جمع بندی پنهان کردن مشکلات همسر از پدر و مادر

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
پنهان کردن مشکلات همسر از پدر و مادر
با سلام بنده دختری ۱۵ ساله هستم کهبکه نامزدم مشکلاتی داشته ایم.ولی هیچ یک از این مشکلات را به پدرم اطلاع نداده ام،چون که پدرم بسیار انسان عجول و حساسی است و اگر میفهمید،نامزدی ما را به هم میزد.ایا بنده کار اشتباهی کردم که به پدرم چیزی نگفتم؟و حق الناسی هم به گردنم هست یا نه؟ مشکلات ما بیشتر به خاطر عدم تجربه و عدم آگاهی و دانش خانواده های ما بود.نامزد بنده،پسر خاله ی من هستش.و در بین خانواده ی مادری بنده،همه یه جورایی دارای مشکل با همسر هستند. از اول هم کسی نبود که درست ما را راهنمایی کند.نامزد بنده هم به دلیل جو نادرست خوابگاههای دانشجویی،چند ماهی سیگار و قلیان استفاده میکرده،ولی با راستگویی این موضوع را با من در میان گذاشت و ما هم این مشکل را حل کردیم.مشکلات دیگر ما هم به دلیل تربیت نادرست خانواده ها،مشکلات اخلاقی بوده.ولی اکنون همه چیز خیلی خوب شده است.
  با نام و یاد دوست           کارشناس بحث: استاد شفیق
هوالمحبوب با سلام و احترام به شما دوست گرامی: با توجه به اینکه پانزده سال بیشتر از سنتان نمی گذرد ولی تدبیر بسیار خوبی در زندگی داشته اید و این بسیار مایه خرسندی است و به شما بابت این ویژگی مثبت تان تبریک می گویم. که توانسته اید مستقل و متعهد، مسائل پیش روی زندگی متأهلی تان را حل نمایید و همچنین نامزدتان هم قابل تحسین هستند که صداقت داشته اند و با شما همکاری کردند و مسائلشان را حل نمودید و این نشان از علاقه ایشان به شماست. همچنین شما نیز با علاقه به نامزدتان و زندگی آینده تان با تدبیر و اندیشه ای که کردید؛ مسائل را بین خودتان حل و فصل کردید و این از ویژگی شایسته یک خانم در زندگی متأهلی است که اسرار زندگی را از حریم خصوصی زناشویی، خارج نکند؛ مگر مواردی که واقعا بسیار جدی و اساسی است و نیاز به مشورت و همراهی خانواده ها دارد. شما حق الناسی به گردنتان نیست. وظیفه شما احترام به والدین در هر شرایط است و حفظ حریم خصوصی زندگی متأهلی تان.   
خیلی خیلی از شما ممنونم.
جمع بندی پرسش: بنده دختری ۱۵ ساله هستم که با نامزدم مشکلاتی داشته ایم.ولی هیچ یک از این مشکلات را به پدرم اطلاع نداده ام،چون که پدرم بسیار انسان عجول و حساسی است و اگر میفهمید،نامزدی ما را به هم میزد.ایا بنده کار اشتباهی کردم که به پدرم چیزی نگفتم؟و حق الناسی هم به گردنم هست یا نه؛ مشکلات ما بیشتر به خاطر عدم تجربه و عدم آگاهی و دانش خانواده های ما بود.نامزد بنده،پسر خاله ی من هست.و در بین خانواده ی مادری بنده،همه به یک نحوی دارای مشکل با همسر هستند. از اول هم کسی نبود که درست ما را راهنمایی کند.نامزد بنده هم به دلیل جو نادرست خوابگاههای دانشجویی،چند ماهی سیگار و قلیان استفاده میکرده،ولی با راستگویی این موضوع را با من در میان گذاشت و ما هم این مشکل را حل کردیم.مشکلات دیگر ما هم به دلیل تربیت نادرست خانواده ها،مشکلات اخلاقی بوده.ولی اکنون همه چیز خیلی خوب شده است. پاسخ:  با توجه به اینکه پانزده سال بیشتر از سنتان نمی گذرد ولی تدبیر بسیار خوبی در زندگی داشته اید و این بسیار مایه خرسندی است و به شما بابت این ویژگی مثبت تان تبریک می گویم. که توانسته اید مستقل و متعهد، مسائل پیش روی زندگی متأهلی تان را حل نمایید و همچنین نامزدتان هم قابل تحسین هستند که صداقت داشته اند و با شما همکاری کردند و مسائلشان را حل نمودید و این نشان از علاقه ایشان به شماست. همچنین شما نیز با علاقه به نامزدتان و زندگی آینده تان با تدبیر و اندیشه ای که کردید؛ مسائل را بین خودتان حل و فصل کردید و این از ویژگی شایسته یک خانم در زندگی متأهلی است که اسرار زندگی را از حریم خصوصی زناشویی، خارج نکند؛ مگر مواردی که واقعا بسیار جدی و اساسی است و نیاز به مشورت و همراهی خانواده ها دارد. شما حق الناسی به گردنتان نیست. وظیفه شما احترام به والدین در هر شرایط است و حفظ حریم خصوصی زندگی متأهلی تان.     
موضوع قفل شده است