هشدار آیت الله علوی گرگانی نسبت به گسترش فرقه های انحرافی

تب‌های اولیه

2 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
هشدار آیت الله علوی گرگانی نسبت به گسترش فرقه های انحرافی

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: راه خدا یک راه بیشتر نیست و تنها راه حقیقت، ولایت اهل بیت و ائمه معصومین (ع) است.
معظم له در دیدار جمعی از فرهنگیان، مسئولین و دانش آموزان دبیرستان سادات موسوی تهران نسبت به گسترش فرقه های انحرافی از جمله بهائیت و وهابیت هشدار داده و خاطرنشان کردند: الان راه های انحرافی زیاد شده است و هر کس چهار نفر را دور خود جمع کرده و فرقه ای ساخته است، ولی تنها راه مستقیم، پیمودن مسیر ائمه معصومین (ع) است و کسانی عاقبت به خیر هستند که زیر چتر ولایت معصومین (ع) و عالمان دین باشند.

ایشان از مردم و مسئولین خواستند مطیع ولایت و رهبری بوده و تحت فرمان علما و مراجع باشند و در غیر این صورت فریب دشمن را خورده و از راه خدا و پیغمبر منحرف می شوند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی سن تکلیف را زمان وارد شدن در حریم الهی خوانده و اظهار داشتند: با رسیدن انسان به سن تکلیف، خداوند آنان را به سوی خود دعوت می کند و مورد لطف و عنایت خویش قرار می دهد.

ایشان افزودند: انسان فکر می کند امر و نهی خدا و واجبات و محرمات الهی امری دشوار است، ولی واقعیت این است که همه اینها لطف خداست و او به این بهانه می خواهد به ما اجر و ثواب و پاداش بدهد و دستورات خدا از روی محبت اوست.
منبع خبر: www.hawzahnews.com

سلام
فکر می کنم یه مقدار برای این هشدار دیر شده است متاسفانه فرقه های مذکور فعالیت خود را حدود 2سالی هست که گسترش داده اند البته با استفاده از ابزارهای جدید تر مثل استفاده از روابط جنسی و عوض کردن اسم فرقه مطبوعشان .