا کنید. اگر اجرای خوبی را داشته باشید شما به یک محبوبیت خوبی در مدرسه خواهید رسید. (در این صورت به شما اعتماد می کنند)
بعد این کار می توانید از طریق معلم پرورشی و یا مدیر مدرسه اعلام عمومی بکنید از کسانی که علاقه و استعداد خواندن را دارند به شما مراجعه کنند. یا با اطلاعیه در سالن یا جایی که همگان می بینند برنامه را اعلام بکنید.

بعد از اینکه بچه ها به شما مراجعه کردند باید استعداد آنها را بسنجید، اگر توانایی را داشتند کار راحتر و خوب استقبال می کنند و الا زحمت شما به هدر می رود.
ضمنا باید شما یک مجموعه ای از کارهای سرود که به عنوان الگو است در اختیارتان باشد تا وقتی بچه ها به شما مراجعه کردند ببیند و تشویق شوند.
به طور کلی باید برای کارتان اهداف خوب و برنامه منظمی تنظیم کنید، تا کسی وارد گروه شد احساس خستگی و تلف شدن وقت نکند.
به طور کلی نظم، دقت، جدیت، برخورد خوب، آشنایی با روش تمرین و تجربه فعالیت (اگر آشنا نیستید فعلا گروه تشکیل ندهید، چون استقبال کم خواهد شد)، داشتن روحیه صبر و تشویق گروه و اجرای موفق کارها می تواند گروه را دلگرم و احساس موفقیت، می تواند در پیشرفت و استقبال کارها تاثیر گذار باشد. و همچنین انگیزه ها را قوی تر کند.

_ نتیجه گیری:
اولا باید مهارت و تجربه لازم را داشته باشید، بعد با کمک مسئولین مدرسه می توانید این کار با دقت، حوصله و برخورد خوب و و داشتن پیشرفت لازم نتایج مطلوبی را اخذ کنید.

واژگان کلیدی: سرود، مدرسه، اجرای موفق، گروه

موضوع قفل شده است